Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 Экология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Қоршаған орта туралы білім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерге литосфераның,атмосфераның, гидросфераның, педосфераның, биосфераның құрылымы, құрылымы және даму заңдылықтары туралы түсінік беру. Мақсаты: экологиялық сауатты тәрбиелеу жүйедегі проблемалық жағдайларды шешуге қабілетті тұлға "адам - қоршаған орта" байланысты болашақ кәсіби қызметпен. Мазмұны: қоршаған орта - адамның тіршілік ету ортасы және өндірістік қызметі және т. б. Оқыту барысында белсенді практикалық сабақтарды өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды, бейнефильмдерді көрсету, шағын топтарда жұмыс жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық экология
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты-студенттерді Экологияның негізгі ұғымдарымен және тірі организмдердің қоршаған ортаға бейімделу заңдылықтарымен, организмдердің бір-бірімен қарым-қатынас түрлерімен; орган үсті деңгейдегі экожүйелердің құрамымен, құрылымымен және динамикасымен таныстыру. Биоэкологияның негізгі бөлімдері – аутэкология, демэкология, синэкология, экологиялық жүйелердің жіктелуі мен қасиеттері зерттеледі Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық химиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты БиоСфера жұмысының негізгі заңдылықтарын және ондағы химиялық процестерді, ондағы адамның орны мен рөлін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Жердің геосфераларындағы негізгі химиялық процестерді және олардың экологиялық тепе-теңдікке әсерін; қоршаған ортадағы экологиялық тепе-теңдіктің бұзылу себептерін; қоршаған ортаның әртүрлі объектілерін мониторингілеу тәсілдерін және т. б. зерттейді. Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтарды өткізу: презентациялық материалдарды көрсету, белсенді практикалық сабақтарды өткізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстанудағы физикалық құбылыстар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биологиялық, химиялық, физикалық экологияны зерттеуге жүйелі көзқарасты қамтамасыз ететін студенттердің экологиялық ойлауын қалыптастыру. Табиғаттағы табиғи ресурстардың орнын және олардың тірі және жансыз табиғат үшін маңызын, олардың жіктелуін, адамның шаруашылық қызметіндегі маңызын зерттейді. Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтарда жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биосфера эволюциясының қалыптасуы
    Несиелер: 5

    Пәнді: Қалыптастыру болашақ мамандарды ұсыну, тауардың шығу тегі туралы Жердегі өмірдің және биосфераның эволюциясы, зерделеп, биосфераға айтарлықтай әсер еткен сияқты жаһандық экологиялық экожүйеге. Тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын ашу; тұрақты даму және табиғат қорғау қызметі тұжырымдамасының нақты міндеттері мен басымдықтарын қарау.Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтарды өткізу:. тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдерді көрсету, шағын топтарда жұмыс жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биотестлеу және биоиндикация
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биоиндикаторларды қолданудың жалпы принциптері туралы, Өсімдіктер мен жануарларды биоиндикатор ретінде пайдалану ерекшеліктері туралы түсінік беру.. Ауа сапасын бағалау. Биотестілеу әдістеріне қойылатын талаптар. Биотестілеудің негізгі тәсілдері. Биотестеу әдіснамасын практикалық қолдану. Қазіргі биологияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларына бағдарлануы керек; білім беруде биологиялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану. . тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтардағы жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антропогендік Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-географиялық танымға жүйелі көзқарасты қалыптастыру ландшафтық сфераның бірлігі және оны құрайтын табиғи және антропогендік геожүйелер. Мазмұны. Антропогендік Ландшафттардың даму кезеңдері мен тұрақтылығы. Табиғи-антропогендік үйлесімділік принципі. Антропогендік ландшафттар географиясындағы аймақтық-провинциялық заңдылықтар. Полярлық, қоңыржай, субтропикалық және тропикалық аймақтардағы антропогендік Ландшафттардың құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері. Оқу процесінде белсенді практикалық сабақтарды өткізу:ми шабуылы, эссе қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроорганизімдер экологиясы
    Несиелер: 5

    Экологиялық микробиологияның дамуының негізгі кезеңдері туралы, микробиологиялық өндіріс тәсілдерінің әртүрлілігі және оларды адам пайдалануы туралы біледі; антропогендік факторлардан зардап шеккен аумақтарды биоремедиациялау процестерінде микроорганизмдерді пайдалану мүмкіндіктері туралы, өндірістің зиянды қалдықтарын детоксикациялау мүмкіндігі және улы қалдықтардың пайда болуына жол бермейтін технологияларды құру туралы түсініктері бар. Оқыту үдерісінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды, бейнефильмдерді көрсету және талдау,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық аумақ диагностикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-аумақты әр түрлі шаруашылық игеру кезінде табиғи ортаның экологиялық диагностикасы кезіндегі зерттеу әдістері мен түрлерімен танысу; мазмұны. экологиялық диагностика туралы базалық жалпы кәсіби теориялық білімді меңгеру; қоршаған ортаның жай-күйін бақылау және бақылау жүйелері туралы табиғи және Бұзылған экожүйелердің жай-күйін бағалау. Табиғи экожүйелердегі мүмкін болатын өзгерістерді болжау. Экологиялық паспорттау, сараптама және аудит жүргізу қағидаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғатты тиімді пайдаланудың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың ғылыми негіздерімен таныстыру; қоғамдық дамудағы табиғи жағдайлар мен ресурстардың рөлін зерделеу; табиғи ресурстарды жіктеу; Қазақстанның табиғи ресурстарының негізгі түрлерін пайдаланудың жай-күйі, перспективалары және қамтамасыз етілуі; ҚР табиғи ресурстарының негізгі түрлерін пайдаланудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі. тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтардағы жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Урбоэкология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттерді қалалар мен олардың әсер ету аймақтарындағы жасанды және табиғи ортаның өзара әрекеттесу негіздерімен таныстыру. Пәннің мақсаты-қаланың экономикалық дамуы мен экологиялық мүдделер арасындағы тепе-теңдікті сақтау қажеттілігіне сендіру. Қалалардың қоршаған ортасына антропогендік әсер ету..Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтарда жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-өсімдіктер мен жануарлар өміріндегі негізгі экологиялық факторлардың рөлімен таныстыру. Пән өсімдіктер мен жануарлардың қоршаған орта факторларына бейімделу жолдарын, тірі организмдердің бір-бірімен байланысын, өсімдіктер мен жануарлар өміріндегі мерзімді құбылыстарды зерттейді; өсімдіктер мен жануарлардың тіршілік формаларын жіктеу тәсілдері. Әр түрлі экологиялық топтардың өсімдіктері мен жануарларының бейімделу ерекшеліктері. Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау,

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Энергия және табиғи ресурстарды үнемдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты-электр және жылу энергиясын ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы бағыттары туралы түсінік беру. Мазмұны. Кәсіпорындардың, ұйымдар мен мекемелердің электрмен жабдықтау жүйелерін энергетикалық зерттеу. тау-кен металлургия кәсіпорындарының технологиялық объектілерінің энергетикалық сипаттамалары, әртүрлі мақсаттағы объектілерге Энергетикалық зерттеулер жүргізудің нысандары мен әдістері, жылу және электр пайдалану жабдықтарының жұмыс принциптер; Энергия үнемдейтін технологиялар. Энергия үнемдеу технологияларын іске асыру. Оқу барысында ми шабуылы, пікірталас семинары, слайд-презентациялар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның негізгі экологиялық проблемаларын және оларды ұтымды шешу жолдарын қарастыру. Қоршаған ортаның жай-күйі, оны Қазақстан Республикасында қорғау проблемасы туралы деректерді қамтитын қолданбалы экология негіздерін зерделейді. Қазақстанның жаһандық әлемнің экологиялық проблемаларына қосқан үлесі және т. б. ҚР-дағы антропогендік қызметтің экологиялық салдарын бағалау; - Оқытудың белсенді әдістері: Миға шабуыл, эссе қорғау. Бейнефильмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: әлеуметтік экологияның қалыптасу және даму тарихы. Қоршаған орта факторларының биосфераға әсер ету сипаты. Әлеуметтік экология заңдары. Қоршаған ортаның әлеуметтік-биологиялық өзара әрекеттесуі. Адамның өмір сүру ортасының элементтері және олардың сипаттамалары. Қазіргі экологиялық дағдарыс. . Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, бейнефильмдер, шағын топтарда жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық картографиялау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - экологиялық картографиялау саласында іргелі білімді қалыптастыру. Курсты оқу кезінде географиялық карта, оның түрлері мен жіктелімдері, әртүрлі масштабтағы карталардың қасиеттері, бейнелеу тәсілдері және картографиялық бейнемен жұмыс, жалпылау және жіктеу, топографиялық түсірілім, геодезиялық құралдар, экологиялық картографиялау ұғымдары қарастырылады. Карталардың математикалық негізін, карталардың жіктелуін, карталардың типологиясындағы айырмашылықтарды, экологияның жарамдылығын түсіндіріңіз. Оқытудың белсенді әдістері: ми шабуылы, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары - экологиялық қауіпсіздік негіздері туралы түсінік қалыптастыру ел өңірлерінің тұрақты дамуы. Мазмұны. Тіршіліктегі қауіп-қатерлердің, оның ішінде Экологиялық эволюцияның; адамның табиғат ортасымен өзара іс-қимыл тұжырымдамасының; жаһандық және Ұлттық экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің мақсаттары мен жолдарының; табиғатты қауіпсіз пайдалану негіздері; экологиялық қатерлерді бағалау критерийлері мен рәсімдері; өндірістік экологиялық қауіпсіздіктің жіктелуі мен түрлері және т. б. Оқытудың белсенді әдістері: case-study талдау, слайдтарды таныстыру, топтардағы жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамзаттың негізгі Жаһандық экологиялық проблемалары туралы түсінік беру. Мазмұны. Биогендік көші-қонның сипаттамасы, заттардың Биогеохимиялық айналымы, химиялық элементтердің кеңістіктік-уақытша циклдік сипаты; биосфераның планетарлық-ғарыштық ұйымдастырылуы; Биосфера дамуының термодинамикалық бағыты, тірі заттың энергия түрленуі; ноосфералық тұжырымдама ғылыми басқарудың негізі ретінде. Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, семинар-пікірталастар, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агроэкология
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: студенттердің агроэкологияның рөлі мен маңыздылығын игеру. Курстың негізгі міндеті-жинақталған экологиялық білімді терең зерттеу емес, тыңдаушыға қазіргі уақытта экологиялық деп аталатын және ең алдымен қауіпті болып табылатын мәселелерді дұрыс бағыттауға мүмкіндік беретін жеткілікті материал беру. табиғатпен қарым-қатынасты бағалауда Оқытудың белсенді әдістері: семинар-пікірталастар, презентациялық материалдарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Мақсаты-географиялық ортаның барлық компоненттерінің ажырамас бірлігі туралы идеяларды қалыптастыру, оның құрылымын құрайтын геожүйелер туралы білім.. ҚР табиғи ортасының экологиялық қасиеттері. Геоэкологиялық аудандастырудың әдістемелік негіздері. Қазақстанның антропогенезі және әлеуметтік-экономикалық ортасы. Геожүйелердің экологиялық тұрақсыздану деңгейлері. Қазақстанның табиғи ортасын оңтайландыру. ТПК-ның Қазақстанның геожүйелеріне әсері..Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтар өткізу: тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау,.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ экологиясы
    Несиелер: 6

    Топырақ экологиясы" пәнін игерудің мақсаты топырақтың экологиялық сипаттамаларын, топырақтың жалпы биосфералық және әлеуметтік мәнін, топыраққа әсер ететін табиғи және антропогендік экологиялық факторларды, топырақты ұтымды пайдалану негіздерін, топырақтың экологиялық жағдайын зерттеу және бағалау әдістерін зерттеу болып табылады. топырақ қорғау саласындағы мәселелерді шешу және аргументтерді тұжырымдау.Оқытудың белсенді әдістері: Миға шабуыл, эссе қорғау. Бейнефильмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кешендік экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-білім беру өндірістік объектілердегі ОС ластану көздерін анықтау, ластаушы заттардың концентрациясын анықтау, барларын бағалау және ұсыну ластану деңгейін төмендетудің жаңа құралдары, экологиялық әсерді бағалау табиғат қорғау іс-шаралары. Мазмұны. Шаруашылық қызметтің қоршаған орта ресурстарымен өзара әрекеттесуінің сипаттамасы жеке өндірістердің қоршаған орта ресурстарымен өзара әрекеттесуі. Ластаушы заттардың жіктелуі.Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс жобаларды қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм экологиясы
    Несиелер: 6

    Оқу пәнін игерудің мақсаты студенттердің табиғатқа ұқыпты қарау, оны мұра ретінде сақтау қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны. Экологиялық туризм, оның жіктелуі. Экологиялық туризмнің қалыптасу тарихы. Экологиялық туризмді дамытудың халықаралық және отандық тәжірибесі. Әр түрлі жағдайларда экологиялық туризмді дамыту. Экологиялық туризмді дамыту ресурстары. Экологиялық бағыттарды әзірлеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты білім беруді қалыптастыру болып табылады. жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттер саласындағы теориялық негіздер, әдістер, жүйелер және экологиялық мониторинг табиғат қорғау қызметінің бағыты ретінде. Пән биосфераға техногендік әсер етудің әртүрлі түрлерін талдауды; қоршаған орта сапасын болжау бойынша жұмыстарды жүргізу тәртібін зерделейді және табиғи ресурстардың жіктелуі; мониторингтік жүйелердің жіктелуі және т .б.Тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық ресурстану
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттердің салааралық пән ретінде ресурстар туралы теориялық және қолданбалы түсініктерін қалыптастыру болып табылады, оның зерттеу объектісі интегралды ресурс және оның жеке құрамдас түрлері: табиғи, материалдық, еңбек, сондай-ақ қоғам өмірінің барлық табиғи факторларының адамзаттың әлеуметтік-экономикалық дамуымен байланысы болып табылады. Міндеттері: қоршаған ортаның өзгеруіне және ресурстық базаның өзгеруіне байланысты ресурстық-экологиялық проблемаларды талдау.Талдауѕе-study, слайдтар презентациясы, топтардағы жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидросфера туралы білім
    Несиелер: 6

    Гидросфера туралы ілім пәнін игерудің мақсаты гидрология саласындағы негізгі білім жүйесімен және су объектілерін зерттеу әдістерімен танысу болып табылады. Ол гидросферада жүретін процестердің ең жалпы заңдылықтарын көрсетеді, планетаның басқа қабықтарымен (сфераларымен) байланысын көрсетеді. Әр түрлі су объектілеріндегі негізгі гидрологиялық процестердің мәні көрсетілген: жер асты сулары, мұздықтар, өзендер, көлдер, су қоймалары, батпақтар, мұхиттар. Бейнефильмдер, семинар-пікірталастар, жобаларды қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қалдықтардың қауіпті қасиеттерін анықтайтын компоненттер туралы теориялық білімді игеру, қалдықтарды қайта өңдеу негізінде жатқан тетіктер туралы, қалдықтар құрауыштарының шектес ортаға әсері туралы. Мазмұны. Қалдықтармен жұмыс істеу: қалдықтардың пайда болуының алдын алу және оларды барынша азайту, қалдықтарды есепке алу және бақылау, оларды жинау, қайта өңдеу, кәдеге жарату, залалсыздандыру, тасымалдау, сақтау (қоймаға жинау) және жою. Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу кезіндегі экологиялық талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР-ң топырақ ресурстарын қорғау және калпына келтіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның топырақ ресурстары, топырақ ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. Топыраққа антропогендік әсер ету факторлары; тікелей және жанама, мақсатты және байқаусызда, физикалық және химиялық; деградациялық құбылыстар; ластану, дегумификация, тұздану, обструкциялау, тығыздау, слитизация, эрозия және т.б.; олардың алдын алу және түзету.Тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биогеохимия
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге қоршаған ортаның геохимиялық құрамының организмдердің дамуы мен химиялық құрамына әсер ету рөлі, сондай-ақ химиялық элементтердің көші-қон жағдайларын қалыптастырудағы тірі заттың ерекше рөлі туралы түсінік беру болып табылады. Мазмұны. Тірі заттың Биогеохимиялық функциялары және Биогеохимиялық принциптері. Биосферадағы химиялық элементтердің орналасу формалары мен көші-қон түрлері. Геохимиялық кедергілер және шоғырлану және т. б. оқытудың белсенді әдістері:, case-study семинар-дискуссиялары, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық токсикология
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді қаруландыру болып табылады биологиялық жүйелердің (бөгде) химиялық заттардың әсеріне реакциясы туралы білім химиялық агенттердің таралуы, олардың қоршаған ортаға және организмде. "Экотоксикология" пәні осындай салаларды зерттеуге негіз болып табылады "Урбоэкология"ретінде білім. Мазмұны: экотоксикологияның негізгі түсініктері, экотоксиканттарды жіктеу принциптері. Оқыту процесінде белсенді практикалық сабақтарды өткізу: презентациялық материалдарды көрсету, семинар-дискусия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су ресурстарын басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерді су заңнамасының талаптарына сәйкес су ресурстарын басқарудың кешенді жоспарларын әзірлеуге және орындауға қатысуға дайындау. Мазмұны. Жаңартылатын су ресурстары. Қазіргі заманғы сумен қамтамасыз ету және судың зиянды әсерін өтеу проблемалары. Өңірлердің әлеуметтік-экономикалық даму болжамдары негізіндегі Су шаруашылығы бағдарламалары және т. б. оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study семинар-дисскусиялар, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиядағы ғылыми зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болып табылады экологиядағы заманауи ғылыми тәсілдер мен әдістерді игеру. Мазмұны. Теория, эксперимент, экологиядағы тәжірибе. Ғылыми зерттеулердің формалары. Ғылыми шығармашылықтың құрылымы, оның диалектикалық табиғаты. Гипотезалар мен теорияларды қалыптастыру процесінің іздеу кезеңі, оның құрылымдық элементтері мен әдістемесі. Экологиялық зерттеулердің теориясы мен практикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы экологиялық жұмыстардағы зерттеу объектісі мен пәні. . тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидрология
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты-жер бетіндегі су объектілері, олардың режимі, су объектілерін пайдалану және су режимін басқару әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Су массаларын қалыптастыру және трансформациялау процестері және сыртқы және материалішілік су мен тұзды алмастырудың экологиялық-географиялық факторлары; құрлықтың сумен қамтамасыз етілуін айқындайтын континенттік гидрологиялық циклдар құрылымының орографиялық шарттылығы және т. б. қарастырылады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бүлінген экожүйелерді қорғау және қалпына келтіру
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты-ҚР аумағында бұзылған экожүйелерді қорғау және қалпына келтіру туралы түсінік қалыптастыру. Пән экологиялық дағдарыстарды экожүйенің дамуының ажырамас бөлігі ретінде қарастырады.топырақты қорғау бойынша іс-шараларды әзірлей отырып, осы білімді кәсіби деңгейде қолдану. Экзогендік процестер және олардың нәтижесі. Табиғат пайдаланудың дәстүрлі түрлерінің табиғи фитоценоздарға әсері. Экожүйелердің антропогендік динамикасы. Аумақтарды бұзу және қалпына келтіру. . тақырыптар, бейнефильмдер бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық нормалау және сараптама
    Несиелер: 5

    Мақсаты-ҚР заңдары мен экологиялық нормалау саласындағы стандарттарды ескере отырып, әлемдік қоғамдастық үшін ортақ экологиялық қағидаттар мен нормаларға сәйкес студенттердің шаруашылық және өзге де қызметтің ОЖ-ға әсерін бағалаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Нормативтік және нормативтік емес көрсеткіштер. Экожүйелердің жай-күйін нормалау. Табиғи экожүйелердің сапасын бақылау. ҚР табиғатты пайдалануды нормалау.Оқытудың белсенді әдістері: case-study семинар-дискуссиялар, дөңгелек үстел, жобаларды қорғау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық жобалау және қоршаған ортаға әсер етуінің бағасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қолданыстағы заңнамаға сәйкес техникалық жобаларды, мемлекеттік бағдарламалар мен басқа да құжаттарды әзірлеу кезінде студенттердің әсерін бағалау және шаруашылық қызметтің экологиялық негіздемесі бойынша білім негіздерін қалыптастыру. Экологиялық сараптаманың әдіснамалық, құқықтық және нормативтік негіздері мен қағидаттары. ҚОӘБ болжау ретінде. экологиялық жобалау бойынша базалық жалпы кәсіптік теориялық білімді меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс жобаларды қорғау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық негіздері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің мақсаты оқу және меңгеру болып табылады экологиялық құқық ғылымының негізгі ұғымдары, санаттары мен институттары, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану жөніндегі экологиялық заңнама нормалары. Пән көлемінде қарастырылады: қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу тұжырымдамасы; экологиялық заңнама; табиғатты пайдалану құқығы және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық тетігі; экологиялық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік; экология саласындағы ҚР заңнамасы.Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, жобаларды қорғау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агроөнеркәсіптік мекемелердің экологиялық аудиті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-агроөнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиялық аудитін қалыптастыру мен дамытудың негізгі заңдылықтары мен үрдістерін зерттеу. Мазмұны. Экологиялық аудит негіздері және нормативтік құжаттар. Экологиялық аудит бағдарламасының жалпыланған рәсімі. Экологиялық сараптама негіздері және нормативтік құжаттар. Экологиялық сараптаманың құқықтық және нормативтік-әдістемелік базасы. Экологиялық сараптама және қоршаған ортаны қорғау. Қоршаған ортаға әсерді бағалау (ҚОӘБ). . тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологияда ұымдастыру және басқару
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-студенттерді табиғатты қорғау және ресурстық қызметті ұйымдастыру мен басқарудағы негізгі ұғымдармен таныстыру. Курстың міндеттері-экологиялық және ресурстық қызметті басқарудың әдістері мен мәселелерін, экономикадағы рөлі негізінен анықталатын мемлекеттік табиғатты пайдалануды ұйымдастыру және басқару негіздерін зерттеу. экология саласындағы мемлекеттік басқарудың жалпы сипаттамасы; -тақырыптар бойынша презентациялық материалдарды көрсету және талдау, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азық-түлік экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігі, сапасын сараптау мәселелері туралы түсінік беру, функционалдық өнімдердің рецептуралары мен технологияларын әзірлеу қағидаттары, бастапқы шикізатты, биологиялық белсенді қоспалар мен функционалдық тамақ өнімдерін зерттеу әдістері, әзірленген азық-түлік өнімдерінің тұтынушылық қасиеттері мен қауіпсіздігін бағалау қарастырылады. Оқытудың белсенді әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс жобаларды қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық биогеография
    Несиелер: 6

    Мақсаты-биогеографияның негізгі экологиялық аспектілерін жариялау, бұл ғылымның жеке мәселелері мен міндеттерін әрі қарай шарлауға мүмкіндік береді. Бұл биология, экология және география тоғысындағы ғылым; жануарлар, өсімдіктер мен микроорганизмдердің географиялық таралуы мен таралу заңдылықтарын зерттейді. Биогеографияны зерттеу объектілері биоценоздардың таралуы, яғни тірі организмдердің географиялық тұрғыдан анықталған жиынтығы, сонымен қатар жекелеген аумақтардың фаунасы мен флорасының табиғаты болып табылады.Оқыту әдістері: бейнефильмдер, case-study интерактивті дәрістері семинар-пікірталастар, дөңгелек үстел.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиядағы және табиғатты пайдаланудағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты геоақпараттық жүйелер саласындағы негізгі ұғымдық аппаратты зерделеу, экология және табиғатты пайдалану саласында геоақпараттық жүйелерді құру және қолдану бойынша кәсіби қызмет үшін қажетті негізгі білімді, білік пен дағдыларды алу; ГАЖ заманауи құралдарын және кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.тақырыптар бойынша презентациялық материалдардың инализациясын көрсету, жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи сулардың сапасын және ағыс суларын тазарту
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-суды дайындау мен ағынды суларды тазартудың заманауи әдістері туралы түсінік беру. Мазмұны. Қарастырылып отырған құрылымдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалай отырып, табиғи және ағынды суларды тазарту және зарарсыздандыру жұмыстарын талдау. Студенттер белгілі бір құрамдағы Ағынды суларды тазартудың оңтайлы технологиясын, Ағынды суларды тазарту қондырғыларының материалын оқиды, ағынды сулар мен табиғи суларды тазарту қондырғыларының негізгі технологиялық параметрлерін есептейді.Оқытудың белсенді әдістері: case-study семинар-дискуссиялар, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    IT-, ГИС-, Smart-, мобильді технологияларды, оқу үдерісінде және болашақ кәсіби қызметінде картаға түсіру және экологиялық жобалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; жердің геосфералық қабықшаларының жағдайын зерттеу мақсатында ГИС-технологияларды пайдалана отырып экологиялық карталар жасау.

  • Код ON5

    Экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқару құрылымының деңгейін сипаттау, экология саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу.

  • Код ON2

    Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, жаратылыстану-ғылыми білім негізінде Қазақстанда және әлемде болып жатқан процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау.

  • Код ON9

    Экологиялық туризмнің отандық индустриясын жетілдіру үшін, өлкетану принципі мен аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетінің ерекшеліктері негізінде экологиялық туризмді дамытудың халықаралық және отандық тәжірибесін салыстыру.

  • Код ON4

    Арнайы бақылау құралдарын және биоиндикациялық әдістерді пайдалана отырып, қоршаған ортаның жай-күйіне (атмосфера, су, топырақ) талдау жүргізу.

  • Код ON6

    Халықаралық шарттар мен келісімдерді қоса алғанда, адамның қоршаған ортаға қатынасын реттейтін заңнамалық актілерді, құқықтық нормалар мен техникалық нормативтерді практикада қолдану.

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әр түрлі салаларында, соның ішінде кәсіби салаларда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде пікір білдіру, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, командада жұмыс істей отырып, жаңа шешімдер ұсынуға қабілетті болу.

  • Код ON7

    Биосферадағы заттардың биологиялық, геологиялық, биогеохимиялық айналымдарының жүріс жағдайларының ерекшеліктерін анықтау; геоожүйелердің шаруашылық игерілуінің геоэкологиялық принциптерін тану.

  • Код ON8

    Биосфераның пайда болуын, эволюциясын және құрылысын түсіндіру; тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін талдау, ақпаратты схемалық түрде беру; "қоршаған орта – адамның тіршілік ету саласы – Өндірістік қызмет" жүйесіндегі проблемалық жағдайларды анықтау, осы проблемаларды шешу жолдарын ұсыну және себептерін анықтау.

6B05201 Экология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 6B05201-Экология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Қолданбалы экология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология және табиғатты пайдалану
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Геоэкология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология-химия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top