6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіптік білім берудің негізі ретінде психологиялық-педагогикалық және арнайы сипаттағы базалық білімді қамтамасыз ету; жалпы білім берудің бастапқы сатысына қатысты білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыру нысандарының сабақтастығын қамтамасыз ету; білім алушылардың жас ерекшелік психофизикалық дамуының ерекшелігін есепке алу; білім алушылардың, психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілі
Пәнді оқу кезінде студенттердің бұрын мектепте алған қазақ (орыс) тілі бойынша білімдері жүйеленеді, сондай-ақ белгілі жүйе ретінде тілді меңгеру негізінде когнитивтік және коммуникативтік іс-әрекет пен прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеушілік аспектілерінде тіл туралы білім дағдылары іске асады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті
Балалар әдебиеті курсы бастауыш білім беру үшін жоғары білікті кадрларды даярлауда пәнді құрудың және оқытудың тарихи қағидаттарына сүйенетін негізгі мәнге ие, бұл кәсіби дайындық негіздерін қалыптастыруға арналған әдебиеттану пәндерінің бір циклі. Бұл циклға орыс классикалық әдебиеті мен басқа да ұлттық әдебиет шығармалары, халық ауыз әдебиеті мен қазіргі балалар әдебиетінің шығармалары кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шешендік өнер
Пәнді оқу барысында келесі аспектілер ашылады: шешендік өнердің тарихи даму кезеңдері туралы түсінік алу; студенттерді ауызекі қарым-қатынас жасау саласындағы біліммен және дағдылармен қаруландыру теориясы, әдістемесі мен практикасы; шешендік, көпшілік алдында сөйлеуге дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлін және экономиканы дамытуды қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің кредиттік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік әрекеттері
Пәнге мыналар кіреді: зерттеушілік мінез — құлықтың уәждеуші факторлары (іздеу белсенділігі) және оны жүзеге асыру механизмі (оның рөлінде ойлау); алынған нәтижелерді талдау, олардың негізінде жағдай динамикасын бағалау, оның одан әрі дамуын болжау; өзінің болашақтағы, болжанатын іс-әрекеттерін модельдеу және іске асыру-зерттеу мінез-құлқын түзету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тұжырымдамасын, мәні мен себептерін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама туралы білім қалыптастырылады; құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық сияқты салалары зерделенуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Төменгі сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Бұл пән бастауыш мектептің болашақ педагогтарының диагностикалық құралдарды теориялық әзірлеу және оларды кіші мектеп оқушыларының жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар негізгі диагностикалық әдістемелерді қолдану ережелерін, оларға қойылатын жалпы психометриялық талаптарды, артықшылықтары мен кемшіліктерін, мүмкіндіктері мен шектеулерін, интерпретация
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән адам мен биосфераның өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталады, курс экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар бөлімдерін қамтиды, халықтың іс-әрекеті, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары қарастырылады, халықты азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері
Білім алушыларда ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастырады, білім алушыларды ғылыми білімге, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетіне баулиды. Білім алушылардың зерттелетін пәндер мен ғылым салаларының теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал етеді, сондай-ақ білім алушылардың ғылыми зерттеулер жүргізудегі, алынған нәтижелерді талдаудағы және қызметтің қандай да бір түрін жетілдіру жөнінде ұсынымдар әзірлеудегі практикалық іскерліктерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға және күнделікті және кәсіби бағдарланған қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу қарым-қатынасының мәдени-барабар стратегиясы мен тактикасын дамытуға ықпал етеді, мәдениетаралық өзара іс-қимыл субъектілері ретінде білім алушылардың шет тіліндегі сөйлеу қарым-қатынасы мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, тіл иелерімен және басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергіні жоюға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
"Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді игерудің және жүзеге асырудың табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, оқу дағдыларын дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдау дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері
Пән әртүрлі психикалық және дене кемістіктері бар балалар мен ересектердің психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Дамудағы ауытқулары бар тұлғаларды диагностикалау және түзету әдістері, арнайы оқыту және тәрбиелеу үрдісінің ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика
Бұл пән интеллектуалды дамуында ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдерді оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтік бейімдеу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге, сондай-ақ ересектерді психологиялық оңалтуға бағытталған. Студенттер әртүрлі түзеу-білім беру мекемелерінде, даму мектептерінде, оңалту орталықтарында, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияларда (консультацияларда), әлеуметтік қорғау мекемелерінде, ауруханаларда жұмыс істеуге дайын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
«Мектеп оқушыларының даму физиологиясы» пәні балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуының ерекшеліктеріне, қазіргі сатыдағы жеке жас кезеңдеріне, дененің жас ерекшеліктерін білуге, оқу процесін ұйымдастыруға негізделген гигиеналық ұсыныстарға арналған. Жас физиологиясы саласында жүйелі білім алу болашақ мұғалімнің ғылыми көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар оны мектептегі оқу үдерісін ұйымдастыру кезінде қажетті біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау
Бұл пән дүниетану бойынша дидактикалық материалдарды дайындауды педагогикалық ғылым ретінде қарастырады. Студенттер оқу бағдарламаларын, мектептің мемлекеттік білім беру стандартын, жаңа буын оқулықтарын, оқыту әдістерін, құралдарды, формаларды және олардың жіктелуін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекеге қабілеттілігі. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен басқалардың оқушыларына баруды бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: мектепте білім алуға балалардың дайындығы, бірінші сынып оқушыларын оқуға бейімдеудің психологиялық негіздері, олардың әлеуметтенуі, бірінші сыныптағы оқытудың педагогикалық маңызы, бірінші сынып оқушыларын диагностикалау және олардың ата-аналарымен жұмыс түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу процесінде келесі аспектілер қарастырылады: жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие берудің әдістері мен түрлерін таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Бұл пән тіл білімінің ғылыми ұғымдар жүйесін меңгерудің заңдылықтарын және оқушылардың сөйлеу қызметін қамтамасыз ететін дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруды үйретеді. Сондай - ақ оқытудың түрлі сатыларындағы оқушылардың білім деңгейлерін, біліктері мен дағдыларын зерттейді, оқуда табыс немесе сәтсіздіктің себептерін анықтайды, типтік қателіктерді, яғни тілдік, орфографиялық және т.б. сияқты зерттейді, оларды жою және ескерту тәсілдерін табады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағдарлы шет тілі
Пән болашақ мамандық аясында студенттерді кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Бұл оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды, студенттердің болашақ мамандығы үшін ағылшын тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын әріптерді тануға, есте сақтауға, әріптерді оқуға, әріптерді айтуға, дауыстап оқуға, сөздер мен сөйлемдерді оқуға үйретудің әдістері мен әдістері. Оқушының қабылдау деңгейіне байланысты жұмыстың мазмұны беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Каллиграфия бойынша практикум
Пән бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық және әдістемелік негіздерін ашады. Каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырудың ең тиімді әдістері анықталады; бастауыш сынып оқушысының қолжазбасының қалыптасуына және каллиграфиялық қателіктердің алдын алуға әсер ететін жағдайлар. Жазу техникасын меңгеру арқылы каллиграфиялық жазу дағдысы қалыптасады. Электрондық оқыту құралдарын әзірлеу және іріктеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Пәнді оқу барысында келесі мәселелер терең ашылады: әлемді тануды оқытудың теориясы мен технологиясының объектісі, пәні, міндеттері мен әдістері туралы түсінік; әлемді тану оқулықтарындағы бағдар және олардың мазмұнын мақсатты пайдалану; оқу іс-әрекетінің, оқушылардың оңтайлы әдістерін, әдістерін, құралдары мен формаларын таңдау және оқытудың әртүрлі кезеңдерінде олардың танымдық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі IT технологиялар
Бұл пән оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану мәселелерін қамтиды; қазіргі мектептегі білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану бағыттары мен мүмкіндіктерін ашады; оқытудың дәстүрлі әдістерімен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды қарастырады. Балалар мен тәрбиешілердің функционалдық сауаттылығын жетілдіру үшін әлеуметтік желілер мен электрондық оқытуды пайдалана білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мониторинг негіздері
Білім берудегі мониторинг мәселесінің теориялық аспектілері. Бастауыш мектептегі білім беру процесінің мақсаты, міндеттері, объектілері мен бағыттары. Бастауыш мектепте білім беру процесінің мониторингін ұйымдастыру. Білім сапасы туралы түсінік. Мониторинг білім беру сапасын бақылау тетігі ретінде. Мониторингтің түрлері мен әдістері. Білім беру процесінің мониторингіне қойылатын талаптар. Білім беру үдерісін мониторингілеу тиімділігінің кезеңдері мен шарттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
Пән бастауыш мектепте "сауаттылыққа оқыту" пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын; сөйлеу қызметінің түрлерін жүйелі сипаттауды; бірінші сынып оқушыларын сауаттылыққа оқыту әдістемесін; 5-7 жастағы балалардың графикалық, каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастыру процестерінің психологиялық, физиологиялық, дидактикалық негіздерін, жазуды оқыту принциптерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану негіздері
Осы пәнді оқу барысында келесі негізгі мәселелер қарастырылады: жер және өлкетану негіздері; ботаника негіздері; Зоология негіздері. Сондай-ақ, жаратылыстану ғылымдарының жиынтығын қамтитын ғылым саласы, сонымен бірге жаратылыстану ғылымдарына табиғи құбылыстарды зерттеуге жауапты ғылым салалары кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Пәнді оқыту барысында әр тарихи дәуірдегі, әлеуметтік-экономикалық жағдайларды, педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының дамуын, өзара ықпалын, кемшіліктері мен жетістіктерін, жеткіншектерді дамыту үрдісіндегі мақсатты ұйымдастырылған қисынды шаралары мен шарттарын, белгілері мен заңдылықтарын талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пән тұтас ретінде қабылданған жаратылыстану ғылымдарының жиынтығын зерттейді, ал жаратылыстану ғылымдары табиғи құбылыстарды зерттеуге жауапты ғылым салаларын қамтиды. Зерттеу барысында келесі негізгі мәселелер қарастырылады: жер және өлкетану негіздері; ботаника негіздері; Зоология негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы сипаттамасын, олармен педагогикалық үрдісті жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі түзету-дамыту жұмыстарын қамтиды. Пәнді оқу барысында «ерекше» балалардың психикалық және физикалық жағдайы, түрлері туралы толық түсінік беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептің математика әдістемесі-ғылым және оқу пәні. Оқу пәні ретінде математиканың нормативтік-құқықтық сипаттамасы. Оқу пәнін оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері. Сабақ- математиканы оқыту үдерісін ұйымдастырудың негізгі формасы. Математика сабағында оқушылардың оқу және сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы. Бастауыш мектеп математикасының мазмұнды және мазмұнды-әдістемелік желілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Еңбекке баулуды дамыту әдістерін зерделеу; еңбекке баулу компоненттерін жіктеу кезінде білім мен түсініктерді қолдану; оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдері (әдістері, тәсілдері, құралдары, нысандары) және еңбекке баулудың әртүрлі кезеңдерінде олардың танымдық қабілеттерін дамыту туралы пайымдаулар қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
Пән студенттерге қазіргі қазақ әдеби тілінің жай-күйін түсіндіретін ауқымды ақпаратты меңгеруге; қазақ жазуы мен латын графикасы тарихының аса маңызды фактілерін, осыған байланысты теориялық мәселелерді ашуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: әдеби оқуды оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті білім, білік, дағды мен құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш әдеби білім берудің жаңартылған бағдарламалары. Әдеби оқу курсының мазмұндық-әдістемелік бағыттары. Әдеби оқуды оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі оқу сабағының түрлері. Құзыреттіліктер: бастауыш мектепте әдеби оқуды жобалауға және ұйымдастыруға қажетті кәсіби дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пән бастауыш сынып оқушыларының көркемдік білімін қалыптастырады. Бейнелеу өнерінің түрлері, тұқымдары және жанрлары. Сурет теориясының негіздері. Бейнелеу өнері сабағын өткізу әдістемесі. Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны аясында Бейнелеу өнері сабағын құру. Бейнелеу өнері бойынша сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбек және бейнелеу өнерінен дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларда теориялық білімді, сыни ойлауды және білім беру ұйымдарында еңбекке баулу бойынша дидактикалық материалдарды құрастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, дидактикалық материалдарды дайындау үшін материалдарды таба білу, оларды бейнелеу өнерінің түрлері бойынша өңдеу және шығармашылық қиялын дамыту, технологиялық процестерді білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер пәндерін құру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық анимация
Пәннің мақсаты анимациялық қызметтің негізгі ұғымдарын және олардың ерекшеліктерін ашу; анимацияны қолданудың негізгі функциялары. Пәннің мазмұны аниматордың жұмысын жоспарлау қабілетіне ықпал етеді; жас ерекшеліктерін ескере отырып, әдістерді, формалар мен құралдарды таңдау; тәрбиелік іс-шараны, мерекені жобалау және құру. Анимациялық бағдарламаларды құруға көмектеседі; анимациялық қызметтің негізгі әдістерін практикалық қолдану аясын қарастырыңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
Пәнді оқу барысында оқушылардың іс – әрекетін жандандыру және қарқындандыру негізіндегі технологиялар қарастырылады: ойын, технологиялар; проблемалық оқыту технологиялары; басқару және оқу процесін ұйымдастыру тиімділігі негізіндегі технологиялар: міндетті нәтижелер негізінде деңгейлеп дифференциациялау технологиялары; дамыта оқыту технологиялары: тұлғалық-бағдарлы оқыту; жобалық оқыту технологиясы; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, денсаулық сақтау технеологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ және шетел балалар әдебиетінің тарихы
Курс аяқталғаннан кейін студенттер отандық және әлемдік мәдениеттің, сондай-ақ педагогикалық ойдың жалпы даму тенденцияларын көрсететін тарихи-әдеби құбылыс ретінде қазақ және шетелдік балалар әдебиетінің даму тенденциялары туралы тұтас түсінікке ие болады. Түйінді тақырыптар: қазақ және шетел әдебиеті, әртүрлі тарихи кезеңдердегі қазақ әдебиетінің дамуының тән ерекшеліктері, шетел әдебиетіндегі бағыттар мен әдістер мәселелері олар пайда болған сәттен бастап бүгінгі күнге дейін. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық проза: жалпы даму тенденциялары, негізгі өкілдері мен бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Пән жалпы білім беретін мектепте қазіргі кезеңде шет тілін оқыту әдістемесін, оқытылатын тілде мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысқысы келетін оқушы тұлғасының дамуына тілдің әсерін, сондай-ақ шет тілін меңгеруді өз бетінше жетілдіруді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылармен сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру
Пән сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға бағытталған оқушылардың әртүрлі білім салалары мен қызмет түрлеріне деген қызығушылығын ояту немесе тереңдету, олардың таланттары мен қабілеттерін ашу және дамыту, олардың әлеуметтік және танымдық белсенділігін тәрбиелеу, мамандық таңдауға көмектесу, олардың бос уақытын мәдени ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дамыта оқыту технологиясы
Пән дамыта оқыту технологиясы бойынша білім, білік және дағды беруге бағытталған. Ол оқушылардың оқылатын материалдың мазмұнын меңгеруін, өнімсіз деңгейде білім сапасын тексеруді және бағалауды қамтамасыз етеді. Технология бірқатар маңызды артықшылықтарға ие: ол үнемді, оқушыларға күрделі материалды түсінуді жеңілдетеді, білім беру-тәрбие процесін тиімді басқаруды қамтамасыз етеді, оған білімді баяндаудың жаңа тәсілдері органикалық түрде енгізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық педагогика
Пән педагогикадағы байланыстарға негізделген бағыт ретінде түсініледі, ақпараттық-білім беру кеңістігіндегі тұлғаның дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыру мәселелерін зерттеу, яғни. ақпараттық-білім беру кеңістігіндегі ақпараттық ғылымның категориялары, принциптері, әдістері арасындағы нақты қатынастардағы педагогикалық ғылымның категориялары, принциптері, әдістері арасындағы сызықтық және сызықтық емес байланыстар және ақпараттық-білім беру ортасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте информатиканы оқыту тарихы
Пәнді оқу барысында бастауыш мектепте информатиканың келесі аспектілері қарастырылады: компьютерлік сауаттылықтың бастауларын қалыптастыру, логикалық ойлауды дамыту, алгоритмдік дағдыларды және есептерді шешудің жүйелік тәсілдерін дамыту, қарапайым компьютерлік дағдыларды қалыптастыру (компьютермен, Ақпараттық технологиялар саласындағы қарапайым ұғымдармен танысу).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқу нәтижесінде келесі сұрақтар қарастырылады: музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары, міндеттері мен принциптері; музыка өнер түрі және тәрбие пәні ретінде; бастауыш сыныптардағы музыкалық тәрбиенің мазмұны. Музыканың келесі түрлерімен танысады: халық музыкасы, қазақ музыкасы, камералық музыка, балалар музыкасы, опера өнерінің түрлері, симфониялық музыка. Музыка сабағы-бастауыш мектепте музыкалық оқытудың негізгі түрі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика негіздері
Білім алушы математиканың бастауыш курсының негіздері туралы ғылыми-теориялық білім алады. Сан ұғымының кеңеюі. Бүтін сан, бүтін сандар жиыны, бүтін сандарға қолданылатын арифметикалық әрекеттер; алгебра және геометрия элементтері. Есепті және оны шешу процесін игеру жолдары қарастырылады, математиканы оқытуда қолданылатын әдістер мен құралдар талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Пәннің құрылымына мыналар кіреді: дене шынықтыру теориясы (дене тәрбиесінің құралдары, әдістері, принциптері); дене тәрбиесінің әдістемесі (әр түрлі санаттағы адамдар үшін ФВ құралдары мен әдістерін қолдану); спорттық жаттығулар (спорттық жаттығулардың құралдары, әдістері мен принциптері, спорттық жаттығуларды жоспарлау және т.б.).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасындағы шағын кешенді мектептердің даму тарихы
Пән шағын жинақты мектеп туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер сабақты ұйымдастырудың дидактикалық тәсілдерін меңгереді және пысықтайды, белгілі бір сыныптың нақты жағдайларын ескере отырып, жалпы дидактикалық әдістер мен тәсілдерді, оқыту құралдары мен формаларын дұрыс анықтай білу; әртүрлі үйлесімде біріктірілген сыныптар үшін сабақтарды жоспарлай білу, әр түрлі және типтегі сабақтарды өткізу және талдай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Пәнді оқу барысында этнопедагогиканың мынадай аспектілері қарастырылады: халықтың негізгі педагогикалық ұғымдары (күтім, тәрбие, өзін-өзі тәрбиелеу, қайта тәрбиелеу, тәлімгерлік, оқыту, үйрету), тәрбие функциялары, тәрбиелеу факторлары, тәрбиелеу әдістері (сендіру, мысал, бұйрық, түсіндіру, үйрету және жаттығу, тілек, тыйым салу, жаза), тәрбиелеу құралдары, тәрбиені ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулықты сақтау білім беру технологиялары
Пәнді оқу барысында: білім беру процесінің гигиеналық оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ететін технологиялар; оқу процесін және оқушылардың физикалық белсенділігін оңтайлы ұйымдастыру технологиялары; сабақтарда және сабақтан тыс жұмыстарда мұғалімдер мен тәрбиешілер қолданатын әртүрлі психологиялық-педагогикалық технологиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі-қазіргі кезеңде бастауыш мектепте информатика және есептеу техникасы негіздерін оқытудың заңдылықтарын зерттейтін педагогика ғылымының бөлімі. Бастауыш сыныптардың цифрлық сауаттылығының болашақ мұғалімі туралы терең білім алады оқушылардың жалпы білім беруіндегі мектеп информатика курсының маңызы, оның болашақ кәсіби дайындықтағы рөлі, оның мазмұнын таңдау принциптері, информатика курсының басқа мектеп пәндерімен байланысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогиканың мақсаты мен мазмұны, міндеттері мен перспективалары қарастырылады. Гуманистік қатынасты әлеуметтік тәрбие пәндерімен байланыстырады. Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері халықтың әртүрлі санаттарымен салыстырылады. Әлеуметтік педагогиканың ерекшеліктерін ескере отырып сабақтар өткізуді жоспарлап отыр.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Бұл пән тәрбиеленушілер мен балалар ұжымына педагогикалық ықпал ету үшін таңдап алған әдістерін практикада тиімді қолдану үшін педагогқа қажетті білім, білік, дағды кешенін қамтиды. Пән студенттерге кәсіби өсудің негізгі кезеңдерін көруге және түсінуге, кәсіби дайындықтың бастапқы деңгейін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын кешенді мектептегі педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы
Пән шағын жинақты бастауыш мектеп жағдайында оқытуды ұйымдастыруға байланысты – болашақ мұғалімдердің кәсіптік құзыреттілігін, шағын жинақты мектептің арнайы жағдайында тиісті білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер сабақты ұйымдастырудың дидактикалық тәсілдерін, белгілі бір сыныптың нақты жағдайларын ескере отырып, жалпы дидактикалық әдістер мен тәсілдерді, оқыту құралдары мен формаларын дұрыс анықтай білуді меңгереді және пысықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ойлау мәдениеті және ой-өрісі кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы базалық негіздерін; педагогика, психология және этнопедагогиканың категориясы мен әдіснамасын; кіші мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын; бастауыш білім берудің қолданыстағы стандарттарының, оқу бағдарламаларының, оқулықтар мен оқу және әдістемелік құралдардың құрылымы мен мазмұнын; бастауыш мектеп дамуының қазіргі кезеңін ескере отырып, оқытылатын пәндердің мақсаттары мен; оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін; оқу пәндері бойынша оқушылардың жетістіктерін критериалды және жиынтық бағалаудың теориялық негіздерін; мұғалімнің, тәрбиешінің және сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық-басқару қызметінің теориялық негіздерін; бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негізгі компоненттерін; компьютерлік сауаттылықтың негіздерін білу мен түсініктерін көрсету.
- Педагогикалық ғылымның даму заңдылықтары мен үрдістерін ескере отырып, оңтайлы, неғұрлым тиімді шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру кезінде пікірлерді қалыптастыру үшін; оқушыларды тұлға ретінде оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесінде жүргізілген жұмыстарды талдау кезінде; педагогикалық ғылымның қазіргі даму үрдістері саласындағы зерттеулердің сапасын бағалау кезінде; өткізілген және қатысқан сабақтарға әдістемелік талдау жасау кезінде пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;
- Ғылыми теорияларды тексерудің эксперименттік және бақылау әдістерінің нәтижелерін талдау; ақпаратты талдау және жалпылау, тиісті қорытынды жасау, арнайы терминологияны барабар пайдалану, есептерді дайындау, жұмыстарды жазу кезінде қолжетімді және түсінікті тілде педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау; ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; бастапқы көздердің материалдарын, мерзімді басылымдарды дербес талдауды жүзеге асыру.
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды педагогикадағы заманауи ғылыми зерттеулер ұйымдарына қолдану, оларды жүргізу әдістерін меңгеру, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау.
- Оқушылардың тұлғасын оқыту, тәрбиелеу және дамыту барысында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер мен фактілерді, құбылыстарды, теорияларды түсінуді және білімді қолдану.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, рефлексия, мақсат қою, диагностика жасау арқылы педагогикалық қызметті моделдеу кезінде, оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; оқу материалын және оқыту нәтижелерін сабақ бойынша жоспарлау кезінде; білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асыру кезінде; компьютерде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдердің көмегімен жұмыс істеу кезінде; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен міндеттердің тиімді шешімдерін қабылдау кезінде; білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру; оқу-тәрбие жағдайларын талдау кезінде мәселелерді шешу және дәлелдерді қалыптастыру; заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу, оны іздестіруді, өңдеуді және сақтауды ұйымдастыра білу;
- Оларды кәсіби қызметте өз бетінше қолдану үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау, оқыту әдістерін меңгеру, сабақ жоспарларын құрастыру, оқу сабақтарын талдау және интроспекциялау, олардың жетістіктерін бағалау және рефлексия жасау, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау және іріктеу, оны түрлендіру және сақтау, сондай-ақ оларды меңгеру өзін-өзі тәрбиелеу және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдылары.
- Білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда және оқу-тәрбие іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру және оларды психологиялық қамтамасыз ету бойынша педагогикалық қызметте миссияны табысты іске асыру үшін Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
- Экономика және кәсіпкерлік, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен дағдыларды, қызметтің әртүрлі салаларындағы құқықтық білімнің негіздерін қолдану және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік қатынасты қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті