Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім беру (IP) в QYZPU

Пәндер

  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғат және қоғам

    Курста биология және экология, зоология, жертану, дүниетану салаларындағы білімдерді қамтитын тақырыптардың кең ауқымы берілген. Жертану мәселелері, географиялық заңдылықтар мен табиғат компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, ботаника мен зоология негіздері, жанды және жансыз табиғат пен адам арасындағы байланыстар қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері

    Курста бастауыш сынып оқушыларына математиканы сауатты оқытуға қажетті математикалық материал берілген, математикалық ұғымдар мен фактілердің мәнін терең түсінуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)

    Пән бастауыш мектепте CLIL (Content and Language Integrated Learning) пәндік-тілді кіріктірілген оқытуды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті және мәтінді талдау

    Курс болашақ мұғалімдерді отандық және шетелдік балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, осы пәннің ғылыми теориясының маңызды ережелерімен таныстырады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған шығармаларды тәжірибеге бағытталған талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы

    Бұл пән шет тіліне мәдениет арқылы және мәдениетке тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық этика және сәйкестік

    Болашақ ұстаздар мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіне қажетті моральдық нормалар мен құндылықтарды меңгереді, оның кәсіби тұлғасы, оқушылармен, әріптестермен, ата-аналармен қарым-қатынасының этикалық принциптері қалыптасады. Кәсіби этиканы сақтай отырып, білім беру ортасында өзіндік рефлексияға, кәсіби жауапкершілікке, студенттің жеке басын құрметтеуге және этикалық мәдениетті дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамыта отырып, кәсіби жолын жоспарлай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Курста бастауыш мектеп педагогикасы, жалпы даму заңдылықтары, жастық кезеңдер, оның ішінде мектепке дейінгі және бастауыш мектеп оқушыларының кезеңдері, педагогикалық үдерістің ерекшеліктері, оқытудың мәні мен мазмұны, оқыту әдістері, түрлері мен нысандары, тәрбиелеу үдерісінің мәні, тұлғаға бағытталған тәрбиелеу, мектептегі оқу үдерісін диагностикалау мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өлкетану

    Курс болашақ мұғалімдерді мектептегі оқу үрдісінде және сыныптан тыс жұмыстарда бастауыш сынып оқушыларымен өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы

    Курс бала психологиясының бүкіл қалыптасуы мен дамуының іргелі жетістіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық дамуының әлемдік және отандық теорияларын талдауды қамтиды. Курс тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық әрекетінің әртүрлі салаларын және жеке тұлғасын зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеруге көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Курс болашақ мұғалімдерді халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерінің шығу тегімен, мәнімен, ерекшеліктерімен және практикалық маңызымен, қазіргі тәрбие парадигмаларына халықтық педагогиканың әсерімен, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Отбасын педагогикалық сүйемелдеу

    Курс болашақ мұғалімдерді отбасылық қатынастарды реттейтін нормативтік құжаттармен, әлеуметтік институт ретіндегі "отбасы" ұғымының мәнімен; отбасылық қатынастардың стильдерімен, модельдерімен; отбасымен жұмыс істеудің заманауи түрлерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жаһандық келешектер

    Курс болашақ мұғалімдерді мектептегі оқу үрдісінде және сыныптан тыс жұмыстарда бастауыш сынып оқушыларымен өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт педагогикасы

    Курс болашақ мұғалімдерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың бос уақытын ұйымдастырумен таныстырады. Бұл қызметтің тарихи, мәдени, педагогикалық, құқықтық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, дамыту мен инновациялар

    Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауат ашу мен каллиграфияны оқытудың әдістемесі мен технологиялары

    Бұл пән сауаттылыққа және көркем жазу негіздеріне оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы

    Курста ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздері, тәрбие үдерісінің мәні, оның нысандары мен әдістері ашылады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикада тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары және үлгілері ұсынылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектепте бейнелеу өнері мен еңбекке баулуды оқыту әдістемесі

    Курс болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттері мен көркемдік шеберліктерінің дамуын қамтамасыз ете отырып, бейнелеу өнері мен көркем шығарманы кіріктіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі

    Бұл пән балалар әдебиетінің негіздерін меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі

    Курс математиканы оқыту әдістемесі және есептерді шешу практикумы, математикалық ұғымдар мен фактілерді меңгеру, негізгі математикалық бағыттар бойынша теориялық және практикалық ақпаратты талдау, болашақ мұғалімдердің логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білімі мен функционалдық сауаттылығын дамыту саласында дағдыларды меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі

    Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім негіздерін меңгеруіне бағытталған. Курстың мазмұны бастауыш сынып оқушыларына ана тілін оқытудың әдістемесі мен технологияларын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі арт білім беру

    Курсты оқу үдерісінде болашақ мұғалімдер ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өнердің әртүрлі түрлерін бастауыш мектепте пәндерді оқыту құралы ретінде пайдалана алады; баланың тұлғалық дамуын ескере отырып, оның дербестігін дамытуға қолдау көрсетеді. Бастауыш мектептің білім беру үрдісін зерттей және зерделей отырып, студенттер арт технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, оқу-әдістемелік мазмұнды жасайды. Олар оқу үдерісін біріктіру және саралау үшін арт технологияларды пайдаланады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі

    Курс бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесін игеруде жаратылыстану және дүниетану саласындағы теориялық білімдерін қолдануға бағытталған. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер бастауыш сынып оқушылардың оқуы және тәрбие саласындағы дағдыларын жетілдіреді. Қоршаған ортаны танудың әмбебап әдістері мен қазіргі жаратылыстану заңдылықтары туралы ойлар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер бастауыш сыныптарда дүниетану және жаратылыстану сабақтарын өткізудің әдістерін, нысандарын, амалдарын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың фунционалдық сауаттылығы

    Курс болашақ мұғалімдерде мектеп жасына дейінгі балаларда сыртқы әлеммен сәтті әрекеттесу үшін қажетті дағдыларды дамыту туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Студенттер функционалдық сауаттылықтың құрамдас бөліктерін зерттейді: оқу, математикалық, әлеуметтік-коммуникативтік және жаратылыстану. Болашақ мұғалімдер ойын және оқу іс-әрекеті жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін, сыни тұрғыдан ойлауын, сөйлеуін және танымдық құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін әдістерді, әдістерді және педагогикалық технологияларды практикалық іс-әрекетінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум

    Пән болашақ мұғалімдердің сөйлеу әрекетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім берудегі тьюторлық

    Курс зияткерлік, физикалық, мінез-құлық, сондай-ақ дарынды және оқуда қиындықтары бар әртүрлі қажеттіліктері бар балалар үшін орта құру құзыреттіліктерді меңгеруге бағытталған. Болашақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудегі инклюзивті, біріктірілген тәсілдерді ескеруді, сондай-ақ әрбір оқушының игілігі мен дамуы мен қолдауы үшін ата-аналармен және әріптестермен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі

    Бұл курс шет тілін мәдениет арқылы және мәдениетті тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепалды білім беру

    Бұл курс болашақ мұғалімдерде мектеп алдындағы сыныптарда және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру бойынша құзыреттер блогын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту

    Курсты оқу барысында болалшақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық және зерттеушілік әрекетін ұйымдастыра алады; әртүрлі зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалап, бастауыш мектеп үшін оқу-әдістемелік мазмұнды құрастыра алады, топта жұмыс істеп, зерттеу дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш сыныптарда жобаларды құру

    Курсты оқу барысында олар бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттеріне сүйене отырып, оқытудың инклюзивті, интеграцияланған және белсенді тәсілдеріне назар аудара отырып, жеке және ұжымдық жобалық әрекеттерді құруға және басқаруға үйренеді, олардың зерттеу қажеттіліктерін шығармашылық өнім құруға бағыттай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар мен жасанды интеллект

    Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі технологияларын қолданумен байланысты пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ бастауыш білім берудің заманауи тәсілдерін түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру саласындағы озық тәжірибелер мен ғылыми зерттеулерді зерделеу арқылы оқытудың технологияларымен, соның ішінде оқыту мен тәрбиелеудің баламалы тәсілдерімен танысады. Педагогикалық практикада және практикалық жаттығуларда кейбір зерттелген қазіргі білім беру технологияларының технологиялық үдерісін пайдалана отырып, кейбір стратегияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру

    Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған пәндердің өзара байланысын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектепте математикалық есептерді шығару бойынша практикум

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің математикалық есептерді шешудегі кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер сөздік есептермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын жаттықтырады, олардың түрлерін ажыратады, жіктелуін, шешу кезеңдерін біледі, бастауыш сынып оқушыларының арифметикалық және логикалық есептерді шығару дағдыларын дамытудың әдістемелік тәсілдерін қолдана алады. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып есептерді таңдауға, математикалық ойлауын дамытуға, стандартты емес жағдайларда білімді талдауға, жалпылауға және қолдана білуге ​​ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі робототехника

    Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық

    Курс қауіпсіздікке және баланың эмоционалдық, психикалық және физикалық әл-ауқатына ықпал ететін ақпараттық мәдениеттің бөлігі ретінде медиа сауаттылықты түсінуге ықпал етеді. Пән сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқыту үшін цифрлық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы

    Болашақ мұғалімдер мектеп ортасындағы амандық туралы тұтас көзқарасқа ие болады, бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу саласындағы нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады. Курс инклюзивті және тұлғаға бағдарланған тәсілдерді ескере отырып, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістерін және технологияларын бастауыш мектепте тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп буллингін алдын алу

    Курстың мақсаты – қолайлы орта қалыптастыру, болашақ мұғалімдер арасында ұжымдық сыйластық қарым-қатынасты дамыту, қолайлы ахуал туғызу. Болашақ мұғалімдер балалық шақтың құндылығын, сүйіспеншіліктің маңыздылығын, бастауыш сынып оқушыларының амандығына қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Олар әдептілік танытып, педагогикалық этиканы ұстанады. Олар буллингтің кез келген көріністерінің алдын алады және ата-аналармен де, оқушылармен де сенімді қарым-қатынас орната отырып, білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал құрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Театрлық педагогика

    Болашақ мұғалімдер білім беру ортасында қолайлы психологиялық климат құруға, сабақтарда және сабақтан тыс жұмыстарда шығармашылық атмосфераны қолдауға, өмір бойы оқу дағдыларын көрсетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы

    Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлауды танымдық дағды ретінде тұтас түсінеді, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын көрсетеді және әртүрлі пәндерде әртүрлі стратегиялар арқылы, сондай-ақ бастауыш сыныптардың сабақтан тыс әрекетінде сыни тұрғыдан ойлауды дамытады, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс іс-шараларында

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында шағын жинақталған мектепте сынып-толымдама жағдайында білім беруді ұйымдастырудың құзыреттіліктер блогын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің теориялық және әдістемелік білім саласындағы пәндік құзыреттілігін арттыру. Мұғалімдер пәндерді бағалау және оқыту әдістемесі туралы, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларын оффлайн және онлайн, оның ішінде шағын жинақталған мектептерде оқыту технологиялары туралы білім алады. Олар инклюзивті және тұлғаға бағдарланған әдіспен онлайн оқыту үшін білім беру мазмұнын құрай алады және оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау мен амандыққа бағытталған қашықтық режимінде интерактивті өзара әрекеттесу үшін пәнаралық білімді қалай пайдалану керектігін үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі әдістемесі

    Бұл курс болашақ мұғалімдердің моториканы оқыту технологиясын қолдану және кәсіби қызметтің физикалық қасиеттерін дамыту, оқыту және күнделікті өмірде дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Болашақ мұғалімдердің оқу туралы негізгі білімі мен түсінігі бар және оқу/оқыту процесінде оқушылардың алуан түрлілігін есепке ала алады, сонымен қатар олардың өмірлік және оқу контекстін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдау көрсете алады.
  • Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу орталарында оқыту мен көшбасшылық процестерін педагогикалық тұрғыдан мағыналы түрде жобалауға, жүзеге асыруға, бағалауға және дамытуға, соның ішінде мұғалімнің оқуды қолдайтын әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалану қабілетіне ие.
  • Болашақ мұғалімдер осы қызмет түріне қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн режимінде де, онлайн режимінде де әртүрлі интерактивті көп мәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасай алады.
  • Болашақ мұғалімдер осы қызмет түріне қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн режимінде де, онлайн режимінде де әртүрлі интерактивті көп мәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасай алады.
  • Болашақ мұғалімдердің орта білім беруде үш тілде білім беру контекстінде сабақ беру мүмкіндігі, сондай-ақ мұғалімнің әлемдік кәсіби білім беру қауымдастығына қатысу мүмкіндігі бар.
  • Болашақ мұғалімдер халықаралық және ұлттық келісімдер мен құжаттармен, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарымен, оқу орнының қызметіне және/немесе өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидалары, заңнамалары мен ережелерімен таныс.
  • Болашақ мұғалімдер (а) өз іс-әрекеттерін өз ұйымының әрекеттерімен салыстыра отырып қарастыра алады және (б) өздері мен мектептен тыс серіктестер (отбасы, аймақтық актер, жұмыс) арасында жағымды қарым-қатынастар мен көп салалы ынтымақтастық құру үшін мағыналы жұмыс істей алады.
  • Болашақ мұғалімдер өздерінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикасын және жұмыс әдістерін, сонымен қатар өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя білуі туралы ойлана және сыни тұрғыдан бағалай алады.
  • Болашақ мұғалімдерде аймақтық, ұлттық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өздерінің педагогикалық іс-әрекеттері мен өз ұйымының қызметін дамыту мүмкіндігі бар.
  • Болашақ ұстаздар тәжірибелік біліммен үйлесе отырып, өздерінің де, қоғамдастығының мақұлданған теорияларының дамуына, сондай-ақ оқуды ілгерілету және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану қабілеті мен дайындығына қызмет ететін әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы әртүрлі сенімді дереккөздерден теориялық білімді шығаруға, іздеуге және сыни тұрғыдан іріктеуге қабілетті.

Ұқсас БББ

6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Top