7M06101 Ақпараттық жүйелер в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистрлер дайындау саласындағы қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды және жүйелерді және ақпараттық жүйелерді әзірлеуге және еңгізуге, сондай-ақ ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті соңынан IT саласының жоспарлауға және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге және табысты іске асыруға, технологиялар, әр түрлі салаларында қолдану нәтижелері
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының өзекті мәселелері, Жоғары мектеп педагогикасының негіздері қарастырылады. Педагогика ғылымының әдіснамасына, жаңа білім беру технологияларына, оқу-тәрбие процесіне, білім беру менеджментіне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Оқу пәні білім алушылардың әлеуметтік жүйе және кәсіби қызмет саласы ретінде басқарудың психологиялық мазмұны туралы білімдерін игеруге бағытталған. Басқарудың тиімділігін талдау және болжау, басқарушылық қатынастар мен шешімдерді оңтайландыру үшін қажетті әлеуметтік-психологиялық білімді, сондай-ақ басқару қызметінің психологиясын, басқарушылық қарым-қатынас пен қақтығыстарды, жоғары мектептің оқу-тәрбие процесінде басқарушылық шешімдер қабылдауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдістері және деректерді талдау
Оқу пәні университеттегі оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Оқу пәнінің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. ЖОО-да оқытудың тиімді әдістерін, формалары мен технологияларын оңтайлы таңдау шарттары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
Кешенді жүйелерді үлгілеу модельдері мен әдістерінің типтік кластары, Монте-Карло әдісінің аппараты, кешенді жүйелердің жұмыс істеу процестерінің модельдерін құру принциптері, формализация және алгоритмизация әдісі; ақпараттық жүйелерді зерттеуге, жобалауға және қолдануға жүйелі тәсілдеме қолдануға, модельдеу алгоритмдерін әзірлеп, алгоритмдік тілдерді және бағдарламалық пакеттерді модельдеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (Кәсіби)
Пән кәсіби салада шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс мамандандырылған лексиканы, кәсіби терминологияны және әртүрлі кәсіби контексттерде қолданылатын грамматикалық құрылымдарды зерттеуді қамтиды. Курс бағдарламасы іскерлік хат алмасу, презентацияларды дайындау және өткізу, келіссөздер жүргізу, кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару сияқты аспектілерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Курс ғылымның қызмет ету және даму процестерін және оның қазіргі қоғамдағы рөлін түсіну үшін қажет; ғылыми зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістерін олардың ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану мүмкіндігі тұрғысынан дамыту үшін; жеке ғылыми-зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруға дағдыландыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым философиясы мен тарихы
«Ғылым тарихы және философиясы» пәні қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелерін және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларды, ғылыми ұтымдылықтың түрлерін, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді жобалау онтологиясы
онтологиялық инженерияға кіріспе. Онтология концептуализацияның ерекшелігі ретінде. Онтология түрлері онтологияны жобалау. Онтологияны құрудың өмірлік циклі онтологияны Қолмен дамыту. Қолданыстағы онтологияларды қайта пайдалану. Дескрипциялық логика онтологияның формальды моделі ретінде. Семантикалық веб.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хаттағы академиялық стиль (ағыл.)
Академиялық жазу кез-келген идеяны ұсыну және оны одан әрі талқылау үшін қолданылады. Пәнді меңгерудің мақсаты - ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктерімен танысу, академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу, академиялық мәтіндерді (ауызша және жазбаша) құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау
Оқу пәні келіп түскен ақпаратты талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға және шешім қабылдау, пайымдаулар қалыптастыру және өз пікірін қорғаудың осы процестерінің негізінде бағытталған. Пән оқу процесін ұйымдастырудың үш кезеңінің базалық моделіне негізделген оқыту әдістері мен стратегияларының жүйесіне негізделген: "шақыру-түсіну – рефлексия"
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелердің қосымшаларын жобалау
Ақпараттық бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің ерекшеліктері мен міндеттері. Ақпараттық жүйелер үшін бағдарламалық жасақтама жобасының проблемалары мен ерекшеліктері. Бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы үрдістері. Бағдарламалық қамтамасыз етудің ақпараттық жүйелерін жасау технологиясының әдістемелік негіздері. Microsoft шешімдерін әзірлеу әдістемесі. Өтінішті жасаудың технологиялық процесі. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклінің негізгі процестері. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің модельдері мен кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнесті талдау және АТ жобаларын басқару
Ақпараттық жүйелерді (АЖ) жобалаудың теориялық негіздерін, кәсіпорындар мен ұйымдардың инфрақұрылымдарында АЖ қалыптастырудың, жұмыс істеуінің және дамуының әдіснамалық және практикалық проблемаларын зерделеу. Жобалық шешімдердің тиімділігі мен сенімділігіне қойылатын талаптарды анықтау, АЖ жобалау әдістері мен құралдарын зерделеу. АЖ жобалау процесінің кезеңдері мен кезеңдерін зерттеу. Жобалау алдындағы кезеңдегі, техникалық және жұмыстық жобалау сатысындағы, АЖ қолданысқа енгізу, пайдалану және сүйемелдеу сатысындағы жұмыстардың құрамын анықтау. Жоба ресурстарын басқару принциптері мен ерекшеліктерін зерттеу. Жобаның жұмыс жоспарын талдау және оңтайландыру әдістерін зерттеу. - жоба тәуекелдерін талдау әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етудің икемді әдіснамасы
Итеративті дамуды пайдалануды, талаптардың динамикалық қалыптасуын және түрлі салалардағы мамандардан тұратын өзін-өзі ұйымдастырушы жұмыс топтарында үздіксіз өзара іс-қимылдың нәтижесінде олардың орындалуын қамтамасыз етуге бағытталған бағдарламалық қамтамасыз етуді дамытудың бірқатар тәсілдері. Бағдарламалық қамтамасыз етудің икемді технологияларының негізгі принциптері. Тестілеу арқылы дамыту. Бастапқы кодын кодтау және басқару. Бағдарламалық қамтамасыз етудің икемді әдіснамасын шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық хат негіздері (ағыл.)
Пән анықтамаларды ұсынуға және қорытындыларды сипаттауға, нақты және құрылымдық дәлелдер негізінде жазбаша ғылыми коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін академиялық мәтінді құру негіздерін зерттеуге негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық-зияткерлік жүйелерді әзірлеу технологиялары
Ақпараттық және интеллектуалды жүйелердің негізгі түсініктері. Интеллектуалды жүйелер және шешімдерді қолдау жүйелері туралы негізгі түсініктер. Ақпараттық және интеллектуалды жүйелер (ИИЖ) технологияларын дамытудың негізгі түсініктері. Ақпараттық ақпараттық жүйелерді, мәліметтер қорын және білім қорларын жобалау кезеңдері, оларды модельдеу. Қолданбалы ақпараттық жүйелерде мәліметтерді іздеудің есептерін шешуге арналған деректерді өңдеу технологиясы, нейрондық желі технологиялары, Data Mining.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-аналитиканың заманауи құралдары
Іскерлік барлау функциялары: сәйкестендіру, модельдеу, болжау, шешім оңтайландыру, сезімталдықты талдау. Бизнесті зерттеу әдістері. Жаңа білім іздеу модельдері, регрессия, уақытша қатарларды болжау, кластерлеу, қауымдастық, дәйектілік. Бизнес-барлау технологиялары: OLAP технологиялары, DM технологиялары, деректерді визуализациялау және шешімдер жүйесі, есеп генераторлары. Іскерлік барлау жүйелерінің тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғарғы білім берудің әдістері мен технологиялары
Пән жоспары университетте оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. Университетте оқытудың тиімді әдістерін, формаларын және технологияларын оңтайлы таңдауға жағдайларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Озық бағдарламалық инженерия
Ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу мәселесі. Бағдарламалық өнімнің тұжырымдамасы. Бағдарламалық қамтамасыз ету нарығы. Бағдарламалық жасақтаманың қызмет ету мерзімі. CASE әдіснамасы, әдісі, белгілері және құралдары туралы түсінік. Құрылымдық тәсіл негізінде бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау және жобалау. Объектілі-бағытталған бағдарламалық жасақтаманың негізгі түсініктері мен модельдері. Бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасы мен сипаттамалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді өңдеу және талдау
пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: үлкен деректерді талдау мен өңдеудің заманауи мәселелері. Data Mining модельдерін қолдана отырып, үлкен деректерді талдаудың қолданбалы есептерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін жасау және талдау тәжірибесі. Үлкен деректерді өңдеу және талдау мәселелерін шешу әдістері, жоғары өнімді есептеу жүйелерінің мүмкіндіктері, үлестірілген технологиялар, есептеулер, Data Mining әдістері мен модельдері. Үлкен деректерді талдаудың қолданбалы есептерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдері. Талдау және өңдеу мәселелерін шешуге арналған уақыт және аппараттық ресурстар
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық ресурстарды басқару
Ақпараттық тауарлар мен қызметтер нарығының құрылымы. Ақпараттық ресурстардың әлемдік нарығы. World Wide Web ақпараттық ресурстары. Файлдар мен дерекқорлардағы ақпараттық ресурстар. Ақпараттандыру саласындағы ұйымдық құрылымды қалыптастыру. Жобаларды басқару. Ақпараттық жүйе саласындағы жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді архитектурада есептеуіш жүйелерді бағдарламалау
ӘК құрылысындағы алгоритмдік және архитектуралық аспектілердің байланысы. Параллель архитектураның ерекшеліктері мен шектеулері. Ортақ жадымен және хабарламалармен параллель архитектуралар. Фин Жүйесі. Параллелизм деңгейлері. Параллельді, конвейерлік және дәйекті деректерді өңдеуге негізделген ӘК архитектурасының нұсқалары. Параллель архитектураның ӘК классификациясы, толық және кеңейтілген командалар жиынтығы бар процессорлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық инфрақұрылым және АТ қауіпсіздігі
Ақпараттық қауіпсіздікті басқаруды регламенттейтін негізгі стандарттар; ақпараттық қауіпсіздікті басқару процестерін әзірлеу қағидаттары; ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелерін кәсіпорынды басқарудың жалпы жүйесіне интеграциялау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді криптографиялық қорғаудың заманауи модельдері мен әдістері
ақпаратты криптографиялық қорғау теориясының негізгі ережелері, симметриялы және асимметриялық шифрларды құру принциптері, цифрлық қолтаңба схемалары және хэш функциялары, кілттерді басқару жүйелерінің инфрақұрылымы, криптоға төзімділікті бағалау, шифрлардың Имитациялық тұрақтылығы және шуылға төзімділігі, криптографияда компьютерлік технологияны қолдану ерекшеліктері, криптографиялық хаттамалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АЖ әзірлеу технологиялары мен платформалары
Ақпаратты өңдеудің негізгі түрлері мен рәсімдері, ақпаратты өңдеу есептерін шешудің модельдері мен әдістері (есептерді генерациялау, шешімдерді қолдау, деректерді талдау, жасанды интеллект, суреттерді өңдеу). Сервистік бағдарланған архитектуралар, CRM жүйелері, ERP жүйелері. Нысанға бағытталған бағдарламалау; тілдік ерекшеліктер, графикалық пайдаланушы интерфейсін (GUI) құру, файлды енгізу-шығару, желілік сервер мен желілік клиент құру. Ақпараттық жүйені құруға, орындауға және басқаруға арналған платформалар. Жобаны басқарудың негізгі процестері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді және үлестірілген бағдарламалауға кіріспе
параллельді есептеулерге кіріспе. Параллель есептеулерді дамыту. Қазіргі заманғы сәулет есептеуіш сиситем. Параллель алгоритмдерді әзірлеу. Параллель бағдарламалау технологиялары. Таратылған жүйелерді құру технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді іскери талдауға арналған құралдар мен қосымшалар
бизнес-аналитика Тұжырымдамалары. Бизнес аналитика технологиялары. Бизнес аналитика платформалары. Деректер қоймасы. Бизнес-есеп беру және онлайн-аналитикалық өңдеу үшін құралдар мен қосымшаларды пайдалану. Визуализация мен бақылау тақталарын жасау үшін OLAP және MicroStrategy. Шешімдерді қолдау жүйелері. Бизнес-аналитика және экономикалық талдау саласындағы үлкен деректер тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеудің құрылымын, кезеңдері мен әдістерін, дәлелді ойлау ерекшеліктерін, педагогикалық іс-әрекет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын біледі.
- Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша түрде әлеуметтік өзара әрекеттесу, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби педагогикалық дағдыларды меңгереді.
- Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу және оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, жоспарлау, жүзеге асыру және талдауға қабілетті
- Академиялық жазудың білімі мен дағдысы бар, қолданбаларды әзірлеу әдістемесін меңгереді
- Жобалауды автоматтандыру жүйелерін біледі, кәсіби қызмет процесінде туындайтын мәліметтерді талдауда практикалық есептерді шешу дағдылары бар. АТ жобаларын басқару әдістерін қолданады.
- Ақпараттық жүйелерді құру кезінде бизнес-аналитиканың заманауи үлгілерін, әдістері мен құралдарын қолдануды біледі.
- Қосымшаларды әзірлеуге арналған кросс-платформалық құралдарды, жасанды интеллект әдістерін пайдалана отырып, бағдарлама кодтарын әзірлейді
- Параллельді архитектуралық және бөлінген жүйелердің есептеу жүйелерінде бағдарламалау дағдылары бар
- Мәліметтер қорын басқару жүйесінің қауіпсіздігін ұйымдастырады және ақпаратты қорғаудың қолданыстағы технологиялары мен әдістерін қолданады
- Үлкен деректерді құру және қолдау технологиясының дағдыларын меңгереді, АЖ басқару үшін ақпараттық ресурстарды қалыптастырады және пайдаланады.
- Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласында ғылыми, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыруға қабілетті. Отандық және шетелдік ғылымның соңғы теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолданады.
Ұқсас БББ
7M06101 Корпоративтік ақпараттық жүйелер
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M06101 Ақпараттық жүйелер
«Тұран» университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер және IT салалары бойынша шешімдер
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер 2 ж
Esil University
7M06101 Ақпараттық жүйелер
«Тұран-Астана» университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер (2)
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер (1,5)
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Сулейман Демирель атындағы университеті