Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру жəне спорт в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт бойынша жүйелі сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру процесін ұйымдастырудағы ықтимал қауіпті жағдайлар, олардың пайда болу себептері және оларды азайту тәсілдері қарастырылады, төтенше жағдай туындаған кезде алғашқы көмек көрсету, жарақаттанудың алдын алу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бала ағзасының құрылымы мен дамуының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    Әр түрлі жас кезеңдерінде баланың анатомиялық және физиологиялық даму ерекшеліктерімен таныстырады. Тұқымқуалаушылық пен ортаның бала ағзасының дамуына әсерін қарастырады. Тірек-қимыл аппаратының онтогенетикалық даму заңдылықтарын, бала ағзасының морфо-функционалдық ерекшеліктерін, оқу-тәрбие процесін сауатты құру үшін ағзаның реттеуші жүйелерінің дамуын қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері

    Анатомия ғылым және пән ретінде. Анатомияның міндеттері, оның медициналық-биологиялық және спорттық-педагогикалық цикл пәндерімен байланысы. Дене және оның құрамдас бөліктері. Дененің өсуі мен даму заңдылықтары. Орындау органдары (жүйелері, аппараттары), қозғалыстарды реттеу және қамтамасыз ету. Жалпы және жеке динамикалық анатомия. Спорттық морфология. Морфологиялық модельді ұсынудағы анатомиялық-антропологиялық критерийлер және спорттық іріктеудегі эталондар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Community Service

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туризм мен қысқы спорт түрлері оқыту әдістемесімен

    Туризм және қысқы спорт түрлерінің қазіргі заманғы дамуы. Тауар-материалдық қорлар мен жабдықтар. Сабақтарды өткізу кезінде қауіпсіздік. Оқу әдістері, спорттық туризм және қысқы спорт түрлеріне арналған спорттық іс-шаралар (конькимен сырғанау, шаңғымен сырғанау, сноуборд) ұйымдастыру және өткізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетика. Жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі және сипаттамасы. Жүру және жүгіру техникасы негіздері. Жеңіл атлетикада жаттығу негіздері. Спортшының спорттық жаттығуларының негіздері. Жүгіру, секіру және лақтыру кезінде спорттық және техникалық дайындығын жетілдіру әдістері. Спортшылардың түрлі контингенттерімен сабақ өткізу әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлауды қалыптастырады, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Бизнесті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары және бизнес-жоспар жазу туралы білімдерін кеңейтеді және нақтылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен

    Бағыт: баскетболдың теориялық-әдістемелік аспектілерін зерттеу, практикалық және кәсіби-педагогикалық дағдылар мен біліктердің белгілі бір көлемін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Гимнастиканың даму тарихы, гимнастика түрлерінің жіктелуі. Дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасының гимнастика бөлімінің жаттығуларын орындау техникасы мен әдістемесі. Гимнастика сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру-сауықтыру қызметтің теориялық негіздері

    Салауатты ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің теориялары мен технологиялары. Дене шынықтыру-сауықтыру қызметінің дәстүрлі және инновациялық құралдары, нысандары мен әдістері. Жеке тұлғаның жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу-сауықтыру процесінде сауықтыру технологияларын талдау және қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы

    Дене шынықтыру және спорт теориясының тұжырымдамалық аппараты қалыптасу және даму тарихы. Дене тәрбиесінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары. Қозғалу әрекеттерін және физикалық қасиеттерді үйрету теориясының негіздері. Негізгі және қосымша білім беру мекемелерінде дене шынықтыруды ұйымдастырудың принциптері, құралдары, әдістері, формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен

    Бағыт: футбол теориялық-әдістемелік аспектілерін зерттеу, практикалық және кәсіби-педагогикалық дағдылар мен біліктердің белгілі бір көлемін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өлкетану

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен

    Шаңғы спортының пайда болу және даму тарихы. Стильдер мен пәндердің жіктелуі. Шаңғы тебудің негізгі әдістері. Оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру. Шаңғы спортынан жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Шаңғымен ойналатын қозғалыс ойындарының жіктелуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Волейбол мен гандбол оқыту әдістемесімен

    Пән волейбол мен гандболды мектептегі дене шынықтыру жүйесіндегі оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде қарастырады. Волейбол және гандболдың теориялық негіздерімен таныстырады. Спорттық ойындарды оқытудың әдістемелік тәсілдерін қарастырады. Волейбол және гандболда оқыту міндеттерін шешуде кәсіби-педагогикалық іскерлікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерін зерделеу Бағдарламаның жеті модулі контексінде оларды мектеп және спорт практикасында табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқауларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Спорт физиологиясының негіздерін және әртүрлі спорт түрлеріндегі әртүрлі бұлшықет топтарының жұмысы кезіндегі ағзаның физиологиялық реакцияларын қарастырады. Әр түрлі жүктемелерге бейімделу ерекшеліктерімен және жаттығу мен бәсекелестік процестің сыртқы жағдайындағы өзгерістермен таныстырады. Жұмыс істеу деңгейін анықтау, спортшының қалпына келтіру үдерістерін басқару, әртүрлі дене жаттығуларын қолдану дағдысын және ағзаның функционалдық жүйелерінің бақыланатын жауап беруі үшін жүктеме деңгейін қалыптастырады және оқу-жаттығу процесін сауатты құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі

    Пәнде дене шынықтыруды оқыту ерекшеліктері туралы түсінік беріледі. Білім беру процесін ұйымдастырудың заңдылықтары, құралдары мен тәсілдері, оның ішінде АКТ және ҚБТ қолдану, дене шынықтыру мен спортты оқытудың әдістері мен формалары, оқу-жаттығу процесінде оқу жағдайын ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшылардың функционалды мүмкіндіктерінің негіздері

    Спортшылардың функционалды дайындығына заманауи көзқарастар. Спортшының денсаулығы мен функционалдық жағдайын бағалау әдістері. Дене жаттығуларының дене функцияларын реттеуге әсері.Таңдалған спорт түріндегі жетістіктерді тікелей анықтайтын дене қабілеттерін, органдар мен функционалды жүйелердің мүмкіндіктерін дамыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Оқу-жаттығу процесіндегі метрологияның рөлі. Спорттағы және туризмдегі өлшеу әдістері мен құралдары. Өлшеу құралдары. Өлшеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Спорттық жаттығуды басқару және бақылау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық жаттығу негіздері

    Дене шынықтыру-спорт қызметінің және тәрбие жұмысының базалық түрлері бойынша оқу-жаттығу және жарыс жұмыстарының спорттық жаттығуларының заманауи жүйесі. Жалпы кәсіби дайындық пәндері жүйесіндегі спорттық жаттығулардың интеграциялық рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы және олимпиадалық қозғалыс

    Дене шынықтыру және спорт тарихы, тарихи білімнің белгілі бір саласы және дене тәрбиесі мен спорт туралы ғылымның маңызды бөлімі ретінде. Оның өмірдегі рөлі, қоғам мәдениеті, моральдық талаптар мен нормалардың тарихи жағдайы. Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы, халықаралық спорт қозғалысы мен Олимпиада ойындарының дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт және туризмдегі жобалық қызмет

    Бұл пән жобаны ұйымдастыру, басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ жобалық құжаттаманы дайындауды зерттейді. Жоғары оқу орнындағы спорт пен туризмдегі болашақ басшыларды кәсіби даярлаудың құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Бұл курс әр түрлі жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың теориялық және практикалық негіздерін беруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорттағы кешенді бақылау және математикалық-статистикалық талдау әдістері

    Оқу-жаттығу процесін құру және спортшылардың дайындық деңгейін бағалау тиімділігінің негізі болып табылады. Бақылаудың әртүрлі түрлері (педагогикалық, медициналық-биологиялық, спорттық-медициналық және басқалары) арқылы кері байланыс алудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қарайды. Мотор сынақтарының батареяларын құру технологиясымен таныстырады. Алынған нәтижелерді өңдеу мен түсіндіруде математикалық аппаратты қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру, спорт қызметіндегі ғылыми зерттеулер

    Ғылыми талдау және эмпирикалық тәсіл арқылы дене шынықтыру және спорт саласындағы сенімді ақпаратты іздеу, қойылған міндеттер мен белгіленген проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдіснаманы құру және зерттеудің тиімді әдістерін таңдау негіздерін қарастырады. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздерімен таныстырады. Ғылыми стиль мен тілді қолдана отырып, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері және зияткерлік ойындар

    Ұлттық спорт түрлері мен зияткерлік ойындардың теориялық негіздері, олардың мектеп оқушыларының дене тәрбиесіндегі рөлі мен маңызы. Оқу-жаттығу сабақтарын, бұқаралық іс-шаралар мен жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің әртүрлі түрлері. Оқу үрдісінде және мектептен тыс қызмет аясында оқу-жаттығу жұмыстарын жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық және жазықтық құрылғыларды материялдық-техникалық қамтамасыз ету

    Спорт құрылыстарының жіктелуі. Волейбол, баскетбол, гандбол үшін спорт алаңдары. Жеңіл атлетика, шаңғы жарысы, футбол, су спортына арналған спорттық ғимараттар. Мектеп учаскесінің аймақтары, мектеп спорт алаңдарының түрлері және олардың мақсаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы

    Адам ағзасындағы зат алмасуының негізгі заңдылықтары. Жаттығу барысында биохимиялық бейімделу заңдылықтары. Спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық факторлары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық медицина және спорттағы фармакология

    Бұл пән физикалық көрсеткіштерді диагностикалаудың негіздерімен таныстырады, спортшыларға олардың денсаулығын ескере отырып, тиісті жүктемені қамтамасыз ету, патологиялық жағдайларды анықтау дағдыларын қалыптастырады. Допингке қарсы саясаттың нормативтік базасын, допингке қарсы бақылау жүйесін қарайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Дене шынықтыру-спорттық қызметтер нарығы. Спорттық іс-шаралардың әлеуметтік-экономикалық базасын қалыптастыру спорттық іс-шаралар жүйесін басқару факторы ретінде қоғамның экономикалық жағдайы. Маркетингтік компанияда БАҚ қарым-қатынастарын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт саласынағы басқару және маркетинг

    Дене шынықтыру-спорт ұйымдарын басқару әдістерін, дене шынықтыру-спорт саласын тұрақты дамыту үшін спорттық кәсіпкерлікті дамыту қажеттілігін қарайды. Нарықтық қатынастардың ерекшеліктерімен таныстырады. Нарықтық жағдайды талдау, спорттық тауарлар мен қызметтерді маркетингтік жылжыту әдістерін қолдану, логикалық және перспективалы ойлау, қаржылық болжам жасау қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қозғалыс ойындары оқыту әдістемесімен

    Пән жаңартылған білім беру жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, базалық құзыреттілікті дамытудың негізі ретінде қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесін игеруге ықпал етеді. Табиғи-климаттық жағдайларды және оқу процесін материалдық-техникалық қамтамасыз етуді ескере отырып, жіктелуімен, әртүрлілігімен таныстырады. Курсты игеру аясында білім алушылардың жасына, жыныстық және психологиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне бейімделудегі әдістеме мен ұйымдастырушылық құрамдас бөлікке ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Пән жүзу тарихын, жүзу теориясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін зерделеуді көздейді. Жүзудің спорттық тәсілдері техникасын және жүзуде оқыту әдістемесін меңгеру. Таңдалған спорт түрлерінде ЖДД құралы ретінде жүзуді пайдалану. Мектептерде, колледждерде және т.б. жүзу бойынша дене шынықтыру-бұқаралық және спорттық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене тәрбиесі және білім беру қызметіндегі инновациялық және интерактивті технологиялар

    Пән дене шынықтыру мен спортта білім беру және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру кезінде, оның ішінде қашықтықтан оқыту нысандарын қолдану арқылы білім беру процесін ұйымдастыру кезінде инновациялық технологиялар мен интерактивті әдістемелерді қолдану және бейімдеу бойынша кешенді білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адаптивті және емдік дене шынықтыру

    Жалпы және спорттық патологияның негіздерін зерттеу. Денсаулық пен физикалық көрсеткіштерге көмектесу және бағалау. Спортшыларды кешенді оңалту жүйесі. Массаж әдістемелері мен техникалары. Әр түрлі ауруларға арналған емдік массаждың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт қызметіндегі PR-технологиялар

    PR-технологияларды қазіргі нарықтық қатынастар жағдайында дене шынықтыру және спорт саласын жылжытудың имидждік саясатының элементі ретінде қарастырады. Осы саладағы PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру негіздерімен, олардың тиімділігін бағалау критерийлерімен таныстырады. Түрлі спорт түрлерінде PR-акциялар өткізу дағдыларын, спорттық оқиғаның деңгейі мен ерекшелігіне байланысты түрлі PR-технологияларды қолдану әдістемесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сауықтыру жүзуінің теориясы мен әдістемесі

    Сауықтыру жүзуінің ұйымдастыру-әдістемелік негіздерін оқу. Бассейндер мен ашық су айдындарында сабақ өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері, жүзудің жеңілдетілген және қолданбалы тәсілдерінің техникасы. Жүзудің сауықтыру әсері, сауықтыру жүзу бағдарламалары. Функционалдық жай-күйіне байланысты жүктемелердің қарқындылығын бағалау. Жүзуді әртүрлі жастағы шұғылданушыларды сауықтыру құралдары ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Күрес пен ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен

    Күрес пен ұлттық спорт түрлері бойынша спортшылардың жас ерекшеліктері, жас санаттарына бөліну. Күрес пен ұлттық спорт түрлеріндегі физикалық қасиеттердің сипаттамасы. Күрес жарыс түрлері мен ұлттық спорт түрлерінің түрлері мен сипаттамалары, жарыстарда төрешілердің функциялары, жеңімпаздарды анықтау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық қызмет биомеханикасы

    Биомеханиканың ғылыми білім саласы, дене шынықтыру және спорттағы қозғалыс қызметінің негізі ретінде таныстырады. Адам денесінің құрылысының биомеханикасын, спорт педагогикасында биомеханика негіздерін қолдану ерекшеліктерін қарастырады. Қозғалыс жаттығуларының биомеханикасы арқылы оқу процесін басқару қабілетін қалыптастырады, спортшының техникалық және тактикалық дайындығында құрал ретінде қолданыңыз

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Адамның физикалық дамуын қалыптастырудағы білімді, рух пен адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіруді көрсетеді. Көпшілік алдында сөйлеу, сындарлы диалог, өз көзқарасын дәлелді баяндау негіздерімен қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасауға қабілетті.
  • Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларына байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі үрдістерін анықтайды, дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімді қолданады; азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау
  • Ағзаның бейімделу тетіктерін бұзбай айналысатын адамдарды даярлаудың әртүрлі түрлерін ұйымдастырады және басқарады, оңтайлы дене дайындығы мен жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізе отырып, организмнің медициналық-биологиялық, биохимиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктері туралы білім негізінде, көп жылдық дайындық кезеңдеріндегі оқу-жаттығу процесін жоспарлау, кешенді бақылау және түзету туралы білім мен дағдылар
  • Әр түрлі жыныстық-жас санаттарындағы, денсаулық жағдайының әр түрлі деңгейіндегі халықтың әр түрлі топтары арасында салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша білімі бар.
  • Негізгі мектеп спорт түрлері техникасының негіздерін меңгерген, олардың даму тарихын, негізгі ұғымдарын біледі. Сабақтарды, оқу сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды жобалайды.
  • Дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру және өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етеді және қолдайды, жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асырады, педагогикалық бақылау технологияларын меңгереді, сабақ процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсетеді, спорт ғимараттары мен тренажерлардың қауіпсіздік мәдениетін меңгерген, экологиялық санаға ие болады
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі басқару органдарының процестерін басқару, модельдеу және болжау дағдыларын меңгерген.
  • Оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін, оның ішінде спорт ғимараттары мен жалпы спорт инфрақұрылымын білу негізінде қазіргі заманғы инновациялық технологияларды қолдана отырып меңгерген.
  • Инновациялық педагогикалық, сондай-ақ қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады, өзінің кәсіби саласында компьютерлік технологиялар көмегімен ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгерген.
  • Дене шынықтыру-спорт қызметін жүзеге асыруда қаржылық-шаруашылық сүйемелдеуді және экономикалық негіздемені қамтамасыз етеді, жоспарлау және есеп беру құжаттамасын жасауға, бұқаралық дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.
  • Техниканы сәтті игеру үшін қажетті моториканы дамыту әдістері мен құралдарын жинақтайды, алған білімдерін оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау, қызмет кезеңдерін бөліп көрсету және міндеттер қою үшін қолданады.
  • Мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене шынықтыру қызметінің ерекшеліктері, мектеп ортасы факторларының білім алушылардың денсаулығына әсері туралы біледі. Спорттық-педагогикалық қызметте рекреациялық әдістемелерді қолданады

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімі мен ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары бойынша жаттықтырушыны даярлау

Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

«Мирас» университеті (Мирас)

Top