Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Гимнастика

    Бұл курстың мазмұны гимнастиканың пайда болу тарихын қарастырады, оның негізгі бөлімдері: гимнастика теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері, гимнастикалық терминологияға сипаттама береді. Білім алушыларды гимнастикадағы спорттық дайындық түрлерімен; гимнастика түрлері бойынша техникалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесімен таныстырады. Білім алушылар саптық және жалпы дамыту жаттығуларын жүргізу дағдыларын, мектептегі гимнастикалық жаттығуларды оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетиканың теориялық негіздері

    Курс жеңіл атлетика бойынша педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің теориялық негіздерін зерделеуге, спорт мектептерінде, клубтарда, орта мектептерде, гимназияларда, колледждерде жұмыс істеу кезінде жаттықтырушыға қажетті теориялық білімдерді, кәсіби-педагогикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гимнастиканың теориялық негіздері

    Курс гимнастиканың теориялық тарауларын зерделеуге, болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне және спорт түрлері бойынша жаттықтырушыларға олардың педагогикалық қызметінің мәнін, функцияларын тұтас түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетика

    Курстың мазмұны жеңіл атлетиканың пайда болу тарихын қарастырады, жеңіл атлетиканың негізгі бөлімдеріне сипаттама беріледі: спорттық жүріс, жүгіру, секіру, лақтыру, көпсайыстың түрлері мен мазмұны. Студенттер жетекші жаттығуларды орындау техникасы мен жеңіл атлетикада моторикаға үйрету негіздерін меңгереді. Мектеп оқушыларына жеңіл атлетикада қимылдарды орындау техникасын үйретуде негізгі топтарға, қолданылатын құралдар мен әдістерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пән адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін шектеулі ресурстар жағдайында таңдау мәселесін зерттейді, көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Экономикалық теорияның негізгі міндеті-шындық модельдерін қолдана отырып, экономикалық өмірдегі оқиғаларды түсіндіру, нақты экономиканы көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән адам мен биосфераның өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталады, курс экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар бөлімдерін қамтиды, халықтың іс-әрекеті, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары қарастырылады, халықты азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері

    Бұл пән ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды қарастырады, сондай-ақ академиялық мәтіндерді құру және зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың тұжырымдамасын, мәнін және шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спортының теориялық негіздері

    Пән шаңғы тебу арқылы дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарында кәсіби педагогикалық іс-әрекетке қажетті теориялық негіздерді, оқыту әдістемесін, практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    «Мектеп оқушыларының даму физиологиясы» пәні балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуының ерекшеліктеріне, қазіргі сатыдағы жеке жас кезеңдеріне, дененің жас ерекшеліктерін білуге, оқу процесін ұйымдастыруға негізделген гигиеналық ұсыныстарға арналған. Жас физиологиясы саласында жүйелі білім алу болашақ мұғалімнің ғылыми көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар оны мектептегі оқу үдерісін ұйымдастыру кезінде қажетті біліммен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Футбол

    Пән футбол ойынының ережелерін, жарыстарда төрешілік етуді, футбол ойынының негізгі әдістері мен тәсілдерін, футбол ойынының техникасы мен тактикасын меңгеру және жетілдірудің әдістемесін, жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып футболшылардың жалпы және арнайы дене қуаты дайындығын дамыту әдістемесін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шаңғы спорты

    Бұл пәнді оқу студенттерді мектептегі шаңғымен сырғанау сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін теориялық, практикалық біліммен қаруландырады. Білім алушылардың шаңғы спортының пайда болуы және даму тарихы, оның жіктелуі және әртүрлі жарыс түрлеріне төрелік ету әдістемесі туралы жалпы түсініктерін қалыптастырады. Студенттер төрешілердің құқықтары мен міндеттері, құрал-жабдықтармен және шаңғы сабақтарын өткізуде қолданылатын құрал-жабдықтарды дайындау ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    "Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді игерудің және жүзеге асырудың табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, оқу дағдыларын дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футболдың теориялық негіздері

    Пән футбол бойынша теориялық білімдерді меңгеруге, оқу орындарында және дене шынықтыру ұжымдарында футболды оқытуға қажетті кәсіби-педагогикалық дағдыларды қамтамасыз етуге, футбол сабағын әдістемелік тұрғыдан дұрыс құру және өткізуді оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға және күнделікті және кәсіби бағдарланған қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу қарым-қатынасының мәдени-барабар стратегиясы мен тактикасын дамытуға ықпал етеді, мәдениетаралық өзара іс-қимыл субъектілері ретінде білім алушылардың шет тіліндегі сөйлеу қарым-қатынасы мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, тіл иелерімен және басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергіні жоюға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағдарлы шет тілі

    Пән болашақ мамандық аясында студенттерді кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Бұл оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды, студенттердің болашақ мамандығы үшін ағылшын тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт және қозғалыс іс-әрекетінің физиологиясы

    Пән балалар мен жасөспірімдердің жеке жас кезеңдеріндегі физикалық даму ерекшеліктеріне, арналады. Студенттер ағзаның жас ерекшелігіне байланысты ерекшеліктері, оқыту-турбие үрдісі кезінде ұйымдастырудың гигиеналық талаптар жайлы білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән спорттың негізгі ұғымдарын, қызметтерін және құндылықтарын ашады, жас спортшыларды спорттық даярлаудың теориялық және әдістемелік негіздерін: спорттық жаттықтырудың қағидалары, құралдары, әдістері, спорттық бағдарлау, таңдалған спорт түрімен айналысуға бағдарлау және іріктеуді, жаттықтыру қызметін бақылау, жаттығулардың негізі және дене қуаты қасиеттерін дамытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері

    Пән дене тәрбиесінің теориясы мен практикасының мәселелеріне қатысты адам ағзасының құрылымын, оның жеке мүшелерін және жүйелерін, сондай-ақ жас ерекшелігі және спорт морфологиясының мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спортты оқытудың жаңа технологиялары

    Пән оқушыларға денсаулық жағдайы, жынысы, дене қуаты дамуы, қозғалғыштық даярлылығын, психикалық қасиеттерін дамытудағы ерекшеліктерді ескере ала отырып, дифференциалды және жекелеген тәсілге бағытталған дене шынықтыру және спортта ақпараттық коммуникативті технологияларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу процесінде келесі аспектілер қарастырылады: жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие берудің әдістері мен түрлерін таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене мәдениеті және спорт педагогикасы

    Болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне, жаттықтырушыларға бұл пәнді оқытудың мақсаты – дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, білімдерін тереңдету, оқыту технологиясы және оларды іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын жүйелендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Курс барысында студенттер анатомиялық және физиологиялық терминологияның негізгі ұғымдарымен танысады. Бұл пәннің мазмұны сүйек және бұлшықет жүйесінің анатомиясын, дененің жасушалық құрылымы туралы жалпы мәліметтерді зерттейді. Студенттер спортшы денесінің қалпы мен қозғалысын анатомиялық талдау әдісін және морфологиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді. Олар оқу, оқу-жаттықтыру сабақтарын ұйымдастыруда дене шынықтыру және спорт мұғалімдерінің кәсіби қызметіне қажетті анатомиялық және физиологиялық білімдер мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт түрлері мен дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері

    Пән спорттық қызмет, жаттығу сабақтары мен сайысқа қатысу әрекетінің үрдісіндегі адам ағзасының жағдайының әр түріндегі физиологиялық сипаттаманы оқытады, сонымен қатар, спортшы ағзасының әртүрлі бағыттағы дене жүктемелеріне бейімделу механизмдерін зерттеу қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі IT технологиялар

    Бұл пән оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану мәселелерін қамтиды; қазіргі мектептегі білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану бағыттары мен мүмкіндіктерін ашады; оқытудың дәстүрлі әдістерімен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды қарастырады. Балалар мен тәрбиешілердің функционалдық сауаттылығын жетілдіру үшін әлеуметтік желілер мен электрондық оқытуды пайдалана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Дене мәдениетінің теориясы мен әдістемесі ғылыми және оқу пәні ретінде Қазақстан Республикасының дене тәрбиесі жүйесін, мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесін зерттеуден, сондай-ақ білім алушылардың әртүрлі оқу орындарында дене мәдениеті және спортты оқыту әдістемесі бойынша қажетті білімдерін қалыптастырудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баскетболдың теориялық негіздері

    Пән оқу орындары мен дене тәрбиесі ұжымдарында баскетболдан сабақ беру, баскетбол сабағын әдістемелік тұрғыдан дұрыс құру және өткізу үшін баскетбол бойынша теориялық білімді алуға, кәсіби-педагогикалық дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпшілік сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және ғылыми зерттеу жұмыстары

    Пән педагогикалық және әлеуметтік зерттеулер жүргізу кезінде теориялық білімдерді, педагогикалық және кәсіби дағдылар мен шеберліктерді қабылдауға, дене шынықтыру-спорттық және білім беру мекемелеріндегі жаппай сауықтыру жұмыстарына бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері мен қозғалмалы ойындар

    Пән қазақ халқының дәстүрлерімен, тарихымен, мәдениетімен, спорттық және қимыл-қозғалыс ойындарымен танысуға, дәстүрлі қимыл-қозғалыс ұлттық ойындарды, көңілді және ойын-сауықты білім беру процесіне интеграциялау есебінен ұлттық мәдениетті дене тәрбиесіне белсенді енгізуге, қолданыстағы бағдарламалардың мазмұнына және онымен айналысушылар контингентінің ерекшелігіне сәйкес қимыл-қозғалыс ойындары бойынша сабақтар мен жарыстар өткізуді ұтымды ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлерінің теориялық негіздері

    Пән болашақ мамандарға жалпы білім беретін мектептер мен спорт мекемелеріндегі дене шынықтыру пәні бойынша оқу сабақтарында, сыныптан тыс жұмыстарда ұлттық спорт түрлерін өткізудің формалары мен әдістерінің теориялық негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі кезгі сауықтыру технологиясы мен дене мәдениеті жүйесіндегі валеологиялық мониторинг

    Пән адамның физикалық, психикалық және функционалдық мүмкіндіктерін зерделеуге және жетілдіруге, салауатты өмір салты қағидаттарын әзірлеуге және бекітуге, оларды дене шынықтыру және спорт құралдарын практикалық түрде іске асыруға, жеке тұлғаны қалыптастыруға, оны қоғамдық құндылықтарға, дене шынықтыру және спорт құндылықтарына тартуға, сондай-ақ сауықтыру қызметтері (валеологиялық орталықтар, валеологтар) жұмысының кешенді жүйесін ұйымдастыруға бағытталған және т. б. денсаулық деңгейін динамикалық көпжылдық интегралды бағалау және оның болжамы бойынша белгілі бір адамның өмір салтындағы денсаулыққа қауіп факторларын анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл пән мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы сипаттамасын, олармен педагогикалық үрдісті жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі түзету-дамыту жұмыстарын қамтиды. Пәнді оқу барысында «ерекше» балалардың психикалық және физикалық жағдайы, түрлері туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баскетбол

    Пәнде баскетбол ойынының ережелерін, төрешілік етуді, баскетболшылардың жалпы және дене қуаты дайындығын дамытуды, жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, баскетбол ойынының техникасын және тактикасын зерттеуді, жетілдіруді қамтиды, баскетбол ойынының негізгі әдістері мен тәсілдерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол

    Пән волейбол ойынының ережелерін, жарыстарда төрешілік етуді, волейбол ойынының негізгі әдістері мен тәсілдерін, волейбол ойынының техникасы мен тактикасын меңгеру және жетілдірудің әдістемесін, жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып волейболшылардың жалпы және арнайы дене қуаты дайындығын дамыту әдістемесін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүзудің теориялық негіздері

    Пән жүзуден арнайы теориялық білім алуға, оқу орындарында және дене шынықтыру ұжымдарында жүзуді оқытуға қажетті кәсіби-педагогикалық дағдыларды қамтамасыз етуге, жүзу сабақтарын әдістемелік тұрғыдан дұрыс құру және өткізуді үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорт медицинасы

    Пән жеке спецификалық бағыттағы медициналық ғылым мен практикаға арналған, денсаулық сақтау, және спортшылардың физикалық дамуының мәселелерін, диагностикалауды, емдеуді, спортпен шұғылдануға байланысты сабақтар барысында аурулар мен зақымданулардың алдын алуды үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориясы және оқыту әдістемесі базалық спорт түрлері (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Пән студенттердің базалық білімді, кең кешенді білім жүйесін меңгерулеріне, жаттығу жұмыстарын ұйымдастыруларына, олардың әдіс-тәсілдерін үйренулеріне бағытталған. Спорт түрлерінде спорттық жаттықтыру мен жаттығулардың түрлерін жыныс, жас айырмашылығына байланысты амалдар мен әдістерді іріктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волейболдың теориялық негіздері

    Пән волейбол ойыны бойынша теориялық білімдерді меңгеруді, оқу орындарында волейболды оқытуға қажетті кәсіби-педагогикалық дағдыларды қамтамасыз етуге, волейбол сабағын әдістемелік тұрғыда құру және өткізуді үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Cуға жүзу

    Курс жүзуді оқытудың қағидалары, әдістері, құралдары, формалары; спорттық және қолданбалы жүзу түрлері мен әдістері; балаларға жүзуді оқыту әдістемесін ашады. Адам ағзасының сумен әрекеттесу заңы; қауіпсіздік шаралары тақырыптарын қарастырады. Сайыстарды ұйымдастыру мен өткізу, ойындар, судағы сауық кезінде оқу-жаттықтыру сабақтары кешенді сипатқа ие және оның құрамына суда жүзу техникасын меңгеру кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене тәрбиесі мен спорттың гигиеналық негіздері

    Пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың ағзасына қоршаған ортаның түрлі факторларының, сонымен қатар кәсіби қызметтің және оны жүзеге асыру шарттарының әсер ету мәселелерін қарастырады. Бұл жерде таза гигиеналық, сондай-ақ денсаулық жағдайының бұзылу қаупінің қосымша факторлары да қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі жаттығуларының биомеханикасы және спорттық метрология

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт саласындағы жетекші тақырыптардың бірі болып табылады және студенттерді спорттық құрал-жабдықтардың биомеханикалық негіздерімен қамтамасыз етеді, тәжірибелік сабақтарда физикалық жаттығуларды дұрыс қолдану үшін қажетті білім, дағдылар және қабілеттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Курстың мақсаты студенттерді метрология, стандарттау және спортпен шұғылдану негіздерімен; дене шынықтыру және спорт саласында пайдаланылатын өлшем құралдарының метрологиялық сипаттамалары, сертификаттауымен танысу; физикалық жағдайлардың, техникалық және тактикалық дағдылар мен оқу жүктемелерін есепке алу әдістерін метрологиялық қамтамасыз ету және талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениетінің экономикалық негіздері

    Пән дене шынықтыру және спорт экономикасы мен менеджментінің нормалары мен ережелерін игеруге бағытталған; студенттің экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, оған белгілі бір экономикалық жүйені және дене шынықтыру мен спорт саласындағы экономикалық қызметті басқарудың тиісті тұжырымдамасын, дене шынықтыру мен спорт саласында болып жатқан процестерді түсіну үшін қажетті экономикалық білімді объективті бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейімдік дене шынықтыру

    Пән мүгедектерді оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге, толыққанды өмірді сезінуге кедергі келтіретін психологиялық кедергілерді еңсеруге, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік дамуына өзінің жеке үлесінің қажеттілігін сезінуге, денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдармен практикалық сабақтар мен жаттығуларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған спорттық-сауықтыру сипатындағы шаралар кешенін зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениеті және спорт психологиясы

    Пән студенттердің оқу орындарындағы білім алушылар мен спорт ұжымдарындағы тәрбиеленушілердің дамудағы психикалық қамсыздандыруы, психикалық құбылыстардың құрылымы, жай-күйі және сапасымен байланысты кәсіби міндеттерді жүзеге асыруға дайындығын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүрек-қантамыр ауруларының алдын алу емдік дене мәдениеті және массаж

    Пән спортшылардың жүрек-қантамыр жүйесі ауруларына арналған арнайы таңдалған және әдістемелік әзірленген дене жаттығуларын қолдану негізінде емдеу, алдын алу және медициналық оңалту әдістерінің кешенін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таңдап алған спорт түріндегі кәсіби бапкерлік шеберлікті қалыптастыру

    Бұл пән мұғалімнің кәсіби негізгі ерекшеліктерін, және оларды дамыту мен қалыптастыруға, дене шынықтыру жұмысы бойынша тәжірибе жинақтауға, спорттық мектеп пен жалпы білім беретін мекемелерде тәжірибелік дағдыларды үйренуге және оқылатын мамандықты кәсіби тұрғыда меңгеру мәселесіне, жаттығулар мен дене шынықтыру мәселелерінің теориялық білімін жетілдіруіне бағытталған. Спорт түрлерін жоспарлау және спорттық жаттықтыру өткізу дағдысын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік спорт

    Пәнді оқытудың бағыттары кәсіби спорттың теориялық негіздеріне бағытталған және ол қарастыратын тақырыптар мыналар: спорттағы әуесқойлық пен кәсібилік, кәсіптік спорттың даму тарихы, кәсіптік спорттағы құқықтық аспектілер мен еңбек қарым қатынастары, дайындық, спортшыларды іріктеу, кәсіби спорттағы жарыстар жүйесі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарақаттанудың алдын алу емдік дене мәдениеті

    Пән денсаулығына байланысты спортпен айналыспайтын спортшылар және адамдарды физикалық оңалту бағдарламасында алдыңғы қатарда тұр. Студенттер жарақат алғаннан кейін қалпына келтірудің әдістемесін үйренеді. Басқа да пәндер сияқты бұл курс та дене тәрбиесі мұғалімдерін дайындауда үлкен рөл атқарады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Курс дене шынықтыру пәнінің оқытушысы, жалпы білім беретін мектептің жаппай дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырушысы үшін сауықтыру, спорттық гимнастика мен акробатика бойынша қажетті теориялық білімдерді және кәсіби-практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене мәдениеті және спорт менеджменті

    Курсты оқу барысында студенттер «менеджмент», «спорт менеджері», «басқару қызметі», «мемлекеттік басқару ұйымдары» ұғымдарын меңгереді. Басқарудың қызметтері, қағидалары мен әдістері туралы, дене шынықтыру және спортты басқару ұйымдары туралы түсініктер қалыптасады. Спортты басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесі зерттеледі. Курс студенттерді дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясатпен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Массаж және спорттық жаттыктырудағы заманауи сауықтыру технологиярары

    Курс білім алушыларды спорттық жаттықтырудағы заманауи сауықтыру технологияларымен, массаж ұғымымен, оның түрлерімен, өткізу ережелерімен және спорттық іс-әрекеттегі маңызымен таныстырады. Студенттер балаларға массажды қолданудың практикалық дағдылары мен ерекшеліктерін, оны одан әрі талдау және мөлшерлеу әдістерін меңгереді. Студенттер спорттық жарақаттар және спорттық жарақаттар кезіндегі алғашқы медициналық көмек көрсету аясындағы дағдылар мен білімдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм

    Пән спорттық туризмнің техникасы мен тактикасын, спорттық туризмдегі дене және функционалдық дайындық негіздерін, олардың денсаулық пен дене дамуын нығайтудағы, өскелең ұрпақтың бойында ерік-жігер мен адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеудегі рөлін, спорттық-жасөспірімдер туризмі мен оның түрлерінің толық классификациясын зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пән жеңіл атлетиканың негізгі техникалары: жүгіру, секіру, лақтыру, жүру және мектептегі көпсайыс түрлері бойынша білімдерді алу және дағдыларды қалыптастыруға негізделген; спорттық және сыныптан тыс жұмысты, сонымен қатар мектепте жеңіл атлетикадан жарыстар ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдердің тұлға қисаю ауруларының алдын алу емдік дене мәдениеті және массаж

    Пән жеңіл атлетиканың негізгі техникалары: жүгіру, секіру, лақтыру, жүру және мектептегі көпсайыс түрлері бойынша білімдерді алу және дағдыларды қалыптастыруға негізделген; спорттық және сыныптан тыс жұмысты, сонымен қатар мектепте жеңіл атлетикадан жарыстар ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі шаңғы спорты мен жүзуді өткізудің теориялық және әдістемелік негіздері

    Пән кәсіби педагогикалық қызметтегі дене тәрбиесі және мектептегі шаңғы спорты, суға жүзу сияқты сауықтыру жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білім, оқыту әдістемесі мен жаттықтыру, практикалық дағдыларды меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектептегі базалық спорт түрлерінің негізгі техникаларын, олардың негіздерін, ережелерін, дағдыларын; дене жаттығуларының техникасын ұғынықты түсіндіру дағдысын көрсету.
  • Жалпы білім беретін және спорт мектептерінің оқу-тәрбие процесінде жеке тұлғаның жалпы ұлттық және адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру мақсатында дене мәдениті мен спорттың әлемдік және ұлттық тарихы туралы білімі мен түсінігін көрсету.
  • Дене қуаты қасиеттерін дамытудың, дене жүктемесін реттеуде дене шынықтыру мен спорттың нақты құралдары мен әдістерін таңдау және қолдану дағдыларының болуы.
  • Дене шынықтыру сабақтарын, спорттық іс-шараларды, жаттығуларды ұзақ мерзімді және ағымдағы жоспарлау мен өткізу мәселелері бойынша әлеуметтік, этикалық, ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.
  • Қазіргі педагогикалық технологияларды ескере отырып, дене шынықтыру және спорт бойынша оқу іс-әрекеті үрдісінде фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білім мен түсінікті қолдану.
  • Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін мақсаты мен міндеттеріне, сипаттамаларына, ерекшеліктеріне, пәндеріне сәйкес өз кәсіби іс-әрекет бағдарламасын жоспарлауға қажетті оқу дағдыларына ие болу.
  • Білім беру ұйымдарында дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруда, оқу іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу мен жүзеге асыруда педагогикалық қызметтің миссиясын табысты жүзеге асыру үшін академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Педагогикалық процесті табысты жүзеге асыру үшін оқушылардың жас кезеңдік ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған орта білім беру мазмұнының ерекшеліктері туралы білімдері мен түсінігін қолдану.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық хат әдістерін білу, тәжірибені жоспарлау және орнату, үрдістерді талдау, тәжірибелік мәліметтерді бағалау және интерпретациялау әдістерін қолдана отырып, студенттердің оқу және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыра білу.
  • Кәсіби іс-әрекетке байланысты аргументтерді құрастыру және мәселелерді шешу.
  • Анатомиялық-физиологиялық, биомеханикалық, биохимиялық, психологиялық механизмдердің мәні, тұлғалық қасиеттерді, бейімдік дене шынықтыруды, субъектілердің қарым-қатынасы мен бағыттылығын білу негізінде кәсіби іс-әрекетті жетілдіру.
  • Экономика және кәсіпкерлік, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен дағдыларды, қызметтің әртүрлі салаларындағы құқықтық білімнің негіздерін қолдану және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік қатынасты қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану.
  • Меңгерілетін тілдің нормаларына сәйкес тілдік және сөйлеу құралдары білімін пайдалану, дұрыс грамматикалық және лексикалық бірліктерді таңдауды және білдіру тәсілін жүзеге асыру, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ақпарат хабарлау.

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

«Мирас» университеті (Мирас)

Top