Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу нәтижесінде студент мектеп жасына дейінгі балалар денесінің морфологиялық, жас, психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Тәрбие-білім беру жұмысында гигиеналық талаптарды сақтайды. Организм дамуының жалпы заңдылықтарын; ағзалар мен жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін; өсіп келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін; бала денсаулығын қалыптастыратын басым факторларды; бала денсаулығына теріс әсер ететін факторларды; ағзаның негізгі функцияларының бұзылу белгілерін және олардың алдын алу әдістерін талдайды. Осыған сәйкес баланың денесінің үйлесімді дамуы үшін қажетті білім беру процесін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 3

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту процесінің ерекшеліктерін білетін болады. Отбасында да, мектепке дейінгі ұйымдарда да олардың жан-жақты және толыққанды дамуын қамтамасыз ету үшін әртүрлі жастағы топтардағы балалармен жұмыстың мазмұнын, әдістемесі мен технологиясын анықтай алады. Мектепке дейінгі ұйымдардың бағдарламалары практикалық қызметте қолданады. Баланың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты өту нәтижесінде студенттер адамзат өркениетінің даму себептерін, негізгі экожүйелердің тұрақты дамуын зерттейді, табиғи экожүйелерді сақтау негіздерін, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін тіршілік ету ортасының тұрақты қолайлы параметрлерін сақтауды үйренеді. Олар тірі ағзалардың құрылымын, өсімдіктер мен жануарлардың морфологиясын, систематикасы мен экологиясын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің тілді шындықты танудың негізі ретінде меңгеруіне және алған білімдерін тілдік белгілер мен олардың функциялары түрінде бекітуге арналған. Курсты оқу барысында тілді негізінен когнитивті және коммуникативті іс-әрекетте, тіл туралы білімді прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеу аспектілерінде қолдану дағдылары мен дағдыларында жұмыс істейтін белгі жүйесі ретінде игеру негізінде қалыптастыру жүреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 3

    Курс бойынша студенттер балабақшадағы сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүйесімен танысады. Олар сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесін, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу және сөздікті дамыту әдістемесін, үйлесімді сөйлеуді дамыту әдістемесін, балабақшадағы көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесін меңгереді. Балаларды сауаттылыққа дайындауда өз білімдерін, біліктері мен дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студент жетекшісі мен көшбасшы рөлдерінің мәнін, ұқсастығын және айырмашылығын түсінеді, көшбасшылық саласындағы негізгі ұғымдарды біледі; қызметкерлерді басқару процесінде көшбасшылық мәселесін шешу әдістерін қолданады. Студенттер ұйымдардағы көшбасшылық проблемасын теориялық және практикалық тұрғыдан шешуге ғылыми көзқарастың мәні мен әдістерін меңгереді, іскерлік коммуникативтік қарым-қатынас білімі, іскерлігі мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны тану әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың жаратылыстану пәндерін оқыту процесін, оларды тәрбиелеу мен дамытуды қарастырады, жаратылыстану ғылымдарының дамуына сәйкес тәрбие процесінің міндеттерін, мазмұнын, әдістерін және ұйымдастырылуын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студент мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтауды үйренеді. Баланың ерекшеліктерін (жүйке жүйесінің қасиеттері, жалпы соматикалық, генетикалық) және психологиялық ерекшеліктерін тану. Баланың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жеке ерекшеліктерін анықтауға, дарынды және гиперактивті мектеп жасына дейінгі балалар туралы ақпарат алуға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студент балалар психологиясының пәні мен әдістерін меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ерік сферасы мен сөйлеуінің дамуын талдайды. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласын дамытуда жетекші іс-әрекетті қолдана білуге ​​үйренеді. Баланың мектепке психологиялық дайындығын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерінің теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Оқыту нәтижесінде студенттер математиканың негізгі салалары туралы теориялық мәліметтермен танысады, математикалық зерттеу әдістерін және практикада кешенді, логикалық, сандық әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді. Олар кәсіптік білім беру жүйесіндегі математиканың маңыздылығын анықтайды, олардың жалпы математикалық мәдениетін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттерге мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі туралы жан-жақты білім беріледі. Студенттер мектеп жасына дейінгі балалардан барабар экологиялық түсініктерді қалыптастыруды; табиғатқа субъективті қатынасты, балалардың практикалық дағдылары мен табиғаттағы әртүрлі іс-әрекет дағдыларын дамытуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студент ата-аналармен жұмыстың әдістемесі мен технологиясын меңгереді. Әкімшіліктің, мұғалімдердің және ата-аналардың бала тәрбиесінде бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыру дағдысын меңгеру. Ата-аналармен жұмыста белсендіру әдістерін қолданады. Отбасын оқу-тәрбие үрдісіне тартудың жаңа жолдарын іздеуді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беруді басқару және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студент мектепке дейінгі білім беруді басқаруды қалыптастыру жүйесін талдайды. Мектепке дейінгі білім берудің қолданыстағы нормативтік-құқықтық базасын зерделеу; мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздері мен озық тәжірибесі. Басқару мәселелерін, қазіргі коммуникациялардың түрлері мен формаларын қарастырыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер тәрбие процесінің ерекшеліктерін, мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбиенің әртүрлі түрлерін үйренеді. Практикалық іс-әрекетте білім беру процесінде тәрбие заңдылықтары мен принциптері қолданылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетанымын қалыптастыру үшін қажетті білім берудің жалпы және нақты әдістерін, құралдары мен нысандарын қолданады. Олар мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінде тәрбие әдістемесін қолдану нәтижесін бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты оқу аясында мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі ғылыми және оқу пәні ретінде қарастырылады, студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту жұмысына кәсіби дайындығы ұғымының анықтамасы, ана тілінің функционалдық сипаттамалары және оның баланың дамуындағы рөлі берілген.Студенттер жас топтарында сөйлеудің әртүрлі аспектілерін дамыту әдістемесін, мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби шығармаларды қабылдау ерекшеліктерін, сөйлеуді дамытудың мазмұнын, әдістері мен құралдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ритмика және хореография
    Несиелер: 4

    Студенттер хореография өнер саласындағы негізгі білім жүйесін қалыптастырады. Олар ритмика сабақтарын ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді. Музыка мен бидегі ырғақты, бағытты анықтай алады. Олар мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін біледі, соған сәйкес жаттығуларды жасына қарай таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін дамыту
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық көріністерінің теориялық негіздерімен танысады. Олар мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық идеяларды қалыптастыру әдістемесін меңгереді. Балалармен өлшемдер, өлшеу шаралары, уақыт пен кеңістік туралы түсініктермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Балаларда сан, пішін, өлшем, кеңістіктік қатынастар туралы түсінік қалыптастыруда оқыту әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 4

    Курстан өту нәтижесінде студент мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейді, әдістемелік жұмыстың мазмұнын талдайды. Әдістемелік жұмысты ақпараттық қамтамасыз ету жүйесін қарастырады. Тәрбиешілер үшін кеңестер мен кеңестерді дайындау мен өткізуді, тәрбиешілерді белсендіру әдістерін, әдістемелік жұмыс нысандарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерде ғылыми-зерттеу әрекетінің білімдері мен дағдыларының негізгі жүйесін қалыптастырады. Олар ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістері туралы түсінік алады; ғылыми-зерттеу жұмысын (курстық жұмыс, диплом) жоспарлау және ұйымдастыру, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, ғылыми мәтінді құрастыруға үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психомоторлық дағдыны және ұсақ моториканы дамыту
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында студент жаттығулар жүйесін қолдану арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамытудың әдістемесі мен технологиясын меңгереді. Балалардың сөздік қорын дамытуда ойындар мен жаттығуларды қолдана білуге ​​үйрету. Әртүрлі эмоционалдық күйлерді адекватты түрде көрсету дағдысын қолданады. Мектеп жасына дейінгі балалардың психомоторлы сфераларын түзетуге және дамытуға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Валеология және дене шынықтыру негіздері
    Несиелер: 6

    Студенттер бала кезіндегі денсаулықты қалыптастырудың валеологиялық принциптерін,салауатты өмір салтын қалыптастыру заңдылықтарын, дене тәрбиесі мен денені шынықтыру негіздерін, бала кезіндегі ұтымды тамақтану негіздерін, денсаулықтың психологиялық негіздерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс барысында студент инклюзивті білім берудің жалпы сипаттамасын меңгереді. Мектепке дейінгі білім берудегі инклюзивті үдерістерді ұйымдастыру мен басқаруға талдау жасайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларды балабақшаның оқу-тәрбие процесіне қосудың имитациялық схемаларын құрастыруға үйренеді. Кіріктірілген оқыту технологиясын меңгереді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуының негіздерімен, мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуының міндеттері мен құралдарымен танысады. Олар гимнастика, ашық ойындар және спорттық ойындар элементтері бар ойындар техникасын игереді. Мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі категорияларының психофизикалық даму ерекшеліктері туралы білім алады; оқытудың мазмұны, олармен түзеу-тәрбие жұмыстарының бағыттары туралы. Арнайы педагогика мен психологияның ғылыми білімнің салалары ретінде олардың тарихы, қазіргі жағдайы мен даму бағыттары туралы түсінік пайда болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Оқу барысында студенттер балалардың симфониялық оркестрдің музыкалық аспаптарының дыбысталуын анықтау, оларды дұрыс атай білу, балаларды аспаптардың атауларымен, олардың құрылымымен, дыбысталу сипатымен таныстыру қабілеттерін дамытады. Музыкалық естуді, есте сақтауды, ырғақты, эмоционалды жауаптылықты, шығармашылық, сенсорлық қабілеттерді, тембр сезімін дамытуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ертегітерапия
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында студент ертегі терапиясы ұғымын меңгереді. Оқу үрдісінде ертегі терапиясын қолдануды үйрету. Ертегілердің қызметі, мағынасы, рөліне талдау жасайды. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде ертегілердің ерекшеліктерін анықтайды. Ертегілердің түрлерін топтастырады. Ертегімен жұмыс істеудің тәсілдері мен мүмкіндіктерін қолданады. Ертегілерге психологиялық талдау жасайды. Балалардың ертегілерді қабылдауын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың хор және музыкалық тәрбиесінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс соңында студенттер бала тәрбиесіндегі музыканың маңыздылығын анықтайды, Музыкалық білім беру жүйесін қалыптастырудың негізгі бағыттарымен танысады. Олар музыкалық жанрлар, мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениеті, мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың әдістері мен әдістері, музыкалық қызметін ұйымдастыру арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық және эстетикалық тәрбиелеу туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Cтуденттердің ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру арқылы студент ғылыми жұмыстың негізгі түрлерін меңгереді. Зерттеу жұмысы туралы түсініктерді меңгеру. Ғылыми таным әдістерін қолдануды, зерттеу жұмысының кезеңдерін бақылауды, әдеби дереккөздердің библиографиясын құрастыруды, ғылыми деректерді өңдеуді және түсіндіруді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылыққа баулу
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастырудағы психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің формалары мен әдістерімен, дизайн бойынша қызметті қалыптастыру әдістемесімен, қызмет көрсетудің әртүрлі түрлерімен таныстырады. Мектеп жасына дейінгі балаларда жұмысқа белсенді және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, қызығушылықты, байқауды, қиялды, қиялды, бейнелеу және көркем шығармашылықты дамыту, эстетикалық қабылдау мен талғамды қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру барысында студенттер педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық шеберлікті меңгереді. Олар педагогикалық қызметтің құрылымын зерттейтін болады. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: мәні, құрылымы және мазмұны талданады. Олар кәсіби шеберлік құрылымында педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық техниканы меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арт білім беру
    Несиелер: 6

    Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер заманауи білім беру жүйесіндегі арт-білім, мектепке дейінгі педагогика контекстіндегі арт-білім беру принциптері, мектеп жасына дейінгі балаларға арналған өнер құндылықтары туралы білетін болады. Олар арт-білімнің бағыттарымен танысады: изотерапия, музыкалық терапия, ертегі терапиясы, имаготерапия, кинезитерапия, библиотерапия, фототерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курсты оқу кезінде студенттер балалар әдебиетін дидактикалық-белсенділік аспектісінде шындықты бейнелеу және дамыту ретінде зерттейді. Олар балалар фольклорының ерекшеліктерін және балалар оқуына арналған шығармаларды таңдау критерийлерін талдайды, шығарманы кәсіби жұмыс тәжірибесінде қолдану мақсатында дұрыс бағалай және түсіндіре алады. Сабақтар топтық және жұптық жұмыс түрінде өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепалды даярлау
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студент балаларды мектепке дайындау ерекшеліктерін қарастырады. Мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі білім берудің сабақтастығын, танымдық мотивациясын талдай алады. 5 жастағы балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы теориялық білімдер жүйесін қалыптастыру; жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындығын диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу процесінде студент тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесін меңгереді және оның құрылымын, жүйе ішіндегі элементтер арасындағы және сыртқы ортамен байланысын анықтайды; оқу іс-әрекетінде осы сапаны қалыптастыру жүйесінің жұмыс істеу принциптерін, сонымен қатар осы жүйені басқару үдерісін зерттейтін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есеп және жазу негіздеріне үйрету
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттер жазуды үйренудің міндеттерін меңгереді, балаларда графикалық дағдыларды қалыптастыру кезеңдерін сақтайды. Олар жазуды және геометриялық фигуралармен жұмыс жасауды оқыту әдістемесін игереді. Балаларды есептеу негіздеріне, кеңістікте бағдарлауға және графикалық дағдыларға үйрету дағдысына ие болады. Курс студенттердің балалардағы сөйлеу және ұсақ моториканы дамыту бойынша шеберлік әдістемесіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы педагогика және психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер отбасының түрлері мен отбасылық қарым-қатынастардың функцияларын зерттейді. Баланың отбасындағы рөлі мен орны, ата-ананың беделі және отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері. Алған білімдеріне сүйене отырып, ол өзінің кәсіби іс-әрекетінде балаларды оқыту мен тәрбиелеуге құзыретті көзқарасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студент мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде қазіргі балалар әдебиетін меңгереді. Студенттер еліміздің тарихи-мәдени дамуы жағдайында балалар әдебиеті туралы түсініктерді қалыптастырудың тарихи-педагогикалық алғы шарттарын, балалар әдебиетінің тәрбие құралы ретінде отандық мектепке дейінгі мекемелердің педагогикалық тәжірибесіне енуінің генезисін талдайды. Мектеп жасына дейінгі балаларды балалар әдебиеті арқылы тәрбиелеу тұжырымдамасын қарастырады. Оқушылар бағалау негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуге ықпал ететін балалар әдебиетінің түрлері мен жанрларын таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыра отырып, мектепке дейінгі білім берудің практикалық міндеттерін шешеді;

  • Код ON2

    Педагогикалық, жаратылыстану-ғылыми және жалпы ғылыми ақпаратты ғылыми негізде сауатты түрде өңдеп, кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолданады;

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдана отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді ұйымдастырады, әлеуметтік, этикалық және ғылыми фактілерді ескере отырып, пайымдауды қалыптастырады;

  • Код ON5

    Топта жұмыс істеуге ынтасын және іскерлігін танытып, 3 тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралдары мен тәсілдерін таңдай отырып, қарым-қатынасқа түсе алады

  • Код ON3

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту және тәрбиелеу үдерісінде кәсіби міндеттерді шешіп, дәлелдерді тұжырымдай отырып, оқылатын саладағы мәселелерді уақытылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілігін арттыра отырып, интеллектуалды, мәдени, академиялық адалдық қағидаттары мен принциптерін қолдана отырып, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалық жолдарын таңдай алады;

  • Код ON6

    Білім беру саласындағы кәсіби қызметтерді болжау, жоспарлау және жобалау үшін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер салаларында теория мен практиканың заманауи парадигмаларын біріктіре алады

  • Код ON8

    Кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қолдана отырып, мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиелеу-білім беру үдерісінде әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын қолданады.

  • Код ON1

    Мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті оқытудың ең озық білім элементтерін қоса алғанда, мектепке дейінгі білім беру саласындағы ақпаратты талдай отырып, білімді жүйелей алады;

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top