Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Yessenov University

Пәндер

  • Бастауыш мектеп дидактикасы

    Бастауыш мектеп дидактикасы пәнін оқу барысында бастауыш білім берудің әдіснамалық түғырларын; - Бастауыш білім берудің психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік ерекшеліктерін; - Қазақстанда бастауыш білім берудің зерттеулерін білуі керек. Бастауыш білім берудің теориялық - әдіснамалық мәселелері, бастауыш білім берудің мемлекеттік - нормативтік құжаттары, бастауыш сыныптағы оқу іс - әрекетін ұйымдастырудың әдістемесі туралы жүйелі білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін меңгерту. Пән нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шеше білуге, сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және жаңа технологияларын қолдана алу біліктілігін игертуге бағытталған. Пән мазмұны адамгершілік, әлеуметтік-психологиялық талаптарға сай педагог тәрбиеші ретінде ғана емес, жан-жақты қалыптасқан тұлға ретінде бәсекеге қабілетті құзыретті маман болып қалыптасу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Логопедия

    Курс мақсаты студенттерде сөйлеу патологиясы туралы ақпаратты жалпылайтын және жүйелейтін білімді қалыптастыру, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын жеңу үшін түзету жұмыстарының бағыттарын меңгеру. Сонымен қатар еббқ бар балаларда кездесетін сөйлеу тілінің зақымдалуын еңсеруде көмек жүйесін ұйымдастырудың негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Каллиграфия

    Графикалық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктері. Каллиграфиялық жазу дағдыларын оқытудың әдістемелік әдістері. Жазу құралдары. Жазудың негізгі қасиеттері және оның қалыптасуы. Айқындық пен анықтық бойынша жұмыс. Хаттарды байланыстыру жұмысы. Хаттарды топтарға бөлу. Әріптердің бірдей биіктігі бойынша жұмыс жасау, сызықты ұстану, жазу жылдамдығы. Пайда болған қолжазбаның кемшіліктері және оларды түзету. Каллиграфияны оқытудың дәстүрлі емес әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    ҚР мемлекеттік стандарты талаптарына сәйкес болашақ бастауыш мұғалімдерінің жоғары педагогикалық кәсіптік білімінің құрамдасы ретіндегі әліппені, әдебиеттік оқуды, қазақ тілінің әдітемелік білім, білік,дағдыларын меңгерту қарастырылады.Болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне «Әліппені»,«Әдебиеттік оқуды»,«Қазіргі қазақ тілі грамматикасын» оқу әдістемесінің теориясы мен технологиясынан жүйелі білім беру,сабақ жүргізу әдіс тәсілдерін меңгерту.Пәнді оқытуда теориялық,практикалық әдіс,әдебиеттермен жұмыс,салыстыру,көрнекілік әдіс,талдау,жинақтау әдістері пайдаланылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану пәнін оқыту теориясы мен әдістемесі

    Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы» пәні және әлеуметтік маңызы. Жаратылыстану пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі курсының міндеті мен мазмұны, пәннің ерекшелігі, мақсаты мен міндеттері. Оқыту әдістері мен тәсілдері. Жаратылаыстану түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту. Оқыту процесін ұйымдастырудың формалары. Жаратылыстанудан оқу құралдары. Жаратылыстану сабақтарының материалдық базасы, Сыныптан тыс жұмыстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шағын жинакты бастауыш мектепте оқу-тәрбие үдерісі

    Пәннің мақсаты - шағын жинақты мектептегі педагогикалық процестің ерекшеліктерімен танысу; ауыл мектебінің қалыптасуының әлеуметтік-экономикалық негіздері туралы білім жүйесін меңгеру, шағын жинақты мектепте педагогикалық процесті басқарудың тиімді жолдары мен технологияларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыкалық өнердің теориясы мен әдістемесі

    Музыка оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту технологиясы мен әдістемесін түсіндіреді. Музыкалық бір аспапта ойнау дағдысын көрсетеді. Бастауыш сыныпқа арналған әндерді, музыкалық шығармаларды топпен талқылайды. Музыкалық шығармалардың рухани құндылықтар болып табылатынын түсіндіреді. Музыканы оқытуда әлеуметтік-этикалық құндылықтарды жүзеге асырады. Дирижерлық тәсілдер, әуенмен дирижерлау және оның түрлері, сандық және сапалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие жұмыстарының теориясы мен мазмұнын,ұйымдастыру әдістерін және формаларын түсінеді,педагогикалық практикада қолданады.Білім беруде оқу пәні бағдарламалары және оқытудан тыс іс-шараларда тәрбие үдерісін жүзеге асыру бойынша іскерліктерін (коммуникативтік,ұйымдастырушылық, құрастырушылық,т.б.) көрсетеді. Тәрбие үрдісінде жаңа педагогикалық технологиялар мен жаңа әдістемелерді пайдалану, бағалау,қолдану іскерліктері мен дағдыларын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп жасындағы балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру

    Пән кіші мектеп жасындағы балаларға білім бере отырып логикалық ойлау формалары мен заңдылықтарын, логикалық ойлау операцияларын қалыптастыру, ойлау қабілетін дамыту жолдарын практикада қолдануды сипаттайды. Тұлғалық дамуын анықтау мақсатында зерттеу жұмыстарын жүргізуде білімді функционалдықпен пайдалануды, сын тұрғысынан ойлауын дамытуды, инклюзивті білім беруде педагогикалық-психологиялық тұрғыдан бағалауды сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жаңартылған білім беру мазмұнының негіздері

    Білім беру жаңа бағдарламалары мазмұнын түзетін құжаттарды және оларға қойылатын талаптарды көрсетіп береді. Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлайтын білім беру ұйымдарында және мектепте жаңа бағдарламалар бойынша (негізгі, қосымша) білім мазмұнын оқу-тәрбие үдерісінде жүзеге асыру дағдысын көрсетеді. Оқу-тәрбие үдерісі үшін білім беру бағдарламаларын талдау мен құрастыруда дербестік танытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің этикасы

    Этикалық нормалардың талаптарына сәйкес өзінің имиджін қалыптастыру, қоғамдағы этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, болашақта жалпы қабылданған қатынастарды гуманистік бағыттың, кәсіптік білімнің, педагогикалық қабілеттердің, педагогикалық этиканың ажырамас бөлігі ретінде қарастыру қабілеті . Кәсіби-педагогикалық қызметтің құрылымын, мәнін сипаттайды. Сынып жетекшісінің міндеттері, пән мұғалімдерімен өзара әрекеттесу, оқушылармен, ата-аналармен жұмыс, зерттеу жұмысы, оқу жоспары, оның мақсаттары мен міндеттері, барлық салада оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Сауат ашуды оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Сауат ашудың мақсаты мен міндеттерін, сабаққа қойылатын негізгі педагогикалық талаптарды, әліппенің құрылысы мен мазмұнын біледі. Сауат ашу кезінде жүргізілетін тіл дамыту жұмыстары мен оқушылардың сөздік қорын, сөйлеу дағдысын анықтау үшін берілетін тапсырма түрлерін таңдайды. Дайындықтары әртүрлі оқушылармен жүргізілетін сауат ашу жұмысының ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

    Студенттерді жалпы педагогиканың әдіснамалық негіздерін, оның ішінде бейнелеу өнерін оқытудың әдістемелік, ғылыми және практикалық негіздерін игеруге үйретеді. Қазіргі орта білім мазмұнын, оқытудың заманауи әдістері мен құралдарын, білім берудің заманауи ұйымдастырушылық түрлерін талдайды. Қазіргі заманғы жаңартылған педагогикалық оқыту технологияларын сыни тұрғыдан бағалайды және қажетті қорытынды жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі

    Дене мәдениеті оқу пәні мазмұнын және оны оқыту технологиясы мен әдістемесін түсіндіреді.Дене қозғалыстарын, жаттығуларды дұрыс орындау дағдысын көрсетеді;өзін-өзі ұйымдастыру-басқару қызметінде салауатты өмір сүру дағдылары бойынша өз көзқарасын қорғауға бейімділігін көрсетеді;оқытуды нәтижелі ету үшін осы кәсіптік қызметте қолданылатын техниканы, дене, ұйымдастыру және әдістемелік әрекеттерді, техникалық және логикалық тәсілдерді жеткілікті дәрежеде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті және "Әдебиеттік оқу" пәнін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-бастауыш жалпы білім берудің негізгі оқу пәндері ретінде әдеби оқуды оқытудың әдістері мен шарттары туралы теориялық және әдіснамалық білім жүйесін меңгеру; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің әлеуметтік және жеке қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білімдер жүйесін, ғылыми зерттеу жүргізу мен ұйымдастыру саласындағы іскерлік және дағдыны қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейінің тәсілдері мен жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеу әдіснамасының негізгі тәсілдерін талдауға бағытталған. Пән мазмұны ғылыми зерттеу/ жобалық жұмыстарды ұйымдастыру әдіснамасының әдістемелік деңгей амалдары мен негізгі тәсілдерін, тәжірибелік дағды мен ғылыми әдістерді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы

    Пәннің мақсаты: есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері туралы білімді кеңейту және тереңдету негізінде математикалық есептердің әртүрлі тәсілдерін қолдана білуді қалыптастыру. Пән әртүрлі бейіндік мектептерде математика есептерін шешу әдістерін үйретуге бағытталған. Пән мазмұны тереңдетіп оқытатын мектеп математика курсының толық көлемді материалдарын қамтиды және білім алушыларды іргелі, негізгі математикалық пәндерді оқып білуге дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • "Көркем еңбек" пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Еңбекке баулу пәні мазмұнын және оны оқыту технологиясын, әдістемесін түсіндіреді, практикада қолданады. Әртүрлі еңбек обьектілерін дәлдікпен жасау дағдыларын көрсетеді. Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың мазмұнын игереді. Еңбекке баулудан бастауыш мектеп бағдарламаларын талдайды. Еңбекке баулуды бастауыш мектепте оқыту әдістері мен оқыту құралдары меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • "Дүниетану" пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Оқушыларда қоғам және табиғат құбылыстары мен объектілерінің өзара байланысы мен тәуелділігі туралы түсініктер қалыптастыру; Оқушының бойында өзін қоршаған ортаға, қоғамның табиғи және мәдени құндылықтарына адамгершілік, ізгілікті тұрғыдағы қатынастарды қалыптастыру. Оқушылар қазақстандық қоғам және өзін қоршаған әлеуметтік ортаның барлық деңгейі: өз үйі, отбасы, жергілікті және ұлттық қоғамдастық туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бастауыш мектептегі математика әдістемесінің негіздері жайлы. Математиканы оқыту әдістемесі - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде математиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері жайлы теориялық білім қалыптастыратын оқу пәні. Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы міндеттері. Кіші мектеп жасындағы оқушыларға математиканы оқыту теориясы мен практикасының қазіргі жайын, тенденциясы мен даму бағыттарын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып,оқытудың тиімді әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалану негізінде, педагогика, жас психологиясы, даму физиологиясы, инклюзивті білім беру негіздері туралы білімдерін қолдана отырып, сабақ жоспарларын әзірлейді
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды, экономикалық және құқықтық білімді, ақпараттық сауаттылықты меңгерген өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді
  • Дүниетану, жаратылыстану, әдебиет, сауат ашу, математика бойынша дидактикалық білімді пайдалана отырып, бастауыш сыныптарды оқыту әдістемесі бойынша сабақ жоспарларын әзірлейді
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесін және математикалық есептерді шешуді қолдана отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларда логикалық ойлауды қалыптастырады
  • Мұғалімнің педагогикасы мен этикасы, тәрбие жұмысы теориясы мен әдістемесі, оның бастауыш толық және шағын жинақты мектептегі ерекшеліктері туралы білімді қолдана отырып, білім алушылардың эмоционалды интеллектінің деңгейін ескере отырып, тәрбие жұмысын жоспарлайды
  • Студенттерді каллиграфия, сурет салу, музыка, көркем еңбек, спорт мәдениеті бойынша оқытуда өзінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады
  • Білім берудің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары мен білім беру ресурстарын пайдалана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі бойынша, оның ішінде шағын жинақты мектептерде оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді
  • Сөйлеу қиындықтарын еңсеру, оларды түзету арқылы оқыту және тәрбиелеу құралдарымен алдын алу әдістерін әзірлеп,балалар әдебиетін, қазақ (орыс ) тілін, каллиграфияны, латын әліпбиінің емлесін оқытудың белсенді нысандарының әдістері мен тәсілдерін айқындайды
  • Зерттеу / жобалау жұмыстарын ұйымдастыру теориясы мен әдістемесін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, жынысы мен жасын ескере отырып, педагогикалық зерттеу жүргізеді
  • Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін ,оның ішінде бастауыш сыныптарды оқыту, Логопедия,Музыка оқытудағы сабақты (Лессон Стади) зерттеу нәтижелерін пайдаланады
  • Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, стандартты емес ойлауды дамыта отырып, инновациялық идеяларды бастай отырып, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдалана отырып, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады
  • Экономикалық теорияның, кәсіпкерліктің, ойлау дизайнының, шет тілінің негіздерін, бастауыш мектепте жаңартылған білім беру мазмұнының негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен біліктілікті арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдіру қажеттіліктерін айқындай отырып, педагогикалық практиканы тереңдете зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Top