Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01801 Әлеуметтік педагогтерді даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кез-келген деңгейдегі заманауи білім беру, әлеуметтік мекемелерде жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеу бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын, білім алушыларды әлеуметтік педагогика саласының жүйелі білімдерін қалыптастыруға қабілетті, оқу-тәрбие процесін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ұйымдастыратын әлеуметтік педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Әлеуметтік педагогика тарихы
Әлеуметтік психология
Психология негіздері
Әлеуметтік педагогика
-
2 Оқу жылы
Жас ерекшелік психологиясы
Кәсіби көшбасшылық негіздері
Педагогикалық конфликтология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Өзін-өзі тану
Арнайы педагогика және психология негіздері
Әлеуметтік-психологиялық тренингтер әдістемесі
Профориентология негіздері
Педагогикалық анимация
Білім берудегі менеджмент
Әлеуметтік педагогикалық шеберлік
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекетті құқықтық қамтамасыз ету
Реабилитация орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Девиантты мінез-құлықты балаларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
-
3 Оқу жылы
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Оқушыларды әлеуметтік педагогикалық қолдау
Әлеуметтік педагогикалық диагностика
Әлеуметтік педагогтың волонтерлік қызметі
Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстың әдістемесі
Мектептегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі
Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың технологиялары
Қазақ тілі (Латынша жазу)
Тұлғаны әлеуметтік- педагогикалық түзету
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру
Әлеуметтік-педагогикалық виктимология
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Әлеуметтік жұмыстың теориясы және әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысысының әдістемесі
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың технологиясы
Психологиялық-педагогикалық практикум
Әлеуметтік педагогтың ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмысының әдістемесі
Арт-педагогика
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік жұмыс әдістемесі
Дифференциалды оқыту
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориялық әдіснамалық негіздері мен әдістемелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН10 Әлеуметтік педагог қызметінің кәсіптік бағдар беру бағыты шеңберінде кәсіптік міндеттерді, кеңес беру процесінің негізгі кезеңдерін шешу үшін білім алушыны дамыту және әлеуметтік қорғау бойынша іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру.
- ОН13 Әртүрлі контингенттермен: девиантты мінез-құлықты балалар, дарынды балалар, өмірлік қиын жағдайдағы балалар, ата-ана қамқорлығынсыз қалған балалар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу барысында түзету жұмыстарының әдістерін, педагогикалық зерттеулерді, әлеуметтік-педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әлеуметтену процесінде білім алушыларды қолдауда әлеуметтік-педагогикалық жобалар мен бағдарламалар жасау.
- ОН12 Құжаттаманы рәсімдеуде педагогикалық технологияларды, оқушыларды оңалтуды, балалармен және жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету тәсілдерін түсіндіре отырып, оқушылармен және отбасылармен сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру: ойын, аниматорлық, оқу-зерттеу, мәдени-демалыс, алдын-алу жұмыстары.
- OH 3 Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру мақсатында компьютерлік технологиялармен желілердің бағдарламалық қолданбалары, диагностикалық және деректерді басқару құралдарын пайдалану.
- ОН7 Әлеуметтік-психологиялық зерттеулердің негізгі әдістері мен әдістемелерін, педагогикалық анимацияларды, инновациялық технологиялар және интерактивті әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
- ОН 1 Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- ОН6 Әлеуметтік педагогика тарихы, әлеуметтік жұмыс, әлеуметтену мәселелері, тұлға дамуының ерекшеліктері, тұлға дамуындағы ауытқулардың себептерін және әртүрлі санаттағы балалардың әлеуметтік-педагогикалық мәселелерін талдай отырып, білімдерін көрсету.
- ОН9 Әлеуметтік-педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгере отырып, диагностика жүргізуде тренингтік және арт-педагогикалық әдістерді жіктеу.
- ОН8 Көшбасшылық теорияларын, жанжалдарды шешу жолдарын, отбасылық тәрбиенің жай-күйін, ауытқу белгілерін, мектеп пен волонтерлік қызмет проблемаларын анықтау, білім алушылардың қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту әдістерін қолдану, әлеуметтік-педагогикалық әдістерді таңдау.
- ОН4 Коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, академиялық жұмыстарға қойылатын талаптарды ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу.
- ОН11 Жеке білім беру траекториялары бойынша білім алушылардың ілгерілеуін сүйемелдеуде өз қызметін зерттей отырып, кәсіби қызметтің түрлері бойынша профессиограммалар құрастыру.
- ОН5 Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
- ОН2 (латын) Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
- ОН 14 Инновациялық тәжірибені бағалай отырып, зерттеу нәтижелері мен сыртқы дәлелдеу көздерін қолданып, әртүрлі үлгідегі білім беру ұйымдарында әлеуметтік қолдау және сүйемелдеу технологияларын меңгеру.
Ұқсас БББ
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті