Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ойлау мәдениеті және ой-өрісі кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы базалық негіздерін; педагогика, психология және этнопедагогиканың категориясы мен әдіснамасын; кіші мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын; бастауыш білім берудің қолданыстағы стандарттарының, оқу бағдарламаларының, оқулықтар мен оқу және әдістемелік құралдардың құрылымы мен мазмұнын; бастауыш мектеп дамуының қазіргі кезеңін ескере отырып, оқытылатын пәндердің мақсаттары мен; оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін; оқу пәндері бойынша оқушылардың жетістіктерін критериалды және жиынтық бағалаудың теориялық негіздерін; мұғалімнің, тәрбиешінің және сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық-басқару қызметінің теориялық негіздерін; бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негізгі компоненттерін; компьютерлік сауаттылықтың негіздерін білу мен түсініктерін көрсету.
  • Педагогикалық ғылымның даму заңдылықтары мен үрдістерін ескере отырып, оңтайлы, неғұрлым тиімді шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру кезінде пікірлерді қалыптастыру үшін; оқушыларды тұлға ретінде оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесінде жүргізілген жұмыстарды талдау кезінде; педагогикалық ғылымның қазіргі даму үрдістері саласындағы зерттеулердің сапасын бағалау кезінде; өткізілген және қатысқан сабақтарға әдістемелік талдау жасау кезінде пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;
  • Ғылыми теорияларды тексерудің эксперименттік және бақылау әдістерінің нәтижелерін талдау; ақпаратты талдау және жалпылау, тиісті қорытынды жасау, арнайы терминологияны барабар пайдалану, есептерді дайындау, жұмыстарды жазу кезінде қолжетімді және түсінікті тілде педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау; ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау; бастапқы көздердің материалдарын, мерзімді басылымдарды дербес талдауды жүзеге асыру.
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды педагогикадағы заманауи ғылыми зерттеулер ұйымдарына қолдану, оларды жүргізу әдістерін меңгеру, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау.
  • Оқушылардың тұлғасын оқыту, тәрбиелеу және дамыту барысында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер мен фактілерді, құбылыстарды, теорияларды түсінуді және білімді қолдану.
  • Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, рефлексия, мақсат қою, диагностика жасау арқылы педагогикалық қызметті моделдеу кезінде, оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; оқу материалын және оқыту нәтижелерін сабақ бойынша жоспарлау кезінде; білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асыру кезінде; компьютерде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдердің көмегімен жұмыс істеу кезінде; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен міндеттердің тиімді шешімдерін қабылдау кезінде; білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру; оқу-тәрбие жағдайларын талдау кезінде мәселелерді шешу және дәлелдерді қалыптастыру; заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу, оны іздестіруді, өңдеуді және сақтауды ұйымдастыра білу;
  • Оларды кәсіби қызметте өз бетінше қолдану үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау, оқыту әдістерін меңгеру, сабақ жоспарларын құрастыру, оқу сабақтарын талдау және интроспекциялау, олардың жетістіктерін бағалау және рефлексия жасау, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау және іріктеу, оны түрлендіру және сақтау, сондай-ақ оларды меңгеру өзін-өзі тәрбиелеу және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдылары.
  • Білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда және оқу-тәрбие іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру және оларды психологиялық қамтамасыз ету бойынша педагогикалық қызметте миссияны табысты іске асыру үшін Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
  • Экономика және кәсіпкерлік, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен дағдыларды, қызметтің әртүрлі салаларындағы құқықтық білімнің негіздерін қолдану және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік қатынасты қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану.

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

Top