Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика 1
    Несиелер: 5

    Пәнінің оқу мақсаты әр түрлі жастағы және дене дайындығының әр түрлі деңгейіндегі контингенті бар мекемелерде гимнастиканы оқыту әдістемесі бойынша кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді оқу облашақ мұғалімге гимнастикалық жаттығуларды оқытудың тарихы, терминологиясы, техникасы мен әдістемесі, жоспарлау құжаттарында, төрешілер мен жарыстарды ұйымдастыруда бағдарлауға мүмкіндік береді. Гимнастикадан алынған білім мен дағдылар кейіннен басқа спорттық-педагогикалық пәндерде олардың ерекшеліктерін ескере отырып қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, спорттық морфология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтарға балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы қазіргі мәліметтер беру. Студенттерде жас-жыныстық, конституционалды және кәсіби керек-жарақтарына сәйкес, сондай-ақ дене шынықтырудың әдістері мен құралдарын есепке ала отырып, дене жүктемелерінің әсеріне ағзаның бейімделуінің морфологиялық және функционалдық көріністері туралы дұрыс түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Анатомия ғылым және сабақ беру пәні ретінде, анатомиядағы зерттеу әдістері. Ағза және оның құрамдас бөліктері. Қаңқа және оның функциялары туралы жалпы деректер. Сүйектердің қосылыстары туралы ілім. Ішкі органдар. Ас қорыту және тыныс алу жүйесі. Жүрек-қан тамырлар жүйесі. Лимфатическая система. Ішкі секреция органдары. Жүйке жүйесі. Нерв жүйесінің орталық және шеткі бөліктері. Сезім мүшелері. Спорттық морфология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: дене тәрбиесі, спорттық жаттықтыру, дене тәрбиесі және спорт сабақтарындағы адамның функционалдық дайындығының жағдайын басқару. Пәннің мазмұны: Спорт физиологиясының жалпы заңдылықтары және оның негізгі ұғымдары. Физикалық жаттығуларды жіктеудің физиологиялық негіздері және олардың сипаттамасы. Бұлшық ет белсенділігінде ағзаның функционалдық жағдайының физиологиялық сипаттамасы. Спорттық қызмет түріне байланысты және ағзаның түрлі функционалдық жағдайларында жаттығудың физиологиялық критерийлері. Сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттіліктің физиологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді жеңіл атлетикадан кәсіби, педагогикалық, жаттықтырушылық жұмысқа дайындау. Пәнді оқу барысында студенттер оқыту мен жаттығудың теориясы мен әдістемесін үйренеді; жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқыту әдістемесінде Дағдылар мен дағдыларды алады; салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әртүрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандарды даярлау және даярлау әдістемелерін алады. Алған білімдерін, кәсіби, педагогикалық дағдыларын, болашақ мұғалім спорт мектептерінде, клубтарда, орта мектептерде, гимназияларда, колледждерде жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүзу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты дене тәрбиесі мен жаттықтырушының есебі ретінде өз бетінше әрекет ету үшін қажетті жүзу теориясы мен әдістемесі саласында кәсіби-педагогикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалім алған білімдерін, кәсіби, педагогикалық дағдыларын спорт мектептерінде, орта мектептерде, гимназияларда қолдана алады. Пәнді оқу барысында студенттер жүзуді дамытудың тарихи шолуын, жүзу техникасының ғылыми-теориялық негіздерін, спорттық жүзу техникасының негіздерін, қолданбалы жүзу техникасының негіздерін, оқыту мен жаттығудың теориясы мен әдістемесін оқиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтары туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: дене тәрбиесі және спорт теориясы мен әдістемесінің,жүйесінің,құралдарының жалпы негіздерін оқыту,қозғалыс әрекетіне үйрету; оқыту әдістері мен принциптерін, дене сапаларын оқыту; дене тәрбиесі процесінде тұлғаның бағытталған қалыптасуы, дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің жас ерекшеліктері: ерте, мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесі негіздері; мектеп оқушыларының дене тәрбиесін жоспарлау және бақылау, бастауыш, орта және жоғары сыныптарда сабақ өткізудің әдістемесі мен құрылымы, мектептен тыс, сыныптан тыс жұмыстар, студенттердің дене тәрбиесі, егде және үлкен жастағы балаларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баскетбол
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге дене тәрбиесі жүйесіндегі баскетболдың орны мен маңызы туралы қазіргі заманғы білім беру, баскетболдан кәсіби – педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: пәндер арасындағы баскетболдың рөлі мен орны (осы түрлердің дене тәрбиесі құралы ретінде сипатталуы. Спорттық кешенді республикалық іс-шаралар бағдарламасында Баскетбол). Техника, тактика бойынша оқытудың әдістемелік негіздері. Дайындау түрлері және жоспарлау. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақтардағы қауіпсіздік техникасы. Жеке сапасы. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, сондай – ақ оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері(Баскетбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәннің мазмұны: спорттық шеберлікке қол жеткізуге қажетті қабілеттерін дамытуға бағытталған көп жылдық, жыл бойғы процесс ретінде спорттық жаттығу. Ғылыми пәндер арасында таңдаған спорт түрлерінің орны мен рөлі. Разрядтық талаптар мен бақылау нормативтерінің ғылыми-әдістемелік негіздемесі. Спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Жекпе-жек)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәннің мазмұны: спорттық шеберлікке қол жеткізуге қажетті қабілеттерін дамытуға бағытталған көп жылдық, жыл бойғы процесс ретінде спорттық жаттығу. Ғылыми пәндер арасында таңдаған спорт түрлерінің орны мен рөлі. Разрядтық талаптар мен бақылау нормативтерінің ғылыми-әдістемелік негіздемесі. Спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері(Футбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәннің мазмұны: спорттық шеберлікке қол жеткізуге қажетті қабілеттерін дамытуға бағытталған көп жылдық, жыл бойғы процесс ретінде спорттық жаттығу. Ғылыми пәндер арасында таңдаған спорт түрлерінің орны мен рөлі. Разрядтық талаптар мен бақылау нормативтерінің ғылыми-әдістемелік негіздемесі. Спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Женил атлетика)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәннің мазмұны: спорттық шеберлікке қол жеткізуге қажетті қабілеттерін дамытуға бағытталған көп жылдық, жыл бойғы процесс ретінде спорттық жаттығу. Ғылыми пәндер арасында таңдаған спорт түрлерінің орны мен рөлі. Разрядтық талаптар мен бақылау нормативтерінің ғылыми-әдістемелік негіздемесі. Спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Волейбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәннің мазмұны: спорттық шеберлікке қол жеткізуге қажетті қабілеттерін дамытуға бағытталған көп жылдық, жыл бойғы процесс ретінде спорттық жаттығу. Ғылыми пәндер арасында таңдаған спорт түрлерінің орны мен рөлі. Разрядтық талаптар мен бақылау нормативтерінің ғылыми-әдістемелік негіздемесі. Спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге дене тәрбиесі жүйесіндегі волейболдың орны мен маңызы туралы қазіргі заманғы білім беру, волейбол бойынша кәсіби – педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: пәндер арасындағы волейболдың рөлі мен орны (осы түрлердің дене тәрбиесі құралы ретінде сипатталуы. Спорттық кешенді республикалық іс-шаралар бағдарламасында Волейбол). Техника, тактика бойынша оқытудың әдістемелік негіздері. Дайындау түрлері және жоспарлау. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақтардағы қауіпсіздік техникасы. Жеке сапасы. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, сондай – ақ оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ДШжС оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: білім алушылардың білім берудің жаңартылған мазмұнының теориясы мен әдістемесін меңгеруге бағытталуын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: 1 МОДУЛЬ. Білім берудің жаңартылған мазмұны: білім беру парадигмасының өзгеруі. 2 МОДУЛЬ. Оқыту үдерісін ұйымдастыруды практикалық – әдістемелік қамтамасыз ету: білім беру мазмұнын жаңарту аясында оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері, әдістері мен технологиялары. 3 Модуль. Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында әр түрлі жалпы білім беретін мекемелерде (шағын жинақты мектеп, мамандандырылған Білім беру ұйымдары және т.б.) оқыту ерекшеліктері. 4 Модуль. Инновациялық үдерістердегі педагог пен оқушының ұстанымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі. Пәннің мазмұны: - оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін педагогикалық дағдыларды қалыптастыру.Мектепте гимнастиканы өткізу негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, гимнастика сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, спорттық дайындық талаптары, кәсіби - жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-спорттық техниканың биомеханикалық негіздерін меңгерген және оларды жаттығу процесінде және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарында қолдана алатын мамандарды даярлау. Пәнді оқу барысында студенттер биологиялық жүйелердің қозғалысын басқару теориясымен танысады; адам моторикасының алуан түрлілігін, күрделілігін, сенімділігін зерттейді; әлеуметтік-көмекші, сауықтыру және емдік қозғалыс кешендерін оқыту мен жүргізудің арнайы дағдыларын алады. Пәннің мазмұны: ФКиС биомеханикасы, биомеханиканың Даму бағыттары, биомеханиканың даму тарихы, адамның қозғалыс аппаратының биомеханикалық негіздері, адамның физикалық қасиеттерінің биомеханикасы, адам моторикасының жыныстық-жас ерекшеліктері, оқушылардың дене тәрбиесі бағдарламасына кіретін дене жаттығуларының биомеханикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Студенттерді тірі ағзаларда өтетін биохимиялық процестер туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; студенттерді тірі ағзаларда өтетін химиялық процестерді дұрыс түсінуге үйрету;студенттерге дене дамуының биохимиялық заңдылықтарын және спорттық жаттығуларды білу. Пәннің мазмұны: Ақуыздардың химиялық табиғаты. Ақуыздардың амин қышқылдық құрамы. Пептидтер. Ақуыздың бастапқы, екінші, үшінші және төртінші құрылымы. Ферменттердің құрылымы. Ферменттердің жіктелуі. Факторлардың жіктелуі. Коферменттер. Витаминдер. Метаболикалық процестердегі коферменттердің рөлі. Катаболизм және анаболизм. Метаболикалық процестердегі коферметтердің рөлі. Коферменттердің әсер ету механизмі. Термодинамиканың I және II заңдары. Жалпы энергия, жұмыс, энтальпия, энтропия. Гиббстың еркін энергиясы. Тірі табиғаттағы термодинамикалық тиімді және тиімсіз процестердің жанасу принципі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі акробатиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: орта мектепте дене шынықтыру типтік оқу бағдарламасы туралы, оқу сабақтарын өткізудің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері, қауіпсіздік техникасы туралы білім беру, мектепте акробатиканы оқыту мен оқытудың міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін кәсіби - педагогикалық. Курстың мазмұны: дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі пәннің мазмұны: дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі - оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін педагогикалық дағдыларды қалыптастыру.Мектепте акробатика жүргізу негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, акробатика сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, спорттық дайындық бойынша талаптар, кәсіби - жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі баскетболдың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: Бағдарламада зерттеу Кешенді бағдарламасы ФК мектеп, ұйымдастыру мәселелерін теориясы және оқыту әдістемесі баскетбол ескере отырып, жыныстық-жас ерекшеліктері айналысатын қалыптастыру, кәсіби - оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін педагогикалық дағдыларды қалыптастыру.Мектепте баскетболды өткізу негіздері, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, спорттық дайындық бойынша талаптар, кәсіби - жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық және ойын дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы спорт (кросстық дайындау)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: кәсіби дағдылар, қажетті болашақ педагогтарға дене шынықтыру, жаттықтырушыларға табысты шешу үшін негізгі міндеттер дене тәрбиесі әр түрлі білім беру мекемелерінде және спорттық ұйымдарда. Пәннің мазмұны: бағдарламада халықтың әртүрлі топтарының дене тәрбиесі жүйесіндегі шаңғы дайындығы мен шаңғы спортының даму тарихы мен орнын; шаңғы дайындығы, шаңғы спорты сабақтарындағы қозғалыс дағдыларын қалыптастыру және дене сапаларын дамыту ерекшеліктерін; халықтың әртүрлі жас топтары бар шаңғымен сауықтыру және дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесін; шаңғы спорты бойынша көп жылдық дайындық әдістемесін; шаңғы спорты бойынша ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу; шаңғы даярлығымен және шаңғы спортпен шұғылдану кезінде жарақаттану себептері және оның алдын алу жолдары; балалармен, жасөспірімдермен, жасөспірімдермен және қыздармен шаңғы спортпен шұғылдану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдалған мамандандырудағы спорттық қозғалыстар технологиясы (Волейбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: спортшы денесінің механикалық қозғалыс заңдылықтарын, таңдалған спорт түріндегі қозғалыстарды басқару теориясын зерттеу. Пәннің мазмұны: пәнді оқытудың объектісі мен әдістері. таңдалған мамандандырудағы спортшының қозғалтқыш аппаратының биомеханикалық сипаттамалары; таңдалған мамандандырудағы спортшының қозғалтқыш аппаратының биомеханикалық жүйесінің құрылымы мен функциялары; қозғалыс әрекеттерінің биомеханикасы; таңдалған мамандандырудағы физикалық қасиеттердің биомеханикасы; қозғалыс жүйесі және оларды басқаруды ұйымдастыру; таңдалған мамандандырудағы спорттық – техникалық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнінің мақсаты: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі. - оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін педагогикалық дағдыларды қалыптастыру.Мектепте жеңіл атлетиканы өткізу негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, спорттық дайындық бойынша талаптар, кәсіби - жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық дайындық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футбол
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге дене тәрбиесі жүйесіндегі волейболдың орны мен маңызы туралы қазіргі заманғы білім беру, футболдан кәсіби – педагогикалық біліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Пән арасындағы футболдың орны мен рөлі (осы түрлердің мінез-құлқы дене тәрбиесінің құралы ретінде. Спорттық кешенді республикалық іс-шаралар бағдарламасында Футбол). Техника, тактика бойынша оқытудың әдістемелік негіздері. Дайындау түрлері және жоспарлау. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақтардағы қауіпсіздік техникасы. Жеке сапасы. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, сондай – ақ оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда білім алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі волейболдың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: Бағдарламада зерттеу Кешенді бағдарламасы ФК мектеп, ұйымдастыру мәселелерін теориясы және оқыту әдістемесі волейболды ескере отырып, жыныстық-жас ерекшеліктері айналысатын қалыптастыру, кәсіби - оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін педагогикалық дағдыларды қалыптастыру.Мектепте волейбол өткізу негіздері, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, волейбол сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, спорттық дайындық бойынша талаптар, кәсіби - жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық және ойын дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық қозғалыстағы технологиясы (Баскетбол)
    Несиелер: 5

    Курстың / пәннің мазмұны: спортшының денесінің механикалық қозғалысының заңдылықтарын, таңдаған спорт түріндегі қозғалыстарды басқару теориясын оқып үйрену. Пәннің мазмұны: Нысан және зерттеу әдістері пәндер. Таңдаулы мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық сипаттамалары. Таңдап алынған мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық жүйесінің құрылысы мен функциялары. Қозғалыс әрекетінің биомеханикасы. Таңдаулы мамандандырудағы физикалық қасиеттердің биомеханикасы. Қозғалыс жүйесі және оларды басқаруды ұйымдастыру. Таңдаған мамандандырудағы спорттық-техникалық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: критериалды бағалаудың технологиясы мен әдістерін қолдануды үйрету. Пәннің мазмұны: оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Объективтілік, нақтылық және валидтік. Бағалау нақты және сенімді ақпаратты ұсынады. Қолданылатын өлшемдер мен құралдар Оқу мақсаттарына және күтілетін нәтижелерге қол жеткізуді бағалайтынына сенімділік бар. Анық және қол жетімділік. Үздіксіздік. Дамуға бағыттылығы. Формативті бағалау және жиынтық бағалау. Жиынтық бағалау. Бөлім/өтпе тақырып, тоқсан және орта білім деңгейі үшін жиынтық бағалау рәсімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық қозғалыстағы технологиясы (Жекпе-жек)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: спортшының денесінің механикалық қозғалысының заңдылықтарын, таңдаған спорт түріндегі қозғалыстарды басқару теориясын оқып үйрену. Пәннің мазмұны: Нысан және зерттеу әдістері пәндер. Таңдаулы мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық сипаттамалары. Таңдап алынған мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық жүйесінің құрылысы мен функциялары. Қозғалыс әрекетінің биомеханикасы. Таңдаулы мамандандырудағы физикалық қасиеттердің биомеханикасы. Қозғалыс жүйесі және оларды басқаруды ұйымдастыру. Таңдаған мамандандырудағы спорттық-техникалық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру ақпараттық - коммуникативтік қамтамасыз ету обьектісі ретінде
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін дене шынықтыру және спорт меңгеру негізінде құралдарымен, қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Пәннің мазмұны: Ақпарат, Информатика, Ақпараттық үдерістер, модельдер және технологиялар туралы түсінік. Қоғамның дамуындағы информатика мен ақпараттық технологиялардың рөлі. Қоғам мен білімді, ғылым мен мәдениетті ақпараттандыру. Ақпараттық қоғамның ақпараттық технологиялар қоғамы. ФКиС ақпараттық қамтамасыз ету, даму алғышарттары. Ақпараттандырудың техникалық құралдары: есептеуіш машиналар, жүйелер, желілер және кешендер. Ақпараттандырудың бағдарламалық құралдары: жүйелік, сервистік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету. Қазіргі ақпараттық технологиялардың сипаттамасы. Компьютерлік желілер, жасанды интеллект, мультимедиа, нейрондық желілер және нейрокомпьютерлер. Дене шынықтыру мен спортта заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Модельдер және моделдеу туралы түсінік. Жаттығу процесін Имитациялық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық қозғалыстағы технологиясы (Жеңіл атлетика)
    Несиелер: 5

    Курстың / пәннің мазмұны: спортшының денесінің механикалық қозғалысының заңдылықтарын, таңдаған спорт түріндегі қозғалыстарды басқару теориясын оқып үйрену. Пәннің мазмұны: Нысан және зерттеу әдістері пәндер. Таңдаулы мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық сипаттамалары. Таңдап алынған мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық жүйесінің құрылысы мен функциялары. Қозғалыс әрекетінің биомеханикасы. Таңдаулы мамандандырудағы физикалық қасиеттердің биомеханикасы. Қозғалыс жүйесі және оларды басқаруды ұйымдастыру. Таңдаған мамандандырудағы спорттық-техникалық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық қозғалыстағы технологиясы (Футбол)
    Несиелер: 5

    Курстың / пәннің мазмұны: спортшының денесінің механикалық қозғалысының заңдылықтарын, таңдаған спорт түріндегі қозғалыстарды басқару теориясын оқып үйрену. Пәннің мазмұны: Нысан және зерттеу әдістері пәндер. Таңдаулы мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық сипаттамалары. Таңдап алынған мамандандырудағы спортшының қозғалыс аппаратының биомеханикалық жүйесінің құрылысы мен функциялары. Қозғалыс әрекетінің биомеханикасы. Таңдаулы мамандандырудағы физикалық қасиеттердің биомеханикасы. Қозғалыс жүйесі және оларды басқаруды ұйымдастыру. Таңдаған мамандандырудағы спорттық-техникалық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі(Жекпе-жек)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде түсінігі тұтастығы туралы көзқарас өнер жаттықтырушы, бірлік теориялық аспектілері және практикалық қорытындылар. Пәннің мазмұны: дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының кәсіби білімі педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық қабілеті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық техника дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде. Мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт сабақтарындағы педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие жұмысының әдістемесі. Спортшыларды өзін-өзі тәрбиелеуді басқару. Спорттық ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина, емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті емдік дене шынықтыру және спорттық медицинаның барлық бөлімдері бойынша теориялық білім мен дағдыларды игеру, жарақаттар мен аурулардың алдын алу және қалпына келтіру мақсатында уақтылы, білікті және толық мамандандырылған көмек көрсету үшін жауапкершілікке тәрбиелеу. Пәннің мазмұны: Жалпы патология негіздері, дене дамуы, жаттығу сабақтары мен жарыстар процесінде медициналық-педагогикалық бақылау, ЕДШ-нің жалпы негіздері, массаж негіздері, ЕДШ және аурулардың алдын алу және емдеу жүйесіндегі массаж, Емдік дене шынықтыру құралдары, ЕДШ нысандары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі(Баскетбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің көзқарасының тұтастығы туралы түсінігін қалыптастыру. жаттықтырушының өнеріне, теориялық қорытулар мен практикалық қорытындылардың бірлігі. Пәннің мазмұны: дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының кәсіби білімі педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық қабілеті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық техника дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде. Мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт сабақтарындағы педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие жұмысының әдістемесі. Спортшыларды өзін-өзі тәрбиелеуді басқару. Спорттық ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі(Футбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде түсінігі тұтастығы туралы көзқарас өнер жаттықтырушы, бірлік теориялық аспектілері және практикалық қорытындылар. Пәннің мазмұны: дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының кәсіби білімі педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық қабілеті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық техника дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде. Мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт сабақтарындағы педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие жұмысының әдістемесі. Спортшыларды өзін-өзі тәрбиелеуді басқару. Спорттық ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі(Жеңіл атлетика)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде түсінігі тұтастығы туралы көзқарас өнер жаттықтырушы, бірлік теориялық аспектілері және практикалық қорытындылар. Пәннің мазмұны: дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының кәсіби білімі педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық қабілеті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық техника дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде. Мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт сабақтарындағы педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие жұмысының әдістемесі. Спортшыларды өзін-өзі тәрбиелеуді басқару. Спорттық ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі ұлттық және қозғалыс ойындарының теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: дене шынықтыру пәні мұғалімі. Пәннің мазмұны: бағдарлама мектепте дене шынықтыру кешенді Республикалық бағдарламасын, ұйымдастыру мәселелерін, ұлттық және қозғалмалы ойындарды оқытудың теориясы мен әдістемесін, шұғылданушылардың жыныстық - жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастыруды қарастырады. Мектепте ұлттық және қозғалмалы ойындарды өткізу негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, ұлттық және қозғалмалы ойындар бойынша сабақтардағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, спорттық даярлық, кәсіби - педагогикалық білім мен дағдылар бойынша талаптар, жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық және ойын дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша кәсіби машықтану негіздері қызметін жетілдіру (Волейбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық іс-әрекет дағдыларын әрі қарай жетілдіру. Курстың / пәннің мазмұны: спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ДШжС психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: спорт психологиясының психодиагностикалық әдістерін қолдана отырып, кәсіби-педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Зертханалық-практикалық сабақтар (топтық жұмыстар) барысында студенттер дене шынықтыру-спорт қызметінің ерекшелігіне сәйкес психикалық процестерді, психомоторлық сапаларды, психикалық жағдайларды, жеке тұлғаның қасиеттерін және тұлғааралық қарым-қатынастарды зерттеудің психодиагностикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша кәсіби машықтану негіздері қызметін жетілдіру (Жекпе жек)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық іс-әрекет дағдыларын әрі қарай жетілдіру. Курстың / пәннің мазмұны: спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорттағы дәрігерлік бақылау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-практикалық білім, білік және құзыреттілік жүйесін меңгеру және оларды дене шынықтыру саласында жан-жақты кәсіби қызметке дайындау, дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға жіберу үшін халықтың әр Пәннің мазмұны: Дәрігерлік бақылау әдістері. Дәрігерлік бақылауды ұйымдастыру. Дәрігерлік бақылау бойынша жұмыс түрлері. Физикалық дамуды бағалау. Соматоскопия және соматометрия әдістері (антропометрия). Индекстер, стандарттар, корреляция әдістері. Кардиореспираторлық жүйенің жағдайын бағалау-электрокардиография, фоно - және поликардиография; Вариациялық пульсография; эхокардиография. Сыртқы тыныс алудың функционалдық жағдайын бағалау: тыныс алу көлемі, ЖЕЛ, ЖӘЖ, пневмотахометрия, пневмотонометрия, МПК тікелей емес әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерде мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі саласында теориялық және әдістемелік дайындықтың қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; студенттерді әртүрлі типтегі мектепке дейінгі мекемелерде балалардың дене тәрбиесін жүзеге асыруға дайындау. Пәннің мазмұны: мектепке дейінгі жасындағы дене тәрбиесі теориясы ғылым ретінде, дене шынықтыру құралдарымен салауатты өмір салтын қалыптастыру, баланың үйлесімді дамуын қамтамасыз ететін дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дене тәрбиесін ұйымдастырудың негіздері, баланың қозғалыс қызметінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі: күн тәртібіндегі дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары, дербес қозғалыс мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеті, ашық ауада демалу формалары, үй тапсырмалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі футболдың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты:білім Беру туралы Типтік оқу бағдарламасы ФК орта мектебінде туралы теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері, оқу сабақтарын өткізу, қауіпсіздік техникасы, қалыптастыру кәсіби - педагогикалық іскерліктер мүмкіндік беретін, мәселелерді шешу, білім беру және оқыту футбол в школе. Пәннің мазмұны: бағдарламада зерттеу Кешенді бағдарламасы ФК мектеп, ұйымдастыру мәселелерін теориясы және оқыту әдістемесі футбол, ескере отырып, жыныс-жас ерекшеліктерін айналысатын, қалыптастыру кәсіби - педагогикалық дағдыларды өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық оқу орындарында жұмыс істеу. Мектепте футболды өткізу негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, футбол сабақтарындағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, спорттық дайындық, кәсіби - педагогикалық білім, Дағдылар мен машықтар бойынша талаптар, жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық және ойын дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша кәсіби машықтану негіздері қызметін жетілдіру (Баскетбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді ұтымды пайдалану құралдарын және әдістерін дене шынықтыру және спорт адам денсаулығын сақтау үшін және жұмысқа қабілеттілікті арттыру және ұзарту белсенді шығармашылық кезеңі өмір. Спортшылардың функционалдық жағдайын анықтауды және бағалауды, спортшылардың функционалдық жағдайын диагностикалауды және бағалауды, дене жұмысқа қабілеттілігін диагностикалауды үйрету. Адамдарды медициналық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыруда білім, зерттеу және тәжірибелік оқу-жаттығуларды қалыптастыру, дене шынықтырумен айналысушыларды үйрету, жарақаттар мен ауруларды алдын алу және қалпына келтіру мақсатында уқалау қолдану. Пәннің мазмұны: дене тәрбиесі процесін, спорттық дайындық деңгейін, түрлі жастағы және жынысты тұлғалардың денсаулығын, спорттық біліктілікті, сыртқы ортаның әр түрлі жағдайларында құру принциптері, теориялық негіздері, жоспарлау, бақылау және басқару. Педагогикалық зерттеулер жүргізу, дене шынықтыру дайындығы мен физикалық дамуын кешенді бақылау, медициналық бақылаудың әдістері мен ұйымдастырылуы туралы. Спорттық қызметтің негізгі түрлерінің сипаттамасы, сондай-ақ жеке жүйелердің және барлық ағзаның физикалық жүктемелерге физиологиялық сипаттамалары, массаж негіздері және оның әдістемесі. Зерттеудің функционалдық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар- жасөспірімдер спортының негізідері және жоғары жетістіктер спорты
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты Балалар мен жасөспірімдер спорты және жоғары жетістіктер спорты» пәнін меңгеру: студенттердің балалар, жасөспірімдер, ұлдар, қыздар және кәсіпқой спортшыларға арналған спорттық жаттығулардың теориясы мен әдістемесі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету. Осы педагогикалық процестің әртүрлі спорттық үлгілері үшін ең маңызды және ортақ болып табылатын спортшылардың спорттық дайындығының негізгі мазмұны, құрылыс нысандары мен шарттары туралы білімдер жиынтығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі гандболдың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: дене шынықтыру және спорт пәнін оқытудың негізгі мақсаты: дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі. Пәннің мазмұны: бағдарлама мектептегі дене шынықтыру кешенді Республикалық бағдарламасын, ұйымдастыру мәселелерін, гандболды оқытудың теориясы мен әдістемесін, шұғылданушылардың жыныстық - жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу орындарында өзіндік оқытушылық, ұйымдастырушылық жұмыс үшін кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастыруды қарастырады. Мектепте гандболды өткізу негіздері бойынша теориялық және практикалық курс, оқыту әдістемесі, техникалық және тактикалық дайындық негіздері, спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары, гандбол бойынша сабақтардағы қауіпсіздік техникасы, спорттық құрылыстар және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, спорттық даярлық, кәсіптік - педагогикалық білім, Дағдылар мен дағдылар бойынша талаптар, жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы, техникалық, тактикалық және ойын дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша кәсіби машықтану негіздері қызметін жетілдіру (Жеңіл атлетика)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық іс-әрекет дағдыларын әрі қарай жетілдіру. Курстың / пәннің мазмұны: спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша кәсіби машықтану негіздері қызметін жетілдіру (Футбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық іс-әрекет дағдыларын әрі қарай жетілдіру. Курстың / пәннің мазмұны: спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі(Волейбол)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің көзқарасының тұтастығы туралы түсінігін қалыптастыру. жаттықтырушының өнеріне, теориялық қорытулар мен практикалық қорытындылардың бірлігі. Пәннің мазмұны:дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері.Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының кәсіби білімі педагогикалық шеберліктің элементі ретінде.Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық қабілеті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық техника дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде. Мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт сабақтарындағы педагогикалық қарым-қатынас.Тәрбие жұмысының әдістемесі. Спортшыларды өзін-өзі тәрбиелеуді басқару. Спорттық ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON12

    Дене тәрбиесінің, спорттық жаттығудың, әртүрлі жастағы, жыныстағы тұлғалардың денсаулығын, сыртқы ортаның әр түрлі жағдайларында спорттық біліктілікті жоспарлау, бақылау жүргізу, спорттық кәсіпкерлік саласындағы мінез-құлықтың басқарушылық мәдениетінің элементтерін меңгеру

  • Код ON9

    Білім берудің жаңартылған мазмұнындағы құжаттармен жұмыс істей білу (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектеп құжат айналымы, зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану; критериалды бағалау әдістерін қолдану

  • Код ON6

    педагогикалық қызметте психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды; мамандық және тәрбие жұмысы пәнін оқыту әдістемелерін, менеджменттің негізгі функцияларын (педагогикалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және ынталандыру, бақылау және нәтижелерін бағалау)қолдану

  • Код ON10

    Дене шынықтыру және дене шынықтыру мұғалімі ретінде ғылыми-зерттеу, оқу, тәрбие, спорт, бұқаралық және сауықтыру жұмыстарын жүргізу

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON15

    Жас, жыныстық және біліктілік аспектілерінде функционалдық мүмкіндіктерін ескере отырып, арнайы медициналық топтарда шұғылданушылар үшін емдік дене шынықтыру және массаж кешендерін әзірлеу және жүргізу қабілеті

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON14

    Ағзаның резервтік мүмкіндіктерін жетілдіру құралдары мен әдістерін қолдана білу, денсаулыққа зиян келтірмей жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған физикалық жұмыс қабілетін оңтайландыра білу

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік-құқықтық актілерін, дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары мәселелері бойынша әдістемелік материалдарды, елде және ұйымда дене шынықтыруды дамытудың перспективалары мен бағыттарын білу

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON11

    Спорт түрі бойынша жаттықтырушы ретінде мектепке дейінгі және мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде спорт түрлері бойынша топтарда жұмыс ұйымдастыру және өткізу

  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланысқа түсу; өзінің академиялық жазу дағдыларын және академиялық және ғылыми-зерттеу академиялық мәтіндерін практикалық жазу дағдылары

  • Код ON8

    инклюзивті білім берудің, оның ішінде online режимде оқытудың және тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, құндылықтары мен нанымдарын қолдану

  • Код ON13

    Оқу процесін дәлелді құралдармен және оқыту мен оңалту әдістерімен қамтамасыз ету

Top