6B05201 Экология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша өзекті мәселелерді шешуге қабілетті және маман-экологтарға еңбек нарығының қазіргі талаптарына жауап беретін, экология және табиғатты пайдалануды басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікке, терең теориялық және практикалық білімге ие ұлттық басымдықтар мен халықаралық тәжірибе негізінде мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B051 Қоршаған орта
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері
Мақсаты: экологияны зерттеуге жүйелі көзқарасты қамтамасыз ететін экологиялық ойлауды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент физика, химия және биологияның экологиялық аспектілері туралы білімін көрсетеді, жаратылыстанудың маңызды ұғымдарын талдайды, табиғат пен адам арасындағы үйлесімділіктің өзекті мәселелерін белгілейді, химиялық, физикалық және биологиялық ластанудың табиғи ортаға, адам ағзасына әсер ету дәрежесін бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Геоботаника негіздері
Пәнді оқып - үйренудің мақсаты болып негізгі экологиялық топтарды, тіршілік формаларын, фитоценотиптерді және т.б. зерттеу табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент геоботаника туралы жалпы білімдерін көрсетеді, өсімдіктер тіршілігіндегі жас және маусымдық өзгерістерді анықтайды, оларды тіршілік ету ортасына қарай жіктей алады, теориялық білімдерін қолдана отырып геоботаникалық зерттеулер жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Жоғары математика әдетте аналитикалық геометрияны, жоғары және сызықтық алгебраның элементтерін, дифференциалдық және интегралдық есептеулерді, дифференциалдық теңдеулер, жиындар теориясы, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитоценология негіздері
Курстың мақсаты – студенттердің әртүрлі фитоценоздардың құрамы мен құрылымы туралы заманауи түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент фитоценоз экологиясы, өсімдіктің ортаға әсері және өсімдікке физика-географиялық жағдайлардың әсері туралы білім алады. Студент пәнді меңгеру барысында фитоценологияның табиғатты тиімді пайдалану және табиғатты қорғау үшін практикалық маңыздылығын түсіндіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы физика
Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика
Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық зерттеу әдістері
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің тірі организмдерді зерттеу әдістері туралы жүйелі білім беру, экологиядағы қолданбалы, статистикалық және эксперименталды зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді меңгеру барысында студент организмдерді зерттеудің ерекше әдістерін меңгереді, практикалық сабақтарда биологиялық объектілерді сәйкестендіреді және сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта туралы ілім
Пәнді оқытудың негізгі міндеті қоршаған орта туралы жүйелі білімді қалыптастыру және «адам - қоршаған орта» күрделі поликомпоненттік жүйенің ерекшеліктерін анықтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған ортаның компоненттері және оларды зерттеу әдістері туралы білімді меңгереді, адам мен қоршаған ортаның өзара әрекет ету заңдылықтарын және өмір сүру шарттарын түсіндіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық биогеография
Мақсаты: жер мен мұхиттардың биогеографиялық бөліну принциптерін тұжырымдау. Пәнді оқу нәтижесінде студент биогеографияның негізгі түсініктерін игереді, негізгі ендік аймақтардың, флористік және фауналық патшалықтардың шекараларын талдайды, зоналық жер биомассалары мен мұхиттың биогеографиялық аймақтарын белгілейді, ағзалардың планетада, құрлықта және мұхиттарда таралуының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1
Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия
"Бейорганикалық химия "пәні екі негізгі өзара байланысты бөлімнен тұрады:" бейорганикалық химияның теориялық негіздері "және" элементтер химиясы". Пән студентке химияның жалпы түсініктері мен заңдары, атом құрылысы мен химиялық байланыстар туралы қазіргі заманғы түсініктері туралы түсінік береді, студенттердің химиялық процестердің кинетикасы мен энергетика саласындағы білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, ерітінділер теориясымен, тотығу-қалпына келтіру реакцияларымен, күрделі қосылыстар химиясымен таныстырады. Бұл бөлім элементтерді сипаттау үшін негіз болып табылады, ол мектеп курсы барысында алған білімдерін кеңейте және тереңдете түседі. "Бейорганикалық химия" пәні шеңберінде материалдың мұндай құрылымы "құрам - құрылым - реакциялық қабілет" қатынасындағы жалпы заңдылықтарды жоғары деңгейде бақылауға, элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжауға мүмкіндік береді. "Бейорганикалық химия" пәнін табысты меңгеру үшін оқушылар мектеп химиясын оқу барысында алынған химияда қолданылатын реакциялардың негізгі түрлері туралы түсінікке ие болуы тиіс, физиканың негізгі түсініктері мен заңдарын білуі және математикалық есептердің негізгі тәсілдерін меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер және жануарлар биологиялық алуантүрлілігі
Мақсаты: далалық зерттеулер жүргізу, биологиялық алуантүрлікті талдау және бағалау дағдыларын дамыту. Студенттер биоалуантүрліліктің негізгі көрсеткіштері туралы, өсімдіктер мен жануарлардың таксономиялық топтары туралы теориялық білімдерін бекітеді. Аймақта түрлер анықталып, ауданның биоалуантүрлілігі бағаланады, сирек кездесетін және құрып кету қаупі төнген түрлерді анықтауға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы химия
Мақсаты: бейорганикалық химия негіздерін зерттеу. Білуі тиіс: - бейорганикалық химияның теориялық негіздері, қарапайым заттардың құрамы, құрылысы, химиялық қасиеттері. Жасай алуы тиіс: - периодтық жүйедегі орналасуы бойынша элементтердің, қосылыстардың қасиеттерін болжау; - химиялық процестердің өту жолын, мүмкіндігін анықтау; - химиялық реакцияларды жүргізудің оңтайлы шарттарын таңдау; - бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін, эксперименталды нәтижелерді интерпретациялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экологиялық химия
Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру үдерісінде денсаулық сақтау технологиялары
Мақсаты: студенттердің денсаулық сақтау технологияларының негізгі ұғымдары мен категориялары туралы, денсаулық сақтау технологияларының студенттердің жеке басын қалыптастыруға әсер ету механизмдері туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студент денсаулықты сақтауға бағытталған денсаулық сақтау оқу процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық білім беру және дүниетану
Мақсаты - экологиядағы және экологиялық мәдениетті қалыптастырудағы күрделі мәселелерді көру, бағалау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студент экологиялық іс-шараларды ұйымдастырудың принциптері, әдіснамалық әдістері, тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді, адамның табиғатқа қатынасын, халықтың қоршаған ортамен қатынасын талдайды, табиғаттың сұлулығын, туған жерге деген сүйіспеншілік пен қызығушылықты бағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2
Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілінің аударма практикасы
Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта объектілерін микробиологиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: студенттерді микробиологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта объектілерін зерттеудің микробиологиялық әдістерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін игереді, оларды әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып анықтайды, қоршаған орта факторларының микроорганизмдерге әсерінің нәтижесін бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биосфераның шығуы мен эволюциясы
Пәнді оқытудың мақсаты - ең ірі экожүйе болып саналатын биосфера туралы, оның қалыптасуының негізгі кезеңдері және компоненттерінің өзара әрекеттестік заңдылықтары туралы жүйелі білім беру, студенттерді биосфераның құрылымы мен қызмет етуі және эволюциясын терең түсінуге үйрету, табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдарын болжауға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік экология және техногенді тәуекел
Мақсаты: студенттерге экологияландыру жолдары, өндірістің әртүрлі көздері мен техногендік қауіп-қатердің технологиялық процестерін ретке келтіру туралы жан-жақты білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде студент ғылыми-техникалық прогрестің оң және теріс жақтарын түсіндіреді, жағымсыз әсерлер мен тәуекелдер деңгейін төмендету тәсілдерін ұсынады, оқу процесінде алынған білімді қолдана отырып, қоршаған ортаға әсердің әртүрлі түрлерін бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақтану
Мақсаты: жердің тірі қабығы - топырақ, табиғи дене ретінде оның қасиеттері, қызметі, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақтың пайда болу жолдарын, қасиеттері мен жіктелуі туралы білім алады. Теориялық білімдерін қолдана отырып, практикалық сабақтарда генетикалық көкжиектерді анықтайды, топырақтың морфологиялық сипаттамаларын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайына баға береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік экология және қоғамның тұрақты дамуы
Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас мәселелеріне жаһандық талдау жасау. Оқу процесі адамзат өркениетінің қазіргі даму кезеңіндегі әлеуметтік экологияға деген сұраныстың себептерін ашады. Студент адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары туралы біледі, адамның қоршаған ортаға антропогендік әсерімен байланысты әлеуметтік және экологиялық проблемаларды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиядағы компьютерлік модельдеу
Мақсаты: компьютерлік модельдеудің жалпы принциптерін оқып үйрену және оларды экологиялық үрдістерді түсіндіру және шешу үшін пайдалану. Студент модельдердің жіктелуі, модельдерді құрудың негізгі әдістері, модельдеу туралы білімдерін көрсетеді және қоршаған орта үрдістері мен құбылыстарының қарапайым модельдерін жасайды, оларды талдайды және модельдеу нәтижелеріне мағыналы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Геоэкология
Мақсаты: адамның табиғатқа жаһандық әсері бағытындағы геожүйелер жұмысының заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімін көрсетеді, ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ақпарат іздеу және алмасу әдістерін қолданады, геожүйелердің антропогендік реакцияларға әсерлерін болжайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық мониторинг
Мақсаты: экологиялық мониторингтің негізгі принциптерімен танысу, қоршаған ортаның бақыланатын параметрлері, бақылау құралдары туралы білім қалыптастыру. Студенттер бақылаудың химиялық және биологиялық әдістерін игереді және оның өзгеруін болжай және алдын-алу шараларын ұсынады. Экологиялық мониторинг нәтижелерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелі экологияның негіздері
Мақсаты: жүйелік экологияның негізгі проблемалары мен даму бағыттарымен таныстыру. Пәнді оқу үрдісі студенттердің келесі құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: экологияға жүйелі көзқарастың қажеттілігін түсіну, экологиядағы модельдеу процестері туралы білімдерін көрсету, экологиялық проблемаларды жүйелі түрде талдай алу қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің ғаламдық экологиялық мәселелері және қауіпсіздік
Мақсаты: әлемнің жаһандық экологиялық мәселелері және қауіпсіздігі туралы көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент заманауи жаһандық проблемалардың экологиялық қауіпсіздікке әсерін талдайды, жүйелік талдау негізінде жаһандық экологиялық мәселелерді шешудің жолдарын ұсынады, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі экологияның маңызын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
Курстың негізгі мақсаты студенттердің материалдық өндірістің техникалық және экономикалық негіздері туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студент маңызды өндірістік үдерістерін технологиялық сызбаларын түсіндіреді, негізгі техникалық және экономикалық көрсеткіштерді қолданады, заманауи технологиялардың өндірісі қарқындылығы және өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастыру жағдайында табиғатты пайдалану бағытын болжайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризм
Мақсаты: студенттерді экологиялық туризмді ұйымдастыру негіздерімен және кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде туризм туралы қазіргі заманғы теориямен таныстыру.;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта жағдайын индикациялау
Мақсаты: қоршаған ортаның жағдайы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта факторларын анықтайды, биоиндикаторларды сипаттайды, биоиндикаторлардың қоршаған ортамен байланысын орнатады, қоршаған орта компоненттерінің жағдайын диагностикалауға биоиндикаторларды ұсынады, әртүрлі факторлардың қоршаған ортаға әсерін бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану экономикасы
Мақсаты: табиғатты пайдалануды табиғи ресурстарды бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерттеу потенциал. Табиғатты ұтымды пайдалануды қарастыру, басқару және төлемдер жүйесі. Техногендік әсердің ықтимал экологиялық және экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың теориясы мен практикасын көрсету. Экологиялық-экономикалық әдістерді қолдану табиғи ортаға техногендік әсер ету салдарларын бағалау ресурстар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық биотехнология
Мақсаты: өсірілген өсімдік жасушаларын биотехнологияның объектісі ретінде алу және биотехнологияның барлық негізгі бағыттарын зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдіктердің жасушаларын, ұлпаларын және ағзаларын өсіру әдістері туралы білімдерін көрсетеді, экологиялық биотехнологияның заманауи мәселелерін шешу жолдарын түсіндіреді және ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Батыс Қазақстанның табиғи мұралары
Курсқа бірегей табиғи нысандарды, оларды қорғау және ұтымды пайдалану мәселелерін зерттеу кіреді. Пәнді оқу нәтижесінде студент Батыс Қазақстанның бірегей табиғи мұрасын анықтайды және сипаттайды, аймақтың қоршаған ортасына түсетін антропогендік әсерімен байланысты экологиялық проблемаларды талдайды, белгілі бір объектілерінің бірегейлігін сақтау бойынша шараларды ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздері
Зерттеудің мақсаты - экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін зерттеу. Пәнді игеру барысында студент экологиялық қауіпсіздіктің құқықтық негіздері туралы білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді, азаматтардың экологиялық құқықтарын және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін білімдерін қолданады, өз қызметінде нормативтік құжаттарды қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен экологиялық практикум
«Үлкен экологиялық практикум» пәні білім алушылардың келесі пәндердің: «Экологиялық мониторинг», «Жүйелік экология негіздері», «Топырақтану», «Қоршаған ортаның жай-күйін индикациялау» оқу нәтижелері бойынша қалыптасқан білім, білік және дағдыларды дамытады. Студенттер биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі теориялық білімді, биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңыздылығын жүйелейді, табиғи объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу әдістерін қолданады. Өндірістік және зертханалық биологиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеудің заманауи әдістері, ғылыми жобалар мен есептерді құрастыру ережелерін тәжірибеде пайдалану, далалық жағдайда табиғи объектілермен жұмыс жасаудың эксперименттік әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Радиациялық экология
Мақсаты: радиациялық экология туралы, қоршаған ортадағы радиациялық сәулеленудің ағзаларға әсері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент радиацияның қоршаған ортаға әсерін талдайды, геоэкологиялық мәліметтерден және ГАЖ-дан сәулелену мен басқа да ластану дәрежесін анықтайды, радиациялық карталарды талдайды, радиациялық сәулелену нәтижесінің қоршаған ортаға әсерін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиядағы зертханалық эксперименттер
Мақсаты: студенттерді экологиядағы зертханалық эксперименттермен таныстыру. Оқыту нәтижелері: экологиядағы эксперимент әдіснамасын білу, оларды экология саласындағы зерттеу мәселелерін шешу үшін қолдана білу, заманауи әдістер мен құрылғыларды пайдалана отырып, зертханалық талдау жүргізу техникасы мен экологиялық эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Урбоэкология және урбомониторинг негіздері
Пәнді меңгерудің мақсаттары артып келе жатқан антропогендік әсерді ескере отырып, қала экожүйелерінің қазіргі жағдайы туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Қалалық ландшафттардың қалыптасуы мен жұмыс істеуі, олардың қала ортасының тұрақты жұмысындағы ролі мәселелері қарастырылады. Елді мекендердің экологиялық жағдайын талдауға және оңтайлы нормаларды анықтауға көңіл бөлінеді. Урбомонитолрингті жүргізудің өзіндік ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық жобалау және қоршаған ортаға әсерді бағалау
Пәнді игерудің мақсаты қоршаған ортаға әсерлі бағалау және экологиялық жобалаудың заманауи принциптері мен әдістерімен танысу болып табылады. Практикалық сабақтарда студент топта жұмыс істей отырып, адамның шаруашылық қызметінің қоршаған ортаға әсерінің экологиялық негіздемесінің ережелері мен процедураларын білетінін көрсетеді, ҚОӘБ зерттеулерін жүргізу және экологиялық жобаларды жүргізу жоспарын жасайды, "Эра" бағдарламалық кешенін қолдана отырып, ШРШ және ШРТ мөлшерін есептеу әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның биоресурстары
Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық сараптама және бақылау
Пәннің мақсаты экологиялық сараптама және бақылау жүргізу тәртібі туралы қажетті мәліметтерді меңгеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ҚР экологиялық заңнамасын қолдана отырып экологиялық сараптама және бақылау жүргізудің теориясы мен тәжірибесін игереді, веб-порталмен жұмыс істей білуін көрсетеді, қоршаған орта сапасының мақсатты көрсеткіштерін талдайды, экологиялық сараптама және бақылау жүргізуге өтінім жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық картаға түсіру
Мақсаты: экологиялық картографиялау әдістерін оқып үйрену; картографиялық проекциялар түрлері; ГАЖ негізгі бағдарламалары және ГАЖ-ды құру әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта нысандарының әртүрлі карталарын және картограммаларын жасайды, экологиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу негізінде картометриялық жұмыстарды орындайды. Студент компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей білуін көрсетеді (ArcGIS, Map Info).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық жүйелерді модельдеу және басқару
Пәннің мақсаты-экологиялық жүйелерді басқару процестері туралы түсінік беру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: экологиялық жүйелердің модельдерін құру және пайдаланудың негізгі принциптері туралы білімдерін көрсетеді;; экологиялық жүйелердің ерекшеліктерін және оларды басқару проблемаларын сипаттайды; популяциялар саны динамикасының және өндіріс процесін басқарудың қарапайым модельдерін жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта және табиғат пайдалану саласындағы халықаралық заңнама
Пәннің мақсаты – халықаралық экологиялық құқықтың принциптері мен қайнар көздері, халықаралық-құқықтық қорғаудың механизмдері туралы, қоршаған табиғи ортаны, оның негізгі ресурстарын пайдалану және қорғау саласында жүйелі білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент экологиялық заңнаманың ережелерін жүзеге асыру бойынша құқық қолдану тәжірибесін талдаудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ГАЖ технологиялар және аэроғарыштық зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты болып ГАЖ және аэроғарыштық мониторинг саласындағы негізгі ұғымдарды зерттеу; ГАЖ қазіргі заманғы құралдарын және кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей білуін көрсетеді (ArcGIS, MapInfo). Қоршаған ортаның әртүрлі компоненттерін қашықтықтан зондтау материалдары бойынша дешифрлеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы экология
Мақсаты: студенттерді биологияның әртүрлі салаларда практикалық қолданумен таныстыру және өмір сапасын арттыру мақсатында өсімдік және жануарлар ағзаларын қолданудың аспектілері қарастыру. Пәнді оқу кезінде тыңдаушылар биосфераны деградацияға әкелетін адамның теріс әрекетін азайту әдістері мен құралдарын игереді, планетаның ресурстарын тиімді пайдалану үшін технологиялар мен принциптерді жасайды және қоршаған орта жағдайларына мониторинг жүргізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның мемлекеттік қалыптасуы, әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы тарихи және қазіргі заманғы саяси жағдай мен әлеуметтік-экономикалық процестер туралы білімді жинақтайды.
- Ұжымда кәсіби этика және академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып жұмыс істей алады
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
- Табиғат пен экономикадағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдылықтарын қолданады.
- Кәсіби қызметте және өздігінен білім алу мақсатында заманауи ақпараттық цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерін қолданады
- Ұйымның әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерінің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіру үшін негізгі экологиялық ұғымдар мен терминдермен жұмыс істейді.
- Экологиялық жүйелердің жай-күйін зерттеу, сәйкестендіру, сипаттау және бағалау үшін далалық, зертханалық эксперименттер мен бақылаулар жүргізеді.
- Экологиялық қауіпсіз технологияларды әзірлеу және енгізу үшін мониторинг, экологиялық картографиялау және ГАЖ нәтижелерін пайдалана отырып, қоршаған ортаның жай-күйін талдайды.
- Жоспарланған шаруашылық іс-әрекет түрініңқоршаған ортаға әсерін бағалайды.
- Қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білетіндігін көрсетеді.
- Экологиялық жобалау және өндірістік міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жүйелік талдауды жүзеге асырады.
- Экологиялық мәдениетті қалыптастыру, экологиялық іс-шараларды ұйымдастыру және білім беру процесінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану үшін теориялық білімді пайдаланады.
- Жұмыс орындарында профилактикалық жұмыстардың жүргізілуін қамтамасыз етеді, еңбекті қорғау нормалары мен қауіпсіздік ережелерін, өндірістік тазалықты және төтенше жағдайлардан қорғауды орындайды.
Ұқсас БББ
6B05201 Геоэкология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05201 Экология
Торайгыров университеті
6B05201 Экология және табиғатты пайдалану
Астана халықаралық университеті
6B05201 Экология
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B05201 Экология
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B05201 Экология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B05201 Экология
Нархоз Университеті
6B05201 Қолданбалы экология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05201 Экология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B05201 Экология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B05201 Экология
Инновациялық Еуразия университеті
6B05201 Экология
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B05201 Экология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B05201 Экология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05201 Экология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05201 Экология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B05201 Экология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B05201 Экология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті