Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты М1.Еліміздің экономикасының еңбек нарығында өркендеп даму мүмкіншіліктері мен жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыратын және білім беру саласындағы үздік әлемдік тәжірибелерге сай келетін жоғары білім сапасының жоғары деңгейіне қол жеткізу; М2. Жалпы орта білім, орта арнаулы кәсіби білім беру мекемелерінде мұғалім, жоғары оқу орындарында оқытушы, педагогика мәселерімен шұғылданатын ғылыми-зерттеу институттарында,жоғары оқу орындарында ғылыми қызметкер ретінде жұмыс жасай алатын білімі мен құзыреті жеткілікті ғылыми және ғылыми-педагог маман дайындау. М3.Бастауыш сынып мұғалімінің жаңа формациядағы кәсіби маман ретінде қызметі оқу-тәрбие үдерісін педагогика ғылымы мен практикасы талаптары деңгейінде ұйымдастыруды, оқушылардың ата-аналарымен жұмысты, білім беру мекемерімен, сондай-ақ мектептен тыс білім беру мен тәрбиелеу мекемелерімен байланысты, әріптестерімен ғылыми және әдістемелік қатынасты қамтиды.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогикалық практика (үзіліссіз)
    Несиелер: 8

    Тұтас педагогикалық процестті құзырлық әдіспен іске асыруға мүмкіндік беретін болашақ педагог психологтың образын қалыптастыру барысында психологтың кәсіби іскерлігін және дағдысын меңгерте отырып студенттің өзін-өзі тұтас педагогикалық процестің субьектісі ретінде сезініп үздіксіз кәсіби тұлғасын дамытуға қажеттілігін қалыптастыру

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Оқушылардың жеке тұлға ретінде өсуі, жан-жақты дамуын қалыптастыру, теориялық білімдерді меңгерумен қатар түрлі тренингтер мен сауалнамалар арқылы өздерін жеке тұлға ретінде зерттеуге үйрету .Өзін тұлға ретінде зерттеу үшін теориялық білім ала отырып, жан-жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастырады. Ақпараттық қоғам дәуіріндегі мұғалімнің рөлі мен орнын, мұғалімнің кәсіби және жеке қасиеттері мен қабілеттерін түсіндіреді. Кәсіби құзыреттілік пен ұтқырлыққа қойылатын талаптарды қолданады. Өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі тәрбиелеудің кәсіби мұғалімнің дамуындағы рөлімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қашықтықтан оқыту технологиясының артықшылықтары мен кемшіліктерін талдауға, оқу материалдарын әзірлеуде оқыту әдістерін жіктеуге және оларды білім алушылардың қабылдауын бағалауға бағытталған. Дағдылар қалыптасады: - пән бойынша off және on-line режиміне арналған оқу материалдарын әзірлеу; - жұмысты бағалаудың неғұрлым тиімді әдістерін табу; - ҚОТ платформасын және әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып вебинарлар мен on-line сабақтар ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 3

    Өңірді, табиғатты, тарихты, ел-жұртты, шаруашылықты, мәдениетті, өнерді және Қазақстан Республикасы халықтары өмірлерінің басқа да жақтарын оқып үйрену. Жаратылыстану және техникалық пәндерді оқып үйрену кезінде алынған әлеуетін, тәжірибесі мен жеке қасиеттерін қолдана алу және соған дайын болу, кәсіби проблемаларды шешуге бақылау жасау және бағалау, жаратылыстану және математикалық ойлауды дамыту; Қазіргі жаратылыстану ғылымы туралы білімді білім беру және кәсіби қызметінде пайдалану, ақпаратты математикалық өңдеу әдістерін қолдану қабілеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Білім алушының кәсіби қызметін дамытады. Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттарды талдайды. Болашақ мамандықтың практикалық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Эмпирикалық материалдарды жинайды, жинақтау дағдыларын дамытады. Құрылымдау, білімді жүйелеу және оларды әртүрлі тәсілдермен таныстыру дағдыларын дамытады. Ашық сөйлеу дағдыларын дамытады, баяндаманы ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 7

    Саналы және мәнерлеп оқуға үйрету, дұрыс және шапшаң оқу дағдысын жетілдіру. Білімгерлерге тіл мәдениетін, әдеби тілдің нормаларын, стильдік тармақтарын, сөйлеу мәдениетін, сөйлеу техникасын, тілдің негізгі сапаларын толық меңгеруге көмектесе отырып, болашақ педагогикалық кәсіптерінде балаларды оқытуда, тәрбиелеуде, дамытуда теориялық және тәжірибелік кәсіптік білім, білік дағдыларын меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың физиологиялық дамуы пәні болашақ педагогтарға балалар мен жасөспірімдер ағзасында жасқа байланысты болатын анатомо-физиологиялық ерекшеліктерді білуге үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат беру. Болашақ өсіп келе жатқан оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың оқу және дене процесстерін жақсарту. Оқушыларға қоршаған ортаның абиотикалық және биотикалық факторлар әсері туралы ғылыми деректер негізінде жағдай мен өз денсаулығының қиындығын бағалауға мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Этнопедагогиканың мақсаты-халықтық салт-дәстүрді,өнерді дәріптейтін,ана тілі мен дінін қадірлейтін,отанын, елін,жерін сүйетін,жан-жақты жетілген,саналы намысқор,патриот азамат тәрбиелеу. Бұл пәннің міндеті,халықтық тәрбие түрлерін оқушы жастардың бойына сіңіріп,білім,білік дағдыларын дамыту,сөйтіп дене еңбегіне де, ой еңбегіне де қабілетті,нарық жағдайында өмір сүруге икемді,жан-жақты жетілген азамат етіп шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Руханиятқа, білім, ғылымға еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыруына озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман талабына сай көзқарастар негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіру. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімдерді негізгі педагогикалық мәселелердің, проблемалардың шеңберіне енгізу, педагогикалық дүниетанымын, өскелең ұрпаққа білім беру мен тәрбиелеу, оқыту мен дамыту процестерінің қиын да қызық, күрделі де қарама қайшы құбылыстарына көзқарасын, педагогикалық сенімі мен қызығушылығын қалыптастыру, өз білімдерін жетілдіріп оқыту, озат педагогикалық тәжірибені игеру құштарлығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • 1-сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Оқушылардың іздемпаздығын қалыптастыра отырып, 1сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерін оқытып үйрету, оқытудың жаңа технологияларын меңгерту, оқушы тұлғасын қалыптастыру және дамытуға негізделген әдіснамаларды оқып үйрену. Жұмыстың түзету, педагогикалық және психологиялық тәсілдерінің мазмұндық-технологиялық жүйесіне психологиялық-педагогикалық жағдай жасайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Oсы пән бойынша имидждің теориялық негіздерінің сұрақтары, оны қалыптастыру механизмдері қарастырылады.оны жүзеге асыру технологиясының мәні, яғни қоғамдық санада түсініктерді қалыптастыру. Имиджелогияның басты міндеті-ғылыми тартымды жеке және корпоративтік имидж құру процесін негіздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға бұл пәнде коммуникативті құзыреттіліктің, психологиялық аспектілері; қарым-қатынас үлгілері және стильдері; топтың өзара әрекет ету және өзара әсер ету тұрғысынан тҧлға аралық және іскер қарым-қатынас ерекшелігі қарастырылады, қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес қарым-қатынас құралдары, тыңдау түрлері және кері байланыс орнату техникасы қарастырылды; сенсорлық арналар және сендіру технологиялары; рөлдік және қақтығысты мінез-құлық, ұйымда осы процестерді және қарым-қатынастың этикалық мәселелерін басқару техникасы сипатталады. Теорияны баяндау тестілермен, тәжірибелік тапсырмалармен ілеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және жеке жетістіктер деңгейінің салыстырмалы сипаттамаларын алу, білім беру мазмұнының сәйкестігін бағалау және оның мақсаты - өміршең тұлғаны дамыту. Адамға өзінің өмірлік мәселелерін шешу үшін білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін жобалық-бағытталған ойлауды қалыптастыру; тұлғааралық, мәдениаралық, мемлекетаралық деңгейде жағымды қарым-қатынасқа қабілеттілік пен дайындықты, сондай-ақ өзіне, жақын қоршаған ортаға, қоғамға, мемлекетке, адамзатқа, табиғатқа деген әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
    Несиелер: 5

    Тактикалық әдістерді, стратегияны, кәсіпкерлік бәсекелестікті, тәуекелдер мен іскерлік білімді, құрылымды, бизнес-жоспардың мазмұнын және кәсіпкерліктің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін ұйымдастыру және ұлттық экономика салаларында бәсекелестіктің күшеюі жағдайында бизнес-жоспар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Отбасы педагогикасы - педагогика ғылымының саласы, ол институционалдық белгісіне қарай, яғни әлеуметтік институт - жас ұрпақты оқытумен және тәрбиелеумен айналысатын отбасы бойынша бөлінген. Бұл отбасындағы тәрбие туралы ғылым. Ол отбасы тәрбиесі жағдайларының ерекшеліктерін, олардың қолынан келетін мүмкіншіліктерін зерттейді, ата-аналар үшін балаларды тәрбиелеуге байланысты ғылыми негізделген ұсыныстарды жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика құзыреттілікке ие жоғары білікті мамандарды дайындау. Білім беру бағдарламасы қабілетті маман тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: - ҚР заңнамасы, әлеуметтік педагогиканың заманауи тұжырымдамалары мен теориялары және өзін-өзі тану құндылықтарының негізінде білім беру және тұлғаны әлеуметтендірудің кәсіби әлеуметтік-педагогикалық міндеттерін шешу; -бала құқығын қорғау, диагностика, алдын алу, әлеуметтік-мәдени анимация, әлеуметтік-психологиялық қызметтердің бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын жобалау, мектептерде, колледждерде, басқа білім беру ұйымдарында оқушының жеке басын сүйемелдеу және әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметті әзірлеу және іске асыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 4

    Кəсіби педагогика білім алушыларға кəсіптік білім беру, оларды тəрбиелеу, оқыту жəне дамыту заңдылықтарын зерттеу, оқыту мен тəрбиелеудің прициптеріне, ақпараттық, педагогикалық технологияларға жəне оларды басқару жүйесіне негіздеме береді. Ол педагогикалық теориялар мен инновациялық технологияларды жобалау амалдары, осы жүйенің алдағы уақытта даму жолдары жөніндегі білімдерді жинақтайды. Бұл адамдарды кəсіби ісəрекетке даярлау, мамандардың жаңа толқынын тəрбиелеу туралы ғылым. Оқулықта кəсіптік білім берудің мазмұны, педагогикалық іс-əрекеттің əдістері ме формалары баяндалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың критериалды технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау технологиясының педагогикалық ұйымдастыру негіздерін анықтау; «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау өлшемдері» ұғымдары мен таныстыру, өзгерген білім беру тұғырнамасының қалыптасу түсінігін меңгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    «Білім беру менеджмент» пәнін меңгеру барысында алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар студенттерді өз бетінше және жоғары деңгейде нақты басқару міндеттерін шешу, тұтас педагогтік үдеріс субьектілерін оқу-тәрбие, оқу танымдық және өз бетімен білім алу әрекетіндегі төмен нәтиже көрсету себептерін анықтау біліктерімен қаматамасыз ету..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді пайдаланып, ұжымдағы тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымындағы сынып жетекшісінің тәрбиелік жұмыстар жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымын тәрбиелеудің түрлі формалары мен әдістерін пайдалана алады. Мұғалімдер, ата-аналар, бала тәрбиесіндегі қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық өлшеу құралдарын әзірлеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің оқу пәні бойынша оқушылардың оқу материалын меңгеру сапасын анықтауға арналған бақылаутапсырмалары, формалары мен тәсілдері туралы түсінігін қалыптастыру. Пән бағалау құралдары:коллоквиум, тесттік,түрлі деңгейдегі тапсырмалар, реферат, конспект, аннотация, портфолио, курстық жұмыс, емтихантапсырмаларын әзірлеу технологиясын оқытуға бағытталады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер педагогикалық өлшеу құралдарын талдауды және әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызметтің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіби әрекеттер жасау адамның біліктілігін кеңейтеді. Мұғалімнің өзін және әрекетін типтік құбылыс ретінде қарастыруға болады. Қызметіндегі рөлін жоғары бағалап, өзін соның бір бөлігімін деп сезінетін адамдар өте жиі кездеседі. Олар бар міндетін өз мойнына жүктеп, біртұтас, бөліп қарауға болмайтын үрдіс ретінде қабылдайды. Мысалы, оқытушы кәсіби нәтижеге жету үшін пәнді күшейту негізінде белгілі бір күш жұмсап, оқушыларға бақылау жүргізу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Кәсіптік оқыту әдістемесі дайындық жетекшілердің бірі ретінде әрекет оқытушылар түрлі секторларында кәсіби даярлау. Осы пән құрылымы ерекшеліктері материалдық және процессуалдық компоненттері болып табылады. Елеулі компоненті, дидактикалық диагностикалық және тұжырымдамалық компоненттерін қамтамасыз етеді. Тәртібі - психикалық студенттер мен білім мен дағдыларды сатып алу және игеру үшін оқыту қызметі, сондай-ақ осы процестің басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидалары мен философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою,, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 6

    Адамдармен қарым-қатынас жасау кезіндегі адами қасиеттер мен адамгершілік нормалардың рөлін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға жағымды,ізгілікті қарым-қатынас мәнін түсіндіру. Жағымды қарым-қатынас жасай алу дағдыларын дамыту, сүйіспеншілік, мейірім, достыққа тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беруге негізделген жаңашыл тәсілдер
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттердің бастауыш білім беру жүйесіндегі инновациялық әдістер туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда жас ерекшеліктеріне қарай жаңашыл тәсілдерді текшелеп, сұрыптап пайдалану әдістемесін меңгереді. Бастауыш білім берудегі танымдық оқу материалдарының мазмұнының күрделенуіне қарай жаңашыл тәсілдердің дидактикалық талаптарының ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі өзіндік жұмыстары
    Несиелер: 6

    Оқушының жеке тұлғасын қалыптастыру, оның рухани әлемін байыту, сабаққа ынта-жігерін арттыру, жеке дарындылығын дамыту-негізгі мәселелердің бірі. Мұғалімнің әрбір өтілетін сабағы қазіргі кездегі оқыту талаптарына сай болып келуі қажет. Мұғалім сабаққа дайындалғанда өзінің әрекетін ұйымдастырумен шектелмей, деңгейіне қарай оқушының әрекетіне мән беруі тиіс.Уақытты тиімді пайдаланып, оқушының өз бетімен тапсырманы орындауына ұдайы жағдай жасалуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл ұстарту
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дұрыс сөйлеу білуге машықтандыру, сөзді орнымен қолдана білуге үйрету, сөздің семантикалық мағынасына зер салу. Қысқаша мазмұны: сөздерден сөз тіркесін, сөз тіркесінен сөйлем, сөйлемнен күрделі ой, күрделі ойдан әңгіме, шығарма құрастыруға дейін сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айтуға, айтқанын жазбаша түрде жеткізе білуге дағдыландыру жолындағы амал-тәсілдерді қарастыратын және осы мақсатта мұғалімдердің шеберлігін аса қажет ететін күрделі процесс. Қазақ тілі пәнін оқыту барысындағы практикалық жұмыстарда көбінесе оқушының сөздік қорын байытуға, ауызша, жазбаша тілін дамытуға айрықша мән берілуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытуға байланысты практикалық іскерлік пен дағды қалыптастыруға негіз болатын теориялық және практикалық мәліметтер беру, оларды пәннің танымдық, тәрбиелік, дамытушылық мақсаттарын іске асыруға дайындау, қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балаларды дұрыс сөйлеуге тәрбиелеу
    Несиелер: 6

    Есту және сөйлеу аппараттарының қалыпты дамуының маңыздылығын ескере отырып, балаларды сөйлеуді қалыптастыра отырып, дұрыс және әдемі сөйлеуге үйретеді.Баланың сөйлеу қабілетін дамытуға «баланың психологиялық және мнематикалық жағынан ықпал ететін мысалдар тізбегі арқылы көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі сабағында қолданылатын ойын түрлері
    Несиелер: 6

    Сабақ үстінде жүргізілетін жұмыс түрлері, тақырыпқа сай алынған тәрбиелік мәні бар ойын элементтері оқушылардың ойлау белсенділігін керек етеді. Сондықтан мұғалім әр сабағында ойын түрлерін орнымен қолданып, оны қызықты ету арқылы олардың білімге ынта-ықыласын, пәнге деген сүйіспеншілігін қалыптастыруды мақсат етеді. Демек, мұғалім сабағын баланың қабілет-қарымына, психологиялық ерекшелігіне сай байланыста жоспарлау керек. Сонда ғана сабақ тартымды, жеңіл болады, оқушыларды жалықтырмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнаулы мектептердегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Білім беру үдерісін даралау және саралау негізінде мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алудың ерекше қажеттіліктерін ескеруге мүмкіндік беретін білім беру мен тәрбиелеудің ерекше жағдайларын жасауға үйретеді.Мүмкіндігі шектеулі балаларды арнайы қолдаудың әр түрлі нұсқаларын қолданады; ақыл-ой немесе физикалық даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтінді тілдік талдау әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеттері «Мәтінді тілдік талдау әдістемесі»пәнінің мақсаты - мәтінді мазмұндау, нақышына келтіріп оқу, мәтін түрлерімен таныстыру, шығарманың тақырыбы мен идеясын аша білуді игерту, тақырыптың тәрбиелік мәнін түсіндіру, мәтіндегі бейнелі сөздерді, көркемдегіш тәсілдерді таба білуге үйрету. «Мәтінді тілдік талдау әдістемесі»пәнінің негізгі міндеттері:қазіргі қазақ тілінен алған білімдерін мәтінге тілдік талдау кезінде орнықтыру, жетілдіру; - көркем әдебиет жанрларына әдеби теориялық талдауды тілдік талдаумен сабақтастыра жүргізуді қалыптастыру; - мәтінді мазмұндату; - мәтінді мәнерлеп оқыту; - көркемдеуіш тәсілдерді тани білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 6

    Оқытудың белгілі бір қағидаларына негізделген жазу дағдыларын қалыптастырады. Графикалық тұрғыдан дұрыс, түсінікті, тез жазуды қалыптастырудың жалпы дидактикалық қағидаларының нақты көрінісін табады. Жазу техникасын, физиологиялық, психологиялық және педагогикалық техниканы меңгерудегі қиындықтарды жеңуге үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 6

    Ынтымақтастық пен ұжымдық өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, оның әр түрлі түрлерімен танысу арқылы өнімді, әлеуметтік тұрғыдан мақұлданған іс-әрекеттің қажеттілігін дамытады, баланың жеке басына сәйкес осы іс-әрекетке қызығушылық танытады, сонымен қатар қажетті дағдылар мен қабілеттерге ықпал етеді, балалардың дүниетанымының адамгершілік, эмоционалдық, ерік компонентіне, дамуына ықпал етеді танымдық қызығушылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазу және тіл дамыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 6

    Бастауыш сыныптарда жүргізілетін жазу сабақтарының мақсатын, қойылатын талаптарын зерделеп,сауат ашу кезеңінде жүргізілетін әдіс-тәсілдерді,жұмыс түрлерін көрсету, оқушыларды сауатты жазуға үйретудің әдістемелік жолдарын, жұмыс түрлерін мысалдарын көрсетіп, оқушылардың грамматика мен емле бойынша бағалау және жіберген қателермен жұмыс істеудің практикалық жолдарын оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың педагогикалық-психологиялық диагностикасы
    Несиелер: 4

    Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерінің дамуын, тұлғалық және тұлғаралық қатынастарының психологиялық даму деңгейін анықтау. Бастауыш сынып оқушыларының мектепке дайындығын, оқушылардың оқу процесі кезіндегі психологиялық дамуын зерттеу, диагностикалау.Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделу мәселесі бойынша теориялық зерттеулерді қарастыру.Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне арналған коррекциялық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдар дайындау
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материалдар оқушылар мен білімгерлерді өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландырады, олардың ойлау қабілеттерін, ізденімпаздылығын арттырады, сөз қорын молайтуға көмектеседі, олардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырады, бағдарламалық материалдарды қажет деңгейде меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Байланыстырылған ауызекі сөйлеуді грамматикалық формада қалыптастыруға, тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуге енгізеді. Тілді дамыту әдістемесінің мазмұнын, мақсаттарын қарастырады. Студенттердің теориялық және практикалық білім корреляциясын қалыптастырады. Жеке тұлғаның білім беру дайындығы мен мәдени дамуының өзара байланысын қамтамасыз етеді, танымдық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту теориясы мен техналогиясы
    Несиелер: 5

    Дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы – оқу пәні ретінде оқыту әдістерінің өзіндік ерекшеліктерімен сипатталады, онда педагогикалық әдістермен қоса нақты объектілер (өсімдік, жануар, адам) және тірі табиғаттың күрделі құбылыстары мен дамуын сипаттайтын әдістер де қолданылады. Бұл ерекшеліктер мектепте оқыту жұмыстарын ұйымдастырудың ерекше формаларын қолдануды талап етеді (топсеруендер, оқушылардың өз бетінше, сабақтан тыс және үй жұмыстарын, сыныптан тыс орындалатын жұмыстар т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамыту саласында білім, білік және дағдыны қалыптастырудың негізгі заңдылықтарын меңгерту. Қысқаша мазмұны: студенттер оқушылардың сөйлеу қызметін жетілдірудің ғылыми негіздерімен, әр түрлі деңгейлердегі сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс әдістемесімен танысады: сөйлеу, лексикалық, грамматикалық, ауызша байланыс сөздерін және жазбаша мәтіндерді құру деңгейінде; бастауыш мектептегі оқу пәні ретінде риторика туралы түсінік алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи сабақты жоспарлау
    Несиелер: 4

    Заманауаи сабақты жоспарлауды, күнтізбелік жоспарды түзудің басты ұстанымдарын, жоспар түрлерін (ҮОЖ, ҰМЖ, ҚМЖ) қамтиды. Нәтижеге бағытталған сабақ жоспарын түзуді, сабақ мақсаты мен бағалау криерийлерін айқындауды, ресурстар таңдауды, рефлексия жасауды, жүргізілген сабақты зерттеуді (lesson study), қолжеткен жетістіктерді бағалауды, сабақты жетілдірудің әдіс-тәсілдерін игертеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 4

    Еңбек функцияларын сәтті орындау үшін ақпараттық технологияларды қолдана отырып, студенттерді кәсіби міндеттерді шешуге дайындау. Аралас оқыту жағдайында білім алушыларда ақпараттық-медиалық сауаттылықты қалыптастыру процесінің табысты болуын қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайлармен танысу киберкеңістіктің әлеуметтендіретін интернет-ортасының белсенді қатысушылары болуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып мұғалімінің шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеруде студенттерді педагогикалық қызметке баулуды педагогикалық тәжірибеге бейімдеу, педагогикалық шеберлікті қолдану жолдарын ашып кәсіби дайындау. Кәсіби білім біліктілікті қалыптастыру үшін педагогикалық қызметте педагогикалық техника элементтері қолдану арқылы, бастауыш мектеп мұғалімі кәсіби-педагогикалық даярлығының мазмұнын, қазіргі бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін, педагогикалық шеберлік мазмұнын, оны қалыптастыру және жүзеге асыру жолдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканың бастауыш курс негіздері
    Несиелер: 5

    Заттарды талдау, салыстыру, классификациялау, себеп-салдар байланыстарын, заңдылықтарын орнатуға, ойлаудың логикалық тізбектерін құруға арналған ақыл-ой әрекетінің әдістерін қалыптастырады. Ол белгілі бір жалпыланған білімді игереді, дүниені тұтас қабылдауға ықпал етеді, оның жеке процестері мен құбылыстарының модельдерін құруға мүмкіндік береді, пәндік білімді игеру мен интеллектуалды дамудың әмбебап тәрбиелік әрекеттерін қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте еңбекті оқыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін еңбекке баулу, даярлау мазмұнын жетілдіру. Оқуға сапалы қатынасты азамат болып қалыптастыруды жеке тұлғаның және интелектуалды дамуын дара білімнің даму тәрбиесі. Еңбек сүйгіштікке, еңбектегі қажеттілігін, еңбек адамына құрметпен қарауға, табиғаттың байлығын ұқыпты қарауын тәрбиелеу. Еңбек дағдыларын және техникалық, техникалық конструкторлық және экономикалық білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логикалық есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Логикалық есептер шығару әдістемесі пәнінің мақсаты: Білім алушыларды логикалық есептердің түрлерімен таныстыру және бастауыш сынып математика оқулығында көрсетілген логикалық есептерді үйрету, білімі мен дағдыларын қалыптастыруға арналған логикалық есептерді талдауға машықтандыру. Тақырыптары: Логикалық есептер туралы жалпы түсінік. Шығармашылық есептер. Математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстар. Есеп және оның түрлері. Есепті шешудің әдістері мен тәсілдері. Арифметикалық мәтінді есептер. Алгебралық мәтінді есептер. Геометриялық мазмұндағы есептер. Қозғалыс есептерін оқыту. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамытудағы есептердің рөлі. Комбинаторикалық есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын комплектілі бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Шағын комплектілі бастауыш мектепте математиканы оқыту оқу пәнінің мақсаты-болашақ мұғалімдерде шағын комплектілі бастауыш мектеп жағдайында математиканы оқыту процесінде ұйымдастыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Шағын комплектілі бастауыш мектеп мұғалімдеріне тән кәсіби білім қалыптастыру. Шағын комплектілі бастауыш мектеп жағдайында іс-әрекетке қажетті біліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогтың эстетикалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың эстетикалық мәдениеті қабылдау, сезіну, түйсіну, өнер мен өмірдің сұлулығын түсіну, мүмкіндіктер мен бейімділіктерін, ұмтылысын тәрбиелеу арқылы қалыптасады. Ол өз ойынан сұлулық, әдемі әлем ойлап табуға, оны өмірінің бірліктерге енгізуге ұмтылдырып оқушыларды тәрбиелеуді меңгеруі қажет, сол арқылы педагог оқушылардың көркем-шығармашылық жұмысқа араластыру және көркем- шығармашылық мүмкіндіктерін дамыта алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиеттік оқу пәнінен дидактикалық материалдар дайындау
    Несиелер: 4

    Бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтарын қалыптастыра отырып, өзінің қабілетін көрсете алуына мүмкіндік беру, дағды мен икемін қалыптастыру және өздігінен білімді іздестіруге жағдай жасау. Ойын арқылы жаңа білім мен дағдыны бала үшін қол жетерлік болуына дидактикалық материалдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұнында бастауыш мектептің педагогикалық үрдісінің мәнін, оның ерекшелігін, мақсаттары мен міндеттерін, оқушылардың танымдық және тұлғалық сферасының үдемелі дамуын қамтамасыз ететін тиімді оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтайтын ұғымдар беріледі. Заманауи білім беру технологиялары туралы; білім беру тәжірибесінде заманауи білім беру технологияларын қолдану ерекшеліктері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниетану сабағының инновациялық формалары
    Несиелер: 5

    Әлемді тану әдістері туралы (логикалық, ғылыми) біліктер мен дағдыларды игере отырып, шығармашылық бағытта олардың жан-жақты даму жолдары туралы білімді сіңіреді.Фундаменталды ғылымды, оқу процесі мен өндірістің өзін интеграциялау арқылы жаңа білім құру процесінде оқытуды қалыптастырады. Ол өзімен бірге жаңартудың негізгі факторы ретінде білім беруді дамытудың жаңа негіздерін алып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ(орыс)тілін дидактикалық материалдар дайындау
    Несиелер: 4

    Қазақ/орыс/тілін дидактикалық материалдар дайындау әдіс-тәсілдерін меңгерту. Қазіргі заманғы қазақ (орыс) тілі сабақтарының құрылымы мен типі. Қазақ (орыс) тілінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта көрнекіліктер дайындау әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл визуалдау негіздері арқылы ғылыми дүниетанымыңызды кеңейтуге үйретеді, бұл таным процесінде сенсорлық қабылдаудан абстрактілі ойлауға көшуді көздейді. Тиісті ақпаратты тиімді игеруге ықпал етеді, оқушылардың танымдық белсенділігін белсендіреді. Тікелей қабылдауға қол жетпейтін құбылыстар мен байланыстар туралы ақпаратты қамтитын хабарды растау, иллюстрациялау, нақтылау және бастапқы нүкте функциясын орындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік-педагогикалық практика - 8 апта
    Несиелер: 8

    Білімгерлерді өндірістік педагогикалық практикаға дайындаудың теориялық базасы ЖОО-ның оқу-тәрбие үрдісінің тұтастығын қамтамасыз ету, болашақ маман тұлғасында шығармашылық бастауларды нығайту, оның педагогикалық тәжірибені тану және иемденуге, өзін-өзі жетілдіруге деген уәждемесін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
  • Мектеп жасындағы балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің даму дәрежесін, белсенді және пассивті сөздік қорын қалыптастырады. Тапсырмаларды орындауға түрткі болатын, өзін-өзі дамытуда көрінетін баланың ерік-жігерін дамытады, күрделілігіне, мұғалімнің талаптарына бағынуына қарамастан. Ақыл-ой әрекетінің маңызды қабілеттерін дамытады. Оқуға үйренуге деген ұмтылыста көрінетін қабілетті қалыптастырады және жаттықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелері басшыларының инновацияны енгізудің құндылығын түсінуі; мектептің материалдық-техникалық базасын күшейту, мектептегі компьютерлер санын көбейту, оны түгелдей интернет жүйесіне қосу; мектептегі әдістемелік жұмыстарға жаңаша бағыт беру, әр мұғалімнің шығармашылығын арттыратындай ізденіс жұмыстарын жүргізу; әрбір мұғалімнің шығармашылық мүмкіндігін ашу; жаңа иденясы бар шығармашылық қабілеті жоғары маманның болуы; мектептің озық іс-тәжірибелерін жеке веб-сайттар арқылы тарату, пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта оқыту мен тәрбиелеудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технология – мұғалімнің кәсіби қызметін жаңартушы және сатыланып жоспарланған нәтижеге жетуге мүмкіндік беретін іс-әрекеттер көзі. Мұның өзі ақпараттық технологияларды пайдаланудың екі бағыты бар екендігін анықтауға мүмкіндік береді. Бірінші бағыт тұрғысынан алып қарасақ, ақпараттық технологиялар білім, білік, дағдыны игеру үшін қажетті ресурс болып табылып, оқушылардың саналы тәрбие, сапалы білім алуына жағдай жасайды, ал екінші бағыт тұрғысында ақпараттық технологиялар оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру тиімділігін арттырудың қуатты құралы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне шағын жинақты бастауыш мектептерде бір мезгілде бірнеше сыныпта сабақ берудің тиімді формаларын, әдіс-тәсілдерін меңгертеді. Пәнді оқыту мазмұны, шағын жинақты мектептерде күнтізбе, сабақ жоспарлары және сабақ кестелерінің құрылымдық ерекшеліктері сонымен қатар, әр сыныппен жүргізілетін өзіндік жұмыс түрлерін жоспарлау мен талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының оқуға бейімдеудің педагогикалық-психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушысының мұғалімге деген эмоционалды, жағымды қарым-қатынасын қалыптастыру керек; 1 сынып оқушыларының ұжымын қалыптастыру мен олардың тұлғааралық қарым-қатынасын ұйымдастыруда мектепке дейінгі және мектеп жұмыстарының әдістерін сақтау қажет, мотивациялық, эмоционалды және ерік салалары, интеллектуалды функциялары, коммуникативтік дағдылары, өзара әрекеттесу салалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық технология және инновация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің жаңа технологияларды қолдану барысында ой-өрісі дамып, білім, білік дағдылары мен шеберліктері қалыптасады. Алған білімін өз тәжірибесінде қолдана алып, ой дербестігі кеңейіп, заман сұранысына сай ізденімпаз, шығармашыл тұлғасы қалыптасады. Жаңарған оқыту құрылымының ұйымдастырылуы студенттердің қызығушылықтары мен қабілеттерін арттырып, олардың өмірлік жоспарларының жүзеге асыра алуына дағдыландырады және белгілі бір педагогикалық технологиялар бойынша педагогикалық үдерісті анықтау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру процесі мұғалімнің дайындық деңгейі мен мамандық сапасына үлкен талап қояды. Болашақ мұғалiмнің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігі мен ақпараттық мәдениетiн қалыптастыру қазiргi таңда үздiксiз педагогикалық бiлiм беру жүйесiндегi ең кӛкейтестi мәселелердiң бiрiне айналып отыр. Сондықтан да педагог ғалымдар мен оқытушылардың ұстаздық қызметінің басты міндеті студент жастардың бойындағы шығармашылық қабілетін тани білу, олардың қабілетін дамыту жолдарын қарастыру, ынталандыру, мүмкіндік жасау, шығармашылыққа тәрбиелеу болмақ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық білім
    Несиелер: 5

    Бүгінде инновациялық өзгерістер әртүрлі бағыттарда жүруде, білім берудің жаңа мазмұнын қалыптастыру; оқытудың жаңа технологияларын өңдеу мен жүзеге асыруда; жаңа бағдарламаны меңгерудің әдістері мен тәсілдерін қолдану; оқыту үдерісінде оқушылардың өзіндік анықталуына жағдай туғызу; мұғалім мен оқушының ойлау стилінде, өзара қарым-қатынастарында өзгеріс, білім беру мекемелерінде шығармашылық инновациялық ұжымды жасау және дамыту. Бұл үдерістердің барлық қарама-қайшылықтарында, шығындарында, кемшіліктерінде олар позитивті сипат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытуда ойлаудың диалектикалық логикасын қалыптастыра отырып, психикалық дамудың жалпы заңдылықтарын бiлумен қатар, ғылыми психологиялық ойлау жүйесiн дамытудың жолдарын менгерту Ол шығармашылыққа үйретеді, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру құралдары бар, проблеманы шешудің, қажетті ақпаратты іздеудің, сыни тұрғыдан ойланудың, пікірталасқа түсудің, пікір алмасудың тиімді жолдарын білетін әр баланың бойында тәуелсіз тұлғаны тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диагностикалық психология
    Несиелер: 5

    Болашақ педагог-психолог мамандардың теориялық жəне практикалық дайындықтарын жүзеге асыру; тұлғаны қалыптастыру мен дамытуға бағытталған қазіргі кездегі психологиялық-педагогикалық əдістерді қолдануға үйрету; педагогика жəне психология ғылымындағы өзекті мəселелерді зерттеуге бағытталған ғылыми іс-əрекетті меңгерту; маманның практикалық дайындығын жəне кəсіби дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын комплектілі бастауыш мектепте жаңа технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    Шағын жинақты мектептің педагогикалық ерекшеліктерін ескерген мұғалім ғана өзінің шығармашылық жұмысын ұйымдастыра алады. Кез-келген әрекет талдаудан басталады. Шағын жинақты бастауыш мектепте оқушыларды талдауға үйретуде әр ұстаз әдіс-тәсілдер жүйесін мақсатты түрде пайдалана білген жөн.Әрбір сабақ - оқу үдерісіндегі шешуші буын, сондықтан ол - оқытуды жетілдіру, қажетті түрлендірулер мен мақсатты нәтижеге жетуді ойластыру. Сонымен бірге жоғары шеберлікті үнемі қажет ететін, дамуды керек ететін, даму үстінде сапалы оқуды іздестіретін үдеріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі мектепте жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    Білім берудегі қазіргі заманғы технологиялардың көмегімен жаңа білім беру парадигмасы іске асатын құрал ретінде қарастырылады. Білім беру технологияларының даму тенденциялары тұлғаның өзін-өзі тануына және өзін-өзі дамуына мүмкіндік беретін гуманитарлық білім берумен тікелей байланысты. “Білім беру технологиялары”, “педагогикалық технология” термині мен қатар ”оқыту технологиялары” термині қолданылады. Оның біріншісі көлемді болып келеді. Өйткені, білім беру технологиясында оқушының үйренушінің тұлғалық сапасын дамыту және құрумен байланысты болатын тәрбиелік аспекті бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанда педагогика ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Тарихи білімдердің қоғамның мәдени және әлеуметтік –экономикалық дамуына ықпалына талдау жасау. Отанымыздағы мектеп пен педагогикалық тарихын дұрыс түсініп, обьективті баяндау,тұтас дүниежүзілік тарихи-педагогикалық процеспен байланысын игеру.Қоғамның қазіргі заманғы дамуы жағдайында өткен кезеңнің тәжірибесін шығармашылық түрде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушының бізді қоршаған ақиқат болмысты танып білудің математикалық әдістерін игеруіне жәрдемдесу. Оқушыларды ауызша және жазбаша математика тіліне үйрету (қарапайым, анықтық, қысқа да нұсқалық, толықтық). Оқушыларды математика бойынша алған білім дағдыларын оқу және өз бетімен білім алу барысында белсенді түрде пайдалана білуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың ғылыми зерттеу және оның түрлері туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру, зерттеудің әдістері туралы білімдерін тереңдету, ғылыми әдебиеттерді таңдауға үйрету, педагогикалық эксперимент әдістерімен таныстыру, зерттеу нәтижелерін түрлі кесте, сызба, модель түрінде рәсімдеуге үйрету, зерттеудің ғылыми аппаратын құрастыру дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикасы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың тіл мәдениетін жетілдіру, әр топ бойынша берілген көркем шығармалардың мазмұнын талдау, сөйлегенде , оқығанда дауысты құбылта білуге дағдыландыру. Анықтамалық әдебиетті және қосымша әдебиеттерді өздігінен оқып үйрену дағдыларын меңгерту, мәнерлеп оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдай білу, балалардың ауызша сөйлеу тілін өзінің жолдастарымен, үлкендермен сөйлесе білу дағдыларын қарастыру. Бала тілін дамытуға , ауызекі сөйлеуге үйрету әдістемесінің ерекшеліктерін меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік этикалық құндылықтарды талдайды,әлеуметтаралық зерттеулер жүргізу барысында әдептілік нормаларды сақтайды; әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу; талдаудың әдіснамасын таңдау;

  • Код ON5

    қатынас технологияларын игеруге, педагогикалық біліктілік дағдысын, икемділік стратегиясын дамыту; интеллектуалдық, рухани-адамгершілік, мәдениеттілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық -басқарушылық дағдыларын қалыптастыру;өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру; дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауаты өмір салтын ұстану;

  • Код ON4

    білім алушыларға өздігінен білім алу, инновациялық және шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастыру; оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; өзінің моральдық және азаматтық ұстанамынын дамыту:

  • Код ON12

    зерттелуге тиіс мәселені және ғылыми зерттеу проблемасының дәл тұжырымын таба білуге үйрету; зерттеліп жатқан нысан мен синтез процесіндегі білімді байланыстыру,қоршаған ортамен байланыстыру; зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және кеңейту; құбылыстарды қорытындылау және олардың арасындағы байланыста қабылданған жұмыс гипотезасының салдарын бақылау; осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну; -зерттеліп жатқан нысан мен синтез процесіндегі білімді байланыстыру, қоршаған ортамен байланыстыру; -зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және кеңейту; -құбылыстарды қорытындылау және олардың арасындағы байланыста қабылданған жұмыс гипотезасының салдарын бақылау;

  • Код ON7

    өздігінен білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу қасиеттерін дамыту; тұлғааралық мәдениетаралық және өндірістік ( кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу

  • Код ON8

    оқу процесін барлық қажетті ақпарат көздерімен, атап айтқанда, оқулықтармен, оқу құралдарымен, оқу пәндері бойынша әдістемелік құралдармен, нұсқаулықтармен жұмыс жасауда белсенді болу

  • Код ON9

    рухани-адамгершілік, отансүйгіштік, патриоттық, экологиялық және оқушылардың денсаулығын қорғайтын тәрбиені ұйымдастыру және өткізу;кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу;қазақстандық қоғамның іскерлік,мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану;

  • Код ON1

    компьютерлік сауаттылық негіздерін білу; осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін , заңдылықтарын және өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу;

  • Код ON13

    білімдерді практикада қолдану дағдылары, олардың қызмет етуінің тиімділігін талдау, мектептерде, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми зерттеулердің әдістерін және оларды оқытылатын салада қолдану;нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу;

  • Код ON10

    ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы, әлемдік білім кеңестігіндегі қазіргі реформалар туралы білім аясын кеңейту; оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну;

  • Код ON14

    педагогикалық салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, сыныптан тыс уақытта одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну

  • Код ON2

    білім беру мен тәрбиелеу үдерісіне өзіндік қатынасын дайындау, тарихтың әр түрлі кезеңдеріндегі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын жете ұғыну; ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы дүниетанымдық ұстанысдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру;

  • Код ON6

    оқытушылық іс-әрекетін дұрыс бағалай алуға қабілетті болу; білім жүйесіне қажетті ақпаратты пайдалану, меңгеру, талдау және жеткізе білу; әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып , пайысдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру; грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу;

  • Код ON3

    ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы, әлемдік білім кеңестігіндегі қазіргі реформалар туралы білім аясын кеңейту; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну; әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру; Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдімтері мен тәсілдерін қолдана білу ; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғаралық , әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру; жеке және кәсіби қарыс-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру;

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top