Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы бастауыш білім беру ұйымдарында білім беру процесін жобалау және іске асыру бойынша кәсіби қызмет саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары, өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге, бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Этнопедагогика және этнопсихология
Педагогтың кәсіби этикасы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Қазіргі заманғы қазақ (орыс) тілінің негіздері
Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары
Жаратылыстану негіздері
-
2 Оқу жылы
Стартап және бизнес коллаборациясы
Қаржылық сауаттылық
Математиканың бастауыш курсының негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудағы ойын әдістері
Психология
Педагогика
Қазақстан Республикасында бастауышта білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Жас ерекшелік психологиясы
Қосымша білім беру педагогикасы
Бастауыш білім беру педагогикасы
Бастауыш сынып мұғалімінің әдістемелік және басқарушылық қызметі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Интеграцияланған пәндер: (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/ Экология және өмір қауіпсіздік негіздері/ Құқық негіздері/ Экономика және кәсіпкерлік негіздері/ Ғылыми зерттеу негіздері;)
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Балалар психологиясы
Өлкетану
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Математиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Балалар әдебиеті бойынша практикум
Бастауыш мектепте сауаттылықты және жазуды оқыту әдістемесі
Салыстырмалы педагогика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Жаратылыстану бойынша сыныптан тыс жұмыстар
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Педагогика тарихы
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық - педагогикалық диагностикасы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Бастауыш сыныпта салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
Бастауыш мектепте дүниетану бойынша сабақтан тыс жұмыстар
Бастауыш мектепте дүниетану пәнін оқыту әдістемесі
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың теориясы мен технологиясы
-
4 Оқу жылы
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнері бойынша сыныптан тыс жұмыстар
Шағын кешенді мектептердегі оқу - тәрбие процессі
Әлеуметтік педагогика
Оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Білімдегі инновациялық технологиялар
Қақтығыс психологиясы
Педагогикалық конфликтология
Бастауыш мектептегі түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары
Мемлекеттік тілде іс-қағаздарын жүргізу
Педагогикалық қарым-қатынас
Педагогикалық шеберлік
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Бастауыш мектептегі мәдени - сауықтыру шаралары
Бастауыш мектептегі ата - аналармен жұмыс
Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім берудің педагогикалық және психологиялық негізделген нысандарын, әдістері мен құралдарын әзірлеу және пайдалану жөніндегі талаптарға сәйкес әдеби білім беру саласындағы педагогикалық қызметті ұйымдастырады және талдайды; лексиканың жеткілікті көлемін, грамматикалық білім жүйесін, ниет білдірудің прагматикалық құралдарын білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауды және пайдалануды жүзеге асырады.
- Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Бастауыш мектепте педагогикалық басқарудың негізгі функцияларын жүзеге асырады; ауылдағы жиынтық сыныптарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ең тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын талдайды және таңдайды.
- Білім беру, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған бастауыш білім беру туралы және бастауыш сынып оқушыларының математика, көркем еңбек техникасы, жаратылыстану пәндерін оқыту туралы нормативтік-құқықтық және мазмұнды іс жүргізу құжаттарын педагогикалық қызметте пайдаланады; бастауыш мектеп жасындағы балалардың қозғалыс, денсаулық сақтау қызметін олардың даму деңгейі мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастырады.
- Әлеуметтік қорғауды қажет ететін түрлі әлеуметтік топтармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлауды және жобалауды жүзеге асырады; бастауыш білім беру саласындағы типтік жанжалдардың алдын алу және шешу үшін психикалық жай-күйді өлшеу және бағалау әдістерін пайдалана отырып, морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерді, дамудағы бұзылуларды анықтайды және талдайды.
- Бастауыш мектеп жасындағы балалармен және әртүрлі санаттағы отбасылармен әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет міндеттерін оңтайлы шешу жолдары мен педагогикалық үдерісін құрастырады және негіздейді; балалардың бастамашылығын, дербестігін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыру үдерісінде дағдыларды пайдаланады.
- Балалардың жеке ерекшеліктерін басшылыққа ала отырып, бастауыш сыныптардың ұсынылған бағдарламасына сәйкес типологияға, құрылымға, әдістемелерге, психологиялық-педагогикалық диагностиканы құрудың және дербес жүргізудің оңтайлы тәсілдеріне негізделген сабақтарды жобалайды және өткізеді; қазіргі заманғы ғылымның үрдістерін, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын айқындауды, әдістемелерді әзірлеуді және тақырыптарды таңдауды талдайды, нәтижелерін эксперименталды түрде тексеріп зерттейді.
- Бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың заманауи технологияларын ескере отырып, педагогикалық процесті жоспарлайды және талдайды; инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын бақылайды және болжайды; ата-аналарды сынып ұжымының өміріне тартады.
- Өмір жолының барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерін талдайды және сипаттайды; онтогенездегі адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық кеңес береді.
- Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді өз кәсіби қызметінде және этникааралық қарым-қатынас және өзара іс-қимыл тәжірибесінде пайдаланады, педагогикалық ғылымының озық тәжірибесі мен тарихи мұрасының жетістіктерін талдайды; бастауыш сынып мұғалімдерінің қызметін моделдейді, жеке гигиена дағдыларын қалыптастыратын бастауыш мектеп жасындағы балалардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес танымдық және дамытушылық қызметті ұйымдастырады; бастауыш сынып оқушыларының педагогикалық диагностикасының жеке бағдарламасын құра отырып, оқу процесінде адамгершілік-жеке, және сараланған тәсілдерді көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)