6B06102 Computer Science в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – машиналық оқыту, деректер ғылымы және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудегі берік іргетаспен ұштастыра отырып, өнеркәсіпте, бизнесте және үкіметте жұмыс істеу үшін есептеу ғылымы саласындағы IT мамандарын кешенді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Дискретті математика
Пән кодтау теориясы, жиындар теориясы, графиктер теориясы, математикалық логикамен айналысады. Атап айтқанда, кодтау теориясының, жиындар теориясының, графиктер теориясының негіздері; логикалық алгебра теориясы; цифрлық құрылғыларды синтездеу және талдау үшін математикалық аппарат, минималды комбинациялық схемаларды синтездейтін, логикалық функцияларды түрлендіру; кодтауды орындау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы идеялар, іргелі заңдар, классикалық және қазіргі физика теориялары туралы білімді пайдалана білу. Мазмұны: Физика пәні келесі бөлімдерді зерттеуді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физика негіздері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалауға кіріспе
Курс веб-бағдарламалау және веб-қосымшаларды әзірлеу негіздерін оқуға арналған. Курс Интернет қызметтерін жүзеге асыратын бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істеу негіздері, конфигурациялау және әкімшілендіру; HTML 5 белгілеу тілі; CSS көмегімен веб-беттердің орналасуының негіздері; JavaScript тілінің негіздері және jQuery, AngularJS фреймворктары; веб-беттерді жобалаудың негізгі үлгілері; сервер тілдерінің негіздері; деректер базасының технологиялары сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика I
Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Курс программалаудың негізгі ұғымдарын зерттейді: оператор, айнымалы, процедура, функция, деректер түрі. Алгоритмдердің сызықтық, тармақталған, циклдік сияқты негізгі құрылымдары қарастырылады. Курс мәліметтерді ұсынудың негізгі формаларын қарастырады: жолдар, құрылымдар, массивтер, тізімдер. Бөлек тақырыптар кеңінен қолданылатын сұрыптау алгоритмдерін құруға, массивтегі минималды және максималды мәндерді іздеуге, жолды өңдеуге, итерациялық және рекурсивті алгоритмдерге, алгоритмдердің блок-схемаларын құруға және олардың негізінде бағдарламаларды жасауға арналған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Математика II
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Курс алгоритмдер мен деректер құрылымдарын талдау мен жобалаудың негізгі тәсілдерін қамтиды. Курс алгоритм күрделілігінің ең нашар жағдайдағы асимптотикалық бағасы, реттілік статистикасын сұрыптау және таңдаудың тиімді алгоритмдері, деректер құрылымдары (екілік іздеу ағаштары, үйінділер, хэш кестелері), алгоритмді жобалау әдістері (бөлу және жеңу, динамикалық бағдарламалау, ашкөз стратегия), графтардағы негізгі алгоритмдер (ең қысқа жолдар, топологиялық сұрыптау, қосылған құрамдас бөліктер, ең аз таралу ағаштары) сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған программалау
Курс келесі тақырыптарды қамтиды: объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы; сыныптар мен объектілер; бағдарламалау тілінде бизнес-ортаның концепцияларын жобалаудың жоғары деңгейлі әдісін қолдана отырып, масштабталатын бағдарламалық қамтамасыз етуді құру принциптері; С++, Java және С# бағдарламалау тілдері; абстракция, инкапсуляция, тұқым қуалау, полиморфизм принциптері; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау үлгілері; бағдарламалық өнімдерді жасаудағы практикалық дағдылар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Веб-қосымшаларды әзірлеу
Мақсаты: Студентті JavaScript бағдарламалау тілі мен jQuery кітапханасын пайдалана отырып, HTML беттерінің мазмұнын динамикалық қалыптастыру және түрлендіру үшін негіз болатын құжат нысанының моделімен жұмыс істеу негіздерімен таныстыру. Әртүрлі платформаларда (фремворктарда) серверлік бағдарламалау веб-қосымшаларының бэкендтік дамуының негіздері талқыланады. Мазмұны: JavaScript негіздері және олардың интерфейсті әзірлеуде қолданылуы. Классикалық jQuery кітапханасын және оны AJAX жүйесінде пайдалануды үйрену. Функционалды қолданбалардың серверлік жағының негіздері. Қазіргі заманғы веб-қосымшаларды әзірлеу контекстінде әртүрлі фреймворктарды қарастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
UX/UI дизайны
Курс UX дизайнын, дизайнды ойлау тұжырымдамасын және UX зерттеулерін қамтиды. Курс бағдарламалық өнім пайдаланушысын, User-flow, Use-cases зерттеуге бағытталған. Символдарды пайдаланып прототиптеу әдістері, интерфейсті жобалаудың жалпы принциптері, дизайн әдістері, сайтты жобалау, сайт типологиясы, электронды коммерция, пішіндермен жұмыс істеу, мобильді қосымшаларды әзірлеу, интерфейстегі мәтін, дизайнерге арналған Front-end, Visual Design, the дизайнер үшін дұрыс қарым-қатынас негіздері, клиентпен қарым-қатынас, команда ішіндегі қарым-қатынас, UX процесін ұйымдастыру, UX жобасының тұсаукесері, портфолио дизайны қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Компьютер сәулеті және операциялардың үйлесімділігі
Оқу бағдарламасы компьютерлік жүйелердің архитектурасын, процестердің өзара әрекеті мен басқаруын, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді құру принциптерін және қазіргі компьютерлік жүйелердегі ақпаратты енгізу, өңдеу және шығару процесіндегі олардың өзара әрекетін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы дизайн үлгілері
Мақсаты: Студенттер объектілі-бағытталған дизайнда кездесетін жалпы мәселелердің қарапайым және талғампаз шешімдерімен танысады, сонымен қатар барлық икемді даму әдістерін біріктіру және олардың қалай жұмыс істейтінін көрсету мүмкіндігі. Қолданбалардың әртүрлі аспектілерін қамтитын диаграммаларды жасау үшін UML тілін пайдалануды үйреніңіз. Мазмұны: объектілі-бағытталған дизайн ұғымдарын түсіну, UML диаграммаларын оқу және талдау, класс, күй, белсенділік және басқа диаграммаларды құрастыра білу, UML тілінің қыр-сырын түсіну, OOP негізінде класс иерархиясын құрастыра білу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект
Мақсаты: адам ойлауына еліктей алатын интеллектуалды жүйелерді құруға арналған информатика саласын зерттеу. Мазмұны: AI даму тарихы, Машиналық оқыту, нейрондық желілер, оңтайландыру алгоритмдері және т.б. сияқты әдістер мен алгоритмдер. Жасанды интеллектті әртүрлі салаларда құру және қолдану теориясы мен практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Математика және статистика
Курста программалық инженерияда және жасанды интеллект саласында қолданылатын математикалық модельдер, сызықтық алгебраның әдістері мен құралдары, математикалық талдау және ықтималдықтар теориясы оқытылады. Қолданбалы есептерді математикалық формалдау, нақты инженерлік-техникалық есептерді шешуде адекватты математикалық құралдарды қолдану, осы есептерді шешудің салдарынан алынған сандық және сапалық нәтижелерін математикалық модельдеу және интерпретациялау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пәнді оқытудың мақсаты-операциялық жүйелерді Жүйелік бағдарламалау мен басқаруды үйрену үшін қажетті бастапқы дағдыларды, соның ішінде операциялық жүйелерді баптау және талдау дағдыларын игеру. Мазмұны: Операциялық жүйелердің негізгі үш кіші жүйесіне ерекше назар аударылады: процестерді басқару (процестер, ағындар, процессорды жоспарлау, синхрондау және блоктау), жадты басқару (сегментация, параққа бөлу, пейджинг), файлдық жүйелер және таратылған жүйелерге арналған операциялық жүйелерді қолдау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Функционалдық бағдарламалау
Пән аясында функционалдық бағдарламалау тілдері, программа жазуға функционалдық тәсілдің негізгі түсініктері оқытылады. Курста функционалдық бағдарламалау негіздері және оны жасанды интеллект пен жүйелік бағдарламалау қиылысындағы күрделі есептерді шешуде қолдану әдістері көрсетілген. Функционалды бағдарламалау әдістері кең ауқымды зерттеулер мен қолданбалы әзірлемелер үшін негіз болған Lisp тілінде суреттелген.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Деректер қоры
Курс мәліметтер қоймасының негізгі түсініктерін, сақтау түрлерімен танысады. Курста деректердің физикалық және концептуалды модельдерін анықтауға байланысты практикалық аспектілер, олардың арасындағы айырмашылықтар және мәліметтер қорын құру мәселелерін шешу тәсілдері қарастырылады. Деректерді сақтаудың әртүрлі түрлері талқыланады, деректерге тиімді қол жеткізуді ұйымдастыру және деректерге қол жеткізу құқықтарын шектеу алгоритмдері зерттеледі. Курстың негізгі бөлігі деректердің реляциялық моделіне және SQL тіліне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары
Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Курс ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі аспектілеріне арналған және ақпараттық жүйелерде ақпараттық қауіпсіздік жүйелерінің теориялық негіздерін және практикалық қолданылуын зерделеуге, деректерді қорғауды жүзеге асырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелі білім алуға, ақпаратта практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. оларды жобалау және пайдалану үшін қажетті ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Computer Science & Engineering Internship
Цифрлық және телекоммуникациялық технологиялар институтының зертханаларында компьютерлік және инженерлік практикадан өту. Тәжірибе барысында студенттер IT саласындағы көптеген мәселелерді шешеді. Алынған тәжірибенің арқасында студенттер жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің практикалық қолданылуымен танысады, жұмыс процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуымен танысады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Табиғи Тілді Өңдеу (NLP)
Мақсаты: адам тілін түсіну және қалыптастыру әдістері мен алгоритмдерін зерттеу, табиғи тілде тиімді өзара әрекеттесу жүйелерін құру. Мазмұны: курсқа NLP кіріспесі , лингвистикалық негіздер, ықтималдық модельдері және машиналық оқыту, мәтінді өңдеу, мәтіндік талдау, синтаксистік және семантикалық талдау, қосымшалар мен этикалық аспектілер кіреді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қолданбаларды әзірлеуге арналған DevOps
Мақсаты: Белгілі бір мәселені шешу немесе қолданыстағы технологияларды жетілдіру үшін информатика және техника саласында инновациялық бағдарламалық өнімді әзірлеу. Мазмұны: талаптарды талдауды, сәулет дизайнын, бағдарламалауды, тестілеуді және өнімді оңтайландыруды қамтиды. Заманауи әзірлеу әдістері мен құралдары пайдаланылады, бағдарламалық қамтамасыз етудің қауіпсіздігі мен тиімділігінің принциптері ескеріледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Бұлттық есептеу
Мақсаты: студенттердің бұлтты есептеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін игеруі, маңызды технологиялармен және олардың даму тенденцияларымен танысу. Мазмұны: курс бұлтты орналастырудың архитектурасы мен дизайнын, бұлт ұсынатын қызметтер мен қосымшаларды, ресурстарды басқарудың негізгі жоспарлау алгоритмдерін және бұлтты технологияның толық әлеуетіне жету жолындағы қиындықтар мен қиындықтарды қамтиды. Студенттер бұлтқа негізделген қосымшаларды әзірлеу және орналастыру кезінде виртуализация әдістерін, қауіпсіздік және құпиялылық мәселелерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Курс компьютерде кескіндерді генерациялауды, атап айтқанда компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерін, растрлық графика алгоритмдерін, 2D және 3D модельдеу, көпбұрышты модельдерді зерттейді. 2D және 3D кескіндерді генерациялау үшін OpenGL графикалық кітапханасын пайдалану, көмекші кітапханаларды пайдалану технологиялары қарастырылған. Пәнді оқығаннан кейін студенттер кез келген графикалық құралдарды меңгеріп, оқуды жалғастырып, графикалық кітапханаларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Мақсаты: Заманауи құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі платформаларға арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Мобильді әзірлеу негіздері, мобильді қосымшалар архитектурасы, мобильді құрылғыларға арналған пайдаланушы интерфейстері (UI/UX), бағдарламалау тілдері және әзірлеу орталары (мысалы, Swift, Kotlin), дерекқорлармен және API интерфейстерімен жұмыс істеу, күйді басқару және навигация, тестілеу және жөндеу, қосымшаларды жариялау және тарату, мобильді қосымшаларды құрудың практикалық жобалары
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жасыл технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты – Тұрақты даму мақсаттарын қамтамасыз ету үшін АКТ-ны қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында «жасыл» технологиялардың теориялық негіздерін және олардың негізгі сегменттерін зерттеу. Курс жасыл технологиялардың, ақпараттық жүйелердің жасыл технологиялардың құрамдас бөлігі ретіндегі мәнін ашады. Жасыл технологиялардың бағыттары: 1) жаңартылатын энергия көздерін енгізу; 2) қалдықтарды басқару жүйесін жетілдіру; 3) табиғи ресурстарды басқару жүйесін жетілдіру; 4) «таза» көлікті дамыту.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау
Мақсаты: Оқушыларға ақпаратты тиімді ұсыну және талдау үшін деректерді визуализациялау дағдылары мен білімдерін беру. Мазмұны: Ақпаратты ұсынудың сәйкес графикалық құралдары мен әдістерін таңдауды қоса алғанда, деректерді визуализациялаудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеу. Сәтті жағдайларды талдау және әртүрлі деректер түрлері мен талдау тапсырмалары үшін өзіңіздің визуализацияңызды жасау. Интерактивті және ақпараттық визуализацияларды жасау үшін арнайы құралдар мен кітапханаларды пайдалануды үйреніңіз.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Пән аясында бизнесте, медицинада, өнеркәсіпте үлкен көлемдегі ақпаратты талдау, болжау үлгілерін құру әдістері зерттеледі. Нейрондық желіні оқыту, машиналық оқыту алгоритмдері, табиғи тілді өңдеу және/немесе компьютерлік көру негізінде аналитикалық жүйелер мен кеңес беру қызметтерін құру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Стартаптар және технологиялық кәсіпкерлік
Мақсаты: Технологиялық кәсіпкерлік және инновациялық жобаларды басқару, оның ішінде оларды әзірлеу, енгізу және енгізу бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Курс бизнес-модельдерді әзірлеу, нарықтық зерттеулер жүргізу, өнімді әзірлеу циклдерін енгізу және негізгі капиталды арттыру сияқты практикалық элементтерді қамтиды. Тренинг студенттерді инновациялық жобаларды сәтті басқаруға және өз стартаптарын ашуға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
1C Бағдарламалау
Мақсаты: Курс аясында теориялық негіздеме беріліп, нақты мәселелердің шешімі қарастырылады. 1С: Кәсіпорын платформасында жұмыс істейтін кез келген шешімдердің бизнес логикасын жүзеге асыру үшін қолданылатын объектілер зерттеледі. Мазмұны: Талқыланатын тақырыптар белгілі бір ұйымның қажеттіліктеріне негізделген жүйені теңшеу, пайдаланушылар оларды мүмкіндігінше тиімді пайдалана алатындай бағдарламалық шешімдерге өзгертулер енгізу, дерекқорларды баптау және жүйені жаңартуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік көру
Мақсаты: Java SE платформасында XML-бағдарланған веб-қызметтерін дамыту құзыреттілігін, оның ішінде білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: JAX-WS және JAX-RS көмегімен қарапайым веб-қызметтерді әзірлеу, веб-қызметтерге арналған клиенттік қосымшаларды құру. Веб-қызметтері бар қосымшаларды орналастыру және іске қосуды үйрету, веб-қызметтерді әзірлеуде қолданылатын Java EE негізгі принциптері мен технологияларын зерделеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты: ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, қазіргі ғылымдағы ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздері, оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Computer Science & Engineering Internship II
Цифрлық және телекоммуникациялық технологиялар институтының зертханаларында компьютерлік және инженерлік практикадан өту. Тәжірибе барысында студенттер IT саласындағы көптеген мәселелерді шешеді. Алынған тәжірибенің арқасында студенттер жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің практикалық қолданылуымен танысады, SQL көмегімен үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуді үйренеді, сонымен қатар жұмыс процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуымен танысады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Терең оқыту
Мақсаты: Деректерді тиімді талдау және интеллектуалды жүйелерді құру үшін терең оқыту негіздерін меңгеру. Мазмұны: Нейрондық желілердің негіздерін және оларды машиналық оқытуда қолдануды үйрену. Терең оқыту архитектурасы мен оңтайландыру әдістерін талдау. Терең нейрондық желілерді пайдалана отырып, кескін және мәтіндік деректерді өңдеудің практикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Веб-қызметтерді әзірлеу
Мақсаты: Студенттер әртүрлі қолданбалар мен жүйелер арасындағы тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін сенімді және масштабталатын веб-қызметтерді құру, орналастыру және қолдау принциптері мен тәжірибелерін меңгереді. Мазмұны: Веб-қызметтердің архитектурасын зерттей отырып, қарапайым веб-қызметтерді әзірлеу, Протоколдар мен деректер алмасу форматтары, RESTful веб-қызметтерін әзірлеу. Сондай-ақ студенттерге SOAP веб-қызметтерін әзірлеу, аутентификация және веб-қызметтерді әзірлеуде қолданылатын басқа механизмдерді авторизациялау тәжірибелері көрсетіледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Компьютерлік желілер
Оқыту курсының бағдарламасы студенттерді компьютерлік желілерді ұйымдастыру, құрылысы, архитектурасы және жұмыс істеу принциптерімен таныстыруға бағытталған. Курс нақты желілерді ұйымдастыру дағдыларын қолдануға бағытталған және коммуникациялық құралдарды, желілердің хаттамаларын және стандарттарын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер байланыс құралдарын конфигурациялау мен конфигурациялауды, желіаралық қалқандарды таңдауды, компьютерлік желілерді басқаруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Блокчейн технологиялары
Пәнді меңгеру мақсаты орталықтандырылмаған жолмен цифрлық активтерді тасымалдауға және сақтауға мүмкіндік беретін блокчейн технологиясын оқу болып табылады. Бұл курста студент транзакция, блок, блок тақырыбы және блок тізбегі, блокчейн операциялары, верификация, валидация және консенсус құру сияқты блокчейн технологиясының негізгі ұғымдарын, сондай-ақ блокчейн негізінде жатқан алгоритмдер туралы түсінік пен білім алады, сондай-ақ смарт-келісімшарттарды әзірлеу және енгізу дағдыларын меңгеру, блокчейн желілері үшін орталықтандырылмаған қосымшаларды әзірлеу әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Өндірістік ақпараттық жүйелер
Пән желілік қосымшаларды құру дағдыларын дамыту курсының жалғасы болып табылады. Бұл курсты оқыту мақсаты келесілерден тұрады: кәсіпорындарда қолданылатын веб қосымшалардың қолдаулы және кеңейтілетін жобаларын құру мәселелері мен әдіснамасын қарастыру. Жоғары деңгейлі тілдер негізінде MVC модельдері оқытылады. Клиенттердің қосылыстары туралы жай-күйін сақтаумен және жай-күйін сақтаусыз қосымшалардың технологиялары оқытылады. Код көлемін қысқартудың және қайта пайдаланудың түрлі тетіктері қарастырылады. Аутентификация және авторизациялау, деректерге қол жеткізу және олармен операциялар мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер-тереңдетілген курс I
Пән аясында алгоритмдерді құрудың терең аспектілері және шешімнің тиімділігі қарастырылады. Тақырыптарға NP күрделі есептерді шешу, алгоритм күрделілігін асимптотикалық бағалау, тиімді сұрыптау алгоритмдері, деректер құрылымдары (екілік іздеу ағаштары, үйінділер, хэш кестелері), алгоритмдерді жобалау тәсілдері (бөліп ал және жең, динамикалық бағдарламалау, ашкөздік стратегиясы), графтардағы негізгі алгоритмдер (ең қысқа жолдар, топологиялық сұрыптау, қосылған құрамдас бөліктер, ең аз таралу ағаштары) кіреді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілер теориясы
Курс нейрондық желілер теориясының негіздерін зерттейді. Нейрондық желі моделі қарастырылады. Оқытылған логикалық нейрондық желілерді құру әдістемесі келтірілген. Оқиғалардың математикалық логикасына негізделген шешім қабылдау жүйесі талданады. Нейрондық желіні оқыту технологиясы ұсынылған. Курста сонымен қатар нейрондық желілер негізінде шешім қабылдау моделін әзірлеу және бағдарламалау әдістері талқыланады. Қарапайым нейрондық желілерді бағдарламалау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер - тереңдетілген курс II
Пән шеңберінде мәліметтердің қарапайым құрылымдары оқытылады: жеке және қосарлы байланысқан тізімдер, стек, кезек, дек; екілік және к-арлы үймелер; биномдық үйінділер; хэштеу; көпмүшелік хэш; ашық және жабық адрестелетін хэш-кестелер; элементтерді жою және кестелерді масштабтау стратегиялары; Блум сүзгісі; екілік іздеу ағаштары; теңгерімді ағаштар; декарттық ағаш; 2-3 ағаш және В-ағаш.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Data Mining
Мақсаты: студенттерге мәліметтер базасындағы заңдылықтарды анықтау және болжамдарды орындау үшін Data Mining негізгі әдістері мен алгоритмдерін үйрету. Мазмұны: курста мәліметтер жиынтығындағы білімді анықтау, тазарту, машиналық оқытудың әртүрлі статистикалық әдістері мен әдістерін қолдана отырып кодтау және салынған құрылымдарды визуализациялау процесіне қатысты мәселелер қарастырылады. Ол машиналық оқыту әдістеріне және деректерді сақтау және жедел аналитикалық өңдеу (OLAP) сияқты ілеспе технологияларға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары жүктемедегі платформаларды бағдарламалау
Мақсаты: Студенттерге деректермен жұмыс істеуге арналған жоғары жүктемелі жүйелерді әзірлеу кезінде маңызды болып табылатын негізгі принциптерді, алгоритмдерді және айырбастарды үйрету. Мазмұны: Пән жоғары жүктелген жүйелерді модельдеуді қажет ететін есептерді талдауды, мұндай жүйелердің жұмыс істеу принциптерін және олардың шектеулерін зерттейді. Жоғары жүктелген жүйелерді құру мәселелерін шешуге арналған бағдарламалық өнімдерді талдау да қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Компьютерлік ойындарды құрастыру
Мақсаты: Курс компьютерлік ойындарды әзірлеудің негізгі әдістеріне, құжаттаманы әзірлеуге және дербес ойын жобаларын жүзеге асыруға арналған. Мазмұны: Курс компьютерлік ойындарды, ойын құжаттарын әзірлеудің жалпы идеяларын сипаттаудан басталады. Біріншісі екі өлшемді ойындарды жасауды қарастырады, олардың мысалында кез келген ойын түрлері үшін әділ тұжырымдамаларды зерттейді, екіншісі үш өлшемді графикамен жұмысқа шоғырланған. Екі блок бұрын зерттелген технологиялардың өзара әрекеттесуін көрсететін ауқымды ойын жобасын талқылаумен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
1С конфигурациясы
Мақсаты: Пән 1С:Кәсіпорын платформасының механизмдерін оқытады. Платформа механизмдерімен жұмыс нақты кәсіпорындардағы тапсырмаларға ұқсас оқу тапсырмасын шешу мысалында көрсетілген. Мазмұны: Оперативтік есеп, бухгалтерлік есеп, күрделі кезеңдік есептеулер, бизнес-процестердің механизмдері, құжаттарды өңдеу кезінде басқарылатын деректер құлыптары сияқты тақырыптар қарастырылады. Курсты меңгеру 1C:Enterprise жүйесін құру принциптерін түсінуге және конфигуратордың құралдарын және жүйемен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді талдау және өңдеу әдістері
Мақсаты: Бизнестің үлкен деректерді пайдалануға көшуі ретінде үлкен деректерді талдау процестерінің өмірлік циклі туралы негізгі білім беру. Мазмұны: гетерогенді үлкен деректер жиынынан білімді іздеу және алу үшін негізгі және кеңейтілген деректерді талдау әдістері мен әдістерін зерттеу. Үлкен деректерді сақтауға, өңдеуге және талдауға арналған әртүрлі Hadoop платформасының дистрибутивтерін, ашық бастапқы және коммерциялық құралдарды салыстыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Деректер Ғылымына кіріспе
Мақсаты: студенттерге Деректерді талдаудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін, сондай-ақ нақты мәселелерді шешу үшін практикалық деректер дағдыларын үйрету. Мазмұны: курс аясында студенттер деректерді жинау, тазарту, талдау және визуализация процестерін үйренеді, статистика мен машиналық оқыту әдістерін меңгереді, танымал құралдар мен технологияларды қолдануды үйренеді. Деректер ғылымын әртүрлі салаларда қолдануға ерекше назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
IT жобаларын басқару
Мақсаты: Студенттердің IT жобаларын тиімді басқаруда, соның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалануда кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: Автоматтандырылған жобалаудың негізгі әдістері мен құралдарын, жобаларды басқарудың заманауи стандарттары мен әдіснамасын, жобалық менеджмент саласындағы стандарттау принциптерін, сонымен қатар жобалық деректерді басқару жүйелерінің функциялары мен мысалдарын қарастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Fintech технологиялары
Мақсаты: Заманауи технологияларды зерттеу және оларды қаржылық қызмет көрсету саласында қолдану. Мазмұны: финтех, блокчейн және криптовалюта негіздері, цифрлық төлем жүйелері, алгоритмдік сауда, қаржыдағы жасанды интеллект және машиналық оқыту, реттеуші аспектілер және қауіпсіздік, финтех стартаптары мен инновациялары, деректерді талдау және қаржылық талдау, финтех технологияларын енгізу мысалдары, практикалық жағдайлар және қаржылық технологиялар саласындағы жобалар.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Микросервис технологиясы
Мақсаты: студенттерге бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде микросервистік архитектураны бағалау және пайдалану үшін қажетті іргелі білім мен практикалық дағдыларды ұсыну. Мазмұны: оқу барысында студенттер бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің әртүрлі әдістемелері туралы біледі, монолитті және микросервистік архитектураның негізгі принциптерімен танысады, Agile және Scrum тәсілдерін үйренеді, сондай-ақ Smart endpoints and dumb pipes тұжырымдамасын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Оқытуды күшейту
Мақсаты: Студенттерді марапаттауды барынша арттыру үшін белгісіз ортада шешім қабылдауға агенттерді үйретуді мақсат ететін күшейтілген оқытудың (RL) принциптері мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясының негіздерін, машиналық оқыту әдістерін және жасанды интеллектті, сонымен қатар басқару және оңтайландыру мәселелерінде RL алгоритмдерін практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Бизнес-аналитика
Пән аясында Microsoft Business Intelligence негіздері, MS BI компоненттері (SSIS, SSAS, SSRS), архитектура және пайдаланушы интерфейсі, MS BI негізінде аналитикалық есептерді шешу оқытылады. Курс іскерлік интеллект және көп өлшемді модельдеуге қатысты негізгі түсініктерден басталады. MS SQL, SSIS, интеграция қызметі және SSRS, есеп беру қызметі үшін аналитикалық сұрауларды жасау, өңдеу, ұйымдастыру үшін Visual Studio және SSAS жүйесіндегі Microsoft BI пайдаланушы интерфейсі қолданылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Capstone жобасы
Мақсаты: Студенттерді концептуалды жоспарлау мен инженерлік жобаны талдаудан бастап жобаны аяқтауға дейінгі ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар цикліне дайындау. Мазмұны: жобалық құжаттамада, ресми презентацияларда, жобаны ауызша қорғауда және қорытынды есеп жазуда тәжірибені қамтиды. Бағдарламалық өнімді жасау үшін біріктірілген жүйелерді талдау, жобалау, прототиптеу, синтездеу, ақауларды жою және тестілеудің техникалық әдістерін енгізеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Толықтырылған және Виртуалды шындық (AR және VR) технологиялары
Мақсаты: студенттерді AR және VR қосымшаларын әзірлеудің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және құралдарымен таныстыру. Мазмұны: AR және VR-ге кіріспе, техникалық негіздер, бағдарламалық құралдар мен платформалар, визуализация және интерактивтілік әдістері, бақылау және позициялау, қосымшаларды әзірлеу, AR және VR-ді әртүрлі салаларда қолдану, этикалық және әлеуметтік аспектілер.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Жүйені жобалау
Мақсаты: студенттерде күрделі Ақпараттық жүйелерді жобалау принциптері мен әдістерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Пән жүйелік дизайнға кіріспе, талаптарды талдау, архитектуралық стильдер мен шаблондар, жүйелік архитектураны жобалау, технологиялар мен құралдар, масштабтау мен өнімділікті қамтамасыз ету, жүйенің қауіпсіздігі, резервтеу әдістері және ақауларға төзімділік сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
CRM системалары
Мақсаты: Клиенттермен өзара әрекеттесуді басқару және бизнес-процестерді жақсарту үшін CRM жүйелерін қолданудың принциптері мен практикалық аспектілеріне оқыту. Мазмұны: CRM жүйелерінің негізгі құрамдас бөліктері мен функциялары, CRM түрлері (операциялық, аналитикалық, бірлескен), CRM енгізу және бейімдеу процесі, тұтынушы деректерін басқару, маркетингті автоматтандыру, сату және қызмет көрсету, басқа бизнес жүйелерімен интеграция, танымал CRM шешімдері, CRM-ті бизнесте сәтті қолдану мысалдары, CRM жүйелерімен жұмыс істеудің практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
IT инфрақұрылымы
Пәннің міндеттері АТ-инфрақұрылымын дамыту және басқару саласындағы теорияны, әдістемелерді және технологияларды оқыту, әртүрлі профильдегі және масштабтағы АТ-инфрақұрылымын басқару және дамыту, сондай-ақ ақпараттық технологияларды тиімді құру және жаңғырту бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. IT инфрақұрылымы. АТ-инфрақұрылымын басқаруда қолданылатын заманауи технологиялар, әдістер мен құралдар, кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын жобалау әдістері, кәсіпорынның бизнес архитектурасын модельдеу, АТ бөлімінің бизнес-процестерін модельдеудің негізгі әдістері, АТ бөлімінің жұмысын оңтайландыру тақырыптарын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер - тереңдетілген курс III
Пән аясында графиктер теориясы оқытылады; тереңдік-бірінші және кеңдік-бірінші іздеулер, топологиялық сұрыптау, күшті байланысқан компоненттер; көпірлер мен артикуляциялық нүктелер; шеттік және шыңдық қосылыстың құрамдас бөліктері; салмақты графиктердегі ең қысқа жолдар; Форд-Беллман, Флойд-Уоршалл және Дейкстра алгоритмдері; минималды қамту мәселесі; қауіпсіз жиек леммасы; Прим, Борувка және Крускаль алгоритмдері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Computer Science&Engineering Internship IV
Цифрлық және телекоммуникациялық технологиялар институтының зертханаларында компьютерлік және инженерлік практикадан өту. Тәжірибе барысында студенттер IT саласындағы көптеген мәселелерді шешеді. Алынған тәжірибенің арқасында студенттер жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің практикалық қолданылуымен танысады, SQL көмегімен үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуді үйренеді, сонымен қатар жұмыс процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуымен танысады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
NoSQL деректер базасы және қосымшаларды әзірлеу
Пәнді оқу мақсаты NoSQL негізгі мәліметтер қорын оқу: құжатқа бағытталған, бағаналық, кілттік-мәндік, графиктік және т.б.. Курста мәліметтер қорының әрбір түрінің кірістірілген тілінің ерекшеліктері, сақтау жүйелерін жобалау әдістері талқыланады. , сұрауларды құру және оларды орындау жылдамдығы үшін оңтайландыру әдістері, қазіргі заманғы NoSQL шешімдері және реляциялық және NoSQL тәсілдерінің салыстырмалы талдауы бар. Мәліметтер базасының сенімділігін, ақауларға төзімділігін және ауқымдылығын қамтамасыз ету мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Computer Science&Engineering Internship III
Цифрлық және телекоммуникациялық технологиялар институтының зертханаларында компьютерлік және инженерлік практикадан өту. Тәжірибе барысында студенттер IT саласындағы көптеген мәселелерді шешеді. Алынған тәжірибенің арқасында студенттер жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің практикалық қолданылуымен танысады, SQL көмегімен үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуді үйренеді, сонымен қатар жұмыс процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуымен танысады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер – тереңдетілген курс IV
Пән шеңберінде L, P, NP, co-NP, NPC, co-NPC, PSPACE, EXPTIME, BPP, ZP, RP есептер кластары оқытылады; осы кластардың кейбір корреляциялары; P = NP есебі, Кук-Левин теоремасы; NP-кейбір есептердің толықтығы.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Huawei АКТ шешімдері
Мақсаты: Курс ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (АКТ) Huawei инфрақұрылымы туралы білім береді. Мазмұны: Huawei курсы ұйымның «Платформа + Экожүйе» әзірлеу әдісіне және оның «Бұлттық-құбыр-құрылғы» синергетикасын ерекше көрсететін жаңа АКТ инфрақұрылымына сәйкес келеді. Huawei өзінің жүргізу қабілетін жетілдіру жүйесі бар АКТ инфрақұрылымы, платформа және сервис сияқты АКТ шешімдерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Эмоциялық жасанды интеллект
Мақсаты: эмоционалды жасанды интеллект (Affective computing & Social signal processing) тұжырымдамасын, эмоциялар мен әлеуметтік мінез-құлықты автоматты түрде тану, талдау және синтездеу әдістерін зерттеу. Мазмұны: Курс психология мен информатикадан эмоционалды жасанды интеллектпен байланысты негізгі ұғымдарды, эмоциялар мен әлеуметтік сигналдарды автоматты түрде тану, талдау және синтездеу әдістемесін білуді қамтамасыз етеді және эмоционалды жасанды интеллект алгоритмдерін құру үшін деректерді жинау және аннотациялау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Веб мәліметтерді талдау және өңдеу
Пәнді меңгерудің мақсаттары студенттердің теориялық білімдерін және Интернеттен алынған мәліметтерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Қойылған мақсат шеңберінде оқу пәнінің міндеті теориялық білімді меңгеру және әртүрлі мазмұндағы сайттардан мәліметтерді алу және өңдеу, сондай-ақ алынған нәтижелерді түсіндіру бойынша практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлықты социологиялық зерттеудің теориясы мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлық зерттеулерін талдайды және бағалайды.
- Есептеу ресурстарының желілік өзара әрекеттесу топологиясын анықтау, ақпараттық жүйелерді конфигурациялау және қолдау көрсету қабілетін көрсетеді.
- Ақпараттық қауіпсіздік негіздерін және ақпараттық жүйелерге әртүрлі шабуылдардың алдын алу жолдарын түсінетіндігін көрсетеді.
- Бағдарламалау негіздерін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді, алгоритмдер мен деректер құрылымдарын әзірлеуді, объектіге бағытталған бағдарламалауды түсінуді көрсету.
- Мәліметтерді, материалдарды, ғылыми мақалаларды жинау және талдау, оларды ақпараттық-коммуникациялық технологияларға қатысты мәселелерді шешу үшін пайдаланады.
- Компьютерлік графиканың даму тенденцияларын, оның IT өнімдері мен объектілеріндегі рөлі мен маңызын, үш өлшемді кеңістіктің жазық проекциялық модельдерін құру әдістерін біледі және түсінеді.
- Кәсіби тапсырмаларды орындаудың типтік әдістері мен әдістерін таңдайды, олардың тиімділігі мен сапасын бағалайды.
- Машиналық оқытуды және жасанды интеллект алгоритмдерін жүзеге асырады.
- Кәсіби іс-әрекеттің типтік есептерін шешуде қолданылатын және дүниетанымы кең, сыни тұрғыдан ойлайтын үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға әсер ететін физика-математикалық, жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық және экономикалық пәндердің негіздерін біледі және түсінеді.
- Төмен деңгейлі бағдарламалау негізін, компьютер архитектурасын түсіну және ресурстары шектеулі есептеу жүйелері үшін бағдарлама әзірлеу бойынша білім көрсетеді.
- Командада жұмыс істеу, серіктестермен тиімді қарым-қатынас жасау, бағдарлама әзірлеу процесін ұйымдастыру қабілетін көрсетеді.
- UML тілін, заманауи әзірлеу құралдарын, кітапханаларды, шаблондарды және фреймворктарды пайдалана отырып, бағдарламалық жасақтаманы, веб-қосымшаларды, мобильді қосымшаларды жобалайды және жасайды.
- Бұлттық технологияларды қолданады және бағдарламалық құралды серверлерде орналастырады.
- Күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қауіп-қатерден қорғану әдістері мен құралдарын таңдайды; қауіпсіз өмір сүру жағдайларын жасау және сақтау жолдарын таңдайды.
- Мәліметтер қорының инфологиялық моделін және даталогиялық (концептуалды) схемасын құрастырады, тұтастық шектеулерін және деректерге қол жеткізу құқықтарын анықтайды.
Ұқсас БББ
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B06102 Программалық инженерия
Нархоз Университеті
6B06102 Бизнес-аналитика және үлкен деректер (Business Analytics and Big Data)
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B06102 Компьютерлік жүйелер мен бағдарламалық қамтамасыз ету
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B06102 Компьютерлік басқару жүйелері және робототехника
С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Астана халықаралық университеті
6B06102 Цифрлық экономика
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Esil University
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (Компьютерлік жүйелер мен желілердің қауіпсіздігі)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B06102 Компьютерлік ғылымдар
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
«Тұран-Астана» университеті
6B06102 Жасанды интеллект технологиялары
Қарағанды индустриялық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B06102 IT-кәсіпкерлік және цифрлық экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B06102 Компьютерлік ғылымдар
КИМЭП университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру
Гуманитарлы-техникалық академиясы
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B06102 Бизнес-информатика
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B06102 Бизнес-аналитика және IT-жобаларды басқару
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B06102 Сomputer engineering
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
«Тұран» университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Шымкент университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B06102 Компьютерлік бағдарламалау және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B06102 Бағдарламалық инженерия
Astana IT University
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті