Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бейнелеу өнерінің даму тарихымен, көрнекті қазақстандық суретшілердің шығармашылығымен, сабақта және бос уақытта бейнелеу іс-әрекетін (мүсіндеу, сурет салу, аппликация, конструкциялау) басқарудың ерекшеліктерімен, әр түрлі жастағы балалардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамыту қағидаттарымен, бейнелеу және мәнерлі құралдармен, бейнелеу техникасы және материалдарымен, бейнені жасау тәсілдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын қорғауға және нығайтуға, дене қасиеттері мен моторикасын қалыптастыруға, мәдени және гигиеналық дағдыларды игеруге, дене жаттығуларымен, гигиеналық жағдайлармен, табиғи факторлармен, баланың физикалық дайындығын, баланың қозғалыс белсенділігін зерттеу және бағалау әдістерімен таныстыруға бағытталған педагогикалық үдеріс туралы білімдерін қалыптастыру (шагометр, хронометраж, жүрек соғу жиілігі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогикалық іс-әрекеттің мәні, оқытушыға әсер ету құралдары мен тәсілдері, педагогикалық техника, педагогикалық этиканың нормалары мен принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру, сөйлеу мәдениетін игерту және даулы жағдаяттарды болжау және шешу іскерлігін, әмбебап сипаттағы кәсіби іс-әрекет саласындағы әлеуемттік-тұлғалық мәселелерді тиімді шешуге ықпал ететін психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерді игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды адам туралы, оның рухани әлемі туралы ғылыми идеялар жүйесімен, тұлағлық және кәсіби өсуді дамытудың акмеологиялық тұжырымдамасымен, қолданбалы акмеологияның түрлері туралы, акмеологиялық қызметтің іс-әрекеті, оның құрылымы, мақсаты, міндеттері мен жұмыс бағыттары туралы, адамның тұлғалық және кәсіби дамуын қолдайтын технологиямен таныстыру болып табылады: психологиялық кеңес беру, ойынды модельдеу, акмеограммаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Стандартты емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бірнеше шешу тәсілдері бар күрделілігі жоғары логикалық, комбинаторлық, стандартты емес, мәтіндік есептермен таныстыру; осындай түрдегі және жаттығулардағы есептерді шешу алгоритмі, оны қысқаша жазу ресімдеу әдістемесімен таныстыру. Курстың мазмұны ақыл-ой еңбегі мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін логикалық ойлауды дамытуға, математикалық білімді тереңдетуге, келесідей ақыл-ой амалдарын жетілдіруге ықпал етеді: жіктеу, талдау, салыстыру, синтездеу, жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі мекемелерде дамытушылық ортаны қалыптастыру жүйесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектепке дейінгі білім беру мекемесінің пәндік-дамытушы ортасы туралы білімдерін қалыптастыру, оның ішінде шағын ортаны қарастыру: әлеуметтік, пәндік, табиғи, дамушы ортаның функцияларымен (ақпараттық, ынталандырушы, дамытушы), құрылымымен, қағидаттарымен, сипаттамасымен, қауіпсіз пәндік ортаны құру және іске асыру шарттарына қойылатын талаптарымен, мектепке дейінгі білім берудің заңнамалық құжаттарына сәйкес, білім беру кеңістігі субъектілерінің өзара әрекеттесу моделімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың ғылыми таным әдісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда психология және педагогика бойынша зерттеудің жалпы ғылыми мәдениетін қалыптастыру. Бұл курстың парадигмасы мен практикасы педагогикалық, ғылыми, әдістемелік, зерттеушілік, әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді дамытады және қорытынды аттестаттау үшін дипломдық зерттеуді жазу үшін алғышарттар жасайды. Әдістер, олардың ерекшеліктері, қолдану әдістері, валидтік диагностикаларды таңдау, деректерді саралау, түзету іс-шараларының жоспарын жазу, ұсыныстарды жинақтау игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ғылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтарды жаратылыстанудың негізгі тұжырымдамаларымен, жансыз және тірі табиғатты, қоғамды дамытудың біртұтас процесі ретіндегі қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми түсініктермен, қоғам мен табиғат дамуының іргелі заңдары мен заңдылықтары, жаратылыстану ғылымыныңәдіснамасы, табиғатты рационалды пайдаланудағы ғылым жетістіктерін практикалық қолдану және тұлғалық және кәсіби өсуді дамыту негізіне алынған әрбір оқушының интеллектуалдық әлеуетінің алғышарттарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты индуктивті (мұғалімнің көмегімен білімді арттыру: заңдылықтарды, ережелерді зерттеу, жалпылау бойынша жеке жұмысты орындау) және дедуктивті (әрі қарай нақтылай отырып бастапқы зерттеу) әдістерді қолдана отырып, баланың жеке ерекшеліктеріне негізделген инклюзия жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларда математикадан қарапайым түсініктерді зерттеудің ішкі және сыртқы ерекшеліктері туралы білім алушылардың түсініктерін қалыптастыру, тәжірибеге бағытталған сабақтар, ойындар құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда көшбасшылық принциптері, тұжырымдамалары, функциялары, талаптары, стильдері туралы түсініктерін қалыптастыру, менеджер тұлғасының құндылықтар жүйесімен және көшбасшылықты жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыру, кәсіби дағдыларын жетілдіру: команданы қалыптастыру, қақтығыстарды басқару, шешім қабылдау, іскерлік коммуникативтік қарым-қатынастың практикалық біліктерін дамыту, көшбасшылық қасиеттерді дамытудың тиімді формаларын, әдістерін, басқару технологияларын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі жастағы баланың жан-жақты дамуының құралы ретінде робототехника және жеңіл қондыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне (кіші, орта, ересек) сәйкес сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстыру, легоқұрастыру және робототехника негізінде балалардың өнімді іс-әрекеті үшін жағдай жасау, техникалық дағдыларды қалыптастыруға, танымдық белсенділікті белсендіруге, кәсіптік бағдар беруге, балалардың шығармашылығын ынталандыратын модельдеуге, дизайнға қызығушылықты дамытуға, әлеуметтік және еңбек құзыреттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жабайы табиғат бұрышында жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды тірі табиғат бұрышында әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеу әдістемесімен, табиғат бұрышы тұрғындары мен өсімдіктерін күтіп баптау, ұстау, іріктеу талаптары, табиғатпен танысу барысында, оқытудың көрнекі құралдарымен, экологиялық тәрбиенің әдістері мен құралдарымен таныстыру процесінде экспермент жүргізу әдістемесімен таныстыру, танымдық іс-әрекетті дамыту құралы ретінде табиғатты бақылау әдісін қолдану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды өмірлік жағдаяттарда психологиялық-педагогикалық талдауды сауатты жүзеге асыруға, жеке тұлғаны әлеуметтендіру процесінде проблемаларды анықтауға, бала-педагог-ата-ана субъектілік қатынастарының үштігіндегі өзара қарым-қатынастары, даму ерекшеліктерін зерттеудің әдістерін таңдауды негіздеуге, "жақын даму аймағы" негізінде баланың даму жағдайларын қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін баланың психикалық дамуы туралы заңдылықтарын, пәнін, құбылыстарын, білімдерін тереңдету болып табылады, түзету және дамыту жаттығуларын тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық профессиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен бірегейлігі туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады, педагогтың қалыптасуындағы тұлғалық даму перспективаларын түсінуге ықпал етеді, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді жетілдіреді, өзін-өзі дамытудың үздіксіздігін түсінуге, өзін-өзі жетілдіруге бағдарлайды, педагогикалық шығармашылыққа мотивациясын оятады, терең теориялық біліммен, оқу және танымдық еңбек мәдениетімен толтырады, педагог мамандықтың әлеуметтік маңызы мәселелерін түсінуге бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың экология және биосфераның дамуының іргелі заңдылықтары, әртүрлі деңгейдегі экожүйелер, жалпы тірі организмдер және олардың тұрақтылығы, биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам іс-әрекетінің салдарларынан табиғатты қорғау, атап айтқанда табиғатты пайдалану және интенсификация туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұны республикадағы тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары, практикалық міндеттері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қазіргі қазақ/орыс әдеби тілі жүйесі және оның деңгейлері, оның жұмыс істеу заңдылықтары туралы ғылыми білімдермен таныстыру; сөйлеудің лексикалық-грамматикалық құрылымын байыту және кеңейту, сөйлеу іс-әрекетінің жазбаша және ауызша түрлері мәдениетін, тілді өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларында қолдану тәсілдері мен ережелерін меңгерту; маңызды коммуникативтік құзыреттіліктерге ие болу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда балаларға арналған әдебиет туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс балалар санасының объективі арқылы қоршаған шындықты қабылдау ерекшеліктерін ашады, балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, жеке шығармалардың тақырыбы мен мәселелерін, балалар әдебиетіндегі педагогикалық және эстетикалық принциптерді біріктіру ерекшеліктерін зерттеуге, балаларға арнайы жазылған әдеби шығармаларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сөйлеу қызметін қалыптастыру практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды коммуникативті құзыреттіліктерін, сөйленімдік білімдерін, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, тілді практикалық меңгеру дағдыларын жетілдіру: әдеби тілдің нормаларын ескере отырып, этикалық және эстетикалық сауатты тілдік коммуникация және тиімді сөйлеу негізінде ықпал ету тәсілдерін игеру, лингвистикалық ойлау деңгейін арттыру және жазбаша мәтіндердің орфографиялық, пунктуациялық және тілдік рәсімделуін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
  • МДҰ-да Сауықтыру дене шынықтыруды өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мектепке дейінгі мекемедегі сауықтыру-дене тәрбиесі жүйесімен, дене шынықтыру сабақтарының түрлерімен (классикалық, ойын, сюжеттік, жаттығу түрі, ритмикалық гимнастика, тақырыптық, «өз денемізді зерттейміз», бақылау-тексеру), таңертеңгі гимнастиканы өткізу нұсқаларымен, жылжымалы ойындармен, белсенді демалыспен және өзіндік қозғалыс белсенділігімен, мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығындағы ауытқуларды ескере отырып, серуендеуге арналған дене жаттығуларымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жас анатомиясы, физиология және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық, физиологиялық жас ерекшеліктерін, ағзаның жұмыс істеу ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі баланың жетілу және даму процестерінің оның жұмыс қабілеттілігіне психикалық және физикалық әсерін, баланың қалыпты даму процесіне әсер ететін факторларды, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты нығайту және сақтау жөніндегі гигиеналық нормаларды, жұқпалы аурулардың алдын алудың негізгі іс-шараларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Бейнелеу өнерінің негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды табиғат құбылыстарының, адамның, ғимараттардың бейнелерін жасау, кескінемеде көркем бейнелер, көркем құрастыруда, сәндік-қолданбалы өнерде, мүсіндеуде бейнелер жасаудағы көркем материалдармен, бейнелеу іс-әрекетінің негізгі бағыттары мен түрлерімен, көркем бейнелеу құралдарымен (ритм, пішін, сызық, түс, көлем, фактура, композиция) таныстыру болып табылады, өздерінің креативті, практикалық іс-әрекеттерін ұйымдастыруда тәжірибе жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш мектептің математика курсының қиын теориялық мәселелерін қарастыру және рәсімдеудің нормативтік талаптарына сәйкес немесе стандарттық емес есептер, жаттығуларға сәйкес бірнеше шешу тәсілдері бар стандарттық мәтіндік есептерді шешу тәсілдері және барысын, жазуын рәсімдеу дағдыларын қалыптастыру, ол өз кезегінде талдау, салыстыру, жалпылау, классификациялау, дедукция, синтездеу, индукция сияқты логикалық әрекеттерді меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектепке дейінгі мекемелерде енгізілген заманауи технологиялар (ойын, интерактивті, денсаулық сақтау, дамыту, тұлғаға-бағытталған, ӨТШТ, жобалық, АҚТ) туралы білім алушылардың білім алуы, педагогтің кәсіби мәдениетін арттыруға ықпал ететін және баланың жеке тұлғасын, денсаулықты сақтауға және нығайтуға, зияткерлік, тұлғалық, физикалық, адамгершілік, эстетикалық қасиеттерді дамытуға бағытталған, мектеп жасына дейінгі баланың танымдық дербестігі мен белсенділігін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі мен және табиғаттану біліміне сәйкес мазмұнды таңдаудың теориялық принциптерімен таныстыру, мектепке дейінгі мекеменің әр жас тобында балаларды экологиялық тәрбиелеу бойынша сабақтар, іс-шаралар өткізу дағдылары мен іскерліктерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың интегративті әдісін пайдалану, табиғаттану жұмысының дәстүрлі және ерекше формаларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Балалардың арт-қызметі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды арт-іс-әрекетті психологиялық-педагогикалық түзету әдісі ретінде, арт-терапияның негізгі ұғымдарымен, категорияларымен, ерекшеліктері және процестерімен, әртүрлі санаттағы балалардың эмоционалды-мінез-құлық көріністерін түзету әдістерімен таныстыру, әртүрлі терапия түрлерінің қызметтерімен, материалдарымен таныстыру: сурет терапиясы, драматерапия, қуыршақ терапиясы, музыкалық, би, құм, ойын, фототерапия, хромотерапия, фольклор, ароматерапия, кітап терапиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тәжірибелік қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жансыз және тірі табиғат объектілері туралы білімдерін кеңейтуге ықпал ететін мектепке дейінгі мекемедегі тәжірибелік іс-шаралар туралы білім алушыларда түсініктерді қалыптастыру, эксперименттің әдістері және түрлерімен (бақылау, мәселелік-іздеу, тәжірибе, эксперимент), тәжірибе түрлерімен, сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен (модельдеу, тәжірибелер, ойын-эксперимент), тәрбиеленушілердің нәтижелерін тіркеуге және қадағалауға бағытталған іс-шаралар арқылы жүзеге асырылатын мониторинг жұмысымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі базалық математикалық білім берудің теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың натурал сан, мөлшер, жиындар теориясы ұғымдарын зерттеу әдістері, математикалық ұғымдар арасындағы байланыстар мен қатынастар, қасиеттері туралы теориялық және ғылыми білімдеріне негізделетін ғылыми дүниетанымын қалыптастыру Курстың мазмұны есептеу, графикалық, өлшеу дағдыларын дамытуға, келесідей теориялық әдістерді меңгертуге бағытталған: модельдеу, эксперимент, бақылау, деректерді жинау, жіктеу және өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеуін дамытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың балалардың сөйлеу әрекетін қалыптастырудың заманауи әдістемесінің теориялық негіздерін (фонетика, грамматикалық құрылым, лексика, сөйлем құрудың синтаксистік құралдары және т. б.) оқыту, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке және жас ерекшеліктерін, балалар сөйлеуінің даму ерекшеліктерін, балалармен жұмыс істеудің мазмұны мен әдістерін ескере отырып, оқытудың түрлері және әдістерімен таныстыру, сөйлеуге және тілге саналы көзқарасты дамыту.

    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі білімді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда мектепке дейінгі мекеме жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, әдіскердің қызметін реттейтін заңнамалық құжаттармен, жоспарлау түрлерімен, көшбасшылық стильдерімен, басқарудың негізгі қағидаттарымен, тиімді формалары және әдістерімен, педагогтерді аттестаттау негіздерімен, құжаттаманы әзірлеу әдістерімен: оқу бағдарламалары, мекемені дамыту бағдарламасы, тұлғалық өсу бағдарламасы, даму мониторингі, мазмұны бойынша рефлексия және түзету іс-қимыл жоспарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі педагогика тәрбие жұмысы теориясымен
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың МЖМББС және сабақтас ғылымдар саласындағы жетістіктеріне сәйкес мектепке дейінгі мекемелерде балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнының теориялық негіздерін, құралдарын, тәсілдерінің формаларын, әдістерін зерделеу, білім беру үдерісінде ақыл-ой, әлеуметтік-адамгершілік, дене, эстетикалық, еңбек тәрбиесі және оқыту технологияларын қолдану, қоғамы субъектілерімен педагогикалық өзара әрекеттестіктің түрлерін жүзеге асыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі білім беру аймағында «Шығармашылық» мазмұны.
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды өнердің әр түрлі бағыттарындағы дағдыларын қалыптастыруға: мүсіндеуге үйрету, ауызша шығармашылықты дамыту, құрастыру, ән айту, сурет салу, музыкаға арналған қозғалыстарға үйрету. Курстың мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың креативті дамуының әртүрлі формалары мен әдістерімен, көркемдік дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістермен, ойын технологияларымен, эстетикалық қабылдауды дамытуға ықпал ететін дидактикалық ойындармен таныстыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мұғалімнің кәсіби шығармашылық жолының қалыптасу кезеңдерімен таныстыру және таңдалған педагогикалық мамандық туралы дүниетанымын тереңдету, педагогикалық іс-әрекетке деген мотивациясын арттыру, дайындық жүйесі, жұмыс ерекшеліктері, шарттары, механизмдерін және білім беру мекемелерінде жетілдірілген және өнімді жұмыс істеу үшін қажетті жеке тұлғаның маңызды қасиеттерін және өз әлеуетін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Балалардың мәдени демалысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балалардың бос уақытын жоспарлаудың әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру және мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасаудағы бос уақыт педагогикасының мақсатын, міндеттерін, әдістерін, формаларын, құралдарын анықтау, ойынның педагогикалық және психологиялық әлеуетін, оны зерттеудің заманауи жіктемелері мен тәсілдерін, ойынның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, демалыс субъектілерінің әлеуметтік өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балаларды мектепке дайындау және бейімдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды баланың мектепте болуының бастапқы кезеңімен, яғни мектеп жағдайына физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық бейімделу кезеңімен, бейімделу деңгейлерімен (тұрақты, тұрақсыз, бейімделмеген), бейімделу деңгейіне әсер ететін факторлармен, балаларды қазіргі бастауыш мектеп жағдайына бейімдеу бойынша әдістемелік ұсыныстармен, педагогикалық сүйемелдеу жүйесімен және түзету шараларымен, оқушылардың бейімделуін қалыптастыруға ықпал ететін іс-шаралармен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскері жұмысы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың педагогикалық үдерістің сапасын жақсартуға және әдістемелік жұмыс қызметінің тұтас жүйесі: жеке (тәлімгерлік, өзара қатысу, кеңес беру, әңгімелесу) немесе топтық (әдістемелік кеңес, конференция, практикум, іскерлік ойын, семинарлар, шығармашылық микротоп) арқылы педагогтердің біліктілігін арттыруға бағытталған мектепке дейінгі мекеме әдіскері жұмысының мазмұны, функциялары, нысандары, бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Отбасылық тәрбиелеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды отбасылық тәрбие тарихымен, әртүрлі халықтардағы отбасылық-неке дәстүрлерімен, отбасылық реттеудің нормативтік және заңнамалық актілерімен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу барысында қазіргі заманғы отбасының құрылымы, атқаратын қызметтері, өзекті мәселелері туралы біртұтас көзқарастарын қалыптасады, некенің әртүрлі аспектілері, балалар мен ата-аналар арасындағы тұлғааралық қатынастар, педагог пен ата-аналар ынтымақтастығының инновациялық технологиялары, формалары, әдістері зерттеледі

    Оқу жылы - 1
  • Математиканың бастауыш курс негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда іргелі математикалық ұғымдардың (жиын, жиындар бойынша амалдар, комбинаторика элементтері, предикат, мәлімдеме, логикалық операция, сәйкестік, ұғымдарды анықтау, теорема, функция, бейнелеу) теориялық негіздерін қалыптастыру Курсты аяқтағаннан кейін жиынмен амалдардың қасиеттері мен заңдарын білу, ұғымдарды анықтау құрылымын талдай білу, қарапайым пайымдау мен жіктеуді орындау, комбинаторлық есептерді шешуді меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстану бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қазіргі заманғы әлемнің ғылыми-табиғи бейнесі, табиғи құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары, зерттеудің келесідей ғылыми әдістерін қолдана отырып, табиғаттағы зерттеу әдістемесі туралы теориялық және практикалық білімдермен және дағдылармен таныстыру болып табылады: бақылау, салыстыру, сипаттау, есептеулер жүргізу, биологиялық-географиялық-экологиялық есептерді шешу, материалды жинау және камералдық өңдеу, бастауыш сыныптарда экскурсия ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балаларды математикалық даярлаудың тұжырымдамалары мен әдістемелік жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру, әр түрлі жастағы топтардағы балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру бойынша сабақтар, ойын-сауық және бос уақыт кезінде бос уақытты ұйымдастырудың әдістемесін, әдістерін, құралдарын, принциптерін, формаларын меңгеру, математикалық даму деңгейін анықтау бойынша диагностикалық материалмен танысу және түзету жұмыстарын жүргізу бағдарламасын жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    білімдерін көрсету: жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты көрсете отырып, кәсіпкерлік саласындағы экологиялық, экономикалық, кәсіби және өзге де міндеттерді, құқықтық мәдениетті шешуде тіршілік қауіпсіздігі

  • Код ON2

    мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда білім, фактілер, құбылыстар, оқу пәндерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері және мектепке дейінгі педагогика категориялары, заманауи инновациялық технологиялармен жұмыс жасау

  • Код ON3

    өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру және көшбасшылық қасиеттерін дамыту мақсатында ғылыми-тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы жеке кәсіби өсуді және жетілдіруге ұмтылысын көрсету

  • Код ON4

    әр баланың бейімділігі мен қабілеттерін даму және денсаулық жағдайын жеке көзқарас негізінде ескере отырып, білім беру мен тәрбиелеу процесін ұтымды ұйымдастыру үшін анатомия, физиология және денсаулық сақтау технологиялары бойынша білімдерін пайдалану

  • Код ON5

    жаратылыстану пәндері саласындағы іргелі жаратылыстану-ғылыми теориялық білімдері мен құзыреттерін көрсету

  • Код ON6

    математиканың қарапайым ұғымдарын оқытудың теориялық негіздері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың білімін қалыптастыру үшін негізгі математикалық ұғымдар мен теорияларды, математикалық фактілерді талдау дағдыларын қолдану

  • Код ON7

    мектепке дейінгі ұйымда еңбекті, көркемдік оқытуды ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясын меңгеру

  • Код ON8

    сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін меңгеру - оқу, айту, тыңдау және жазу

  • Код ON9

    жұмыста мектепке дейінгі білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды, білім беру мекемесінің қызметін ұйымдастыру және оны басқару негіздерін қолдану

  • Код ON10

    мектепке дейінгі тәрбие мен білім берудің мемлекеттік стандартын, оқу бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін білу негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды ұйымдастырушылық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top