Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіптік білім берудің негізі ретінде психологиялық-педагогикалық және арнайы сипаттағы базалық білімді қамтамасыз ету; жалпы білім берудің бастапқы сатысына қатысты білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыру нысандарының сабақтастығын қамтамасыз ету; білім алушылардың жас ерекшелік психофизикалық дамуының ерекшелігін есепке алу; білім алушылардың, психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазіргі қазақ (орыс) тілі
Балалар әдебиеті
Шешендік өнер
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік әрекеттері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Төменгі сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Педагогика
Дефектология негіздері
Олигофренопедагогика
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Кәсіби-бағдарлы шет тілі
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Каллиграфия бойынша практикум
Дүниетануды оқыту әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Білім берудегі IT технологиялар
Педагогикалық мониторинг негіздері
Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
Жаратылыстану негіздері
Педагогика тарихы
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Математиканы оқыту әдістемесі
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Еңбек және бейнелеу өнерінен дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
Педагогикалық анимация
Бастауыш білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
Қазақ және шетел балалар әдебиетінің тарихы
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Оқушылармен сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру
Дамыта оқыту технологиясы
Ақпараттық педагогика
Бастауыш мектепте информатиканы оқыту тарихы
Музыканы оқыту әдістемесі
Математика негіздері
Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Қазақстан Республикасындағы шағын кешенді мектептердің даму тарихы
Этнопедагогика
Денсаулықты сақтау білім беру технологиялары
Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Әлеуметтік педагогика
Педагогикалық шеберлік
Шағын кешенді мектептегі педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ойлау мәдениеті және ой-өрісі кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы базалық негіздерін; педагогика, психология және этнопедагогиканың категориясы мен әдіснамасын; кіші мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын; бастауыш білім берудің қолданыстағы стандарттарының, оқу бағдарламаларының, оқулықтар мен оқу және әдістемелік құралдардың құрылымы мен мазмұнын; бастауыш мектеп дамуының қазіргі кезеңін ескере отырып, оқытылатын пәндердің мақсаттары мен; оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін; оқу пәндері бойынша оқушылардың жетістіктерін критериалды және жиынтық бағалаудың теориялық негіздерін; мұғалімнің, тәрбиешінің және сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық-басқару қызметінің теориялық негіздерін; бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негізгі компоненттерін; компьютерлік сауаттылықтың негіздерін білу мен түсініктерін көрсету.
- Педагогикалық ғылымның даму заңдылықтары мен үрдістерін ескере отырып, оңтайлы, неғұрлым тиімді шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру кезінде пікірлерді қалыптастыру үшін; оқушыларды тұлға ретінде оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесінде жүргізілген жұмыстарды талдау кезінде; педагогикалық ғылымның қазіргі даму үрдістері саласындағы зерттеулердің сапасын бағалау кезінде; өткізілген және қатысқан сабақтарға әдістемелік талдау жасау кезінде пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;
- Ғылыми теорияларды тексерудің эксперименттік және бақылау әдістерінің нәтижелерін талдау; ақпаратты талдау және жалпылау, тиісті қорытынды жасау, арнайы терминологияны барабар пайдалану, есептерді дайындау, жұмыстарды жазу кезінде қолжетімді және түсінікті тілде педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау; ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; бастапқы көздердің материалдарын, мерзімді басылымдарды дербес талдауды жүзеге асыру.
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды педагогикадағы заманауи ғылыми зерттеулер ұйымдарына қолдану, оларды жүргізу әдістерін меңгеру, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау.
- Оқушылардың тұлғасын оқыту, тәрбиелеу және дамыту барысында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер мен фактілерді, құбылыстарды, теорияларды түсінуді және білімді қолдану.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, рефлексия, мақсат қою, диагностика жасау арқылы педагогикалық қызметті моделдеу кезінде, оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; оқу материалын және оқыту нәтижелерін сабақ бойынша жоспарлау кезінде; білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асыру кезінде; компьютерде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдердің көмегімен жұмыс істеу кезінде; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен міндеттердің тиімді шешімдерін қабылдау кезінде; білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру; оқу-тәрбие жағдайларын талдау кезінде мәселелерді шешу және дәлелдерді қалыптастыру; заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу, оны іздестіруді, өңдеуді және сақтауды ұйымдастыра білу;
- Оларды кәсіби қызметте өз бетінше қолдану үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау, оқыту әдістерін меңгеру, сабақ жоспарларын құрастыру, оқу сабақтарын талдау және интроспекциялау, олардың жетістіктерін бағалау және рефлексия жасау, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау және іріктеу, оны түрлендіру және сақтау, сондай-ақ оларды меңгеру өзін-өзі тәрбиелеу және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдылары.
- Білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда және оқу-тәрбие іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру және оларды психологиялық қамтамасыз ету бойынша педагогикалық қызметте миссияны табысты іске асыру үшін Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
- Экономика және кәсіпкерлік, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен дағдыларды, қызметтің әртүрлі салаларындағы құқықтық білімнің негіздерін қолдану және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік қатынасты қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)