7M01601 Тарих в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары оқу орындарында тарихи пәндерді оқытудың теориялық және әдіснамалық дайындығына ие іргелі ғылыми зерттеулер жүргізе алатын жоғары білікті тарихшы-педагогтерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы мен әдістемесі
Ғылым жүйесіндегі және тарихи білім құрылымындағы тарих методологиясының орны. «Әдіс» танымдық іс-әрекеттің теориялық негізделген құралы ретінде және «әдіс» зерттеу іс-әрекетінің құралы ретінде. Ғылыми зерттеудегі әдістің рөлі және оның ғылымның даму перспективасы, танымдық үрдісті тереңдету үшін маңызы. Ғылыми зерттеу әдістері ғылымның даму деңгейінің көрсеткіші ретінде. Тарихи ғылымда қолданылатын ғылыми әдістердің жіктелуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі дәуірдегі қазақ мәдениетінің қайта құрылуы және дәстүрлі қоғам
Пәннің мақсаты тарихи перспективада және тарихи мәтінде дәстүрлі қоғам мен мәдениетті зерттеудің негізгі әдістерін игеру. Курс қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-семантикалық мазмұны мен тарихизмін, өркениеттік теория тұрғысынан халықтың мәдени дамуының заңдылықтары мен тенденцияларын, мәдени өсулер мен трансформациялардың маңыздылығын ашуды көздейді. Курстың соңында магистранттар білімді бірдей түсінуге мәдени-тарихи көзқарастарды талдау үшін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым феноменінде арнайы философи-ялық талдау пәні ретінде қаралады, ғылым-негіздері мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, мамандық және әлеуметтік институттар ретіндегі Ғылым туралы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи империология және жаңа империялық тарих
Пәнді оқу кезінде магистранттардың империялар мен империялық құрылымдарды зерттеудегі қазіргі тенденциялар туралы түсініктерін қалыптастыру, ұлы империялардың қалыптасуы, гүлденуі, батуы мен өлімінің әлеуметтік-экономикалық және саяси-психологиялық жағдайларын зерттеу мақсаты қойылды. Курс өркениет пен әлемдік тарихи процестің даму заңдылықтарын түсінуге және өткен және қазіргі империяларды зерттеудегі ең маңызды тәсілдермен танысуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте тарихты оқыту әдістемесі
Курс студенттерді университеттегі тарих пәнінің оқытушысының кәсіби жұмысына дайындауға бағытталған, оның барысында студенттер университеттің тарих пәнін оқыту теориясы мен практикасын игереді. Курс жоғары тарихи білім берудің даму тенденцияларын, оның мазмұнын, жүйелік кәсіби ойлауды қалыптастыру әдістерін зерттеуге, XXI ғасырдың кең маманын оқытуды ұйымдастыру технологиялары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған және оны үйлесімді, креативті және адамгершілікке тәрбиелеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызша тарих
Курс магистранттардың тіркелген мамандардың қатысушыларының немесе оқиғалардың куәгерлерінің ғылыми ұйымдастырылған ауызша ақпаратының тәжірибесін игеруіне бағытталған. Курс дәстүрлі тарихи дереккөздерді толықтыруға, өткеннің жаңа аспектілерін ашуға және оқиғалардың белгілі бір адамдардың өміріне әсерін түсінуге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу, оқу және ғылыми-зерттеу тапсырмаларын орындау, әртүрлі формация түрлерін өздігінен іздеу, өңдеу және пайдалану қабілетін көрсететін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Бұл пән тарихи білім мен тарих ғылымының дамуын зерттейтін арнайы тарихи пән болып табылады. Отандық және шетелдік тарихнамадағы бағыттар мен мектептердің қалыптасуы мен эволюциясы, олардың идеялық-саяси ағымдармен байланысы, сондай-ақ ірі тарихшылардың шығармашылық мұрасы Осы курстың зерттеу тақырыбы болады. Курс кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет елдер мәдениеті тарихының әдіснама мәселелері.
Пәннің мақсаты шет елдер мәдениеті тарихының әдіснама мәселелері өзекті мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қазіргі заманғы тарихнамалық мектеп тұрғысынан шет елдердің мәдениет тарихы саласындағы негізгі теорияларды біледі, әлемдік мәдениеттің жалпы адамзаттық құндылықтары мен құндылықтары жүйесін басшылыққа алады, қазіргі өркениеттің дамуы мен сақталуы үшін гуманистік құндылықтардың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалық шақ тарихы және children''s studies
Курс жаңа ғылыми пәнаралық бағыт болып табылатын балалық шақ тарихын зерттеуге бағытталған. Баланың тарихы, оның отбасылық және қоғамдық өмірдегі орны, сондай-ақ әртүрлі тарихи кезеңдердегі балалардың қабылдауы мен қарым-қатынасындағы өзгерістер зерттеледі. Бұл пән балалық шақты тек физикалық кезең ретінде емес, тарих бойында өзгерген күрделі әлеуметтік және мәдени құбылыс ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХIХ - ХХ ғғ. Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық үдерістер
Осы пәнді зерделеу кезінде магистранттар демографиялық процестердің түсінігі мен негізгі көрсеткіштерін және Қазақстан аумағындағы қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттейді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, демографиялық саясаттың отандық және әлемдік тәжірибесінің принциптерін түсіну міндеттерін шешу үшін әртүрлі нысандарда қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар оқу және күнделікті өмірде әлеуметтік-демографиялық процестердің тарихы бойынша пәндік теориялық білім мен зерттеу дағдыларын қолданатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи жады және ұлттық бірегейлік
Пәнді игерудің мақсаты-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы тарихи жадтың орны мен рөлі және зерттелетін материалмен жұмыс істеу әдістемесі туралы тарихи ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін ғылыми білімді меңгеру және зерттеу. Курс тарихи дереккөздерді, арнайы және ғылыми әдебиеттерді талдау дағдыларын дамытуға, ұлттық-мемлекеттік бірегейлікті қалыптастыру процесінде тарихи жадыны зерттеудегі отандық және әлемдік тәжірибені дамыту принциптерін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы: теориялық-әдіснамалық мәселелер
Курс қазіргі заманғы әдіснаманың жетістіктерін және көздер корпусын кеңейтуді ескере отырып, қазақ мемлекетінің генезисі мен эволюциясының теориялық-әдіснамалық мәселелерін тұжырымдамалық зерделеуді көздейді. Курстың соңында магистранттар рухани-ұлттық жаңғыру мүдделерінің призмасы арқылы Қазақстан аумағындағы билік құрылымдары мен мемлекеттік құрылымдардың дәстүрлі және қазіргі заманғы түрлері, нысандары мен тетіктері арасындағы тарихи сабақтастық туралы жүйелі білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихы бойынша шетелдік деректер
Курстың негізгі міндеті шетелдік жазбаша дереккөздерді анықтау, жүйелеу және сыни тұрғыдан зерделеу, олардан Отандық тарих бойынша аса маңызды ғылыми-зерттеу материалдарын алу болып табылады. Курс шетелдік көздер кешенімен, арнайы және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, есептерді шешу және тарихты зерттеудегі отандық және әлемдік тәжірибені дамыту принциптерін түсіну үшін әртүрлі нысандардағы коммуникация дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XX ғасырдың екінші жартысында - XXI ғасырдың басындағы әлемдік өркениеттік жүйе және әлемдік саяси құрылым
Осы пәнді зерделеу кезінде магистранттар әлемдік өркениеттің эволюциясы процесін, әлемдік саясат субъектілері мен объектілері қызметінің негізгі бағыттарын, жаһандық және өңірлік масштабты, қазіргі әлемнің геосаяси өзгерістерін зерттейді. Курсты зерделеу кезінде білім алушылар пән бойынша алған білімдерін берілген жағдайларды талдау, сабақтас пәндерді зерделеу, ұлттық басымдықтарға, сын-тегеуріндерге және уақыт шындығына сәйкес үйлесімді тарихи сана мен дүниетанымдық қағидаттарды қалыптастыру кезінде қолдануды үйренеді. Курс соңында магистранттар курс мәселелері бойынша тарихи дереккөздердің, оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығын көрсететін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жошы ұлысының тарихын зерттеу мәселелері
Бұл курстың мақсаты: жаңа әдіснамалық тәсілдер негізінде Орталық Еуразияның кең аумақтарында мемлекеттік құрылыстың мойындалған шыңы - Жошы Ұлысы тарихының негізгі аспектілерін зерттеу. Білім алушылар Қазақстан аумағында алты ғасырдан астам билік еткен Жошы әулетінің тарихын біледі; Жошы Ұлысы кезеңіне түсінік пен қазіргі бағалауды және мемлекеттілігіміздің «алтын дәуірі» Жошы ұлысының тарихи-мәдени мұрасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтың қоныстануы: теориялар және проблемалар. Тарихи демография
Магистранттардың пәнді оқуы кезінде мақсаты құзыреттіліктерді игеру және әлемде де, Қазақстанда да халық процестерінің аумақтық және кеңістіктік-уақыттық ерекшеліктерін, халықтың динамикасын, құрамы мен орналасуын зерделеу болып табылады. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, халық саясатының отандық және әлемдік тәжірибесінің принциптерін түсіну міндеттерін шешу үшін әртүрлі нысандардағы коммуникация дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Ғылыми контекст шеңберінде академиялық хат, реферат және аннотация ерекшеліктері оқытылады. Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының, ғылыми мақаланың мәтінін жасау және рәсімдеу, дәйек сөздің ережелерін қолдану, ғылымиз зерттеу тақырыбына презентация-баяндаманы қалыптастыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық контекстегі тарих мәселелері
Пәнді оқу барысында магистранттарда өңірлік контексте тарихты зерделеу проблемасын зерделеудің қазіргі заманғы үрдістері туралы жүйелі және тұтас идеяларды қалыптастыру мақсатына қол жеткізілетін болады. Курсты оқу кезінде студенттер аймақтағы саяси және әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау кезінде пән бойынша алған білімдерін қолдануға үйренеді. Курстың соңында магистранттар Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерімен, курстың мәселелері бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, оқу және ғылыми-зерттеу тапсырмаларын орындау, ақпараттың әртүрлі түрлерін өз бетінше іздеу, өңдеу және пайдалану қабілетін көрсететін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарих саласындағы әлемдік үрдістер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін; тарихтағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі тарих ғылымының даму жағдайын, Қазақстанның тарихи мектептері туралы
- Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін тарихи ғылымда қалыптасқан кәсіби халықаралық қарым-қатынастың мамандандырылған терминологиясы аясында қарым-қатынас құралы ретінде, қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін білу
- Жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін; заманауи жасанды интеллекттің жария нұсқасын тарихи зерттеу және оқыту құралы ретінде қолдануды меңгеру;
- Табиғаттағы тарихи құбылыстар мен процестердің заңдылықтары туралы білімдерін көрсету. Тарихтың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын білу. Тарихи танымда дәстүрлі және заманауи әдіснамалық теорияларды білу және оларды ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізу процесінде қолдана білу. Білім берудің әртүрлі салаларындағы міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білу
- Тарихи зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау. Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялай білу
- Тарих ғылымдарының әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдіснамасын меңгеру. Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді өз бетінше пайдалану және әріптестермен өзара іс-қимыл жасай отырып, апробацияны жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді
- Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатыса алады; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауап бере алады ; басқару дағдыларын көрсете алады (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық жасай алады және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді таба алады
- Кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады
Ұқсас БББ
7M01601 Тарих педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01601 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01601 Тарихшы педагог
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті