Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латыннегізді қазақ жазуы
    Несиелер: 4

    Жазудың пайда болуы мен түрлері, қазақ жазуының даму тарихы, латын графикасының қалыптасу, даму жолдары, таңбалық қолданыстары қарастырылады. Жаңа мазмұнды қазақ емлесі ережелерін үйрету барысында қазақ жазуында ұлттық тілдің ерекшеліктері мен заңдылықтарының көрініс табуына, халық тілінің дыбыстық қор әлеуетінің қамтылуына, үштұғырлы тіл саясатының ұтымды іске асырылуына назар аударылады. Қазақ тілі емле ережелерінің басты және қосалқы ғылыми ұстанымдары, қазақ емлесіндегі дәстүр мен жаңашылдық, қазақ тілі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Мұғалім мамандығының гуманды сипаттамасы. Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайлардағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі. Қазіргі қоғам жағдайында педагогикалық мамандық және оның дамуының негізгі бағыттары. Педагогикалық іс-әрекет және оның негізгі аспектілері. Педагогтың кәсіби құызреттілігі. Мұғалім мамандығының функциясы және әлеуметтік-педагогикалық мәні.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы қазақ тілінің негіздері
    Несиелер: 4

    Тілдің фонетикасынан, лексикологиядан, сөзжасамнан, морфологиядан және синтаксистен жүйелі білім беру. Тілдің қоғамдық мәні және оның ойлаумен байланысы туралы түсінік беру; үндесу заңдылықтарын білдіру; орфоэпиялық және орфографиялық ерекшеліктерді меңгерту; буын түрлерімен таныстыру; сөз мағынасының түрлерін айыра білуге үйрету; сөзжасамның негізгі тәсілдерін және морфемаларды меңгерту; әр сөз табының грамматикалық түрлену жүйесін меңгерту; сөздерді тіркестіру формалары мен тәсілдерін, сөйлем мүшелерін, о

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану пәні мен құрылымы.Қазіргі жаратылыстану концепциялары. Жаратылыстану ғылымының даму тарихы. Физика және оның жаратылыстану-ғылыми білім құрылымындағы орны. Қоғамның тұрақты дамуы контекстіндегі қазіргі химия. Биология қазіргі жаратылыстанудың маңызды компоненті ретінде. Біздің әлемнің заманауи космологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық үдерістің мәні және құрылым. Ғылыми дүниетаным. Оқыту - тұтас педагогикалық үдерістің бір құрамдас бөлігі ретінде. Қазіргі мктептегі білім беру мазмұны. Оқыту формалары, әдістері мен құралдары ТПҮ қозғаушы механизмі ретінде. Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. Оқытудағы диагностика және бақылау. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және білім берудің тарихы
    Несиелер: 6

    Педагогика және білім берудің тарихы ғылыми білім саласы ретінде. Тарихи-педагогикалық үдерістегі мұғалім мамандығы және оны даярлау жөніндегі көзқарастың қалыптасуы. Алғашқы қауымдық құрылыстағы тәрбие. Орта ғасырдағы, Батыс Еуропа елдеріндегі, Ресейдегі тәрбие, мектеп және педагогикалық ойлар. Қазақстанның ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі тәрбиесі, мектебі және педагогикалық ойлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып мұғалімінің рухани мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 5

    Тұлғаның рухани мәдениеті: теориялық-әдіснамалық негіздеме. Мәдениет феноменінің мәні мен мазмұны. Рухани мәдениет, оның құрылымы мен функциялары. Тұлғаның этикалық және рухани мәдениеті тұлғаның рухани мәдениетін қалыптастыру жолдары мен құралдары. Мұғалімнің рухани мәдениеті: мәні, мазмұны, құрылымы. Мұғалімнің рухани мәдениеті педагогикалық мәселе ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті мұғалімнің рухани мәдениетінің құрамдас бөлігі ретінде. Сабақтан тыс тәрбие жұмысы барысында оқушылардың рухани

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ойды дамыту тарихында салауатты өмір салтын қалыптастыру мәселелері. Дене жаттығуларының адам ағзасына әсерінің әртүрлі аспектілері. Салауатты өмір салтын қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлі. Кіші мектеп жасындағы балалардың физикалық қасиеттерін дамыту ерекшеліктері. Бастауыш сынып оқушыларының отбасындағы және мектептегі дене тәрбиесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте «Дене шынықтыру» білім беру саласын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздеріне кіріспе. Дене тәрбиесінің қоғамдық функциялары мен формалары. Дене тәрбиесі жүйесі. Дене тәрбиесінің принциптері. Дене тәрбиесіндегі оқыту әдістері. Дене тәрбиесі құралдары. Дене жаттығуларымен сабақтарды құру негіздері. Бастауыш сыныптарда қимыл-қозғалыс әрекеттерін үйрету. Бастауыш сыныптарда дене шынықтыру-сауықтыру шараларын ұйымдастыру және өткізу. Дене шынықтыру сабақтарындағы бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының жазғы демалысын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балаларды сауықтыру лагерінде тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Қызмет бағыттары, тұрғылықты жері бойынша, балалармен жұмыс істеу түрлері. Балаларды сауықтыру лагерінде уақытша балалар тобын ұйымдастыру. Шығармашылық іс-шараларды дайындау және өткізу әдістері. Ұжымдық шығармашылық қызметтің әдістері. Ойындарды дайындау және өткізу әдістері. Төтенше жағдайлар және сол жағдайда кеңесшілердің әрекеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың қалыптасу тарихы және оның негізгі әдістері. Психологиялық-педагогикалық диагностика ғылым ретінде және практикалық қызмет саласы ретінде. Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін жіктеу. Бастауыш сынып мұғалімінің практикалық қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика әдістері. Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестері мен сөйлеу оқушылар. Кіші мектеп жасындағы балалардың эмоционалдық-ерік аясының, қабілеттері мен креативтілігінің, тұлға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу-әдістемелік жұмысын оқушыларда алдын-ала дайындау
    Несиелер: 6

    Мектепалды даярлық сыныптарының мақсаты мен міндеттері. Баланың мектепте қадам басу кезінде, отбасының психологиялық қолдауы. 5-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі дайындаудың өзекті мәселелері. Мектепке дейінгі сыныптарда оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары. Мектепке дейінгі сыныптарда оқыту әдістерін және ұйымдастыру формаларын жетілдіру. Оқытудың бастапқы формасын 5-6 жастағы балалардың бойына қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері. Өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеу, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Рухани-көне түркі жазуында, қазақ халқының тарихи даму жолындағы фольклорлық шығармаларындағы ұлттық мұраның негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Кіші мектеп оқушыларының белсенді іздеу қызметі мен әдістері. Кіші мектеп оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша іс-шаралар жүйесін енгізу механизмдерін анықтау. Білім беру мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары және оқу бағдарламалары. Оқу үдерісін оқу-әдістемелік кешенмен қамтамасыз ету. Бастауыш сынып оқушылардың білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін әзірлеу. Қосымша білім беру жүйесін жүзеге асыратын мектептер мен ұйымдардың материалдық-техникалық базасын нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте «Адам және қоғам» білім беру саласын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Адам және қоғам" білім беру саласының мазмұны "Дүниетану", "Өзін-өзі тану"оқу пәндерінде іске асырылады. Дүние тану, өзін-өзі тануға оқытудың мақсаты, міндеттері, мазмұны, формалары, әдістері мен құралдары. Білім алушыларда адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру әдістемесі, қоршаған ортаның үш құрамдас бөлігі – "адам – қоғам – табиғат"арасындағы өзара байланыс және өзара тәуелділік туралы түсінік. Спиральдік принципі, өтпелі тақырыптар, күтілетін нәтижелер. Дүниетану, өзін-

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі вокалдық - хор жұмыстарының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларының әншілік іс-әрекетінің мақсаты, міндеттері, құрылымы, мазмұны, заңдылықтары, оны жүзеге асыру тәсілдері. Музыкалық қызмет түрі ретінде ән салу ерекшеліктері, балалар хор ұжымында вокалдық және музыкалық-оқу жұмыстарын ұйымдастыру және мазмұны, вокалдық репертуарды, хор ұжымының концерттік-орындаушылық әрекетін қалыптастыру бойынша жұмыс принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте математикадағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі - ғылым және оқу пәні. Бастауыш математика курсы-оқу пәні. Қазіргі заманғы математика сабағының типтері, түрлері және құрылымы. Математика сабақтарындағы бағалау. Сандардың нөмірленуін оқыту әдістемесі. Арифметикалық әрекеттерді оқыту әдістемесі. Шамаларды және олардың өлшем бірліктерін оқыту әдістемесі. Есептерді оқыту әдістемесі. Алгебра элементтерін оқыту әдістемесі. Геометрия элементтерін оқыту әдістемесі. Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының о

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте «Жаратылыстану» білім беру саласын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте «Жаратылыстануды» оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеті, мазмұны. Жаратылыстану - «Биология», «Физика», «География» және «Химия» сияқты жеке оқу пәндерін білім берудің келесі кезеңдерінде оқып үйренетін пропедевтикалық қурс. Оқушылардың зертеушілік іскерлік пен дағдыларын дамыту және қазіргі әлемнің көрінісін бейнелейтін Жаратылыстану ғылымдары туралы білімнің негізін қалыптастыру әдістемесі. 1-4 сыныптарда «Жаратылыстану» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру. Оқытудың мақсаттық жүйесі. Жа

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте «Музыка» пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі музыкалық тәрбиенің мазмұны. Бастауыш білім беру деңгейіндегі 1-4 сыныптарға арналған «Музыка» пәні бойынша оқу бағдарламасының құрылымы мен мазмұнының сипаттамасы. Бастауыш сынып оқушыларының сабақ және сабақтан тыс уақыттағы музыкалық іс-әрекетінің түрлері. Қазіргі заманғы музыка сабағының композициялық құрылымы және жобалау; оқыту мақсаттарының жүйесі. Музыка сабағында бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • «Тіл және әдебиет» білім беру саласының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Тіл және әдебиет» білім беру саласының мазмұны келесі оқу пәндерінде жүзеге асырылады: «Сауат ашу», «Әдебиеттік оқу», Қазақ тілі», «Орыс тілі», «Ағылшын тілі». Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін дамыту: тыңдалым (тыңдау), айтылым, оқылым, жазылым. Оқылған, тыңдалған ақпарат негізінде рухани-адамгершілік құндылықтар туралы түсініктерді қалыптастыру. Фонетика және графика негіздерін оқыту әдістемесі. Грамматикалық және сөзжасам ұғымдарын қалыптастырудың әдістемелік негіздері. Орфографияны оқыту әдістемесі. Әрт

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиялары ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде Мектептегі жаңашылдықты басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Педагогикалық ұжым басқарудың объектісі мен субъектісі ретінде. Білім беру менеджерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қа

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудың логикасы мен мәдениеті, ғылыми-педагогикалық зерттеулер құрылымы, тұжырымдамалық аппаратура, зерттеуге әдістемелік тәсілдер, теориялық және эмпирикалық әдістер. Зерттеудің әдіснамасы: ғылыми мәселені қалыптастырудан материалды статистикалық және сапалы өңдеуге дейін және зерттеу нәтижелерін тіркеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып мұғалімінің әдістемелік жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Бастауыш жалпы білім беру жүйесінде әдістемелік жұмыс және оның ерекшелігі. Бастауыш мектепте әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру. Әдістемелік жұмыс түрлері: әдістемелік кеңес, әдістемелік семинар, бірыңғай әдістемелік күн: үрдістері, функциялары, нысандары, әдістері, оларды жүзеге асыру құралдары. Оқу үрдісін әдістемелік қамтамасыз ету. Әдістемелік қызметтің негізгі түрлері: өзін-өзі оқыту, әдістемелік зерттеулер, үздік тәжірибелерді сипаттау және синтездеу, әдістемелік өнімдерді құру, педагог кадрларды оқы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын әлеуметтендірудің жалпы тұжырымдамасы. Бастауыш мектеп оқушысымен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыс түрлері, жұмыс мазмұны және формасы. Мектеп әлеуметтену факторы және әлеуметтік тәрбие субъектісі ретінде. Мектеп ортасын тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Кіші мектеп оқушысының әлеуметтік белсенділігін дамыту. Тұлға арасындағы қарым-қатынастар жүйесінде баланың жеке басын дамыту. Отбасы – баланың тұлғалықәлеуметтенуінің басты факторы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауды дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Сын тұрғысынан ойлау» түсінігі және оның сипаттамалары. Сыни ойлау: үрдістері мен белгілері. Сыниойлаубілім беру технологиясыретінде. Сыниойлаутехнологиясышеңберіндепроблемалардышешустратегиясы. Оқу диалогы және оны бастауыш сыныпта сабақ беру барысында қолдану. Портфолио технологиясы сыни ойлауды дамыту құралы ретінде. Сұрақтар қою қабілетін дамытатын стратегиялар мен әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі. Бастауыш мектептің тәрбие жүйесі. Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметін ұйымдастыру әдістемесі. Тәрбие істерін ұйымдастыру әдістемесі. Тәрбие іс-шарасын өткізу әдістемесі. Қиын балалармен сынып жетекшісінің жұмыс теориясы мен әдістемесі. Сынып жетекшісінің дарынды балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі. Бастауыш мектептің білім алушыларымен кәсіптік бағдар беру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кіші мектеп жастағы оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастырудың теориялық негіздері. «Өзіндік жұмыс» ұғымының мәні. Өзіндік жұмысты ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Өзіндік жұмыстың жіктелуі. Өзіндік жұмыстың жасаудың тиімді шарттары. Кіші мектеп жасындағыларды оқытуда өзіндік жұмыстың маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграциялық) білім беруді енгізу жағдайын ұйымдастыруды; инклюзивті тәжірбиенің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарының мазмұнын; сыныптарды қабылдау және жинақтау және бағдарламалық материалды бейімдеу бойынша ұсыныстар; ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала үшін жеке білім беру бағдарын әзірлеу және іске асыру; ҚББ оқушыларының жетістіктерінің мониторингі; инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыстың мазмұны; инклюзи

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шағын жинақталған мектептерді құру және жұмыс істеу саласындағы Қазақстан Республикасының білім беру саясатының ерекшеліктері; кіші мектептерді дамытудың тарихи аспектілері және қазіргі кезеңде олардың проблемаларын шешу жолдары; шағын жинақталған бастауыш мектептерде оқу үдерісін ұйымдастыру; шағын жинақталған бастауыш мектепте оқу-тәрбие үдерісін әдістемелікпен қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 6

    Педагогикалық қарым-қатынастың стильдері, деңгейлері, кезеңдері. Қарым-қатынас құрылымы. Педагогикалық қарым-қатынастағы тұлға. Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары. Педагогикалық қарым-қатынастың этикалық негіздері. Тиімді педагогикалық қарым-қатынас шарттары. Сендіру әсерінің тәсілдері. Педагогикалық қарым-қатынаста әңгіме жүргізу шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынастағы Этикет. Тұлғааралық қарым-қатынастың қиындықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық мониторинг негіздері
    Несиелер: 5

    Білім берудегі мониторингтің теориялық аспектілері. Бастауыш мектептегі білім беру үдерісі мониторингінің мақсаты, міндеттері, нысандары және бағыттары. Бастауыш мектепте білім беру үдерісінің мониторингін ұйымдастыру. Білім сапасы туралы түсінік. Мониторинг білім сапасын бақылау механизмі ретінде. Мониторинг түрлері мен әдістері. Білім беру процесінің мониторингіне қойылатын талаптар. Білім беру үдерісінің мониторингі тиімділігінің кезеңдері мен шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сынып жетекшісінің жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 6

    Сынып жетекшісінің жұмысын жоспарлау және мақсат қою. Сынып жетекшісі қызметінің принциптері, әдістері мен құралдары. Сынып жетекшінің жұмысында педагогикалық диагностика және талдау. Сынып жетекшісінің отбасымен қарым-қатынас формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бірінші сынып оқушыларын оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Баланың психология және педагогикалық тұрғыдан жүйелі білім беруді бастауға дайындық мәселесі. Балаларды мектепке дайындау мәселесінің негізгі теориялық тұжырымдары. Бірінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу. Бірінші сынып оқушыларының оқу іс-әрекеті. Бірінші сынып оқушысының жұмысқа қабілеттілігі. Бірінші сынып оқушысының мектептегі қорқынышы пен алаңдаушылықтарын түзету. Бірінші сынып оқушыларының сәтсіздіктерінің себептері. Мектепке бейімделудің қиындығы . Білім беру саласындағы ынтымақтастықты ұйымда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастуыш мектепте сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Сандық білім беру ресурстары» ұғымының анықтамасы. Сандық білім беру ресурстары туралы білім жүйесі (СБР). Бастауыш мектептің оқу үрдісінде СБР-ды қолданудың әдістемелік және дидактикалық мүмкіндіктері. СБР-ды түрлі оқу сабақтарына қосу тәсілдері мен әдістері. Сандық білім беру ресурстарының түрлері. Сандық білім беру ресурстарына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 3

    "ҚазақстанРеспубликасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген педагог кадрларды даярлауды жүзеге асыратын жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне қосымша кәсіптік білім беру бағдарламасы"жеті модуль мән мәтінде инновациялық педагогикалық технологиялар, оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте оқу серіктестігін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Оқу үдерісіндегі серіктестік» түсінігінің мәні. Бастауыш мектепте серіктестіктехнологиясы мен тәсілдері. Ынтымақтастық педагогика. Бастауыш мектепте ұжымдық жұмысты йымдастыру үлгісі. Бастауыш мектеп оқушыларын оқытуда оқу серіктестігі нұйымдастыру. Оқушыларсеріктестігіоқуықпалдастығыретінде .Мұғалімдер мен оқушыларсеріктестігіпедагогикалыққарым-қатынаснегізіретінде. Серіктестіктехнологиясын қолдану арқылы бастауыш мектеп оқушыларының қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру бойынша мұғалім жұмысының жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ойын технологиясы және балалар мерекелері мен балалардың бос уақытын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ойын түрлері, функциялары, жобалау процедурасы. Ойындардың жіктелуі. Бастауыш мектептің оқу үрдісіндегі ойын технологиялары. Демалыс педагогикасының принциптері мен әдістері. Балалардың бос уақытын ұйымдастыру технологиясы. Сабақтан тыс уақытта бос уақыт. Бос уақыт құрылымындағы жаппай формалар. Үйірме жұмысы және клуб бірлестіктерінің қызметі. Отбасылық бос уақыт және оны ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 4

    Педагогикалық шеберліктің мәні және оның құрылымы. Мұғалім жұмысындағы актерлік және режиссерлік шеберлік элементтері. Мұғалімнің педагогикалық техникасы және оның қалыптасу жолдары. Педагогикалық қарым-қатынас және балалармен қарым-қатынаста педагогтың кәсіби шеберлігі. Педагогикалық такт. Педагогикалық мәдениет және мұғалімнің сыртқы түрі. Мұғалімнің сөйлеу техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте АКТ оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Бастауыш мектепте «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәнін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері, құрылымы, мазмұны. АКТ ұғымдары мен базалық түсініктерін қалыптастыру. Бастауыш мектепте АКТ оқыту тәсілдері. Бастауыш мектеп үшін оқыту бағдарламаларының түрлері. Бағалаудағы жаңа тәсілдер. Білім беру мақсаттарында АКТ-ны тиімді және қауіпсіз пайдалану шарттары. Акт сабақтарындағы бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық инноватика
    Несиелер: 4

    Инновациялық жаңарулардың маңызы мен ерекшелігі. Педагогикалық инновацияның мәні. Инновациялық білім беру технологиясы. Мектептегі инновациялық үрдістердің тенденциялары мен алғышарттары. Инновациялық педагогикалық процесс. Педагогикалық инновацияның технологиялық ерекшеліктері. Инновациялық білім беру қызметінің мазмұны мен құрылымы. Инновациялар және білім беру қызметіның әдістері. Педагогикалық инновацияларды дамыту кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесінің мақсаттары, міндеттері, мазмұны. Шығармашылық іс-әрекеттің әр түрлерінде бастауыш мектеп оқушыларының көркемдік-технологиялық білім, білік, дағдыларын дамыту әдістемесі. Түрлі жұмыстарды орындау тәсілдері, технологиялық операцияларды және материалдарды өңдеу бойынша білігін дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері.«Көркем еңбек» оқу пәнінің мазмұны. Әртүрлі жұмыс техникаларын игеру. Көркемдік іс-әрекет түрлеріне сипаттама (құрастыру, суреттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептің және отбасының өзара әрекет ету технологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектеп оқушыларымен оқу-тәрбие жұмысында мектеп пен отбасының өзара қарым-қатынасы проблемаларының жалпы сипаттамасы. мектеп пен отбасының өзара әрекет ету мәселелерінің генезисі мен тарихы. Бастауыш мектептің және отбасының өзара әрекет ету технологиясының шарттары мен ерекшеліктері. Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу бойынша мектеп пен отбасының өзара әрекет ету үдерісінің құрамдас бөлігі ретінде ата-аналардың қызметі. Отбасылық тәрбиенің мақсаты, міндеттері, мазмұны мектептегі білім беру мақсат

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 6

    Конфликтология қақтығыстарды зерттеу және оларды реттеу тәсілдері туралы ғылым ретінде. Курстың объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері. Конфликтологияның теориялық-әдіснамалық негіздері. Ғылым жүйесіндегі Конфликтология. Педагогикалық қақтығыстар: себептердің ерекшеліктері, типологиясы. Кіші оқушылармен жұмыс жасаудағы жанжал. Конфликтологиялық тәсілдер және қақтығыстарды шешу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Педагогикалық менеджмент білімінің негізінде білім беру үдерісін басқарудың принциптерін, формаларын, әдістері мен құралдарын қолданады.

  • Код ON9

    Жан-жақты дамыған және бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу және оқыту үшін педагогикалық шеберліктің барлық элементтерін кешенді және тиімді пайдалану негізінде бастауыш мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру дағдысы бар.

  • Код ON15

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

  • Код ON4

    Оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдайды және шешеді, білім алушылардың жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктеріне және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің нысандары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON6

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қол жетімді және сенімді коммуникациялай алады.

  • Код ON10

    Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қызығушылықтары және сынып ұжымының қажеттіліктерін ескере отырып, диагностиканың және нәтижелерді қадағалаудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады.

  • Код ON2

    Теориялық білімдерін тәжірибеде пайдалану үшін педагогика ғылымының теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысына ие.

  • Код ON8

    Мұғалім мамандығының әлеуметтік мәртебесі мен маңызын арттыруға бағытталған ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттарын басшылыққа алады.

  • Код ON12

    Оқу-тәрбие іс-әрекетінде бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының, бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сынып пәндері бойынша Типтік оқу жоспарлары мен бағдарламаларының негізгі ережелерін басшылыққа алады.

  • Код ON13

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында типтік оқу бағдарламаларының негізінде бастауыш мектеп пәндері бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарларын әзірлейді, білім алушылардың іс-әрекетін критериалды бағалау принциптерін басшылыққа алады, формативті бағалау стратегиясын қолдана алады, ойлау дағдыларының деңгейлері бойынша тапсырмаларды әзірлейді, жиынтық бағалауды жүргізеді, білім алушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау үшін модерация процесін жүзеге асырады.

  • Код ON11

    Бастауыш білім берудің өзекті мәселелерін әзірлеуде және шешуде зерттеудің әдіснамалық негіздері мен теориялық, эмпирикалық әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады.

  • Код ON5

    Оқушылардың денсаулығын сақтау және жан-жақты дамыған өскелең ұрпақты тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдай жасау жұмыстарды жүзеге асыра алады.

  • Код ON7

    Білім алушылардың танымдық қызметін белсендіру және оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық технологияларды, белсенді және интерактивті әдістерді қолдану дағдысы бар.

  • Код ON14

    Педагогикалық процесті жетілдіру үшін коллаборативті орта құру, білім алушыларда рефлексия дағдыларын дамыту, ресурстарды тиімді пайдалану, кері байланыс және білім алушыларды бақылау қызметтеріне талдау жасай алады.

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі туралы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері туралы, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары туралы, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы.

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top