Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Өлкетану және туризм
    Несиелер: 4

    Туристік-өлкетану жұмыстарының көп қырлы аспектілерін қамтитын зерттеуде теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, елдің белгілі бір бөлігін зерделеу, естелік оқиғалар фактілерін анықтау, халықтың еңбек және әскери ерліктері, тарихи құжаттарды, экскурсиялық әзірлемелерді орындау үшін өткеннің материалдық мәдени заттарын іздеу және туристік маршруттарды әзірлеуде қолдануға бағытталған.

    Семестр 1
  • Туризмология негіздері
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді ел ішіндегі рекреациялық ресурстарды аумақтық (кеңістіктік) бөлу жүйесімен, туристік нысандар туралы білім алуға, сонымен қатар табиғи ресурстарды ұқыпты және ұтымды пайдалануға және туристік қызметке қолдануға, туристік аймақтандырудың сипаты мен ерекшеліктері туралы білім алуға, оны қайта қарау және туристік және рекреациялық аймақтардың қазіргі заманғы торын зерттеу әдістері туралы. Рекреациялық география және туризм саласындағы іргелі білім мен ережелерін туризмнің қоғамдағы және нарықтық экономикадағы рөлін анықтау үшін қолдану қарастырылады.

    Семестр 1
  • Туризм тарихы
    Несиелер: 4

    Негізгі тұжырымдамалық модельдерді көрсету үшін әлемдік тарих пен Қазақстан тарихы контекстінде саяхат пен туризмнің пайда болу, қалыптасу және даму процесін ұғыну, оның шеңберінде туризмнің тарихи өлшемінде даму тенденцияларын ұғынуға бағытталған.

    Семестр 1
  • Негізгі шет тілі
    Несиелер: 2

    Шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өз бетімен білім алу үшін шет тілін (ағылшын) меңгерудің білімі мен дағдыларын, қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қолдану.

    Семестр 2
  • Туризм инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    Туристік инфрақұрылымды сапалы және сандық міндеттерді шешу, туристік өңірлер мен дестинацияларды дамыту проблемалары мен перспективаларына салалық көзқарасты талдау үшін туристік-сервистік және ілеспе кәсіпорындардың тұтас кешені ретінде бағалау және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 4

    Курс аясында студенттер экскурсияның оңтайлы әдістерін қолдана отырып, тұтынушылардың әртүрлі сегменттерінің сұраныстарына сәйкес экскурсиялық маршруттарды әзірлейді, экскурсия техникасы мен әдістерін, қызметтерді тұтынушылардың негізгі жеке қажеттіліктері мен психофизикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, экскурсияның нормативтік-техникалық негіздерін игереді. Оқу барысында студенттер экскурсиялық әңгіме мен шоу тәсілдерін, экскурсанттардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Халықаралық тәжірибедегі туризм индустриясы мен қонақ үй бизнесінің бизнес-экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Халықаралық туризм мен қонақжайлылық индустриясының микро және макроэкономикалық негіздерінің негізгі құралдарын қолдану; студенттердің нақты экономикалық жағдай негізінде микро және макроэкономикалық саясат туралы білімі мен түсінігін қалыптастыру; сұраныс пен ұсыныстың туристік нарықтарын және туризмді дамытудың экономикалық тенденцияларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Курсты игеру барысында студенттер туризм саласының даму мәселелерін теориялық және әдіснамалық тұрғыдан қарастырады. Туризм бизнесін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі ұстанымдары мен қызметтерімен танысады. Курсты игеру барысында туристік кәсіпорындардың жұмыстарын ұйымдастыруда білімді қолдану дағдылары мен практикалық іскерліктер қалыптасады, туристік кәсіпорындарда басқару негіздері мен бақылау, көліктік саяхаттарды ұйымдастыру, туристерге қызмет көрсету мәдениеті мен сапасы, жекелеген елдердің туризм саласын халықаралық-құқықтық реттеу, туристік бизнес туралы кең түсінік алып, оны басқару шешімдерін қабылдау кезінде практикалық қызметте пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Мамандыққа бағытталған шет тілі
    Несиелер: 12

    Студенттердің туристік және қонақжай секторларындағы коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту, бұл олардың халықаралық кәсіби ортаға енуіне және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Семестр 3
  • Туризм саласындағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Бұл курс туризм және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік экономикасын ұйымдастыру, басқару мәселелерін зерттеуге, туризмдегі бірлескен бизнесті ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдер қабылдау әдіс мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер кәсіпорынның сыртқы және ішкі саласын талдау, оның интеллектуалдық, технологиялық және өндірістік әлеуетін, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Туризм Экономикасы
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерге туризм саласына экономикалық зерттеулер мен талдаулар жасауда: туристік нарық, туристік инфрақұрылым, мультипликативтік тиімділік, негізгі және айналмалы капиталдар, материалдық емес активтер мен лизингтер, сұраныс пен ұсыныс, баға саясаты мен баға белгілеу, пайда, табыс, рентабельділік, туристік шығындар - экономикалық категорияларды игеріп, кәсіпорынның қызметін бағалауда маржиналды тәсілдерді қолдану арқылы туризмнің даму беталыстары мен туризм индустриясындағы туризм жүйесінің қалыптасуында тиімділік пен нәтижеге қол жеткізуде бәсекеге қабілетті маман болып шығуларына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Туризм менеджменті
    Несиелер: 4

    Қазақстандық тәжірибиеде туризм мен қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқаруда шетелдік озық тәжірибиелерді пайдалану мақсатында туризм кәсіпорындарын басқаруда, оның қызметінің тиімділігін арттыруда теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Семестр 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің қызметі саласында кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың соңғы мақсаты – мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, студенттердің кәсіби дайындығын жетілдіру.

    Семестр 4
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 4

    Туризм индустриясында тұтынушылардың адалдығын нығайту және сатуды ұлғайту, жарнаманы жақсарту, болашақ нарық тенденцияларын болжау, бәсекелестерден озу үшін маркетингтің қалыптасу жүйесін игеру.

    Семестр 4
  • Кәсіби коммуникативті-ситуациялық практикум
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттердің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, яғни қызмет көрсету саласына қатысты практикаға бағытталған ситуациялық тапсырмаларды талқылау кезінде негізгі кәсіби терминологияны білу және ұтымды.

    Семестр 4
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 12

    Курс студенттерді туризм саласында кәсіби білім алу үшін ағылшын тілін қолдануға дайындауға, демек, олардың нақты өмір мен жұмысқа деген кәсіби қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

    Семестр 5
  • Қонақүй менеджменті
    Несиелер: 4

    Бұл курс қонақ үй қызметтерін ұсыну процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша кешенді қызметті қамтамасыз етудің, қызметкерлерді ынталандырудың, қонақ үй кәсіпорны қызметінің тиімділігінің өсу факторлары ретіндегі қызметті бақылау мен аудиттің заманауи жүйелерін әзірлеу мен енгізудің теориялық және практикалық мәселелерін игеруге мүмкіндік береді.

    Семестр 5
  • Туризмдегі туристік агенттік және туроператорлық қызмет
    Несиелер: 4

    Курс туроператорлық және туристік агенттіктер қызметінің ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздерін зерттеуге, туристік қызметтерді ұйымдастыру принциптерін, туристік нарықты анализ әдістерін, тиімді дамыту (жобалау), жылжыту және жүзеге асыру үшін туристік нарықты талдауға бағытталған өнім.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Сакралды туризм және мәдени мұра
    Несиелер: 3

    Пән қиелі туризмді дамытудың табиғи-мәдени және туристік-рекреациялық әлеуетін, сондай-ақ оларды Қазақстанның туристік индустриясында қолдану мүмкіндігін ашатын құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер әлемде және Қазақстанда қиелі туризм мен мәдени мұраны дамыту әлеуетін зерттейді; қиелі туризмнің даму сипаты мен сипаттамаларына талдау жасау; олар қиелі туризмді дамыту мен мәдени мұраны сақтаудың әлемдік тәжірибесін бағалайды, сондай-ақ оларды Қазақстан жағдайларына бейімдеу нұсқаларын қарастырады; қиелі туризмнің инфрақұрылымдық қауіпсіздігін талдау; қиелі туристік өнімдерді жарнамалаумен орналастыру және қиелі туризм саласында маркетингтік зерттеулер жүргізу; Қазақстанның киелі жерлеріне оларды өркендеу технологиясымен экскурсия жасайды.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Қазақстандағы және әлемдегі туризм географиясы
    Несиелер: 4

    Әлем аймақтарындағы туризмді дамытуға әсер ететін географиялық факторлардын зерттелуі мен бағалануы, туристік орталықтар инфрақұрылымы, экскурсиялық нысандар, шекараларды кесіп өту және Қазақстанның түрлі аймақтарындағы туризмді ұйымдастырудың ерекшелігі туралы ақпараттарды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару
    Несиелер: 3

    Осы курс аясында студенттер аспаздық өнімдер өндірісін ұйымдастырудың заманауи, прогрессивті әдістері мен нысандары, тамақтану кәсіпорындарының әртүрлі типтеріндегі тұтынушыларға қызмет көрсету саласында құзыретті болады. Сондай-ақ тамақтану кәсіпорындарында өндірістік және еңбек үдерістерін ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздерін, тұтынушылардың әртүрлі континенттеріне қызмет көрсетудің заманауи әдістері мен нысандарын және тамақтандыру кәсіпорнының қызметін жақсарту үшін жаңа ақпаратты іздеуді, таңдауды және пайдалануды жүзеге асыруды талдайды.

    Семестр 5
  • Іс-шараларды ілгерілету
    Несиелер: 3

    Курс теориялық білім алуға және іс-шараларды жылжытуды практикалық қолдануға, сондай-ақ талдау, маркетинг, түрлі іс-шараларды жылжытуды және өткізу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Шет тілдік коммуникативті-ситуациялық практикум
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттердің кәсіптік шет тілдік-коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби даярлауда сөйлеу әрекетінің өнімді түрін және ауызекі сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс аясында белсенді қарым-қатынас үшін рефлексиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған белсенді оқытуды жүзеге асыруға және студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетінен туындайтын жағдайлар мен проблемалық ситуациялар бойынша құрылымдық және семантикалық тіректерге негізделген дискуссия мен полемика әдісін қолдана отырып ойлау және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Семестр 6
  • Іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс іс-шараларды жоспарлау мен басқарудың теориялық аспектілері мен практикалық қолданылуын оқытады. Студенттер түрлі іс-шараларды талдау, жарнамалау, жоспарлау және өткізуді жан-жақты қарастыра отырып, ивент-менеджеріне қажетті тәжірибе мен дағдыларды алады. Сонымен қатар курс барысында осы саладағы менеджерлерге қажетті коммуникативтік, тұлғааралық және ұйымдастырушылық қабілеті мен басқару дағдыларына ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Туристік іс-әрекет психологиясы
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызмет үшін қажетті психологиялық білімдер мен дағдыларды қалыптастыру және келешек туризм мамандарының адамның күйін анықтау және болжау, жеке тұлғаның өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, басқару процесін бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Көшбасшылық және жеке даму
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: білім алушылардың экономика және құқық саласындағы құзыреттерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдыларын, көшбасшылық, инновацияларға сезімталдық дағдыларын қалыптастыру.

    Семестр 6
  • Тур өнімін жасау және турды есептеу
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді туризм және қонақжайлылық өнімдері мен қызметтерін қалай анықтауға, дамытуға және жылжытуға үйретеді. Бұл курста туристік өнімдерді әзірлеу үшін пайдаланылатын үрдістердің, сондай-ақ келушінің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін, қызметтер мен ыңғайлылықты жақсартудағы мүдделі тараптардың рөлі, туристік өнімдерді жоспарлаумен, жобалаумен және жеткізумен байланысты негізгі элементтер қолданысы талданады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Дестинация брендингі
    Несиелер: 4

    Бұл курс бренд-менеджменттің тұжырымдамалық, әдіснамалық негіздерін, оның ішінде туристік дестинацияларды басқару жүйесін зерделеуге, сондай-ақ әртүрлі жас ерекшеліктері мен нарықтың әлеуметтік сегменттерін психологиялық қабылдау ерекшеліктеріне сәйкес туристік брендтерді қалыптастыруды және басқаруды басқарудың заманауи технологияларын иеленуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Гастрономия және мейрамхана ісі
    Несиелер: 4

    Курс туризмдегі бренд-менеджмент проблемаларын, оның ішінде брендингті басқару жүйесін әзірлеу және енгізу және туристік қызметтерді тұтынушылардың қазіргі заманғы талаптарына сәйкес келетін туристік дестинацияларды жылжыту контекстінде түсінуге, сондай-ақ аумақтың дамуындағы гастрономияны және туристік дестинацияны жылжыту құралы ретіндегі гастрономияның рөлін зерттеуге, елдердің, қалалардың, аймақтардың гастрономиялық брендін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Мамандандырылған шет тілі
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің сөйлеу компоненттерін, шет тіліндегі ұғымдар мен терминологияларды түсіну үшін коммуникативтік-интермәдени және кәсіби құзыреттіліктерін дамытады және қалыптастырады.

    Семестр 7
  • Мәдениетаралық коммуникативті-ситуациялық практикум
    Несиелер: 3

    Шет тілінде кәсіби бағдарланған оқыту әдісін қолдана отырып, бұл курс студенттерде шығармашылық ойлау мәдениетін және шет тілінде талқылау әдісін қолдана отырып қызмет көрсету саласындағы әр түрлі проблемалар мен жағдайларды талқылау және тәуелсз шешім қабылдау біліктілігін дамытады. Курс студенттерге жеке өмірлік тәжірибесін және бұрын алған білімін пайдалана отырып жаңа тәжірибе жинақтауға және басқа зерттеулік және проблемалық әдістерді қолдана отырып, өз ойын логикалық түрде құру, пікірталас жасау, өз көзқарасын кәсіби шет тілінде дәлелдеу алу біліктіліктерін, пікірталас мәдениетін және полемикалық шеберлігін дамытады.

    Семестр 7
  • Туризмдегі маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерге туризм саласындағы маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық және практикалық аспектілерін түсінуге, зерттеу әдістемесін, зерттеу процесін дайындау кезеңдерін анықтауға, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін сауатты дамытуды және туристік практикада қолдана білуді игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Тиімді тур мен қонақүй бизнесін қамтамасыз етуде заманауи қаржылық-құқықтық менеджменттің рөлі
    Несиелер: 6

    Ол халықаралық саяхаттар мен қонақ үйлер бизнесіндегі кәсіпорындардың қаржылық және құқықтық реттеулерін қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға, халықаралық сауда мен қаржылық қатынастарды талдау мен оларды халықаралық және ұлттық деңгейде реттеуге, туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қаржылық жағдайын талдаудың сандық және сапалық әдістеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 8
  • Тур-қонақ үй бизнесіндегі кадрлық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс барысында персоналды кәсіби іріктеуде және оларды таңдауда, ситуациялық тәсілді қолдануда практикалық білігі мен дағдысы, туризмде адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру бойынша басқару шешімдерін жасау және адам факторының призмасы арқылы ұйымдастыру проблемаларын талдауға қабілеттілік қалыптасады, персоналды басқару үдерісі мен жүйені жетілдіру туралы жобалардың және әлеуметтік тиімділігі бағаланады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 8
  • Белсенді туризм түрлерінің техникасы мен тактикасы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде туризм техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыруға, техникалық тәсілдерді (туризм түрлері бойынша) меңгеруге, 1-2 күрделілік санатындағы тау, су, жаяу, шаңғы және велосипед саяхаттарын ұйымдастыру және өткізу мақсатында қауіпсіз туризм қағидаттарын және белсенді туризмнің тактикалық әзірлемелерін жасау және әзірлеу әдістемесін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм индустриясын цифрландыру
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында туристтік және қонақ үй бизнесінің цифрлық және бизнес-үрдістері қарастырылып, оларды жүзеге асыру мысалы ретінде универсалды 1С басқару жүйесімен қатар, жаhандық Amadeus, Gabriel, Sabre броньдау жүйелері және R-Keeper мен Shelter қонақ үй бизнесін автоматтандыру жүйелері оқытылады. Жалпы, бұл курс білім алушылардың туристтік индустрия, мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесін басқару саласындағы тағылымдарын қалыптастыруға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    Бұл курс халықаралық туризм және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетингтің заманауи қағидаттары мен ғылыми әзірлемелерін қамтиды және туристік компаниялар мен қонақжайлылық кәсіпорындарындағы маркетингтік зерттеулер мен корпоративтік басқару процестері мен әдістерін жан-жақты қарастырады. Курс студенттердің халықаралық маркетингтік операцияларды түсіну, талдау және жүргізу, маркетинг менеджментіндегі шешім қабылдауға және туристік, қонақ үй кәсіпорындарының тиімді дамуын, тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын қамтамасыз етуге қажет мәліметтерді талдауда әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану, туризм және қонақжайлылық саласындағы корпоративтік басқарудағы перспективалар мен заманауи тенденцияларды бағалау қабілеттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сатуды басқару және туристік қызметтердің жарнамасы
    Несиелер: 3

    Курс өткізу қызметін, қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ұйымдастырушылық ресурстарды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару арқылы сату саласындағы ұйымның мақсаттарына тиімді және пәрменді қол жеткізу жүйесін меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған, студенттер арасында қонақ үй өнімдерін сату технологияларын, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктерін, тиімді жұмыс істейтін қонақ үй сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бұл курс шеңберінде жарнама қызметінің негізгі аспектілерін оқиды, жарнама және маркетинг, жарнама және құқықтық реттеу, жарнама және ақпараттық сала, жарнама және мәдениет сияқты құбылыстарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Аумақтардың туристік әлеуетін талдауды және бағалауды, экскурсиялық маршруттар мен көпкүндік турларды елдің тарихи-мәдени мұрасын, ішкі және халықаралық туризмнің әлеуметтік-маңызды мәселелерін ескере отырып құрастырады.

  • Код ON1

    Ұжым қызметін ұйымдастыруда және кәсіби басшылықты жүзеге асыруда көшбасшының дағдыларын қолданады; экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін көрсетеді; ұжым қызметін ұйымдастыру және кәсіби басшылықты жүзеге асыру;

  • Код ON5

    Туристік ресурстарды талдайды және келушілердің қажеттіліктерін ескере отырып туристік өнімді дамытады, туристік кәсіпорындарда құжаттамалық қамтамасыз ету процедураларын қисынды түрде құрастырады, сатылымды жылжытудың және туристік өнімді насихаттаудың заманауи түрлерін қолдана отырып, ішкі және кіру туристік өнімдердің тиімді стратегиялары мен есептеулерін таңдайды.

  • Код ON7

    Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби тақырыптарда тиімді қарым-қатынас жасай білу; өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, кәсіби және коммуникативті мәселелерді талдай білу іскерлігін көрсете алады.

  • Код ON12

    Туризм мен қонақ үй бизнесін басқару жүйесінің әр түрлі модельдері мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру негізінде, маркетинг-менеджменттің және маркетингтік зерттеулердің элементтері мен принциптерін қолдану сондай-ақ бәсекелестік орта жағдайында стратегиялық маркетингтік жоспарды әзірлеу.

  • Код ON4

    Туризм және қонақжай индустриясында менеджменттің барлық деңгейлерінде экономикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсете отырып, туризм саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, болжау және бағалау модельдерін талдау.

  • Код ON15

    Тұрақтылықты арттыру және қаржылық тәуекелдерді азайту үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың өзіндік әдістері, персоналды басқару жүйесінде зерттеу әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану, туристік және қонақ үй бизнесін (мотель) ашудың экономикалық орындылығын негіздеу;

  • Код ON14

    Микро - және макроэкономикалық жағдайларды түсіндіру және талдау, өзінің кәсіби қызметі барысында ұтымды шешімдер қабылдау, экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, экономикалық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау үшін пайдалану қабілеті.

  • Код ON3

    Күрделілігі 1-2 санаттағы белсенді туристік саяхаттардың бағдарламаларының оңтайлы нұсқаларын жобалайды және өткізеді, туристік сапардың картасы мен туристік топтың саяхат кестесін құрастырады.

  • Код ON16

    Әр түрлі туристік кәсіпорындар үшін ақпараттық шешімдердің құндылық ұсыныстарын талдайды және қалыптастыра біледі. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады.

  • Код ON9

    Брендтік құралдарды пайдалану және ішкі брендке бағытталған мінез-құлық пен мәдениетті өзгерту арқылы бизнес стратегиясын жүзеге асыру, сондай-ақ тұтынушылар үшін туризм және гастрономия саласындағы өнімдердің немесе қызметтердің қабылданатын құнын арттыруға бағытталған тиімді брендті басқару.

  • Код ON13

    Мотивация, көшбасшылық және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын меңгереді, ұйым ішіндегі жанжалдарды талдайды және туризм мен қонақжай индустриясындағы персоналды басқаруда стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің өзіндік әдістерін әзірлейді.

  • Код ON2

    Аумақтық рекреациялық жүйенің (AРЖ) ерекшеліктерін және туризмнің кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретіндегі мәнін танып, тарихи оқиғаларға сыни шолу жасап, Қазақстан Республикасында туризмнің қалыптасу тарихына және туризмнің ел экономикасындағы рөліне қатысты туризм мен өлкетану зерттеулерінің мен деректерін жүйелейді.

  • Код ON10

    Mейманхана қызметтерінің өзара байланысының тиімді ұйымдастырылуын, өндірістік-технологиялық қызметті және тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындары қызметінің функционалдық процестерін сыни талдау қабілеті.

  • Код ON11

    Туризм индустриясындағы іс-шаралардың рөлі мен маңыздылығын талдау және сыни бағалау, табысты іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолдану.

6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 6B11101-Туризм (к/т)
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 туризм
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм және сервис
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top