Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 Computer Science 2 года в Астана халықаралық университеті

  • Машиналық оқыту және деректерді зияткерлік талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-деректерді жинаудан бастап оңтайлы шешімді таңдауға және оның сапасын бағалауға дейінгі талдаудың толық циклін көрсету. Міндеті-студенттерді заманауи аналитикалық құралдарды қолдануға және оларды нақты міндеттердің ерекшелігіне бейімдеуге үйрету. Курс аясында үлкен деректер массивімен жұмыс істеуге қажетті негізгі тақырыптарды меңгеру, деректердің құрылымын іздеу, эксперименттер жүргізу, нақты қолданбалы есептерді шешуге қажетті қорытынды құру ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешім қабылдаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    «Шешімдерді қабылдаудың заманауи әдістері» пәнін меңгерудің міндеттері: шешімдер қабылдау және іске асыру үшін мәліметтерді іздеу мен талдаудың математикалық әдістері туралы теориялық білімді қалыптастыру; шешімдерді қолдау жүйелері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді игеру барысында келесі тақырыптар қарастырылады: шешім теориясының негіздері, ұжымдық таңдау теориясының негіздері, графикалық модельдер, нейрондық желілер негіздері, шешім қабылдаудағы адамның іс-әрекетінің психологиялық теориялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болжамдық модельдеудің статистикалық әдістері
    Несиелер: 5

    "Болжамдық модельдеудің статистикалық әдістері" пәнін игерудің мақсаты нарықтық жағдайда болашақ объектілердің Даму бағыттары мен жағдайын бағалау үшін болжаудың ғылыми-негізделген жүйесін тану және қолдану болып табылады. Міндеттер: ретроспекцияда объектінің даму үрдістері туралы түсінік қалыптастыру; болжау үшін ақпарат алу әдістерін зерделеу; болжау әдістерін және модельдеу технологияларын зерделеу; болжаудың ең жақсы әдісін таңдау; болжаудың белгілі бір әдісі негізінде объектінің даму болжамын алу; басқарушылық шешімдерді негіздеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің тарихи-мәдени контекстінде пайда болуы, қызмет етуі және дамуы туралы тұтас түсінік береді. Қарастырылатын тақырыптар: Ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контекстері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымның философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - ғылыми басқарудың заманауи үрдістері-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстырады. Берілген пәннің негізгі бөлімдері: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъект психологиясы басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің өз басқару функцияларын іске асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасауға жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық мәдениеттің дамуына ықпал етеді; ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректерді талдаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    "Мәліметтерді талдаудың заманауи әдістері" пәнін оқытудың мақсаты-мәліметтерді талдау технологиясын зерттеу: OLAP, KDD, Data Mining және деректерді дайындау; Деректерді талдаудың автоматтандырылған модельдері туралы түсінік беру, сегменттеу, жіктеу, болжау есептерін шешу мысалында деректерді талдау әдістерін қолдану. Пәннің міндеттері: мәліметтерді терең талдау саласындағы ұғымдық-категориялық аппаратты оқу; деректерді топтастыру, дайындау және талдаудың жалпы әдіснамасы туралы түсініктерді қалыптастыру; OLAP, KDD, Data Mining заманауи әдістерін меңгеруді қамтамасыз ету; Корпоративтік аналитикалық жүйелерді құру және дамыту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалы��тастыру. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар жалпы методология және деректерді терең талдаудың нақты әдістері туралы білім алады, автоматтандырылған аналитикалық модельдерді құру дағдылары мен біліктерін алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Терең оқыту
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде Deep Learning зерттеледі, үлкен күш пен икемділікке қол жеткізетін машиналық оқытудың ерекше түрі, әлемді ендірілген тұжырымдамалардың иерархиясы ретінде бейнелеуді үйрену, әрбір ұғым қарапайым ұғымдарға қатысты анықталады, ал абстрактілі көріністер азырақ дерексізге қарағанда есептеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпарат теориясы және комбинаторлық іздеу теориясы
    Несиелер: 5

    «Ақпарат теориясы және комбинаторлық іздеу теориясы» пәнін игерудің міндеттері ● ақпарат теориясының негізгі түсініктерін, байланыс арналары арқылы ақпаратты беру теориясын, іздеудің комбинаторлық теориясын игеру; ● ұсынылған теориялардың негізгі нәтижелерінің ақпарат таратудың қолданбалы проблемалары мен іздестіру комбинациясы теориясы контекстіндегі маңыздылығын түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект жобалау және іске асыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің теориялық негіздерін және білімдерге негізделген жүйелерді жобалауды, зияткерлік жүйелерді қолдану аймағын, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін оқу; жасанды интеллект жүйелеріндегі білімді өңдеу және ұсыну әдістері мен құралдарының теориясын және практикасын тереңдете оқу. Міндеттері: жасанды интеллект және білімге негізделген жүйелерді жобалау саласындағы базалық білімді меңгеру; іс жүзінде маңызды пәндік салаларда білімді ұсыну және өңдеу бөлігінде теориялық білімді меңгеру; жасанды интеллект және қолданбалы зияткерлік жүйелерді жобалау саласында өзіндік теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу; білім беру және өңдеудің инструментальды құралдарымен, сондай-ақ Интернетке қолданбалы зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үлкен деректерді талдау
    Несиелер: 6

    Бұл пән деректер ғылымы, үлкен деректер және деректерді талдау арасындағы айырмашылықты зерттейді, олардың қай жерде, қай жерде қолданылатындығы, осы салада кәсіби маман болуға қажетті дағдылар және осы саланың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік лингвистика және мәтінді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі ақпараттық жүйелерде қолданылатын және өңделген мәтіннің бірнеше тілдік деңгейіне, соның ішінде морфология, синтаксис, дискурс және семантика деңгейлеріне әсер ететін табиғи тілде мәтінді автоматты өңдеудің әртүрлі модельдерін зерттеуді қамтиды. Сөз өңдеуде қолданылатын тілдік ресурстардың түрлері және оларды жасау әдістері де зерттелуде. Біз көп деңгейлі талдау мен мәтінді синтездеуді қажет ететін қолданбалы есептерді қарастырамыз (мысалы, машиналық аударма, мәтіндерді жіктеу және кластерлеу, мәтіннен ақпарат пен білім алу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – білім алушыларда ғылымның орны мен рөлі туралы білім жүйесін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің түрлерін игеру, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, ресімдеудің негізгі принциптері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, Педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, Педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйелік талдау және мәліметтерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - жүйелік талдау және деректерді модельдеу саласындағы тұжырымдамалық ережелерді түсіну; - мәліметтерді жүйелік талдау және модельдеу саласында дамудың теориялық тәсілдерін тәжірибеде қолдану; - жүйелік талдау және деректерді модельдеу, ақпараттық технологияларды қолдау және енгізу саласындағы заманауи құралдарды қолдануға байланысты техникалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машиналық оқытуды қолдана отырып, бизнес-процестерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Оқыту процесі бақылаулардан немесе деректерден басталады, мысалы, мысалдар, тікелей тәжірибе немесе нұсқаулық, деректердегі заңдылықтарды іздеу және болашақта біз келтірген мысалдар негізінде дұрыс шешім қабылдау үшін. Негізгі мақсат - компьютерлерге адамның араласуынсыз және сыртқы көмегінсіз автоматты түрде үйренуге мүмкіндік беру және әрекеттерді соған сәйкес реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламаны тексерудің автоматтандырылған әдістері
    Несиелер: 4

    «Бағдарламаны тексерудің автоматтандырылған әдістері» пәнін игерудің міндеттері бағдарламалық қамтамасыздандыру саласындағы негізгі ұғымдарды бағдарламалық қамтамасыздандырудың (бағдарламалық қамтамасыздандыру) әдістеріне байланысты және формалды мінез-құлық модельдерін қолдануға баса назар аудара отырып бағдарламалық қамтамасыздандыру әдістерін қолдану дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми семинар: «Менеджменттегі ақпараттық технологиялар»
    Несиелер: 3

    «Менеджменттегі ақпараттық технологиялар» ғылыми-зерттеу семинары ақпараттық жүйелердің құрылымымен және стандарттарымен танысуға және оларды басқаруға арналған. Бұл пайдаланушы деңгейінде орта және ірі кәсіпорындар үшін ERP-жүйелерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыруға, корпоративтік ақпараттық жүйелерді енгізу әдістерін оқып үйренуге мүмкіндік береді. Ақпараттық жүйелердің мүмкіндіктері өндірістік кәсіпорынды басқару мысалында қарастырылады. Сонымен қатар, құжаттардың талаптарына сәйкес магистрлік диссертацияларды жазу ережелерін зерттеу жүргізілуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистикадағы сенімді әдістер
    Несиелер: 6

    Оқытатын пәндер: есептеу ғылымы (Matlab, SAS, R және бұлтты енгізу), регрессиялық талдау, стохастикалық процестер, қаржылық математика, уақыт сериясы, деректерді өндіру, Байес статикасы, сызықтық бағдарламалау, машиналық оқыту, мәліметтерді талдау, климаттық математика, сирек іріктеу және презентация. , әлеуметтік желіні талдау, үлгіні зерттеу және бұлтты есептеулер. Пәннің бірнеше мысалдары: биостатистика, информатика, эконометрика, мемлекеттік саясатқа шолу және компьютерлік неврология

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешім қабылдаудағы ықтималды және статистикалық тәсілдер
    Несиелер: 6

    Қолданбалы математикалық статистиканың әдіснамалық негіздері: Қолданбалы математикалық статистика дербес ғылыми пән ретінде. Қолданбалы математикалық статистиканың ықтималдықтар теориясымен, теориялық математикалық статистика және деректерді талдаумен байланысы Қолданбалы математикалық статистикадағы ықтималды дәлелдеу әдісі Қолданбалы математикалық статистикадағы математикалық модельдер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Белгісіздік жағдайында шешім қабылдау және мәліметтерді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттерді пайдалы теорияның негіздерімен, стохастикалық үстемдікпен таныстыру, кездейсоқ факторларды қолдану кезінде шешім қабылдау дағдыларын дамыту, оның ішінде инвестициялық портфельді басқаруға қатысатын студенттердің саны туралы. студенттерге және күрделі адам-машина және техникалық жүйелерді басқару процесінде шешімдер қабылдауды қолдау үшін қажетті сапалы мәліметтер беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Параллель және үлестірілген есептеу теориясы
    Несиелер: 4

    «Параллель және үлестірілген есептеу теориясы» пәнін игерудің мақсаты - параллельді және үлестірілген есептеу саласындағы магистранттың білімін алу, параллель бағдарламаларды құру, күйін келтіру және зерттеу бойынша магистрлік дағдыларды дамыту. Пәннің міндеттері қазіргі заманғы суперкомпьютерлік технологияларды оқып үйрену және практикалық дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру

  • Код ON2

    қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілеті

  • Код ON3

    ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті

  • Код ON4

    әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті

  • Код ON5

    машина оқытудың теориялық негіздерін білу және сөйлеуді тану әдістерін және алгоритмдерін енгізу, қимылдарды тану, қолтаңба тану, паттернді тану, техникалық диагностика, медициналық диагностика, уақытша серияларды болжау

  • Код ON6

    деректерді өңдеу технологиясын білу, мәтіндік ақпаратты өңдеу, растрлық және векторлық графика, анимация, бейнефильмдер мен дыбыстар, білімділік, салыстырмалы талдау жүргізу және деректерді өңдеу технологияларын іріктеу қабілеті, ақпараттық өңдеу тапсырмаларын ақпараттандыру, деректерді өңдеу технологияларын қолданбалы мәселелерді шешу үшін пайдалану

  • Код ON7

    үлкен көлемді деректерді жинау және интеграциялау, жасанды нейрондық желілік технологияларды білу, желіні талдау, оңтайландыру, генетикалық алгоритм, үлгіні тану, геометриялық және геометриялық әдістерді меңгеру қабілеттерін білу. деректердегі географиялық ақпарат, статистикалық талдау

  • Код ON8

    ақпараттық жүйелер компоненттерінің, соның ішінде мәліметтер базасының модельдерін жасау; бағдарламалық жүйелер мен мәліметтер базасының компоненттерін жасау, заманауи құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдану; қабылданған конструкторлық шешімдерді негіздеу, олардың дұрыстығы мен тиімділігін тексеру үшін жобаны орындау және эксперименттер жүргізу

  • Код ON9

    интеллектуалды жүйелерді құруға арналған білімдер мен тілдерді білуге ​​болады; параллель бағдарламалау технологияларына ие

7M06103 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Бағдарламалық инженерия
Магистратура

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06103 Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық бизнес-аналитика (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету 1
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Компьютерлік инженерия
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Бизнес Информатика
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Management of information systems
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Бизнес-аналитика
Магистратура

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Киберқауыпсіздік
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Магистратура

Қазақстан-Британ техникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 Информатика және компьютерлік ғылымдар
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Деректерді қолданбалы талдау
Магистратура

Astana IT University

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M06103 IT жобаларды басқару
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06103 Экономикадағы ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top