Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06101 Математикалық экономика және мәліметтерді талдау в Satbayev University

Пәндер

  • Экономистерге арналған математика 2

    Тақырыптар: Белгілі Интеграл ұғымы. Риман сомаларының көмегімен аудандарды есептеу. Ньютон-Лейбниц Формуласы. Белгісіз интегралдар және олардың есептері. Трапеция және тіктөртбұрыштар ережелері. Айналу денелерінің көлемін есептеу. Қарапайым дифференци-алдық теңдеулер теориясының негіздері. Ньютонның суыту Заңы, естуді тарату міндеті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикаға кіріспе 2

    Деректерді зерттеу: заңдылықтарды және олардан ауытқуларды сипаттау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономистерге арналған математика 1

    Курстың мақсаты студенттерді экономикалық жүйелерді формальды талдаудың негізгі математикалық әдістерімен және ережелерімен таныстыру. Курстың қысқаша мазмұны: Декарттың аналитикалық геометриясы; Функциялардың классификациясы; Имплицитті функциялар; Шектеу және үздіксіздік туралы түсінік; Аралық мәндер теоремасы; Дифференциация ережелері; Төтенше тапсырмалар; дөңес және ойыс теориясы; Дифференциалдық есептеулерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі 1 (қарқынды курс)

    Бұл курс студенттерге ағылшын тіліндегі құзыреттілекті дамытуға бағытталған, олар басқа пәндерді ағылшын тілінде ойдағыдай игеруі қажет. Курстың негізі - тілдік дағдыларды дамыту: тыңдау, аналитикалық оқу, жазу және сөйлеу. Сондай-ақ, курс сөйлеу сауаттылығының дамуына және сөздік қорының кеңеюіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі 2 (қарқынды курс)

    Курстың мақсаты - болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктеріне сәйкес студенттердің тілдік құзыреттілік деңгейін арттыру. Курстың мақсаты - коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскери хат алмасу, ауызша баяндау, аналитикалық оқу және тыңдау дағдыларын қалыптастыру. Семестр ішінде студенттер командада жұмыс істейді, оған компанияның жобасын құру және берілген проблемалық жағдайды зерттеу кіруі мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикаға кіріспе 1

    Бұл курстың мақсаты студенттерді деректерді жинау, талдау және қорытынды үшін негізгі ұғымдар мен құралдармен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар бұл курста Ықтималдықтар теориясының негіздері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика 1

    Бұл курс бизнес пен экономикада статистикалық құралдардың теориясы мен қолданылуына арналған. Оның мақсаты студенттерге теориялық идеялардың берік білімін беру және эконометрикада қолданылатын идеяларға енгізуді қамтамасыз ету болып табылады. Тақырыптарға деректерді ұсыну, Ықтималдықтар теориясы, таңдау, бағалау және гипотезаларды тестілеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Статистика 2

    Бұл пән 1 статистикада енгізілген ұғымдарды дамытуды жалғастыруда: гипотезаларды өлшеу және тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра 1

    Бұл пән студенттің Алгебра Математикалық әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытады және студенттің осы әдістерді теориялық негіздеуді(векторлық кеңістік сияқты) түсінуін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Есептеу 2

    Тақырыптар: Бірнеше айнымалы функциялар. Көп өлшемді оңтайландыру. Дифференциалдық теңдеулер.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Жазбаша семинар эссе жазу дағдыларын нығайтуға және студенттерді академиялық мақсатта жазу тәжірибесімен таныстыруға арналған. Бұл студенттерді жоғары деңгейдегі ағылшын тілі курстарына дайындайды, онда зерттеу хаты талап болып табылады. Ол зерттеулер жазудың негізгі дағдыларын енгізеді, оның ішінде: зерттеулер жүргізу, жазбалар, пересказание, резюме, тікелей дәйексөз, MLA немесе APA стиліндегі позициялау және дәйексөз. Курс макродеңгей композициясының дағдыларына тең немесе көп көңіл бөледі, мысалы: эссе құрылымы, параграф құрылымы, келісімділік, бірлік; және микродеңгей дағдылары: сөйлем құрылымы, грамматика, лексика, емленім және механика.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Есептеу 1

    Қозғалған Тақырыптар: Дифференциалдау. Бір айнымалымен оңтайландыру. Интегралдау. Экономикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикаға кіріспе: Макроэкономика

    Экономиканың осы курсында, сіз жалпы ішкі өнім, баға деңгейі, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу және төлем балансы сияқты макроэкономиканың негізгі тұжырымдамаларының кейбірін білесіз.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра 2

    Егер сіз курсты сәтті өтсеңіз, сіз: осы пән бойынша математикалық есептерді шешу үшін блокта сипатталған ұғымдарды, терминологияны, әдістерді қолдану. Осы ұғымдарды түсінумен және осы әдістерді қолданумен байланысты әртүрлі математикалық есептерді шешу. Алгебра экономикадағы және аралас пәндердегі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін. Алгебраның негізгі принциптерін білу мен түсінуді көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикаға кіріспе: Микроэкономика

    Микроэкономика курсының мақсаты неғұрлым кең экономикалық жүйе шеңберінде тұтынушылар мен өндірушілердің қызметіне қолданылатын экономика принциптерін терең түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Онда тауар нарықтарының сипаты мен функцияларына, сондай-ақ өндіріс факторларының нарықтарын зерттеуге және Экономикадағы тиімділік пен әділдікті арттыруға жәрдемдесудегі мемлекеттің рөліне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек экономикасы

    Сіз курсты сәтті аяқтасаңыз, сіз қабілетті болуы тиіс: ұсыныс жағынан түсіндіру, адам шешіміне әсер ететін факторлар: жұмыс істеу, жұмыс орнында білім алу және оқыту. Фирманың шешіміне әсер ететін факторлар, сұраныс жағынан түсіндіріңіз: жұмысшыларды жалдау және жұмыстан босату, түрлі сипаттамалармен жұмыс жасау. Құрылымдық жұмыссыздық және көші-қон мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Эконометрика 2

    Аспаптық айнымалыларды пайдалану. Бинарлы таңдау модельдерін талдау кезінде регрессионды талдаумен салыстырғанда дискретті модельдердің логиттерінің, сынамаларының және ұқсас модельдерінің артықшылықтарын тану және қолдану. Қарапайым қосымшаларда стандартты регрессиялық бағдарламаларды (Stata және EViews) пайдалана отырып, экономикалық қатынастарды сандық бағалау үшін регрессиялық, логит - және пробит-талдауды сауатты қолдану. Уақыт қатарының модельдерін талдау үшін регрессиялық талдауды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Сіз тұтынушылық таңдау детерминанттарын, оның ішінде уақытаралық таңдау және белгісіздік жағдайында таңдау, әр түрлі нарықтық құрылымдардағы фирмалардың мінез-құлқы туралы біле аласыз.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Бұдан әрі сызықтық алгебра 2

    тақырыптар: жалпыланған кері. Кешенді сандар. Кешенді матрицалар және векторлық кеңістіктер. Эрмитовтар және унитарлы матрицалар, унитарлы диагонализация және спектральды ыдырау.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Эконометрика 1

    Кросс-секциялық мәліметтерге классикалық регрессиялық модельді сипаттау және қолдану. Гаусс-Марковтың шарттары және классикалық регрессиялық модельді қолдану кезінде қажетті басқа да жорамалдар. Белгілі бір жағдайларда осы болжамдарды ықтимал бұзу үшін негіздер. Классикалық регрессиялық жорамалдардың бұзылуына арналған тесттер.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Абстрактлы математика

    Сын тұрғысынан ойлау. Логикалық қорытындылар. Математикадағы логикалық аргументтің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржыға кіріспе

    Курс аясында студент корпоративтік қаржыландыру негіздерін меңгереді, оның ішінде корпоративтік басқару, капиталды бюджеттеу, капиталдың құнын анықтау және капиталдың құнын бағалаудың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Әрі қарай есептеу

    Бұл курс дифференциалдық есептеулерге енгізуді және алгебра курсын есептеу әдістері мен теориясын одан әрі зерттеу бағытында жалғастырады. Курс функциялардың теориясын қамтиды және қос интегралдарды бағалау, дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін Лаплас түрлендірулерін қолдану сияқты кейбір жаңа практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптің экономикасы

    Егер сіз курсты сәтті өтсеңіз, сіз істей алуға тиіссіз: фирмалар көлемі мен құрылымының характеристикаларын, меншік пен бақылаудың бөліну салдарын сипаттауды және түсіндіруді; нарықтық билікпен фирмалардың бағалық мінез-құлқын және оның әл-ауқаты салдарын түсіндіруді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас дағдылары

    Курстың мақсаты - болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктеріне сәйкес студенттердің тілдік құзыреттілік деңгейін арттыру. Курстың мақсаты - коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскери хат алмасу, ауызша баяндау дағдыларын қалыптастыру. Семестр ішінде студенттер командада жұмыс істейді, оған компанияның жобасын құру және берілген проблемалық жағдайды зерттеу кіруі мүмкін.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Бұдан әрі сызықтық алгебра 1

    Тақырыптар:Жорданның диагонализациясы және қалыпты түрі, дифференциалдық теңдеулер жүйелеріне қолдану. Ішкі шығармалар, ортогональ, квадраттық формалар және ортогональды диагонализация. Кіші квадраттарға қосымшаларымен тікелей сомалар және проекциялар.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Бизнес-циклдардың, ұзақ мерзімді экономикалық өсудің, жұмыссыздықтың, инфляцияның детерминантын анықтау және талдау. Жұмыссыздық проблемаларын талдау үшін экономикалық модельдердің кең спектрін қолдану және қолдану, мысалы, тиімді жалақы, бағалар мен жалақының қатаңдығы.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Бұл курс алгоритмдерді, мәліметтерді құру, массивтер, іздеу алгоритмдерін, стектерді, кезектерді, бір және екі байланысқан тізімдерді, ағаштарды, сұрыптарды, хэш кестелерді, арифметикалық алгоритмдер мен графиктерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Статистикалық талдау есептеріндегі R тілі

    Курстың негізгі мақсаты-студенттерді статистикалық талдау жүргізу мақсатында деректерді өңдеудің қуатты құралдарының бірі ретінде R тілімен таныстыру. Студенттер R және Rstudio стандартты әдістерін, сондай-ақ арнайы пакеттер мен кітапханаларды пайдалана отырып, деректерді манипуляциялауды үйренеді. Статистикалық талдаудың негізгі әдістері ашылады: t-тест, корреляция, регрессия, дисперсиялық және регрессиялық талдау және т.б. сонымен қатар біз R-де өз функцияларын жазуды үйренеміз.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің бухгалтерлік есептегі кәсіби практикалық дағдыларын дамыту, кәсіпорынның есеп саясатын әзірлеудегі білімдері мен дағдыларын тексеру, есептік регистрлерде бухгалтерлік операциялар бойынша барлық қажетті бухгалтерлік есептемелерді жасай алу, бухгалтерлік баланс пен қаржы есептілігін дайындау қабілетін тексеру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту

    Машиналық оқыту - бұл оқуға қабілетті алгоритмдерді құру әдістерін зерттейтін жасанды интеллекттің кеңейтілген кіші бөлігі. Оқудың екі түрі бар. Прецедент немесе индуктивті оқыту арқылы оқыту жеке эмпирикалық деректердің жалпы үлгілерін анықтауға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Ғылымдағы Python тілі

    Бұл пәнді оқып-үйрену мақсаты - деректерді өңдеуде Python тілі және SciKit кітапханасы сияқты NumPy - матрицалармен жұмыс істеу, SciPy - деректерді талдау құралдары, MatplotLib - деректерді визуализациялау құралдары сияқты деректерді өңдеудің осындай қуатты құралының студенттердің меңгеруі. Қазіргі уақытта Python деректерді өңдеу тапсырмаларында ең көп таралған бағдарламалау тілі ретінде танылады. Бұл қарапайымдылығы мен интуитивті синтаксисінің арқасында, ол компьютердің аппараттық құралдарымен байланысқа түсіп, шағын тиімді алгоритмдерді жасауға ерекше назар аударады. Курс тілдің синтаксистік ерекшеліктерімен және күштерімен танысады. Негізгі назар - деректермен жұмыс істеу механизмдері, мысалы: жіктелудің танымал модельдерін, кластерлеуді, регрессияны және т.б. пайдалана отырып, деректерді жүктеу, сүзу, трансформациялау, талдау және интерпретациялау. NumPy кітапханасына негізделген матрицалық және матрицалық операциялармен жұмыс істеудің негізгі әдістері зерттеледі. Біз MatPlotLib деректерді визуализация құралдарын әртүрлі графиктер түрінде оқып, олардың орындалатын операцияларын, есептеулердің нәтижелерін талдауға немесе деректердің сипатын түсінуге мүмкіндік береміз.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Big Data және деректерді талдау

    Деректер талдамасына кіріспе. Классикалық компьютерлік оқыту алгоритмдері. Тереңдетілген оқытуға кіріспе. Үлкен деректер. нәтижелерді шығаруға арналған үлкен көлемдегі құрылымдық және құрылымдық емес деректерді өңдеу технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіпті ұйымдастыру теориясы 2

    Егер сіз курсты табысты өтсеңіз, сіз істей білуіңіз керек: әр түрлі бизнес-тәжірибелерді бағалау үшін фирмалар мінез-құлқының аналитикалық үлгілерін және стратегиялық өзара іс-қимылдарды қолдану, оның ішінде үнсіз сөз байласу, кіруді тежеу, өнімді саралау, бағалық кемсітушілік және тік шектеулер, нарық құрылымының негізгі детерминанттарын және бәсекелестік саясат пен реттеудің негізгі мәселелерін тану және түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Банктік менеджмент және маркетинг

    Курстың мақсаты-студенттерде коммерциялық банктің қызметін ұйымдастыру жүйесі, Қарапайым және төтенше (дағдарыс) жағдайларда банктік қызметті басқару тетіктері, оның ішінде клиент пен коммерциялық банктің тиімді өзара әрекеттесу негіздері туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру. Курстың міндеттері-стратегиялық ойлауды дамыту (барлық қолданыстағы факторларды ескере отырып, ұзақ мерзімді перспективада жағдайдың дамуын талдау, баламаларды тұжырымдау және бағалау).

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық эконометрика

    Активтердің баға белгілеу және нарықтық қаржыландыру мәселелерін талдау үшін қажетті эконометриялық әдістерді меңгеруді көрсету. Қаржылық эконометриялық үлгілерге негізделген соңғы эмпирикалық деректермен танысуды көрсету. Активтердің бағасы, тәуекел және тәуелділік сияқты негізгі ауыспалы Қаржы нарығын болжау кезінде кейбір практикалық мәселелерді түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Ойын теориясы

    Бұл курс ойын теориясына кіріспе. Осы курстың соңында студенттер ойын теориясының негізгі терминдері мен ұғымдарын түсініп, жағдайды модельдеуде және талдауда қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Оңтайландыру теориясы

    Көптеген айнымалыларға назар аудара отырып, заттай талдаудың тиісті бөліктерін енгізу және шолу. Жинақы жиындардағы үздіксіз функциялар туралы Вейерштрасс теоремасы. Дифференциалды функцияларды шексіз оңтайландыруға шолу. Теңдікті шектеумен оңтайландыру туралы Лагранж теоремасы. Теңсіздікті шектеумен оңтайландыру туралы Куна-Такер теоремасы.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ағылшын тілінде кәсіби әдебиетті оқу үшін ағылшын тілін меңгеру
  • Микро және макроэкономика негіздерін түсіну және практикалық қолдану
  • Аналитикалық шешімдер дағдыларын қалыптастыру
  • Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру, оларды дәстүрлі ақпарат тасығыштары мен таратылған білім базаларын пайдалана отырып, қазіргі заманғы техникалық құралдармен және ақпараттық технологиялармен коммуникативтік міндеттерді шешу үшін пайдалана білу
  • Деректерді талдау және жалпылау қабілеті
  • Экономика, Математика және басқа ғылымдар бөлімдерінің білімдерін көрсету және оларды экономикалық мәселелерге сапалы талдау жүргізу үшін қолдану
  • Экономикалық деректер негізінде қорытындылар жинақтау және ұсыныстар беру қабілеті
  • Экономикалық процестерді математикалық модельдеу қағидаттары, көрсеткіштері мен әдістемелері туралы алынған білімді пайдалану бойынша қабілетін көрсету
  • Деректер қорын басқару үшін бағдарламалау негіздерін меңгеру
  • Қорытындыларды аргументтеу және оларды эмпирикалық деректермен бекіту
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істей білу.
  • Ықтималдықтар теориясының негіздері туралы түсінік қалыптастыру
  • Әр түрлі қызмет салаларында математикалық білім негіздерін қолдану, қолданбалы есептерді шешу және зерттеу үшін жартылай туынды теңдеулер теориясын қолдану
  • Экономикалық теория негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдау қабілеті
  • Қазіргі ғылымның әдістерін практикалық қызметте талдау және қолдану. Өз бетінше оқу, логикалық ойлау және бүкіл жұмыс өмірінде өзінің біліктілігін арттыру қабілетін дамыту.

Ұқсас БББ

6B06101 Информатика

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06101 Информатика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06101 Индустриалды ақпараттық жүйелер (ағылш.)

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

«Тұран» университеті

6B06101 Информатика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B06101 Мұнай-газ саласындағы ақпараттық жүйелер

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B06101 Computer science

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Астана халықаралық университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Esil University

6B06101 Ақпараттық жүйелер

«Тұран-Астана» университеті

6B06101 Информатика

Торайгыров университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

КИМЭП университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Гуманитарлы-техникалық академиясы

6B06101 Компьютерлік ғылымдар

De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B06101 Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06101 Бағдарламалық инженерия

Қарағанды индустриялық университеті

6B06101 Дизайндағы қолданбалы информатика

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B06101 информатика

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B06101 Ақпараттық бағдарламалау жүйелері

Q UNIVERSITY

6B06101 Агроинформатика

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Британ техникалық университеті

6B06101 Информатика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B06101 Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Шымкент университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер (ЖИ)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B06101 Компьютер ғылымы

Astana IT University

6B06101 Компьютерлік ғылымдар

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B06101 Бағдарламалық инженерия

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Top