Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Дефектолог-мұғалім, арнайы педагог в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикалық-талдамалық қызметті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге қабілетті маманды, жаңа формациядағы педагогті даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Шешендік өнер
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Академиялық жазу негіздері
Қаржылық сауаттылық
Құқық негіздері
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Педагогика
Дефектология негіздері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасылық тәрбиесі
-
2 Оқу жылы
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың даму психологиясы
Арнайы педагогика
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуы
Жалпы және жас психологиясы
Арнайы психология негіздерімен коррекциялық педагогика
Big Data Menegment [minor]
Невропатология негіздері
Балаларды оқыту мен дамытудағы сенсорлық интеграция [minor]
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
-
3 Оқу жылы
Балаларды оқытуда сенсорлық технологияны қолдану [minor]
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту және тәрбиелеу
JavaScript сценарий тілі [minor]
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуінің бұзылуы
Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
Логопсихология
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Нанотехнология [minor]
Олигофренопсихология
Балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың арнайы әдістемесі
Бейнелеу іс-әрекетін оқытудың арнайы әдістемесі
Пәндік-дамыту ортасын ұйымдастыру әдістемесі
Логопедия негіздері
Олигофренопедагогика
Тьюторлық қызметтегі күйзелістің алдын алу [minor]
-
4 Оқу жылы
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды математикаға оқыту әдістемесі
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін арт-терапия әдістері
Көмекші мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Балалардағы эмоционалды бұзылыстарды психокоррекциялау әдістері
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау
Түзете-дамыта оқытудың арнайы әдістемесі
Есту қабілетін дамыту әдістемесі
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды сенсорлық тәрбиелеу
Арнайы білім берудегі инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- ЕББҚ бар балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, психодиагностикалық зерттеуді жоспарлау дағдыларын меңгерген, балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша педагогикалық процесті диагностикалау, жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, қоршаған ортаны сақтауды, адам мен табиғаттың экологиялық дұрыс өзара әрекеттесуін, баланың барлық күштері мен қабілеттерін дамыту мен жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдыларды жүйелейді
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген, ЕББҚ бар адамдарға жеке-бағдарланған және жеке-сараланған тәсілдер негізінде түзету-білім беру бағдарламасын ұтымды таңдай және іске асыра алады
- ҚР білім беруді дамыту үрдістерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың сұраныстарын және Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және арнайы педагогиканың тәрбиелік әлеуетін ескере отырып, арнайы тәрбиенің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдана отырып, әртүрлі типтегі мекемелерде оқыту мен оқыту процесін шектеуге қабілетті
- Арнайы мекемелерде тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізе алады, математиканы оқытуды ұйымдастырудың неғұрлым тиімді әдістерін, құралдарын, нысандарын және ЕББҚ бар балаларға түзету көмегін көрсету жолдарын қолдана алады
- Балалардың сөйлеуінің әртүрлі жақтарын және сөйлеу патологиясы бар балалардың психикалық жағдайын тексеру үшін әдістемелерді таңдай алады; түзету-педагогикалық қызметке, дефектологиялық білімді насихаттауға дайындығын біледі, логопедтік жұмыс жүргізеді, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша ұсыныстар әзірлейді
- Балалардың графикалық бейнелеу қабілеттерін бағалай алады, түзету міндеттерін шешу үшін бейнелеу қызметінің әртүрлі түрлерін пайдалану дағдыларын меңгерген, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын анықтай алады