Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01302 Бастауыш білім беру (IP) в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Педагогикалық риторика
Табиғат және қоғам
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
-
2 Оқу жылы
Бастауыш мектеп педагогикасы
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Этнопедагогика
Театрлық педагогика
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Оқыту әдістері мен технологиялары
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Өлкетану
Бастауыш мектептегі робототехника
Қаржылық сауаттылық негіздері
Бос уақыт педагогикасы
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Білім берудегі жаһандық келешектер
Көшбасшылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Білім берудегі жасанды интеллект
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
-
4 Оқу жылы
Мектеп буллингін алдын алу
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жасанды интеллект саласын қоса алғанда, пәнаралық білім мен құзыреттерді қолдана отырып, дүниетанымды қалыптастыруға, адамгершілік құндылықтарды дамытуға және кәсіби өсуге қабілеттілігін Қазақстан Республикасының этикалық қағидаттары мен қоғамдық нормаларына сай жүзеге асыру
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.
Ұқсас БББ
6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті