Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01104 Педагогикалық өлшемдер 2 в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Қазіргі білім берудегі критериалды бағалау'
    Несиелер: 4

    Оқу жетістіктерін бағалау критерийлерінің тұжырымдамасы. Критериалды бағалау Құралдары: дескриптор, рубрикатор, критерий. Критериалды бағалаудың жалпы білім беру сапасына әсері. Критериалды бағалаудың мазмұны, түрлері және құрылымы. Критериалды бағалаудың үлгерімін, артықшылығы мен практикалық маңыздылығын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық және заманауи тест теориялары'
    Несиелер: 5

    Өлшеу теориясына кіріспе. Тест теориясының негізгі ережелері, принциптері, классикалық тест теориясының қазіргі теориядан айырмашылықтары, тесттердің жарамдылығы және шешу жолдары. Тестілеу теориясындағы статистикалық тұжырымдаманың мәні. Тест теориясындағы статистикалық ұғымдар. Тестті масштабтау және құрастыру. Критериалды бағытталған тесттер үшін сенімділік коэффициенттері. Валидтілік

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдерге кіріспе'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық Өлшем теориясына кіріспе. Педагогикалық өлшеу әдістемесі. Педагогикалық Өлшем теориялары мен тұжырымдамалары. Деректерді бөлу түрлері, педагогикалық өлшеулер деңгейлері, шкалалар түрлері, масштабтау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу'
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы және әлемдегі білім беру сапасын салыстырмалы зерттеу, нақты жағдайды бағалау және үрдістерді болжау. PISA, TIMSS - жалпы білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу. Менеджмент жүйесінің қазіргі заманғы теориясы мен практикасындағы білім беру сапасын басқару проблемасының жай-күйі. Білім беру сапасын басқарудың теориялық-әдіснамалық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық квалиметрия'
    Несиелер: 5

    Квалиметрияның негізгі әдістері. Білім беру сапасын нормалау. Квалиметриялық бағалау алгоритмдерін құру. Білім беру сапасының көрсеткіштері, оларды саралау және өлшеу. Білім беру нәтижелерінің сапасы. Білім беру сапасы мен тиімділігін бағалаудың теориялық негіздері. Аудит, білім сапасының мониторингі. Білім беру сапасын басқарудың теориялық және практикалық мәселелері. Білім беру сапасын басқару жүйелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-ң білім беру процесінде сапа менеджменті жүйесін модельдеу'
    Несиелер: 6

    Сапа менеджменті жүйесінің заманауи тұжырымдамалары. ЖОО сертификаттау жүйесі. Менеджмент жүйесінің сапасын жақсарту әдістері. «Білім туралы» ҚР Заңымен нормативті реттелген сыртқы мониторинг және ішкі аудит. Талаптар, мақсат, саясат, сапа менеджменті жүйесін модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тест тапсырмалары педагогикалық өлшеу құралы ретінде'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі ережелері, тесттердің мазмұны және оларды ұсыну формалары. Тест тапсырмаларын педагогикалық бақылаудың түрлері, функциялары, принциптері, тесттің статистикалық негіздемесін қолдану дағдылары. Масштабты жіктеу. Тесттерді құру процедурасы. Білім беру сапасын басқарудағы өлшеуіштердің теориялық және әдістемелік негіздемелерінің мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім және ғылым саласындағы экспертиза мен бағалау'
    Несиелер: 6

    Сараптаманың мәні және мақсаты, міндеттері, сараптама жүргізу әдістері. Сараптама мен бағалау жүргізуді жаңғыртудың қазіргі заманғы өзекті үрдістері. Білім беру жүйесін реформалаудағы сараптама мен мониторингтің теориясы мен практикасы. Бағалау стандарттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық өлшемдер саласындағы зерттеулердің әдіснамасы мен практикасы'
    Несиелер: 4

    Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістері, логикасы және кезеңдері. Ғылыми-педагогикалық процестің жетістіктерін бағалау мәселелері бойынша ғылыми-педагогикалық әдебиеттерді талдау. Рефлексивті бағалау, тест сұрақтарының критерийлері мен түрлері. Мониторинг, рейтинг және оқыту сапасы үшін тесттерді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Мотивациялық, танымдық, эмоционалды-еріктік компоненттер. Оқытудағы дәстүрлі, инновациялық және интерактивті әдістер. Педагогикалық зерттеулердің эмпирикалық және әдіснамалық принциптері. Әдістерді дұрыс таңдау арқылы ғылыми зерттеудің қалыптасу кезеңдері. Отандық және шетелдік ғылыми зерттеулердің өзара байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі өлшемдердің теориялық-әдіснамалық негіздері'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен теориясының негізгі ережелері, формалары, әдістері, принциптері, деңгейлері. Педагогикалық өлшеулердің негізгі сұрақтары, ғылыми анықтамалары, әдіснамалары. Педагогикалық зерттеулер әдіснамасының мәні, құрылымы мен функциялары, мақсаты мен міндеттері. Педагогикалық өлшемдердің әдіснамалық және теориялық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары педагогикалық білім мазмұнын жобалау'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық жобалаудың объектілері, принциптері, кезеңдері мен формалары педагогикалық жобалаудың әдіснамалық тәсілдері. Педагогикадағы жобалау қызметінің жалпыланған схемасы. Жоғары педагогикалық білім беруде бақылау-өлшеу материалдары мен құралдарын жобалау технологиясы. Сандық және сапалық бағалаудың, нәтижелердің сенімділігі мен объективтілігінің эталондық квалиметриялық рәсімдерін құралдармен қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық модельдеу әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық модельдеу әдістемесінің мәні, мақсаты, міндеттері, объектілері, принциптері, кезеңдері мен формалары. Өлшеу объектісін сапалық бағалау және сандық модельдеу. Модельдердің түсінігі және жіктелуі. Педагогикалық университетте модельдеуді оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Модельдеуді оқытудың әдіснамалық негіздері. Компьютерлік модельдеудің оқу ортасы. Жүйелік педагогикалық модельдердің түрлері және ұйымдастырушылық-мазмұндық мәні

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдердегі ақпараттық технологиялар'
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялардың мәні, мақсаты, міндеттері, объектілері, принциптері, кезеңдері мен нысандары. Педагогикалық өлшемдердегі автоматтандырылған жүйенің мүмкіндіктері. Статистикалық есеп беру үшін компьютерлік бағдарламаларды пайдалану. Компьютерлік тапсырмаларды қолданудың принциптері мен өлшемдері. Автоматтандырылған тестілеу жүйесінде тапсырмаларды қолдану. Тестілеу нәтижелерін өңдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар'
    Несиелер: 5

    Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялардың мәні, мақсаты, міндеттері, объектілері, принциптері, кезеңдері мен формалары. Оқыту нәтижелері мен сапасын бағалау үшін заманауи инновациялық технологияларды пайдалану саласындағы жүйеленген білім. Офистік технологиялар, онлайн-конструкторлар, қашықтықтан оқытуға арналған қабықшалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту сапасына педагогикалық мониторинг жүргізудің теориясы мен технологиясы'
    Несиелер: 6

    Оқыту сапасына педагогикалық мониторинг жүргізу түсінігі. Оқыту сапасын педагогикалық мониторингтің мәні, мақсаты, міндеттері, объектілері, принциптері, кезеңдері мен формалары. Білім беру процесінің сапасын бақылау технологиялары. Басқару шешімдерінің жүйесі, білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттар. Білім беру үдерісін жаңғырту контексіндегі басқарудың заманауи әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі сапаны басқару теориясы мен әдістемесі'
    Несиелер: 6

    Білім беру сапасының тұжырымдамасы. Білім беру сапасының негізгі параметрлері. Білім беру сапасын басқару ақпараттық технологиялар процедураларының технологиясы. Халықаралық стандарттау және білім беру сапасының халықаралық жүйесін дамыту. Білім беру кеңістігіндегі басқарудың заманауи түрлері. Заманауи әдістер арқылы оқыту сапасын жақсарту жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізу теориясы мен технологиясы'
    Несиелер: 6

    Психологиялық-педагогикалық диагностика түсінігі. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізудің теориясы мен технологиясының мәні, мақсаты, міндеттері, нысандары мен әдістері. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың принциптері. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізудің жоспары, құрылымы және логикасы. Алынған диагностикалық нәтижелерді өңдеу және түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби білім беру сапасын басқару технологиясы'
    Несиелер: 6

    Білім беру сапасын арттырудың тиімді жолдары. Кәсіптік білім беру сапасын басқару технологиясының мәні, мақсаты, міндеттері, объектілері, принциптері, кезеңдері мен нысандары. Басқару функциялары және инновациялық процестердің құрылымы. Кәсіби білім сапасын басқару технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON10

    PO10. Тест тапсырмаларының сапалық критерийлері және әр түрлі көрсеткіштері бойынша эксперттік бағалаулар жүргізу және сараптама бойынша есептер дайындай алу қабілеті.

  • Код ON5

    PO5. Жоғары кәсіби білім беруді дамытудың әлемдік тенденцияларын, білім сапасы бойынша халықаралық салыстырмалы зерттеулердің басым бағыттарын біледі.

  • Код ON2

    PO2. Шетел тілін ғылыми зерттеулер жүргізе алатындай және жоғары оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқыта алатындай кәсіби деңгейде меңгереді.

  • Код ON8

    PO8. Жоғары оқу орындарындағы ғылыми зерттеу әдістемесі, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында алған теориялық білімдерін қолданады.

  • Код ON6

    PO6. Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті қабілеттерді меңгерген, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлеріндегі білім беру жағдайын бағалау жүйесін және шкалаларды, заманауи технологияларды қолданады.

  • Код ON12

    РО12. Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуді біледі және білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып стандартты ғылыми міндеттерді шешеді.

  • Код ON11

    O11. Теориялық квалиметриялық білімді практикада қолданады; тест нәтижелерін түсіндіру және оларды құрылымдық зерттеу және сыни талдауды қолданады

  • Код ON4

    PO4. Педагогикалық өлшемдер саласындағы өзекті мәселелерге теориялық және әдістемелік талдау жүргізеді, ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және ұйымдастырады

  • Код ON9

    PO9. Педагогикалық зерттеу әдістемесін анықтауда, диагностикалау және модельдеу барысында педагогикалық өлшемдердің әдіснамасын анықтауда практикалық дағдыларды дамыту мүмкіндігі қабілеттілігі.

  • Код ON7

    PO7.Білім берудегі зерттеулерді мониторингтеуге арналған өлшеу құралдары және аспаптарын жобалайды.

  • Код ON1

    PO1. Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON3

    PO3. Жоғары оқу орнында сабақ өткізу кезінде жоғары білім беру педагогикасы мен психологиясының әдіснамасы мен арнайы кәсіби білім және дағдыларды қолданады.

Top