Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Баланы ойын әрекеті арқылы тұтастай дамыту тұжырымдамасын түсінетіндігін көрсетеді, мамандармен қарым-қатынас жасай білетіндігін байқатады.
  • Сыни тұрғыдан ойлауды қолданады, жалпы және инклюзивті мектепке дейінгі білім мен тәрбие саласындағы өз қызметінің нәтижелерін болжайды.
  • Тайм-менджмент негіздері мен тиімді жоспарлаудың заманауи әдістерін, кадрларды басқару мен мектепке дейінгі ұйымның даму стратегияларын қолданады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сөйлеу тілінің түрлі бұзылыстары бар мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту және оқыту мәселелері бойынша ата-аналармен (заңды өкілдермен) әртүрлі ұйымдастырушылық нысандарда өзара іс-қимыл жасай отырып, жүйелі, мақсатты және кезеңді түрде логопедиялық көмекті ұйымдастырады.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Мектепте табысты оқудың негізін салу үшін қалыпты және ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін талдайды.
  • Мектепке дейінгі ұйымның әртүрлі жас топтарында ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды тұлғалық-бағдарлы, кіріктірілген, денсаулық сақтау, инклюзивті оқыту негізінде тәрбие-білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады.
  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелерін шешу үшін баланың жеке даму процесінің үлгісін жасайды және құрастырады.
  • Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық тәжірибесін бағалайды, іс-тәжірибелерін жетілдіру мақсатында зерттеу нәтижелерін қолданады.

Ұқсас БББ

6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01202 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01202 Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі және педагог-психолог

Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Top