Инновациялық білім беру бағдарламасы 6B01102 6B01102 -Практикалық психолог және колледждің оқытушысы в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Педагогика және білім берудің тарихы
    Несиелер: 4

    Педагогика және білім беру тарихы курсының пәні мен міндеттері, алғашқы қауымдық қоғамда тәрбиелеу, ежелгі әлемде тәрбиенің пайда болуы, мектеп және тәрбие беру, орта ғасыр дәуіріндегі тәрбие, мектеп және педагогикалық ой, Батыс Еуропа елдеріндегі, Ресейде мектеп және педагогика. Қазақстанның ежелгі заманнан қазіргі кезге дейінгі педагогикалық ойлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы, педагогтың кәсіби қызметі, педагогикалық қызмет құрылымы, педагогтың кәсіби құзыреттілігі, педагогикалық практика ерекшеліктері және ЖОО-дағы зерттеу қызметі. Болашақ педагог-тәрбиешілерді даярлау жүйесі, педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен қызметі, оның гуманистік табиғаты, әлеуметтік рөлі, білім беру функциялары сонымен қатар, педагог-тәрбиеші тұлғасына лайықты маңызды сапалар айқындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    "Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы" пәнінің пәні мен мазмұны; мектеп оқушылары ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары; балалардың ОЖЖ және ІНҚ физиологиясы; висцералды жүйелердің жас ерекшеліктері; гомеостазды қамтамасыз ету жүйелері мен негізгі өмірлік функцияларын реттеу принциптері мен механизмдері; мектеп оқушыларының қоршаған ортасын гигиеналық бағалау әдістері; күн тәртібін, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ғылыми қызмет, оның мақсаттары мен ерекшеліктері, ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері, шарттары. Ғылыми ізденістің кезеңдері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу әдістемесі, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері, озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Кәсіби педагогикалық қызметтің мәні туралы, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығы, оның қоғамдағы орны мен қызметі туралы білімді; ресейлік және әлемдік білім беру жүйесінің бай мазмұны туралы ғылыми түсініктерді және оның тарихи дамуындағы педагогикалық ойдың, классикалық үлгілердің, көрнекті педагогтердің еңбектерінің, олардың педагогикалық ғылымның дамуына қосқан үлесін түсінудің қалыптасуын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 6

    Педагогикалық психологияның пәні, міндеттері. Оқыту және тәрбиелеу процестерінің психологиялық негіздері. Педагогикалық психология мәселелері. Психикалық дамудың жас аралығы. Білім алушы-оқу қызметінің субъектісі. Педагог-педагогикалық қызметтің субъектісі. жеке тұлға әлеуметтенуі ерекшеліктерімен танысады, жеке тұлға әлеуметтенуі әдістерімен, категорияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшілік психология
    Несиелер: 6

    Жас ерекшелік және педагогикалық психологияның зерттеу әдістері. Даму және педагогикалық психологияның мәселесі. Даму және педагогикалық психологияның ерекшеліктері. Оқыту және тәрбие психологиясының дамуы. Психикалық даму заңдылықтары жөніндегі теориялық біліммен қаруландыру. Жас және педагогикалық психологияның дамуының, оқыту және тәрбие психологиясының негізгі заңдары мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтіні басқару
    Несиелер: 4

    Қақтығыстың дамуының тарихи аспектісі. "Конфликт"түсінігі. Педагогикалық конфликтологияның мәні мен түрлері. Педагогикалық жанжалдың ерекшеліктері, оның түрлері, қарым-қатынас кедергілері, өзара әрекеттесу стильдері. Жеке адамдар арасындағы конфликтіні, сонымен бірге конфликтогендік құрылымдарды (қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық қуаттың күштілігі, мінездің сәйкес келмеуі) жеке адамдар арасындағы және жеке бастағы конфликтілік проблемаларды шешудің түрлі механизімдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Девиантология негіздері
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде, отбасы мен мектептегі кәмелетке толмағандардың педагогикалық және әлеуметтік тұрғыдан асқынуының теориялық-әдіснамалық негіздері, ауытқушылық мінез-құлықтың генезисіндегі биологиялық және әлеуметтік арақатынасы. Дамуында және мінез-құлқында ауытқушылығы бар жасөспірімдердің жас және жеке ерекшеліктері, кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқын психологиялық-педагогикалық түзету, психологиялық-педагогикал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 4

    Әлеуметтену әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Адам әлеуметтену процесінде. Мега және микрофакторлардың әлеуметтенуге ықпалы. Тұлғаның әлеуметтенуі процесіндегі мезофакторлардың ролі. Әлеуметтенудің микрофактор контекстіндегі тәрбие. Тәрбиелеу ұйымдары арқылы тұлғаның рухани-құндылық бағдарын және дамуы үшін жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сын тұрғысынан ойлау
    Несиелер: 4

    "Сын тұрғысынан ойлау" ұғымы және оның сипаттамалары. Сын тұрғысынан ойлау: принциптері мен белгілері. Сын тұрғысынан ойлау білім беру технологиясы ретінде. Дәрістік түрдегі сын тұрғысынан ойлаудың даму стратегиясы. "Озық" стратегия дәрістері, "борттық журнал". Студенттердің сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту үшін семинарлардың мүмкіндіктері. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы шеңберіндегі мәселелерді шешу стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психолог жұмысының этикалық қағидалары мен ережелері. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары. Психопрофилактика негіздері. Психодиагностика практикалық психолог қызметінің бір бағыты ретінде. Психологиялық түзету практикалық психолог қызметінің саласы ретінде. Практикалық кеңес беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Р7 Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері Қарым қатынас психологиясы,кәсіби педагогикалық қарым - қатынас туралы түсінік, кәсіби педагогикалық қарым қатынас стильдері, түрлері, функциялары,құрылымы,кәсіби - педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті, конфликтінің басты белгілері ретінде,кәсіби - педагогикалық қарым- қатынастың жүйесі және оны ұйымдастырудың технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын графикасы
    Несиелер: 5

    Жазудың пайда болуы мен түрлері, қазақ жазуының даму тарихы, латын графикасының қалыптасу, даму жолдары, таңбалық қолданыстары қарастырылады. Жаңа мазмұнды қазақ емлесі ережелерін үйрету барысында қазақ жазуында ұлттық тілдің ерекшеліктері мен заңдылықтарының көрініс табуына, халық тілінің дыбыстық қор әлеуетінің қамтылуына, үштұғырлы тіл саясатының ұтымды іске асырылуына назар аударылады. Қазақ тілі емле ережелерінің басты және қосалқы ғылыми ұстанымдары, қазақ емлесіндегі дәстүр мен жаңашылдық, қазақ тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі. Оқушылардың оқуға деген қабілетін дамыту. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқытуда диалогты қолдану әдістемесі. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Жеті модуль жүйесін білу; білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі анықтамалары мен санаттары; сыни ойлауды, қалыптастырушы бағалауды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы орта білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Білім беру жүйесіндегі психолог жұмысының негізгі бағыттары. Оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу түсінігі. Этикалық кодекс және практикалық психолог жұмысының ережелері. Мектеп психологы қызметінің негізгі бағыттары. Психологиялық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру және өткізу. Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің қалыптасуы және дамуын, жалпы білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Қазіргі педагогиканың әдіснамалық негіздері. Педагогика пәні, оның негізгі категориясы. Білім беру үрдісінің теориялық негіздері. Педагогикалық үрдіс педагогика пәні және мұғалімдік қызмет пәні ретінде тұтас педагогикалық процесс. Педагогикалық үдерістің мәні, оның құрылымдық компоненттері, білім берудің мақсаты, оның әлеуметтік шарттығы. Әлемде пайда болған жеке тұлғаның өзегі. Білім беру түрлері. Кешенді педагогикалық үдерістегі білім берудің құралдары, формалары, әдістері. Оқытушының және балалар команда

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың шолу сипаттамасы, психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, психодиагностикалық әдістемелердің сапасын бағалау және олардың ең танымал түрлері, жалпы және арнайы қабілеттердің психодиагностикасы, интеллектуалдық дамудың психологиялық-педагогикалық диагностикасы, тұлғалық қасиеттердің психодиагностикасы, мектеп жасындағы балалардың психодиагностикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдардағы психопрофилактика және психокоррекция
    Несиелер: 5

    Психопрофилактика және психокоррекция пәні мен міндеттері Психологиялық психопрофилактика және психокоорекция - психологтың іс-әрекет сферасы. Психопрофилактика және оның түрлері. Жас шамасы және психопрофилактика. Психопрофилактика ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Психокоррекциялық бағдарламаларды құру ерекшеліктері. Психокорекцияда қолданатын әдістер. Психокоррекциялық бағдарлама, психокоррекция әдістері. Арт-терапия, психодрама, психогимнастика, ойын терапиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиялары ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде Мектептегі жаңашылдықты басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Педагогикалық ұжым басқарудың объектісі мен субъектісі ретінде. Білім беру менеджерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қа

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру үдерістерін басқару
    Несиелер: 6

    Ғылыми теория ретінде басқарудың қалыптасуы. Басқару түсінігі. Басқару үрдісінде білім сапасының мониторингісі. Білім алушылар оқу (танымдық) қызметпен басқару субъектісі ретінде. Шиеленістер және білім беру мекемесімен басқару. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі мәселелері, педагогикалық менеджменттің даму болашағы және қазіргі жағдайы, менеджменттің негізгі функциялары және оларды білім беру мекемелерінде жүзеге асыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық тренингтің мақсаты мен міндеттері. Әлеуметтік-психологиялық тренинг технологиясының әдіснамалық негіздері мен мазмұны. Әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын құру. Психологиялық тренинг түсінігі және тарихы. Топтық терапия мен топтық тренингтің бірлігі және айырмашылығы. Топтық тренингтің мақсаттары, тақырыбы және міндеттері, түрлері. Тренингтің жалпы принциптері.Тренингте қолданылатын технология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Акмеология – оқу пәні. Акмеология – ғылым. Акмеологияның негізгі ұғымдары мен пәні. Акмеологияның ғылымдар жүйесінде, қоғамтануда, адамтануда алатын орны. Әлеуметтік-педагогикалық акмеологияның міндеттері. Педагогикалық білім беру және болашақ педагогтарды ғылыми-зерттеу жұмысына акмеологиялық тұғыр негізінде даярлау теориялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беретін мектептегі сынып жетекшісінің жұмысы
    Несиелер: 5

    Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Оқушылар ұжымы және оның даму кезеңдері. Мектепте, сыныпта тәрбие жұмыстарын жоспарлау. Сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыстарының жүйесі. Сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыстар жүйесінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберліктің жалпы негіздері. Педагогикалық қызмет, шеберлік. Өзінің эмоционалды жағдайын басқарудағы мұғалім шеберлігі. Педагогикалық қызметтегі актерлық шеберлік элементтері. Колледж студенттері мен педагог қарым-қатынасының психологиялық-педагогикалық негіздері. Болашақ мұғалімдер инновациялық білім беру мен оны дамытудың қыр-сырын, ақпарттық білім беру технологияларын, нормативтік-әдістемелік құжаттарды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Түсініктердің мазмұны: кеңес беру, психологиялық кеңес беру және психотерапия; олардың арақатынасы. Кеңестік теория мен практиканың негізгі бағыттары. Психолог-консультанттың кәсіби және жеке ерекшеліктері. Психологиялық кеңес берудің базалық техникасы. Психологиялық кеңес берудің нәтижелілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейімді білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде бейінді оқытудың мәні. Бейінді оқыту түсінігі, мақсаты мен міндеттері. Бейінді білім берудің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы. Мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысы. Бейінді білім беру мекемелерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи білім беруді модернизациялау тұрғысынан практикалық бағдарланған технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи практикалық-бағдарлы технологиялардың теориялық аспектілері. практикалық-бағдарлы технологияларды қолдану. практикалық-бағдарлы технологиялардың жіктелуі мен сипаттамасы. Практикалық-бағдарлы оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу сабақтарын жобалау. Тәжірибеге бағдарланған технологиялар әдістерін және әдістерін бағалау. Алынған білім студентке көмектеседі кәсіби және педагогикалық қызметте заманауи тәжірибеге бағдарланған технологияларды таңдап алудың теориялық және әдіснамалық негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коучинг негіздері
    Несиелер: 5

    Коучингтің іргелі негіздері. Коучинг әдістемесі. Коучинг тарихы. Коучингтің негізгі құралдары. Енжар тыңдау. Сұрақтар қою. Конструктивті кері байланыс. Коучинг клиентінің белсенділігі. Психологиялық тренинг түсінігі және тарихы. Топтық терапия мен топтық тренингтің бірлігі және айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балаларды қосымша білім беру жүйесінде тәрбиелеудің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Баларды қосымша білім беру жүйесіне тәрбиелеу негіздері. Қосымша білім беру мәні. Қазіргі қоғамда қосымша білім берудің маңызы. Қосымша білім беруді ұйымдастыру формалары. Қосымша білім беру жүйесінде тәрбиеленетін балалардың өмір сүру ерекшеліктері, әлеуметтендірілу мәселелерінің теориялық және практикалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда педагог-психологтың жұмысы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында мектепке дейінгі ұйым психологының негізгі қызмет түрлері ашылады. Балабақшада психологтың жұмысын жоспарлау. Ерте жастағы балалар топтарында, мектеп жасына дейінгі балалар топтарында психологтың жұмыс істеу ерекшеліктері. Балалардың мектепке психологиялық дайындығы. Психологтың ата-аналармен және мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымымен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі қашықтықтан білім беру концепциялары. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктері. Қашықтықтан оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Қашықтықтан оқытуды дидактикалық қамтамасыз ету. Жоғары оқу орнында қашықтықтан оқыту жүйесі туралы білу; қашықтықтан оқытудың мәнін, функцияларын, принциптері мен әдістерін, құралдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологиялық пәндер бағыттары бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру формалары, оқыту әдістері, принциптері, міндеттері, пәні. Бұл пәнде психологияны оқыту процесінің әдіснамалық негіздері, психологияны оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, психология мазмұнын жетілдіру мен құрастыру сұрақтары, психология бойынша дәрістер, семинар, практикалық сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидактикалық талаптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі тәрбие технологиялары
    Несиелер: 5

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектептің тәрбиелік жүйесі: мәні, құрылымы, қағидалары, негізгі компоненттері және олардың өзара әрекеттестігі. Тәрбие жұмысын жоспарлау. Қазірігі мектептегі тәрбие жұмысына сипаттама, тәрбие жұмысының формалары мен бағыттарының көптүрлілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жабық типті мекемелерде балаларды тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Отбасынан тыс тәрбиеленетін балалардың психикалық даму мәселесі. Ата-аналардың қамқорлығынсыз қалған және жетім балалардың дамыуның альтернативті формалары. Психикалық депривация. Отбасынан тыс тәрбиеленетін сәбилік және ерте жас балаларының ерекшелігі. Жетім-балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Балалар үйі жағдайындағы мектепке дейінгі және кіші мектеп оқушыларының психикалық дамуының ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Ғылыми теория ретінде менеджменттің қалыптасуы. Менеджмент, педагогикалық менеджмент түсініктері. Педагогикалық менеджментте білім сапасының мониторингісі. Білім алушылар оқу (танымдық) қызметпен басқару субъектісі ретінде. Білім беру мекемесіндегі менеджменттің тиімділігін диагностикалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінде корпоративтік басқару негіздері
    Несиелер: 5

    «Білім беру жүйесінде корпоративтік басқару» курсына кіріспе. Корпоративтік басқару теориясы эволюциясы. Корпоративтік басқарудың жүйелік тәжірибе. Білім беру жүйесіндегі корпоративтік мәдениет. корпоративті басқару мазмұнын, негізгі ұстанымдарын білу. Білім мен түсінгенін қолдану: білім беру жүйесін корпоративті басқаруда туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық пәндер бағыты бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың пәні, міндеттері, принциптері, оқыту әдістері мен формалары. Педагогиканы оқыту процесінің әдіснамалық негіздері, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, педагогика мазмұнын жетілдіру мен құрастыру сұрақтары, педагогика бойынша дәрістер, семинар, практикалық сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидиктикалық талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта кәсіптік білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пед.колледжде оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Колледждегі сабақ түрлері. Колледжде тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Пед.колледжде практиканы ұйымдастыру. Болашақ мамандарды педагогикалық колледжде педагогикалық процесті ұйымдастырудың әдіснамалық заңдылықтары мен негіздері. Болашақ педагог-психологтарға педагогикалық колледжде педагогикалық процесті ұйымдастыруға қажетті білімдер, іскерліктер, құзіреттілектерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушыларға этномәдени білім беру
    Несиелер: 6

    Тәрбиеге этномәдени тұрғысынан келу. Этникалық тәрбие беру негіздері. Этникалық тәрбие беру құралдары. Этникалық тәрбие берудің факторлары. Мектепте халық педагогикасының пайдалану мүмкіндіктері. Қазіргі жағдайда этномәдени білім берудің көкейкесті мәселелері. Этномәдени білім беру мәселесінің әдістемелік тұрғысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиесінің педагогикасы
    Несиелер: 6

    Отбасының пайда болу тарихы, оның құрылымы, функциялары, динамикасы. Отбасы өміріндегі ұлттық дәстүрлер. Отбасы: оның құрылымы, функциялары, динамикасы. Некеге дайындық. Ерлі-зайыптылардың өзара қарым-қатынасының психологиялық ерекшеліктері. Отбасылық жанжалдар мен ажырасулар. Жастарды отбасылық өмірге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді

  • Код ON2

    Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімдерді қолданады

  • Код ON3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі жобаларын іске асыру үдерістеріндегі себептер мен салдарды ғылыми сипаттау және талдау тәсілдерін біледі

  • Код ON4

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдауға дағдыланған

  • Код ON5

    Заманауи педагогиканың жетістіктерін ескере отырып, білім беру үдерісін ұйымдастыру және жүзеге асырады

  • Код ON6

    Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істегенде білімдерін қолданады

  • Код ON7

    Білім берудегі менеджменттің айқын мақсат түрлері мен әдістерін қодана алады

  • Код ON8

    Заманауи ғылымның нәтижелері мен жетістіктерін бағалайды және оларды балалардың жас ерекшелік психологиялық дамуларын есепке ала отырып қолданады

  • Код ON9

    Кәсіби қарым-қатынас түрлеріне сәйкес педагог, ата-ана, білім алушылардың өзара әрекет әдістері мен формаларын қолданады

  • Код ON10

    Практикалық қызметте бала-ата-ана қарым-қатынасын жүзеге асыру тәсілдерін меңгерген

  • Код ON11

    Сыни ойлауды дамыту стратегиялары негізінде бейіндік білім беру педагогикасы принциптерін тәжірибелік қызметте қолданады

  • Код ON12

    Мектептің оқу үдерісін ұйымдастыруда психологиялық кеңес беру және инновацияның заманауи технологияларын қолданады және бағалайды. Орта кәсіптік білім беру жүйесінде педагогика мен психологияны оқытудың қазіргі заманғы әдістерін әзірлей

  • Код ON13

    Педагог-психологтың практикалық қызметінде тренингті өткізу технологиялары бойынша білімдерді қолдану іскерліктеріне ие. Топта жұмыс істеуді жүргізу және ұйымдастыру іскерліктеріне ие

  • Код ON14

    Қашықтықтан оқыту технологиясын меңгерген. Психопрофилактика және психокоррекция бағыттарының нәтижелері негізінде психологиялық диагноз қою әдістемесін меңгерген.

  • Код ON15

    Орта және мектепке дейінгі білім беру жүйесінде психологиялық қызмет жұмысын жүргізеді және ұйымдастырады, сонымен қатар қақтығыстық жағдайларды басқару және алдын-алу іскерліктеріне ие

Top