Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05401 Математика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Айырымдық схемалар теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды дифференциалдық және айырымдық теңдеулердің практикалық есептерін шешуге қолдану және оларды дифференциалдық схемаларды құрастыру және зерттеу әдістерімен таныстыру, ғылыми және проекциялық-технологиялық қызмет есептерін шешуге арналған алгоритмдер мен сәйкес бағдарламаларды құрастыру әдістерімен таныстыру. соңғы айырмашылықтарды есептеу әдістері мен тәсілдерін, схемаларды құра білуді, сонымен қатар есептеудің тиімді әдістерін компьютерлік бағдарламада анықтау және көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Графтар теориясының қолданылулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды графтар теориясының негізгі ұғымдарымен, графтар теориясының қазіргі заманғы проблематикасымен, графтар теориясының есептер қойылымдарымен және оларды шешу әдістерімен, негізгі теориялық-графикалық алгоритмдермен, графикалық модельдерді ғылымның түрлі салаларына қолдану тәсілдерімен таныстыру. Пәннің мазмұнына кіретін негізгі ұғымдар мен тұжырымдар, графтар теориясының міндеттерін шешу әдістері игерілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Үйлесімдеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды операциялардың математикалық модельдерін құрастыру әдістерімен таныстыру, математикалық тұжырымдалған оңтайландыру есептері түрінде әртүрлі пәндік салаларда туындайтын есептерді ресімдеу; оңтайлы басқару теориясымен, негізгі формулалармен және олардың дәлелдерімен таныстырады. Оңтайлы жоспарлардың тұрақтылығын талдау, тікелей әдістер мен туындыларды қолдана отырып, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын азайту мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Бұл курста қарастырылады: жиынтықтар теориясы, комбинаторика, графиктер теориясы, кодтау теориясы және т.б. пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар практикалық есептерді шешудің негізгі мысалдарын игереді, осылайша логикалық және интеллектуалды ойлауды, математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді талдау кезінде қолдану білімі мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Математикалық физика теңдеулерін сандық шешу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - жуықтап есептеудің кең таралған әдістерін зерттеу және математикалық физика теңдеулерін шешудің сандық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру, компьютерлерді қолдана отырып, математикалық физика теңдеулеріне тән есептерді сандық әдістермен өз бетінше шешуге үйрету; студенттерге математикадан оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқып үйрену, оларда математикалық ойлау стилін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кибернетикалық жүйелерді жобалау, модельдеу, бағдарламалау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән білім алушыларда роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін білім беру конструкторларымен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарын игеру үшін қажетті технологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға, жасалған бағдарламаларды, арнайы элементтерді және басқа да объектілерді пайдалана отырып құрастыру әдістері мен тәжірибелерін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Параметрден тәуелді интегралдар
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты математикалық пәндерді оқып-үйрену және қарқынды ғылыми–зерттеу жұмыстарына қабілеттілікті қалыптастыру ғана емес, сонымен қатар өзінің жеке ғылыми пайымдаулары мен зерттеулері үшін ғылыми жауапкершілікке тәрбиелеу болып табылады. Тек осы бөлімде меншікті және меншікті емес интегралдың белгісімен шекке көшу, меншікті және меншікті емес интегралдың параметрі бойынша саралау және интегралдау мүмкіндігін зерттеуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәселе есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты оқушылардың мектептегі математика курсында мәтіндік есептерді шешуге үйрету үшін қажетті әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі математикалық есептерді тиімді және ұтымды шешу қажетті әдістермен жақсы таныстырады, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыта отырып, оқушылардың оқу процесін ұйымдастыруда мәтіндік математикалық есептерді шешудің формалары мен әдістерін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математика тарихы мен методологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты бастапқы математикалық түсініктерді қалыптастыру, жекелеген математикалық пәндердің даму тарихын, математикалық ғылымның қалыптасу жолдарын, қарапайым математиканың даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математиканың даму тарихы мен математика әдіснамасы, тарихта үлкен мәнге ие болған белгілі математиктер туралы кеңінен түсінік алады. Олар алған білімдерін басқа оқу пәндерін оқу кезінде қолдана алады, типтік курстық міндеттерді шешу дағдыларын игереді, әдебиеттермен және электронды көздермен өз бетінше жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы ОББ тілдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттеу, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету, Заманауи бағдарламалау технологияларының даму жағдайын түсіндіру. Пән бағдарламалау жүйелері, блок-схемалар, символдық айнымалылар мен жолдарды өңдеу айнымалыларының түрлері және динамикалық жад, динамикалық деректер құрылымдары, модульдік бағдарламалау туралы жалпы ақпаратты зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-4
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – көп айнымалы функциялардың интегралдық есептеулерінің, қисық сызықты және беттік интегралдардың теориялық негіздерін қалыптастырып, зерттеу. Пән екі, үш және қисық сызықты интегралдарды есептеудің қасиеттері мен әдістерімен таныстырады олардың арасындағы байланыстарды геометрия мен механика мәселелерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады алған білімдерін теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Нақты анализ
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану-ғылыми пәндерде қолдану мақсатында қазіргі заманғы талдау аппаратын меңгеру үшін кез келген сандық жиындарда берілген функцияларды қарастыруға негізделген. Функцияларды жуықтау мәселелерін, олардың қасиеттерін зерттеуді қарастырып, дифференциалдық және интегралдық есептеулерге, жиындар теориясы мен өлшемдер теориясына сүйенеді, олардың ұғымдары мен әдістерін кеңінен қолданады, бұл классикалық нәтижелерді айтарлықтай қорытуға мүмкіндік берді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық есептер шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп курсының математикалық есептерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен таныстырады, тепе-теңдік түрлендірулер, рационалды, иррационалдық өрнектердің өзгерулері, көрсеткіштік, логарифмдік өрнектердің өзгерулері, теңсіздіктерді дәлелдеу, теңдеулерді шешу, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі, тригонометриялық және кері тригонометриялық өрнектер туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың дифференциалдық геометрия (топология элементтері, евклидтік кеңістіктегі түзулер мен беттер, беттің ішкі геометриясы және т.б.) саласындағы білімдерін кеңейту. Классикалық дифференциалдық геометрияның әдістері мен көрнекі бейнелеріне сүйене отырып, курс білім алушыларды қазіргі дифференциалдық геометрия мен топологияның негізгі ұғымдары мен идеяларымен таныстырады; пәнмен жұмыс істеудің жалпы ғылыми және жалпы мәдени дағдыларын қалыптастырады және дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, қарапайым математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеудің математикалық негіздерін құру әдістерімен, математикалық физиканың классикалық теңдеулері үшін шекаралық есептердің дұрыстығын зерттеу әдістерімен таныстыру. Білім алушылар механика, физика, технология модельдерін құруда дәстүрлі түрде қолданылатын дербес дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерімен танысады; математикалық физика теңдеулерін шешудің негізгі әдістерімен және әртүрлі қолданбалы есептермен.

    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты ғылыми және ғылыми-зерттеу қызметін іске асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сондай-ақ қолданбалы математика мен информатиканың қазіргі жағдайы мен проблемалары, олардың даму тарихы мен әдіснамасы туралы түсінік алу қабілеті, қолданбалы математика және информатика саласындағы терең теориялық және практикалық білімді пайдалану мүмкіндігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Автоматтар мен тілдер теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-алгоритмдердің жалпы қасиеттері мен заңдылықтарын және оларды ұсынудың ресми модельдерін зерттеу. Пән формальды тілдер мен автоматтарға қатысты алгоритмдер теориясы, формальды грамматика және ақырлы автоматтар мәселелерін зерттеуге, формальды құрылымдардың математикалық анықтамалары мен көріністерін, Алгоритмдер теориясын, процедуралар мен функцияларды, модульдерді, функциялар мен сынып шаблондарын қолдана отырып параметрлеуді, Windows үшін аспаптық құралдарды қолдана отырып кодты әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-3
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - математиканың логика, графика теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін және қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектеп бағдарламасынан тыс білімді зерттеуге арналған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық есептерді, геометрия бойынша стандартты емес есептерді координаттар әдісімен, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геометриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу болып табылады, планиметрия мен стереометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, геометриялық түрлендіру әдістерін, құрылысқа есептерді шешудің алгебралық әдісін, симметрия әдісін, параллель беру, бұру, гомотетияны, геометриялық есептерді координаттар әдісімен шешуді зерттеуге бағытталған. Геометрия курсы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуда негізгі жүктемені көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Объектіге-бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің Заманауи бағдарламалау тілдерінің объектіге бағытталған моделін қолдана отырып, бағдарламалық жасақтама жасау саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән белгілі бір пәндік саланың дерексіз типтерін объектіге бағытталған талдау және жобалау әдістемесін және сәйкесінше осы типтегі деректерді өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған, білім алушыны кәсіби қызметтің пайдалану-технологиялық және сервистік түріне дайындауды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары қиындықты есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары қиындықты есептерді шешуде білім алушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру болып табылады. Пән білім алушыларға жоғары қиындықты есептерді шешудің дағдыларын игеруге, "типтік емес", логикалық және стандартты емес есептерді шешуде алған білімдерін қолдануға; жоғары қиындықты есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, принциптері мен әдістемелерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Функциялар графиктерін салу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әр түрлі функциялардың графиктерін құру әдістемелерімен танысуға, функцияның жалпы қасиеттерін, функцияны бейнелейтін қисықтардың түрін графиканың әртүрлі аймақтарында табуға, графиканың сипатты нүктелерін табуға, қарапайым түрлендірулердің көмегімен графиктерді құруға, функцияны зерттеу тәртібін және оның графигін құрастыруды, қарапайым трансцендентті функциялардың графигін, күрделі графиктерді құру әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды математикалық теорияларды құрудың логикалық құралдарымен, математикалық логика негіздерімен, болжамдық және предикаттық есептеулермен, интерпретациялар мен модельдер ұғымдарымен, болжамдық логикамен, алгоритмдер теориясының элементтерімен және т.б. Бұл курстың нәтижесінде білім алушылардың абстрактілі ойлауы, мәтінді формальды логика тіліне және формуланы сөздік тілге аудару дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалды теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша негізгі ұғымдар мен білімді игеру болып табылады. Пән әртүрлі дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістерін, сондай-ақ ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында дифференциалдық теңдеулерді қолдануды зерттеуге бағытталған. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, қолданбалы есептерді шешу үшін математика ғылымдары саласындағы іргелі білімді қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық алгебраны қалыптастырумен таныстыру. болашақ математика мұғалімінің мәдениеті, бұл мұғалімнің алгебраға тән негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Параметрлі теңсіздіктерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу және параметрмен кейбір теңсіздіктерді шешудің белгілі бір әдісінің артықшылығын көрсету. Құрамында параметрі бар теңсіздіктерді шешу дегеніміз параметрдің мүмкін болатын мәндерінің жиынынан берілген теңсіздіктің барлық шешімдерінің жиынын табу болғандықтан аталған пән математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Парамертлі теңдеулерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін оқу. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін меңгеруді көрсете отырып, параметрлермен есептерді шешу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде білім алушылардың шығармашылық қабілет деңгейлері, қызығушылық пен таным белсенділіктері артады. Пән - мектеп математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылатын параметрлері бар есептерді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Комплекс айнымалы функцияларының теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру; комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Арнайы функциялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты физикалық процестерді математикалық моделдеуде арнайы функцияларды қолдану ерекшеліктерімен танысуға, координаталардың еркін ортогоналды қисық сызықты жүйелеріндегі математикалық модельдеу және математикалық физика есептерін өз бетінше шешуге үйретуге бағытталған. Пәннің мазмұны мынадай бөлімдерді қамтиды: гамма-функциялар, толық емес гамма - функциялар, пси - функциялар, бета - функциялар, толық емес бета - функциялар, тұтас ретті Бессель функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Функцияларды жуықтау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты Лагранж, Ньютон интерполяциялық формулалары, кері интерполяция және сандық дифференциалдау және интегралдау, квадраттық формулалар ұғымдарын,сондай-ақ математикалық модельдерді есептеу алгоритмдерін әзірлеумен және алгоритмдік тілдердің бірінде бағдарламалық кодты құрумен зерттеу әдістерін оқыту болып табылады. Өндірістік технологиялардың үдерістері мен аппараттарын зерттеудің математикалық әдістерін пайдалана отырып, білім алушылардың ғылыми ойлауын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Есептеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қолданбалы есептерді, сызықты емес теңдеулерді шешудің жақындатылған әдістерімен, математикалық модельдеу әдістерімен, қателіктер теориясымен, функцияның жақындау теориясымен, сандық интерполяциямен, сандық интегралдаумен, дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерімен таныстыру. Курс білім алушыларда қолданбалы есептерді шешудің жуық әдістері, математикалық модельдеу әдістері, қателіктер көздері және нәтижелерді жүйелі түрде талдай білу туралы идеяларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалдық теңдеулер шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дифференциалдық теңдеулер мен олардың жүйелерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен, Коши есептерімен, жоғары ретті дифференциалдық теңдеулермен, дербес дифференциалдық теңдеулермен таныстыру. Физикалық, механикалық және геометриялық есептерді шешуде әртүрлі типтегі теңдеулер мен жүйелерді шешу әдістерін меңгеруге, шешімдерді зерттеуге және дифференциалдық теңдеулерді құрастыруға бағытталған есептер мен жаттығулар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON11

    Математикалық есептерді шешу әдістерін таңдауды жоспарлау және математикалық модельдерді талдау.

  • Код ON9

    Математика саласындағы ақпаратты математикалық өңдеудің сандық әдістерін қолдану.

  • Код ON3

    Оқу процесінде математикалық танымның негізгі әдістерін, математикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.

  • Код ON2

    Математика саласындағы ғылыми зерттеулерде практикалық жұмыс дағдыларын қолдану.

  • Код ON4

    Қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық ғылымдар саласындағы іргелі білімді пайдалану.

  • Код ON5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON6

    Қазіргі әлемде өзекті болып табылатын зерттеулер шеңберінде талдау жүргізу.

  • Код ON8

    Күнделікті жағдайларда типтік және стандартты емес есептерді шешуде, өзінің кәсіби қызметінде математикалық ойлауды көрсету.

  • Код ON7

    Математикалық пәндер бойынша сабақтарға негізгі және қосымша оқу әдістемелік материалдарды әзірлеу .

  • Код ON1

    Математика мен физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін салыстыру.

  • Код ON10

    Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытуға бағытталған пәнді оқытудың әртүрлі математикалық құралдары мен тәсілдерін қолдану.

6B05401 Математика
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 6B05401-Математика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Актуарлық математика
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05401 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top