6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту және тұлғаға бағдарланған құзыретті тәсілдер жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыратын мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Жас ерекшелік психологиясы
«Жас ерекшелік психологиясы» пәні тұлға дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі ерекшеліктерін анықтауға, оның психикасының жас динамикасын, психикалық процестердің онтогенезі және тұлғаның жеке басының қасиеттерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік педагогикасы
«Жас ерекшелік педагогикасы» пәні тұлғаның жас кезеңдерінің ерекшеліктерін және оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтарын, принциптерін, педагогика ғылымының теориялық қағидаларына негізделе отырып, білім беру мекемелерінің педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар психологиясы
«Балалар психологиясы» - бұл баланың психикалық даму заңдылықтарын, мектепке дейінгі балалық шақтағы психикалық дамудың ерекшеліктерін, жекелеген танымдық процестердің (қабылдау, есте сақтау, қиял, ойлау) түрлерінің, функциялары мен операцияларының қалыптасуын, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні мен сөйлеуін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың психологиялық дамуы
«Балалардың психологиялық дамуы» пәні студенттердің балалардың даму динамикасы мен процесін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі баланың дамуын, мектеп жасына дейінгі балалардың интеллектуалды және психикалық даму факторларын зерттеу әдістемесін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Пәнді оқыту аясында ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері қарастырылады. Бұл пән студенттерді педагогикада қолданылатын эмпирикалық, теориялық, математикалық, логикалық зерттеу әдістерімен, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру ережелерімен, этикалық нормалармен және ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру ережелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияның ғылыми зерттеу әдістері
«Психологиядағы ғылыми зерттеу әдісі» пәнін оқыту студенттердің қазіргі психологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі ұғымдар, әдістер туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Мазмұнды логиканы, зерттеу мәселелерін шешу үшін енгізілген әдістерді түсінуді қамтамасыз ету, сондай-ақ зерттеу әдістерін қолдана алуға өңдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік физилогиясы және мектепке дейінгі гигиена
Мектепке дейінгі гигиена - балалардың денсаулығын сақтау және нығайту туралы ғылым (туғаннан 7 жасқа дейін). Жасқа байланысты анатомия мен физиологияға сүйене отырып, қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларының балаларға әсерін зерттейді, баланың денсаулығына зиян тигізетін жағдайларды анықтайды және оларды жеңілдетуге немесе толығымен жоюға бағытталған. Балалардың өсуіне, дамуына және денсаулығын нығайтуға қолайлы табиғи жағдайларды анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Бұл пәннің мақсаты - тарихи-педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының генезисін және болашақ тәрбиешілердің педагогикалық дүниетанымдары мен шығармашылық ойлау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы тәрбиелеу педагогикасы және отбасылық кеңес беру практикумы
Пән отбасы психологиясы мен педагогикасының әртүрлі салаларын, отбасы ұғымдарын, отбасылық-неке және бала мен ата-ана қатынастарының эволюциясын, ана болуды психологиялық құбылыс ретінде, отбасындағы баланы тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін, мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы тәрбиеші мен ата-ананың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы психология
«Жалпы психология» пәні студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін дамыту, психологияның негізгі әдіснамалық ұстанымдары, отандық, шетелдік психологиялық теориялар, танымдық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер, жеке қасиеттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы терапиясы
«Отбасылық терапия» пәні - отбасында туындайтын әртүрлі жағдайларда тиімді кеңес берудің өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқыту болашақ тәрбиешіге отбасы психологиясының негіздерін, отбасылық қатынастарды, балалар мен ата-аналар қатынастарын, ата-аналарға отбасылық кеңес беру бағыттарын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
«Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдерісінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады. Болашақ тәрбиешілер оқыту мен тәрбиенің принциптерімен, заңдылықтарымен, сонымен қатар, балабақшадағы оқу-тәрбие үдерісінің жаңа технологияларымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
«Психология тарихы» пәні психологиялық ұғымдардың дамуы туралы түсінік жүйесін, адам психикасын зерттеудің психологиялық ғылыми-теориялық, эксперименталды тәсілдерін, әлемдік психология саласындағы негізгі тенденцияларды, әр түрлі психологиялық мектептердегі ғылыми тәсілдерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
«Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәнін оқу барысында критерий, бағалау, білім беру нәтижелері ұғымдарының мәні, бағалау критерийлері негізінде студенттерді оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға ықпал ететін объективті, ашық бағалау жүйесін дамыту, өз бетінше оқыту дағдыларын, студенттердің бағалау бойынша жауапкершілігін арттыру үшін жағдайлар жасауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогика
«Мектепке дейінгі педагогика» пәні мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық процесті ұйымдастыруды, балаларды дамыту мен тәрбиелеу заңдылықтарын, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту теориясын, мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогиканың мақсаттары мен міндеттерін, диагностика әдістерін, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру формаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
«Мектепке дейінгі білім беру менеджменті» білім беру жүйесін басқаруда балаларды оқытуға, оның тиімділігін арттыруға бағытталған оқу-тәрбие процесін басқарудың принциптерінің, әдістерінің, ұйымдық нысандары мен технологиялық әдістерінің жиынтығын қарастырады. Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент интеллект пен адамдардың мінез-құлқы туралы білімді қолдана отырып, басшылардың мақсатына жетуіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйым әдіскері
"Мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдіскері" пәні МДҰ-да білім беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын дамытуға, тәрбиешілерге әдістемелік көмек көрсетуге, ата-аналарға кеңес беруге, озық педагогикалық тәжірибені, сабақтар мен тәрбие іс-шараларының сценарийлерін әзірлеу дағдыларын зерделеуге, педагогика ғылымындағы заманауи әдістемелермен және инновациялармен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
«Этнопсихология» пәні студенттерді - әртүрлі этностардың ұлттық мінездерін, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін, фольклорын, тілін, дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын, дінін, санасын, этностарға тән психологиялық ерекшеліктерін, ұлттық дүниетаным, ұлттық көзқарас, ұлттық сипаттағы мәселелерді, ұлттық қауымдастықтар мен қоғамның қалыптасу заңдылықтарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдарда педагогикалық процесті ұйымдастыру
«Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті ұйымдастыру» пәні мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы педагогикалық процестің құрылымын зерттейді. Студенттер мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын, технологияларды, әдістерді, құралдарды, оқу-тәрбие процесінің нысандарын пайдалану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойынның педагогикалық-психологиялық негіздері
«Ойынның психологиялық- педагогикалық негіздері» пәні ойын психологиясы мен педагогикасының теориялық және практикалық негіздерін, ойын қызметінің психология-педагогикалық негіздерін, жіктеудің ғылыми тәсілдерін, ойын қызметінің мәні мен функцияларын анықтауды зерттейді. Ойынның балалардың психикалық дамуы мен әлеуметтенуіндегі маңызын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі аудиовизуалды технологиялар
Бұл пән аудиовизуалды ақпаратты ұсыну, аудиовизуалды оқу материалдарын дайындау және қолдану, техникалық және аудиовизуалды оқыту құралдарын қолдану құрылғысы мен әдістемесі бойынша кәсіби дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру жағдайында білім беру процесінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттердің назары инклюзивті білім берудің мәнін, 1 жастан 6 жасқа дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен стратегияларын түсіну болып табылады. Сондай-ақ, осы санаттағы ата-аналармен және балалармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту құралдарына баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баланың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
«Баланың психологиялық-педагогикалық диагностикасы» - мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басын зерттейді, олардың психикалық, жалпы және функционалдық дамуын анықтайды. Курс жеке тұлғаны дамытудың диагностикалық процедураларымен байланысты негізгі құзыреттерді игеруге, студенттердің балаларды психология-педагогикалық диагностикалау әдістерін игеруіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі IT
Пәннің мақсаты – білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың педагогикалық мүмкіндіктерін, қашықтықтан оқытудағы АКТ, бұлттық технологиялар, STEAM білім берудің онлайн қорлары, бейнелерді құру және өңдеу технологиялары, электронды оқулықтарды құру технологиялары, білім берудегі Е-портфолио технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» пәні дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, мақсат-міндеттерін зерттеуді, әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуін, басқа да этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық педагогиканың әсерін талдауды, оқыту әсерімен педагогикалық жүйенің жүзеге асырылуы, ұйымдастырылудағы процестің заңдылықтарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі
«Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту мәселелерін зерттейді, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс істеу мазмұны мен әдістемесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық ырғақты-қозғалыстар
Пән балалардың музыкалық-шығармашылық тәрбиесінің мәні мен мағынасын, олардың табиғи музыкалық қабілетін дамытуға бағытталған. Курс музыкалық қозғалыс технологиясын, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының тұтас дамуын, музыкалық-ритмикалық қозғалыстар мен баланың моторикасын дамыту әдістерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
«Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні болашақ тәрбиешінің балалармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі, технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастырады. Тәрбие жұмысын жоспарлауды жүзеге асыруға, кәсіби-педагогикалық білімді игеру тәсілдерін, нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылықпен шеше білу қабілетін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Пән музыканы оқыту теориясының негіздерімен және музыкалық білім беру тұжырымдамасымен; сабақтарды өткізу технологиясымен; музыкалық іс-әрекеттің әртүрлі түрлеріндегі балалардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістемелерімен; музыкалық тәрбие бойынша жұмыс түрлерімен; тәрбиешінің жұмысын жоспарлау, мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық дамуын есепке алу және бағалау мәселелерімен; сабақтарды өткізу бойынша әдістемелік ұсыныстармен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі баларды қоршаған ортамен таныстыру
"Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру" пәнін оқу кезінде студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортаның әртүрлі заттары мен құбылыстары туралы білімдері мен түсініктерін қалыптастыруға бағытталған сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бала құқықтары және балалармен жұмыс істеу этикасы
Курс бала құқықтарын қорғаудың заңнамалық және этикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курста отбасындағы, білім берудегі және басқа да салалардағы баланың құқықтарын қамтамасыз ететін ҚР заңдары, баламен психология-педагогикалық жұмыс этикасы, мектеп жасына дейінгі балаларға білім беру, әлеуметтік және физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, оларға кеңес беру, оқыту және тәрбиелеу этикасы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балабақшада экологиялық білім беру
"Балабақшада экологиялық білім беру" пәнін оқу кезінде экологияның жалпы мәселелері де, мектеп жасына дейінгі балалармен экологиялық жұмысты ұйымдастырудың әдістемелік аспектілері де ашылады. Курс студенттерді мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық білім беруді ұйымдастырудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық анимация
Курс барысында педагогикалық анимацияның теориялық негіздері-балалардың бос уақытын ұйымдастырудың жаңа бағытын көрсетеді. Демалыс және білім беру технологиялары, оларды жобалау және балалармен жұмыс істеудің заманауи тәжірибесінің әртүрлі бағыттарында жүзеге асыру ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқықтық тәрбие
«Құқықтық тәрбие» курсы студенттерді адам құқықтарын қорғау жөніндегі негізгі құжаттармен таныстырады; студенттердің мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы балаларды құқықтық тәрбиелеудің теориялық негіздерін түсінуіне ықпал етеді, балаларды құқықтық тәрбиелеудің мақсатын, міндеттерін, принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
«ЕБҚ бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу» пәні ЕБҚ бар баланың даму ерекшеліктері мен жалпы заңдылықтарын, ЕБҚ балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу жолдары мен тәсілдерін, инновациялық технологияларды, қағидаларды, шарттарды, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
«Педагогикалық шеберлік» пәні педагогикалық дағдылар, педагогикалық қабілеттердің негізгі түсініктерін, педагогикалық техника, оқытуды, педагогикалық шеберлік туралы көзқарастарды; шебер тәрбиешінің қалыптасуының психология-педагогикалық негіздерін қарастырады. Бұл пән студенттерге педагогикалық процестің принциптері, тәрбие механизмдерін, оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдауға, нысандары мен әдістерін таңдауға, студенттермен оқу-тәрбие процесінің жай-күйін диагностикалауды жүзеге асыру, олардың одан әрі дамуын болжауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Бұл пәнді оқыту - мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру мен дамытудың теориялық негіздерін, мазмұны мен заманауи технологияларын, мектеп жасына дейінгі балаларда баланың танымдық, жеке дамуына ықпал ететін математикалық түсініктер мен жобалауды қалыптастыру және дамыту процесінің заңдылықтарын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту әдістемесі
«Мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балалардың көрнекі-әрекетті, көрнекі-бейнелі және ойлауын, тұжырымдамалық ережелері мен мазмұнын, оқу процесінің үздіксіздігі мен сабақтастығы талаптарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту процесінің технологияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы мектепке дейінгі тәрбиені дамыту мәселелері
«Қазақстандағы мектепке дейінгі тәрбиені дамыту мәселелері» пәні сәбилерді дамыту саласындағы мемлекеттік саясатты, балаларды дамыту саласындағы халықаралық зерттеулерді, мектеп жасына дейінгі балалардың қажеттіліктеріне, жас ерекшеліктеріне, білім беру, дамыту, психологиялық дамуына сәйкес білім беру және ата-ана сұраныстарын қанағаттандыруды зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Драматизация
«Драматизация» пәні мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие процесінде драматизацияны қолдану бойынша отандық және шетелдік авторлардың әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Студенттерді драматизация бойынша жұмыс кезеңдерін ұйымдастыру әдістерімен, коммуникативті қабілеттерді белсенді дамыту әдістері мен құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ынтымақтастық педагогикасы
«Ынтымақтастық педагогикасы» - бұл білім беру жүйесіне бала мен тәрбиешінің қарым-қатынасының жаңа әдістерді енгізуге бағытталған пән. Пән білім беру процесіне қатысушылар арасында нәтижелі өзара іс-қимыл құруға және олардың ынтымақтастығын қамтамасыз етуге ықпал етеді, білім берудің табысты болуының маңызды шарттарының бірі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
«Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі» пәні балалардың танымын дамытудың негізгі құралдарының бірі. Студенттердің пәнді оқуы баланы табиғатпен таныстыру ерекшеліктеріне, баланы табиғат әлеміне енгізу әдістемесінің элементтерін игеруге, қоршаған орта туралы көзқарастарын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
«Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі» курсы оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін оқытуды, Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үдерісін ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, шарттарын, ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі мекемеде балалардың гигиенасы мен жас ерекшелік физиологиясының даму ерекшеліктері мен әдістерін қолдана алады. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас, психологиялық, физиологиялық ерекшеліктерін анықтауда құзыретті.
- Оқу барысында тәрбие заңдылықтары, түрлері мен әдістерінің мәнін түсінеді және оқу-тәрбие құралдарын тәжірибеде тиімді қолдану дағдыларын меңгереді. Педагогикалық ғылымның тарихи мұрасының озық тәжірибелері мен жетістіктерін қолдануға қабілетті. Этнопедагогикалық білімді кәсіби қызметте және ұлтаралық құндылықтарды өзара қарым-қатынас әрекеттесу тәжірибесінде қолданады. Білім беру процесінде оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті.
- Мектепке дейінгі баланың танымдық процесстерінің даму стратегияларын түсінеді, балалардың психологиялық ерекшеліктерін анықтай алады, психикасын дамыту әдістерін меңгереді. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында оқытудың әртүрлі ойын әдістері мен оқыту техникалалрын меңгерген. Балаларды тәрбиелеу мен оқыту үшін ойын ортасын және қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдайларды жасау үшін техникалық құралдарды оқытуды белсенді қолданады.
- Әр түрлі жастағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлау және жобалау дағдыларын меңгереді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мониторинг негізінде жеке бағдарлама жасай алады.
- Мақсат қою, оқу үдерісін жоспарлау және басқару дағдыларын және критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдана алады. Оқу үрдісінде инновациялық техникалық оқыту құралдарын пайдалана алады. Баланың интеллектуалды және шығармашылық қабілеттерін дамытудың тиімді әдістері мен тәсілдерді меңгереді.
- Білім беру қызметін психологиялық-педагогикалық қолдаудың ғылыми-әдістемелік принциптерін қолданады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы заманауи зерттеулер мен әзірлемелерге қатысады. Мектепке дейінгі тәрбие жұмысын ұйымдастыруда әдістемелік көмек көрсету дағдыларын меңгереді.
- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының жұмыс тәжірибесінде балаларды табиғатпен таныстыру және экологиялық тәрбиелеу міндеттерін практикалық тұрғыдан іске асыру дағдыларын меңгереді. Балалардың дамуы үшін қауіпсіз пәндік-кеңістіктік ортаны анықтайды және оны мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде тиімді пайдаланады.
- Ата-аналармен өзара әрекеттесу дағдыларын және ата-аналарға кеңес беру тәжірибесін меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің заманауи әдістерін, жаңа тәсілдерін, тиімді формалары мен әдістерін қолдана алады. Өзінің үздіксіз кәсіби педагогикалық дамуын жоспарлай алады, қарым-қатынас мәдениетін меңгереді.
- Оқыту әдістері мен технологияларын, музыкалық тәрбиенің формаларын, әдістерін қолдана алады. Баланың сөйлеуін дамыту процесін ұйымдастыру әдістемесін және сөйлеуді дамыту үшін дидактикалық материалды таңдау дағдыларын меңгереді. Педагогикалық анимациялық іс-әрекеттің жаңа технологияларын қолдана алады.
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдауға және бағалауға қабілетті; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология ұғымдарының негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)