6B06102 Жасанды интеллект технологиялары в Қарағанды индустриялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жасанды интеллект технологиялары саласында табысты дербес және командалық кәсіби қызметке қабілетті IT-мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды индустриялық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Minоr
Қосымша білім беру бағдарламасы IT технологиялар, экономика, 3D инжиниринг, металлургиялық инженерия және т.б. салаларда (білім алушының таңдауына) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған
Несиелер - 20
-
Математика 1
Пәннің мақсаты математикалық және матрицалық талдау элементтерінің, векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, күрделі сандардың, бір айнымалы функцияның дифференциалды және интегралды есептеулерінің іргелі ұғымдары мен категорияларын зерттеу, кеңістіктік көріністі дамыту, зерттеудің тиімді әдістерін игеру және студенттердің инновациялық әлеуетін арттыру, олардың зияткерлік ресурстарын ашу, оларды еңбек нарығында бәсекеге қабілетті ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдау және бағдарламалау
Өңдеу ортасы, тіл негіздері және деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару. Есептеу және базалық математикалық операциялар. Шарттар операторлары. Цикл операторлары. Тізімдер. Бағдарламалау тілдерінде функцияны жариялау. Рекурсия және екі өлшемді массивтер. Жиындар. Сөздіктер. Объектілі-бағытталған бағдарламалауға кіріспе. Модульдер. Бөгде кітапханаларды пайдалану. Қателерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика 2
Пәннің мақсаты дифференциалдық және интегралдық есептеулердің қолданбалы мәселелерін зерделеу, скалярлық және векторлық өрістердің дифференциалдық және интегралдық сипаттамаларының қасиеттерін зерттеу, дифференциалдық теңдеулер мен Фурье қатарларының көмегімен технологиялық процестерді сипаттау, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу әдістерін және өндірістік процестерді модельдеудің ықтималдық әдістерін жүзеге асыру, кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика
Компьютерлік графиканың негізгі түсініктері. Компьютерлік графиканы аппараттық қамтамасыз ету. Суреттерді орнату тәсілдері. Түстермен жұмыс істеу негіздері. Түс модельдері. Суретті кодтау. Графикалық файл пішімдері. Компьютерлік графиканың түрлері: растрлық, векторлық және фракталдық. Үш өлшемді графиканың негізгі түсініктері. Үш өлшемді графиканы өңдеудің бағдарламалық құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физика 1
Пәннің мақсаты техника және технология саласындағы бакалаврлардың негізгі практикалық дайындығын қалыптастыру, сондай-ақ олардың инженерлік-техникалық ойлауын дамыту болып табылады. Пән студенттердің қолданбалы инженерлік ғылымдардың қазіргі физикалық көрінісі туралы түсініктерін қалыптастырады. Пән технологиялық процестердің физикасын модельдеу мүмкіндіктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы
Ықтималдықтар теориясының элементтері. Дискретті кездейсоқ шамалардың таралу заңдары. Үздіксіз кездейсоқ шамалардың таралу заңдары. Математикалық статистика элементтері. Математикалық статистиканың қосымшалары.Статистикалық талдау контекстіндегі мәселені қою
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану және этика
Пәннің мақсаты әлемдік және дәстүрлі діндердің негіздерімен танысу негізінде толерантты және гуманистік дүниетанымды қалыптастыру, сондай-ақ діни радикализм идеологиясынан бас тартуға тәрбиелеу. Пәнді зерделеу кезінде діннің шығу тегі, діндердің типологиясы, ұлттық және әлемдік діндердің негіздері, дәстүрлі емес діни қозғалыстар, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық ахуал қарастырылады. Этикалық нормалар әлеуметтік өмір саласын реттеуші ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты Қазақстан экономикасы мен әлемнің жетекші елдерінің дамуындағы ірі, шағын және орта кәсіпкерліктің рөлін анықтау болып табылады. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: экономикалық теорияның пәні мен әдісі. Қоғамның дамуындағы экономикалық теорияның орны мен рөлі. Қоғамдық өндіріс негіздері. Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі. Қоғамдық шаруашылық нысандары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
С++ негіздері
С++ тілінің тарихы мен құрамы. Деректердің негізгі түрлері. Бағдарламаның құрылымы. Енгізу-шығару операторлары. Циклдік оператор. Тармақтау операторы. Басқару беру операторлары. Көрсеткіштер. Массивтер. Жолдан. Функциялары. Құрылымдар мен бірлестіктер. С++ тілінде түрлі қосымшаларды практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика 2
Пәннің мақсаты студенттерге классикалық және қазіргі физиканың негізгі идеяларының, заңдарының, теорияларының мәнін ашуға мүмкіндік беру. Пән студенттердің жалпыланған технологиялық мәселелерді шешу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анық емес логика жүйелері
Анық емес жиындар және анық емес қатынастар. Анық емес сандар. Анық емес логика және шамамен ойлау. Анық емес Алгоритмдер. Анық емес жиындар теориясын қолдану. Анық емес сараптамалық жүйелер. Динамикалық жүйелерді басқарудың анық емес модельдері. Анық емес логикалық реттегіштер. Регрессияның анық емес моделі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python негіздері
Деректер типтері, операциялар, операторлар. Енгізу/шығару ерекшеліктері. Объектілердің кірістірілген түрлері: сандар, Жолдар, кортеждер, тізімдер, сөздіктер, жиындар. Файлдық кіріс-шығыс. Файлдар итераторымен жолдарды оқу. Екілік файлдармен жұмыс. Математикалық объектілер мен есептеулерді іске асыруға арналған numpy кітапханасы. GUI бар қосымшаларды жасау. Графикалық кітапханаларға шолу: Tkinter, PyQT. Python кластары. Деректерді, әдістерді, операцияларды анықтау. Мұрагерлік. Көпше мұрагерлік. Сыныптарды әзірлеу кезіндегі Композиция.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық модельдеу әдістері
Қолданбалы есептерді шешудің жақын әдістері, қателер көздері және нәтижелердің дәлдігін бағалау әдістері, нәтижелерді жүйелеу. Статистикалық деректердің түрлері. Қолданбалы статистиканың мәселелері. Бас жиынтық және таңдау. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Көп өлшемді статистикалық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика
Пікір түсінігі. Алгебра пікір. Міндет қою. Мәлімдемелер және оларға операциялар. Алгебраның формулалары. Бір және екі дәлелдің логикалық функциялары. N аргументтерінен логикалық функциялар. Негізгі ұғымдар. Предикаттарға логикалық операциялар. Предикат логикасын логикалық-математикалық практикаға қолдану. Алгоритмдер туралы түсінік. Қолданбалы бағдарламалауда логикалық функциялар мен мәлімдемелер Алгебрасын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты қазіргі мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың пайда болуы мен өсуіне ықпал ететін себептер мен жағдайларды талдауда қажетті білім мен дағдыларды игеру және сыбайлас жемқорлық көріністерін азайту және жою бойынша ұсыныстар әзірлеу, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықты қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық бағдарламалау
ЛИСП-функционалды бағдарламалау тілі. ЛИСП тізімдері-деректерді ұсынудың негізгі құралы – Атомдарды өңдеу. Алгоритмдердің функциялары мен функционалдық көрінісі. ЛИСП-да бағдарламалау. Тармақталған және циклдік алгоритмдерді бағдарламалау. ЛИСПАДАҒЫ Рекурсия. ЛИСП-дағы функционалдар. ЛИСП және макростарда бағдарламалауға абстрактілі көзқарас. Жасанды интеллект есептерін шешудегі ЛИСП тілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты – өз бетінше білім алу дағдыларын дамыта отырып, кәсіби іс-әрекеттегі табыс пен тиімділіктің негізін қалыптастыру. Кәсіби терминологияның лексикалық минимумы; мамандық бойынша мәтіндерді оқу және түсіну: мақалалар, жарнамалар, қазақ (орыс) тілінде. Қазақ (орыс) тілінде лекцияларды, презентацияларды, пікірталастарды тыңдап түсіну және конспектілеу. Сұхбатқа, пікірталасқа қатысу үшін сөйлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Есептеу жүйелерінің архитектурасы
Компьютер архитектурасына кіріспе. Архитектураның дамуы және есептеулердің параллелизмі. Өндіруші бағалау-есептеу жүйелерінің жаңалықтары. Компьютерлердің көп бағдарламалы жұмыс режимі. Есептеу жүйелерінің архитектурасы. Компьютерлердің функционалдық жіктелуі. Команда жүйесінің архитектурасы бойынша жіктеу. Микропроцессорлардың негізгі отбасыларына шолу. Компьютерлік желілердің архитектура-сына кіріспе. Сымсыз байланыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық электроника
Жартылай өткізгіш аспаптардың, электронды схемалар элементтерінің, логикалық интегралдық микросхемалардың құрылысы және физикалық жұмыс негіздері, олардың мақсаты, жіктелуі. Цифрлық құрылғылардың жұмыс істеу принципі мен сұлбалары. Комбинациялық цифрлық құрылғылардың логикалық синтезі. Схемотехникалық модельдеудің қазіргі заманғы компьютерлік әдістері, олардың сипаттамалары мен параметрлері, Аналогтық және сандық құрылғыларды құрудың негізгі принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логикалық бағдарламалау
Логикалық бағдарламалау тілдері туралы жалпы мәліметтер. Логикалық бағдарламалау тілінің қолдану аясы PROLOG. Аксиоматикалық жүйе. Формальды теория (жүйе). PRLOG тілінің логикалық және процедуралық тәсілдері. PROLOG бағдарламалау тілінің негіздері. Тізімдерді пайдалану. Деректерді тізімге орналастыру. Динамикалық деректер базасын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйенің интерфейсі
Есептеу жүйесімен оператордың өзара іс-қимыл интерфейсін инженерлік-психологиялық жобалау. Өзара әрекеттесу интерфейсі ұғымы. Адамның есептеу ортасымен өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың техникалық құралдарына шолу. Эргономика ұғымы. Интерфейстерді әзірлеу процесін стандарттау. Пайдаланушы интерфейсін әзірлеу принциптері. Интерфейстерді жүзеге асыру технологиялары. Компьютерлік жүйелердегі өзара іс-қимыл интерфейстерінің даму перспективалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпарат теориясы
Ақпарат теориясының терминологиясы. Сигналдардың математикалық модельдері. Ақпарат шаралары. Ақпаратты беру арналарының түрлері және олардың сипаттамалары, арна бойынша беру кезінде сигналдарды бұрмалау, сигналдарды беру ақпараттық арнасы. Сигналдардың модуляциясы, ақпарат тасығыштардың түрлері және модуляция, модуляция және кодтау. Компьютерлік жүйелердің аппараттық құрылымын қалыптастыру. Деректер беру желілері. Ақпараттық жүйелердің модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сигналдарды өңдеу
Есептеу техникасы мен бағдарламалық жасақтаманы жасауда қолданылатын сигналдарды қабылдау, түрлендіру, беру, өңдеу, сақтау және ұсынудың заманауи әдістері мен модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды ин-теллектке кіріспе
Дизайн мәселелерін шешуге бағытталған жасанды интеллект жүйелерінің компоненттерін құру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игерудегі пәнді Зерттеудің мақсаты. Пән жасанды интеллекттің даму кезеңдерін, жасанды интеллекттің жіктелуін, жасанды интеллект жүйелерінің міндеттерін және оларды шешу әдістерін, логикалық тұжырымдардың түрлерін, дедуктивті тұжырымдар мен Теоремалардың Автоматты дәлелдерін, белгісіздік пен білімді ұсынуды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік роботтарды басқару
Робототехника: негізгі ұғымдар, анықтамалар, жіктелуі. Өнеркәсіптік роботтардың атқарушы құрылғылары. Өнеркәсіптік роботтарды автоматты басқару жүйелері. Жалпыланған координаттар кеңістігінде Робот қозғалысын жоспарлау. Өнеркәсіптік роботтардың манипуляторларының математикалық модельдері. Манипуляторларды динамикалық басқару. Жұмыс кеңістігіндегі өнеркәсіптік Робот қозғалысын жоспарлау. Манипуляторларды адаптивті басқару алгоритмдері. Роботтарды басқару алгоритмдерін микропроцессорлық жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-өз бетінше оқыту дағдыларын дамыта отырып, кәсіби қызметте табысқа жету және тиімділік үшін негіз қалыптастыру. Кәсіби терминологияның лексикалық минимумы; мамандығы бойынша мәтіндерді оқу және түсіну: мақалалар, хабарландырулар, шет тілінде. Шет тіліндегі дәрістерді, презентацияларды, пікірталастарды есту және конспекттеу. Әңгімелесуге, талқылауға қатысу үшін сөйлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректерді визуализациялау әдістері
Деректерді визуализациялаудың негізгі әдістері. Компьютерлік визуализация кезіндегі деректер түрлері. Визуалды ақпаратты ұсыну. Визуализация түрлері. Деректерді визуализациялау құралдары, визуализациялау технологиясын бағдарламалық қамтамасыз ету. Шартты пішімдеудің кіріктірілген әдістері. Деректерді визуализациялау және графикалық үлгілерді құру құралы ретінде бағдарламалау тілдері. Инфографика аналитикалық қызметтегі деректерді визуализациялау. Қазіргі SCADA жүйелері және олардың мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Робототехника
Роботтарды қолдану салалары және шешілетін міндеттер. Роботтар мен робототехникалық жүйелердің жіктелуі. Өнеркәсіптік роботтар. Өнеркәсіптік емес мақсаттағы жұмыстар. Робот конструкциялары. Жетектер. Ақпараттық-сенсорлық жүйелер. Басқару әдістері мен жүйелері. Робототехникалық кешендер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Web-технологиялар және web-дизайн
Оқу пәні және Пәннің құрылымы. Web-қосымшалар. Интернетті Ұйымдастыру. Провайдерлер желісі. ISP түсінігі. POP, NAP, "соңғы миль"ұғымдары. Интернет. TCP/IP. Интернетке адрестеу. Браузерлер мен серверлер. OSI моделінің қолданбалы деңгейінің хаттамалары. HTTP протоколы. Web-сервер. Веб-қосымшаларды әзірлеу үшін PHP, Python, Ruby, ASP серверлік сценарийлері. Java Технологиялары, Javascript, VBscript. Web-қосымшалардағы Графика. Веб-қосымшаларды құру құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер қоры
Деректер қорын жобалауға кіріспе. ER-деректер базасын жобалау. Деректер қорын басқару жүйелері. Деректердің реляциялық моделі. Таратылған деректер қорының негізгі ұғымдары. Деректер қоймасының концепциясы. Transact-SQL туралы жалпы мәліметтер. Деректерді таңдау. Деректер қорының қосалқы объектілері. Деректер базасындағы қауіпсіздік жүйесі. "Клиент-сервер"архитектурасындағы деректер базасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Прецеденттер бойынша оқытудың негізгі міндеттері: жіктеу, кластерлеу, регрессия, өлшемділікті төмендету. Оларды шешу әдістері. Қарастырылып отырған әдістердің математикалық негіздері, өзара байланысы, артықшылықтары мен шектеулері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелік талдау
Жүйелердің сипаттамасы және жіктелуі, жүйелердің негізгі категориялары. Ұйымдастыру принциптері және жүйелер динамикасы. Модель, модельдеу процесінің кезеңдері; модельдің адекваттығы, математикалық модель, модельдеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, жүйелік талдау кезеңдері; экспериментті математикалық модельге оңтайландыру, регрессиялық талдау; модель жүйесін практикалық компьютерлік іске асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильдік технологиялар
Мобильді құрылғылардың архитектурасын және жұмыс істеу принциптерін, олардың операциялық жүйелерін, мобильді әзірлемелерге арналған платформаларды және Мобильді қосымшаларды бағдарламалаудың бастапқы дағдыларын алуды зерттеу. Мобильді технологиялардың даму тарихы. Ұялы байланыс негіздері. Мобильді құрылғылардың жіктелуі. Мобильді технологиялардың даму тенденциялары. Мобильді платформалардың архитектурасы. Мобильді құрылғылардың операциялық жүйелері. Мобильді қосымшаларды құру үшін платформалар мен бағдарламалау тілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім базалары және LLM тілдік модельдері
Білімді ұсыну модельдері. Білімді ұсынудың логикалық моделі және қорытынды ережелері. Білімді ұсынудың өндірістік моделі және оларды өңдеу ережелері. Жақтау және жақтау жүйелері теориясы. Кадрлары бар нысандар. Процедуралық кадрлар мен слоттар. Табиғи тілді өңдеу. LLM модельдерін енгізу. Білімді сценарий түрінде ұсыну моделі. Білімді басқару жүйелерінің жіктелуі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Ақпараттық қауіпсіздіктің теориялық негіздері. Рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау. Қауіпсіздік модельдері. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесін құру және бағалау процесі. Деректердің сақталуын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары. Симметриялы шифрлар. Симметриялы шифрларға арналған криптографиялық кілттерді басқару. Асимметриялық шифрлар. Хэш-функциялар. Ашық кілттердің инфрақұрылымы. IP-желілердегі ақпаратты қорғау. Брандмауэрлер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сараптамалық жүйелерді жобалаудың аспаптық құралдары
Сараптамалық жүйелердің аспаптық құралдары: техникалық құралдар мен бағдарламалық құралдар. Техникалық құралдардың компоненттері. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қолдаудың аспаптық құралдары. CASE технологиясы. Сараптамалық жүйелерді автоматтандырылған жобалау құралдары. Сүйемелдеу құралдары. Сараптамалық жүйелерді құрудың аспаптық құралдары. Эксперттік жүйелерді жасау технологиялары. Сараптамалық жүйелерді іске асыру. Тестілеу кезеңі. Білім инженериясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сараптамалық жүйелер
Сараптамалық жүйелер саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Сараптамалық жүйелер, сараптамалық жүйелердің құрылымы мен әзірлеушілері. Сараптамалық жүйелердің негізгі функциялары, даму кезеңдері мен кезеңдері. Білімді алу мен құрылымдаудың теориялық аспектілері. Білім алу стратегиясы. Өндірістік және фреймдік модельдер. Өнімді жүйенің конфигурациясы. Коммуникативті әдістер. Семантикалық желілер, семантикалық желілердегі тұжырымдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер мен білімді желіде ұсыну
Ақпараттық жүйелердегі білімді ұсыну мен өңдеудің теориялық негіздерін зерттеу, сонымен қатар студенттердің білімге негізделген жүйелерді жобалаудың практикалық дағдыларын алуы. Байланыс және құрылым. Деректер мен білімді ұсыну тәсілдері: формальды модельдер, бейресми (семантикалық, реляциялық) модельдер. Білімді сипаттау тәсілі. Логикалық модельдер. Желілік модельдер. Өнімді модельдер. Фреймдік модельдер. Білімді сақтау және өңдеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік деректерді талдау
Деректерді зияткерлік талдауға кіріспе. Облысы пайдалану. Басқа пәндермен байланыс. Data Mining жүйесінің компоненттері. Деректерді талдаудың негізгі кезеңдері. Деректерді алдын ала өңдеу. Деректерді тазалау. Деректерді интеграциялау және түрлендіру. Деректерді қысқарту. Оқытумен жіктеу міндеті. Шешім ағаштарын, нейрондық желілерді қолдана отырып жіктеу. Кластерлік талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік интернет-технологиялар
Data mining және Web mining. Web mining үшін негізгі Интернет-технологиялар. Web Mining-те R технологиясы. Text mining. Әлеуметтік желілер. Social mining. Ұсыныс жүйелері. Зияткерлік агенттер. Іздеу жүйелерінің жұмыс істеу принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілер
Пәннің пәні, оның құрылымы мен мазмұны. Инж ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Бірінші ИНС. Перцептрон. Адаптивті сызықтық элемент. Ассоциативті желілер. Деректерді түрлендіру желілері. ИНС оқыту үшін мәліметтерді дайындау. ИНС және нейрокомпьютерлерді дамыту және қолдану перспективалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семантикалық желілер
Ұғымдардың иерархиялық құрылымын және ұсыну диаграммасын сипаттау. Семантикалық желі элементтері. Семантикалық желі ұғымдарының құрылымын ұсыну. Семантикалық желілердегі байланыстар. Семантикалық желі оқиғаларын көрсету. Семантикалық желі арқылы шығару. Білім беру моделі ретінде семантикалық желінің ерекшелігі. Семантикалық желімен білім беру үлгісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді өңдеу алгоритмдері мен бағдарламалары
Big Data ұғымы. Көздері, сипаттамалары. Үлкен деректерді талдау әдістері мен техникасы. Big Data Технологиясы. Деректер қоймасының концепциясы. Деректер қоймаларының қасиеттері. Физикалық және виртуалды деректер қоймасы. Деректер қоймаларын құру мәселелері. OLAP-жүйелерді анықтау. Деректерді көп өлшемді талдау. Концептуалды көп өлшемді көрініс. Деректерді зияткерлік талдау. Деректерді интеллектуалды талдаудың міндеттері мен әдістері. Data Mining құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты қауіпті және зиянды факторлардан сенімді қорғау тәсілдерін айқындауға және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білімді қалыптастыру, ҚР заңнамалық және нормативтік-құқықтық базасын сұраудағы негізгі ережелер, өндірістегі еңбекті қорғауды басқару жүйесі; еңбекті қорғауға қатысты барлық аспектілерде техникалық және жобалық құжаттаманы әзірлеуге және жасауға, бақылауды ұйымдастыру және жүргізу және тіршілік қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект технологиялары
Білімді ұсыну жүйесі. Анық емес логика әдістері. Жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондық желілер. Интеллект жағдайы мен бейнелерін тану. Сараптамалық жүйелер. Машина арқылы оқыту және зияткерлік жүйелермен білім алу әдістері. Аспаптық құралдар және интеллектуалды жүйелерді құрудың технологиялық процестері. Семантикалық талдау әдістері. Білім берудің проблемалық-бағытталған тілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық және шешімдердің тиімділігі
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлауды, экономикадағы жауапкершілікті мінез-құлықты дамыту, алған білімін күнделікті экономикалық мәселелерді шешуге және оқу-зерттеу жұмыстарына қолдану. Студенттер экономика принциптерін, мемлекеттің экономикалық шешімдерге қатысуын, негізгі экономикалық білімдерді, бюджет пен тәуекелдерді басқарудың қаржылық құралдарын, қаржылық жоспарлау әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
"Ғылыми зерттеулердің негіздері" пәні студенттерге идеяны тұжырымдаудан бастап зерттеу нәтижелерін жариялауға дейінгі ғылыми жұмыстың негізгі аспектілерін меңгеруге көмектеседі. Ғылыми зерттеулерге кіріспе. Мәселені тұжырымдау және тапсырмаларды қою. Әдебиеттерді іздеу және талдау. Зерттеудің біліктілік және сандық әдістері. Зерттеуді жоспарлау және жүргізу. Нәтижелерді талдау және қорытындылар. Ғылыми мақалалар мен презентациялар дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Салауатты өмір салтына, құқықтық нормаларды сақтауға, өзін-өзі жетілдіруге, кәсіби және әлеуметтік салалардағы табысқа және көшбасшылыққа бағдарланған болашақ маманның дүниетанымдық, белсенді азаматтық және адамгершілік-гуманистік ұстанымын қалыптастыру
- Болашақ маманның өмірі мен қызметінің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеру және пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты қалыптастыру
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас құру
- Кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолдану
- Іс жүзінде экономика, менеджмент, маркетинг және құқық саласындағы білімді оларды оңтайландыру мақсатында материалдық, ақпараттық және адам ағындарын басқару үшін қолдану
- Өндірістік алаңдарда еңбекті қорғауды, өрт, өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша жағдайды бағалау және шараларды анықтау
- AI жүйесінің құрылымын және интерфейстің экрандық формаларын әзірлеу
- Заманауи құралдар мен бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, әртүрлі қолданбалы есептерді шешуге арналған бағдарламалық жасақтаманы жобалау
- Жасанды интеллект жүйелерін жобалау әдістері мен құралдарын қолдану
- Жасанды интеллект жүйелеріндегі құбылыстарды, процестерді, басқару объектілерін сипаттау үшін математикалық аппаратты қолданыңыз
- Бағдарламалық жүйелерді оңтайландыру және компьютерлік енгізу мәселелерін ше-шу үшін ақпаратты және және табиғи тілді өңдеуге арналған күрделі жүйе модельдерін және LLM тілдік модельдерін жобалау
- Нормативтік-техникалық құжаттама негізінде АИ жүйелерін құру қағидаттарын қолдану
- Кәсіби қызмет объектілерінің жалпы қауіпсіздік саясатын қалыптастыру үшін компьютерлік жүйелердегі деректерді қорғау үшін ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын таңдау
- Деректерді талдау жүйелерімен жұмыс істеу
Ұқсас БББ
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B06102 Программалық инженерия
Нархоз Университеті
6B06102 Бизнес-аналитика және үлкен деректер (Business Analytics and Big Data)
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B06102 Компьютерлік жүйелер мен бағдарламалық қамтамасыз ету
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B06102 Компьютерлік басқару жүйелері және робототехника
С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Астана халықаралық университеті
6B06102 Цифрлық экономика
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Esil University
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (Компьютерлік жүйелер мен желілердің қауіпсіздігі)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B06102 Компьютерлік ғылымдар
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
«Тұран-Астана» университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B06102 IT-кәсіпкерлік және цифрлық экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B06102 Компьютерлік ғылымдар
КИМЭП университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру
Гуманитарлы-техникалық академиясы
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
6B06102 Computer Science
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B06102 Бизнес-информатика
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B06102 Бизнес-аналитика және IT-жобаларды басқару
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B06102 Сomputer engineering
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
«Тұран» университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Шымкент университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B06102 Компьютерлік бағдарламалау және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B06102 Бағдарламалық инженерия
Astana IT University
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті