Стратегиялық маркетинг

  • Курс өндірістік және сауда компанияларының стратегиялық мінез-құлқына, негізгі кезекте маркетингтік стратегияларды таңдауға және стратегиялық мақсаттарға жету үшін оларды жүзеге асыру процесіне қатысты негізгі мәселелерді қарастырады. Кәсіпорынның дамуын стратегиялық жоспарлау алгоритмін құруға мүмкіндік беретін тұтас иерархиялық жүйе ретінде нарықтық және маркетингтік стратегияларды жіктеу. Қаржылық және маркетингтік көрсеткіштерді қолдана отырып, маркетингтік бақылауды жүзеге асырудың стратегиялық жоспарын әзірлеудің әдістемелік негіздері жеткілікті түрде егжей-тегжейлі қамтылған.
  • Образовательная программа 7M04103 Мұнайгаз ісі саласындағы МВА
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top