6B06105 Жасанды интеллект в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – жасанды интеллект шешімдерін әзірлеу және енгізудің негізгі тұжырымдамаларын түсінетін, техникалық білімнің жоғары деңгейі және нақты мәселелер үшін жасанды интеллект шешімдерін енгізу қабілеті бар түлектерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Есептеу техникасының негізгі ұғымдары
Модуль студенттерді математиканың сәйкес салаларындағы іргелі информатика ұғымдарымен таныстырады (оның ішінде ұсыныс логикасы, жиын белгілері және т.б.). Студенттер бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің іргелі принциптерімен, соның ішінде талаптарды жинау, пайдаланушы интерфейсінің дизайны және ақпараттық қауіпсіздік пен цифрлық сот сараптамасына қатысты этикалық теориялар мен тұжырымдамалармен таныстырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Мәліметтер қорын әзірлеу және енгізу
Модульде студент реляциялық деректер қорында деректер құрылымын жобалау негіздерін, мәліметтер қорындағы деректермен өзара әрекеттесу және мәліметтер қорындағы деректерді қорғау әдістерін меңгереді. Модуль 2018 жылғы Деректерді қорғау туралы заңның (DPA 2018) және 2016 жылғы Деректерді қорғаудың жалпы ережесінің (GDPR) элементтерін енгізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Операциялық жүйелер және желілер
Модуль компьютер архитектурасының, операциялық жүйелердің және компьютерлік желілердің негіздерін зерттеуге арналған. Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері егжей-тегжейлі талқыланады: құпиялылық, тұтастық және қолжетімділік, сонымен қатар операциялық жүйелердің осалдығы мен қауіпсіздігі, қауіптер мен шабуылдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Компьютерлік бағдарламалау
Модуль компьютерлік бағдарламаны әзірлеуге қажетті дағдыларды, соның ішінде мәселені талдауды, талаптарды қалыптастыруды және оларды дизайнға аударуды ұсынады. Модуль салалық стандартты бірлік тестілеу құрылымын пайдалана отырып, сенімді бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі принципін зерттейді. Студенттер қазіргі бағдарламалау тілі контекстінде мәселені анықтау мен шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Есептеу интеллектісі және компьютерлік жүйелер
Модуль студенттерге тереңірек оқытудың күрделі саласында жетістіктерге жету үшін терең емес нейрондық желілер саласында күшті негіз береді. Эволюциялық жүйелер туралы білім студенттерге күрделі есептеуіш есептердің шешімдерін сипаттау және оларды шешу үшін эволюциялық әдістерді қолдану құралдарымен қамтамасыз етеді. Модуль құмырсқалар колониясын оңтайландыруды және үйір интеллектін қоса алғанда, CI екі тірегін толықтыратын танымал табиғи есептеу әдістеріне шолу жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Интеллектуалды робототехника
Модуль студенттерге сенсорларды, компьютерлік көруді, стационарлық роботтарға арналған жетектерді және қоршаған ортаны шарлай алатын роботтарды қамтитын роботтар физикасы бойынша мықты негіз береді. Студенттер роботтардың екі және үш өлшемді кеңістіктегі қозғалысын математикалық түрде сипаттауды үйренеді және бұл математиканы қоршаған ортадағы роботтарды картаға және орналастыруға қолданады. Бұл теорияны да, қолданбаны да қамтитын интеллектуалды мінез-құлықты терең түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Қолданбалы жасанды интеллект
Модуль жасанды интеллект әдістері мен алгоритмдерін енгізу арқылы жасанды интеллекттің практикалық қолданылуын енгізеді. Модуль өнеркәсіптегі қолданбалы жасанды интеллекттің кең мысалдарын қамтиды. және AI-ны күнделікті пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Agile әзірлеуші тобы. Жоба
Модуль бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің топтық жобаларын жүзеге асырады. Бағалау бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге этикалық тәсілдер ретінде бірлесіп құруды, ынтымақтастықты және құрдастарды оқытуды ынталандыруға бағытталған. Деректерді жинау, өңдеу және қайта пайдалану, сақтау, қауіпсіздік және деректерді азайту технологиялары мен тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Үлкен деректер және машиналық оқыту
Модуль машиналық оқытуға және оны «дәм көру» режимінде үлкен деректерге қолдануға арналған. Модуль деректерді талдауға арнайы қолданбасы бар бақыланатын және бақыланбайтын оқыту әдістерін қамтиды. Жіктеу, регрессия және кластерлеудің таңдалған тәсілдері, сондай-ақ AI және үлкен деректерге қатысты этикалық мәселелер талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Агент негізіндегі модельдеу және параллельді есептеулер
Модуль агент негізіндегі көп агенттік жүйелерді модельдеу және бағдарламалау арқылы қолданбалы параллельді бағдарламалауға толық кіріспе береді. Параллельді бағдарламалау – мәселені орындауға болатын кішірек тапсырмаларға ыдырату процесі бір уақытта бірнеше есептеу ресурстарын (виртуалды машиналар) пайдалану. Параллельді бағдарламалау – кең ұғым. Ол бір машинада немесе әртүрлі машиналарда орындалатын процестердің көптеген түрлерін сипаттайды. Параллельді программалау бір машинада жүзеге асырылса, оны көп ағынды деп те атайды. Көп ағынды агентке негізделген ірі модельдеулердің өнімділігін айтарлықтай жақсарта алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Даму жобасы
Жоба студенттерге практикалық және аналитикалық дағдыларды көрсетуге мүмкіндік береді; жаңашыл және шығармашылықпен жұмыс істеу; сапалы шешімді қамтамасыз ету үшін ақпаратты, идеяларды және тәжірибелерді синтездеу және сол шешімді бағалау. Студенттер жоба бойына тиісті және белсенді жобаны басқаруды, сондай-ақ жазбаша және ауызша таныстыру дағдыларын көрсетуі керек. Жобалар әртүрлі көздерден алынады, соның ішінде: ішкі академиялық ұсыныстар, сыртқы ұйымдардың ұсыныстары және кейбір жобалар студенттердің өздерінен.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Бұлыңғыр логика және қорытынды жүйелер
Бұл модуль теориядан қолданбаға дейін анық емес логиканың негізгі және іргелі ұғымдарын енгізеді. Бұлыңғыр логика белгісіздікпен жұмыс істеуге арналған математикалық модель болып табылады және абстрактілі және субъективті түсініктерден сәтті қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Алынған түсінік түсініксіз перспективаны қабылдауға, түсінуге және бағалауға мүмкіндік береді; мамандандырылған анық емес қорытынды жүйелерін құру қабілетін, сондай-ақ осындай жүйелерді құру үшін қажетті ойлау процестерін тұжырымдау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 15
Оқыту нәтижелері
- Заманауи бағдарламалау тілімен қамтамасыз етілген басқару абстракциялары мен деректер құрылымдарын пайдалана отырып, берілген спецификацияға бағдарламаны әзірлейді. Компьютерлік бағдарламаны құру кезінде дыбыстық бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау әдістерін қолданады. Есепті шешу нәтижесінде туындаған мәселені талдап, бағдарламаның спецификациясын құрастырады. Компьютерлік бағдарламаның құрамдас бөліктерін тексеру және оның сенімділігін қамтамасыз ету үшін сәйкес бағдарламалық құралды тестілеу әдістерін қолданады
- Компьютердің аппараттық құралдары, операциялық жүйелер мен желілер туралы теориялық және практикалық түсінігін көрсетеді. Логика мен санау жүйесінің абстрактілі ұғымдарын олардың нағыз машиналар көрсетілуімен байланыстырады. Жалпы компьютерлік операциялық жүйе конфигурацияларындағы қауіпсіздік тәуекелдерін анықтайды және тиісті азайту шараларын ұсынады.
- Әдеттегі кәсіпорын сценарийінің бизнес талаптарын көрсететін қалыпқа келтірілген дерекқор дизайнын әзірлейді. Бизнес көрсеткіштерін, ақпараттың тұтастығын және ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, дерекқордың реляциялық басқару жүйесін пайдалана отырып, дерекқор жобаларын жүзеге асырады.
- Болжамдық логиканың мәлімдемелерін құрастырады және олармен жұмыс істейді. Жиын теориясымен математикалық объектілер құрастырады және жұмыс істейді. Ықтималдық есептеулер жүргізеді және гипотезаларды тексереді. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклі туралы жалпы түсінікті, соның ішінде пайдаланушыға бағытталған дизайнның іргелі принциптерін және әзірлеу процесін құрылымдаудың қарама-қарсы тәсілдерін түсінгенін көрсетеді. Ақпараттық жүйелер мен есептеуіш техника салаларындағы негізгі теориялар мен өзекті этикалық мәселелерді, соның ішінде кәсібилік пен этика кодекстері туралы түсінігін көрсетеді.
- Параллельді есептеулер саласындағы шешімдерді табады; жүзеге асыру тәжірибесі бар CUDA бағдарламалау арқылы көп ағынды агент негізіндегі модельдейді; ғылыми әдебиеттерден сәйкес нәтижелерді терең түсінгендігін көрсетеді, оларды анықтайды және пайдалана алады
- Үлкен деректерді сыни тұрғыдан бағалайды, оның қайдан шыққанын, оның мүмкіндіктері мен қиындықтарын, соның ішінде сақтау инфрақұрылымын түсінеді. Деректерді зерттеу, визуализация және аналитика үшін шешімдер әзірлейді, Apache Spark сияқты қолайлы машиналық оқыту негіздерін пайдаланады. Машиналық оқыту алгоритмдерінің жиынтығын анықтайды, сипаттайды және қолданады. Компьютерлік этика бойынша зерттеулер жүргізеді, күрделі және кейде даулы идеяларды интеграциялық, синоптикалық және аналитикалық дағдыларды көрсететін дәйекті талдауды біріктіреді
- Есептеу интеллектінің әртүрлі әдістерін қолданады; сәйкес деректер тәжірибесін қолданады және деректерге тәуелділік түрлерін таниды
- Сенсорлар мен жетектердің әртүрлі конфигурацияларын сенімді және толық сипаттайды және белгілі бір конфигурацияларды қашан пайдалану керектігін біледі. Роботтың экспресс қозғалысын математикалық түсініктемелер арқылы түсіндіреді. Локализацияны, картаны түсіруді және қажет болған жағдайда компьютерлік көруді пайдаланатын күрделі роботтық жүйені әзірлейді.
- Тиісті құжаттаманы дайындай отырып, код негізінде мәселелердің шешімдерін жасайды; кодты әзірлеуде озық тәжірибелерді қолданады; программалау есептеріне жауап табады. Компьютерлік этика бойынша зерттеулер жүргізеді және әртүрлі идеяларды жүйелі талдауға біріктіреді. Бағдарламалық жасақтама жобасын басқарумен байланысты тәуекелдерді анықтау және түсінуде сыни және аналитикалық дағдыларды көрсетеді
- Студент таңдаған домен негізінде толық жұмыс істейтін анық емес қорытындылар жүйесін құру арқылы шешімдерді ұсынады. Абстрактілі ұғымдарды модельдеу кезінде анық емес перспективаны түсінуді көрсетеді. Сындарды тұжырымдай алады және соңғы жүйе конфигурациясын негіздеу үшін қабылданған шешім қабылдау процестерін бағалай алады.
- AI жүйелерінің ойлауын және бірқатар AI әдістері мен алгоритмдерін түсіндіреді, бағалайды және қолданады. Олардың оңтайлы нұсқаларын таңдай алады
- Практикалық мәселенің немесе мәселенің шешімін құру үшін оқу жоспарындағы теориялық және практикалық тұжырымдамаларды қолданады; жоба талаптарын қолдау үшін зерттеулер мен талдаулар жүргізеді. Жұмысты жоспарлайды және өз бетінше басқарады; жұмыстың әлеуетті жаһандық әсерін бағалайды; процесті және өнімді сипаттайтын, талдайтын және сыни тұрғыдан бағалайтын есеп арқылы жұмысты ұсынады. Жұмысты ресми түрде ұсынады және қорғайды
Ұқсас БББ
6B06105 Информационные системы в бизнесе, промышленности и образовании
Рудный индустриалдық университеті (РИУ)
6B06105 Data Engineering
Астана халықаралық университеті
6B06105 Бизнестегі IT
Нархоз Университеті
6B06105 Ақпараттық жүйелер
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B06105 Smart технологии
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
6B06105 Product Management
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
6B06105 Бағдарламалық инженерия
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
6B06105 Бағдарламалық жасақтама сәулетшісі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06105 Компьютерлік инженерия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B06105 Телематика
Қазақстан-Неміс университеті
6B06105 Математикалық және компьютерлік модельдеу
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06105 Бағдарламалық қамтамасыз ету
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B06105 Компьютерлік ғылымдар
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B06105 Data Science
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B06105 Математикалық және компьютерлік моделдеу
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B06105 Программалық инженерия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B06105 Медиа технологиялар
Astana IT University
6B06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету/ Smart Computing
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B06105 Data Science
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi