Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01102 Психология (IP) в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жас ерекшелігіне байланысты психология
Жалпы психология
Өзара әрекеттестік психологиясы
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Әлеуметтік педагогика
Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
Әлеуметтік психология
Дифференциалды психология
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Жеке тұлға теориясы
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
2 Оқу жылы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы
Когнитивті нейропсихология
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Позитивті ата-аналық
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі цифрлық технологиялар
-
3 Оқу жылы
Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Баланың дамуын бағалау
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Баланың әл-ауқатын бағалау
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Инклюзивті білім беру ортасы
Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
Экспериментальды психология
Психологиялық кеңес беру
Бағалау және дамыту
Арнайы психология және педагогика
Психокоррекция
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум
Топтық кеңес беру
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдыналу
Білім беруде кеңес беру
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Әлеуметтік-психологиялық араласу
Психология бойынша практикум
Психологтың сараптамалық қызметі
Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу
Психологтың заманауи мониторингі
-
4 Оқу жылы
Педагогикалық менеджмент
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Медиа және киберпсихология
Психологиядағы зерттеу әдістері
Білім беру ортасын жобалау
Оқытуды бейіндеу
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Психологиялық зерттеулер
Кәсіби бейінді технологиялар
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану, онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді. Балалардың оқуын жеңілдетеді
- Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды. Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады
Ұқсас БББ
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01102 Педагогика және психология
Қызылорда ашық университеті
6B01102 Психология (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01102 Педагогика және психология
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01102 Педагогикалық коучинг және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01102 Психология (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01102 Психология (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01102 Педагогикалық коучинг және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01102 Психология (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01102 Психология (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01102 Психология (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)