Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 IT жобаларды басқару в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Жоба тәуекелдерін басқару
    Несиелер: 5

    Тәуекелдерді басқарудың негізгі әдіснамалық мәселелері. Тәуекел ұғымы, тәуекелдердің түрлері мен сипаттамалары. Тәуекелдерді басқару-белгісіздіктерді азайту, жоспардың бұзылуын жоспарлау. Тәуекелдерді бағалаудың заманауи тәсілдері. Тәуекелдерді бағалауға дәстүрлі ықтималды тәсілді қолдану мәселелері. Тәуекелдерді бағалаудың анық емес-көпшілік тәсілі. It-әзірлеудің типтік тәуекелдері. Сәйкестендіру әдісі, тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау. Тәуекелдерді басқару стратегиясы. Формальды шешім қабылдау әдістері (GERT, шешім ағашы және т.б.). Оқиғаларды бақылау, триггерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Жобаны басқарудың білім салаларын теориялық және практикалық зерттеу: ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқарудағы мазмұны, мерзімі, құны, сапасы, адами ресурстар, коммуникациялар, тәуекелдер және жеткізушілер. Практикалық сабақтар жобалық топ мүшелері арасындағы байланыс әдісі ретінде жобаларды басқаруға арналған құжаттаманы жүргізуге арналған. ІТ-жобаларды іске асыру тәжірибесі, IT-жобаларды басқару әдістерін дамыту. Курстың зертханалық сабақтары жобадағы өзгерістерді басқаруға арналған MS Project бағдарламасының жұмысына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба жоспарын құру
    Несиелер: 5

    Жобаның жұмыс кешенін жоспарлау және басқару күрделі міндет болып табылады. Осы тапсырманың шеңберінде жүзеге асырылатын жүйенің жұмыс істеуінің уақыттық және шығындық параметрлерін бағалау әртүрлі әдістермен жүзеге асырылады. Жоспар туралы түсінік, жоспарлау процесінің міндеттері. Декомпозиция. Жоспарды ұсыну: желілік (TAD, PERT...) және Гант диаграммалары. Бақылау нүктелері, бақылау оқиғаларының диаграммасы. Сыни жол әдісі, кеш және ерте бастау. Ресурстарды бөлу, туралау. Жылдам өту және кестені қысу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері
    Несиелер: 5

    "Оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушыларда оңтайлы шешімдер қабылдауға қатысты мәселелер бойынша теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру; оңтайлы шешімдер әдістеріне оқыту, ұйымдастырушылық-экономикалық және өндірістік жүйелерде оңтайлы шешімдер дайындау және қабылдау процесінде математикалық әдістерді қолдану, яғни, қазіргі заманғы жағдайларда мақсатты қызметтің барлық салаларында оңтайлы шешімдердің нұсқалары қалыптасатын және талданатын құралдардың көмегімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешім қабылдауды қолдау жүйелері
    Несиелер: 5

    Шешім қабылдауды қолдау жүйелері ((ағылш. Decision Support System, DSS) - бұл математикалық және аналитикалық модельдерді, ақпараттық деректер қорын және менеджерлерге дұрыс шешім қабылдауға көмектесетін пайдаланушы интерфейсін қамтитын компьютерлік жүйелер. Бұл курс студентке деректерді, модельдеуді, алгоритмдерді және автоматты немесе интерактивті шешім қабылдау ортасын құру үшін ыңғайлы интерфейсті үйлестіретін бағдарламалық жүйелерді әзірлеу және талдау туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба командасын басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: адам ресурстарын басқару саласындағы білім жүйесін, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруға ықпал ететін заманауи басқарушылық ойлауды қалыптастыру. Төрт сатылы модель (қалыптастыру, тегістеу, қалыпқа келтіру, жұмыс істеу). Көшбасшылық стилі мен ұжымның интеграция деңгейінің тәуелділігі. Дағдылар тізілімі. Билік парадоксы. Мотивация және марапаттау. Жұмыс стильдері (профильдері) D.I.S.С. D.I.S.C.-пен өзара әрекеттесудің таңдаулы үлгілері. Жұмыс мінез-құлық стильдерінің балама классификациясы. Тиімді кері байланысты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
    Несиелер: 6

    Ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи әдістерімен танысу: талаптарды қалыптастыру, концептуалды жобалау, қолданбалы бағдарламаларды спецификациялау, модельдерді өңдеу, ақпараттық жүйені біріктіру және тестілеу. Құрылымдық жүйені талдау және жобалау әдістемелері; әртүрлі пәндік салалардың ақпараттық жүйелеріне арналған технологиялар, стандарттар және жобалау құралдары; АЖ деректер үлгілері; АЖ жобалаудың негізгі кезеңдері және өмірлік циклінің үлгілері; АЖ жобаларының сапасын бағалау. CASE технологияларын қолдана отырып, ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Нейрондық желілерді құру принциптері, нейрондық желілердің түрлері және әртүрлі тапсырмаларда қолданылуы, жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілері, оларды практикалық есептерді шешу үшін қолдану әдістері саласында білім беріледі. Нейрондық желілерді және заманауи жобалау әдістерін және озық тәжірибелерді пайдалана отырып, әртүрлі мақсаттағы бағдарламалық құралдарды әзірлеуге арналған инновациялық инженерлік жобаларды жүзеге асыру жолдары қарастырылады. Нейрондық желілерді бағдарламалық қамтамасыз етуді іске асыру MATLAB ортасының көмегімен жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жетілдірілген бағдарламалық инженерия
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі алдыңғы қатарлы теориялық тұжырымдамалар бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің әртүрлі мәселелерін шешудің кең практикалық тәжірибесін ұсынады. Бағдарламалық жасақтаманы жоспарлау мен басқаруды, талаптарды талдауды, бағдарламалық жасақтама архитектурасы мен дизайнын құруды, іске асыруды және сапаны бағалауды қамтитын бір семестрге созылатын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің топтық жобасы. Халықаралық стандарттардың талаптарын қанағаттандыратын сенімді, сапалы бағдарламалық қамтамасыз етуді құрудың қазіргі заманғы инженерлік қағидаттарын меңгеру, оларды практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді ұйымдастырудың модельдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Деректерді нақты шығару және өңдеу, яғни деректер жазбаларының топтары (кластерлік талдау), ерекше жазбалар (аномалияны анықтау), тәуелділіктер (ассоциация) сияқты бұрын белгісіз қызықты модельдерді алу үшін үлкен көлемдегі деректерді автоматты немесе жартылай автоматты талдаудың міндеттері. Бұл әдетте кеңістіктік индекстер сияқты мәліметтер базасының әдістерін қолдануды қамтиды. Бұл үлгілерді әрі қарай талдауда қолданылатын кіріс нысандары ретінде қарастыруға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машиналық оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды машиналық оқытудың теориялық негіздерімен және негізгі принциптерімен, атап айтқанда модельдер кластарымен (сызықтық, логикалық, нейрожүйелік), сапа метрикаларымен және деректерді дайындау тәсілдерімен таныстыру; студенттердің деректермен жұмыс істеу және деректерді талдаудың қолданбалы міндеттерін шешу бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курста статистикалық гипотезаларды тексеру әдістері, регрессияның сызықтық модельдері, жіктеу және кластерлеу, шешім ансамбльдері мен ағаштары, машиналық оқытудың нейрондық желілік технологиялары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес-процестерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - бизнес-процестерді басқару, модельдеу және талдау негіздерін зерттеу. Пәннің міндеттері бизнес-процестер теориясын, ұйымды құрылымдау принциптерін, құрылымдық талдау әдіснамасын және бизнес-процестерді модельдеудің заманауи әдістерін, бизнес-процестерді сипаттау үшін қолданылатын құралдарды, бизнес-процестерді талдаудың негізгі принциптерін, сондай-ақ ұйымды басқарудағы технологиялық тәсілді және бизнес-процестерді модельдеу және талдау құралдары нарығын дамытудағы әлемдік тенденцияларды зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелерді тану әдістері
    Несиелер: 5

    «Бейнелерді тану әдістері» пәнінің мақсаты магистранттарды тану проблемасының қазіргі жай-күйімен және бейнелерді тану мәселелерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру, тану проблемасына жүйелі де, ақпараттық-технологиялық тәсілге де сәйкес келетін білімді қалыптастыру болып табылады. Нысандар мен құбылыстарды тану мәселесінің жалпы сипаттамасы. Жіктеуіштер. Үлгіні тану алгоритмдері. Эталонмен салыстыруға негізделген тану әдістері. Статистикалық әдістер. Нейрондық желілер. Құрылымдық және синтаксистік әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп жобаны басқару және портфельді басқару
    Несиелер: 5

    «Көп жобаны басқару және портфельді басқару” пәнін оқытудың мақсаты ұйымның бағдарламалары мен жобалар портфелін басқарудың теориялық білімдері мен дағдыларын алу болып табылады. Ресурстар үшін бәсекелестік. Мультипроектілік және көп жобалы ортадағы жобаларды басқару мәселелері. Жоба өмірінің көп жобалы ортадағы және портфельдегі айырмашылығы. Портфельді тәуекелдер бойынша теңгерімдеу, жобаны бастау сатысындағы ROI. Бета-талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сапаны басқару әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: кәсіби қызметті игеруге, сапаны басқарудың заманауи тұжырымдамасы ретінде тұтас жүйелік идеяға бағытталған құзіреттіліктерді қалыптастыру. Сапаны басқару компоненттері. Сапаны жоспарлау, талаптар (функционалдық, техникалық, пайдаланушылық). Сапа параметрлері, қабылдау критерийлері. Сапаны басқару жоспары, тестілеу. Шухарт және Деминг циклы. Демингтің терең білім жүйесі. Алдын алу және тексеру, проблемаларды шешу, Парето диаграммасы. Шухарттың бақылау карталары және "6 Сигма" негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 3

    Білім алушылар: оңтайландыру есептерінің негізгі кластарын, оңтайландыру есептерін практикалық қолдану мысалдарын, оңтайландыру есептерін шешудің аналитикалық және сандық әдістерін білуі тиіс; әртүрлі жағдайлар үшін оңтайландыру есептерінің модельдерін құра білуі, оңтайландыру есептері үшін аналитикалық шешім табуы, кәсіби қызмет объектілерінің математикалық модельдерін құруы тиіс; қолданбалы БҚ көмегімен оңтайландыру есептерін шешу дағдыларын, кәсіби қызмет объектілерінің математикалық модельдерін құру дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрылымдалмаған деректерді талдау және өңдеу
    Несиелер: 5

    Курс классикалық талдаудан бастап жіктеу әдістеріне дейін практикалық және ғылыми мақсаттар үшін құрылымданбаған мәліметтерден сандық ақпаратты жүйелі түрде алу әдістерін қарастырады. Курс студенттерді ұжымдық оқыту, кластерлеу және тақырыптық модельдеу саласындағы заманауи классикадан бастап мәтінді, кескіндерді және уақыт қатарларын талдауға арналған терең нейрондық желілер саласындағы соңғы әзірлемелерге дейін құрылымданбаған деректерді талдаудың ең танымал әдістері туралы түсініктермен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректердi интеллектуалдық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән деректер мен процестерді интеллектуалды талдау модельдерін, әдістері мен технологияларын құру және қолдану саласының негізгі принциптерін, ерекшеліктерін, деректер мен процестерді интеллектуалды талдауды бағдарламалау тілдері мен технологияларын зерттейді, мәліметтерді өңдеу әдістеріне, ақпарат пен білімге, сондай-ақ деректерді интеллектуалды талдау саласында шешілетін практикалық міндеттерге егжей-тегжейлі шолу мен сипаттама береді. Семантикалық деректер мен мәтіндерді формализациялау әдістері келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эконометрикалық aқпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Бұл пән процестерді эконометриялық модельдеудің негізгі түрлерін, жұмыс істеу ерекшеліктерін және қолдану салаларын зерттейді, әртүрлі деректерді статистикалық өңдеудің маңызды әдістеріне егжей-тегжейлі шолу мен сипаттама береді, сонымен қатар алынған нәтижелерді практикалық түсіндіреді. Оқу іс-әрекеті барысында әртүрлі практикалық мәселелерді шешу үшін ілеспе деректерді эконометрикалық өңдеуді қолдана отырып, жеке жобалар немесе бірқатар эксперименттер жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары өнімді есептеу жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді информатика саласындағы үлестірілген есептеу жүйелері, GRID жүйелері, GRID жүйелері үшін қолданбалы бағдарламалау сияқты маңызды бөлімдермен (модельдермен) таныстыруға арналған. Пәннің мақсаты студенттердің таратылған және GRID-жүйелер саласындағы міндеттерді дұрыс қою және шешу үшін қажетті теориялық негіздерді қалыптастыратын білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Таратылған және GRID жүйелеріндегі бағдарламалау. Ақпаратты өңдеу алгоритмдері мен бағдарламаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес-аналитика
    Несиелер: 5

    Өсіп келе жатқан бәсекелестік пен тез өзгеретін нарықтың қазіргі жағдайындағы бизнес-аналитиканың мәні мен рөлін зерделеу; бизнес-аналитиканың негізгі жүйелерімен, бизнес-аналитиканың функциялары мен әдістерімен танысу; бизнес-аналитиканың негізгі технологияларымен танысу; бизнес-аналитика жүйелерін дамытудың негізгі проблемалары мен перспективаларын айқындау, олардың тиімділігін бағалау; заманауи әдістер мен құралдарды қолдана отырып, ұйымда басқару шешімдерін қабылдауды қолдау саласында қолданбалы дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздікті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелерінің негізгі түрлерін, жұмыс істеу ерекшеліктері мен қолдану салаларын зерттейді, қауіпсіздіктің маңызды әдістері мен модельдеріне егжей-тегжейлі шолу мен сипаттама, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік саласында шешілетін практикалық міндеттер берілген. Қауіпсіздікті қорғау және басқару жүйелерін жобалау мен енгізудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, әртүрлі мақсаттағы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін инновациялық инженерлік жобалар енгізілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кластерлік талдау
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді кластерлік деректерді талдау мәселелерімен таныстырады. Қолданбалы есептердегі кластерлік талдаудың әдістері, құралдары және қолданылуы қарастырылады. Әрбір әдістің сипаттамасы оны қолданудың нақты мысалымен қоса беріледі. Мәліметтерді өндіру әдістері қарастырылады. Алгоритмдерді кластерлеу және деректерді визуализациялау әдістері үшін параметрлерді оңтайлы таңдау әдістері талқыланады. Аналитикалық бағдарламалық қамтамасыз ету нарығы талданады, кластерлік талдау жүйелерінің жетекші өндірушілерінің өнімдері сипатталады, олардың мүмкіндіктері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеграцияны басқару
    Несиелер: 5

    User story және issue басқару жүйесі. Нұсқаларды басқару жүйелері (жергілікті, орталықтандырылған және таратылған). VCS (Version Control System) түрлері, олардың жұмыс істеу принциптері, бағдарламалық өнімдер: CVS (Concurrent Versions System, бір мезгілдегі нұсқалар жүйесі), Subversion (SVN), DVCS (Distributed Version Control System) – Git және Mercurial. Құжаттаманы басқару жүйелері. Құрастыру және үздіксіз интеграция жүйелері (Бранчинг моделі). Әзірлеу жобасына қойылатын базалық талаптар, үздіксіз интеграцияның артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    қазіргі қоғамдағы тарихи-философиялық және рухани процестердің рөлін біледі, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешуде қазіргі ғылыми тәжірибеде жиі қолданылатын әдіснамалық тәсілдерді қолданады

  • Код ON2

    кәсіби ақпарат алу үшін қажетті көлемде шет тілін меңгерген; ғылыми хат алмасу жүргізу, ғылыми мақалалар мен баяндамалар дайындау дағдысын, іскерлік әңгімелер мен келіссөздер жүргізу, ұлттық және халықаралық деңгейде жобалар жүргізу үшін жалпы және кәсіби лексиканы пайдалана отырып, тұлғааралық қарым-қатынас үшін жеткілікті коммуникативтік дағдыларды меңгерген

  • Код ON3

    негізгі ережелерді, әдістеме мен дидактиканы қолданады, пәнаралық және проблемалық- бағдарланған оқытуға негізделген заманауи білім беру және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, университеттегі оқу-тәрбие процесін жобалайды және ұйымдастырады

  • Код ON4

    басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарының жүйелік ережелерін, әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктерін, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдауды қолданады

  • Код ON5

    кәсіпорынның IT инфрақұрылымын құру және дамыту жобаларын басқару міндеттерін шешу үшін қажетті IT жобаларды қазіргі заманғы басқарудың тиімділігін бағалау әдістерін, стандарттарын, әдістемелері мен қағидаттарын меңгерген

  • Код ON6

    жобаны басқаруға интеграцияланған ақпараттық технологиялар жүйесін қолдануда заманауи тәсілдерді қолдана отырып, жобаларды басқару міндеттерін орындау үшін бағдарламалық өнімдерді пайдаланады

  • Код ON7

    теориялық әдістерді және қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, берілген өлшемдер мен шектеулерді ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешу нұсқаларын әзірлейді және негіздейді; шешімдер қабылдауды ақпараттық-талдамалық қолдау үшін математикалық әдістер мен бағдарламалық құралдарды пайдаланады

  • Код ON8

    жобалық топты басқару және дамыту дағдыларын меңгерген

7M06103 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Бағдарламалық инженерия
Магистратура

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06103 Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық бизнес-аналитика (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету 1
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Компьютерлік инженерия
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Бизнес Информатика
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Management of information systems
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Бизнес-аналитика
Магистратура

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Киберқауыпсіздік
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Қазақстан-Британ техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Информатика және компьютерлік ғылымдар
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Computer Science 2 года
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Деректерді қолданбалы талдау
Магистратура

Astana IT University

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Экономикадағы ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top