Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 Экология в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Шикізатты экономикадан «жасыл экономикаға» өту мақсатында экономиканың барлық секторында және өндірістің барлық стадияларында табиғатты пайдалануды басқару және қоршаған ортаға әрекеттегі және мүмкін зиянды азайтуға бағытталған шараларды әзірлеуге бағытталған эколог-мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 248
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B051 Қоршаған орта
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта

Пәндер

  • Экономикаға кіріспе

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Курс білім алушыларда құқық пен заңнама негіздерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздерін, құқық көздерінің жүйесін, құқықтық қатынастардың түсінігі, элементтері мен мазмұнын, құқықтық жауапкершіліктің мәнін, сондай-ақ салалық (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) заңнаманың негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер түрлі практикалық жағдайларды талдау және құқықтық кейстерді шешу арқылы құқықтық санаттармен жұмыс істеу, азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған өтініштер мен арыздарды құрастыру, заңнама нормаларын қолдану дағдыларына ие болады. Курсты оқу нәтижелері бойынша студенттер сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекет саясатының негізгі үрдістеріне бағдар алады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күресте сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновация

    Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Осы курсты оқу барысында студенттер бюджеттеу, кірістер мен шығыстарды басқару, инвестициялаудың негізгі принциптері, жинақ, несиелерді пайдалану және салықтық жоспарлау сияқты жеке қаржының негізгі аспектілері туралы негізгі түсінікке ие болады. Студенттерге күнделікті өмірде ақпараттандырылған қаржылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін практикалық тапсырмаларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (ағылшын В2)

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (ағылшын В1)

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (ағылшын A2)

    Курс A2 жеткілікті деңгейде ағылшын тілін меңгеруде 4 негізгі дағдыларды дамытады: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Курс A1 деңгейінде алған білімдерін қайталауға және бекітуге арналған. Бұл деңгейде сөздік қор 1500 және одан көп сөзге дейін кеңейеді және келесі тақырыптарды қамтиды: тамақтану, достар, ойын-сауық, отбасы, хобби, саяхат, жаңалықтар, жануарлар т.б. Бұл білім күрделі сөздерді, жұмысқа, бизнеске арналған арнайы тақырыптарды есте сақтауға арналған лексикалық платформа болып табылады. Коммуникативті әдістермен қатар кейс-стади, рөлдік ойын, жобалық жұмыс сияқты интерактивті әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Агроэкология

    Бұл курс ауыл шаруашылығы экологиясының негізгі бөлімдері бойынша білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған: агроэкологияның негізгі заңдылықтары мен принциптері, ауылшаруашылық алқаптарында тіршілік ететін өсімдіктер қауымдастығының өнімділігіне, құрылымына және динамикасына әсер ететін экологиялық факторлар (фитоценоздар) және агробиоценоз компоненттерінің мәдени өсімдіктердің тіршілік әрекетіне әсері. Курсты игергеннен кейін студенттер «жасыл» технология және органикалық ауыл шаруашылығы әдістерін қолдану үшін қажетті құзіреттілікке ие болады. Зертханалық жұмыстарды орындау барысында өсімдіктердің органикалық қоректенуі зерттеледі және дайындалады, өнімділік картасын құру және сараланған тыңайтқыштар жүйесі құрылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық статистика

    Пән топтау, орташа шамалар, вариация көрсеткіштері және деректерді талдаудың басқа әдістері сияқты қоғамның экологиялық, экономикалық, әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық деректерді өңдеу және зерттеу әдіснамасын қамтиды. Студенттер жеке немесе топтық зерттеулер негізінде экология саласында нақты статистикалық деректерді жинап, талдап, әрі қарай шешім қабылдау мақсатында нәтижелерді экологиялық мәселерді шешетін жоба түрінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымдарындағы академиялық зерттеулер

    Пәнді оқу студенттерге зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын қарастыруға мүмкіндік береді және объектіні, зерттеу тақырыбын таңдауды анықтауға, зерттеу күнделігін дұрыс және егжей-тегжейлі құрастыруға көмектеседі. Практикалық сабақ барысында студенттер дағдыларды меңгереді ғылыми деректер қорымен жұмыс жасау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті библиографиялық басылымдарды таңдау. Студенттер ғылыми пайымдаудың құрылысымен танысады: дәлелдеу, теріске шығару, түсіндіру, түсіндіру, қарсылық, растау, салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта ғылымына кіріспе

    Осы курстың аясында студенттер биология, химия, геология, география және экология сияқты жаратылыстану ғылымдарының пәнаралық пәнін және олардың табиғи ортаға жиынтық әсерін зерттейді. Олар экожүйелер, биоалуандылық, климаттың өзгеруі, қоршаған ортаның техногенді ластануы және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану сияқты негізгі ұғымдарды зерттейді, қоршаған орта мен тірі организмдер арасындағы күрделі қатынастар туралы түсінік алады. Курс теориялық түсінуге де, практикалық қолдануға да ықпал ететін дәрістерді, пікірталастарды және практикалық сабақтарды біріктіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық биогеография

    Курста өсімдіктер, жануарлар және басқа да ағзалар қауымдастығының географиялық таралу мен орналасу заңдылықтары қарастырылады. Студенттер жер бетінде ағзалардың және олардың қауымдастықтарының қазіргі таралуы мен қауымдастықтың түрлік құрамының өзгеру себептерін түсіндіре алады. Практикалық сабақтарда ареалдардың кадастрлық-анықтамалық карталарын құрастырады және сыртқы белгілері бойынша тірі ағзалардың мүмкін мекен ету орындарын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мониторинг

    Курстың мазмұны: экологиялық мониторингті ұйымдастыру және оның құрылымын, түрлерін қарастыру. Студенттер тәжірибелік, егістік зерттеулерге қатыса отырып, судың, топырақтың, атмосфералық ауаның ластануының өлшемдерін ала отырып, соңында экологиялық зертханаларда үлгілерді химиялық өңдеулерден өткізеді. Нақты өнеркәсіптік нысандарда қолданылатын шаблондарды пайдалана отырып және қоршаған орта сапасының нормативтері мен жүргізілген мониторинг нәтижелеріне сүйене отырып, экологиялық көрсеткіштер бойынша әртүрлі есептіліктерді құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы

    Пән биологиядағы және эволюциядағы тірі ағзалардың көпжақтылығы туралы, олардың құрылымы туралы жан-жақты қарастырады. Студенттер тәжірибелік тапсырмалар мен зертханалық зерттеулерді жүргізе отырып, тірі әлемнің көпжақтылық механизмдері мен заңдарын меңгереді. Тәжірибелік және зертханалық сабақтар барысында студенттер өз беттерінше зертханалық препараттарды дайындау әдістемесін үйренеді, ағзаларды морфологиялық және жүйелік белгілері бойынша жіктейді және идентификациялайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконарық және азық-түлік қауіпсіздігі

    Бұл пәнде азық-түлік қауіпсіздігінің ішкі және сыртқы қатерлері, эконарық сегменттері мен ерекшеліктері, экологиялық бизнестің қазіргі мүмкіндіктері қарастырылатын болады. Студенттер ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін экологиялық қызмет нарығындағы сұраныс пен ұсынысты басқару мақсатындағы ақпараттарды талдай отырып, экологиялық өнімдер мен бизнес жобаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Климаттың өзгеруі және техногенді қауіптер

    Бұл курста климаттық үдерістер жүйесі, олардың ғаламдық үдерістермен байланысы, қоршаған ортаға және табиғатты пайдалануға әсерін зерттеу мен болжаудың әдістері сипатталатын теориялық білімдер қарастырылады. Студенттер SWOT, PESTEL әдістерімен және басқа да экологиялық, басқарушылық ақпараттарды талдаудың түрлерін пайдалана отырып талдау жүргізеді, климаттың өзгеруі салдарынан болатын экологиялық қауіптер мен техногенді қауіптерді анықтайды, статистикалық дерек көздерін пайдалана отырып, климаттық сценарийлерді құрастыратын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экоинновациялар және кәсіпкерлік

    Пән экологиялық кәсіпкерлік негіздерін, шағын бизнесті жоспарлау және басқару, қаржыландыруды табу, ішкі және сыртқы ортаның мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны әзірлеу, негізгі қаржылық жоспарлау, экология саласындағы бизнес-идеяларды табу құралдарын оұытуды қамтиды, сонымен қатар әлеуетті инвесторларға таныстыру үшін бизнес-жоспар жазу және бизнестің экологиялық жауапкершілігін арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеуді қамтиды. Студенттер өздерінің экобизнес идеяларын сыни тұрғыдан бағалай алады, жобалық жұмыс арқылы топ болып кәсіпкерлік стратегиясын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық жобаларды басқару

    Пән келесілерді қамтиды: экологиялық жобаларды басқару аясындағы үдерістік және жағдайлық тәсілдер негізіндегі білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Студент сандық технологияларды (MSProject) пайдалану арқылы экологиялық ахуалды жаұсартуға бағытталған жобалар жұмысына қатыса алады; жоба бойынша басқарушылық ақпараттармен қамтамасыз етіп, түсіндіреді; жобаларды тиімді жүзеге асыру үшін жобалық ресурстарды оңтайлы пайдалану мен мерзімдік шектерді сақтауды айқындайды, сонымен қатар тәуекелдерді ескереді, оның ішінде экологиялыұ тәуекелдерді де. Студенттер мұндай іс-шараларды тәжірибеге барынша жақын жоба жасау арқылы меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам экологиясы

    Пәні әлеуметтік-экологиялық оқиғаларды талдау және қоршаған орта мен адамның өзара әрекеттесуін зерттеу бойынша білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер статистикалық ақпаратты өңдеуді, визуализациялауды, ғылыми жұмыстарды талдауды жүзеге асырады, содан кейін әлеуметтік-экологиялық оқиғалардың (мысалы, климаттық параметрлердің өзгеруі) қоғамда болып жатқан процестерге әсер ету дәрежесін бағалайтын эссе жазады. Топтық жобаның бір бөлігі ретінде олар табиғат, қоғам және адамның өзара әрекеттесу жүйесін, сондай-ақ әлеуметтік және экологиялық проблемалардың түрлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орман және биоресурстарды басқару

    Пән орман ресурстарын басқару жүйесін, ормандарды және өсімдіктер әлемінің биологиялық ресурстарын қорғауды қамтамасыз ету, орман экожүйесінің саулығын сақтау мәселелерін қарастырады. Студенттер орман өрттерінің себептерін, ормандардың бақылаусыз кесілуін және орман қорын әртүрлі табиғи және антропогендік факторлардан қорғау шараларын зерттейді. Студенттер пәнді жергілікті сабақтар мен қонақтық лекциялар арқылы, орман және биологиялық ресурстарға қатысты ережелер мен басқа құжаттарды зерделеу арқылы меңгереді. Пән орман және биологиялық ресурстардың экожүйесін қорғауға бағытталған жобаларды әзірлеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық топырақтану

    Пәннің мазмұны: топырақ түзілудің негізгі үдерістері мен факторлары, топырақтың құрамы мен қасиеті, топырақ экологиясы және топырақты қорғау іс-шаралары. Студенттер топырақ жамылғысының қазіргі экологиялық жағдайына баға береді және түсіндіреді. Практикалық және зертханалық жұмыстарда студенттер топырақтың әртүрлі қасиеттерін анықтайды, талдамалық практикада өлшегіш приборларды, зертханалық құралдарды пайдалана отырып, топырақ құрамындағы әртүрлі ластаушы заттарды анықтап, оларға талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атмосфера және ауаның ластануы

    Пәнді оқу барысында студенттер атмосфераның қасиеттерін, атмосфералық ауаның ластану көздерін, атмосфералық ауаның ластануының адам денсаулығына әсерін, атмосфералық ауаның, жауын-шашынның жай-күйін жүйелі бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру мәселелерін, сондай-ақ атмосфералық ауаның ластануын қамтамасыз ету шараларын зерттейді. ауаның ластануының алдын алу. Студенттер ауаның ластануынан халық денсаулығына келтіретін зиянды есептеуді және ауаның ластануының негізгі көздерін анықтауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылатын энергия

    Бұл пәнде дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері, технологиялары және оларды пайдалану, рентабельділік есептері, сонымен қатар «жасыл» экономиканы басқару принциптері қарастырылады. Студенттер жаңартылатын энергия үшін арналған әртүрлі қондырғылардың (гидротурбиналар, жер қондырғылары, күн коллекторлары) параметрлерін есептейді, оның экономикалық тиімін анықтайды, қауіптіліктерді айқындайды. Командалық жұмыс барысында жаңартылатын энергияны пайдалану бойынша нақты жобаларды экологиялық экономикалық критерийлер бойынша анықтап бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Урбоэкология

    Пән қаланы экологияны құраушы негіз ретінде қоршаған табиғи ортамен өзара байланысының дамуының күрделі заңдылығымен жасанды жүйесі ретінде қарастырады. Алматы қаласының даму Орталығының воркшоптарына шақырылған практиктердің дәрістеріне қатыса отырып, студенттер урбоэкологияны басқару құралдарын қарастырады және урбандалудың әлемдік үдерісіндегі ағымы мен қала адамдарының тұрғын үй экологиясына әсер ететін факторларды талдап, бағалайды. Курстың қорытынды жұмысы – топтық жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеохимия және экотоксикология

    Пән тірі ағзалар мен қоршаған орта арасындағы химиялық элементтердің көшуі және массалық алмасуын қарастырады. Студенттер жазбаша және ауызша тапсырмаларды орындай отырып және топта талқылау арқылы қоршаған орта мен адам арасындағы экотоксиканттардың өзара әрекеттесу заңдылығы мен механизмдерін түсіндіреді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер экотоксиканттарды, ксенобиотиктерді анықтайды және салыстырады, қоршаған ортаға және тірі ағзаларға олардың түсу жолдарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мансаптық даму

    Пән студенттерді таңдаған бағдарлама аясында бағдарлауға бағытталған. Студенттер түйіндеме жазуды үйренеді; жұмыс ерекшеліктерін меңгеру және іздеу платформаларын талдау арқылы олар еңбек нарығында зерттеулер жүргізе алады, қызығушылық танытатын лауазымды қалыптастырады және өтінім бере алады; тайм-менеджмент және тұлғалық даму әдістері арқылы олар сұхбатқа және өзін-өзі таныстыруға дайындалу дағдысын, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (University Talks)

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (IELTS)

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Culture and Literature)

    Бұл курс B2 және одан жоғары ағылшын тілін білетін студенттерге арналған және олардың ағылшын тіліндегі әдебиеттің әртүрлі мәдени аспектілері туралы түсініктерін тереңдетуге бағытталған. Бұл курс барысында студенттер әдеби шығармаларды оқу, пікірталастар, аналитикалық және сыни жазу және көпшілік алдында сөйлеу арқылы тілдік дағдылары мен мәдени сауаттылығын жетілдіреді. Курс сонымен қатар ағылшын тілін, мәдениетін және әдебиетін жан-жақты түсінуге ықпал ететін мәдениетті зерттеу контекстінде тілді үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық ресурстану

    Пәнде табиғи ресурстарды пайдаланудың ғаламдық мәселелері (табиғи ресурстардың таусылуы және оның ластануы), осы мәселелердің себептері, олардың негізгі теріс салдары қарастырылады. Студенттер командада жұмыс істей отырып, табиғи ресурстарды жеке түрлері бойынша орналастырудың экологиялық салдарын, табиғи ресурстық потенциалдың жай-күйін талдайды, ресурсүнемдеу мен ресурссақтаудың мүмкіндіктері бойынша шешімдерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су экологиясы

    Пәнді оқу барысында студенттер су экожүйелерінің түрлерін, суды ластау көздерін ажыратуды үйренеді, сонымен қатар су ресурстарының жағдайына жүйелі бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгереді. Студенттер су ресурстарының қазіргі экологиялық жағдайын түсіндіреді және бағалай алады, су дағдарысы мен су тапшылығының себептерін қарастырады, су экожүйесін қорғау шараларын әзірлейді. Тәжірибелік және зертханалық сабақтарда студенттер судың әртүрлі қасиеттерін анықтайды, су үлгілерін зерттеу кезінде зертханалық құрал-жабдықтарды, бақылау-өлшеу аспаптарын, химиялық шыны ыдыстарды және аналитикалық тәжірибеде қолданылатын реагенттерді пайдалана отырып, әртүрлі ластаушы заттарды анықтау үшін талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология

    Пән табиғи және антропогендік әсер ету барысында болып жатқан географиялық ортаның және оның компоненттерінің қалыптасуын, динамикасы мен дамуының геоэкологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Студенттер геоэкологиялық мониторинг және карталау (геоэкологиялық көрініс) арқылы егістік және эксперименталдық геоэкологиялық зерттеулер арқылы әртүрлі өңірлердегі геоэкологиялық кешеннің антропогендік өзгеру деңгейін талдайды және бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын бірлесе басқару

    Курс су ресурстарын бірлесе басқаруды (СРББ) оны ұтымды пайдалануды және тиімділігін бағалау әдістерін қарастырады. Студенттер өңірдегі СРББ принциптерін жүзеге асыруды бағалайды, ҚР су пайдалануды, су ресурстарының жай-күйін және ШӘҰ елдеріндегі су заңдылығын сыни тұрғыдан талқылайды. Трансшекаралық өзендердің бассейндері арқылы СРББ экономикалық, саяси, институционалдық, технологиялық көрсеткіштерінің динамикасын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалдықтарды басқару

    Пән келесілерді қарастырады: қалдықтарды басқару механизмдері, қалдықсыз өндірістің негізгі принциптері, қалдықтармен жұмыс жасау барысындағы инновациялық технологиялар. Студенттер инфрақұрылымның жай-күйін бағалайды, қалдықтарды басқару мәселелерін шешуді ұсынады, қалдықтарды кәдеге жаратудың экологиялық жобаларын әзірлейді, есептілік құрауды үйренеді. Қалдықтарды басқару бойынша экологиялық акцияларға, қонақ дәрістеріне және барып қатысу дәрістеріне қатысу жоспарланған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық құқық және экосаясатты әзірлеу

    Пәнді оқытудың мақсаты – қазіргі және болашақ ұрпақ үшін табиғи орта мен ресурстарды сақтау және ұтымды пайдалану, қоршаған ортаның қолайлы сапасын қамтамасыз ету мүддесінде қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу саласындағы экологиялық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жүйесін зерттеу және экологиялық саясатты әзірлеу, сондай-ақ қоршаған ортаның жағдайын қоршаған ортаның компоненттері бойынша бақылау жоспарын қалыптастыру. Экологиялық құқық мәселелерін шешу, экологиялық саясатты құру бойынша шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы студент кәсіпорындардың жұмыс істеу ережелері, шаруашылық жүргізуші субъектілерді қорғау, оның ішінде экологиялық қауіпсіздік талаптары бойынша қабылданған шешімдердің құқықтық салдарын бағалау бойынша дағдылар мен білімдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта-Азия өңірлеріндегі экологиялық-экономикалық аспектілер

    Курста өңірлік экологиялық қауіпсіздік, қоршаған ортаны қорғау туралы ақпараттардың ашықтығы, экологиялық құқық бұзушылық болған жағдайдағы мүлікке және адам денсаулығына келген зиянның орнын толтыру мәселелері қамтылады. Студенттер егістік зерттеулерге және экспедицияларға (Арал, Байқоңыр, Ферғана алабы), сонымен қатар, ұтымды жобалармен айналысатын сарапшылардың мастер-кластарына қатысады. Экономикалық, экологиялық, демографиялық және әлеуметтік көрсеткіштерге талдау жүргізеді және өңірдің тұрақты дамуына арналған мүмкін жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік экология

    Курс барысында студенттер өндірістік технологиялық іс-әрекеттерде негізгі экологиялық принциптерді пайдаланудың экологиялық маңыздылығын қарастырады. Студенттер экологиялық зертханаларда қоршаған орта құрамындағы зиянды заттардың максималды жерүсті шамасын және ШРШ есептеулерді үйрену арқылы зиянды шығарындылардың түзілуі жағдайындағы үдерістерге техникалық параметрлердің әсерін талдайтын болады. Курс соңында студенттер өнеркәсіптік салалардан болатын экологиялық зиянды бағалай отырып, командалық жобаны қорғап шығатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экоменеджмент

    Пәннің мазмұны тұрақты даму парадигмасына сәйкес, кәсіпорындағы ISO 14000 және 9001 стандарттарын қолдайтын табиғатты пайдалануды басқару принциптерінен тұрады. Студенттер кәсіпорынның экологиялық саясатын, экоменеджментін ұйымдастыру мен ендіру жөніндегі құралдармен қоршаған ортаның сапасын басқару жүйесін зерттейді, кәсіпорынның экологиялық аспектілерін қарастырады, экоаудит жүргізу бойынша нақты кейстерді шешеді. ISO 19011 экоаудитті және стандартты жүргізу бойынша сарапшылармен қонақ дәрістер қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық экология

    Пән барысында студенттер ЭРА компьютерлік бағдарламасын, қоршаған орта мониторингі үшін геоақпараттық технологияларды және сандық қосымшаларды қолдана отырып ластанудың экологиялық-экономикалық есептеулерін жүргізу әдісін үйренетін болады. Студенттер компьютерлік өңдеу көмегімен топырақ және су ресурстарының, әуе бассейнінің жай-күйіне «есептік» байқау нәтижелерін бағалайды. Имитациялық компьютерлік модельдер негізінде (оқытушымен ұсынылатын және студенттер өздері әзірлейтін) қоршаған ортаға әсер ету деңгейі бағаланады. Ол бағалауды студенттер топпен не болмаса жеке есеп түрінде өткізетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта экономикасы

    Курс барысында студенттер экологиялық-экономикалық талдау принциптерін үйренеді және тәжірибелік кейстерді шешу үшін экономикалық-математикалық үлгілеу әдістерін қолданады. Соның ішінде, экологиялық игіліктер мен табиғи ресурстардың құндылығын бағалайды, қаржылық нарықтың тұрақсыздық қауіптілігін, шикізатқа бағаның төмендеуін және т.б. есептейді. Студенттер топтық жобаларды орындай отырып, экологиялық-экономикалық реттеудің нақты механизмдерін ұсынады және дөңгелек үстел түрінде баяндамалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық сараптау және ҚОӘБ (қоршаған ортаға әсер етуді бағалау)

    Мазмұны: экологиялық сараптаудың құқықтық және нормативтік-әдістемелік негіздері және жоспарланған әрекеттің экологиялық негіздемесі. Студенттер ҚР НҚА номенклатурасын, ҚОӘБ жататын халықаралық келісімдер мен стандарттарды қарастырып талқылайды; жалпыміндеттемелік нормативтерді айқындай отырып, салыстырмалы талдаулар жүргізеді. Экологиялық қауіпсіздік туралы сараптау барысында сәйкес бақылаушы органдарға ұсынылатын кәсіпорынның құжаттамалық түрлерінен тұратын нақты кейстер жинағы портфолио жасауға арналған негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы экотуризм және табиғатты қорғау қызметтері

    Курс мазмұны: биоалуандылықты сақтау принциптері, ерекше қорғалатын табиғи аумақтардағы (ЕҚТА) жұмыстардың құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілері және экотуризм негіздері. Студенттер топпен немесе жекелей ҚР қорғалатын аумақтарында зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып, ЕҚТА басым бағыттары мен механизмдерін талдайды және жазады; рекреациялық жүктеменің мүмкін нормаларын анықтайды және туристік соқпақ жолдармен нысандардың құрылысы туралы іс-шараларды ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық жобалау және нормалау

    Курс студенттерді белгілі бір аймақтағы экологиялық жағдайға кәсіпорындардың өндірістік қызметінің әсерін жинақтап талдауды, болжауды, негіздеуді, жоспарлауды және бағалауды үйретеді. Пәнді оқу барысында студенттер экологиялық стандарттарға сәйкес экологиялық жобаны әзірлеуді және кәсіпкерлік қызметті жүргізуге рұқсат беретін құжаттарды негіздеуді үйренеді. Пән өндірістік кәсіпорындарда жұмыс орнында өткізілетін сабақтарды және өндірістегі эколог мамандардың қонақ дәрістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны зерттеу

    Курс ғылыми жобаның құрылымы туралы білім береді, ғылыми мәселелерді шешу әдістерін таңдау және жобаны жүзеге асыру жоспарын құру қабілетін дамытуға көмектеседі, сонымен қатар студентте ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерінің дәлелді презентациясын қалыптастыруға ықпал етеді. кез келген деңгейдегі конференциялар. Практикалық сабақтарда студенттер зерттеу тақырыбы бойынша жеке және топтық жобаларды құрастыра білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Экологиялық, әлеуметтік және ұжымдық жауапкершіліктің принциптерін және этикалық салдарын ескеріп, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпараттарды талдау арқылы шешім қабылдауға және оның салдарын.
  • Сәйкес сандық технологияларды, құралдарды және теорияларды пайдалана отырып, экологиялық басқару саласындағы кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асырады.
  • Командамен жұмыс істеуге, ауызша және жазбаша коммуникативті дағдыларды меңгере отырып, тұлға ретінде және ұйымның мүдделі тараптары атынан шешім қабылдауға.
  • Экология және табиғатты пайдалану экономикасы саласындағы кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру үшін, мәліметтерді талдау және болашақты болжамдау, табиғатты пайдалану және экологияның іргелі салаларындағы теориялық әзірлемелерді, парадигмаларды, негізгі тұжырымдарды үйлестіруге қабілетті.
  • Жиналған және өңделген кәсіби және басқарушылық ақпаратты талдау нәтижелерін, сондай-ақ қоршаған ортаның мониторингі туралы ақпаратты ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін ұсынады.
  • Қоғамға қызмет ету, кәсіпкерлік және қаржылық сананы қалыптастыру және жеке әлеуетті ашу үшін, өзіндік оқытуға үйрету және көшбасшылық қасиеттерінің пайда болуын көрсетеді.
  • Экологиялық зертханаларда әртүрлі қолданбалы зерттеулер жүргізе отырып, қоршаған ортаны жүйелі бақылау арқылы әртүрлі ортадағы әртүрлі ластаушы заттарды анықтайды.
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалауды және экологиялық сараптама жүргізеді, әртүрлі техникалар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ластанудың экологиялық және экономикалық есептеулерді жүзеге асырады.
  • Экологиялық қауіптердің алдын-алу тәсілдерін болжамдауды қоса алғанда, экологиялық-экономикалық жобаларды әзірлеуге.
  • Қоршаған орта сапасының нормативтері және жүргізілген экологиялық мониторингтің нәтижелерін ескере отырып, экологиялық көрсеткіштері бойынша ұйымның есептлігін құруға.

Ұқсас БББ

6B05201 Геоэкология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05201 Экология

Торайгыров университеті

6B05201 Экология және табиғатты пайдалану

Астана халықаралық университеті

6B05201 Экология

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B05201 Экология

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B05201 Экология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B05201 Экология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B05201 Қолданбалы экология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05201 Экология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B05201 Экология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B05201 Экология

Инновациялық Еуразия университеті

6B05201 Экология

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B05201 Экология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B05201 Экология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05201 Экология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05201 Экология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B05201 Экология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B05201 Экология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top