Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 6B05201-Экология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ерекше қорғалатын табиғи аймақтар
    Несиелер: 5

    Табиғи және тарихи-мәдени объектілердің биологиялық әртүрлілігін сақтау, қорғау, қалпына келтіру және сақтауға арналған экологиялық және ғылыми мекемелердің мәртебесі бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың мәселелерін зерттеу. Курс үш негізгі бөлімнен тұрады: ерекше қорғалатын табиғи аумақтармен танысу - орман қорықтары, мемлекеттік қорлар және Қазақстан Республикасының мемлекеттік ұлттық паркі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Бұл пән өсімдіктердің анатомия, морфологиясы мен систематикасы, олардың әртүрлілігінің таксономиялық санаттары, эволюциялық даму үдерісіндегі экологиялық нысандар, адамның экономикалық өміріндегі маңыздылығы мен маңыздылығы, сондай-ақ тәртіп болып табылатын практикалық дамуын қарастырады. , өсімдік ағзасының құрылымын материалистік түсінуді қалыптастыруға және кең дүниетанымның дамуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 6

    Пән төменгі және жоғары өсімдіктердің жүйелілігін, олардың құрылымын, жіктелуін, эволюциялық дамуын, адамның экономикалық өміріндегі табиғаты мен маңызын зерттейді; анықтау және жіктеудің практикалық дағдыларын практикадан өткізу. Жүйелілік жоғары өсімдіктердің ұзақ және күрделі эволюциялық даму жолдарын көрсетеді және жеке таксондар арасындағы байланысты (филогенетикалық) қатынастарды көрсетеді. Өсімдіктердің экологиялық сипаттамаларына, олардың географиялық таралуына, олардың табиғатындағы рөліне, адам өм

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы зоология
    Несиелер: 5

    Тәртіп организмдердің жіктелу принциптерін зерттейді; жануарлардың негізгі таксондарын морфо-физиологиялық ерекшеліктері, биосферадағы зат пен энергияны айналдырудағы жануарлардың рөлі; биосфераның тұрақтылығын сақтауда биоалуантүрліліктің маңыздылығы; - жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері, сондай-ақ зерттелген жануарлардың әрбір тобына қазіргі жүйелі сипаттама береді, олардың ұйымдастырылуының негізгі ерекшеліктерін, биологиясын және дамуын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық генетика
    Несиелер: 4

    Ағзаның өзара әрекеттесуінің генетикалық аспектілерін, сондай-ақ қоршаған ортаның әсерімен организмдердің өзгеруін (қоршаған орта факторларын) зерттейтін ғылымның секциясы, генетикалық үрдістердің өзара әрекеттесуін және экологиялық қатынастарды зерттейді. Ол мутагендік экологиялық факторларды, мутация түрлерін, олардың салдарларын және сәйкестендіруін, сыналатын заттардың мутагендік әсерін бағалау әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектісі
    Несиелер: 4

    Экологиялық білім беру мен тәрбиелеуді ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі аспектілері бойынша, сондай-ақ экологиялық менеджмент туралы жаңа ғылыми деректерге сәйкес жаратылыстану ғылымының экологиялық аспектісінде жүйеленген білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 4

    Ғылым тұқымдық материалды, Г.Мендельдің, Т.Морганның заңдарын, мұрагерлік мәліметтерді берудің және тұқымдық материалды беру кезінде туындайтын заңдарды трансформациялаудың нақты механизмдерін, өзгермелілік үдерістерін, сондай-ақ медицина проблемаларын шешу үшін генетиканың практикалық маңыздылығын генетикалық құрылымның идеясын қарастырады, биотехнология, ауыл шаруашылығы және табиғатты қорғау. Қазақстан ғалымдарының республикадағы генетиканы дамытуға қосқан үлесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 5

    Биология ғылымы құрылымды, өмірлік үдерістерді, әртүрлілікті, жануарлардың таралуын, табиғатта және адам өміріндегі маңыздылығын зерттейді. Зертханалық сабақтар омыртқасыздар мен омыртқасыздарды дайындау әдістерін, сондай-ақ омыртқасыздар денесінің әртүрлі бөліктері үшін дәрілік препараттарды өндіруді, жануарлардың құрылымын толық биологиялық сызбаларды және бөлшектерді енгізуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 4

    Пән шеңберінде студенттер климаттың өзгеруі және жасыл экономика туралы ақпарат алады. Климаттың түсінігі және оның өзгеруі, климаттың өзгеруінің салдары. Тұрақты даму мәселелерін, Қазақстан Республикасының «жасыл» экономикаға көшу тұжырымдамасының негізгі ережелерін қарастырыңыз. Климаттың өзгеруімен күрес жөніндегі халықаралық келісімдерді, климаттың өзгеруі туралы халықаралық келісімдер бойынша Қазақстан міндеттемелерін талдау. Жаңартылатын энергия көздерімен танысыңыз. Қазақстандағы жаңартылатын энерг

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. «Мағлылық ел» патриоттық акті және оның ұлттық сананың маңызы. Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиялар» қоғамы. Р

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Климатология және метерология негіздері
    Несиелер: 4

    Планетамыздың ауа-райы мен климатын қалыптастыратын, атмосфера мен оның физика-химиялық процестері туралы негізгі білімдерін алу; Жердің климатының қалыптасу және табиғи ауытқуларын оның тарихи дамуында, қазіргі заманғы антропогендік факторлардың рөлін анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу. Физика-географиялық пәндер жүйесінде пән маңызды орын алады, өйткені ол атмосфераны, оның даму заңдылықтарын, ауа қабатының негізгі құрылымдық элементтерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи және сарқынды суды аналитикалық бақылау
    Несиелер: 4

    Білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, жер бетіндегі, жер асты және ағынды сулардың ластану сапасын және ластану дәрежесін бағалауға арналған аналитикалық физика-химиялық әдістерді қолдану, ластануды бақылау және фито-және зообионттар үшін салдарды бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, заң, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдары. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасындағы сот. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық негіздері. Қазақстан Республикасында азаматтық және отбасылық құқық негіздері. Еңбек құқығы және Қазақстан Республикасының әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттер үшін заңды жауапкершілік. Сыбайлас жемқор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық биогеография
    Несиелер: 4

    Биогеография, күрделі ғылым, тірі организмдер тірі, бір-бірімен өзара байланысты. Биогеографияның экологиялық бағыты қоршаған ортаның организмдер мен олардың қоғамдастықтарға таралуына әсерін қадағалауға мүмкіндік береді, экология заңдарын білу өсімдіктер мен жануарлардың популяцияларында аймақтық айырмашылықтардың себептерін анықтау үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық жобалау
    Несиелер: 4

    Экологияға және қоршаған ортаға түсетін ауыртпалықты төмендетуге және ластанудың салдарын болдырмауға арналған өнеркәсіптік кәсіпорындардың, елді мекендердің, энергетикалық кәсіпорындардың, ауыл шаруашылығы және басқа да объектілердің құрылысын жобалау мен негіздеу бойынша білімін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдіснамалық негіздерін қарастырады. «Қолданбалы бизнес» курсы сату нарығын талдау әдістерін, өнімнің сипаттамасын, өндіріс жоспарын әзірлеу мен ұсынуды, маркетинг жоспары мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, сондай-ақ қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғаттың даму негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын өнер туындыларының жалпы идеясы. Тарихи даму жолында қазақ халқының фольклорлық шығармалары - рухани-көне түркі жазбадағы ұлттық мұраның негізі. Халықтың эстетикалық көзқарасын қалыптастырудағы ауызша әдебиет пен жазбаша әдебиеттің мәні. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар дәуіріндегі әдебиет пен өнер туралы жалпы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 6

    Анатомия және адам физиологиясы, дамудың негізгі тарихи кезеңдері, ағзаның физиологиялық функциялары және оларды реттеу жүйелері, адам ағзасының дамуының құрылымдық және функционалдық параметрлері, міндеттері мен әдістерін зерттейтін ғылым секциясы, сондай-ақ адам ағзасының құрылымы мен функционалдық белсенділігін біртұтас көзқараспен қамтамасыз етеді ашық жүйенің биофизикалық процестерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мутациялық процесс
    Несиелер: 6

    Мутагендік факторлардың организмдердің жеке топтарының дамуы мен өсуіне әсері саласында іргелі білімді қалыптастыру, мутагендік әсерлерді және олардың адам ағзасы үшін салдарын бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық биология
    Несиелер: 6

    Молекулалық деңгейден биосфералық деңгейге дейін ағзаның өсуі мен дамуына физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың рөлін, экологиялық факторлардың өзара байланысын түсіну; антропогендік әсер ету кезінде экожүйелердің тұрақтылығын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам экологиясы
    Несиелер: 6

    Пән жеке тұлғаның өзара әрекеттесуін күрделі көпқандылықты қоршаған әлеммен, әрдайым күрделі болып келе жатқан динамикалық даму ортасы бар биоқұрылым ретінде қарастырады. Дененің әртүрлі функцияларының, метаболизмінің, қан айналымының, тыныс алудың, асқорытудың, бұлшықет жұмысының, жүйке жүйесінің әр түрлі табиғат жағдайлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік организмніне тән процестер мен функцияларын зерттейтін ғылым: су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды заттардың енуі және қозғалысы, өсімдік ағзасының өсуі мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биохимиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер биохимиясы-бұл биологиялық полимерлер мысалындағы заттардың химиялық құрамы мен өсімдікте айналуы, өсімдік ағзасының физиологиялық көрсеткіштері туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 6

    Қоршаған орта факторларына байланысты жануарлар мен өсімдіктердің организмінде кездесетін физиологиялық процестерді зерттеу. Өсімдіктердің физиологиялық процестерінің негізінде жатқан жалпы заңдар мен механизмдер. Жануарлар мен өсімдік ағзаларын тамақтану, көбею, тірі қалу үшін қоршаған орта факторларының маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтың құрамы, қасиеттері, пайда болуы және дамуы туралы білімді қалыптастыру, олардың географиялық таралуы және ұтымды пайдалану; топырақтың анализі және олардың жіктелуі бойынша тәжірибелік дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биодинамикалық ауыл шаруашылығы жүйесі
    Несиелер: 6

    Биодинамикалық фермерлік жүйе - синтетикалық тыңайтқыштар мен пестицидтер негізінде химиялық заттардың қазіргі заманғы құралдарын пайдаланудан толық бас тартуды ұсынатын фермадағы осы түрді зерттейді. Бұл көзқарастың ерекшелігі тірі қоғамдастықтың элементтері арасындағы, өзара қарым-қатынасқа және қоғам мен қоршаған әлемге, бүкіл әлемге өзара мұқият қарауға негізделген. Практикалық тұрғыдан алғанда, оның негізгі қағидалары барлық ауыл шаруашылық жұмыстарын табиғи және ғарыштық ырғақтарға сәйкес жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік микробиология
    Несиелер: 5

    Прокариоттық және эукариоттық микроорганизмдердің өмірлік белсенділігінің үлгілері пайдалы заттардың немесе өнімдердің пайда болуына әкелетін технологияның негізгі объектілері ретінде; атмосфераның ластануын, топырақты және ағынды сулардың тұрмыстық және өнеркәсіптік суларын тазарту үшін микроорганизмдерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Геоэкология - әлеуметтік экологияның бөлігі болып табылатын бірқатар жеке ғылыми пәндердің бірі. Географиялық ғылымның бұл бөлімі табиғи-антропогендік геосистемалардың (пейзаждардың) экологиялық жай-күйі мен кеңістіктік саралануының заңдылықтарын зерттейді. Геоэкологияның негізі адамның табиғи орта мәселесін шешудің кешенді, жүйелі тәсілінің принципі. Барлық антропогендік факторлар өндiрiстiк күштердiң даму қарқындарына тiкелей әсер етедi, бұл өз кезегінде табиғи ресурстардың қарқынды сарқылуына және қоршағ

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Экологиялық химияның негізгі ұғымдары; химиялық элементтердің биохимиялық рөлі мен улы қасиеттері және олардың бейорганикалық қосылыстары; экологиялық токсикант; ауаның, судың, топырақтың экологиялық химиясы; экологиялық мониторинг; кәсіпорынның экологиялық паспорты. экологиялық сараптама, оның мақсаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық экологиясы
    Несиелер: 6

    Ауылшаруашылық экологиясы - ауыл шаруашылығы ресурстарын (топырақ, табиғи жем беру, ауыл шаруашылығы ландшафтарының гидрологиялық сипаттамалары), биологиялық әртүрлілікті сақтау және ауыл шаруашылығы ресурстарын бір мезгілде сақтай отырып, өсімдік шаруашылығы және мал шаруашылығы өнімдерін алу үшін ауыл шаруашылық мақсатта пайдалану мүмкіндігін зерттейтін ғылым кешені. Аграрлық экология ХХ ғасырдың екінші жартысында қолданбалы экология секциясы ретінде қалыптасты. Соңғы онжылдықтарда агросферадағы экология

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биосфераның құрылымы мен эволюциясы
    Несиелер: 4

    Жер бетіндегі өмірдің пайда болу негізі ретінде органикалық заттарды қоса алғанда, әртүрлі физика-химиялық жүйелердің ұзақ эволюциясы үдерісін зерттеу. Тірі ағзалардың тіршілік ортасына әсер етуі, топырақтың, судың және атмосфераның өзгеруі. Планетаның жаңа қабығының тірі ағзаларының белсенді өмірінің нәтижесінде қалыптасу - биосфера, ол тірі және созылмайтын арасындағы өзара қарым-қатынастың ең жоғары деңгейі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндіріс экологиясы
    Несиелер: 5

    Негізгі өндірістік салалар және олардың өзара және қоршаған орта ресурстары арасындағы іс-қимылы; қолданыстағы өндірістердің қоршаған ортаға теріс салдарының деңгейін төмендету жолдары мен әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық экология
    Несиелер: 5

    Биологиялық экология курсы тiрi организмдердiң мекендейтiн ортасы, популяциялар, қауымдар және экожүйелер туралы заңдарымен өзара әрекеттесу туралы негiзгi бiлiмдердi қамтамасыз етедi. Биосфераның тұжырымдамасы және қазіргі заманғы дүниетанымның маңыздылығы анықталды. Қолданбалы экология секциясында атмосфераға, гидросфераға, литосфераға және биотикалық қауымдастыққа антропогендік әсердің ең маңызды заманауи салдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоботаника
    Несиелер: 5

    Экологиялық факторларды ескере отырып, өсімдік қауымдастықтарында балансты қалыптастыру және қолдау ерекшеліктері, оларды жер аумағына бөлу туралы білім қалыптастыру; фитоценоздың құрамын, құрылымын, ғарышта және уақыттың бүкіл аумағында және Жердің су аймағында динамикасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоалуандылықты сақтау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың басты мақсаты - қоршаған ортаның қарқынды ластануы, биологиялық ресурстарды үнемі жоғарылату және ағзалардың мекендейтін жерлерінің бұзылуы жағдайында биологиялық әртүрлілікті сақтаудың қажеттілігін ұтымды пайдалану және көбейту негізінде қалыптастыру. Пәннің міндеті – организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуінің заңдылықтарын, қоршаған ортаға және организмдердің әртүрлілігіне антропогендік әсер ету заңдылықтарын ашу, Биоәртүрлілікті тиімді пайдаланудың, түрлерді қалпына келтіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фитоценология
    Несиелер: 5

    Фитоценология - ботаниканың соңғы бөлімдерінің бірі. Фитоценологиямен танысу, студенттер алғаш рет жеке өсімдіктер мен олардың мүшелерін емес, фитоценозда өсірумен айналысады. Фитоценоз биогеоценоздың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, ол, өз кезегінде, Жер биосферасының жіктеу бірлігі болып табылады. Сондықтан биосфераны түгендеудегі фитоценологияның рөліне және оның өнімділігін арттыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курстың негізгі рөлі – өсімдік қоғамдастықтары, олардың морфологиясы, экологиясы, жіктелуі,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Популяциялар экологиясы
    Несиелер: 5

    Ол табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен, әсіресе қоршаған ортаның қарқынды ластануы жағдайында, популяциялар арасындағы өзара қарым-қатынастар және т.б. арасында халықтың мөлшері мен тығыздығының негізгі заңдарын, қоршаған ортаның өзгеру жағдайындағы халықтың өзгеруін зерттейді. Қоршаған орта мен халықтың табиғи және антропогендік әсерлеріне байланысты проблемалардың ауқымын талдау; экологиялық қызметтің нақты мақсаттары мен басымдықтарын қарастыру; биология және экология туралы білімді бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Урбоэкология
    Несиелер: 5

    «Адам - қоғам - табиғи орта» қатынастар жүйесі; адам және қалалық қоршаған орта, қаланың экологиялық қауіпсіздігін басқару, табиғи ресурстар және оларды ұтымды пайдалану жолдары; антропогендік жүктемелерді реттеудегі экологиялық тәсілдер

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологияны нормалау және сараптама негіздері
    Несиелер: 4

    Әртүрлі кәсіпорындардың қоршаған ортаға әсер ету деңгейін ұтымды ету, адамның экономикалық қызметінің салдарын бағалау және болжау әдістерін регламенттейтін нормативтік және экологиялық актілер; қоршаған ортаға әсерді бағалау - ҚОӘБ. Жобалардың қоршаған ортаға әсерін бағалау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инженерлік экология
    Несиелер: 4

    Ауа ластануының, гидросфераның, литосфераның өнеркәсіптік көздерімен танысу; өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға зиянды әсер ету деңгейін төмендету; қолданыстағы салаларды көгалдандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиациялық экология
    Несиелер: 6

    Радиациялық экология - радиоактивті заттармен ластанған табиғи орталарда өсімдіктер мен жануарлардың организмдер мен қауымдастықтардың өмір сүру сипаттамаларын зерттейтін ғылым. Радиациялық экология - жүйелі биологиялық құрылымдардың (макромолекулалардан биосфераға дейін) өзара қарым-қатынасын зерттейтін ғылыми пәндердің жиынтығы болып табылатын биоэкологияның бір бөлігі. «Радиациялық экология» курсы студенттерді заманауи радиоэкологияның негізгі мәселелері мен бағыттарымен таныстыру үшін әзірленген. Қазірг

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Орман шаруашылығы - орман ресурстарын өсіру, қорғау және пайдалану саласындағы экономикалық қызмет саласы; сондай-ақ ормандардың өнімділігін арттыру, жетілдіру және арттыру әдістемелерін зерттейтін ғылыми пән. Ағаштан және басқа да орман өнімдерінің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ормандарды өсіру және орнықты пайдаланудың теориясы мен практикасы, сондай-ақ ормандарды жақсарту және оның су қорғау, экологиялық және әлеуметтік функцияларын жақсарту. Ол экономикалық, экологиялық және әлеуметтік аспектіге и

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік экология және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Әр түрлі өнеркәсіптік қалдықтардан туындаған Биосфера компоненттерінің азып-тозуының себептері мен салдарын анықтау, алдын алу қабілеті бойынша тәжірибелік біліктердің мәселелері; өнеркәсіптік кешендердің қолайсыз әсер етуі кезінде қоршаған орта жағдайының динамикасын болжау, сондай-ақ тікелей емес, кумулятивті, қиын болжанатын әсерлерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық қорларға кіріспе
    Несиелер: 6

    Экологиялық қортану - бұл биотаны (тірі ағзаларды), ең алдымен, литосфераның минералдық ресурстарымен және геологиялық ғарыш ресурстарымен адамның қажеттіліктеріне пайдалану тұрғысынан морфологиялық, ретроспективті және болжамдық мәселелер мен проблемаларды зерттейтін практикалық бағыт, белсенді техногенез дәуірі. Бұл зерттеулердің басты мақсаты - пайдалы қазбалардың қорларын іздеу және есептеу емес, экологиялық салдарларды ескере отырып, оларды тұтынудың ағымдағы деңгейіне және ұтымды пайдалануға сәйкестіг

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 6

    Экологиялық мониторинг - бұл геосистемалардың жай-күйі мен олардың компоненттерін бақылау, бағалау және болжау жүйесі. Осы анықтамаға сәйкес, мониторинг үш негізгі блокты қамтиды: қоршаған ортаның элементтерін (атмосфералық ауа, топырақ, жер беті, теңіз және жер асты сулары, геологиялық ортаның және т.б.) байқаудың кешенді жүйесі, жалпыландыру блогы, байқау деректерін бағалау және ұсыну табиғи орталар мен жүйелердің болашақ жай-күйін болжау блогы. Курстың мақсаты-студенттердің табиғатты қорғау қызметінің не

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық бақылау әдістері мен құралдары
    Несиелер: 4

    Ауаның, гидросфераның, литосфераның ластануының өнеркәсіптік көздерін білу; түрлі орталардың өндірістік және тұрмыстық ластануын бағалаудың теориялық және практикалық әдістерімен танысу, ластануды бақылау аспаптары мен құрал жабдықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық ресурстар
    Несиелер: 6

    Әлемнің биологиялық ресурстары - жердің табиғи ресурстарының маңызды түрлерінің бірі болып табылады. Бұларға флора мен фауна ресурстары, сондай-ақ адамзаттың қажетті игіліктерінің табиғи көздері болып табылатын генетикалық ресурстар жатады. Биологиялық ресурстарды қысқарту, көбінесе, адамзаттың антропогендік қызметінің нәтижесі болып табылады және ол ең маңызды мәселе болып табылады. Өсімдіктер мен жануарлар табиғи ресурстардың ядросын қалыптастырады және экожүйелердің қалыпты жағдайын сақтау үшін күш-жігер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дендрология
    Несиелер: 4

    Дендрология - орман өсімдіктері мен олардың тіршілік формалары, морфологиялық ерекшеліктері, экологиялық қасиеттері, интраспеттік әртүрлілігі, географиялық таралуы, өсімдіктер мен шаруашылықты пайдаланудағы рөлі. Ағаштар мен бұталардың флорасын зерттеу «Орман шаруашылығы» мамандығы бойынша оқитын студенттердің іргелі жалпы биологиялық және кәсіптік білімінің ажырамас бөлігі болып табылады, орман биоценоздарында жүргізілетін әр түрлі аудандардың биологиялық зерттеулерінің негізі. Бұл курс математикалық және

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 6

    Ғаламдық экология тұтастай алғанда биосфераны зерттейді, яғни, Жер шарындағы кеңістіктегі экологиялық жүйе. Қазіргі заманғы жаһандық экологияның негізгі міндеттері тіршілік ету ортасындағы антропогендік өзгерістерді зерттеуді және оны сақтау әдістерін негіздеуді және адамзат мүдделерін жақсартуды қамтиды. Осыған байланысты келешекте экологиялық жағдайдың өзгеруін болжау маңызды мәнге ие болады және осының негізінде таяу жылдарға және алыс болашаққа адамдардың тіршілік ету ортасын сақтауға және жақсартуға,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстан тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімін көрсету

  • Код ON2

    Қоғам туралы білімді біртұтас жүйе және адам ретінде қолдану, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін түсіну, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласында Тараптардың құқықтық мүдделерін пайдалану, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін ескере отырып, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттарын пайдалану, өзінің кәсіби қызметінде латын графикасын пайдалану

  • Код ON3

    Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігінің, прагматизмінің, өзара түсіністігінің, төзімділігінің және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекіту

  • Код ON4

    Микроскоптың көмегімен эксперимент жүргізу, пәннің терминдерімен ұғымдарын білу. Өсімдіктердің, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың жүйелі санаттарында, тұжырымдамаларында, заңдарында, заңдылықтарында, өзекті мәселелерінде бағдарлау, олардың құрылысымен функцияларын түсінеді

  • Код ON5

    Адам ағзасында өтетін процестерді бейнелейтін анатомиялық және физиологиялық атластармен (фотосуреттермен, суреттермен, сызбалармен) жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Табиғатты және адам экологиясын қорғаудың аумақтық кешенді схемасын қалыптастырудағ дыларын қолдану

  • Код ON6

    Жаратылыстану экологиялық аспектілерінің аса өткір және күрделі мәселелерін кешенді және объективті талқылау дағдысының болуы

  • Код ON7

    Экологиялық құбылыстар мен экологиялық проблемалардың химиялық негіздерін түсіну. Биоценоздағы құрлық биомдарымен түрлердің ареалдарының негізгі түрлерін анықтау үшін білімді қолдану.

  • Код ON8

    Биосфераға антропогендік әсерлердің салдарын және қазіргі биосфералық үрдістерді, олардың тиімділігін Эволюциялық тарихи процестермен байланыстыра отырып бағалау

  • Код ON9

    Қоршаған ортаның физикалық-географиялық сипаттамаларын талдау және болжау әдістерін қолдану; "Жасыл" экономика талаптарын ескере отырып, экономикалық қызметтің жаңа аспектілерін жоспарлау.

  • Код ON10

    Өсімдік қауымдастықтарын талдау және сипаттау, гербар материалымен жұмыс істеу, дендрологиялық гербарийді жинау және рәсімдеу әдістемесін пайдалану

  • Код ON11

    Өзінің кәсіби қызметінде экожүйелер мен популяциялар туралы білімді бекіту

  • Код ON12

    Қоршаған ортаға антропогендік әсер мен байланысты проблемаларды талдауды жүзеге асыру, қоршаған ортаға бағалау және мониторинг жүргізу

  • Код ON13

    Өнеркәсіптік және қалалық объектілердің қоршаған ортамен адам денсаулығына теріс әсерін анықтау

  • Код ON14

    Зерттеу нәтижелерін және жобалық шешімдерді зерттеу және жалпылау, оқыту процесінде алынған теориялық, практикалық, кәсіби білімді жүйелеу, бекіту, кеңейту. Таңдалған тақырыптың өзектілігі мен маңыздылығын ұғыну.

  • Код ON15

    Алынған білімді толық игеруді, құзыреттілікті және практикалық дағдыларды қалыптастыруды растау

6B05201 Экология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Қолданбалы экология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология және табиғатты пайдалану
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Геоэкология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология-химия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top