Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06101 Дизайндағы қолданбалы информатика в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Алгоритм және бағдарламалау (С++)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге әртүрлі сипаттағы алгоритмдерді құру, зерттеу және жұмыс істеу үшін қажетті С++ программалау тілдерінде бағдарламаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістерін үйрету, оларды программалау тілдерінің семантикасымен таныстыру, формалды спецификациялау. Шығармашылық деңгейде есептерді шешудің тиімді әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін бағдарламалау саласында практикалық дағдыларды дамыту, соның ішінде есептерді талдау, сәйкес деректер құрылымын таңдау, құрастырылған алгоритмді бағдарламалау тілдерінің бірінде жүзеге асыру. міндеттері: компьютердің бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі принциптерін оқып үйрену. алгоритмдер мен деректер құрылымдарын жасау процесінің негізінде жатқан негізгі теориялық түсініктерді қалыптастыру; стандартты алгоритмдер мен деректер құрылымдарын және олардың таңдалған жұмыс тілінде модификацияларын енгізуге үйрету Қысқаша мазмұны: C++ жүйесіне арналған интеграцияланған бағдарламалау ортасы. С++ жүйесінің мүмкіндіктері. C++ интеграцияланған ортасында жұмыс істеу. Тармақтану. Альтернативті және нұсқалық операторлар. Программада циклдарды ұйымдастыру. Таңба және жол мәндерімен жұмыс. Бірөлшемді және көпөлшемді массивтер.Динамикалық айнымалылар. Мәліметтерді ұйымдастыру тізімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Жоғары математиканы оқыту мақсаты математикалық ұғымдар мен әдістер мысалында студенттерге ғылыми тәсілдің мәнін, математиканың ерекшелігін және оның практикалық есептерді шешудегі рөлін көрсету болып табылады. Студенттерді математикалық формальды есептерді зерттеу және шешу тәсілдеріне үйрету, студенттердің алынған нәтижелерді талдай білуін қалыптастыру, оларға математикадан және оның қосымшаларынан әдебиетті өз бетінше оқыту дағдыларын үйрету қажет. Математикалық білім беру математиканың жалпы курсын және арнайы математикалық бөлімдерді оқытудан тұрады. Математиканың жалпы курсы маманның математикалық білімінің негізі болып табылады, бірақ осы курс шеңберінде кәсіптік қызметте математикалық әдістерді қолдануға бағыттау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық статистика және кездейсоқ үдерістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кездейсоқ процестер физикалық, биологиялық, әлеуметтік және экономикалық құбылыстарды сипаттайтын көптеген математикалық модельдерге кіреді. Мысалы, Винер процесі бөлшектің броундық қозғалысын және акция бағасының динамикасын сипаттайды. Сонымен қатар, кездейсоқ процестер теориясы жалпы стохастикалық талдаудың дамуын ынталандырады және анықтайды. Кездейсоқ процестер теориясы кездейсоқ құбылыстардың (кездейсоқ функциялардың) даму динамикасында заңдылықтарын зерттейді. Кездейсоқ процестер теориясында жаппай қызмет көрсету теориясымен, оқиғалар ағыны және т. б. ұғымдарымен тығыз байланысты маркалық кездейсоқ процестер ерекше орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    "Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика" курсының мақсаты студенттердің негізгі түсініктерді, идеяларды, Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың әдістерін меңгеруін және олардың гуманитарлық ғылымдарда (тарих, әлеуметтану, саясаттану, экономика және т.б.) зерттеулердің тәжірибелік статистикалық мәліметтерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді. Деректерді математикалық өңдеу нәтижелерін интерпретациялау және ықтималдық модельдерді құруға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби қызметтің түрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін қазақ (орыс) тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттері: IT-пәндердің негізгі ұғымдары мен терминологиясы жүйесін меңгеру; сөйлеу деңгейінің прагматикалық бірліктері жүйесін меңгеру; мамандық туралы энциклопедиялық және зияткерлік - мәдени мәліметтермен фондық білімді байыту; мамандық бойынша оқу-ғылыми жұмысты жазу және қорғау дағдылары мен дағдыларын дамыту; студенттердің іскерлік және оқу-ғылыми тілдерін диалогтық / ауызша / жазбаша түрде дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған шетел (ағылшын) тілін оқытудың мақсаты студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік құрамында интегративті негізде лингвистикалық (тілдік, дискурсивтік (тілдік) және әлеуметтік-мәдени құзыреттілік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты – шет тілдік іс-әрекетке қажетті фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материал негізінде барлық төрт тілдік іс-әрекет түрлері бойынша студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің ой-өрісін кеңейту, олардың жалпы мәдениеті мен білімділігін, ойлау мәдениетін, қарым-қатынаспен сөйлеуді арттыру. Студенттерді мәдени аралық және ғылыми байланыстарды жолға қоюға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға дайын болуға тәрбиелеу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – ауызша және жазбаша ағылшын тілін меңгеру дағдыларын одан әрі дамыту. Функционалдық негізінде негізгі іскерлікті қалыптастыру: Оқу саласы - толық, дәлдік, мәтінді түсіну тереңдігі; жазбаша сөйлеу – оқылатын тілдің эпистолярлық жанрын сақтай отырып, кез келген стилистиканың жазбаша мәтінін бара бар беру және кез келген қоғамдық-саяси тақырыпқа ақпарат бере білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және дизайн
    Несиелер: 8

    "Компьютерлік графика және дизайн" курсының мақсаты: компьютерлік графика мен дизайнға кіріспе; растрлық графикамен жұмыс; векторлық графикамен жұмыс; графикалық дизайн негіздері. Курс Сізге танымал растрлық және векторлық редакторлардағы жұмыс әдістерімен танысуға, Графикалық дизайн негіздерін үйренуге мүмкіндік береді. Оқытудың міндеттері: кәсіби қызметтің нақты саласына қатысты арнайы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру; компьютерлік графиканың негіздерімен, компьютерлік графиканың қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарының маңызы мен рөлімен танысу болып табылады; түрлі графикалық құралдардың көмегімен жазықтықта және кеңістікте графикалық объектілерді құру, әртүрлі графикалық форматтарға экспорттау меңгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы (Python)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі заманғы жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалауға еркін және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, Python тілінде қосымшалар құру дағдыларын қалыптастыру. Бұл курста Python тілінің барлық негізгі мүмкіндіктері және оларды бағдарламаларды әзірлеу кезінде қолдану қарастырылады. Қысқаша мазмұны: интерпретацияланған және динамикалық терілген тілдер, Python-ға кіріспе, Python тілінің стандартты кітапханасына шолу, Python-да объектіге бағытталған бағдарламалау, Python-да функционалды бағдарламалау, мәліметтер базасын қолдана отырып Python-да веб-қосымшаны әзірлеу, Python-да графикалық қосымшалар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейронды желі және оның қосымшалары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты нейрокомпьютерлік жүйелерде және нейрондық желілер мен мобильді қосымшаларда ақпараттық процестерді ұйымдастырудың негізгі принциптерін оқып үйрену; нейрокомпьютерлік жүйелердің бағдарламалық модельдерін әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Нейрондық есептеулерге кіріспе. ИНС үшін негізгі анықтамалар. Нейрон желісі. Халықаралық байланыстар. Жасанды нейрон. ИНС оқыту міндетін қою. Оқыту әдістері мен заңдарын жіктеу. Сәулет. Ассоциативті желілер. Деректерді түрлендіру желілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің деректер базаларының (ДБ) негізін қалаушы сипаттамаларын жобалау және зерттеу негіздері бойынша терең білім және тұрақты іскерлікті, реляциялық деректер базаларын (РБД) модельдеу және қалыпқа келтіру, деректер базаларының өмірлік циклын қолдау, пәндік саладағы бизнес-үдерістердің құрамына байланысты олардың құрылымын таңдау, аяқталған ақпараттық жүйені (АЖ) кейіннен енгізу мақсатында пайдаланушы интерфейсін ДБ-ға әзірлеу болып табылады. Пәнді оқу барысында алынған білім студенттерге болашақта ақпараттық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру міндеттерін өз бетінше шешуге мүмкіндік беруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Arduino микроконтроллер платасында бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді Ардуино есептеуіш платформасы негізінде басқарылатын электрондық құрылғыларды құрастыру және бағдарламалаудың принциптері мен әдістерімен таныстыру; программалаудың заманауи ортасында программалау дағдыларын дамыту; білімді тереңдету, әртүрлі білім беру салаларында алынған білімді практикалық интеграцияланған қолдану арқылы оқуға уәждемесін арттыру (математика, физика, информатика);ғылыми-техникалық, инженерлік-конструкторлық шығармашылыққа қызығушылығын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 1C Кәсіпорын
    Несиелер: 6

    "1C Кәсіпорын" пәнін оқыту мақсаты – студенттердің экономиканың әртүрлі салаларында ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану принциптері мен әдістері, ақпараттық технологиялар саласындағы жобалық басқару және оларды өндірістік кәсіпорындағы қазіргі экономистпен менеджердің практикалық қызметінде қолдану дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру. Басқарудағы ақпараттық процестер. Басқарудың иерархиялық құрылымы. Көрсеткіштерді өңдеудің ақпараттық процестері. Деректерді жинау, жинақтау және алмасу, ақпаратты түрлендіру рәсімдерін автоматтандыру. Жүйе туралы жалпы мәліметтер. Концепция, жұмыс істеу принциптері, жүйе объектілері. Жүйе объектілерін пайдалану технологиясы, мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер қорын құру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты болашақ инженерлерге теориялық білімді меңгеруге және әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде үлкен көлемді ақпаратты құру, өңдеу және сақтау үшін мәліметтер базасын қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы ДҚБЖ, ДҚБЖ ұйымдастырудың заманауи технологиялары, нақты ДҚБЖ ортасында жұмыс істеу дағдыларын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анимация және үш өлшемді модельдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты 3DS MAX графикалық редакторын меңгеру болып табылады, оның көмегімен объектілердің үшөлшемді суреттерін, сондай-ақ анимация бағдарламаларының негізгі концепцияларын және үшөлшемді таңбалар мен анимацияларды жасау үшін қажетті іргелі құралдарды модельдеуге болады. Білім алушы білуі тиіс: үшөлшемді объектілерді үлгілеудің әртүрлі тәсілдерін, үшөлшемді объектілерді текстуралау тәсілдерін, үшөлшемді сахнада жарықтандыру көздерін орналастыру ережесін, жарықтандыру көздерінің түрлерін, олардың сипаттамаларын, үшөлшемді сахналарды визуализациялау негіздерін, үшөлшемді объектілерді анимациялауды құру және оны сақтау тәсілдерін, үшөлшемді динамикалық модельдеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – компьютерлік желілерді ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін меңгеру, компьютерлік желілерде жұмыс істеу ерекшеліктерін меңгеру, қазіргі заманғы желілік технологиялармен танысу, жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. "Компьютерлік желілер" пәні компьютерлік желілерді ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін, желілерде дербес компьютердің жұмыс істеу ерекшеліктерін меңгеру, қазіргі заманғы компьютерлік желілік технологиялармен, ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну тәсілдерімен танысу, сондай-ақ жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және композиция негіздері
    Несиелер: 5

    «Дизайн және композиция негіздері» пәнін оқу мақсаты дизайн және сәндік өнердегі композициялық заңдар туралы идеяларды қалыптастыру және дизайн және DPI өнеріндегі композицияның композициясын түсіну, пішінді аудару дағдысы, құрамның түсі, пішіннің стилизациясы; баспа, интерьер және өнеркәсіп өнімдері саласындағы шығармашылықты жобалауға саналы көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты операциялық жүйелердің негізгі функциялары мен механизмдерін, пайдаланушы интерфейстерін және операциялық жүйелер командаларын зерттеу болып табылады. Пәннің міндеттері келесідей: операциялық жүйелердің негізгі құрылғыларымен және іске асыруларымен танысу, операциялық жүйелердің компоненттерімен танысу, процестерді іске асыру, жоспарлау алгоритмдері, жад пен файлдық жүйелерді басқару, операциялық жүйелерді конфигурациялау бойынша жұмысты игеру. Курстың қысқаша мазмұны: Операциялық жүйе түсінігі, даму тарихы, мақсаты, жіктелуі, процестері мен ағындары, жоспарлау және диспетчерлеу, жадыны басқару, енгізу/шығару ішкі жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • SEO-талдаулары
    Несиелер: 8

    SEO-аналитика пәні мақсаттар қою, мақсаттарға жету үшін сіздің прогресіңізді өлшеуге қалай, оңтайландыру инвестициялар жоғары қайтару әкеледі SEO күшейту үшін қалай қол жеткізу тақырыбын қарастырады. Мақсаттарды таңдау-үлкен шақыру. Іздеу оңтайландыру саласындағы көптеген мамандар Бизнес үшін тиімді болып табылатын дұрыс мақсаттарды орнату керектігін білмейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-дизайн
    Несиелер: 8

    Web-дизайнердің жұмыс мақсаты-интернетте сайттың немесе басқа жобаның стильдік безендірілуін әзірлеу. Тапсырыс берушіден идеяны, жобаның тұжырымдамасын, нұсқаулықтары мен артықшылықтарын ала отырып, оларды іске асыруға кіріседі. Алайда, жиі дизайнердің өзіне Тапсырыс берушіге идеяларды ұсынуға тура келеді. Веб-дизайнердің мамандығы заманауи технологиялармен және шығармашылықпен байланысты. Бұл маман интернетте жобаларды рәсімдеумен айналысады: сайттардың, промо-беттердің, лендингтердің, электрондық презентациялардың дизайнын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютермен адам арасындағы өзара байланыс
    Несиелер: 5

    Адам-компьютерлік қарым-қатынас пәнінің мақсаты компьютер мен адам арасындағы қарым-қатынасты жақсарту болып табылады. Атап айтқанда, адам-компьютерлік өзара іс-қимыл: интерфейстерді жобалаудың методологиясымен және дамуымен (яғни, пайдаланушылардың талаптары мен класына сүйене отырып, берілген шеңберде ең жақсы интерфейсті жобалау, талап етілетін қасиеттерге оңтайландыру, мысалы, оқыту және пайдалану тиімділігі); интерфейстерді жүзеге асыру әдістерімен (мысалы, бағдарламалық аспаптар, кітапханалар және рационалды алгоритмдер); осындай интерфейстерді бағалау және салыстыру үшін әдістермен; жаңа интерфейстерді және өзара әрекеттесу әдістерін әзірлеумен , сипаттамалы және болжамды модельдерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Archi Cad ортасында жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - студенттің сәулетші қызметінің әртүрлі аспектілерінде компьютерлік технологияларды қолданудың негізгі ережелері мен бағыттары туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру. - студенттерді сәулет құрылыстарына композициялық талдау жүргізуге үйрету, онда бар композициялық заңдылықтарды анықтау және сәулеттік жобалау процесінде композициялық әдістерді қолдана білуді дамыту, сонымен қатар әртүрлі компьютерлік бағдарламалардың көмегімен графикалық бөлімді сауатты жобалау. Компьютерлік графика көмегімен жұмыс істеуге және жобалық ұсынысты қалыптастыруға қажетті бағдарламалық пакеттің негізгі жиынтығымен таныстыру. Бұл пән бойынша негізгі бағдарлама ArchiCAD болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Rhinoceros-та модельдеу принциптері және негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жеке тұлғаның интеллектуалдық потенциалын және танымдық қабілеттерін дамыту үшін интерьер дизайны мен заманауи сәулеттік дизайнында Rhinoceros үшөлшемді модельдеудің танымал компьютерлік бағдарламасын қолдануда қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды алуда азаматтардың жеке білім қажеттіліктері мен мүдделерін қанағаттандыру, кәсіби өзін-өзі анықтау және мамандық бойынша еңбек қызметіне уәждемесін қалыптастыру мақсатында іске асырылатын қосымша жалпы білім беретін жалпы дамытушы бағдарлама болып табылады, және кәсіби өсуді жоспарлау, интерьер дизайны мен безендіруі бойынша қызмет көрсету саласындағы қызметті жүзеге асыру процесінде құзыреттілік пен шығармашылық өзін-өзі іске асыру деңгейін арттыру, дизайнерлік идеяларды іске асыру және шығармашылық қабілеттерін дамыту, дизайнерлік қызметтер нарығында тұтынушылық сауаттылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • AutoCAD ортасында жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-заманауи AutoCAD жобалау құралын практикалық қолдану саласында қажетті тәжірибе мен дағдыларды қамтамасыз ету. CAD класына жататын осы бағдарламалық жасақтаманың міндеті (Автоматтандырылған жобалау жүйесі) 2D және 3D нысандары мен сызбаларын құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Объектіге бағытталаған бағдарламалау (Lazarus, Delphi, Borland C++, C++ Builder)
    Несиелер: 5

    Объектілі-бағытталған бағдарламалаудың мақсаты - бағдарламалық қамтамасыз етуді және бағдарламалау тілдерін әзірлеу үдерістерін зерттеудің негізгі міндеті-өз мәні бойынша қарапайым және түсінікті, бірақ сонымен бірге тиімді іске асыру үшін жеткілікті қуатты және жарамды құрылымдарды құруға мүмкіндік беретін әдіснаманың жұмысы болып табылады. Негізгі мақсат қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің күрделі процесін басқарудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағдарламалық қамтаманы құрудағы заманауи тхнологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: программалаудың заманауи жүйелері. Бағдарламалау ортасымен танысу. Визуалды бағдарламалау негіздері. Беттермен және компоненттермен танысу. Компоненттердің жалпы қасиеттері. Жалпы мақсаттағы компоненттерді пайдалану. Жаһандық объектілер. Бағдарламаларды орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Android әзірлеу 1.0
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шығармашылық деңгейде есептерді шешудің тиімді әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін құрылымдық бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын және бағдарламалау саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру, соның ішінде тапсырманы талдау, сәйкес деректер құрылымын таңдау, Java бағдарламалау тілінде құрылған алгоритмді жүзеге асыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Java тілінің негіздері, ОP-ге кіріспе, Android-ге кіріспе, тізімдермен және мәліметтер базасымен жұмыс, RXJava.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайндағы заманауи материалдар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: пәнді оқу барысында алынған білімдер мен практикалық дағдылар дизайнда қолданылатын материалдар әлемінде еркін бағдарлануға көмектеседі. Пәнді оқытудың мақсаты дизайнның көп қырлы өзара байланысы және оның материалдық палитрасы туралы қажетті білім алу; материалдардың жіктелуі, физикалық мәні, өндіріс негіздері, Материалдардың номенклатурасы және сипаттамалары, оларды дизайнерлік практикада қолдану тәжірибесі. Оқу пәнінің міндеттері теорияны (дәрістерге қатысу, Оқу және арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу) және оны практикада қолдану (практикалық және өзіндік жұмыстарды орындау) болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қатарлас есептеу жүйелерінің архитектурасы
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: үлкен есептерді сауатты қою және шешу үшін қажетті білімді меңгеру, бұл есептерді шешу процесінде параллелизм ресурстарын құруға және есептеу техникасын пайдаланудың ең үлкен тиімділігіне қол жеткізу мақсатында осы параллелизмнің жүзеге асырылуын икемді басқаруға мүмкіндік береді. Параллельді есептеу жүйелерін құру принциптері. Параллель есептеулерді модельдеу және талдау. Параллель алгоритмдердің коммуникациялық еңбек сыйымдылығын бағалау. Параллель әдістерді әзірлеу принциптері. MPI негізіндегі параллельді бағдарламалау. Параллельді сұрыптау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Backend әзірлеу 1.0
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде әртүрлі сипаттағы алгоритмдерді құру, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті Python бағдарламалау тілдерінде бағдарламаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, бағдарламалау тілдерінің семантикасымен, формальды спецификация тілдерімен, объектіге бағытталған спецификациялармен, бағдарламалау тенденцияларымен таныстыру. Курстың қысқаша мазмұны: Python негіздері, жинақтар мен циклдар, функциялар, сервермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IOS әзірлеу 1.0
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: әзірлеу ортасын, қосымшаны әзірлеу принциптерін, қосымшаның пайдаланушымен өзара әрекеттесуін, жобаларды әзірлеу принциптерін, iOS ішкі құрылғысын және қосымшаларды әзірлеудің негізгі тәсілдерін зерттеу саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру; жаңа бағдарламалау тілінде қосымшаларды жазудың негізгі дағдыларын алу. Пәннің қысқаша мазмұны: курсқа кіріспе, SWIFT негіздері, интерфейс, деректерді сақтау, желі, танымал кітапханалар, ағындарды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • C#/.NET 1.0
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге әртүрлі сипаттағы шешімдерді құру, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті C# бағдарламалау тілдерінде бағдарламаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістерін үйрету, бағдарламалау тілдерінің семантикасымен, формальды спецификация тілдерімен, объектіге бағытталған спецификациялармен, бағдарламалау тенденцияларымен таныстыру. Пәннің қысқаша мазмұны: C # тілі және net платформасы, сыныптар, құрылымдар және имен кеңістігі, объектіге бағытталған бағдарламалау, делегаттар, оқиғалар мен ламбдалар, интерфейстер, жинақтар, LINQ, HTTP және ASP.Net негізгі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • UX/UI дизайны
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: сандық технологиялар дәуірінде "дизайн" ұғымы өзгерді. Енді бұл ұғымға Графикалық дизайн ғана емес, сандық өнімдер дизайнының жаңа түрлеріде кіреді. Олардың міндеті пайдаланушыға қатысты Достық интерфейстерді жасау. Басты талаптар-практикалық, интуитивті түсінікті және ыңғайлылық. UX және UI дизайн осы талаптарды орындауға арналған. UX (UsereXperience) дизайн – интернет-пайдаланушының сайт интерфейсімен, мобильді қосымшалармен немесе бағдарламалармен өзара әрекеттесуіне кешенді тәсіл. Ол мақсатты аудитория үшін барынша ыңғайлы және оңай өнімді әзірлеуге арналған. UX дизайн өнім қалай жұмыс істейді және пайдаланушыларда қандай эмоциялар тудырады. UX түрлі компоненттерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аудиовизуалды технология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты костюм және тоқыма өнері саласындағы кәсіби қызметте аудиовизуалды технологияларды қолдану дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • C#/.NET 2.0
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: Microsoft корпорациясының платформасын қолдана отырып, веб-қосымшалардың серверлік жағын әзірлеу бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру . NET Core. Қысқаша мазмұны: негіздері ASP.Net Core, Dependency Injection және конфигурация, қателерді өңдеу және Web API, дерекқормен жұмыс және Entity Framework, аутентификация және авторизация, кіріспе ASP.NET негізгі және реакция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IOS әзірлеу 2.0
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді iOS қосымшаларын әзірлеумен, SWIFT тілінің мысалында ОP негізгі тұжырымдамаларымен таныстыру және осы салада одан әрі кәсіби даму үшін жеткілікті білім жиынтығын ұсыну. Пәнді оқу барысында сыныптар мен құрылымдар, инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм, инициализация және инициализация, ARC, генериктер, кеңейтімдер мен хаттамалар және әрине қателерді өңдеу қарастырылады. Қысқаша мазмұны: сыныптар, құрылымдар, санамалар; қасиеттері, әдістері және индексаторлары; мұрагерлік, инициализация және инициализация; сілтемелерді автоматты түрде санау, қосымша байланыстыру, типтерді келтіру, кірістірілген типтер; қателерді өңдеу; кеңейтімдер, хаттамалар, генериктер, қол жеткізуді басқару, жетілдірілген операторлар; дизайн үлгілері; қолданба архитектурасы; ерекшеліктер мен ақауларды өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web-технология және мультимедианы құрудағы құрал - жабдықтар
    Несиелер: 8

    Пәнді игерудің мақсаты – мультимедиялық технологиялардың клсассикалық методтарының негіздерін, кәсіби есептерді шешуде мультимедиа-технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.Пәнді меңгеру нәтижесінде студент келесі құзыреттіліктерге ие болуы керек: қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлау үшін табиғи-ғылыми және математикалық білімді қолдану қабілеті. Оқу – білім беру процесіне енгізу үшін электрондық білім беру ресурстарын құру, қалыптастыру және әкімшілендіру үшін заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Презентация - мультимедиа режиссура
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің шығармашылық ойлауын дамыту және мультимедиалық жобалармен жұмыс жасауда білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Оқу барысында студенттер қазіргі заманғы Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды меңгеріп, өз жарнамалық шығарманың драматургиясымен жұмысі стеуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу үрдісінде деректер қорын жобалаудың методологиясы
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты оқу процесінде деректер қорын жобалау әдістемесі - студенттерді жаңа компьютерде ақпаратты автоматты өңдеудің әдістері мен құралдарына үйрету, ақпараттық есептерді өз бетінше шеше білу және тұлғаның шығармашылық қасиеттерін дамыту және деректер қорының жұмыс нәтижелерін пайдалана білу. Ақпараттық базаның теориялық негіздерін, деректерді қалыптастыру принциптерін және олармен жұмыс істеу тәсілдерін білу; Access және MSDS сияқты әртүрлі ортадағы жұмыстарды білу және практикалық есептердің деректер базасын құру; деректер базасын құру және жобалаудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты - орта оқу орындарының болашақ информатика пәні мұғалімінің әдістемелік дайындығынан тұрады, ол оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға дайын болуы тиіс; әлеуметтендіруге, тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіптік білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және кейіннен меңгеруге ықпал ету; оқытудың әртүрлі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Полиграфикалық өнімдер, видео-өнімдер дизайнының құрал - жабдықтары
    Несиелер: 8

    Пәнді оқытудың мақсаты қолданбалы дизайн құралдары және олармен байланысты қолданбалы дизайн және компьютерлік өнімді графикалық безендіру әдістері туралы білім алу болып табылады. Бакалаврлардың кәсіби қызметі эстетикалық мәнерлі пәндік-кеңістіктік ортаны қалыптастыру бойынша шығармашылық қызмет түрі болып табылады, ол көркем, инженерлік-конструкторлық, ғылыми-педагогикалық қызметті интеграциялайды, экономиканың дамуына, халықтың мәдениеті мен өмір сүру деңгейін арттыруға ықпал ететін жоғары сапалы, бәсекеге қабілетті отандық өнімді құруға және жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фирмалық стилді жасақтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – заманауи графикалық дизайнда нақты есептерді шешуге қабілетті маман-дизайнердің кәсіби дағдыларын қалыптастыру, оның құрамдас бөлігі фирмалық стильді жобалау, студенттерді фирмалық стилді жобалаудың қазіргі заманғы әдістеріне үйрету, дизайнерлердің креативті-бейнелі ойлауын дамыту, көркем-графикалық жарнама өнімдерінің кең спектрін жобалауда кәсіби дағдыларды практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғылар үшін қосымша жасақтау /
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: ұялы құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу - бұл қосымшалар смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған процесс. Бұл қосымшалар өндіріс барысында құрылғыға алдын ала орнатылып, пайдаланушы бағдарламалық жасақтаманы тарату үшін әртүрлі платформалар арқылы жүктеуі немесе клиент (JavaScript) немесе сервер жағында өңделетін веб-қосымшалар болуы мүмкін.Android, iOS, BlackBerry, OpenwebOS, Symbian OS, Samsung-тен Bada, және WindowsMobile белгілі бір форматтағы процессорда орындалатын кодпен дербес компьютерлерде (негізінен ARM архитектурасы пайдаланылады) Стандартты екілік қосымшаларды қолдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әріптер және визуальды байланыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты визуалды коммуникацияның ерекшеліктері туралы білім алу, қазіргі ақпараттық қоғамда визуалды коммуникацияның мәнін түсіну, өнертану мәселелерін зерттеу үшін визуалды коммуникацияны қолдану мүмкіндіктерін ұғыну, студенттердің визуалды сауаттылығын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлауды дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Android әзірлеу 2.0
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде Котлин бағдарламалау тілінде Android қосымшаларын әзірлеу негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән бағдарламасы әдістеме бойынша әзірленген: қарапайымнан күрделіге дейін. Курстың қысқаша мазмұны: фрагменттер, процестер мен ағындар, қызметтер/виджеттер, файлдық жүйемен жұмыс, Goolge архитектуралық компоненттері, сымсыз қосылыстар, Android-те кешіктірілген тапсырмалар, Android-де сенсорлар, телефония және SMS, меншікті View, карталар, Firebase Cloud Messaging.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Backend әзірлеу 2.0
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Django көмегімен веб-қосымшалардың қауіпсіздігі мен тұрақтылығын сақтай отырып, студенттердің веб-жобаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Django, Urls және Views, шаблондар мен статикалық файлдар, мәліметтер базасы, ORM, модельдер, әкімші интерфейсі, Django-дағы кесте байланыстары, формалар және Class Based Views, cbv, файлдарды өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    қазіргі заманғы компьютерлік дизайн технологияларын меңгерген, уақыт талаптарына және жоғары технологиялар мүмкіндіктеріне сәйкес кәсіби сапаларды тұрақты дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Adobe photoshop, Adobe Illustrator, coral Draw, automatic CAD, Macromedia Dreamweaver JavaScript, 3D Studio Max, PHP, CyberVision, flash, Excel, PP презентациялар және т. б. бағдарламаларының көмегімен көркем және графикалық бейнелерді жүзеге асыруда құзыреттілік алады.

  • Код ON12

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану

  • Код ON5

    информатика және ақпараттық технологиялар саласындағы білімді көрсету, басқару ұйымдары мен бизнес-құрылымдарда компьютерлік дизайнның, WEB-дизайнның және деректер қорын жобалаудың заманауи модельдері мен әдістерін пайдалану

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON6

    білімді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында сабақ беруде, кәсіпорынның бағдарламаларын, сайттарын, деректер базасын және ақпараттық жүйелерін әзірлеу және сүйемелдеуде, информатика саласында ағартушылық қызметті жүзеге асыруда

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON7

    IT-технологиялар саласында жүйелік әкімші, программист және шебердің қасиеттері бар веб-дизайнердің кәсіби мүмкіндіктерін пайдаланады

  • Код ON8

    тиімді коммуникацияларды құрастырады; тұлғааралық қарым-қатынасты құра біледі, көпшілік алдында сөз сөйлеуде сөйлеу мәдениеті ережелерін сақтайды; Ақпараттық жүйелерді әзірлеумен, енгізумен, пайдаланумен және сүйемелдеумен байланысты әртүрлі өндірістік, құқықтық және экономикалық жағдайларда бағдарланады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсынады

  • Код ON11

    дизайн объектілерінің эскиздері мен көрнекі бейнелерін жасауға; негізгі заңдарды, өнер туындыларын және түс және фактуралық композицияларды құру ережелерін талдауға; нақты қолдану үшін олардың қасиеттерін талдау негізінде материалдарды таңдауға; жобалау мәселелерін шешу үшін композицияның, түстанудың, Жарық дизайнының көркемдік құралдарын пайдалануға; ортаның перспективасы мен визуалды ерекшеліктерін ескере отырып композицияларды құруға; көркемдік жобалаудың негізгі тәсілдерін біледі; түс тану негіздерін білуге; композицияның принциптері мен заңдарын білуге; материалдарды; бейнелеу бейнесінің графикалық ұйымының әдістері мен құралдарын меңгерген; көркемдік сипаттағы терминологияны меңгерген; арнайы мәнерлі құралдарды: жоспар, ракурс, тональность, колорит, бейнелеу акценттері, фактура, материалдар және т. б. пайдаланады.

  • Код ON9

    күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие, информатика және ақпараттық технологиялар саласында нақты өндірістік міндеттерді шешу алгоритмін жасай алады, компьютерлік технологиялар негізінде жұмыс істейтін мультимедиялық технологияларды, үш өлшемді модельдеу және анимацияны қолдану саласында жеке тұлғаны дамытуға бағытталған оқытуды практикалық іске асыру мүмкіндіктеріне ие

Top