Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесін жетік меңгерген, тұлғалық және рухани-адамгершілік қасиеттерін меңгерген, өзін-өзі дамытып, кәсіби шыңдауға қабілетті бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Латын әліпбиі негізіндегі қазақ тілінің емлесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқушылардың даму физиологиясы
Логопедия
Қоғамға қызмет
-
2 Оқу жылы
Эмоционалды интеллект
Жаһандық экология
Каллиграфия
Педагогика
Жас ерекшелік психологиясы
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Сакральді Маңғыстау
Сабақ дизайны және бағалау
Кәсіпкерлік
Медиа сауаттылық
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Құқық негіздері
Сандық педагогика
Сөз өнері
Ойлау дизайны
Экономикалық теория
-
3 Оқу жылы
Музыкалық өнердің теориясы мен әдістемесі
Жаратылыстану пәнін оқыту теориясы мен әдістемесі
Шағын жинакты бастауыш мектепте оқу-тәрбие үдерісі
Инклюзивті білім беру
Кіші мектеп жасындағы балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бастауыш сынып мұғалімдерінің этикасы
Бастауыш мектептегі жаңартылған білім беру мазмұнының негіздері
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Академиялық жазылым негіздері
Сауат ашуды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Кәсіби шет тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды, экономикалық және құқықтық білімді, ақпараттық сауаттылықты меңгерген өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді
- Мұғалімнің педагогикасы мен этикасы, тәрбие жұмысы теориясы мен әдістемесі, оның бастауыш толық және шағын жинақты мектептегі ерекшеліктері туралы білімді қолдана отырып, білім алушылардың эмоционалды интеллектінің деңгейін ескере отырып, тәрбие жұмысын жоспарлайды
- Студенттерді каллиграфия, сурет салу, музыка, көркем еңбек, спорт мәдениеті бойынша оқытуда өзінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады
- Білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып,оқытудың тиімді әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалану негізінде, педагогика, жас психологиясы, даму физиологиясы, инклюзивті білім беру негіздері туралы білімдерін қолдана отырып, сабақ жоспарларын әзірлейді
- Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесін және математикалық есептерді шешуді қолдана отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларда логикалық ойлауды қалыптастырады
- Сөйлеу қиындықтарын еңсеру, оларды түзету арқылы оқыту және тәрбиелеу құралдарымен алдын алу әдістерін әзірлеп,балалар әдебиетін, қазақ (орыс ) тілін, каллиграфияны, латын әліпбиінің емлесін оқытудың белсенді нысандарының әдістері мен тәсілдерін айқындайды
- Білім берудің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары мен білім беру ресурстарын пайдалана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі бойынша, оның ішінде шағын жинақты мектептерде оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді
- Дүниетану, жаратылыстану, әдебиет, сауат ашу, математика бойынша дидактикалық білімді пайдалана отырып, бастауыш сыныптарды оқыту әдістемесі бойынша сабақ жоспарларын әзірлейді
- Зерттеу / жобалау жұмыстарын ұйымдастыру теориясы мен әдістемесін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, жынысы мен жасын ескере отырып, педагогикалық зерттеу жүргізеді
- Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін ,оның ішінде бастауыш сыныптарды оқыту, Логопедия,Музыка оқытудағы сабақты (Лессон Стади) зерттеу нәтижелерін пайдаланады
- Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, стандартты емес ойлауды дамыта отырып, инновациялық идеяларды бастай отырып, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдалана отырып, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады
- Экономикалық теорияның, кәсіпкерліктің, ойлау дизайнының, шет тілінің негіздерін, бастауыш мектепте жаңартылған білім беру мазмұнының негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен біліктілікті арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдіру қажеттіліктерін айқындай отырып, педагогикалық практиканы тереңдете зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті