Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01302 Бастауыш білім беру (IP) в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 263
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Табиғат және қоғам
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бастауыш мектеп педагогикасы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
-
3 Оқу жылы
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Білім алудың бұзылуы(Minor)
Өлкетану
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Этнопедагогика
Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)
Бос уақыт педагогикасы
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)
Педагогикалық риторика
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Білім берудегі жаһандық келешектер
Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)
Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі робототехника
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Театрлық педагогика
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Жасанды интеллект негіздері
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.
Ұқсас БББ
6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті