Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Болашақ

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім берудің педагогикалық және психологиялық негізделген нысандарын, әдістері мен құралдарын әзірлеу және пайдалану жөніндегі талаптарға сәйкес әдеби білім беру саласындағы педагогикалық қызметті ұйымдастырады және талдайды; лексиканың жеткілікті көлемін, грамматикалық білім жүйесін, ниет білдірудің прагматикалық құралдарын білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауды және пайдалануды жүзеге асырады.
  • Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Бастауыш мектепте педагогикалық басқарудың негізгі функцияларын жүзеге асырады; ауылдағы жиынтық сыныптарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ең тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын талдайды және таңдайды.
  • Білім беру, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған бастауыш білім беру туралы және бастауыш сынып оқушыларының математика, көркем еңбек техникасы, жаратылыстану пәндерін оқыту туралы нормативтік-құқықтық және мазмұнды іс жүргізу құжаттарын педагогикалық қызметте пайдаланады; бастауыш мектеп жасындағы балалардың қозғалыс, денсаулық сақтау қызметін олардың даму деңгейі мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастырады.
  • Әлеуметтік қорғауды қажет ететін түрлі әлеуметтік топтармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлауды және жобалауды жүзеге асырады; бастауыш білім беру саласындағы типтік жанжалдардың алдын алу және шешу үшін психикалық жай-күйді өлшеу және бағалау әдістерін пайдалана отырып, морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерді, дамудағы бұзылуларды анықтайды және талдайды.
  • Бастауыш мектеп жасындағы балалармен және әртүрлі санаттағы отбасылармен әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет міндеттерін оңтайлы шешу жолдары мен педагогикалық үдерісін құрастырады және негіздейді; балалардың бастамашылығын, дербестігін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыру үдерісінде дағдыларды пайдаланады.
  • Балалардың жеке ерекшеліктерін басшылыққа ала отырып, бастауыш сыныптардың ұсынылған бағдарламасына сәйкес типологияға, құрылымға, әдістемелерге, психологиялық-педагогикалық диагностиканы құрудың және дербес жүргізудің оңтайлы тәсілдеріне негізделген сабақтарды жобалайды және өткізеді; қазіргі заманғы ғылымның үрдістерін, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын айқындауды, әдістемелерді әзірлеуді және тақырыптарды таңдауды талдайды, нәтижелерін эксперименталды түрде тексеріп зерттейді.
  • Бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың заманауи технологияларын ескере отырып, педагогикалық процесті жоспарлайды және талдайды; инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын бақылайды және болжайды; ата-аналарды сынып ұжымының өміріне тартады.
  • Өмір жолының барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерін талдайды және сипаттайды; онтогенездегі адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық кеңес береді.
  • Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді өз кәсіби қызметінде және этникааралық қарым-қатынас және өзара іс-қимыл тәжірибесінде пайдаланады, педагогикалық ғылымының озық тәжірибесі мен тарихи мұрасының жетістіктерін талдайды; бастауыш сынып мұғалімдерінің қызметін моделдейді, жеке гигиена дағдыларын қалыптастыратын бастауыш мектеп жасындағы балалардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес танымдық және дамытушылық қызметті ұйымдастырады; бастауыш сынып оқушыларының педагогикалық диагностикасының жеке бағдарламасын құра отырып, оқу процесінде адамгершілік-жеке, және сараланған тәсілдерді көрсетеді.

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

Top