Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курс педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастырады, Қазақстан Республикасының орта білім беру мазмұнын жаңарту контексінде тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамыту жолдарын іздеу қажеттілігін дамытады. Мұғалімнің қызметіне құндылық қатынасы және олардың педагогикалық құзыреттілігін дамыту қалыптасады. Нормативтік құжаттарды, педагогтың құқықтары мен міндеттерін білуді көздейді. Курсты оқу барысында студенттер кәсіби педагогикалық қызметтің негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Курс оқу танымал мәдениеттің мазмұны, функциялары, түрлері, негізгі элементтері және оның педагогикалық әлеуеті туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Білім берудің ұлттық дәстүрлерін, халықтық білім берудің ойлары мен тәжірибесін ескере отырып, білім берудің өзекті мәселелерін шешу дағдыларын игеруге ықпал етеді. Балалармен жұмыс жасауда халықтық білім берудің мәдени элементтері мен компоненттерін қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Осы пәнді игеру барысында білім алушылар мектепке дейінгі педагогиканың ғылым мен практикадағы байланысын, болашағы мен тенденциаларын қарастырады. Пәннің мақсаты білім алушыларда мектепке дейінгі педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздері жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың қағидаларын, заңдылықтарын, әдістері, құралдары мен олардың педагогикалық мүмкіндіктері, қолданудың шарттары мен формаларын меңгереді. Осы пән негізінде жас ерекшелік топтарда педагогикалық үрдісті тиімді ұйымдастыруды, жоспарлауды және талдау жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс мектеп жасына дейінгі баланың онтогенездегі психикалық даму заңдылықтарын мен проблемаларын зерттейтін психологиялық ғылымдардың саласы. Курстың мақсаты білім алушыларда, баланың дамуының кезеңдері мен заңдылықтары, сондай-ақ жас, психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән мазмұны балалар, практикалық және эксперименттік психологиясы саласындағы зерттеулер, отандық және шетелдік психологтардың тәжірибесін таныстыруды көздейді. Балалардағы маңызды жаңа құрылымдарды және психикалық дамуындағы өзгерістерді, жетекші іс-әрекеттерінің ерекшеліктерін, тұлғааралық қарым-қатынас мазмұнын зерттейді. Балалар психологиясы пәні бойынша зерттеушілік іскерліктері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мамандарды балалар әдебиетінің мазмұнымен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер балалар әдебиеті жазушыларымен, олардың еңбектерімен танысып, жеке пәндерді оқытуда қолдануға үйренеді. Әдеби шығармаларды мектеп жасына дейінгі балаларға жүйелі жеткізудің, оларды шығармашылық әрекетке баулудың, сыни ойлаудың дамыту әдістері мен тәсілдерін, құралдарын меңгереді. Курсты оқып зерттеу барысында білім алушылар балалар әдебиеті туралы білімді алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардың мәдени-тынығу және дамыту қызметін ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда мектеп жасына дейінгі балалардың мәдени, бос уақытын, дамуын, тәрбиелік іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында білім алушылар тәлімгердің әдістемелік жұмысының негіздерімен танысып, оның практикалық қызметінің мазмұны да ашылады. Үйірмелер, лагерьлер, көркемөнерпаздар секциялары, спорттық сайыстар, аула клубтары, байқаулар жұмысын ұйымдастыру бағытында білімдерін тереңдетуде. Мектеп жасына дейінгі балалардың мәдени және бос уақытын ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеуде математикалық әдістерді қолдану
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолданудың мәнін ашады. Пәннің мақсаты - білім алушыларда педагогикалық зерттеудің статистикалық деректерін өңдеу және интерпретациялаудың заманауи математикалық әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың мазмұны білім алушыларға педагогикалық зерттеу барысында математикалық әдістерді пайдаланудағы білімдері мен іскерліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді. Модельдеу, бағдарламалау әдістерінің маңызды сипаттамалары, сондай-ақ деректерді сандық және сапалық өңдеу әдістері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология - ойынның педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ойынның психологиялық - педагогикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты – мектеп жасына дейінгі баланың ойынының психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру және ойын іс-әрекетінде баланың даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар ойын технологиясының мақсаттарымен, оны іске асырудың негізгі бағыттарымен, педагогикалық ойындардың түрлерімен, функцияларымен және ойындарды ұйымдастыруға қойылатын талаптармен танысады. Курс мектепке дейінгі баланың барлық жеке, психикалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі білім беру жағдайында ойынды қолдану ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс- әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс ойынның пайда болу тарихын және оның маңызды сипаттамаларын қарастырады. Курсты оқытудың мақсаты - білім алушыларда мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеттерін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Білім алушыларды отандық және шетелдік ғалымдардың еңбектерімен таныстырады. Курс ойын әрекетін ұйымдастырудың негізінде жатқан жалпы қабылданған қағидалар мен заңдылықтарды, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі балалардың қоғамға бейімделуіне ойынның әсерін ашады. Курстың мазмұны баланы дамытатын және тәрбиелейтін әдістерді қарастыруға бағытталған. Студент мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінің дағдыларын, әртүрлі тәсілдер мен техникалар арқылы меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесінің әдіснамалық, психологиялық және педагогикалық негіздерін меңгереді. Әртүрлі жас ерекшелік топтарында мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес көзделген әдістемелік білімдер базасымен танысады, басқа ұйымдастырылған оқу пәндерімен интеграциялауға бағытталған. Мектепке дейінгі ұйымдарда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыратын іс-шараларды ұйымдастыру әдістерін, формалары мен тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында мектепке дейінгі білім беру жүйесінде ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру туралы идеялар қалыптасады. Іргелі теориялық – әдіснамалық тәсілдердің негіздемелері қарастырылады. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, зерттеу жұмысының кезеңдері, әдістерді іріктеу, деректерді жинау және өңдеу, алынған нәтижелерді ресімдеу және ұсыну нысандары мәселелері қарастырылады. Білім алушылар балалардың ғылыми, шығармашылық дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Оқу курсы материалының мазмұны білім берудегі заманауи тәсілдердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, олардың теориялық-әдіснамалық негіздері ашылады. Курсты оқу барысында студенттер білім беру ұйымдарындағы педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерімен танысады. Оқу пәнінің практикалық бағыттылығы оқытудың интерактивті әдістерінің элементтерін дәрістік және практикалық сабақтарға қосуды көздейді: кейс-тапсырмалар, ми шабуылы, шығармашылық тапсырмалар, ұжымдық – шығармашылық істер әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс мазмұны онтолингвистиканың теориялық негіздерін, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамытудың психологиялық және лингвистикалық ерекшеліктерін, ана тіліне үйретудің әдістемелік бағыттарын қарастырады. Пәннің мақсаты, білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыруға және мазмұнын таңдауға дайындау болып табылады. Пән бойынша әр түрлі жас ерекшелік топтарында ана тілін меңгертудің педагогикалық шарттарын, мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық үрдісте жүргізу ерекшеліктерін қарастырады. Білім алушылар балалардың сөйлеуін дамытудың мақсаты, міндеті және мазмұнымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың тәрбие беру жұмысының функциялары мен мазмұнын, балалар ұжымының режимін дұрыс ұйымдастырып, диагностикалаудың әдістерін, тәсілдерін қарастыруына бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдіснамасымен танысу процесінде міндеттерді практикалық іске асыру қабілетін қалыптастыру. Сонымен қатар, білім алушы денені шынықтыру, сауықтыру шараларымен айналысу құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын, балаларды дене тәрбиесіне үйрету әдістемесінің негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс барысында пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттерімен, пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың педагогикалық әдістері және тәсілдерімен танысады. Білім алушылада, мектеп жасына дейінгі балалардың табиғат құбылыстары туралы түсініктерін қалыптастыруға, тірі және өлі табиғат нысандары туралы білімдерін байытуға бағдарланған. Табиғаттағы маусымдық өзгерістер, балалардың қарапайым экологиялық білімдері туралы білімдерін кеңейтеді. Мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеушілік-ізденушілік жұмыстарын ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасымен жұмыс істеу ерекшеліктері және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар ата-аналар мен балаларға кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында білім алушылар ерекше білімге қажеттілігі бар балалалардың ата-анасына отбасылық кеңес берудің түрлерімен танысады. Пән отбасылық психологиялық-педагогикалық кеңестерді өткізу бағыттары мен нысандары бойынша білім, іскерлік және дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, білімге ерекше қажеттілігі бар балалардың жеке және жас ерекшеліктері ескеріледі. Психологиялық-педагогикалық кеңес беру міндеттерін табысты іске асыру үшін қажетті педагог-кеңесшінің жеке және кәсіби құзыреттіліктерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу қызметінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу қызметін оқытудың теориялық негіздерін және әдістемелік біліктерін меңгеруге бағдарланған. Пәннің мақсаты білім алушылардың бейнелеу іс-әрекетін басқарудың теориясы мен әдістемесін игеру, мектепке дейінгі балалардың бейнелеу өнерін оқыту мен дамытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында алынған білім мен дағдылар білім алушыларға бейнелеу қызметінің әртүрлі салаларында шығармашылық жұмыстар жасауға мүмкіндік береді. Болашақ тәрбиешілердің баланың жас және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық ойлауға бағыттайтын шығармашылық білім беру саласының техникалары және құралдары, әдістері мен тәсілдерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны мен критериалды бағалаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар жаңартылған білім берудегі жаңа қадамдармен, сабақты жоспарлау түрлерімен танысады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Жаңартылған білім берудің әдістемелік нұсқаушы қажаттарымен танысып, талдайды. Әр түрлі мемлекеттердегі бағалау жүйелеріне салыстырмалы талдау жасауға үйренеді. Курс студенттердің критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне бағытталған және казіргі білім беру мазмұның ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасылық кеңес беру практикумы
    Несиелер: 5

    Психологиялық - педагогикалық кеңес беру курсын оқу барысында отбасылық кеңес берудің мазмұны, түрлері , әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Курс отбасылық психологиялық-педагогикалық кеңесті өткізу бағыттары мен нысандары бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, онда өз кезегінде әр түрлі жастағы балалардың жеке және жас ерекшеліктері ескеріледі, психологиялық-педагогикалық кеңес беру міндеттерін табысты іске асыру үшін қажетті педагог-кеңесшінің жеке және құзыреттілік сипаттамалары қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар табиғатпен таныстырудың заңдылықтарымен, әдіс-тәсілдерімен, психологиялық және педагогикалық негіздерімен танысады. Мектепке дейінгі ұйымда тәрбие-оқу үрдісін ұйымдастырылуын жан-жақты меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың психо-физиологиялық ерекшеліктеріне байланысты қоршаған ортамен таныстырудың әдісметелік негіздерін біледі. Мектепке дейінгі ұйымда экологиялық тәрбие бағытындағы іс шараларды жоспарлауға, педагогикалық үрдісті талдау мен жобалауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында кеңес беру процесін ұйымдастырудың мазмұны, түрлері, кезеңдері, этикалық ережелері қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда психологиялық-педагогикалық кеңесті өткізудің бағыттары мен нысандары бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оңтайландыру және түзету мақсатында мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуын жүйелі бақылау бойынша міндеттерді тәжірибелік шешімге бағытталған психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті (психологиялық мәдениетті) дамыту болып табылады. Курстың мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалады, психологиялық-педагогикалық кеңес беру міндеттерін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кеңесші мұғалімнің жеке және құзыреттілік сипаттамалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы диагностика және мониторинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру үрдісінде мониторинг пен диагностиканың маңыздылығын анықтайды. Педагогикалық диагностиканың мазмұны балаларды оқыту сапасын бақылау жүйесі ретінде ашылады. Пән диагностикалық әдістерді қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар жүйенің ерекшеліктерімен, құралдарымен, әдістерімен, мониторинг амалдарымен танысады. Білім алушы білім беру мекемесінің педагогикалық үрдісінде сынып жетекшісінің жұмысына диагностика жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс заманауи педагогикалық технологиялармен таныстыруды көздейді. Пәнді оқу барысында білім алушылар дамыта оқыту, модульдік оқыту, тұлғалық бағдарлық оқыту, деңгейлік саралау, сын тұрғысынан ойлау, мәселелік оқыту технологиясын тәжірибеде қолдануды үйренеді. Пән психологиялық-педагогикалық жаңа заманауи формалардың оқыту әдістерін, тәсілдерін, педагогикалық процестің ұйымдастыруың технологияларын камтиды. Студенттердің педагогикалық технологиялар туралы білімін кеңейтуге мүмкіндік жасайды. Курс заманауи технологиялар туралы біліммен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектепке дейінгі ұйымдардағы мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және оқу әрекетінің мазмұндық аспектілерін қарастырады. Курс мектеп жасына дейінгі балалардың оқу - танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың жалпы принциптері, формалары, әдістері мен жеке тәсілдер жүйесін меңгеруге, бағытталған .Курсты оқу барысында студенттер таным, когнитивтік белсенділік, қызығушылық, қажеттілік сияқты негізгі ұғымдармен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасында балаларды әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Пән 'әлеуметтену'ұғымының мазмұндық аспектілерін ашады. Курс әлеуметтенудің негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Әлеуметтенудің когнитивті, дамудың психоаналитикалық теориялары жан жақты қарастырылады. Білім алушылар әлеуметтенудің негізгі институттарының бірі ретінде отбасының сипаты және құрылымымен танысады. Пән әлеуметтендіру факторларын, отбасында балаларды әлеуметтендіру агенттерін зерттеуге бағытталған. Отбасындағы баланың жеке басын әлеуметтендірудің тетіктері мен кезеңдері, құралдары, өлшемдері мен нәтижелері жан-жақты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мазмұны басқару ұғымын, басқарудағы заманауи тәсілдерді, мектепке дейінгі білім беруді жобалық басқаруды ұйымдастыру технологиясын қарастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты, білім беру үрдесін ұйымдастырудың мәні мен заңдылықтары және оның мектепке дейінгі білім берудегі ерекшелігі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Басшының қызметтері мен құзыреттері, басқару қызметін ақпараттық қамтамасыз ету және білім беру үрдісінің сапасын басқару модельдері қарастырылады. Осы курсты оқу барысында студенттер мектепке дейінгі білім беруді басқару мен ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы білімін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу мен дамытудың жалпы мәселелеріне арналған. Пәннің мақсаты білім алушыларда музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі саласында теориялық білімді, тәжірибелік іскерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие әдістемесін зерттейді. Сонымен қатар, мақсаты мен міндеттері, музыкалық тәрбие құралдары, балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері мен формалары қарастырылады. Мазмұны музыкалық білім берудегі заманауи тенденцияларды ашады, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және дамыту бойынша типтік оқу бағдарламаларына негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаны отбасында қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пән мазмұнында жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудағы отбасының әсер ету ерекшеліктері ашылады. Курс неке мен отбасының маңызды сипаттамаларын зерттейді. Білім алушылар қазіргі отбасының ерекшеліктерімен, оның түрлерімен, функцияларымен, құрылымымен және даму динамикасымен танысады. Отбасындағы жеке тұлғаны оң тәрбиелеудің формалары, әдістері мен қағидалары қарастырылады. Осы курсты игеру барысында, білім алушылар отбасының әлеуетін ескере отырып, тұлғаның рухани-адамгершілік, еңбек, дене және эстетикалық тәрбиесінің мазмұнын меңгеретін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар мектеп жасына дейінгі балалардың ата – аналарына психологиялық-педагогикалық білім беру мектепке дейінгі ұйым жағдайында отбасымен жұмыс істеудің дәстүрлі және дәстүрлі емес нысандарымен, әдістерімен және тәсілдерімен танысады. Педагогтің ата-аналармен жұмысының негізгі мақсаттары мен міндеттерін бекітеді, педагогикалық ағартуды ұйымдастырудың және ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес берудің әртүрлі нысандары мен әдістерін талдайды; балалардың ата-аналарын мақсатты педагогикалық ағартуды жүзеге асыру дағдысына үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулықты сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән балабақшада білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары пәнінің мазмұны мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын денсаулық сақтау технологияларын пайдалану саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игерутуге арналған. Мектеп жасына дейінгі балаларды дене шынықтыру нысандарын, құралдары мен тәсілдерін зерделеуге үйретуді қарастырады. Білім алушылардың мектепке дейінгі ұйымдарда денсаулық сақтауды ұйымдастыру бойынша білімі, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мазмұны мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуын диагностикалаудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын сауатты және уақтылы пайдалануға дайындыққа бағытталған. Оқу курсы мектепке дейінгі ұйымдағы оқу үрдісін оңтайландыру мақсатында балалардың қызығушылықтарын, қиындықтарын, мәселелерін, даулы жағдайларды және мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтау қабілетін анықтауды үйренуге бағытталған. Психологтың негізгі жұмыс бағыттары бойынша білімін тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - менеджментті мектепке дейінгі білім беру ұйымда жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білімді, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар пәнді оқыту барысында мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі басқару әдістері, нысандары, тәсілдері мен қағидаттары, білім беру үрдісін жоспарлау, жобалау және болжау ерекшеліктері және оның заңдылықтары туралы білімді меңгереді. Жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, мектепке дейінгі білім беруді басқару және бақылаудың мақсаты мен міндеттерін қарастырады. Басқару әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны логопедияның генезисін, ғылыми-теориялық негіздерін, сөйлеу бұзылыстарының ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, сонымен қатар балалардың жас және сөйлеу ерекшеліктерін қамтиды.Курсты оқу барысында студенттер түзету жұмыстарын ұйымдастыруды және басқа пәндер бойынша алған білімдерін кешенді түрде қолдануды меңгереді. Студенттер логопедиялық саладағы теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдануды үйренеді, сонымен қатар білім беру ұйымдарындағы мұғалімдермен психопрофилактикалық жұмыста білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелерінде ата-аналармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Курста білім мекемелерде ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Курс аясында студенттер балалардың ата-аналарымен жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен танысады. Курстың мазмұнын меңгеру барысында әдістемелік ұсыныстарды, оқу бағдарламаларын құрастыруды, психологиялық-педагогикалық кеңес беруді үйренеді. Олар: дөңгелек үстелдер, педагогикалық оқулар, конференциялар, дебаттар сияқты әртүрлі жұмыс түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогтың ұйымдастырушылық қызметі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны мұғалімдердің ұйымдастырушылық қызметінің ерекшеліктері туралы көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар оқытудың ұйымдастырушылық нысандарымен және олардың қызметтермен танысады. Сондай-ақ білім беру үрдісі субъектілерінің жанама, тікелей өзара іс-қимылын орнатуда өз білімдерін кеңейтеді. Сабақтың кейбір маңызды бөлімдері оқытудың ұйымдастырушылық формасы ретінде жан-жақты қарастырылады. Курсты оқу барысында студенттер педагог-ұйымдастырушылардың жұмысын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстар жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны білім беру мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістерін қажет ететін ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаның жеке тұлғасының мәнін, заңдылықтарын, даму бағыттарын қарастырады. Студент осы пәнді оқу үрдісінде тұлғаның жоғары деңгейдегі дербестігіне жету үшін кемшіліктерді түзетудің жаңа жолдарын талдайды. Сонымен қатар, олар ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаның әлеуметтік ортаға ену және даму ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы білім беру жұмысын ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс арнайы тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясын, арнайы білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, инклюзивті білім берудің негізгі принциптерін, ерекше қажеттіліктері бар балаларды үйде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруды, қолдану және ұйымдастыруды қарастырады. түзету әдістері. Арнайы білім берудің әртүрлі салаларының жұмыс ерекшеліктерін жоспарлау және ұйымдастыру туралы білімдерін кеңейтеді. Арнайы білім беру ұйымдарындағы жұмысты реттейтін құқықтық құжаттарды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негіздері
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық аспектілерін ескере отырып, арнайы (түзету) білім беру ұйымдарында және арнайы мектеп-интернаттарда тәрбие жұмысын жүргізу, үйде оқыту, арнайы мектептерде, арнайы мекемелерде инклюзивті тәрбие жұмысын жүргізу ерекшеліктерімен таныстыруды қарастырады. Курстың мазмұны инклюзивті білім беруде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мүмкіндіктерін ашады. Пәнді оқу барысында студенттер инклюзивті білім беру аясында оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті
    Несиелер: 3

    Курста мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбиешілердің педагогикалық қызметінің мазмұндық аспектілері қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты-балабақшадағы тәрбиешінің әдістемелік, ғылыми, бос уақыт, тәрбие, оқу жұмыстарының ерекшеліктері туралы көзқарасын қалыптастыру. Балабақша тәрбиешісінің әдістемелік, ғылыми, бос уақытты, тәрбиелік, тәрбиелік жұмысының ерекшеліктері ашылды. Студенттер тәрбиешінің кәсіби іс-әрекетінің құрылымдық құрамдас бөліктерімен танысады, тұлғалық және кәсіби даму туралы білімдерін кеңейтеді. Профессиограмма негіздерімен, ата-аналармен және әкімшілікпен жұмыс формаларымен, сонымен қатар кәсіптік оқыту саласындағы теориялық түсініктермен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасылық педагогика
    Несиелер: 5

    Пән отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздерін ашады. Отбасылық тәрбие шарттары, сондай-ақ отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынас мәселелері және оларды шешу жолдары жан-жақты қарастырылады. Білім алушылар отбасылық тәрбиенің негізгі қағидаларымен, ерекшеліктерімен, әдістерімен және ұстанымдарымен танысады. Курс ата-аналарды баланы тәрбиелеуге үйрету тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар отбасында ата – ана мен бала қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша ғылыми негізделген ұсыныстарды әзірлеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогтің кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Курс білім ұйымдарда педагогтың біліктілігін арттырудың құзыреттілік тәсілін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты - мектепке дейінгі білім беруді модернизациялау жағдайында мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру жүйесін құру ерекшеліктері туралы көзқарастарын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны педагогтың кәсіби, тұлғалық, адамгершілік, интеллектуалдық қасиеттерін ашады. Курс барысында студенттер уақытты басқару, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру және рефлексия әдістерін меңгереді. Білім беру ұйымдарда педагогтың кәсіби, тұлғалық қасиеттерін дамытудың тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Тәрбиешілер мен мұғалімдердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру мәселелерін зерттейді. Әдістемелік жұмыстардың мазмұндық жағын талдайды. Семинарлар, дөңгелек үстелдер, педагогикалық оқулар, тренинг сабақтарын ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін ұсынады. Әдістемелік бірлестіктердің жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерімен танысу. Оқу барысында студенттер болашақ кәсіби іс-әрекетінде өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшада біртұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық жүйе туралы білімді меңгеруге бағытталған. Курстың мазмұны педагогикалық іс-әрекеттің мақсаттары, мазмұны, шарттары, формалары, әдістерінің тұтастығы мен жиынтығын қарастырады. Курс педагогикалық оқыту жүйесіндегі жетекші курстардың бірі болып табылады және тәрбиешілердің педагогикалық ойлауының негізін салуға, қабілеттерін қалыптастыруға, педагогикалық шындықты түсінуге, заңдылықтар мен принциптерге сәйкес тиімді шешім қабылдауға үйретуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда тәрбие беру процесін әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мектепке дейінгі ұйымдардағы оқу-тәрбие үрдесін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуге бағытталған. Әдістемелік материалдың мазмұны мен түрлері, олардың оқу үрдісіндегі мақсаты зерттеледі. Мектепке дейінгі тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерінің талаптарына сәйкес мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие үрдесін табысты ұйымдастыруға ықпал ететін нормативтік құжаттарды зерделеуге ерекше назар аударылады. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде теориялық аспектілер бойынша білімін тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт - терапия
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді психокоррекциялық және диагностикалық әсердің негіздерімен, жеке және топтық арт-терапиялық жұмысты жүргізу шарттарымен таныстырады. Курстың мазмұны арт-терапияның негізгі бағыттарын, формаларын, әдістерін анықтайды. Студенттер арт-терапевтік қызмет мазмұнының ерекшеліктерін зерттейді. Курсты зерттеу аясында ертегі терапиясының, изотерапияның, ойын терапиясының ерекшеліктерімен танысады. Әр түрлі жастағы, әлеуметтік санаттағы адамдарға арт – терапиялық әсердің ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баланың мектепке психологиялық - педагогикалық дайындығы
    Несиелер: 3

    Пән мазмұны баланың психологиялық және педагогикалық мектепке дайындығының теориялық және практикалық мәселелерін зерттеуге арналған. Мектепке дейінгі жастағы балаларды отбасымен, балабақша педагогтарымен және психологтарымен өзара әрекеттесу кезінде тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелерін талдайды. Баланың мектепке психологиялық, әлеуметтік, ақыл-ой, эмоциялық дайындығының ерекшелігімен танысады. Мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық дайындығының компоненттері, әдістері, формаларын іріктеуге үйренеді. Психодиагностикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ойын психотерапиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер жеке тұлғаның психологиялық құбылыстарын зерттеуге бағытталған психотерапиялық ойындардың теорияларымен танысады. Пән студенттердің ойын құрастыру үлгісін және олардың сипаттамаларын, сонымен қатар психотерапия саласындағы рөлдік ойындардың әдістері мен құралдарын меңгеруін қамтиды. Ойын психотерапиясының шетелдік және отандық тұжырымдамалары қарастырылады. Білім алушылар ойынның тұлғаның дамуына психотерапиялық әсері туралы білімдерін кеңейтеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    Курс «педагогикалық этика» ұғымын сіңіруге ықпал етеді. Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың педагогикалық қызмет этикасының қағидалары мен нормаларын білу саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны педагогикалық әдеп пен кәсіби мәдениет ұғымдарының арақатынасын ашады. Педагог қызметіндегі педагогикалық этиканың мәнін қарастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар педагогикалық мораль мен адамгершілік құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін түсінеді, білім беру ұйым педагогының өзіндік педагогикалық және адамгершілік, этикалық мәдениетінің деңгейін арттыру мақсатында этикалық нормалар мен ережелер туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды тәрбиелеу және дамыту сапасын арттыруға бағытталған педагогикалық қолдауды зерттеуді қарастырады. Курстың мазмұны инклюзивті білім беруді ұйымдастыруды қамтамасыздандырудың әдістері мен тәсілдерін игеруді қарастырады. Білім алушылар инклюзивті білім беру жағдайында әдістемелік жұмысты жоспарлау және жүзеге асыру ерекшеліктерімен танысады, өз білімдерін тереңдете отырып, әлемдік білім беру кеңістігі шеңберінде мәселені талдауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деонтология
    Несиелер: 5

    Курс этикалық құндылықтарды құру жүйесінің ерекшеліктерін қарастырады. Кәсіби міндет - мамандық және мақсат ретінде курстың мазмұнын зерттеу негізінде жатыр. Студент деонтологиялық ғылымның негізгі ұғымдарын, деонтологиялық дайындықтың мәнін, әдіснамалық тәсілдерді, принциптерді, функциялар мен категорияларды зерттейді. Курстың мазмұны деонтологияның басқа ғылымдармен байланысын анықтауды қарастырады. Деонтологиялық мәдениеттің қоршаған шындықпен (отбасы, құрдастар, ұжым және т. б.) қарым-қатынасты құрудағы маңызы ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коррекциялық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курста психологиялық-педагогикалық диагностиканың мәні, функциялары, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерінің классификациясын әзірлеу негізінде диагностикалық құралдар кешені қарастырылады. Пәнді меңгеру барысында студенттер ерекше қажеттіліктері бар адамдардың мінез-құлқындағы психосоматикалық ауытқулардың ерекшеліктерімен танысады. Студенттер практикалық іс-әрекетте педагогикалық әсер ету әдістерінің, тәсілдерінің жиынтығын меңгереді. Коррекциялық педагогика мәселесі бойынша теориялық және әдістемелік тұжырымдамалармен танысады, олардың практикада қолданылуын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тренингтік жұмыстың технологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру нәтижесінде студент коррекциялық және психотерапевтік жұмыстағы психологиялық тәсілдердің негіздерін,сонымен қатар жұмыс жүргізудің қағидаларын меңгереді. Курсты оқу барысында студент оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастырудың кезеңдерімен, ережелерімен, әдістерімен, тәсілдермен және құралдармен танысады. Курстың мазмұны оқу жұмысын жүргізу дағдыларын меңгерудегі практикалық әрекеттерге бағытталған. Пәнді оқудың мақсаты – студенттерді тренингтік жұмысты жүргізу тәсілдерімен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардың озық қарқынмен дамуын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Бұл курс даму мен оқытудың өзара байланысын зерттейді, оқу-танымдық іс-әрекет мектеп жасына дейінгі дарынды балалардың ақыл-ой қабілеттерін дамыту және қалыптастыру әлеуеті ретінде қарастырылады. Пәннің мақсаты білім алушыларда балалардың озық қарқынмен дамуын ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Мектеп жасына дейінгі балалардың барлық жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың озық дамуы мәселелерін шешу үшін тұтас педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың формалары, әдістері, құралдары мен қағидаларын қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Педагогикалық іс – әрекетте алған практикалық және теориялық білімдерін пайдалану және жинақтау.

  • Код ON7

    Мектепке дейінгі білім беру жағдайында тұтас педагогикалық үдерістің жаңа әдіснамалық тәсілдерін практикада қолдану.

  • Код ON4

    Ересек мектеп жасына дейінгі баланың мектептегі білім беру жағдайына дайындығы тұрғысынан қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы саласындағы кәсіби білімдерін көрсету.

  • Код ON10

    Мектепке дейінгі білім берудегі нормативтік-құқықтық құжаттарды талдау дағдыларын меңгеру және мектепке дейінгі тәрбиенің өзекті мәселелері бойынша қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіру және іріктеуді жүзеге асыру.

  • Код ON11

    Педагогикалық іс-әрекетке талдау жүргізу және оның нәтижелерін педагогикалық үдерісте қолдану.

  • Код ON8

    Педагогикалық үдерісте заманауи және инновациялық технологияларды пайдалануда жүйелі дағдыларды көрсету.

  • Код ON9

    Жеке әдістемелерді оқытуда жаңа интеграцияланған тәсілдерді әзірлеу және жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.

  • Код ON5

    Мектеп жасына дейінгі балалармен дамытушылық және түзету жұмыстарының әдістері мен формаларын қолдану.

  • Код ON6

    Ата-аналармен педагогикалық өзара біріккен іс –әрекетті жүзеге асыру, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан кіріктірілген білім дағдыларын қолдану.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top