Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04103 Ғаламдық MBA в DMU Kazakhstan

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты-жаһандық мәнмәтінде бизнес пен менеджментті зерделеумен байланысты мәселелердің кең ауқымын сыни тұрғыдан дамытатын менеджерлер мен топ-менеджерлердің құзыреттілік деңгейін арттыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Стратегиялық менеджмент

    Барынша серпінді ортада стратегия дегеніміз не және оның әртүрлі ұйымдастырушылық контекстке өзектілігі туралы тұтас түсінік алу өте маңызды. Осылайша, бұл модуль қазіргі заманғы теориялық ойлау мен стратегиялық басқару саласында қолдану үйлесімін түсінуге және қатысуға арналған. Модульдің орталық негізі стратегиялық басқару процесін зерттеу болып табылады, ал қатысушыларға стратегиялық тұжырымдамалар мен шеңберлердің пайдалылығын стратегияны әзірлеу және жоспарланған және туындаған контексте шешім қабылдау кезінде белсенді түрде қолдануға және қайта қарастыруға кеңес беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ұйымдастырушылық контекстегі көшбасшылық және мәдениет

    Бұл модуль студенттерді XXI ғасырда ұйымдардың басшылыққа, басқаруға және таланттарды дамытуға қатысты негізгі мәселелерімен таныстырады. Ол таланттарды тиімді дамыту үшін қазіргі және жаңа бастаған менеджерлер үшін қажет деп саналатын персоналды басқару саласындағы маңызды дағдылар мен білімді дамытуға бағытталған. Көшбасшылық тәжірибесі мен ұйымдардағы таланттарды басқару стратегиясын қалыптастыратын ішкі және сыртқы операциялық ортаның негізгі ерекшеліктеріне назар аударылады. Модульде: Тиімді көшбасшылықтың ерекшеліктері туралы теориялар, ұйымдастырушылық мәдениет пен мінез-құлықты түсіну, мотивация, жұмысқа деген құштарлық және тарту теориялары, ұлттық мәдениеттер және олардың көшбасшылықты зерттеудегі маңыздылығы, соның ішінде Хофтеде, Тромпенаар және олардың сыншыларының дәстүрлі көзқарастары, мәдени карталар, халықаралық және мәдениаралық көшбасшылыққа кіріспе, Батыс емес көшбасшылық теориясы мен практикасы, ұлттық мәдениет және идеалды көшбасшылық тұжырымдамасы, таланттарды басқарудың анықтамалары мен тәсілдері, , таланттарды тарту және пайдалану, таланттарды тарту, дамыту және ынталандыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Жобаларды басқару

    Бұл модуль жобаның ауқымы мен анықтамасын, оның өзгеру құралы ретіндегі маңыздылығын, сондай-ақ жобадағы адамдардың рөлі мен міндеттерін қарастырады. Ұйымдастырушылық мәселелер зерттеліп, жобаны басқарудың бірқатар құралдарын оның барлық кезеңдерінде орындау, басқару және бақылау үшін қолдану сыни бағаланады. Модульдің мақсаты: ұйымдардың үздіксіз функционалдық қызметіне қарағанда студенттерді жобалардың табиғатымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіби жетістікке жету үшін өзіңді білу және дамыту

    Бұл модульдің мақсаты-сындарлы және қолайлы ортада өзін-өзі тануды көтермелеу және арттыру арқылы студенттерді кәсіби табысқа дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Бизнесті қаржыландыру принциптері

    Модульдің мақсаты -қаржылық білімі жоқ студенттерді бизнесті қаржыландырудың іргелі тұжырымдамаларымен таныстыру. Онда іскерлік және жеке қаржының негізгі тұжырымдамалары, ақшаның уақытша құны, қаржы нарықтары мен институттары, тәуекел мен кірістілік, капитал құрылымы, шағын бизнесті инвестициялау және қаржыландыру элементтері болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Әр Түрлі Мәдениеттегі Бизнес

    Бұл модуль студенттерді 21 ғасырдағы халықаралық ұйымдардың мәдениетаралық проблемаларға қатысты негізгі мәселелерімен таныстырады. Ол хофстеде, Минков пен Тромпенаарстың жұмысына сүйене отырып, жұмыс орнындағы мәдени аспектілер туралы терең түсінік береді. Студенттер көпұлтты іскерлік ұйымдардың нақты мысалдарын, сценарийлері мен тақырыптық зерттеулерін пайдалана отырып, ұйымдардағы мәдениетаралық өзара іс-қимылдың, келіссөздер мен қақтығыстардың талаптары мен қиындықтарымен танысады. Модуль қамтитын тақырыптар: мәдениет негіздері; ұлттық мәдениет, ұйымдастырушылық мәдениет, жеке және экологиялық мәдениет арасындағы өзара іс-қимыл жатады. Мәдениет бизнес мәселесі ретінде: Мәдениет аспектілерінің келіссөздер процестеріне әсері, халықаралық тапсырмаларды орындау, ұйымдастырушылық иерархиялар, басқару практикасы, көшбасшылық, Стратегия және кәсіби құзыреттілік. Мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту және мәдени қайшылықтарды шешу. Корпоративтік / ұйымдастырушылық мәдениет: ұйымдастырушылық мәдениетті өлшеу; ұлттық мәдениетпен қақтығыстар мен синергияны зерттеу. Мәдени түгендеуді түсіну және сыни бағалау: Хофстед сауалнамасы және т.б. "жұмыс орнындағы Мәдениет" (CWQ) және "адам синергетикасының ұйымдастырушылық мәдениетін түгендеу" (OCI).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Халықаралық маркетинг

    Халықаралық маркетинг модулі Халықаралық маркетинг процесінің негізгі элементтерін және халықаралық маркетинг контекстінің негізгі аспектілерін қарастырады. Біріншісінің ішкі нарықтағы тауарлар мен қызметтердің маркетингімен көп байланысы болса да, ескеру қажет көптеген қосымша факторлар мен пікірлер бар. Нарықтық мүмкіндіктің шын мәнін кез-келген қосымша шығындарға қатысты бағалау күрделене түсетіні анық. Сонымен қатар, бір елде мәдени тұрғыдан қолайлы нәрсе басқа елде қолайлы немесе қолайсыз болуы мүмкін. Сонымен қатар, нарыққа кіру үшін қаржылық және басқа да кедергілердің барлық түрлері болуы мүмкін, олардың барлығы бірден айқын бола бермейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дамушы Кәсіпорын

    Қарқынды дамып келе жатқан және бәсекеге қабілетті әлемде ұйымдар мен бизнес, олардың көлеміне қарамастан, өз бизнестерін алға жылжытуға көмектесетін Шығармашылық, бастамашыл және іскер адамдарды қажет етеді. Бұл модульдің мақсаты-кәсіпкерліктің практикалық тәжірибесін іс жүзінде пайдалана отырып, сондай-ақ бизнес-кейс / жоба негізінде нақты проблемаларды анықтау және олардың шешімдерін жасау үшін өз біліміңізді пайдалана және бөлісе отырып, осы негізгі қасиеттерді дамытуға көмектесу.Модуль сізге бизнесті дамытудың әртүрлі кезеңдерінде кәсіпкерлікті қалыптастыру туралы практикалық түсінік береді және осы практикалық білімді бизнесте, фрелансингте қалай қолдануға болады немесе оларды жұмысқа орналасу дағдылары ретінде тануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Бизнестің Тұрақтылығы

    Бұл модуль студенттерге бизнес контекстіндегі тұрақтылық туралы терең түсінік береді. Ол алдымен жаһандық саяси экономиканың өзгеруі Бизнестің қоғамдағы табиғаты мен рөлі туралы пікірталастарға қалай әкелгені туралы әңгімелейді. Содан кейін Бизнестің өзгеретін үміттері және менеджерлердің Әлеуметтік және экологиялық тұрақтылыққа деген Үндеулерге қалай қарайтындығы қарастырылады. Сондай-ақ, корпоративтік жауапкершіліктің қозғаушы күштері, жауапкершілік дәрежесі, орнықты дамуды басқару және іске асыру, сондай-ақ орнықты бизнес-модельдер сияқты орнықты даму саласындағы кейбір негізгі пікірталастар қамтылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ұзақ мерзімді байлықты құруға және бизнестің өмір сүруіне ықпал ететін бизнесті қаржыландырудың тиісті әдістері мен тәсілдерін таңдайды және пайдаланады;
  • Ұйымның коммерциялық ақпараты негізінде нақты уақыт режимінде күрделі бизнес жағдайларды талдайды және тиісті бизнес құралдарын қолдана отырып шешімдер қабылдайды;
  • Ұйымдардағы стратегиялық шешімдердің тиімділігін арттыратын халықаралық және мәдениетаралық көшбасшылықтың мәселелері мен ерекшеліктерін бағалайды және терең түсінеді ;
  • Тиімді бизнесті жылжыту және компанияның өркендеуіне ықпал жеке дамыту тиісті теориялар мен ұғымдарды қолданады ;
  • Бизнес үрдісті жетілдіру құру үшін бірқатар басқарушылық шешім мен дағдыларды қолдана отырып, бизнесті құруда білім мен практикалық тәжірибені жетілдіреді;
  • Ұлттық және ұйымдастырушылық мәдениеттің негізгі тұжырымдамалары мен теориялық перспективаларын бағалайды және сыни түрде дамытады;
  • Кәсіпкерлік көшбасшылық, бизнес-жоспарлау және оны қаржыландыру туралы озық білімді нақты кәсіпкерлік қызметте қолданады;
  • Компанияның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу үшін стратегиялық талдау мен жоспарлаудың инновациялық әдістері мен құралдарын қолдана отырып, стратегиялық басқаруды жетілдіру.
  • Халықаралық маркетингтік ортадағы қиындықтар мен проблемаларды анықтайды, жаңа және тартымды халықаралық және жаһандық нарықтарды анықтап, жаһандық маркетингтік бағдарламаларды жасайды;
  • Жобаны басқару бойынша құжаттарды тиімді әзірлеуге ықпал ететін жобалық менеджмент құралдарын таңдайды және қолданады;

Ұқсас БББ

7M04103 Мұнайгаз ісі саласындағы МВА

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

7M04103 Менеджмент

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M04103 Менеджмент

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

7M04103 MBA Sport management

Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)

7M04103 Менеджмент

Q UNIVERSITY

7M04103 Білім берудегі менеджмент

Астана халықаралық университеті

7M04103 Менеджмент

Қазақ-орыс халықаралық университеті

7M04103 Жобалық менеджмент

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

7M04103 EMBA Денсаулық сақтаудағы бизнесті басқару

С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

7M04103 HR - менеджмент

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M04103 Менеджмент

КИМЭП университеті

7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA)

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

7M04103 Менеджмент

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M04103 Менеджмент

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top