Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 Экология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Экология және тұрақты даму пәнін білу тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын ашу үшін қажет; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер шеңберін талдау; табиғатты қорғау қызметінің нақты міндеттері мен басымдықтарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биогеохимия және экотоксикология
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортадағы химиялық және химиялық-биологиялық процестерді қарастырады, тіршілік ету ортасының жай-күйі, оған адам қызметінің әсері және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану проблемалары туралы жалпы түсінік береді. Қоршаған ортаның ластануы нәтижесінде болатын табиғи химиялық-техникалық процестерге ластаушы заттардың әсері туралы мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортадағы химиялық және химиялық-биологиялық процестерді қарастырады, тіршілік ету ортасының жай-күйі, оған адам қызметінің әсері және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану проблемалары туралы жалпы түсінік береді. Қоршаған ортаның ластануы нәтижесінде болатын табиғи химиялық-техникалық процестерге ластаушы заттардың әсері туралы мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиядағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Экологиялық ғылымды зерттеу әдістеріне оқыту, экологиялық сауаттылықты арттыру, экологиялық сананы қалыптастыру арқылы экологиялық апаттардың алдын-алу шараларын ұйымдастыру, табиғатпен қарым-қатынаста нормалар мен ережелерді бұзбауға үйрету. Экологиялық ғылымның мәселелерін ғана емес, сонымен қатар зерттеу әдістерінің мәні мен айырмашылықтарын да зерттейді. Экологиялық ғылымды зерттеу әдістерін меңгереді және экологиялық сауаттылықты арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ластаушы заттар және олардың қасиеттері
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның ластану факторлары және қоршаған ортадағы тиісті химиялық және биохимиялық реакциялар заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады. Қоршаған ортадағы заттардың әртүрлі агрегаттық күйлері мен кейбір физика-химиялық қасиеттерін және атмосфералық ауаның, табиғи сулардың, топырақтың әртүрлі химиялық заттармен ластануын зерттеу. Атмосфералық ауада, топырақта және табиғи суларда тұрақты органикалық қосылыстардың мінез-құлқының жалпы принциптерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық ландшафтану
    Несиелер: 4

    Ағзалардың өміріне әсер ететін факторларды және олардың жер шарында таралу заңдылықтарын қарастырады. Тірі организмдер әлемінің алуан түрлілігімен, әртүрлі патшалықтардың әртүрлі жүйелі топтарының қоректенуі, құрылысы және көбеюі ерекшеліктерімен. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің эволюциясының негіздері туралы түсінік береді; тірі организмдер мен мекендеу ортасы арасындағы байланысты көрсетеді және биотаның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық биогеография
    Несиелер: 4

    Ағзалардың өміріне әсер ететін факторларды және олардың жер шарында таралу заңдылықтарын қарастырады. Тірі организмдер әлемінің алуан түрлілігімен, әртүрлі патшалықтардың әртүрлі жүйелі топтарының қоректенуі, құрылысы және көбеюі ерекшеліктерімен. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің эволюциясының негіздері туралы түсінік береді; тірі организмдер мен мекендеу ортасы арасындағы байланысты көрсетеді және биотаның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биосфераның пайда болуы және эволюциясы
    Несиелер: 5

    Биосфера эволюциясының негізгі кезеңдерін; жердегі өмірдің даму және таралу заңдылықтарын; биосфераның негізгі компоненттері және олардың өзара әсерлесуін; биосфераның заттық құрамын, құрылысы мен шекарасын; энергия ағындарын өнімділікті, биомассаның жинақталуын; биосфера тұрақтылығының динамикасы мен себептерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған орта туралы ілім
    Несиелер: 5

    Тірі организмдердің қоршаған ортамен қарым-қатынас жағдайларының негізгі сәттерін жер бетінде тіршіліктің пайда болғанынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі аралықты зерттейді. Қоршаған орта, оның өзгеру динамикасы және биосфераға әсері туралы түсінік береді. Қоршаған орта туралы түсініктер, терминдер, зерттеу әдістері жүйесі туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Табиғатты ұтымды басқару
    Несиелер: 5

    Белгілі бір экономикалық әсерге қол жеткізу үшін экономикалық қызмет процесінде табиғи ресурстарды пайдалануды зерттейді. Табиғи ресурстарды пайдалану тәсілдерін және оларды сақтау жөніндегі шараларды қарайды. Нарықтық экономика жағдайында шаруашылық субъектілерінің мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдау білігін қалыптастырады; студенттерді экономикалық ақпаратты және экологиялық-экономикалық талдау әдістерін игеру негізінде табиғатты пайдаланудың экономикалық аспектілеріне әсер ететін басқарушылық шешімдерді өз бетінше қабылдауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Толық пайдаланылатын алынатын табиғи ресурстарды, тұтыну көлемін азайтуды және жаңартылатын табиғи ресурстарды қалпына келтіруді қамтамасыз етуді қарастырады. Табиғи ресурстарды пайдалану процесінде қорғауды зерттейді. Табиғи ресурстардың жай-күйі мен сапасының мониторингін айқындайды. Экологиялық сараптама жүргізе отырып, барынша пайдалануды көздейтін табиғи ресурстарды алу, тасымалдау және қайта өңдеу технологияларын жетілдіруді зерттейді. Пайда болатын өндіріс қалдықтарының көлемін азайтуды зерттеу және оларды тазарту және залалсыздандыру технологияларын қолдану. биологиялық әртүрлілікті сақтау - ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру - экономикалық қызметтен бос.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстан экологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның экологиясы мен қоршаған ортасының экологиялық мәселелерін қарастырады. Қазақстанның биоалуантүрлілігін сипаттаудың жалпы принциптерін, биологиялық таксономия және номенклатура принциптерін біледі. Ядролық сынақтарға және Арал теңізінің жоғалуына байланысты бұрынғы ауыл шаруашылығы алқаптарының шөлге айналуына байланысты Қазақстан аумағының радиоактивті ластануы туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоршаған ортаны өлшеуді бақылау әдістері мен құралдары
    Несиелер: 5

    Экологиялық мониторинг өлшемдерін бақылау әдістері мен құралдарын зерделейді. Экожүйелердің жай-күйін нормалауды және қоршаған ортаға әсерді бағалауды қарайды. Сүзу, тұндыру, электростатикалық сынамалар, импинджерлер, абсорбция, конденсация, сынамаларды іріктеу және композиттік сынамаларды іріктеу сияқты қоршаған ортаны сканерлеу және мониторингтеу әдістерін оқытуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жануарлар және микроорганизмдер биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 5

    Өмірдің барлық көріністерінде әртүрлілікті, сондай-ақ биологиялық жүйенің күрделілігін, оның компоненттерінің әртүрлілігін зерттейді. Жануарлар мен микроорганизмдердің биоәртүрлілігін, олардың құрылымын, филогенетикалық байланыстарын, тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін, олардың маңыздылығын, биосфераның қалыптасуы мен сақталуын қарастырады. жануарлар мен микроорганизмдер жүйесінің иерархиялық реттілігінде таксономиялық әртүрлілік және әртүрлі типтегі таксондардың морфо-физиологиялық ұйымдастырылуы туралы білімді реттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық картография
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаның жай-күйін зерделеу кезінде зерттеудің картографиялық әдісін, экологиялық картографиялауды, карта жасау әдістемесін қолдану және оларды табиғат пайдалануды басқаруда және экологиялық саясат саласында шешімдер қабылдауға қолдау көрсету үшін қолдану саласында білімді, іскерлікті және кәсіби дағдыларды қалыптастыру пәнді зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологиялық экология
    Несиелер: 5

    Биоэкологиялық алуантүрліліктік байланыстарды организмдермен және қоршаған ортамен, туу, өлім-жітім, тепе-теңдік жағдайы, энергия ағыны, заттар айналымы. Тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен байланысын анықтайды. өсімдіктер экологиясы мен жануарлар экологиясының интеграциясы туралы білімді қалыптастырады. Ол жеке жүйелік топтардың экологиясы және әртүрлі деңгейдегі биожүйелер экологиясы сияқты экологиялық жүйелер мен зерттелген жүйелік топтардың ұйымдастырылу деңгейлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жануарлар және өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер мен жануарлар жүйесінің иерархиялық реттілігіндегі таксономиялық әртүрлілік, морфо-физиологиялық ұйым, систематика және туыстық байланыстар бар. Тірі организмдерге қоршаған орта факторларының әсер ету механизмдерін және организмдердің қоршаған ортаға әсер ету механизмдерін, тірі организмдер арасындағы қатынастардың формаларын және организмдердің бейімделуінің әртүрлі формаларын зерттейді. Қоршаған табиғи ортаны қорғауға кешенді тәсілдің қажеттілігін түсінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану бойынша орындалуы міндетті талаптар, ережелер, нормалар кешенін белгілейтін нормативтік-техникалық құжаттарды зерделейді. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың туындау тәуекелін ескере отырып, экологиялық қауіпсіздік деңгейін, жануарлар мен өсімдіктердің, сондай-ақ объектілердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін арттыруды қарайды. Дайындаушы мәлімдеген өнім сапасының экологиялық маңызды көрсеткіштерін растау білігін қалыптастырады, тұтынушыларға өнімді дұрыс таңдауға жәрдемдеседі, өнімнің қоршаған орта, денсаулық және мүлік үшін қауіпсіздігін бақылау, тұтынушыны өнімді жосықсыз дайындаушыдан қорғау функциясын орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны бақылау мен бақылаудың негізгі заңдылықтарын; экологиялық мониторингтің мәнін, ерекшелігін және қасиеттерін; әр түрлі иерархиялық деңгейдегі мониторингті ұйымдастыру ерекшеліктерін; геоэкологиялық мәліметтерді жинау тәсілдері мен құралдарын; биологиялық мониторингтің мәні мен қасиеттерін; геоожүйелерді кешенді бағалау үшін экологиялық ақпаратты жинауды ұйымдастыру әдіснамасын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық биотехнологиялар
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғауға, бастапқы және қайталама ресурстарды қайта өңдеуге, Бүлінген жерлерді қалпына келтіруге және табиғи ресурстардың табиғи сапасын қалпына келтіру үшін ортаны (табиғи және технологиялық сарқынды суларды) ластанудан тазартуға байланысты зерттеулер бағыттарын зерделейді. Қоршаған ортаның ластану проблемаларын түзету және шешу үшін биологиялық жүйелерді әзірлеу мен пайдалануды қарастырады. Табиғи ортаны жақсартуға және тұрақты дамуға бағытталған органикалық және бейорганикалық материалдарды өңдеуге арналған технологиялар мен гендік инженерия туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Топырақтардың экологиясы
    Несиелер: 5

    Адам өміріндегі топырақтың маңызы мен оның биосферадағы және биологиялық әртүрлілікті сақтаудағы рөлін зерттейді. Топырақ түзілу процесі, топырақтың қасиеттері және оларға экологиялық факторлардың әсері. Топырақтық құнарлығына. Топырақ профилінің құрылысы. Топырақ профилінің құрылымы. Топырақтың гранулометриялық құрамы. Топырақтың гранулометриялық (механикалық) құрамы бойынша жіктелуі. Топырақтың минералогиялық құрамы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қалдықтарды кәдеге жарату, залалсыздандыру және көму
    Несиелер: 5

    Ластаушы заттардың негізгі топтарын, олардың көші-қон жолдарын, экожүйелердегі трансформация мен жинақталуын қарастырады. Қоршаған орта факторларының ағзаға әсерін жою механизмдерін және оның тұрақтылық шектерін, қоршаған ортаның стресстік әсеріне бейімделу жолдарын зерттейді. Әр түрлі табиғаттың жеке организмдерге ластануы және адам денсаулығының физиологиялық негіздері, экологиялық қауіп факторлары, экологиялық бейімделу мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Ландшафттардың және басқа да физикалық-географиялық аудандастырудың аса ірі таксономиялық бірліктерінің экологиялық қасиеттерін зерттейді - округ, провинциялар, облыстар, елдер және т.б. оның міндетіне белгілі бір геожүйе шекарасында адамның тіршілік ету және өндірістік қызметін зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Егіншіліктің экологиялық негіздері және топырақты қорғау
    Несиелер: 5

    Агроэкожүйедегі органикалық заттар мен бүкіл биотаның синтезін, оның күрделі органикалық-минералды кешендерге ыдырауы мен өзгеруін, минералдануды, гумификацияны және басқа процестерді қарастырады. Химияландырусыз ресурстардың жаңаруы мен өсірілетін дақылдардың жоғары өнімділігін, экологиядағы жаңа технологиялық әдістерді зерттейді. Адам денсаулығын сақтау үшін Тұрақты егін жинауға және экологиялық таза өнім алуға оқытуды қалыптастырады. Негізгі экологиялық физика-химиялық қасиеттерін егіншілік және топырақты қорғау ретінде анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өнеркәсіптік экология
    Несиелер: 5

    Өндірістің тиімділігін бағалау критерийлерін, өндірістік процестердің жалпы заңдылықтарын, технологиялық жүйелерді игеруді қарастырады. Қалдық газдар мен сарқынды суларды тазартудың негізгі өнеркәсіптік әдістерін, өндіріс пен тұтыну қалдықтарын өңдеу мен пайдаланудың негізгі өнеркәсіптік әдістерін зерттейді. Адам, шаруашылық қызмет объектілері және қоршаған орта арасындағы технологиялық, экономикалық, биологиялық, әлеуметтік және басқа да байланыстар жүйесі ретінде Өнеркәсіптік экологияның теориялық негіздерін білуді, әуе және су бассейндерін, Жер ресурстарын қорғау бойынша іс-шаралар жоспарын құру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық бағалау
    Несиелер: 5

    Экологиялық жобалау және сараптама, экологиялық менеджмент және аудит, экологиялық картографиялау әдістерін зерделейді және далалық және зертханалық экологиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін меңгереді және теориялық білімді практикада пайдаланады. Қолданыстағы өндірістік экологиялық бақылау және басқару жүйесінің құрылымын қарастырады. Типтік кәсіби міндеттерді шешу кезінде экологиялық бағалаудың теориялық негіздерін және зерттеулердің экологиялық әдістері туралы базалық жалпы экологиялық түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Әмбебап құндылығын тану негізінде табиғи ортаға жауапкершілікпен қарау қабілеттерін зерттейді. Қазіргі әлеуметтік-экономикалық дамудың табиғи шектерінің мәнін және экологиялық дағдарыстың себептерін қарастырады. Табиғатқа зиян келтірмеу немесе азайту тұрғысынан өз қызметінің білімі мен салдарын қалыптастырады. Табиғи ортаның бұзылу қаупін сезу дағдыларын қалыптастырады және болжайды, табиғатты қорғауға және қорғауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Радиациялық экология
    Несиелер: 5

    Радиоэкологияны, осы саланың мақсаты мен міндеттерін зерттейді. Табиғи және техногендік радиоактивті көздер. ЯОЦ кезіндегі радиоактивті ластану. Атом объектілеріндегі апаттар. Ядролық қару. Биосфераның радиоактивті ластануы. Қазақстан Республикасының экологиялық қауіпсіздігінің жай-күйі мен проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экологиядағы статистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-геоэкологиялық қайшылықтарды анықтау және шешу құралы ретінде модельдеудің арнайы ерекшеліктерін құрастыру. Экологиялық үрдістерді математикалық модельдеудің кейбір астарларын зерттеу. табиғаттағы әр алуан бір-бірімен әсерлесетін бөліктерінен тұратын зерттеудің объектісі мен пәнін; математикалық арақатынасы тіліндегі күрделі табиғи-әлеуметтікэкономикалық жүйелердің модельдерін, оған тән қасиеттерін есептегендегі технологиясын құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экологиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Радиоэкологияны, осы саланың мақсаты мен міндеттерін зерттейді. Табиғи және техногендік радиоактивті көздер. ЯОЦ кезіндегі радиоактивті ластану. Атом объектілеріндегі апаттар. Ядролық қару. Биосфераның радиоактивті ластануы. Қазақстан Республикасының экологиялық қауіпсіздігінің жай-күйі мен проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экологиядағы жүйелік талдау
    Несиелер: 5

    Жүйелік экология математикалық есептеулер мен компьютерді қолдануды қамтитын техникада қолданылатын модельдерге негізделген экожүйелерді зерттеудің инновациялық тұжырымдамасын енгізді.Жүйелік экология қолданатын әдіснаманың мақсаты - экожүйеде болуы мүмкін келеңсіздіктерді анықтау, оның жұмыс істеу сипаттамасы, сондай-ақ болашақ оқиғаларды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экологиялық кадастр
    Несиелер: 6

    Экологиялық қызмет түрлерін; қоршаған ортаны қорғау қағидалары мен ережелерін; қоршаған ортаны қорғау жөніндегі нормативтік құжаттаманы, қоршаған орта сапасының нормативтерін зерделейді. ҚОӘБ қоршаған ортаға әсерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мутагенездің генетикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Тұқым қуалайтын ақпараттың ұрпақтан-ұрпаққа берілуін, организмдердің өзгергіштігін анықтайтын генетикалық процестерге қоршаған ортаның әсерін зерттейді. Мутагенез заңдылықтарын, тірі организмдердің генетикалық аппаратына қоршаған орта факторларының әсер етуінің молекулалық механизмдерін және генетикалық зақымдануды қалпына келтіруді қарастырады. Антимутагендердің әсер ету механизмінде білімді, химиялық заттарды мутагендікке скрининг жүргізу, экологиялық-генетикалық мониторинг жүргізу және экологиялық-генетикалық үлгілерді құру принциптерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мутагенез және қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Генотоксикалық факторлардың генетикалық материалдарға әсер етуінің молекулалық механизмдерін, генетикалық зақымдануларды қалпына келтіру тәсілдерін және популяцияның генофондын қорғау мен сақтаудың тиімді әдістерін зерттейді. Тірі организмдердің популяцияларына генотоксикалық факторлардың әсер ету салдарын болжау үшін заттардың генотоксикалығын, популяциялардың генетикалық жүктемесінің көлемі мен динамикасын бағалауды қарастырады. Тірі организмдердің генетикалық аппаратына қоршаған орта факторларының әсері туралы қазіргі идеяларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіпорындардың экологиялық нормативтік құжаттарын әзірлеу
    Несиелер: 6

    Экологиялық қызмет түрлерін; қоршаған ортаны қорғау қағидалары мен ережелерін; қоршаған ортаны қорғау жөніндегі нормативтік құжаттаманы, қоршаған орта сапасының нормативтерін зерделейді. ҚОӘБ қоршаған ортаға әсерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жетісу аумағының экологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Жетісу өңірінің рельефі мен климатын, ландшафттарын, табиғи-өңірлік кешендерін сипаттайды. Жер, су, орман ресурстары, қазба байлықтары, флора мен фауна, ерекше қорғалатын табиғи аймақтар туралы деректерді қарастырады. Жетісу өңірінің су, топырақ және атмосфералық экологиялық проблемаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аз қалдықты және қалдықсыз технологиялар
    Несиелер: 6

    Технологияны4 жетілдіруді және өнім сапасын арттыруды өндірісті экологияландыруды, суды ұтымды пайдалануды қарастырады. Экономикалық және экологиялық тұрғыдан оңтайлы және әлемдік нарықта бәсекеге қабілетті технологиялық процестерді ұйымдастыру. Аз қалдықты және қалдықсыз гальваникалық технологияларды дамытуға арналған білім. Тұйық айналым жүйесін пайдалану кезінде гальваникалық өндірістердің жуу суларын тазартудың аралас тәсілдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экологиялық білім және тәрбие
    Несиелер: 6

    Ғылыми және практикалық білім мен дағдылар жүйесін, сондай-ақ құндылық бағдарларын, мінез-құлқы мен іс-әрекетін қалыптастыруға бағытталған жеке тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамытудың үздіксіз процесін қарастырады. Жалпы орта білім беру жүйесіндегі интегративті рөлді зерттейді. өзінің және басқа адамдардың іс-әрекетін болжау үшін жалпы білім беру және жалпыадамзаттық дағдыларды қалыптастырады. Экологиялық білім берудің бір пән, көп пән және аралас модельдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экологиялық нормалау және сараптама негіздері
    Несиелер: 5

    Экологиялық қызмет түрлерін қарайды нормативтік-құқықтық құжаттамада бекітілген жобалау, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, экологиялық қауіпсіздік жөніндегі нормалар мен ережелер жүйесіне негізделеді. Жаңа техниканы, технологияларды және нормативтік-әкімшілік актілердің жобаларын жасауға нормативтік-техникалық құжаттама және қоршаған ортаның қолданыстағы заңнамасы туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Суды ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Ағынды суларды еріген және тоқтатылған ластағыштардан тазартудың механикалық және физика-химиялық әдістерін қарастырады. Осы пән бойынша ағынды судың ластануын бағалау және тиісті тазарту схемасын таңдау үшін қажетті пәнді оқиды. бұл пән бойынша білім Су ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды зерттеу үшін қажет. табиғи суларды тазарту, Ағынды суларды тазарту әдістері, механикалық, химиялық, физика-химиялық, биологиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Статистикалық деректерді өңдеу және алынған нәтижелерді түсіндіру дағдыларын қарастырады. Экологиялық процестердің негізгі және кейбір заманауи үлгілерімен таныстыру. Экологиялық қызмет түрлерін; қоршаған ортаны қорғау қағидалары мен ережелерін; қоршаған ортаны қорғау жөніндегі нормативтік құжаттаманы, қоршаған орта сапасының нормативтерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Атмосфераны қорғаудың техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Табиғат пен заңдарды қорғаудың негізгі принциптерін қарастырады атмосфераның табиғаты бар және дамиды. Қоғамның табиғи жүйелеріне шекті рұқсат етілген жүктемелерді және биосфера тұрақтылығының негізгі заңдылықтары мен теорияларын зерттейді. Атмосфера және оны іс жүзінде қорғау және қоршаған ортаның жай-күйі және оның адам денсаулығына әсері туралы білімді қалыптастырады. Антропогендік іс-әрекеттермен құрылған атмосфераны ластаушы заттардан қорғау саласындағы білімді, іскерлікті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақаба суларды тазартудың техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша сарқынды судың ластануын бағалау және тазалаудың тиісті схемасын таңдау үшін қажет. Су ресурстарын тиімді пайдалану мен қорғауды зерттеу үшін қажет. Табиғи суларды тазарту, ағынды суларды тазарту әдістері. Механикалық, химиялық, физика-химиялық, биологиялық тазалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экологиялық білімнің концепциясы
    Несиелер: 6

    Экологиялық ағартуды белгілі бір көзқараспен немесе іс-әрекетпен қарастырады. Экологиялық білім адамдарға сыни тұрғыдан ойлау арқылы мәселенің әртүрлі жақтарын өлшеуге үйретеді және проблемаларды шешудің өзіндік дағдыларын жақсартады.Экологиялық мәселелерді зерттейді, проблемаларды шешуге қатысады және қоршаған ортаны жақсарту бойынша шаралар қабылдайды. Қоршаған орта мәселелері туралы терең түсінік қалыптастырады және экологиялық проблемаларды шешуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бүлінген жерлерді қалпына келтіру
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы егіншілік мәселелерін және оларды шешудің негізгі бағыттарын қарастырады; топырақ құнарлылығының биологиялық және агрофизикалық факторлары және биологиялық әдістерді барынша қолдана отырып оларды реттеу; Қазақстанның солтүстігінде кең таралған арамшөптердің сипаттамасы; эрозиялық және сортаң жерлердегі егіншіліктің бейімделу-ландшафтық жүйелерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнеркәсіптік шығарындыларды тазалаудың техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік шығарындылардан қоршаған ортаны тазарту мәселелерін қарастырады. Атмосфералық ауаны тазарту әдістерін және қолданылатын технологияларды зерттейді. атмосфералық ауаның ластануы. Әр түрлі көздерден шығарындыларды сипаттау және өнеркәсіптік шығарындылардан ауаны тазарту технологиясы туралы білімді қалыптастырады. Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу және өнеркәсіптік экология саласында экологиялық қатерді төмендету бойынша міндеттерді шешу білігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экологиялық жобалау әдістері
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаның сапасын басқарудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың мемлекеттік-құқықтық тетігі шеңберінде жобалардың экологиялық негіздемесін, жобалардың экологиялық сараптамасын және жобалардың заманауи мемлекеттік сараптамасын қамтитын шаруашылық қызмет жобаларын экологиялық сүйемелдеу тәртібін зерделеуді зерделейді. Экологиялық сараптаманың теориялық және құқықтық негіздері, әлеуметтік-экологиялық алғышарттар және сараптаманы дамыту үрдістері туралы түсініктерді қарастырады. Нормативтік-құқықтық және нұсқаулық-әдістемелік құжаттаманың талаптары бойынша жобалық қызметті экологиялық сүйемелдеудің кезеңдері мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON11

    Тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу үшін қоршаған ортаны қорғау бойынша нақты міндеттерді шешу үшін Пәнаралық ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ресімдеу және ұсыну; Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістемесін пайдалану, компьютерлік технологияларды қолдана отырып алынған деректерді өңдеу және түсіндіру

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі тұрғысынан көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту

  • Код ON4

    Тірі организмдердің тіршілік ету ортасының факторларымен өзара әрекеттесуінің, экологиялық жүйелер мен тұтастай биосфераның жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары туралы білімді қолдану; адамның биологиялық және әлеуметтік болмыс ретіндегі экологиялық ерекшеліктерін, Адам-Қоғам-Табиғат жүйесі эволюциясының тарихын және оның дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі жұмыс істеу ерекшеліктерін, адамның әлеуметтік және табиғи ортасының сапасын басқарудың саяси, құқықтық және экономикалық тетіктерін білу

  • Код ON6

    Кәсіби қызмет саласында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету; экологиялық стандарттау және сертификаттау бойынша білімдерін іс жүзінде қолдану

  • Код ON3

    Тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынастың ғылыми міндеттерін шешу үшін қазақ/орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу

  • Код ON8

    Жер шарындағы, Қазақстан Республикасының аумағындағы табиғи ресурстардың қазіргі жай-күйін және орналастырылуын талдау; әлемдегі және ҚР-дағы табиғи-ресурстық әлеуеттің жай-күйін талдау

  • Код ON12

    Заттардың генотоксикалығын бағалау және тірі организмдердің популяцияларына генотоксикалық факторлардың әсерін болжау

  • Код ON9

    Табиғи ортаның экологиялық жай-күйін бағалау; өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсеріне мониторинг және бағалау жүргізу; белгіленген талаптардың, қолданыстағы нормалардың, ережелер мен стандарттардың сақталуын бақылауды жүзеге асыру

  • Код ON10

    Табиғи ортада әртүрлі ластаушы заттардың таралуын болжау, бағалау және жоюды жүргізу; әртүрлі Қалдықтарды кәдеге жарату, зарарсыздандыру және көму жөніндегі іс - шараларды жүргізу; қалдықтарды қайта өңдеу және қайта пайдалану процесін ұйымдастыру

  • Код ON7

    Жердің жарамдылығын бағалау және топырақ құнарлылығын қалпына келтіру жөнінде шаралар қабылдау; мелиорацияланған топырақтың жай-күйін диагностикалау және құрғату жүйесінің тиімділігін бағалау әдістерін меңгеру; мелиорацияланған жерлерді бастапқы игеру, құнарландыру және шалғындандыру жөніндегі іс-шаралар кешенін әзірлеу

  • Код ON5

    Табиғи ортаның сапасын химиялық көрсеткіштер бойынша бағалай білу; қоршаған ортадағы ластаушы заттардың мінез-құлқын, сондай-ақ агроландшафттағы топырақтың химиялық құрамы мен қасиеттерінің өзгеруін болжау

  • Код ON2

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

6B05201 Экология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 6B05201-Экология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Қолданбалы экология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология және табиғатты пайдалану
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Геоэкология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология-химия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top