Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты-білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу, заманауи талаптарға жауап беретін, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнына және әлемдік стандарттарға сәйкес тиімді жұмысқа қабілетті жоғары білікті педагог кадрларды даярлаудың жаңа деңгейін қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Бастауыш мектеп мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
Кіші мектеп оқушысының оқу іс-әрекеті
Мектеп оқушыларын жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа тәсілдер
Оқушының даму физиологиясы
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Кіші жастағы оқушылардың каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру
Педагогика
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Сауат ашу мен жазуға үйрету әдістемесі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу әдестері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Құқық негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Әдебиеттік оқуға үйрету әдістемесі
Сыныптан тыс оқу әдістемесі
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Кіші мектеп оқушысы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Білім берудегі менеджмент
Кіші мектеп оқушысының жеке тұлғасының дамуын бақылау
-
3 Оқу жылы
Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі
«Жаратылыстану» пәнін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Математиканы оқыту әдістемесі
Дефектология және логопедия негіздері
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Кіші мектеп оқушыларының девиантты мінез-құлық ерекшеліктері
Ғылыми педагогикалық зерттеулер әдістемесі
«Рухани жаңғыру» аясында кіші мектеп оқушысына рухани тәрбие беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар кіші жастағы оқушыларды оқыту
Бастауыш сыныптағы бейнелеу өнерінің негіздері бойынша практикум
Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар мектеп оқушыларын психологиялық-педагогикалық қолдау
Этнопсихология және этнопедагогика
Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Бастауыш білім берудің пәндік бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен технологиясы
-
4 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогика және психология
Бірінші сынып оқушысын мектепте оқуға бейімдеу
Бастауыш мектеп педагогикасы
Колледжде педагогиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптағы инновациялық білім беру технологиялары
Кіші жастағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Бастауыш сыныптағы денсаулықты сақтайтын білім беру технологиялары
Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
Бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекетінде ептілік дағдыларын қалыптастыру және дамыту
Колледжде психологияны оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылық
Шағын жинақы бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы
Шағын жинақы бастауыш мектептегі білім беру технологиялары
Білім берудегі медиа және ақпараттық сауаттылық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылау мен объективтілікке ұмтылады; педагогикалық менеджмент саласында білімі бар.
- Студенттердің кәсіби мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды көрсете алады, психологиялық, педагогикалық, іскерлік қарым-қатынас әдістерін меңгереді.
- Озық технологияларға сүйене отырып, оқыту әдістемелерін қолдануға, оқу бағдарламаларының, нормативтік актілердің талаптарына сәйкес және оқыту кезеңдерінің өзара байланысын және пәнаралық интеграцияны ескере отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлауға қабілетті; білім алушылардың қабілеттерін ескере отырып, оқытуда саралау стратегияларын қолданады.
- Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерін алады; бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі бойынша пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесіне ие.
- Психология және педагогика теориясы мен әдіснамасын, даму психологиясын, тұлғаны тәрбиелеу және оқыту әдістемесін меңгерген; бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге және зерттеу мәдениетін жетілдіруге қабілетті.
- Педагогикалық процесті ғылыми жобалау мен басқаруды, пайдаланылатын педагогикалық технологиялардың, оқыту әдістерінің, құралдарының мүмкіндіктерін талдауды жүзеге асырады; оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарының жүйесі негізінде жеке дамудың жеке траекториясын модельдеуде шығармашылық көзқарас танытады.
- Жаңашыл педагогикалық тәжірибені зерттеп, қолданады, жаңашылдыққа ұмтылады, педагогикалық технологияларды бағалауды, таңдауды және қолдануды біледі.
- Балалардың құқықтарын қорғау дағдылары мен дағдыларын меңгереді, олардың толыққанды тәрбиеленуі, дамуы, оқытылуы, табысты әлеуметтенуі және бала құқықтарын іс жүзінде жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды; оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді; оған қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттырады; ұйымда психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысады.
- Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, жаратылыстану ғылымдары саласында ғылыми-теориялық білімі бар; сыбайлас жемқорлыққа қарсы, құқықтық және экологиялық мәдениет; еңбекті қорғау және қауіпсіздік талаптарын сақтайды; денсаулығын сақтауға және жақсартуға ұмтылады.
- Ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеуге қабілетті, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеті бар.
- Көпмәдениетті және көпэтникалық ортаны және білім беру субъектілерінің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; психикалық, психофизиологиялық және жас ерекшеліктерінің жалпы, ерекше (әр түрлі бұзылулар кезінде) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдаланады.
- Оқытуға деген ынтасы жоғары, педагогикалық шеберлігін жетілдіруге, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға, кәсіби этика нормаларын сақтауға ұмтылады.
- Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің типтік міндеттерін шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті