Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогтерді даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика, оның пәні, міндеттері. Әлеуметтік педагогиканың негізгі принциптері. Тұлғаның әлеуметтік қалыптасу педагогикасы. Әлеуметтену факторлары. Бейімделу, бейімсіздену және қайта бейімделу. Әлеуметтік педагогика әдістері. Алдын алу. Балалар мен жасөспірімдердің дамуындағы әлеуметтік ауытқулар. Девиантты және делинквентті мінез-құлық. Әлеуметтік педагогтың кәсіби іс-әрекеті және педагогикалық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзіндік сана және өзін-өзі тану психологиясы
    Несиелер: 4

    Тұлға туралы заманауи теориялардың жіктелуі. "Дене" – «Мен-бейнесін» дамыту. Отбасының «Мен-бейнесінің» дамуына әсері. Өзіндік сана және өзін-өзі тану психологиясының принциптері. Сананы тазарту. Өзіндік сана процесс ретінде: мақсаттары, себептері, әдістері, нәтижелері. Сана-сезімді қалыптастыру және жауапкершілік. «Реалды Мен» және «Болашақтағы Мен». Өзін-өзі тану әдістері. Баланың өзін-өзі бағалауы және мектептегі үлгерімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану: теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Өзін-өзі тану процесс ретінде: мақсаттар, мотивтер, әдістер, нәтижелер. Өзін-өзі тану жолдары: әлеуметтік, семантикалық, тұтастық. Құндылық мағынасындағы өзін-өзі тану. Өзін-өзі тану әдістері мен тәсілдері, кедергілері. эмпирикалық және теориялық әдістері. Өзін-өзі тану және дамытуды педагогикалық қолдау. К.Роджерстің «Жеке тұлғаға бағытталған технологиясы». Өзін-өзі тану бойынша практикум. Сәйкестендіру және рефлексия өзін-өзі тану механизмі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі Египеттегі, Ежелгі Үндістандағы тәрбие мен оқытудың ерекшеліктері. Ежелгі әлемдегі әлеуметтік тәрбие. Шығыстағы білім беру жүйесі. Батыс Еуропадағы әлеуметтік-педагогикалық идеялар. Қайта өрлеу дәуіріндегі әлеуметтік педагогика идеялары. Утопиялық социалистердің әлеуметтік-педагогикалық идеялары. Қазақстандағы білім беру мен педагогикалық ойдың тарихы. Қазақстандағы әлеуметтік педагогиканың ерекшеліктері. Өзін-өзі тану адамгершілік-рухани тәрбиенің негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық конфликтология
    Несиелер: 4

    Конфликтология ғылым ретінде, оның пәні, міндеттері және әлеуметтік функциялары. Жанжалдардың әлеуметтік табиғаты мен себептері. Жанжалдардың жіктелуі және олардың қоғамдағы рөлі. Жанжалдың құрылымы және оның негізгі кезеңдері. Ішкі қақтығыстар: олардың себептері, түрлері және әлеуметтік рөлі. Тұлғааралық қақтығыстардың әлеуметтік табиғаты мен сипаты. Әлеуметтік-топтық қақтығыстар: себептері, түрлері және әлеуметтік рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Өзін-өзі тану" пәнін оқытуда жаңартылған мазмұнды білім беру
    Несиелер: 5

    «Өзін-өзі тану» пәнін жобалаудың тұжырымдамалық, мазмұндық, процессуалдық ерекшеліктері. «Өзін-өзі тану» сабағының құрылымы. «Өзін-өзі тану» пәнінің орны, рөлі, мақсаты, міндеттері және пәнаралық байланыстары. «Өзін-өзі тану» сабақтарында АКТ-технологияларын қолдану. Шығармашылық жұмысты ұйымдастыру тәсілдері. Сабақтардағы рефлексия және өзін-өзі бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық анимация
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық анимацияның мәні мен маңызы. Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет: мазмұны, құрылымы, түрлері, формалары. Білім беру саласында әлеуметтік-педагогикалық анимацияны оқытудың педагогикалық негіздері. Балалар демалысын ұйымдастыруда әлеуметтік-педагогикалық анимацияның формаларын қолдану қажеттілігі. Балаларға арналған демалысты ұйымдастырудың мақсаттары мен міндеттері, құрылымдары, ережелері мен функциялары. Педагог-аниматордың тұлғасы. Анимациялық бағдарламаларды жобалау. Кәсіби-педагогикалық аниматорлық қызметтің әдістері мен формалары. Кәсіби-педагогикалық аниматорлық қызмет технологиялары. Педагогикалық анимациядағы ойын технологиялары. Педагогикалық анимациядағы диагностика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық ұғымы және табиғаты. Көшбасшылық теориялары, көшбасшылар типтері. Көшбасшының әлеуметтік-психологиялық портреті. Көшбасшы бейнесі: құру және жылжыту технологиясы. Көшбасшылық қасиеттерді зерттеудің негізгі бағыттары. Табысты менеджерлердің мінез-құлқын зерттеу. Көшбасшы имиджінің құрылымы. Жұмыс тәртібі, көшбасшылық қасиеттері. Көшбасшылық және өзін-өзі бағалау. Өзіндік көшбасшылықты ынталандыру. Көшбасшылық мінез-құлықтың вербалды емес элементтері. Көшбасшылық модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық тренингтер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология әдістері жүйесінде оқыту. Әлеуметтік психологиялық дайындықтың тарихы және дамуы. Әлеуметтік-психологиялық дайындықтың негізгі әдістері. Әлеуметтік психологиялық оқытудың әдістері мен тәсілдері, топтық психологиялық дайындықтың мәні. Оқу тобының психологиясы. Психологиялық теориялар мен жүзеге асырудың негізгі түрлері. Ұйымдастыру және жүзеге асыру. Оқу топтарының критерийлері мен жіктелімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктері. Педагогтарды өзіндік жеке және кәсіби өсуін жобалау дағдыларына үйрету. Субъективті тәжірибе мен жеке мүмкіндіктердің ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық іс-әрекетке ену. Өзгерістерді өзін-өзі ұйымдастыру қызметі. Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарының кәсіби өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуын психологиялық-педагогикалық қолдаудың формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-педагогикалық шеберліктің негізгі ерекшеліктері: түсінігі мен мәні. Педагогикалық шеберлік әлеуметтік педагог пен өзін-өзі тану мұғалімінің кәсібилігінің сипаттамасы ретінде. Педагогикалық мәдениет мұғалімнің кәсіби қызметінің маңызды сипаттамасы. Педагогикалық техника мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің ажырамас бөлігі ретінде. Мұғалімнің мимикалық және пантомимикалық айқындылығы. Сөйлеу техникасының негіздері. Педагогикалық қарым-қатынас техникасы. Педагогтың креативтілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогтың сәтсіз, ақаулы отбасымен қарым-қатынасын анықтау бойынша зерттеулер: отбасы құрамы, әлеуметтік мәртебесі, құрылымы, тұрмыстық жағдайы, материалдық жағдайы. Әлеуметтік педагогтың міндеттері: отбасындағы қарым-қатынасты жақсарту, ата-аналар мен балалардың жауапкершілігін нығайту, тәрбиелеу, қиын өмірлік жағдайдан шығу жолына бағдарлау. Әлеуметтік педагог-сынып жетекшісі-ата-аналардың бірлескен жұмысы. Сәтсіз отбасымен жұмыс жасау технологиясы. Отбасымен жұмыс істеудің профилактикалық, диагностикалық, оңалту деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Девиантты мінез-құлықты балаларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 4

    Девиантты мінез-құлықтың түрлері мен себептері. Заңсыз мінез-құлықтың ерекшеліктері мен себептері. Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын-алу бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтің негізгі бағыттары мен әдістері. Бала тәрбиесіндегі қиындықтар: мәселенің мәні, себептері. Девиантты мінез-құлқы балалардың сәтсіздікке ұшырау себептері және олқылықтармен жұмыс істеу формалары. Девиантты мінез-құлықты балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жастар қоғамның әлеуметтік-демографиялық тобы ретінде. Жас ұрпақтың әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-мәдени сипаттамасы. Жастардың өзекті әлеуметтік мәселелері. Технологиялық процесс ретінде жастармен әлеуметтік жұмыс. Жастармен әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары. ҚР-дағы жастарды қолдаудың негізгі бағыттары. ҚР жастар саясаты. Әлеуметтік қызметтегі жас жұмыссыздармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс. Жастармен әлеуметтік жұмыстың заманауи шетелдік тәжірибесін салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Реабилитация орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық оңалту әлеуметтік педагог жұмысының негізгі технологиясы ретінде. Әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу оңалту процесінің құрамдас бөлігі. Әлеуметтік-ортаны бағдарлау оңалту процесінің құрамдас бөлігі ретінде. Жеке оңалту бағдарламаларын әзірлеу. Балалар мен жасөспірімдерге арналған оңалту мекемелерінің түрлері. Девиантты мінез-құлықты балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік-педагогикалық оңалту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекетті құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінің функционалдық міндеттері, принциптері мен құқықтық негіздері. Мектептегі әлеуметтік педагог қызметінің құқықтық және нормативтік негіздері. Ұйымдастырушылық принциптер мен құқықтық жұмыс негіздері идеясы. ҚР Бала құқықтары және құқықтық қорғау түрлері. Балаларды қорғаудың құқықтық аспектілері. Қиын өмірлік жағдайдағы балаларды нормативтік-құқықтық қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Үлгермеуші балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Балалардың үлгермеушілік мәселелерін зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы. Мектептегі сәтсіздіктің себептері. Үлгерімі төмен оқушылардағы оқу қызметінің құрылымы. Үлгермеген оқушылардың жеке басының психологиялық ерекшеліктері және танымдық саласы. Оқушылардың үлгермеуінің себептерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау. Отандық және шетелдік психология мен педагогикадағы үлгермеуші оқушылармен жұмыс тәжірибесі. Оқытуды ұйымдастыру және түзетудің педагогикалық көмек нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушыларды әлеуметтік педагогикалық қолдау
    Несиелер: 4

    Балалық шақтың психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық сипаттамалары. Әлеуметтік-педагогикалық көмектің, отбасы мен балаларды қолдаудың негізгі мақсаттары мен міндеттері, бағыттары. Балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік-педагогикалық қолдау жүйесін ұйымдастыру әдістемесі. Балалар мен жастарды әлеуметтендіруді әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологиясы. Қауіп тобындағы балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау, оларды шешу жолдары. Отбасындағы зорлық-зомбылықтың құрбаны болған балаларға әлеуметтік-педагогикалық қолдау және түзету жұмыстарын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік педагогикадағы жобалау идеяларының даму тарихы мен кезеңдері. Әлеуметтік-педагогикалық жобалау мен жоспарлаудың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Жобаны іске асырудың негізгі мақсаты, міндеттері мен тетіктері. Алгоритмдер кезеңдері және жобалау технологиясының негіздері. Әлеуметтік педагогтың жобалау процесін жүзеге асыру. Команда мен жоба ұжымын қалыптастыру. Жобаларды басқару, болжау және сараптамалық іс-әрекет. Жобалау іс-әрекетінің субъектілері мен объектілерінің негізгі функциялары. Әлеуметтік-педагогикалық жобалардың түрлері мен негізгі нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Өзін-өзі тануды"оқытудың аксиологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану"пәнін оқытудың құрылымдық-мазмұндық және әдістемелік аспектілері. Сабақты жоспарлау негіздері. Өзін-өзі тану сабағында жағымды көңіл күй. Өзін-өзі тану сабақтарында дәйексөздерді қолдану, ән айту және музыка. Өзін-өзі тану сабағындағы шығармашылық және топтық іс-әрекет. Сюжетті айту тәсілі. Өзін-өзі тану сабақтарын талдау, оқушылардың рухани-адамгершілік дамуын мониторингілеу және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың волонтерлік қызметі
    Несиелер: 4

    Еріктіліктің тарихи аспектілері. Әлеуметтік педагогикадағы волонтерлік қызметтің ұйымдастырушылық-педагогикалық алғышарттары. Волонтерлік қызметте нормативтік-құқықтық құжаттарды реттеу. Волонтерлік қызметті зерттеу тәсілдері. Еріктіліктің маңызды сипаты мен ерекшеліктері. Еріктілердің заманауи моделі. Коммуникативтік құрал-волонтерлік қызметтегі қарым-қатынастың негізі. Еріктілер топтарын, отрядтарды ұйымдастыру. Волонтерлік акцияларды ұйымдастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың технологиялары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың түрлері. Әлеуметтік-педагогикалық технологиядағы әлеуметтік объектінің ерекшелігі, онымен жұмыс істеу кезінде қолданылатын әдістер мен формалар. Әлеуметтік-педагогикалық процестердің барысын талдау, оны жүзеге асыратын қызметкерлер мен әлеуметтік педагогтың іс-әрекеті мен қызметін басқару, бақылау, байланыстыру. Әлеуметтік оңалту технологияларының жеке, топтық ортақтығы. Консультациялық технологияның қайшылықтарын, мақсаттары мен мүдделерін анықтау. Профилактикалық және көше жұмыстарының технологиясы және әлеуметтік делдалдық технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру орталығы. Мектептегі әлеуметтік педагогтың жұмысы. Қазіргі жағдайдағы мектептің әлеуметтік міндеттері. Ұжымдағы жеке тұлғаны әлеуметтік тәрбиелеу тәжірибесі. Мектептегі әлеуметтік педагогтың негізгі лауазымдық міндеттері. Әлеуметтік педагог жұмысының бағыттары. Әлеуметтік педагогтың ата-аналармен өзара әрекеттесуі. Ата-аналарды әлеуметтік-педагогикалық ағарту бойынша әлеуметтік педагогтың жұмысын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогикалық диагностика
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздері. Диагностика ғылымның қолданбалы саласы ретінде. Әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың пәні, объектісі, міндеттері. Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың орны мен рөлі және педагогикалық процестің барлық субъектілерімен өзара әрекеттесуі. Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі әлеуметтік-педагогикалық диагностикалық әдістердің ерекшеліктері. Әлеуметтік-педагогикалық диагноздың мәні мен мазмұны. Әлеуметтік-педагогикалық деректерді өлшеу және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Өзін-өзі тану" пәнін оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    ««Өзін-өзі тану» пәнін оқытудағы инновациялық технологиялар» курсының мақсаты, міндеттері және мазмұны. Дәстүрлі педагогикалық технология. Оқытудың интерактивті әдістері. Ойын оқыту технологиялары. Дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологиялардың сабақтастығы негізінде инновацияларды дамыту. Ұжымдық оқытудың технологиялық жүйесі. Гуманистік білім беру технологиялары. Гуманистік тәрбие әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-педагогика
    Несиелер: 3

    Арт-педагогиканың пайда болуы. Арт-педагогиканың мақсаттары мен міндеттері, арт-педагогиканың функциялары. Арт-педагогикалық технологияларды қолдану теориясы мен әдістемесі. Арт-әдістер, тәсілдер, бейнелеу құралдары мен материалдар түрлері. Сабақтан тыс іс-әрекетті ұйымдастырудағы, зияткерлік дағдыларды оқыту мен қалыптастырудағы Арт-әдістер. Инклюзивті оқытуда арт-педагогика мен арт-терапияны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Өзін-өзі тану» пәнін оқытудағы шығармашылық іс-әрекет
    Несиелер: 5

    Өзін-өзі тану сабағындағы шығармашылық іс-әрекет. Жағымды көңіл күйдің көркемдік көрінісі, суреттердің көмегімен құндылықтарды бейнелеу, өлең оқу және проза, жалпы топтық сурет. Сабақтағы шығармашылық іс-әрекеттің артықшылықтары: оқушының өзіне деген сенімділігіне ие болу, шығармашылық ойлауды дамыту, айырмашылықты көру қабілетін және басқалармен үйлестіру қабілетін игеру. Шығармашылық қызмет түрлері және әңгіме иллюстрациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаны әлеуметтік- педагогикалық түзету
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі түзету пәні, мақсаты және міндеттері. Баланың дамуындағы өзекті жағдай әлеуметтік-педагогикалық түзетудің алғышарты. Әлеуметтік-педагогикалық түзетудегі негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдер мен технологиялардың рөлі. Әлеуметтік-педагогикалық түзету бағыттары жүзеге асырудың негізгі әдістері мен кезеңдері. Тұлғаны түзетуде негізгі әлеуметтік-педагогикалық технологияларды қолдану жүйесі. Алдын алу, диагностикалау және түзету әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Өзін-өзі тану" пәнін оқу-тәрбие үдерісіне интеграциялау
    Несиелер: 5

    "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндердің интеграциясының принциптері. "Өзін-өзі тану" пәнінің пәнаралық байланысының педагогикалық принциптері мен дүниетанымдық негіздері. "Өзін-өзі тану" пәнін интеграциялау процесіндегі педагогикалық принциптер. "Өзін-өзі тану" пәні мен гуманитарлық пәндердің пәнаралық байланысы. "Өзін-өзі тану" пәні мен қоғамдық-тарихи цикл пәндерінің пәнаралық байланысы. "Өзін-өзі тану" пәні мен жаратылыстану пәндерінің интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру. Дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мақсаты, міндеттері, әдістемесі, технологиясы және нысандары. Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетте дарынды балалармен бағдарламаларды жоспарлау. Дарынды балалар ұжымын ұйымдастырудағы әлеуметтік педагогтың іс-әрекеті. Дарынды балалармен жұмыс жасаудағы мұғалімнің қызметі. Әлеуметтік-педагогикалық қызметте дарынды балаларды қолдау бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориялық әдіснамалық негіздері мен әдістемелері
    Несиелер: 5

    Ғылым туралы түсінік. Әлеуметтік педагогика ғылым ретінде. Әлеуметтік педагогика ғылыми білім саласы ретінде. Педагогикалық ғылым теориясының тұжырымдамалық тәсілдерін талдау. Ғылымдағы іздеу-зерттеу іс-әрекет. Әлеуметтік педагогика әдіснамасы мен әдістемесінің айырмашылықтары. Әлеуметтік педагогика әдіснамасының мәні мен құрылымы. Әлеуметтік педагогикадағы әдіснамалық білімнің негізгі белгілерінің көрінісі мен сипаты. Әлеуметтік педагогикадағы әдіснама мен әдістеменің негіздері мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық қолдаудың технологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық-педагогикалық қолдау пәні, мақсаттары, міндеттері және субъектілері. Психологиялық қызмет оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ұйымдастырушылық құрылымы ретінде. Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді практикалық іске асыру. Әр түрлі жас кезеңдерінде оқушылардың танымдық дамуын психологиялық қолдау. Білім беру-тәрбие процесінде білім алушылар тұлғасының дамуын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Білім беру мекемесінде бейімделуді психологиялық-педагогикалық қолдау. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мүмкіндігі шектеулі балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс. Мүмкіндігі шектеулі балалардың құқықтарын қорғау. Мүмкіндігі шектеулі балалармен түзету және оңалту жұмыстарының негіздері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоғамға бейімдеудегі инклюзивті білім берудің рөлі. Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін кедергісіз кеңістік құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық практикум
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық практикумның зерттеу пәні, оның міндеттері мен әдістері. Психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешудегі әлеуметтік-педагогикалық жағдайлар, оларды шешудің әдістері мен тәсілдері. Топтық ұжымның жеке қасиеттерін тану көрсеткіштері. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет нысандарын психологиялық-педагогикалық жобалау. Интеллектуалды-шығармашылық, диагностикалық, коммуникациялық, мотивациялық-кәсіби диагностика және тұлғаның дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР балаларды қорғау саласындағы мемлекеттік саясаты. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қорғау. Балаға қайғы-қасіретті жеңуге көмектесетін жаттығулар элементтерін зерттеу. Балалардың құқықтарын бұзу әлеуметтік-педагогикалық проблема ретінде. ҚР балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау жүйесінің құқықтық негіздері. Қабылдаушы ата-аналарға қажетті құзыреттер санаттары: балаларды қорғау мен күтуді қамтамасыз ету; балалар мен олардың отбасылары арасындағы байланысты қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    ОН3 Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON5

    ОН5 Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON1

    ОН1 Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON9

    ОН9 Өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту, тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру жолдарын анықтау, арт-педагогиканың түрлерін салыстыру, өзін-өзі тану пәнін тұлғаның үйлесімді, креативті қалыптасуына ықпал ететін басқа пәндермен интеграциялау, педагогикалық анимацияларды, инновациялық технологияларды, интерактивті әдістерді қолдану.

  • Код ON7

    ОН7 Әлеуметтендіру және тәрбиелеу мәселелері бойынша әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы саласындағы білімдерін көрсету, тұлғаны дамыту ерекшеліктерін, өзін-өзі тану пәнінің тәрбиелік және шығармашылық әлеуетін; өзін-өзі танудың әдістерін анықтау, әр түрлі категориядағы балалардың әлеуметтік-педагогикалық мәселелерін талдау.

  • Код ON6

    ОН6 Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON8

    ОН8 Көшбасшылық теорияларын түсіндіру, білім алушылардың қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескеріп оқыту әдістерін қолдану, әлеуметтік-педагогикалық әдістерді іріктеу, білім алушылардың тіршілік әрекеті жағдайларын зерделеу, диагностика жүргізуде тренингтік әдістерді сұрыптау, әлеуметтік-педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    ОН12 Мектептер мен волонтерлік қызмет проблемаларын анықтау, әртүрлі контингенттермен: девиантты мінез-құлықты балалар, дарынды балалар, қиын өмірлік жағдайдағы балалар, жетім балалар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жұмыс істеу барысында әлеуметтік-педагогикалық технологияларды қолдану: профилактика, оңалту, делдалдық.

  • Код ON2

    ОН2 (латын) Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    ОН10 Сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру: ойын, аниматорлық, оқу-зерттеу, мәдени-бос уақытты ұйымдастыру, білім алушыларды оңалтудың педагогикалық технологияларын, балалармен және жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің тәсілдерін түсіндіру, құжаттаманы ресімдей білу.

  • Код ON4

    ОН4 Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON11

    ОН11 Жанжалдарды шешу жолдарын анықтау; отбасылық тәрбиенің жай-күйі, ауытқу белгілері, әлеуметтендіру, педагогикалық зерттеулер, түзету жұмыстары процесінде білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау әдістерін қолдану, нәтижелерді бағалау, әлеуметтік-педагогикалық жобалар мен бағдарламалар құру.

  • Код ON13

    ОН13 Оқушылармен және отбасылармен қызметті және профилактиканы ұйымдастыру, сүйемелдеу процесінде ерекшеліктерді ескеру, әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарында әлеуметтік қолдау және сүйемелдеу технологияларын меңгеру, зерттеу нәтижелері мен басқа да сыртқы дәлелдерді пайдалана отырып, инновациялық практиканы бағалау.

6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 Әлеуметтік педагогика
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top