Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 Data Engineering НПМ в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық трансформацияны жоспарлап отырған кәсіпорындар үшін үлкен мәліметтер мен ақаулықтарға төзімді жүйелерді дамыту бойынша жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету, сонымен қатар үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіруге, әлеуметтік және жеке тұлғаны дамытуға жағдай жасау, нарықтық еңбек жағдайында әлеуметтік мобильділік пен бәсекеге қабілеттілікті кеңейтетін мамандар дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үдерісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, магистранттардың білімін бағалауды, есептілікті құрастырады және толтырады, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтарды өткізудің нәтижелері бойынша магистранттар есепті жасайды және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды осы әдістердің негізіндегі статистикаға қарағанда техника мен әдістерге көбірек көңіл бөле отырып, қолданбалы машиналық оқытумен таныстырады. Тақырып машиналық оқытудың сипаттамалық статистикадан қалай ерекшеленетінін талқылаудан басталады және курсқа практикалық материалдарды енгізеді. Бұл курста магистрлер деректер өлшемі мәселесін зерттейді және деректерді кластерлеу мәселелерін шешеді. Болжамдық модельдерді құрудың бақыланатын тәсілдері сипатталады, ал студенттер болжамдық модельдеудің дамыған әдістерін қолдана алады. Олар бақыланатын (жіктеу) және бақыланбайтын (кластерлеу) техниканың арасындағы айырмашылықты анықтайды, белгілі бір мәліметтер жиынтығына қандай техниканы қолдану керек, сонымен қатар талдау үшін питон кодын жаза алады.

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Оқу аяқталысымен магистрант халықаралық қатынастар аясында алған теориялық білімін беруге мүмкіндік алып, студенттерді оқытушылық қызмет саласында тәжірибелік қабілеттерге үйрете алады.

    Оқу жылы - 1
  • Python бағдарламалау тілі (Деректер туралы ғылымға кіріспе)
    Несиелер: 6

    Бұл курс Python тілінде компьютерлік бағдарламалау дағдыларын игеру үшін кіріспе болып табылады. Python тілін білу оның кең мүмкіндіктеріне байланысты әр түрлі компьютерлік бағдарламаларды жасау кезінде өте танымал: кітапханалар мен модульдердің әртүрлілігі, объектіге бағытталған және процедуралық бағдарламалау компоненттері, кросс-платформа және бұрыннан бар бағдарламалық өнімдерге оңай ену. Курс көптеген мәселелерді шешу үшін Python тілін қолданудың алуан түрлілігін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
  • Үлкен деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Магистранттар үлкен деректерді талдау бойынша білім алады. Курс жұмыс орындарында да, зерттеу орталықтарында да үлкен деректерді сақтаумен, өңдеумен, талдаумен, визуализациямен және қолданумен жұмыс істеуді жоспарлаған магистранттар үшін кіріспе курс ретінде қызмет етеді. Үлкен деректерді талдау, қазір АТ әлеміндегі ең жылдам дамып келе жатқан мәселе. Жаңа құралдар мен алгоритмдер тез жасалады және енгізіледі. Магистранттар іс жүзінде нақты жағдайларға Қолданылатын құралдарды, алгоритмдер мен платформаларды зерттейді және қолданады. Үй тапсырмаларын орындай отырып және нақты жобаларға қатыса отырып, магистранттар деректерді талдау, әлеуметтік мәселелер және үлкен деректердің қауіпсіздігі мәселелері бойынша практикалық тәжірибе алады.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Кеңейтілген статистика
    Несиелер: 5

    Курс статистикалық әдістер саласындағы жеке тақырыптарды қамтиды. Әлеуметтану және байланысты пәндер саласындағы академиялық және қолданбалы зерттеулерде осы әдістерді білу маңызды болып табылады. Бұл бизнес және мемлекеттік басқару саласындағы әлеуметтану саласындағы ғылыми дәрежесі бар адамдарға да қатысты. Курс студенттерге деректерді терең талдауға мүмкіндік беретін практикалық және теориялық білім береді. Пән Модульдер жиынтығынан тұрады, олардың әрқайсысы екі күндік семинар аясында оқытылады. Пәнге енгізілген Модульдер пән оқытылатын әр семестрде өзгеруі мүмкін. Модульдерді таңдау кезінде студенттердің қалауы ескеріледі.

    Оқу жылы - 1
  • IT саласындағы зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жағдайын, бәсекелестіктің күшеюін және мемлекеттің бизнесіне ықпал ету деңгейін ескере отырып, бизнесті жоспарлау және ұйымдағы бизнес-процестерді зерттеу саласындағы дағдыларды алуға бағытталған. Студенттер ақпараттық технологияларды қолдана отырып, деректерді талдау мен тиімді басқару шешімдерін практикалық тұрғыдан қолданудың негізгі сапалық және сандық әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы компьютерлік көзқарас
    Несиелер: 5

    Курста терең оқытудың негізгі тұжырымдамалары бар. Қазіргі уақытта терең оқыту-бұл машиналық оқытудың ең дамыған саласы (ML). Терең зерттеу алгоритмдері компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, сөйлеуді талдау, робототехника және т.б. саласында жаңа нәтижелер алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Алаяқтық пен аномалияны анықтау
    Несиелер: 5

    Курс алаяқтықпен күресу әдістерін үйретуге арналған. Магистранттар алаяқтық мінез-құлықты анықтау үшін бақыланатын оқыту алгоритмдерін, сондай-ақ алаяқтықтың жаңа түрлерін анықтау үшін бақыланбайтын оқыту әдістерін қолдануды үйренеді. Пән техникалық және теориялық білімнің үйлесімін береді және алаяқтықты анықтау модельдерін практикалық іске асырудың практикалық әдістерін көрсетеді. Сонымен қатар, магистранттар алаяқтықты талдауда жиі кездесетін қателіктердің алдын алуға көмектесетін нақты өмірлік кеңестер мен ұсыныстар алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Деректерге негізделген басқару
    Несиелер: 5

    Курс жалпыға қол жетімді көздерді ақылды қолданудан бастап деректерді визуализациялау әдістеріне дейін ұйымдық стратегияны іске асыру үшін деректерді талдауға және пайдалануға мүмкіндік беретін дұрыс мәліметтер жиынтығын қолдануға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Терең оқыту және жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Курс машиналық оқытудың (ML) және жасанды интеллекттің (AI) классикалық және ең өзекті заманауи білімдері мен ғылыми тәсілдеріне шолу жасайды. Алгоритмдік тәсілді қолдана отырып, магистранттар бірнеше әдістерді өз бетінше жүзеге асыру арқылы зерттелген әдістерді іс жүзінде қолданады. Курс жасанды нейрондық желілерге негізделген жіктеуді (терең оқыту), сонымен қатар кластерлеуді, регрессияны, оңтайландыруды (эволюциялық Алгоритмдер және басқа әдістер) қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жоғары жүктеме қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-өнімділік, масштабталу және қолжетімділік сапаның бірінші класты атрибуттары болып табылатын, жүктемесі жоғары жүйелерді әзірлеу үшін пайдаланылатын негізгі тұжырымдамаларды, қағидаттар мен тәсілдерді сипаттау. Магистранттар жүктемесі жоғары жүйелерді жобалау, тестілеудің дұрыс жоспарын жасау және бизнес - талаптарды сипаттау бойынша терең білім алады. Курста өнімділікті, масштабталуды және қол жетімділікті (жауап беру уақыты, процентильдер, кідіріс, тұрақты қол жетімділік, ресурстарды пайдалану және т. б.) сандық бағалау үшін қолданылатын әртүрлі өлшемдер қарастырылады.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Деректер көлінің құрылысы
    Несиелер: 5

    Курста AWS-те деректер көлдерін жобалауға кіріспе бар, магистранттарға деректер туралы Ғылым туралы алдын-ала білімсіз деректер көлдерін қауіпсіз және масштабталатын тәсілмен түсінуге, құруға және пайдалануға үйретеді. Сондай-ақ, курста Data Lake-де деректерді ұйымдастыру және өңдеу қарастырылады. Магистранттар Data Lake қауіпсіз және масштабталатын компоненттеріне арналған архитектураны жобалауды және құруды үйренеді, серверлер мен деректер қоймаларының дәстүрлі инфрақұрылымына қарағанда Data Lake пайдалану тәсілдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Деректермен жұмыс және дизайн
    Несиелер: 5

    Бұл курста магистрлер деректерді тиімді ұсыну үшін мәліметтер базасының схемасын әзірлеуді игереді, MySQL көмегімен мәліметтер базасының сызбаларын жүзеге асырады. Магистранттар ұйымдардағы деректерді басқару мәселелерін бағдарлайды, жаңа технологияларды меңгеруді үйренеді, Python-да бағдарламалауды үйренеді. Сондай-ақ, олар CVS және Excel-ге/дан деректерді импорттайды және экспорттайды, қажет болған жағдайда схемаларды өзгертеді, Excel-де негізгі талдау жүргізеді және әртүрлі көздерден деректерді импорттайтын және есептер шығаратын жобаның жұмыс процесін дайындауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • DevOps кіріспесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы бағдарламалық жүйелер сапа, қол жетімділік және қауіпсіздік талаптарын қанағаттандыру үшін күрделене түсуде. Бұл курста DevOps бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге, орналастыруға және пайдалануға тұтас көзқарасты қалай қамтамасыз ете алатындығы қарастырылады. Магистранттар DevOps жобасының табыстылығының маңызды критерийлері болып табылатын және бизнестің табыстылығына оң әсер ететін автоматтандыру, мәдениет және метрика дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Масштабты шешімдер
    Несиелер: 5

    Курс барысында магистрлер клиент / серверлік бағдарламалық жасақтаманы құру кезінде туындайтын мәселелерді шешеді. Бұл ішінара жүйелік ақаулар, бірнеше мекенжай кеңістігі, байланыстың кідірісі, гетерогенділік, жүйені басқару, байланыстыру және атау, сонымен қатар осы мәселелерді шешу әдістері: RPC және аралық бағдарламалық жасақтама, атаулар мен каталог қызметтері, таратылған транзакцияларды өңдеу, жұқа клиенттер, деректерді репликациялау, криптографиялық қауіпсіздік, мобильді код, Java RMI-ге кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 13

    Зерттеу практикасы нақты кәсіптік тапсырмаларды орындауға зерттеу құралдарын қолдану арқылы пәндік теориялық білімді пайдалану мақсатында жүзеге асырылады. Магистр ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, кәсіптік есеп беру, ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс құру принциптері мен әдістерін меңгереді; кәсіби талдау әдістерін қолданады; серіктес ұйымдарда практика негізінде әлеуметтік, экономикалық, статистикалық ақпараттарды іздеп тауып зерттейді; магистерлік диссертацияның тақырыбын таңдау үшін негізгі проблемаларды анықтап, олардың шешімдерін табады.

    Оқу жылы - 2
  • DWH модернизациясы
    Несиелер: 5

    Кез-келген деректер құбырының негізгі компоненттері-деректер көлдері және деректер қоймалары. Бұл курста магистрлер сақтаудың әр түрін пайдалану жағдайларын игереді және Google Cloud Platform платформасында қол жетімді деректер көлі мен сақтау шешімдерін қарастырады. Деректерді өңдеу инженерінің рөлін бағалай және қолдана отырып және бизнес-операциялар үшін сәтті деректер құбырының артықшылықтарын зерттей отырып, студенттер QwikLabs көмегімен Google Cloud Platform-та көлдермен және деректер қоймаларымен тәжірибе жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Hadoop таратылған жүйелері
    Несиелер: 5

    Курс бұлтты есептеу, желілік есептеу, кластерлік есептеу және суперкомпьютерлерді қоса алғанда, таратылған жүйелерді жобалау және енгізу тұжырымдамаларын қамтиды. Курста келесі тақырыптар бар: мультипроцессорлардағы жоспарлау, жад иерархиясы, синхрондау, параллель басқару, ақауларға төзімділік, параллельді бағдарламалау модельдері, масштабталуды зерттеу, таратылған жад хабарламаларын беру жүйелері, Жалпы жад бағдарламалау модельдері, тапсырмалар, тәуелділік графикасы және бағдарламалық түрлендіру, параллель кірістер/шығулар, қосымшалар, құралдар (Cuda, Swift, Globus, Condor, Amazon AWS, OpenStack, Cilk, gdb, ағындар, MPICH), OpenMP, Hadoop, FUSE), SIMD, MIMD, іргелі параллель Алгоритмдер, параллельді бағдарламалау жаттығулары, параллель алгоритмдерді жобалау әдістері, қосылыстар топологиясы, гетерогенділік, жүктемені теңдестіру, жадтың консистенциясы моделі, асинхронды есептеу, бөлу, детерминизм, Амдал Заңы, масштабталу және өнімділікті зерттеу, векторлау және параллелизация, параллель бағдарламалау тілдері және олардың қуаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON3

    Заманауи бағдарламалау дағдыларын меңгеріп күрделі объектілерге қатысты автоматты басқару жүйелерін әзірлеу үшін шешімдер қабылдайды.

  • Код ON7

    Алгоритмдер мен бағдарламалау тілдерін, сондай-ақ математикалық және статистикалық модельдер мен оңтайландыру принциптерін қолдана отырып, деректерді талдау мәселелерін тұжырымдайды және шешеді.

  • Код ON9

    Алынған жасанды интеллект модельдері мен технологияларын және терең оқыту алгоритмдерін бағалайды және талдайды.

  • Код ON10

    Үлкен деректерді әзірлеу бойынша эксперименттік және теориялық деректерді жан-жақты пайдаланады.

  • Код ON4

    Ғылыми және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдайды және дәлелдейді және алынған деректерді жоғары технологиялық процестерді басқару міндеттерінде пайдаланады.

  • Код ON6

    Әртүрлі теориялық критерийлер, сондай-ақ математикалық және статистикалық гипотезалар негізінде объектілерді танудың және ақпаратты өңдеудің теориялық және қолданбалы есептерін терең ұсынады.

  • Код ON8

    Әртүрлі танымал технологиялық бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, ақауларға төзімді жүйелерді дамыту үшін теориялық білімді қолданады.

  • Код ON5

    Үлкен деректердің инновациялық технологияларын талдайды және қолданады, машиналық оқыту әдістерін пайдалана отырып, нәтижелерді практикалық инженерлік қызметке енгізеді.

  • Код ON1

    Сыни ойлауды, сандық және сапалық әдістерді пайдалана отырып, аналитикалық дағдыларды қолдана отырып, олардың салдарларын бағалай отырып, шешімдер қабылдайды.

  • Код ON11

    Көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас және полемика жүргізу, әртүрлі пайымдау логикасын практикалық талдау дағдыларына ие.

  • Код ON2

    Кәсіби және кәсіби емес аудиторияда ауызша және жазбаша түрде негізделген дербес қорытындылар/пайымдар береді және оларды дәлелдейді.

7M06103 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Бағдарламалық инженерия
Магистратура

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06103 Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық бизнес-аналитика (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету 1
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Компьютерлік инженерия
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Бизнес Информатика
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Management of information systems
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Бизнес-аналитика
Магистратура

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Киберқауыпсіздік
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Қазақстан-Британ техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Информатика және компьютерлік ғылымдар
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Computer Science 2 года
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Деректерді қолданбалы талдау
Магистратура

Astana IT University

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 IT жобаларды басқару
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Экономикадағы ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top