Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B06105 Виртуалды және толықтырылған шынайылық в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

  • Қолданбалы бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курста қосымшаларды жобалаудың негізгі кезеңдері, құрылымдалған деректермен жұмыс істеу, файлдарға жүйелі және еркін қатынауды ұйымдастыру, ADO технологиясы, сұраныстарды ұйымдастыру, SQL тілі оқытылады. Пәнді оқу деректер базасына қол жеткізуді ұйымдастыра отырып, қосымшаларды құру және олармен жұмыс істеу үшін қажетті білім береді.

  • Адалдық пен жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың, адалдықтың, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық пен жемқорлыққа қарсы әрекет етудің заманауи білімдерінің кешенді көзқарастарын қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат пен мәдениет қағидаттарына негізделген жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Іргелі және қолданбалы экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Экономикалық ғылым әлемдегі жаһандық экономикалық үрдістерден бастап, адамның экономикалық өміріне дейінгі адам қызметінің барлық бағыттарын қамтиды. Сондықтан білімнің негізі аумағы ерекшеленеді. Қолданбалы экономика өмірдің тәжірибелік бөлігіне жатады. Әрбір жеке тұлға, өз ортасында жұмыс істейді, шаруашылық үрдісті өз жағында қарастыруды үйренеді, дағдылана отырып өз жолын экономикалық жүйеде табады

    Селективті тәртіп
  • Мәселеге бағдарланған Web-қосымшасын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән инженерлік мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы базалық және арнайы білімдерді қолдануға арналған. Студенттер базалық және арнайы білімді, заманауи аналитикалық әдістер мен модельдерді қолдана отырып, жаңа ақпараттық технологиялар мен ақпараттық жүйелерді құрумен байланысты кешенді талдау мәселелерін қоюға және шешуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
  • Толықтырылған шынайылық жүйелерін жобалауға арналған жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Толықтырылған және виртуалды шынайылық қозғалыстарында жасанды интеллектті баптау. Жасанды интеллектке кіріспе, жасанды интеллектті қолдану, ойындар, машиналық оқыту және ойындарды әзерлеудегі жасанды интеллект, нейрондық желілер, соңғы автоматтар және маршрутты табу алгоритмдері, MiniMax алгоритмі, Альфа-бета кесу және тармақтау, Монте-Карло әдісімен модельдеу, нақты уақыт режиміндегі жасанды интеллект.

    Селективті тәртіп
  • Сараптамалық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән келесі ұғымдарды оқытады: жасанды интеллект, білімді бейнелеу моделдері, білімді өңдеу тәсілдері, нейрожелілік технологиялар, сараптамалық жүйелерді құру архитектурасы, білім базасын ұйымдастыру, анық емес логика.

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік үлгілеу негіздері
    Несиелер: 5

    Курс сызықты бағдарламалау мәселелерін, сызықты емес және бүтінсанды бағдарламалау мәселелерін, сондай-ақ транспорттық есептерді қамтиды. AnyLogic, COMSOL Multiphysics жүйелерін қолданып еліктемелік модельдеу негіздері зерттеледі. Пәнді зерделеу басқару міндеттерін қою, әртүрлі мәселелерді математикалық модельдеу және оларды шешу әдістерін оңтайлы таңдауға қажетті біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
  • Жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнде көп ағындарды есептеулерді ұйымдастыру, бір компьютердегі бір үдерісте, сонымен қатар жергілікті желі компьютеріндегі әртүрлі үдерістердегі әр түрлі ағындардың жұмысын ұйымдастыру мен синхрондау мәселелері қарастырылған. Семафорлар, мьютекстер сияқты синхрондаудың әр түрлі құралдарының жұмысы егжей-тегжейлі қарастырылған.

  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Еңбек қорғау пәні қолданбалы техникалық ғылым болып табылады, ол өндірістік қауіптіліктер мен кәсіптік зияндылықтарды айқындайды және зерделейді және өндірістік жарақаттанушылықты және жұмыскерлердің кәсіптік ауыруын, апаттар мен өрттерді жою мақсатымен оларды болдырмау немесе әлсірету әдістерін әзірлейді

  • Ойындар үшін виртуалды және толықтырылған шынайылыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Виртуалды шындық тарихы; негізгі технологиялар: Google Cardboard, Oculus Rift, HTC Vive, Sony PlayStation VR; Қатысу және батыру тұжырымдамалары; Бар ойын қозғалыстарында виртуалды және толықтырылған шынайылықты пайдалану мысалдары. Unity-дегі толықтырылған шынайылық қосымшаларын әзірлеу негіздері.

    Селективті тәртіп
  • Суретті басып алу және сандық сканерлеу
    Несиелер: 5

    Машиналық оқыту және компьютерлік көру элементтерімен суретті сандық өңдеу әдістері. Автономды құрылғыларды (роботтар) жобалауда және суреттерді өңдеудің зияткерлік есептерінде пайдалану. Виртуалды объектті байланыстыруға болатын оларды физикалық объектілер ретінде қолдануға болатын объектілер мен суреттерді тану жүйелері. Қозғалысты басып алу үдерістері.

    Селективті тәртіп
  • Кроссплатформалық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі платформаларда бағдарламалау негіздерін түсіну үшін негіз қалыптастыруға бағытталған. Кроссплатформалық бағдарламалық қамтамасыз етуді анықтайды, орындалу деңгейінде және компиляция деңгейінде кроссплатформа нұсқалары қарастырылады және технологияларға шолу беріледі.

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнде әртүрлі есептерді шешуде Алгоритмдеу негіздері және консольдік қосымшадағы С++ бағдарламалау тілінің көмегімен алгоритмді ұсыну сұрақтары оқытылады. Visual.Studio.NET ескерту. Күрделі деректер құрылымдарымен жұмыс кезінде көрсеткіштерді пайдалану мәселелері қарастырылды.

  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі ұғымдары мен қауіптерін, ақпаратты криптографиялық қорғаудың бағдарламалық құралдарын, цифрлық қолтаңбалардың технологиясын, парольдер мен биометриялық белгілер негізіндегі аутентификация жүйелерін, вирустардан қорғау және анықтау құралдарын қарастырады. Ақпаратты қорғау үшін шифрлаудың симметриялы және асимметриялы алгоритмдерін (RSA, Эль-Гамаль, Диффи-Хеллман) қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • Ойындар үшін сараптамалық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеруде студенттер білімді бейнелеу моделдерін қысқарту тәсілдері, білімді өңдеу әдістері, нейрожелілік технологиялар, сараптамалық жүйелерді құру архитектурасы, ойындарда жұмыс істеу үшін анық емес логикамен танысады. Пәнді оқу нақты уақыт ойындары мен онлайн ойындарда оларды қолдану үшін қоршаған параметрлерді талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Ақпаратты-есептеу процесстерін моделдеу
    Несиелер: 5

    Курс қолданылатын регрессиялық талдауды және көліктік модельге, көлік желілеріне ең қысқа жол мәселесіне және ең үлкен ағындық проблемаға дейін қысқартылған тапсырмаларды қарастырады. AnyLogic, COMSOL Multiphysics жүйелерін қолданып модельдеу негіздері зерттелді. Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студент мәселенің дұрыс тұжырымдамасын, оны шешу әдісі мен бағдарламалық қамтамасыз етуін таңдай алады.

    Селективті тәртіп
  • Мобильді қосымшаларды жобалау
    Несиелер: 5

    Пән мобильді қосымшаларды әзірлеу негіздеріне арналған. Кең таралған мобильді платформаларға арналған жобалау мен бағдарламалаудың негізгі мәселелері қарастырылады. Студенттер мобильді қосымшалардың жұмыс ерекшеліктерін зерттейді. Олар мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және жобалаудың аспаптық құралдарын пайдалануды үйренеді.

  • Кәсіпкерлік және бизнестің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің негізгі түрлері мен ұйымдық нысандары: бизнес-жоспарлау, кадрлық қамтамасыз ету, қаржыландыру, кәсіпкерлік тәуекелдері оқытылады; сонымен қатар студенттерде бизнестің құқықтық негіздері, оның ұйымдастырушылық және функционалдық бастаулары туралы кешенді түсініктер қалыптастырылады.

  • Виртуалды және толықтырылған шынайылыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Виртуалды шындық тарихы; негізгі технологиялар: Google Cardboard, Oculus Rift, HTC Vive, Sony PlayStation VR; Қатысу және батыру тұжырымдамалары; Кәсіпорындарда, денсаулық сақтауда, білім беруде және ойын-сауық индустриясында виртуалды және толықтырылған шынайылықты пайдалану мысалдары; кәсіпорындар мен жалпыға қол жетімді алаңдарда пайдалануға арналған қосымшаларды жобалауды жоспарлау; Unity-да толықтырылған шынайылық қосымшаларын әзірлеу негіздері.

    Селективті тәртіп
  • 3D және 2D Анимация
    Несиелер: 5

    Үш өлшемді көріністерді құру, басқару мен синтетикалық бейнелерді алу әдістері, синтетикалық бейнелердің статикалық және динамикалық екі түрін де алу; шынайы және стильдендірілген текстура мен шейдерлерді құру әдістері; виртуалды жарықтандырудың әртүрлі түрлері; суреттерді құру мен оларды кейіннен толықтырылған шынайылық қосымшаларында пайдалануды композициялау мен гармонизациялау әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Озық толықтырылған шынайылық
    Несиелер: 5

    Жүзеге асырудың технологиялық аспектілері: арнайы құрылғылар, құру кезеңдері, компоненттер, объектілер мен персонаждарды модельдеу үшін 3D-графика, интерактивті режимде моделді басқаруға арналған бағдарламалық құралдар (қозғалтқыштар). Индустриядағы әзірлеудің стандартталған әдістері. Техникалық шектеулер – суреттің жылтылдауы, ақпараттың түсін, ашықтығын жоғалту. Визуалдық талаптар, тереңдігі оптикалық көрсеткіштері, параллакс, окклюзия, тұру, жинақтылық және бинокулярлық теңсіздік.

    Селективті тәртіп
  • ЭЕМ-ың математикалық және физикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Сандық деректерді кодтау әдістері мен ұсынудың арнайы формаларын, позициялық есептеу жүйелерін қолдану негізінде сандық құрылғыларда есептеу процесін ұйымдастыруды зерттеу. Цифрлық құрылғылар мен жүйелерді құру принциптерін меңгеру. Цифрлық құрылғыларды құрастырудың және іске асырудың дәстүрлі және перспективалық бағыттарының ұғымдық негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Сандық құралдардың математикалық және физикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Компьютерлік жүйелер мен желілерді аппараттық қамтамасыз етуге баса назар аудара отырып, Сандық техника құралдарын құрудың әдіснамалық негіздерін меңгеру. Цифрлық құрылғыларды жобалау технологиясының негізін құрайтын негізгі принциптермен және іргелі физикалық заңдармен танысу. Цифрлық құрылғыларды құрастырудың және іске асырудың дәстүрлі және перспективалық бағыттарының ұғымдық негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Интернет технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты-Интернет желісінде сайттарды әзірлеу үшін мамандар дайындау. Ғаламдық желілерді ұйымдастыру және қызмет етудің негізгі принциптерін, негізгі сервистердің тағайындалуы мен сипаттамаларын, Интернет желісінің архитектурасын, желілік хаттамаларды, бөлінген құрылымдарды ұйымдастыруды зерттеу. Web – сайттарды жобалау дағдыларын меңгеру, скриптермен, фреймворкалармен, белгілеу тілдерімен және каскадтық стиль кестелерімен жұмыс істеу.

  • Толықтырылған шынайылыққа арналған Web-қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Браузерде іске қосу үшін толықтырылған және виртуалды шынайылық қосымшаларын жасау. толықтырылған шынайылық қосымшаларын кроссплатфорлық әзірлеу үшін бағдарламалық аспаптарды қолдану. Сондай-ақ, бейімделген веб дизайн және прогрессивті веб-қосымшалардың мүмкіндіктері қарастырылған

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру-құрылымдық сипаттамалары, жергілікті және құрамдас компьютерлік желілердің бағдарламалық және аппараттық компоненттерін стандарттау және біріздендіру бойынша ұғымдық аспектілерді қалыптастыру. Қолданушылық талаптар позициясынан желілік технологиялардың функционалдық қасиеттерін және олардың сервистік мүмкіндіктерін меңгеру. Желі пайдаланушыларына коммуникациялық қызмет көрсету жүйелері туралы түсінік алу. Пайдаланушылардың шектеулі контингенті бар желілерді басқару және әкімшілдеу бойынша дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Ойындар үшін жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Жүйелік талаптар мен геймплейге қойылатын талаптар. Эмуляция. ЖИ-ке кіріспе, ЖИ қолдану, ойындардағы ЖИ, машиналық оқыту және ойындарды әзірлеу, нейрондық желілер, соңғы автоматтар және маршрутты табу алгоритмдері, MiniMax алгоритмі, Альфа-бета кесу және тармақтау.

    Селективті тәртіп
  • Физика
    Несиелер: 4

    Физика материя қозғалысының жалпы түрлерін зерттейді. Бірінші бөлім материалдық нүкте мен қатты дененің кинематикасы мен динамикасына арналған. Үшінші - Электростатика, тұрақты ток және электрмагнетизм. Төртінші - тұрақсыз болып тұр және толқындармен. Бесінші-геометриялық және толқындық оптика. Келесі-кванттық Жарық теориясының элементтері және кванттық механика. Жетінші-Атом және атом ядросының физикасы.

  • Ойындар үшін озық толықтырылған шынайылық
    Несиелер: 5

    Ойын қозғалысын, оның мүмкіндіктерін іске асыру және кеңейту тәсілдерін терең зерттеуге баса назар аударылған. Іске асырудың технологиялық аспектілері: арнайы құрылғылар, құру кезеңдері, компоненттер, объектілер мен персонаждарды модельдеу үшін 3D-графика, геометрияны оңтайландыру. Техникалық шектеулер- суреттің жылтылдауы, ақпараттың түсін, ашықтығын жоғалту.

    Селективті тәртіп
  • Желілер және желілік технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курста ашық жүйелердің өзара әрекеттесуінің модельдері, жергілікті компьютерлік желілердің құрылу және жұмыс істеу принциптері, желілік технологиялар, жаһандық компьютерлік желілердің ұйымдастырылуы және технологиялары, корпоративтік желілер, компьютерлік желілердің желілік бағдарламалық және аппараттық ресурстарын әкімшілік басқару оқытылады.

    Селективті тәртіп
  • 3D және 2D ойындар анимациясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Ойындар үшін оңтайландырылған, жеңілдетілген геометриялық үлгілердің көмегімен анимацияны құруды қарастыру. Шаблондар негізінде шынайы және стильденген текстуралар мен шейдерлерді жасау тәсілдері; виртуалды жарықтандырудың әртүрлі түрлері; толықтырылған шынайылық қосымшаларында пайдалануды композициялау мен гармонизациялау әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Деректерді жіберу жүйелерінде кодтау теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің ақпаратты кодтау және сығу теориясының негіздерін қолдану бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Деректерді беру сұлбалары, тиімді, кедергіден қорғау және арналық кодтау әдістері оқытылады, кодтар мен декодерлердің аппараттық іске асыру сұлбалары қарастырылады

    Селективті тәртіп
  • Математика 1
    Несиелер: 4

    "Математика 1" пәні келесі бөлімдерден тұрады: сызықты және векторлық Алгебра элементтері, Аналитикалық геометрия элементтері, математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалының функциясын дифференциалдық есептеу және олардың қосымшалары, бірнеше айнымалының функциясын дифференциалдық есептеу және олардың қосымшалары. Есептеудің жаңа техникалық әдістері ғылымның кез келген саласына қатысты математикалық зерттеулерді пайдалануға және шешімді практикалық қолдануға жеткізуге мүмкіндік береді.

  • Математика 2
    Несиелер: 4

    "Математика 2" пәні келесі бөлімдерден тұрады: бір айнымалы функцияны интегралды есептеу; еселі интегралдар; дифференциалдық теңдеулер. Негізделген математикалық қорытындылар әдістердің жеткілікті ортақтығын, қосымшалардың кеңдігін және математиканың негізгі бөлімдерінің нарықтық экономиканың барлық салаларына терең өзара енуін қамтамасыз етеді.

  • 3D және 2D графикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттер статикалық объектілерін модельдеу және екі және үш өлшемді өлшемде физикалық процестерді визуализациялау идеясын қалыптастырады. Бұл графикалық ортада 2D және 3D объектілерді құру, сондай-ақ толықтырылған шынайылық қосымшаларында кейіннен қолдану үшін 3D сканерлеу көмегімен құру технологияларын туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
  • Бағдарламалық қамтаманы жобалаудың құралдары
    Несиелер: 4

    Бағдарламаларды әзірлеудің қазіргі заманғы аспаптық құралдарын дамыту бағыттары, олардың бизнес-процестерді сипаттауда қолданылуы зерттеледі, сондай-ақ объектілік және функционалдық модельдер әзірленеді. Бағдарламалық инженерияның қазіргі заманғы құралдары CASE (Computer Aided Software Engineering) қолданылады (автоматтандырылған бағдарламалау жүйесі).

    Селективті тәртіп
  • Операциялық жүйелер, орта және қабықтар
    Несиелер: 4

    Пән көп тапсырмалы ОЖ (Windows, Linux) жұмыс істеу принциптері мен архитектурасын, негізгі командалар мен интерфейстер жиынтығын, орталар мен қабықшаларды қарастырады. Операциялық жүйелерді орнату, конфигурациялау және сүйемелдеу, дербес компьютер ресурстарын және пайдаланушылардың есептік жазбаларын басқару, ресурстардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жеткілікті білім мен іскерлікті қамтамасыз етеді.

  • Көп қолданушылы және кроссплатформалы қосымшалары
    Несиелер: 5

    Кроссплатформа тұжырымдамасына және оның деңгейлеріне, ұштасуларына және шектеулеріне әртүрлі тәсілдер. Эмуляторлар және олардың шектеулері. Түрлі операциялық жүйелер мен платформаларға арналған қосымшалар жасау. Қосымшаларды кроссплатформалық әзірлеу үшін бағдарламалық аспаптарды пайдалану. Бірнеше қолданушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
  • Бағдарламалық қамтаманы жобалаудың Case-технологиясы
    Несиелер: 4

    Курста CASE бағдарламалық инженериясы мен бағдарламаларды жобалау құралдарының жіктелуі мен тағайындалуы, қазіргі CASE - құралдарының даму бағыттары қарастырылған, жобалаудың қазіргі заманғы құралдарының әдіснамалық және технологиялық негізі оқытылады. Білім алушылар кәсіпорындарды басқарудың ақпараттық жүйелерін құру және әзірлеу кезінде CASE-құралдарын қолдану дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттық жүйелерде деректер базасы
    Несиелер: 5

    Білім базалары мен банктерін жобалаудың кезеңдерін, құралдары мен әдістерін зерттеу. Қазіргі деректер модельдерін зерттеу және деректер базасы мен банктерін жүргізудің қазіргі құралдарының салыстырмалы сипаттамаларын талдау. Пайдаланушы қосымшаларын әзірлеу кезінде деректерді сипаттау және манипуляциялау тілдерін қолдану, деректерді графикалық бейнелеу, сонымен қатар деректерді бір платформада біріктіру үшін автоматтандыру құралдарын қолдану.

  • Ақпарат теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ақпаратты өлшеу, сақтау және берудің теориялық негіздерін беру. Негізгі міндеттері ақпаратты өлшеудің теориялық негіздерін, ақпаратты беру принциптерін, ақпаратты тиімді және кедергіден қорғау кодтау әдістерін, сигналдар теориясын зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Тірі ағзалардың, оның ішінде адамның тіршілік ортамен өзара қарым-қатынасын, қоршаған ортаға адам қоғамының әсер ету ауқымы мен әсер етудің рұқсат етілген шектерін, оларды азайту мүмкіндігін зерттейді. Бұл адамзаттың өмір сүруі және ғаламшарлық ауқымға ие болатын экологиялық дағдарыстан шығу туралы ғылым. Бұл ретте шешуші рөл экологиялық білім алады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіпорын экономикасы туралы білу мамандардың құзыреттілігінің, олардың кәсіпорынның экономикалық даму бағытын анықтау қабілетілігінің негізі болып табылады. Бәсекелестік нарықтық ортадағы кәсіпорындардың қызметі, шектеулі ресурстар шартында тиімді басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау үрдістері зерделенеді. Білім алушылар негізгі және айналым қаражаттары, кадрлық әлеует, еңбекақы төлеу жүйелері, өзіндік құн, қаржылық көрсеткіштер және инвестицияларды бағалау туралы білімді меңгереді.

  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнде Visual.Studio.NET Windows қосымшаларын құру кезінде ұсынылатын бағдарламалау технологиялары сұрақтары қарастырылған. Мәзірдің әр түрлі түрлерін құру, бағдарламалау тілінің графикалық мүмкіндіктерін пайдалану, әртүрлі типті ақпараттың үлкен көлемін өңдеуде көп терезе қосымшаларын құру мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады

  • Толықтырылған шынайлылықтың көп қолданушылы және кроссплатформалы қосымшалары
    Несиелер: 5

    Әртүрлі операциялық жүйелер мен платформалар үшін толықтырылған шынайылық қосымшаларын құру. Толықтырылған шынайылық қосымшаларын кроссплатформалы әзірлеу үшін бағдарламалық аспаптарды пайдалану. Толықтырылған шынайылықта бірнеше пайдаланушылардың өзара әрекеттесуі; әртүрлі типті ақпарат массивтермен бірлескен жұмыс.

    Селективті тәртіп
  • 3D және 2D ойындар графикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттер статикалық объектілерін модельдеу және екі және үш өлшемді өлшемде физикалық процестерді визуализациялау идеясын қалыптастырады. Бұл графикалық ортада 2D және 3D объектілерді құру, сондай-ақ толықтырылған шынайылық қосымшаларында кейіннен қолдану үшін 3D сканерлеу көмегімен құру технологияларын туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән киберқауіпсіздіктің негізгі ұғымдары мен концепцияларын, киберқауіпсіздік түрлерін, мақсатты кибершабулдарды (Kill chain) және киберинциденттерді, киберқауіпсіздіктерден қорғау технологияларын қарастырады. Қазіргі және болашақ қауіптерге қарсы киберқауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, шабуылдардың типтік сценарийлерін және олардан қорғау тәсілдерін талдау, резонанстық киберинциденттерді талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • Ойындар үшін суретті басып алу және сандық сканерлеу
    Несиелер: 5

    Ойындар үшін қозғалысты басып алу процесінде бейнелерді сандық өңдеу әдістері. Әртүрлі жүйелер мен платформалардың аппараттық және бағдарламалық тәуелді мүмкіндіктеріне сәйкес объектілердің сканерленген модельдерінің геометриясы мен күрделілігін оңтайландыру және жеңілдету.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету

  • Код ON2

    Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану

  • Код ON3

    Әртүрлі физикалық ұғымдарды, заңдарды түсіндіру, эксперименттер жүргізу, математикалық-статистикалық талдау аппаратын қолдана отырып, нәтижелерді жинақтау

  • Код ON4

    Есептің қойылымын математикалық негіздеу, ақпараттық жүйені жобалау және әзірлеу кезінде математикалық қамтамасыз етуді пайдалану

  • Код ON5

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау, асинхронды бағдарламалау, компьютерлік қауіпсіздік, бағдарламалау тілдерінің синтаксистік бірліктері, деректер құрылымдары, үлгілерді іріктеу және деректерді өңдеу алгоритмдері, объектілі-бағытталған бағдарламалау принциптерін түсіндіру

  • Код ON6

    Графикалық пайдаланушы интерфейсін визуалды әзірлеудің аспаптық құралдарын қолдану

  • Код ON7

    Әр түрлі әзірлеу орталарын, фреймворктарды, бағдарламалау тілдерін, 3D объектілер мен анимацияларды әзірлеу әдістерін, маркерлерді орнату әдістерін, толықтырылған шынайылық қосымшаларының архитектурасының нұсқаларын пайдалануды артықшылықтар мен кемшіліктер негізінде талқылау

  • Код ON8

    Кәсіпорындарды еңбек заңнамасының нормаларына сәйкес құру, белгісіздік пен тәуекелдер жағдайында кәсіпорындардың экономикалық мәселелерін шешу.

  • Код ON9

    Клиент-сервердің архитектурасымен және қашықтағы және жергілікті деректер қорымен толықтырылған шынайылықтың веб және мобильді қосымшаларын әзірлеу

  • Код ON10

    Компьютерлік жабдықты және виртуалды шынайылық жабдықтарын орналастыру

  • Код ON11

    3D моделдеу, анимация, толықтырылған шынайылық қосымшаларын әзірлеу орталарындағы компоненттерінің үйлесімділігінен пәнаралық білімді интеграциялау

  • Код ON12

    Толықтырылған және виртуалды шынайылықтың түрлері, объектілері және жүйелерін, оларды ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерін және талаптарын салыстыру

  • Код ON13

    3D нысандарын, визуалды эффектілерді және 3D анимациясын, 2D және 3D сканерлеуге негізделген маркерлер жасау

  • Код ON14

    Шешім қабылдау жүйелері және бағдарлама логикасының компоненттерін әзірлеу

  • Код ON15

    Тәуелсіз және үшінші тараптар құрған әртүрлі платформаларда мүмкін «қозғалтқыштарды» анықтау үшін эксперименттер жүргізу

6B06105 Математикалық және компьютерлік моделдеу
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Информационные системы в бизнесе, промышленности и образовании
Бакалавриат

Рудный индустриальдық институты

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Компьютерлік инженерия
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Математикалық және компьтерлік модельдеу
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 --
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

М.Тынышбаев атындағы көлік және коммуникация академиясы

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 Smart технологии
Бакалавриат

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Медиа технологиялар
Бакалавриат

Astana IT University

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B06105 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B06105 Телематика
Бакалавриат

Қазақстан-Неміс университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету/ Smart Computing
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B06105 Data Engineering
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top