6B01502 Физика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика мұғалімін даярлағанда пән саласындағы сапалы білімге; талдау, зерттеу және тіл дағдыларына; ары қарай үздіксіз білім алу және кәсіби білімді, білік пен дағдыны жетілдіру қабілетіне; көшбасшылық қасиеттеріне және инновациялық ойлауға ие болады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Электр және магнетизм
Пәнді оқу барысында білім алушылар табиғат пен техникадағы электромагниттік процестерге қатысты есептерді шешуде, электр тізбектерін есептеуде білім мен дағдыға ие болады, сондай-ақ әртүрлі ұйымдардың (биологиялық, химиялық, техникалық) жүйелеріндегі электрлік және магниттік құбылыстарды анықтай алады
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Несиелер - 5
-
Классикалық механика
Пән студенттердің классикалық механиканың негізгі ережелері мен принциптерін игеруге бағытталған. Студенттер классикалық механиканың негізгі теңдеулерін алу үшін Лагранж және Гамильтон функцияларын пайдалану дағдыларын меңгереді және дифференциалдық және интегралдық есептеу аппаратын қолдана отырып, классикалық объектілер мен олардың жүйелерінің механикалық қозғалысын сипаттау үшін типтік есептерді шығара алады
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Пән студенттердің матрицалық алгебра есептерін шешудің теориялық негіздерін және әдістерін және оның қолданылуын, анықтаушы мен векторлық кеңістіктер теориясын, сызықтық пен жазықтық теңдеулерін, кешендік сандарды игеруге бағытталған. Студенттер сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің тиімді әдістерін қолдана алады, векторлар мен кешенді сандар бойынша операциялар жасай алады, бірінші және екінші ретті қисықтық пен жазықтық қасиеттерін талдай алады
Несиелер - 4
-
Радиоэлектроника
Пәнді оқығаннан кейін студенттер электровакуумдық және жартылай өткізгіш аспаптардың, радиоэлектрондық аппаратураның радиокомпоненттері мен функционалдық тораптарының, қоректендіру көздерінің, тербелмелі жүйелер мен антенналардың конструкциялары мен жұмыс принциптерін білетін болады. Студенттер радиотолқындардың таралу ерекшеліктерін, гармоникалық тербеліс күшейткіштерінің параметрлерін, импульстік және есептеу элементтерін, радио таратқыштар мен қабылдау құрылғыларын анықтау мәселелерін шешу үшін теориялық негіздерді қолдана алады
Несиелер - 5
-
Электродинамика және салыстырмалықтың арнайы теориясы
Пән студенттерде қоршаған әлемдегі электромагниттік құбылыстардың табиғаты мен жаратылысы туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер классикалық электродинамика мен релятивистік механиканың заңдылықтарын білетін болады; типтік есептерді шешу үшін электродинамика мен арнайы салыстырмалылық теңдеулерін қолдана алады, сонымен қатар электромагниттік өріске, электр зарядтарына, релятивистік жылдамдықпен қозғалатын денелерге қатысты құбылыстар мен процестерді талдай алады
Несиелер - 5
-
Мектептегі физикалық практикум
Пәнді оқу процесінде студенттер мектептегі физика кабинетінің аспаптары мен қондырғыларының жұмыс қағидаттары мен мүмкіндіктерін меңгереді; оқушыларды ғылыми жобалар конкурстарына қатысуға дайындау үшін қазіргі заманғы қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып және оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, мектепте топтық және жеке жұмысты, физикалық практикумның нәтижелерін өңдеу әдістерін ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Несиелер - 5
-
Механика
Пәнді оқу нәтижесінде алынған теориялық негіздер білім алушыларға механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерімен және материалдық денелер мен олардың жүйелерінің тепе-теңдігімен байланысты есептерді шешу және зертханалық жұмыстарды орындау үшін материалдық нүкте, абсолютті қатты және тұтас орта механикасының заңдарын қолдануға мүмкіндік береді; студенттер табиғат пен техникадағы механикалық құбылыстарды талдауды үйренеді
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерін зерделеу Бағдарламаның жеті модулі контексінде оларды мектеп және спорт практикасында табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқауларды қамтиды.
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Пән студенттерде материалдық денелер мен олардың жүйелерінің механикалық қозғалысы мен тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтары, сондай-ақ денелер арасындағы механикалық өзара әрекеттесуді сипаттау ерекшеліктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Студенттер материалдық нүкте мен қатты дененің ілгерілмелі, жазықтық-параллель және күрделі қозғалысын сипаттай алады; денелердің тепе-теңдігін, сыртқы өрістегі дене қозғалысының параметрлерін және байланыстар болған кездегі есептерді шығара алады
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Пән студенттердің жоғары математиканың теориялық негіздерін игеруге және типтік есептерді шешуде математикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін тиімді пайдалануға, бір нақты айнымалының қызметін зерттеуге, туындылар мен интегралдарды табуға, бірінші және екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешуге бағытталған. Дифференциалдау және интегралдау операцияларын қолдану дағдыларын студенттер жалпы және теориялық физика пәндерінің материалдарын игеру үшін пайдаланады
Несиелер - 5
-
Математикалық физиканың әдістері
Пән студенттердің векторлық және скалярлық физикалық өрістерге математикалық операцияларды қолдану жолдарын игеруге бағытталған. Пәнді оқығаннан кейін студенттер скалярлық және векторлық өрістердің қасиеттері мен сипаттамаларын игереді; бірінші және екінші ретті дифференциалдық операторларды қолданудың типтік есептерін шешуді үйренеді, ағындар мен айналымдарды есептей алады. Студенттер дифференциалдық теңдеулерді ішінара туындыларда шеше алады: параболалық, гиперболалық және эллипстік, сонымен қатар толқындық теңдеуді, тасымалдау және тербеліс теңдеулерін дифференциалдық теңдеулер призмасы арқылы талдай алады
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Несиелер - 5
-
Оптика
Пәнді оқи отырып, студенттер фотометрия, геометриялық және толқындық оптика заңдарын қолдану есептерін шығарудың теориялық негіздері мен әдістерін меңгереді. Зертханалық жұмыстарды орындау кезінде студенттер жарықтың сыну, интерференция, дифракция, поляризация, дисперсия, жұтылу және шағылу құбылыстарын зерттейді. Студенттер изотропты және анизотропты ортада жарықтың таралу ерекшеліктерін түсініп, Жердің атмосферасы мен гидросферасындағы оптикалық құбылыстарды талдай алады
Несиелер - 5
-
Кванттық механика
Пәнді оқығаннан кейін студенттер: релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен теңдеулерін меңгереді; кванттық объектілердің сипаттамаларын анықтауды үйренеді; потенциалды шұңқырдағы кванттық объектілердің қозғалысын сипаттай алады; Максвелл мен Больцманның классикалық үлестірімдерін, сондай-ақ Бозе-Эйнштейн мен Ферми-Дирактың кванттық статистикасын игереді; үлестірілу функциясы арқылы күйдің сипаттамасын біледі; классикалық және кванттық жүйелердің параметрлерін анықтай алады
Несиелер - 5
-
Статистикалық мәліметтерді математикалық өңдеу
Пән студенттерге табиғаты әртүрлі жүйелерді зерттеу үшін қолданылатын статистикалық мәліметтерді өңдеуге ықпал ететін негізгі теңдеулер мен формулаларды игеруге бағытталған. Студенттер үздіксіз және дискретті кездейсоқ шаманың сипаттамаларын анықтай алады (математикалық күту, дисперсия, квадраттық ауытқу), сонымен қатар кездейсоқ оқиғаларды талдау үшін негізгі теоремаларды қолдана алады
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Пән білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер біледі: мектепте физиканы оқытудың негізгі міндеттері, мектеп құжаттамасы және мұғалім мен сынып жетекшісінің жұмысын жоспарлау. Студенттер оқытудың инновациялық әдістерінің элементтерін қолдана отырып, физика сабақтарын жоспарлай және өткізе алады, сондай-ақ тәрбие іс-шараларын ұйымдастыра және өткізе алады
Несиелер - 5
-
Атом, атом ядросы және элементар бөлшектердің физикасы
Пәнді оқығаннан кейін студенттер атом және атом ядросы туралы модельдік идеяларды игереді; физика, химия, энергетика, медицина, хронология және т. б. зерттеулердің кең ауқымын жүргізу үшін аспаптар мен құрылғыларда кванттық механикалық құбылыстардың қолданылуын түсінеді; материяның құрылымын кванттық деңгейде зерттеу үшін эксперименттер жүргізудің ерекшеліктерін білетін болады
Несиелер - 5
-
Олимпиада есептерін шығару әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әр түрлі деңгейдегі студенттік және мектеп олимпиадаларында қолданылатын физика пәнінен есептеу және эксперименттік есептерді шығаруды игеру болып табылады; студенттер әр түрлі типтегі есептерді шешудің ерекшеліктерін анықтай алады; оқушыларды олимпиадаларға дайындау әдістемесін біледі
Несиелер - 4
-
Өріс теориясы
Пән студенттерде физикалық өрістердің сипаты және олардағы материалдық денелердің қозғалысы туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады. Студенттер физикалық өрістердің сипаттамаларын игереді, өрісті сипаттау үшін теңдеулерді және стационарлық, стационарлық емес, тұрақты және айнымалы, потенциалды және құйынды өрістердегі бөлшектер қозғалысының ерекшеліктерін қолдана алады. Студенттер арнайы және жалпы салыстырмалылық теориясындағы өрістерді сипаттау үшін қолданылатын математикалық аппаратпен танысады
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Несиелер - 4
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Несиелер - 3
-
Күрделілігі жоғары физикалық есептер
Пәнді оқып, студенттер физикадан стандартты емес және күрделілігі жоғары есептердің түрлері мен типтерін; оларды шешудің әдістемелік ерекшеліктерін меңгереді; сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар өткізу және олимпиадаларға дайындау үшін есептерді таңдауды үйренеді
Несиелер - 4
-
Астрономия
Пән әлемнің құрылымы, құрылысы, пайда болуы және дамуы туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады. Студенттер сфералық және практикалық астрономия, аспан механикасы, астрофизика, космология және космогония негіздерін біледі; бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу үшін телескоптардың сипаттамаларын анықтай алады. Студенттер алған білімдерін аспан денелерінің көрінетін және нақты позициялары мен қозғалыстарын талдау үшін пайдалана алады; аспан денелерінде және олардың жүйелерінде болатын табиғаты әртүрлі процестерін сипаттай алады
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы комбинаториканың негізгі ұғымдарын; ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негіздерін білетін болады. Студенттер ықтималдық және статистикалық есептерді шешуге стандартты әдістер мен модельдерді қолданады; статистикалық есептерді шешуде есептеу формулаларын, кестелер мен графиктерді қолданады, комбинаторика элементтерін қолдана отырып оқиғалардың ықтималдығын есептейді. Студент күнделікті өмірде іргелес жаратылыстану пәндерін базалық деңгейде және кәсіби цикл пәндерін оқу үшін қажетті білімге ие болады
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Несиелер - 5
-
Зерттеу есептерін шешу әдістемесі
Пәнді оқи отырып, болашақ мұғалімдер оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру үшін физика пәні бойынша зерттеу есептерін қоюдың, шешудің және нәтижелерін талдаудың әдістемелік тәсілдері мен схемаларын меңгереді; оқушылардың зерттеу қызметін жоспарлауға және оқушылардың қызығушылықтары мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық ортаны ұйымдастыруға үйренеді; пәнаралық байланыстарды тарта отырып, есептерді шеше алады
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика және термодинамика
Пәнді оқып, студенттер идеал газдың күй теңдеуінің теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын, молекулалардың жылдамдықтарв, импульстарв мен энергиялары бойынша таралуын игереді, термодинамиканы бастамасы, нақты газдар мен сұйықтардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі фазалық ауысуларды, тасымалдау процестерінің сипаттамаларын, сұйықтардың қасиеттерін, сұйықтардағы беттік құбылыстарды және қатты денелердің сипаттамаларын зерттей алады; студенттер табиғаттағы және техникадағы жылу процестері, сондай-ақ көп бөлшекті жүйелердің қозғалыс ерекшеліктерін сипаттайды
Несиелер - 5
-
Физикадағы компьютерлік әдістер
Пәнді оқи отырып, студенттер операциялық жүйелер мен операциялық қабықшаларды, физика мен компьютерлік технологияның байланысын біледі; компьютерде физикалық есептерді шешу әдістерін, физикадағы компьютерлік модельдеуді, теориялық физикадағы компьютерлік эксперименттің рөлі мен әдістерін меңгереді.
Несиелер - 3
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 3
-
Физикалық есептерді шешу бойынша практикум
Пәнді оқи отырып, білім алушылар қазіргі мектепте физика сабағы элементтерінің икемді жүйесін құрастыру үшін әртүрлі физикалық есептерді шешудің алгоритмдері мен тиімді стратегияларын меңгереді; физиканы оқытудағы есептердің рөлі мен орнын түсінеді; есептер көмегімен қоршаған әлемнің құбылыстарын түсіндіре және суреттей алады
Несиелер - 5
-
Статистикалық физика және физикалық кинетика
Пәнді оқығаннан кейін студенттер классикалық және кванттық статистиканың негізгі ұғымдары мен теңдеулерін меңгереді: Максвелл мен Больцман, Бозе-Эйнштейн және Ферми-Дирак; үлестірілу функциясы арқылы күйлерді сипаттай алады; классикалық және кванттық көп бөлшекті жүйелердің параметрлерін анықтай алады. Студенттер физикалық кинетика теңдеулерін біледі және кинетикалық коэффициенттердің шамаларын таба алады; тасымалдау процестерін сипаттауды және талдауды үйренеді: диффузия, жылу өткізгіштік және тұтқырлық
Несиелер - 4
-
STEM технологиялары
Пән білім алушылардың метапәндік құзыреттіліктерін, жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда STEM-технологиялар элементтерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға және мектептерде оқу процесін ұйымдастыруға, атап айтқанда физика сабақтарын өткізуге бағытталған. Студенттер алған дағдыларын пәнаралық байланыстарды талдау және ғылыми және инженерлік шешімдерді қажет ететін тапсырмаларды орындау үшін пайдалана алады
Несиелер - 5
-
Мектептегі эксперимент техникасы
Пән студенттерге теориялық білімдері мен алған дағдыларын мектептегі физикалық эксперименттің барлық түрлерін ұйымдастыруда және өткізуде пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады: демонстрациялық, виртуалды, оқу, оның ішінде қашықтықтан және цифрлық білім беру технологияларын қолдану
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби терминология мен академиялық жазуды жетік білуге, кәсіби және қоғамдық қызметте қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін адалдық пен академиялық адалдық принциптерін ұстануға;
- физикалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін түсіну, физикалық эксперименттерді орнату және жүргізу әдістерін, физикалық процестерді компьютерлік модельдеу, сонымен қатар эксперименттік мәліметтерді алу, өңдеу және талдау әдістерін меңгеру;
- эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық есептерді және startup-жобаларды ұйымдастыру, қою және шешу кезінде кәсіби дағдыларды қолданады;
- барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, сабақты өз бетінше зерттеу, физиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады;
- математикалық сауаттылықты меңгеру, жалпы және теориялық физика курсы бойынша әртүрлі типтегі есептерді шығару үшін аналитикалық геометрияның, сызықтық алгебраның, дифференциалдық және интегралдық есептеудің негізгі әдістерін қолдану;
- АКТ, STEM және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім беруді ұйымдастыру бағдарламасының талаптарына сәйкес физиканы оқытуды ұйымдастыру, педагогикалық қызметте жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді қолдану;
- критериалды бағалау технологияларын меңгеру, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастыру сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегиясын қолданады;
- білім беру және тәрбие қызметін жүзеге асыру үшін қолайлы орта құру, оқушылардың жас және жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту процесін өзгерту және дамыту;
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсіну және пайдалану; волонтерлік қызметке қатысу;
- қазіргі заманғы ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгеруі, сыни және шығармашылық ойлауы, өзінің оқу іс-әрекетін рефлексиялау және өзін-өзі бағалау, көшбасшылық қасиеттерге ие болу, өмір бойы білім алуға дайын болу.
Ұқсас БББ
6B01502 Физика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01502 Физика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01502 Физика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01502 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01502 Физика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01502 Физика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01502 Физика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)