Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B05201 Экология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Табиғи ортаны қорғау саласында терең теориялық білімі бар, экологиялық сараптама, қоршаған ортаның жай-күйіне аудит және мониторинг жүргізе білетін, жобалау-зерттеу қызметіне қабілетті, көшбасшылық қасиеттері бар экологтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B051 Қоршаған орта
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Қоршаған орта туралы білім
Пәннің мақсаты-студенттерге литосфераның,атмосфераның, гидросфераның, педосфераның, биосфераның құрылымы, құрылымы және даму заңдылықтары туралы түсінік беру. Мақсаты: экологиялық сауатты тәрбиелеу жүйедегі проблемалық жағдайларды шешуге қабілетті тұлға "адам - қоршаған орта" байланысты болашақ кәсіби қызметпен. Мазмұны: қоршаған орта - адамның тіршілік ету ортасы және өндірістік қызметі және т. б. Оқыту барысында белсенді практикалық сабақтарды өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды, бейнефильмдерді көрсету, шағын топтарда жұмыс жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық экология
Пәнді меңгерудің мақсаты-студенттерді Экологияның негізгі ұғымдарымен және тірі организмдердің қоршаған ортаға бейімделу заңдылықтарымен, организмдердің бір-бірімен қарым-қатынас түрлерімен; орган үсті деңгейдегі экожүйелердің құрамымен, құрылымымен және динамикасымен таныстыру. Биоэкологияның негізгі бөлімдері – аутэкология, демэкология, синэкология, экологиялық жүйелердің жіктелуі мен қасиеттері зерттеледі Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық химиясы
Пәнді игерудің мақсаты БиоСфера жұмысының негізгі заңдылықтарын және ондағы химиялық процестерді, ондағы адамның орны мен рөлін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Жердің геосфераларындағы негізгі химиялық процестерді және олардың экологиялық тепе-теңдікке әсерін; қоршаған ортадағы экологиялық тепе-теңдіктің бұзылу себептерін; қоршаған ортаның әртүрлі объектілерін мониторингілеу тәсілдерін және т. б. зерттейді. Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтарды өткізу: презентациялық материалдарды көрсету, белсенді практикалық сабақтарды өткізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шоқантану
«Шоқантану» пәні қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Антропогендік Ландшафттану
Курстың мақсаты-географиялық танымға жүйелі көзқарасты қалыптастыру ландшафтық сфераның бірлігі және оны құрайтын табиғи және антропогендік геожүйелер. Мазмұны. Антропогендік Ландшафттардың даму кезеңдері мен тұрақтылығы. Табиғи-антропогендік үйлесімділік принципі. Антропогендік ландшафттар географиясындағы аймақтық-провинциялық заңдылықтар. Полярлық, қоңыржай, субтропикалық және тропикалық аймақтардағы антропогендік Ландшафттардың құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері. Оқу процесінде белсенді практикалық сабақтарды өткізу:ми шабуылы, эссе қорғау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе
«Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биотестлеу және биоиндикация
Пәннің мақсаты-биоиндикаторларды қолданудың жалпы принциптері туралы, Өсімдіктер мен жануарларды биоиндикатор ретінде пайдалану ерекшеліктері туралы түсінік беру.. Ауа сапасын бағалау. Биотестілеу әдістеріне қойылатын талаптар. Биотестілеудің негізгі тәсілдері. Биотестеу әдіснамасын практикалық қолдану. Қазіргі биологияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларына бағдарлануы керек; білім беруде биологиялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану. . тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтардағы жұмыс
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Урбанизацияланған аумақтардың экологиясы
Курстың мақсаты: урбанизацияның қоршаған ортаға әсерін зерттеу; урбанизацияланған аумақтарда туындайтын экологиялық проблемаларды талдау; урбанизацияланған аумақтарды басқарудың заманауи тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: урбанистік экологияның негіздері; күрделі желілік экожүйелердің жұмыс істеу принциптері; халықтың денсаулығына әсер ету факторлары; қаланың биологиясы мен экологиясы; Жасыл сәулет әдістерін талдау және зерттеу; басқару және қорғау: қала дамуының экополитикасы мен стратегиялары; урбанизацияланған аумақтарды жақсарту бойынша талдау және іс-шаралар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты тиімді пайдаланудың негіздері
Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың ғылыми негіздерімен таныстыру; қоғамдық дамудағы табиғи жағдайлар мен ресурстардың рөлін зерделеу; табиғи ресурстарды жіктеу; Қазақстанның табиғи ресурстарының негізгі түрлерін пайдаланудың жай-күйі, перспективалары және қамтамасыз етілуі; ҚР табиғи ресурстарының негізгі түрлерін пайдаланудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі. тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтардағы жұмыс
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экологиялық аумақ диагностикасы
Пәннің мақсаты-аумақты әр түрлі шаруашылық игеру кезінде табиғи ортаның экологиялық диагностикасы кезіндегі зерттеу әдістері мен түрлерімен танысу; мазмұны. экологиялық диагностика туралы базалық жалпы кәсіби теориялық білімді меңгеру; қоршаған ортаның жай-күйін бақылау және бақылау жүйелері туралы табиғи және Бұзылған экожүйелердің жай-күйін бағалау. Табиғи экожүйелердегі мүмкін болатын өзгерістерді болжау. Экологиялық паспорттау, сараптама және аудит жүргізу қағидаттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экологиялық климатология
Пән көлемінде жер атмосферасында болып жатқан процестер, жылу, ылғал айналымы мен атмосфералық айналымның климаттың қалыптасуына әсері қарастырылады. Экологиялық факторлардың климат пен ауа-райына әсері қарастырылады; планетада барикалық Аймақтардың, тұрақты және уақытша әуе және теңіз ағындарының таралуы; жердің геологиялық өткен климаты; табиғи және антропогендік себептерге байланысты биосфералық климаттың өзгеру себептері. Пәннің мақсаты-Жер атмосферасы, оның құрылымы, құрамы, негізгі метеорологиялық процестер, климаттың қалыптасу заңдылықтары және оның адам қызметінің әсерінен өзгеруі туралы тұтас түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар
«Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік экология
Пәннің мақсаты-студенттердің қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: әлеуметтік экологияның қалыптасу және даму тарихы. Қоршаған орта факторларының биосфераға әсер ету сипаты. Әлеуметтік экология заңдары. Қоршаған ортаның әлеуметтік-биологиялық өзара әрекеттесуі. Адамның өмір сүру ортасының элементтері және олардың сипаттамалары. Қазіргі экологиялық дағдарыс. . Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтарда жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агроэкология
Курстың мақсаты: студенттердің агроэкологияның рөлі мен маңыздылығын игеру. Курстың негізгі міндеті-жинақталған экологиялық білімді терең зерттеу емес, тыңдаушыға қазіргі уақытта экологиялық деп аталатын және ең алдымен қауіпті болып табылатын мәселелерді дұрыс бағыттауға мүмкіндік беретін жеткілікті материал беру. табиғатпен қарым-қатынасты бағалауда Оқытудың белсенді әдістері: семинар-пікірталастар, презентациялық материалдарды көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандық экология
Пәннің мақсаты-адамзаттың негізгі Жаһандық экологиялық проблемалары туралы түсінік беру. Мазмұны. Биогендік көші-қонның сипаттамасы, заттардың Биогеохимиялық айналымы, химиялық элементтердің кеңістіктік-уақытша циклдік сипаты; биосфераның планетарлық-ғарыштық ұйымдастырылуы; Биосфера дамуының термодинамикалық бағыты, тірі заттың энергия түрленуі; ноосфералық тұжырымдама ғылыми басқарудың негізі ретінде. Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, семинар-пікірталастар, жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық кәсіпкерлік негіздері
Пән тұрақтылықты ескере отырып, бизнесті құру және басқару принциптерін зерттейді. Экологиялық өнімдер мен қызметтерді құру және ілгерілету әдістерін, экологиялық кәсіпорындар нарығын талдауды, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау дәуіріндегі жауапты бизнес принциптерін қарастырады. Бұл пән білім алушыларға пайда мақсаттарын қоршаған ортаны қорғау талаптарымен қалай үйлестіру керектігін түсінуге, сондай-ақ теңгерімді әлеуметтік-экономикалық дамуға ықпал ететін табысты бизнес үлгілерін жасауға көмектеседі. Мақсаты-экологиялық өнімдер мен қызметтерді жылжыту әдістерін негіздеу, экологиялық кәсіпорындардың отандық нарығын талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан экологиясы
Пәннің мақсаты-Қазақстанның негізгі экологиялық проблемаларын және оларды ұтымды шешу жолдарын қарастыру. Қоршаған ортаның жай-күйі, оны Қазақстан Республикасында қорғау проблемасы туралы деректерді қамтитын қолданбалы экология негіздерін зерделейді. Қазақстанның жаһандық әлемнің экологиялық проблемаларына қосқан үлесі және т. б. ҚР-дағы антропогендік қызметтің экологиялық салдарын бағалау; - Оқытудың белсенді әдістері: Миға шабуыл, эссе қорғау. Бейнефильмдер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасыл технологиялар және экономикалық тиімділік
Пән қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға бағытталған заманауи технологиялар мен тәсілдерді енгізуді зерттейді. Көмірқышқыл газы шығарындыларын азайту және өндірістегі энергия тиімділігін арттыру әдістерін зерттейді, сондай-ақ бизнес пен қоғамда жасыл технологияларды дамытудың экономикалық пайдасы мен ынталандыруларын қарастырады. Бұл пән даму дәрежесін түсінуге және әртүрлі іс-шараларда экологиялық тұрақты шешімдерді құру Стратегияларын жасауға көмектеседі. Мақсаты-тиімді жасыл технологияларды әзірлеу және негіздеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық биогеография
Мақсаты-биогеографияның негізгі экологиялық аспектілерін жариялау, бұл ғылымның жеке мәселелері мен міндеттерін әрі қарай шарлауға мүмкіндік береді. Бұл биология, экология және география тоғысындағы ғылым; жануарлар, өсімдіктер мен микроорганизмдердің географиялық таралуы мен таралу заңдылықтарын зерттейді. Биогеографияны зерттеу объектілері биоценоздардың таралуы, яғни тірі организмдердің географиялық тұрғыдан анықталған жиынтығы, сонымен қатар жекелеген аумақтардың фаунасы мен флорасының табиғаты болып табылады.Оқыту әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық экология
Курстың мақсаты: студенттердің ғаламның эволюциясындағы физикалық өрістердің маңызы мен рөлін меңгеру. Курстың негізгі міндеті жинақталған экологиялық білімді терең зерделеуде ғана емес, тыңдаушыға қазіргі уақытта экологиялық деп аталатын проблемаларға сауатты бағдарлауға мүмкіндік беретін жеткілікті материал көлемін беру үшін, ең алдымен, табиғатпен өзара қарым-қатынасты бағалауда адамдар осы өзара қарым-қатынастардың ақылға қонымдылығы туралы өздерінің түсініктерінен гөрі табиғатты өзгертуге бейім болуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық мониторинг
Пәнді игерудің мақсаты білім беруді қалыптастыру болып табылады. жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттер саласындағы теориялық негіздер, әдістер, жүйелер және экологиялық мониторинг табиғат қорғау қызметінің бағыты ретінде. Пән биосфераға техногендік әсер етудің әртүрлі түрлерін талдауды; қоршаған орта сапасын болжау бойынша жұмыстарды жүргізу тәртібін зерделейді және табиғи ресурстардың жіктелуі; мониторингтік жүйелердің жіктелуі және т .б.Тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экологиялық картографиядағы жасанды интеллект
Қоршаған ортаның жай-күйін көрсететін тиімді карталар мен модельдер жасау мақсатында экологиялық деректерді талдау үшін жасанды технологиялық интеллект (АИ) әдістерін игеру. Картаға түсіру әдістері; қашықтықтан зондтау және ГАЖ: экологиялық мәселелерді талдау; жіктеу және регрессия алгоритмдері; деректердің кеңістіктік және уақыттық модельдері; экожүйелерді, ландшафттарды өзгерту үшін AI көмегімен карталар жасау, деректерді түсіндіру; картографиялық әдістерді қолдана отырып жобалау жұмыстарын орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кешендік экологиясы
Пәннің мақсаты-білім беру өндірістік объектілердегі ОС ластану көздерін анықтау, ластаушы заттардың концентрациясын анықтау, барларын бағалау және ұсыну ластану деңгейін төмендетудің жаңа құралдары, экологиялық әсерді бағалау табиғат қорғау іс-шаралары. Мазмұны. Шаруашылық қызметтің қоршаған орта ресурстарымен өзара әрекеттесуінің сипаттамасы жеке өндірістердің қоршаған орта ресурстарымен өзара әрекеттесуі. Ластаушы заттардың жіктелуі.Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс жобаларды қорғау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық ресурстану
Курстың мақсаты студенттердің салааралық пән ретінде ресурстар туралы теориялық және қолданбалы түсініктерін қалыптастыру болып табылады, оның зерттеу объектісі интегралды ресурс және оның жеке құрамдас түрлері: табиғи, материалдық, еңбек, сондай-ақ қоғам өмірінің барлық табиғи факторларының адамзаттың әлеуметтік-экономикалық дамуымен байланысы болып табылады. Міндеттері: қоршаған ортаның өзгеруіне және ресурстық базаның өзгеруіне байланысты ресурстық-экологиялық проблемаларды талдау.Талдауѕе-study, слайдтар презентациясы, топтардағы жұмыс
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геоэкология
Мақсаты-географиялық ортаның барлық компоненттерінің ажырамас бірлігі туралы идеяларды қалыптастыру, оның құрылымын құрайтын геожүйелер туралы білім.. ҚР табиғи ортасының экологиялық қасиеттері. Геоэкологиялық аудандастырудың әдістемелік негіздері. Қазақстанның антропогенезі және әлеуметтік-экономикалық ортасы. Геожүйелердің экологиялық тұрақсыздану деңгейлері. Қазақстанның табиғи ортасын оңтайландыру. ТПК-ның Қазақстанның геожүйелеріне әсері..Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау,.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техногендік жүйелер және экологиялық тәуекелдер
Бұл курс техногендік жүйелерді және олардың адамға және қоршаған ортаға әсерін зерттейді, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі принциптерін, қоршаған ортаның ластануының антропогендік факторларынан және табиғи шығу факторларынан экологиялық тәуекелді төмендетудің негізгі бағыттары мен әдістерін қарастырады. Курстың мақсаты-экологиялық тәуекел туралы, қоршаған ортаға антропогендік әсердің мөлшері мен салдары туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бүлінген экожүйелерді қорғау және қалпына келтіру
Пәнді оқытудың мақсаты-ҚР аумағында бұзылған экожүйелерді қорғау және қалпына келтіру туралы түсінік қалыптастыру. Пән экологиялық дағдарыстарды экожүйенің дамуының ажырамас бөлігі ретінде қарастырады.топырақты қорғау бойынша іс-шараларды әзірлей отырып, осы білімді кәсіби деңгейде қолдану. Экзогендік процестер және олардың нәтижесі. Табиғат пайдаланудың дәстүрлі түрлерінің табиғи фитоценоздарға әсері. Экожүйелердің антропогендік динамикасы. Аумақтарды бұзу және қалпына келтіру. . тақырыптар, бейнефильмдер бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау,
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу
Пәннің мақсаты-қалдықтардың қауіпті қасиеттерін анықтайтын компоненттер туралы теориялық білімді игеру, қалдықтарды қайта өңдеу негізінде жатқан тетіктер туралы, қалдықтар құрауыштарының шектес ортаға әсері туралы. Мазмұны. Қалдықтармен жұмыс істеу: қалдықтардың пайда болуының алдын алу және оларды барынша азайту, қалдықтарды есепке алу және бақылау, оларды жинау, қайта өңдеу, кәдеге жарату, залалсыздандыру, тасымалдау, сақтау (қоймаға жинау) және жою. Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу кезіндегі экологиялық талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гидрология
Пәнді игерудің мақсаты-жер бетіндегі су объектілері, олардың режимі, су объектілерін пайдалану және су режимін басқару әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Су массаларын қалыптастыру және трансформациялау процестері және сыртқы және материалішілік су мен тұзды алмастырудың экологиялық-географиялық факторлары; құрлықтың сумен қамтамасыз етілуін айқындайтын континенттік гидрологиялық циклдар құрылымының орографиялық шарттылығы және т. б. қарастырылады..
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық токсикология және биогеохимия
Курс биосферадағы химиялық элементтер мен токсиканттардың таралу заңдылықтары мен қозғалысын зерттейді, Биогеохимиялық элементтердің сандық және сапалық сипаттамаларын көрсетеді. Табиғи ортада жүретін процестердің жұмыс істеу және даму заңдылықтары және тірі организмдер мен қоршаған орта арасындағы химиялық элементтердің көші-қон процестері туралы білімді қалыптастырады Пәннің мақсаты: биогеохимия және экотоксикология негіздерін - тірі организмдер мен қоршаған орта арасындағы химиялық элементтердің көші-қоны мен масса алмасу процестерін оқыту; уытты қосылыстардың экожүйелерге, тірі организмдерге әсері және олардың уытты әсерлерге биологиялық бейімделуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Су ресурстарын басқару
Пәннің мақсаты студенттерді су заңнамасының талаптарына сәйкес су ресурстарын басқарудың кешенді жоспарларын әзірлеуге және орындауға қатысуға дайындау. Мазмұны. Жаңартылатын су ресурстары. Қазіргі заманғы сумен қамтамасыз ету және судың зиянды әсерін өтеу проблемалары. Өңірлердің әлеуметтік-экономикалық даму болжамдары негізіндегі Су шаруашылығы бағдарламалары және т. б. оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study семинар-дисскусиялар, жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жер ресурстарын басқару
Пән көлемінде жерді пайдалану және қорғау барысында жер ресурстарын басқарудың рөлі мен маңызы; Жер ресурстарын басқарудың негізгі қағидаттары, мақсаттары, міндеттері, функциялары, әдістері; шетелде және Қазақстан Республикасында жер ресурстарын басқаруға қазіргі заманғы көзқарастар жүйесі, осы салада басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері қарастырылады. Пәннің мақсаты: Жер ресурстарын басқарудың экономикалық, әлеуметтік және саяси тиімділігін анықтау туралы идеяларды теориялық игеру, студенттерді жер заңнамасының талаптарына сәйкес жер ресурстарын басқарудың кешенді жоспарларын әзірлеуге және орындауға қатысуға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын қызметін жоспарлау және болжау
Пәннің мақсаты: кәсіпорын дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау және болжау процестерінің мәнімен, нарықтық қатынастар жүйесімен және нарықтық қатынастарды дамытудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларымен; экономиканы болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру саласындағы негізгі тәсілдермен; мақсат қою қағидаттарымен, болжау мен жоспарлаудың түрлерімен, әдістерімен, принциптерімен, құралдарымен; әртүрлі кезеңдердегі болжау мен жоспарлаудың қазіргі даму тенденцияларымен танысу басқару шешімдерін қабылдау деңгейлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғи ресурстардың менеджменті және ландшафтық -экологиялық жобалау
Пән экологиялық аспектілерді ескере отырып, тұрақты ландшафттарды жобалау әдістерімен таныстырады. Осы пәнді зерделеу шеңберінде табиғи ресурстарды сақтау және ұтымды пайдалану қағидаттарын игереді, биоалуантүрлілікті сақтауға және экологиялық жағдайды жақсартуға ықпал ететін жобаларды әзірлейді. Сондай-ақ, адам қызметінің табиғи экожүйелерге әсерін талдау жүргізіледі және оларды тұрақты басқару бойынша әдістер мен стратегиялар әзірленеді. Пән ландшафттық дизайн, табиғатты қорғау және табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану саласында жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық-түлік экологиясы
Пәннің мақсаты-азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігі, сапасын сараптау мәселелері туралы түсінік беру, функционалдық өнімдердің рецептуралары мен технологияларын әзірлеу қағидаттары, бастапқы шикізатты, биологиялық белсенді қоспалар мен функционалдық тамақ өнімдерін зерттеу әдістері, әзірленген азық-түлік өнімдерінің тұтынушылық қасиеттері мен қауіпсіздігін бағалау қарастырылады. Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс жобаларды қорғау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғи сулардың сапасын және ағыс суларын тазарту
Пәннің мақсаты-суды дайындау мен ағынды суларды тазартудың заманауи әдістері туралы түсінік беру. Мазмұны. Қарастырылып отырған құрылымдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалай отырып, табиғи және ағынды суларды тазарту және зарарсыздандыру жұмыстарын талдау. Студенттер белгілі бір құрамдағы Ағынды суларды тазартудың оңтайлы технологиясын, Ағынды суларды тазарту қондырғыларының материалын оқиды, ағынды сулар мен табиғи суларды тазарту қондырғыларының негізгі технологиялық параметрлерін есептейді.Оқытудың белсенді әдістері: case-study семинар-дискуссиялар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиядағы ғылыми зерттеулер
Пәннің мақсаты болып табылады экологиядағы заманауи ғылыми тәсілдер мен әдістерді игеру. Мазмұны. Теория, эксперимент, экологиядағы тәжірибе. Ғылыми зерттеулердің формалары. Ғылыми шығармашылықтың құрылымы, оның диалектикалық табиғаты. Гипотезалар мен теорияларды қалыптастыру процесінің іздеу кезеңі, оның құрылымдық элементтері мен әдістемесі. Экологиялық зерттеулердің теориясы мен практикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы экологиялық жұмыстардағы зерттеу объектісі мен пәні. . тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық консалтинг, менеджмент және аудит
Пән-қоршаған ортаны басқару саласында қолданылатын әдістер мен құралдарды зерттеу. Экологиялық аудит жүргізу әдістемесі, кәсіпорындардың экологиялық тиімділігін жақсарту стратегиясын әзірлеу әдістері, экологиялық стандарттар мен рәсімдерді сақтау мәселелері бойынша компанияға кәсіби кеңес беру әдістері қарастырылады. Курс сонымен қатар қалдықтарды, су және әуе ресурстарын басқару және өндірістік процестердің қоршаған ортаға әсерін талдау мәселелерін қамтиды. Ұйымдардың экологиялық жауапкершілігін жақсарту әдістерін, сондай-ақ олардың экологиялық іздерін бағалау мен азайтуды қарастырыңыз. Пән сонымен қатар экологиялық қызметті басқарудағы этикалық және құқықтық аспектілердің маңыздылығын көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологияда ұымдастыру және басқару
Курстың мақсаты-студенттерді табиғатты қорғау және ресурстық қызметті ұйымдастыру мен басқарудағы негізгі ұғымдармен таныстыру. Курстың міндеттері-экологиялық және ресурстық қызметті басқарудың әдістері мен мәселелерін, экономикадағы рөлі негізінен анықталатын мемлекеттік табиғатты пайдалануды ұйымдастыру және басқару негіздерін зерттеу. экология саласындағы мемлекеттік басқарудың жалпы сипаттамасы; -тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық негіздері
Оқу пәнінің мақсаты оқу және меңгеру болып табылады экологиялық құқық ғылымының негізгі ұғымдары, санаттары мен институттары, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану жөніндегі экологиялық заңнама нормалары. Пән көлемінде қарастырылады: қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу тұжырымдамасы; экологиялық заңнама; табиғатты пайдалану құқығы және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық тетігі; экологиялық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік; экология саласындағы ҚР заңнамасы.Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, жобаларды қорғау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық жобалау және қоршаған ортаға әсер етуінің бағасы
Пәннің мақсаты-қолданыстағы заңнамаға сәйкес техникалық жобаларды, мемлекеттік бағдарламалар мен басқа да құжаттарды әзірлеу кезінде студенттердің әсерін бағалау және шаруашылық қызметтің экологиялық негіздемесі бойынша білім негіздерін қалыптастыру. Экологиялық сараптаманың әдіснамалық, құқықтық және нормативтік негіздері мен қағидаттары. ҚОӘБ болжау ретінде. экологиялық жобалау бойынша базалық жалпы кәсіптік теориялық білімді меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс жобаларды қорғау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экологиядағы және табиғатты пайдаланудағы геоақпараттық жүйелер
Пәннің мақсаты геоақпараттық жүйелер саласындағы негізгі ұғымдық аппаратты зерделеу, экология және табиғатты пайдалану саласында геоақпараттық жүйелерді құру және қолдану бойынша кәсіби қызмет үшін қажетті негізгі білімді, білік пен дағдыларды алу; ГАЖ заманауи құралдарын және кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.тақырыптар бойынша презентациялық материалдардың инализациясын көрсету, жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық нормалау және сараптама
Мақсаты-ҚР заңдары мен экологиялық нормалау саласындағы стандарттарды ескере отырып, әлемдік қоғамдастық үшін ортақ экологиялық қағидаттар мен нормаларға сәйкес студенттердің шаруашылық және өзге де қызметтің ОЖ-ға әсерін бағалаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Нормативтік және нормативтік емес көрсеткіштер. Экожүйелердің жай-күйін нормалау. Табиғи экожүйелердің сапасын бақылау. ҚР табиғатты пайдалануды нормалау.Оқытудың белсенді әдістері: case-study семинар-дискуссиялар, дөңгелек үстел, жобаларды қорғау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық қауіпсіздік
Пәннің мақсаттары - экологиялық қауіпсіздік негіздері туралы түсінік қалыптастыру ел өңірлерінің тұрақты дамуы. Мазмұны. Тіршіліктегі қауіп-қатерлердің, оның ішінде Экологиялық эволюцияның; адамның табиғат ортасымен өзара іс-қимыл тұжырымдамасының; жаһандық және Ұлттық экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің мақсаттары мен жолдарының; табиғатты қауіпсіз пайдалану негіздері; экологиялық қатерлерді бағалау критерийлері мен рәсімдері; өндірістік экологиялық қауіпсіздіктің жіктелуі мен түрлері және т. б. Оқытудың белсенді әдістері: case-study талдау, слайдтарды таныстыру, топтардағы жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арнайы бақылау құралдарын және биоиндикациялық әдістерді пайдалана отырып, қоршаған ортаның жай-күйіне (атмосфера, су, топырақ) талдау жүргізу.
- Халықаралық шарттар мен келісімдерді қоса алғанда, адамның қоршаған ортаға қатынасын реттейтін заңнамалық актілерді, құқықтық нормалар мен техникалық нормативтерді практикада қолдану.
- "Қоршаған орта – адамның тіршілік ету ортасы – өндірістік қызмет" жүйесіндегі проблемалық жағдайларды анықтау, себептерін анықтау және осы мәселелерді шешу жолдарын ұсыну. Биосферада болатын негізгі заңдылықтарды түсіндіру, тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін талдау.
- Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздерін білуді көрсету.
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияларды білу және түсіну
- IT-, ГИС-, Smart-, мобильді технологияларды, оқу үдерісінде және болашақ кәсіби қызметінде картаға түсіру және экологиялық жобалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; жердің геосфералық қабықшаларының жағдайын зерттеу мақсатында ГИС-технологияларды пайдалана отырып экологиялық карталар жасау.
- Оқу бейініне сәйкес міндеттерді орындау іскерлігі мен білімі негізінде озық отандық және шетелдік тәжірибені салыстыру, зерделеу, талдау. Қолданбалы экологияның теориялық білімдерін, экологиялық сараптаманы, экологиялық мониторингті, далалық, зертханалық экологиялық ақпаратты өңдеу, синтездеу және талдау әдістерін кәсіби салада тәжірибеде қолдану.
- Биосферадағы заттардың биологиялық, геологиялық, биогеохимиялық айналымдарының жүріс жағдайларының ерекшеліктерін анықтау; геоожүйелердің шаруашылық игерілуінің геоэкологиялық принциптерін тану.
- Белгіленген экологиялық нормаларды ескере отырып, табиғат пайдаланушы кәсіпорындардың қызметін бағалау және аудит жүргізу алгоритмін жаңғырту; экология және табиғат пайдалану саласындағы басқару құрылымының деңгейлерін сипаттау, экология саласындағы ғылыми – зерттеу жобаларын әзірлеу.
Ұқсас БББ
6B05201 Геоэкология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05201 Экология
Торайгыров университеті
6B05201 Экология және табиғатты пайдалану
Астана халықаралық университеті
6B05201 Экология
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B05201 Экология
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B05201 Экология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B05201 Экология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B05201 Экология
Нархоз Университеті
6B05201 Қолданбалы экология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05201 Экология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B05201 Экология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B05201 Экология
Инновациялық Еуразия университеті
6B05201 Экология
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B05201 Экология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B05201 Экология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05201 Экология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05201 Экология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B05201 Экология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті