Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 IT жобаларды басқару в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: әлеуметтік аспектіде ғылыми таным әдіснамасы бойынша білімді тереңдету және жүйелеу, ғылыми-зерттеу жұмысында әдіснамалық білімді практикалық қолдану дағдыларын дамыту.Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба жоспарын құру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттарды жобаларды басқарудың әртүрлі әдістемелеріндегі жоспарлау тәсілдерімен, жоба жоспарларын құру әдістерімен таныстыру, магистранттарда оларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жоспар туралы түсінік, жоспарлау процесінің міндеттері. Декомпозиция. Жоспарды ұсыну: желілік (TAD, PERT...) және Гант диаграммалары. Бақылау нүктелері, бақылау оқиғаларының диаграммасы. Сыни жол әдісі, кеш және ерте бастау. Ресурстарды бөлу, туралау. Жылдам өту және кестені қысу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба тәуекелдерін басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарды тәуекелдерді басқарудың негізгі әдістемелік мәселелерімен таныстыру. Тәуекел ұғымы, тәуекелдердің түрлері мен сипаттамалары. Тәуекелдерді басқару-белгісіздіктерді азайту, жоспардың бұзылуын жоспарлау. Тәуекелдерді бағалаудың заманауи тәсілдері. It-әзірлеудің типтік тәуекелдері. Сәйкестендіру әдісі, тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау. Тәуекелдерді басқару стратегиясы. Формальды шешім қабылдау әдістері (GERT, шешім ағашы және т.б.). Оқиғаларды бақылау, триггерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба командасын басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: адам ресурстарын басқару саласындағы білім жүйесін, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруға ықпал ететін заманауи басқарушылық ойлауды қалыптастыру. Төрт сатылы модель (қалыптастыру, тегістеу, қалыпқа келтіру, жұмыс істеу). Көшбасшылық стилі мен ұжымның интеграция деңгейінің тәуелділігі. Дағдылар тізілімі. Билік парадоксы. Мотивация және марапаттау. Жұмыс стильдері (профильдері) D.I.S.С. D.I.S.C.-пен өзара әрекеттесудің таңдаулы үлгілері. Жұмыс мінез-құлық стильдерінің балама классификациясы. Тиімді кері байланысты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешім қабылдауды қолдау жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты магистранттарда шешімдерді қабылдауды қолдау жүйелері (ШҚҚЖ, ағылш. Decision Support System, DSS) саласында теориялық білім мен әдіснамалық негіздер кешенін, сондай-ақ осындай жүйелерді пайдалану үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Шешім қабылдау процесінің негізгі түсініктері. Шешім қабылдау процесін модельдеу. Проблемалық жағдайларды модельдеу. Шешім қабылдау процесінде сараптамалық бағалау. Аналитикалық шолу және қолданыстағы ШҚҚЖ салыстырмалы сипаттамасы. Шешім қабылдауды қолдаудың сараптамалық жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері
    Несиелер: 5

    "Оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушыларда оңтайлы шешімдер қабылдауға қатысты мәселелер бойынша теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру; оңтайлы шешімдер әдістеріне оқыту, ұйымдастырушылық-экономикалық және өндірістік жүйелерде оңтайлы шешімдер дайындау және қабылдау процесінде математикалық әдістерді қолдану, яғни, қазіргі заманғы жағдайларда мақсатты қызметтің барлық салаларында оңтайлы шешімдердің нұсқалары қалыптасатын және талданатын құралдардың көмегімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері-ақпараттық технологияларды құру және қолдау саласында іске асырылатын жобаларды басқару саласында білім алушыларды даярлауды қамтамасыз ету. Білім алушыларды жобалық циклдің әртүрлі кезеңдерінде білікті шешім қабылдауға, IT жобаларын басқару функцияларын сауатты орындауға, жобалық топ құруға және жоба құрылымын құруға, сондай-ақ жобалық шешімдерге сараптама жүргізуге мүмкіндік беретін жобалық басқарудың мәні мен құралдарымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жетілдірілген бағдарламалық инженерия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: магистранттарда халықаралық стандарттардың талаптарын қанағаттандыратын сенімді, сапалы бағдарламалық қамтаманы құрудың заманауи инженерлік қағидаттарын меңгеру үшін теориялық және практикалық негізді қалыптастыру, оларды практикада қолдану. Бағдарламалық инженерия. Негізгі ұғымдар. Бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі. Бағдарламалық жобаны басқару. Бағдарламалық жүйелерге қойылатын талаптарды әзірлеу. Бағдарламалық жүйелерді жобалау. БҚ құрастыру. Тестілеу, сүйемелдеу және БҚ сапасы. Бір семестрге созылатын топтық бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу жобасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді ұйымдастырудың модельдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: деректерді ұйымдастырудың модельдері мен әдістерін, адам қызметінің әртүрлі практикалық салаларынан алынған үлкен көлемдегі деректерді талдау алгоритмдерін зерттеу. Бастапқы дайындау және деректерді өңдеу. Деректерді стандартты түрде дайындау. Деректерді ұйымдастыру және сақтау. Деректерді түрлендіру. Деректер көлемін азайту. Деректерді графикалық талдау әдістері мен құралдары. OLAP. Деректерді барлау талдауының есептеу әдістері. Машиналық оқыту әдістері. Деректерді интеллектауалды талдаудың эвристикалық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: күрделі жүйелердің кездейсоқ параметрлері мен процестерін модельдеу принциптері мен әдістерін зерттеу және олардың жұмыс істеуін талдау. Ақпараттық процестерді анықтау және талдау кезінде қолданылатын кездейсоқ оқиғаларды, бір өлшемді және векторлық кездейсоқ шамаларды құру әдістері. Ақпараттық жүйелерді жобалау кезінде стационарлық және стационарлық емес кездейсоқ процестерді модельдеу әдістері мен алгоритмдері. Ақпараттық жүйелердегі кәдімгі және ерекше ақпарат ағындарын модельдеу және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес-процестерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - бизнес-процестерді басқару, модельдеу және талдау негіздерін зерттеу. Пәннің міндеттері бизнес-процестер теориясын, ұйымды құрылымдау принциптерін, құрылымдық талдау әдіснамасын және бизнес-процестерді модельдеудің заманауи әдістерін, бизнес-процестерді сипаттау үшін қолданылатын құралдарды, бизнес-процестерді талдаудың негізгі принциптерін, сондай-ақ ұйымды басқарудағы технологиялық тәсілді және бизнес-процестерді модельдеу және талдау құралдары нарығын дамытудағы әлемдік тенденцияларды зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми-зерттеу және бизнес-қолданбаларда деректерді талдаудың практикалық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін машиналық оқыту аппаратын пайдалана отырып, интеллектуалды ақпараттық жүйелер саласында теориялық білімді қалыптастыру. Нейрондық желілерді құру принциптері, нейрондық желілердің түрлері және әртүрлі тапсырмаларда қолданылуы, жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілері, оларды практикалық есептерді шешу үшін қолдану әдістері саласында білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машиналық оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты: магистранттарды машиналық оқытудың теориялық негіздерімен және негізгі принциптерімен, атап айтқанда модельдер кластарымен, сапа метрикаларымен және деректерді дайындау тәсілдерімен таныстыру; студенттердің деректермен жұмыс істеу және деректерді талдаудың қолданбалы міндеттерін шешу бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курста статистикалық гипотезаларды тексеру әдістері, регрессияның сызықтық модельдері, жіктеу және кластерлеу, шешім ансамбльдері мен ағаштары, машиналық оқытудың нейрондық желілік технологиялары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құрылымдалмаған деректерді талдау және өңдеу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды құрылымданбаған ақпаратты талдау жүйелері саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздермен таныстыру. Параллельді өңдеуге арналған MapReduce әдістері және Hadoop, Интернеттегі тапсырмаларда MapReduce тиімді енгізуге мүмкіндік беретін ашық бастапқы орта қарастырылады. Spark деректерді талдаудың кеңейтілген платформасы, құрылымданбаған мәліметтерге SQL тәрізді қол жетімділікті қамтамасыз ететін байланысты құралдар зерттелуде. Масштабталуы жоғары жүйелер әзірленуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес-аналитика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттарға бизнес-аналитика инфрақұрылымын жобалау және енгізу және үлкен деректерді өңдеу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Бизнес-талдаудың негізгі қағидаттары, ерекшеліктері, әдістері мен модельдері, платформалары мен құралдары, деректер қоймаларындағы жаңа білімді анықтау әдістері, деректерді шығарудың негізгі ұғымдары, бизнес-талдау жүйелерінің тиімділігін бағалау зерттеледі. Статистикалық деректерді талдау бағдарламаларын, аналитикалық платформалар мен құралдарды қолдана отырып, талдау, визуализация және түсіндіру міндеттерін орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары өнімді есептеу жүйелері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттардың таратылған есептеу жүйелерін жобалаудың негізгі принциптерін игеруі, GRID-жүйелерінің архитектурасын зерттеу және таратылған есептеулерді ұйымдастыру. Пәнді оқытудың міндеттері GRID жүйелерінің архитектураларын жобалауға және олардың жұмыс істеуіне, GRID жобаларын және таратылған есептеулерді жүзеге асыру принциптеріне байланысты мәселелерді зерттеуге бағытталған. GRID-ақпараттық мәселелерді шешу технологиялары. GRID технологиялар орталығының жобалау негіздері. GRID жүйелерін енгізу. OURGRID жүйесі. Globus ToolKit бағдарламалық пакеті. OurGRID ортасында бағдарламаларды іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп жобаны басқару және портфельді басқару
    Несиелер: 5

    «Көп жобаны басқару және портфельді басқару” пәнін оқытудың мақсаты ұйымның бағдарламалары мен жобалар портфелін басқарудың теориялық білімдері мен дағдыларын алу болып табылады. Ресурстар үшін бәсекелестік. Мультипроектілік және көп жобалы ортадағы жобаларды басқару мәселелері. Жоба өмірінің көп жобалы ортадағы және портфельдегі айырмашылығы. Портфельді тәуекелдер бойынша теңгерімдеу, жобаны бастау сатысындағы ROI. Бета-талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеграцияны басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – магистранттардың IT-шешімдерін интеграциялаудың негізгі тәсілдері мен үлгілерін меңгеру. User story және issue басқару жүйесі. Нұсқаларды басқару жүйелері (жергілікті, орталықтандырылған және таратылған). VCS (Version Control System) түрлері, олардың жұмыс істеу принциптері, бағдарламалық өнімдер: CVS (Concurrent Versions System, бір мезгілдегі нұсқалар жүйесі), Subversion (SVN), DVCS (Distributed Version Control System). Құжаттарды басқару жүйелері. Құрастыру және үздіксіз интеграция жүйелері (Бранчинг моделі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сапаны басқару әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: кәсіби қызметті игеруге, сапаны басқарудың заманауи тұжырымдамасы ретінде тұтас жүйелік идеяға бағытталған құзіреттіліктерді қалыптастыру. Сапаны басқару компоненттері. Сапаны жоспарлау, талаптар (функционалдық, техникалық, пайдаланушылық). Сапа параметрлері, қабылдау критерийлері. Сапаны басқару жоспары, тестілеу. Шухарт және Деминг циклы. Демингтің терең білім жүйесі. Алдын алу және тексеру, проблемаларды шешу, Парето диаграммасы. Шухарттың бақылау карталары және "6 Сигма" негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректердi интеллектуалдық талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-магистранттардың деректерді интеллектуалды талдаудың заманауи әдістері мен алгоритмдерін меңгеруі, заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, практикалық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру. ДИТ әдістері мен технологиялары, шешім қабылдауды қолдау жүйесін құру тәсілдері, OLAP-жүйелер жұмысының қағидаттары, көп өлшемді талдау әдіснамасы, ДИТ аспаптық құралдары, бизнес-ақпаратты лингвистикалық талдау технологиялары зерделенеді. Multi agent-технологиялар негізіндегі аналитика, ақпараттық-аналитикалық жүйелер, жасанды интеллект, зияткерлік жүйелер, бизнес-интеллект және білімді басқару жүйелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейнелерді тану әдістері
    Несиелер: 5

    «Бейнелерді тану әдістері» пәнінің мақсаты магистранттарды тану проблемасының қазіргі жай-күйімен және бейнелерді тану мәселелерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру, тану проблемасына жүйелі де, ақпараттық-технологиялық тәсілге де сәйкес келетін білімді қалыптастыру болып табылады. Нысандар мен құбылыстарды тану мәселесінің жалпы сипаттамасы. Жіктеуіштер. Үлгіні тану алгоритмдері. Эталонмен салыстыруға негізделген тану әдістері. Статистикалық әдістер. Нейрондық желілер. Құрылымдық және синтаксистік әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кластерлік талдау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу мақсаты-магистранттардың әлеуметтік-экономикалық зерттеулердегі кластерлік талдау әдіснамасы мен әдістемесінің терең теориялық білімдерін қалыптастыру, көп өлшемді статистикалық талдау құралдарын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын жетілдіру. Көпөлшемді жіктеу және кластерлеу. Кластерлік талдаудың негізгі түсініктері мен міндеттері. Кластерлік талдау әдістерін жіктеу. Иерархиялық кластерлік талдау. Иерархиялық емес кластерлік талдау. Иерархиялық және иерархиялық емес кластерлік талдау әдістерін салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эконометрикалық aқпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: экономикалық құбылыстар мен процестерді сандық бағалау үшін қолданылатын математикалық әдістер кешенін меңгеру; эконометриялық модельдеуге үйрету, яғни. параметрлері математикалық статистиканың көмегімен бағаланатын экономикалық-математикалық модельдерді құру. Процестерді эконометриялық модельдеудің негізгі түрлері, қызмет ету ерекшеліктері және қолдану салалары зерттеледі, әртүрлі мәліметтерді статистикалық өңдеудің маңызды әдістеріне егжей-тегжейлі шолу және сипаттама беріледі, сондай-ақ алынған нәтижелердің практикалық түсіндірмесі берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: магистранттардың экстремалды есептер теориясын зерделеу, қолданбалы БҚ көмегімен оңтайландыру есептерін шешу дағдыларын, кәсіби қызмет объектілерінің математикалық модельдерін құру дағдыларын қалыптастыру. Оңтайландыру әдістеріне кіріспе. Лагранждық қосарлылық теориясы. Сызықтық бағдарламалау. Симплекс-әдіс. Сызықтық бағдарламалаудағы қосарлылық. Кун-Такердің оңтайлылығының қажетті шарттары. Оңтайландырудың ақырлы өлшемді есептерін шешу әдістері. Шартты оңтайландыру есептерін шешу әдістері. Шартсыз оңтайландыру есептерін шешу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздікті басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттардың ақпараттық қауіпсіздікті басқару әдістері мен құралдарын меңгеру, қызметтер бөлімі шеңберіндегі барлық қызметтер мен іс-шаралардың ақпараттық қауіпсіздігін тиімді басқаруды қамтамасыз ету. Бұл пән ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелерінің негізгі түрлерін, жұмыс істеу ерекшеліктері мен қолдану салаларын зерттейді, қауіпсіздіктің маңызды әдістері мен модельдеріне егжей-тегжейлі шолу мен сипаттама, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік саласында шешілетін практикалық міндеттер берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    теориялық әдістерді және қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, берілген өлшемдер мен шектеулерді ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешу нұсқаларын әзірлейді және негіздейді; шешімдер қабылдауды ақпараттық-талдамалық қолдау үшін математикалық әдістер мен бағдарламалық құралдарды пайдаланады

  • Код ON1

    қазіргі қоғамдағы тарихи-философиялық және рухани процестердің рөлін біледі, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешуде қазіргі ғылыми тәжірибеде жиі қолданылатын әдіснамалық тәсілдерді қолданады

  • Код ON5

    кәсіпорынның IT инфрақұрылымын құру және дамыту жобаларын басқару міндеттерін шешу үшін қажетті IT жобаларды қазіргі заманғы басқарудың тиімділігін бағалау әдістерін, стандарттарын, әдістемелері мен қағидаттарын меңгерген

  • Код ON6

    жобаны басқаруға интеграцияланған ақпараттық технологиялар жүйесін қолдануда заманауи тәсілдерді қолдана отырып, жобаларды басқару міндеттерін орындау үшін бағдарламалық өнімдерді пайдаланады

  • Код ON2

    кәсіби ақпарат алу үшін қажетті көлемде шет тілін меңгерген; ғылыми хат алмасу жүргізу, ғылыми мақалалар мен баяндамалар дайындау дағдысын, іскерлік әңгімелер мен келіссөздер жүргізу, ұлттық және халықаралық деңгейде жобалар жүргізу үшін жалпы және кәсіби лексиканы пайдалана отырып, тұлғааралық қарым-қатынас үшін жеткілікті коммуникативтік дағдыларды меңгерген

  • Код ON3

    негізгі ережелерді, әдістеме мен дидактиканы қолданады, пәнаралық және проблемалық- бағдарланған оқытуға негізделген заманауи білім беру және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, университеттегі оқу-тәрбие процесін жобалайды және ұйымдастырады

  • Код ON4

    басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарының жүйелік ережелерін, әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктерін, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдауды қолданады

  • Код ON8

    жобалық топты басқару және дамыту дағдыларын меңгерген

Top