Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты М1.Еліміздің экономикасының еңбек нарығында өркендеп даму мүмкіншіліктері мен жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыратын және білім беру саласындағы үздік әлемдік тәжірибелерге сай келетін жоғары білім сапасының жоғары деңгейіне қол жеткізу; М2. Жалпы орта білім, орта арнаулы кәсіби білім беру мекемелерінде мұғалім, жоғары оқу орындарында оқытушы, педагогика мәселерімен шұғылданатын ғылыми-зерттеу институттарында,жоғары оқу орындарында ғылыми қызметкер ретінде жұмыс жасай алатын білімі мен құзыреті жеткілікті ғылыми және ғылыми-педагог маман дайындау. М3.Бастауыш сынып мұғалімінің жаңа формациядағы кәсіби маман ретінде қызметі оқу-тәрбие үдерісін педагогика ғылымы мен практикасы талаптары деңгейінде ұйымдастыруды, оқушылардың ата-аналарымен жұмысты, білім беру мекемерімен, сондай-ақ мектептен тыс білім беру мен тәрбиелеу мекемелерімен байланысты, әріптестерімен ғылыми және әдістемелік қатынасты қамтиды.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Жаратылыстану негіздері
Оқу практикасы
Балалар әдебиеті
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Этнопедагогика
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
-
2 Оқу жылы
Педагогика
1-сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Имиджелогия
Қарым-қатынас психологиясы
Жеке жетістіктер негіздері
Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Отбасы педагогикасы
Әлеуметтік педагогика
Кәсіби педагогика
Бағалаудың критериалды технологиялары
Білім берудегі менеджмент
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық өлшеу құралдарын әзірлеу технологиясы
Педагогикалық қызметтің негіздері
Кәсіптік оқыту әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Қарым-қатынас мәдениеті
Бастауыш білім беруге негізделген жаңашыл тәсілдер
Қазақ тілі өзіндік жұмыстары
Тіл ұстарту
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Балаларды дұрыс сөйлеуге тәрбиелеу
Қазақ тілі сабағында қолданылатын ойын түрлері
Арнаулы мектептердегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
Мәтінді тілдік талдау әдістемесі
Жазуға үйрету технологиясы
Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістемесі
Жазу және тіл дамыту әдістемесінің тарихы
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың педагогикалық-психологиялық диагностикасы
Дүниетанудан дидактикалық материалдар дайындау
Сауат ашу әдістемесі
Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту теориясы мен техналогиясы
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
Заманауи сабақты жоспарлау
Киберпедагогика
Бастауыш сынып мұғалімінің шеберлігі
Математиканың бастауыш курс негіздері
Бастауыш мектепте еңбекті оқыту теориясы мен технологиясы
Логикалық есептер шығару әдістемесі
Шағын комплектілі бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен технологиясы
Педагогтың эстетикалық мәдениеті
Әдебиеттік оқу пәнінен дидактикалық материалдар дайындау
Білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
Дүниетану сабағының инновациялық формалары
Қазақ(орыс)тілін дидактикалық материалдар дайындау
Бастауыш сыныпта көрнекіліктер дайындау әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Өндірістік-педагогикалық практика - 8 апта
Мектеп жасындағы балалардың психологиясы
Білім берудегі инновациялық процестер
Бастауыш сыныпта оқыту мен тәрбиелеудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Бастауыш сынып оқушыларының оқуға бейімдеудің педагогикалық-психологиялық негіздері
Педагогикалық технология және инновация
Мұғалімнің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Инновациялық білім
Бастауыш мектеп психологиясы
Диагностикалық психология
Шағын комплектілі бастауыш мектепте жаңа технологияларды пайдалану
Негізгі мектепте жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
Қазақстанда педагогика ғылымының дамуы
Математиканы оқыту әдістемесі
Педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикасы
Оқыту нәтижелері
- қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік этикалық құндылықтарды талдайды,әлеуметтаралық зерттеулер жүргізу барысында әдептілік нормаларды сақтайды; әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу; талдаудың әдіснамасын таңдау;
- қатынас технологияларын игеруге, педагогикалық біліктілік дағдысын, икемділік стратегиясын дамыту; интеллектуалдық, рухани-адамгершілік, мәдениеттілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық -басқарушылық дағдыларын қалыптастыру;өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру; дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауаты өмір салтын ұстану;
- білім алушыларға өздігінен білім алу, инновациялық және шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастыру; оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; өзінің моральдық және азаматтық ұстанамынын дамыту:
- зерттелуге тиіс мәселені және ғылыми зерттеу проблемасының дәл тұжырымын таба білуге үйрету; зерттеліп жатқан нысан мен синтез процесіндегі білімді байланыстыру,қоршаған ортамен байланыстыру; зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және кеңейту; құбылыстарды қорытындылау және олардың арасындағы байланыста қабылданған жұмыс гипотезасының салдарын бақылау; осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну; -зерттеліп жатқан нысан мен синтез процесіндегі білімді байланыстыру, қоршаған ортамен байланыстыру; -зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және кеңейту; -құбылыстарды қорытындылау және олардың арасындағы байланыста қабылданған жұмыс гипотезасының салдарын бақылау;
- өздігінен білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу қасиеттерін дамыту; тұлғааралық мәдениетаралық және өндірістік ( кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу
- оқу процесін барлық қажетті ақпарат көздерімен, атап айтқанда, оқулықтармен, оқу құралдарымен, оқу пәндері бойынша әдістемелік құралдармен, нұсқаулықтармен жұмыс жасауда белсенді болу
- рухани-адамгершілік, отансүйгіштік, патриоттық, экологиялық және оқушылардың денсаулығын қорғайтын тәрбиені ұйымдастыру және өткізу;кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу;қазақстандық қоғамның іскерлік,мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану;
- компьютерлік сауаттылық негіздерін білу; осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін , заңдылықтарын және өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу;
- білімдерді практикада қолдану дағдылары, олардың қызмет етуінің тиімділігін талдау, мектептерде, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми зерттеулердің әдістерін және оларды оқытылатын салада қолдану;нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу;
- ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы, әлемдік білім кеңестігіндегі қазіргі реформалар туралы білім аясын кеңейту; оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну;
- педагогикалық салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, сыныптан тыс уақытта одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну
- білім беру мен тәрбиелеу үдерісіне өзіндік қатынасын дайындау, тарихтың әр түрлі кезеңдеріндегі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын жете ұғыну; ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы дүниетанымдық ұстанысдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру;
- оқытушылық іс-әрекетін дұрыс бағалай алуға қабілетті болу; білім жүйесіне қажетті ақпаратты пайдалану, меңгеру, талдау және жеткізе білу; әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып , пайысдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру; грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу;
- ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы, әлемдік білім кеңестігіндегі қазіргі реформалар туралы білім аясын кеңейту; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну; әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру; Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдімтері мен тәсілдерін қолдана білу ; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғаралық , әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру; жеке және кәсіби қарыс-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру;
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)