Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе

    Курсты оқу барысында таңдаған мамандығы туралы теориялық және эмпирикалық білім қалыптасады, студент өзінің тиімді кәсіби қабілеттерін анықтауға үйренеді. 1 курс студенттерінің кәсіби деңгейі, ғылыми-зерттеу жұмыстарына деген қызығушылығы артады. Оқушы мұғалімнің халық өміріндегі қызметі туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері

    Курсты өту нәтижесінде студенттер адамзат өркениетінің даму себептерін, негізгі экожүйелердің тұрақты дамуын зерттейді, табиғи экожүйелерді сақтау негіздерін, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін тіршілік ету ортасының тұрақты қолайлы параметрлерін сақтауды үйренеді. Олар тірі ағзалардың құрылымын, өсімдіктер мен жануарлардың морфологиясын, систематикасы мен экологиясын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері

    Бұл курс студенттердің тілді шындықты танудың негізі ретінде меңгеруіне және алған білімдерін тілдік белгілер мен олардың функциялары түрінде бекітуге арналған. Курсты оқу барысында тілді негізінен когнитивті және коммуникативті іс-әрекетте, тіл туралы білімді прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеу аспектілерінде қолдану дағдылары мен дағдыларында жұмыс істейтін белгі жүйесі ретінде игеру негізінде қалыптастыру жүреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс) тілінің практикумы

    Оқу процесінде студент қазақ/орыс тілі бойынша білімін жүйелейді, маңызды лексикалық, орфоэпиялық, сөзжасамдық, грамматикалық, стильдік нормаларды меңгереді және ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Студенттер кіші жастағы оқушыларды оқытудың заманауи теориялары мен технологияларын, білім беру теориясы мен әдістемесін, әлемдік мәдениет дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі педагогика мен білім беру тарихын, ұлтаралық қарым-қатынасты зерттейді. Топпен жұмыс жасай отырып, білім беру жүйесін басқарудың ерекшеліктерін, білім беруді құқықтық қамтамасыз етуді талдайды. Алған білімдер негізінде кіші жастағы оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге құзыретті көзқарас қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы балалар әдебиеті

    Пәнді оқу барысында студенттер балалар әдебиетінің мәнін бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу құралы ретінде, балалар әдебиеті туралы идеяларды қалыптастырудың тарихи-педагогикалық алғышарттары туралы біледі. Елдің тарихи-мәдени дамуы контексінде отандық білім беру ұйымдарының педагогикалық практикасына тәрбие құралы ретінде балалар әдебиетін енгізудің генезисін зерделейді, балалар әдебиеті құралдарымен бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу тұжырымдамасын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі

    Курсты оқу барысында студент «Дүниетануды» оқытудың әдістерін, ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді. Айналадағы дүние туралы ғылыми-теориялық түсініктерді меңгереді. Адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы білім жүйесі, жалпыадамзаттық құндылықтар ретінде табиғат пен қоғамның қарым-қатынасы туралы түсініктер қалыптасады. Студент әртүрлі сабақ түрлерін ұйымдастырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, талдау, салыстыру, бағалау дағдыларын меңгереді. Бақылаудың әртүрлі түрлерін және оны ұйымдастыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Курсты оқу кезінде студенттер балалар әдебиетін дидактикалық-белсенділік аспектісінде шындықты бейнелеу және дамыту ретінде зерттейді. Олар балалар фольклорының ерекшеліктерін және балалар оқуына арналған шығармаларды таңдау критерийлерін талдайды, шығарманы кәсіби жұмыс тәжірибесінде қолдану мақсатында дұрыс бағалай және түсіндіре алады. Сабақтар топтық және жұптық жұмыс түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика негіздері

    Курсты оқу процесінде студент математикалық білімнің белгілі бір жүйесін, іскерлікті және шындықты танудың математикалық әдістерін меңгереді. Ол жазбаша және ауызша математикалық сөйлеуді меңгереді, кәсіби педагогикалық іс-әрекет процесінде танымдық әрекетке қажетті математикалық ақпараттың белгілі минимумын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының экологиялық мәдениет негіздерін қалыптастыру

    Курсты оқу барысында студент экологиялық мәдениетті қоғамдық қатынастар жүйесі ретінде, адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасқа қатысты әлеуметтік және жеке моральдық-этикалық нормаларды, көзқарастарды, көзқарастар мен құндылықтарды меңгереді. Табиғат пен қоғамның даму заңдылықтары, экологиялық сана, ойлау, сауаттылық, этика және мәдениет туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Cтуденттердің ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастырылуы

    Курсты меңгеру арқылы студент ғылыми жұмыстың негізгі түрлерін меңгереді. Зерттеу жұмысы туралы түсініктерді меңгеру. Ғылыми таным әдістерін қолдануды, зерттеу жұмысының кезеңдерін бақылауды, әдеби дереккөздердің библиографиясын құрастыруды, ғылыми деректерді өңдеуді және түсіндіруді үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі

    Курсты оқу барысында студенттерде бастауыш мектепте цифрлық сауаттылыққа оқытудың білімдері мен дағдылары қалыптасады. Олар заманауи ақпараттық әдістер мен технологияларды, компьютерді пайдалана отырып, бастауыш сыныпта сабақ өткізу әдістерін қолдана білуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру әдістемесі

    Студенттер ауызша және жазбаша тілдің тілдік нормасын меңгеруді біріктіретін сөйлеу мәдениеті ұғымымен, сондай-ақ қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында экспрессивті тілдік құралдарды қолдана білуімен танысады. Студенттер заңдар, сөйлеу стильдері, сөйлеу композициясы, сөйлеу мәдениеті, сөйлеу жұмыстарының кезеңдері, сөйлеу техникасы туралы білетін болады. Бастауыш мектепте ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ойын мен есептердегі информатика

    Курсты оқу процесінде студент ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, нақты объектілер мен процестердің ақпараттық модельдерін қолдануға, талдауға, түрлендіруге үйренеді. Әртүрлі оқу пәндерін оқуда информатика әдістерін дамыту және қолдану арқылы балалардың танымдық қызығушылықтарын, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі ғылыми зерттеулер

    Курс оқыту барысында студенттер бастауыш сынып оқушыларымен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыруды және жүргізуді үйренеді, балалардың сыни ойлауын, зерттеушілік дағдыларын және ғылымға қызығушылығын дамытуға ықпал етеді, сонымен қатар бастауыш білім беру жүйесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студенттер қоршаған әлемді сипаттау үшін қолданылатын маңызды математикалық модельдер мен математикалық әдістер туралы түсініктерді қалыптастырады. Студенттер қазіргі заманғы математика негіздерін, қолжетімді оқу математикалық элементтерін меңгереді, тиісті білім деңгейінде математиканы оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    Пән шеңберінде студенттер қазақ (орыс) тілі әдістемесінің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін, фонетиканы, сөз құрамын, сөзжасам, сөйлеу бөліктерін, орфографияны, синтаксисті, пунктуацияны оқыту әдістемесін зерттейтін болады. Студенттер сөйлеуді дамыту әдістемесі, сөйлеу әрекетінің түрлері, олардың қарым-қатынас процесіндегі маңызы және оқыту әдістемесіндегі заманауи технологиялар туралы біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте көркем мәтінді талдау әдістемесі

    Курсты оқыту процесінде студенттер бастауыш сыныптарда көркем шығармалармен жұмыс істеу үрдісін, жұмыстың негізгі кезеңдерін және әртүрлі жанрдағы шығармалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылар көркем мәтінді талдау әдісін меңгереді. Балалардың білімін және оқу нәтижелерін тексеруді және бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі

    Студенттер ағылшын әліпбиін оқыту әдістемесі бойынша білімдерін, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамытады. Студенттер грамматикалық ұғымдардың қалыптасу ерекшеліктері мен іс-әрекет тәсілдерімен танысады, ағылшын тілін оқыту үдерісін ұйымдастыру жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте музыкалық тәрбие беру теориясы мен технологиясы

    Студенттер бастауыш мектепте музыкалық тәрбие теориясы мен технологиясын меңгереді. Музыка бойынша бағдарламалар мен оқулықтардың мазмұнын талдауға, зерттелетін материалдың мазмұнына өзгерістер енгізуге, музыкалық материалды (этномәдени компонентті) таңдауға, бастауыш мектеп жасындағы балалардың көркемдік-эстетикалық дамуына бағытталған музыкалық сабақтардың құрылымын әзірлеуге үйренеді. Алынған білім негізінде музыкалық-педагогикалық дағдылар мен біліктер, балалармен музыкалық жұмысқа қызығушылық қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлкетану негіздері

    Курсты оқу барысында студенттердің кешенді түрде туған өлкесінің қалыптасуы мен дамуын сипаттайтын географиялық, тарихи, мәдени, табиғи және басқа факторлар туралы білімдері қалыптасады. Туған жерге деген сүйіспеншілікті, балалардың табиғи ортаға қамқорлықпен қарау дағдыларын меңгереді. Өңірдің мәдени-әдеби мұралары мен мақтанышына айналған тұлғаларға деген көзқарас жетілдіріліп келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есеп шығару практикумы

    Пәнді оқу процесінде студент математикалық теория негіздерін және қазіргі математиканың перспективалық даму бағыттарын, математиканың қолданбалы және студенттерге қолжетімді математикалық элементтерді меңгереді. Сәйкес білім деңгейіндегі бастауыш математика есептерін шешуді оқыту әдістемесі дағдыларын меңгереді, ақпарат көздерін пайдаланып, нәтижелерді тұжырымдайды, математикалық модельдеу әдісін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокалдық хор тәрбиесі

    Студенттер вокалдық-хор білімінің дағдыларын меңгереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, студенттер хор шығармаларын орындап, үйренеді. Дауыс сабақтары зейінді, есте сақтауды дамытады, естуді қабылдаушы, нәзік етеді, тыңдау және қайталау қабілетін ұштайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі емес сабақтар негізінде шет тілінің бастауыш курсын ұйымдастыру

    Курсты меңгерудің мақсаты – студенттердің бастауыш сыныптарда ағылшын тілі сабағын өткізудің дәстүрлі емес түрлерін қолдану ерекшеліктерін зерделеу. Курсты оқу барысында студенттер білім берудің бастапқы кезеңінде шет тілі сабағының ерекшеліктерін қарастырады, ағылшын тілі сабағын өткізудің дәстүрлі емес формаларының ерекшеліктерін сипаттайды және көрсетеді, студенттер ағылшын тілі сабағының жоспарының практикалық үлгісін қолдану арқылы сабақтың дәстүрлі емес түрінің артықшылықтарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі

    Курсты оқу нәтижесінде студент қоршаған дүниенің алуан түрлілігін, тірі және жансыз табиғатта болатын табиғи құбылыстар мен процестердің байланысы мен себептерін, табиғаттағы объектілер мен процестердің әртүрлілігін жүйелеу принциптерін меңгереді. Оқыту барысында студенттердің зерттеушілік, ойлау, коммуникативті дағдылары мен дағдылары қалыптасады. Бұқаралық ақпарат құралдарында, интернет ресурстарында, ғылыми және ғылыми-көпшілік әдебиеттерде қамтылған жаратылыстану ақпаратымен жұмыс істеуді үйренеді. Іздеу әдістерін, семантикалық негізді бөліп көрсету және ақпараттың сенімділігін бағалай білу меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті оқу әдістемесі

    Курсты аяқтаған соң студенттер саналы мәнерлеп оқу әдісін меңгереді, балаларды дұрыс және мәнерлеп оқуға үйрету дағдыларын меңгереді. Оқушылармен бастауыш сыныпта әдеби шығармамен жұмыс істеу барысын, жұмыстың негізгі кезеңдерін және әртүрлі жанрдағы шығармаларды (ертегі, әңгіме, қисса, поэма) өңдеу ерекшеліктерін зерттейді. Оқуда білім мен оқу нәтижелерін тексеру және бағалау дағдыларын меңгереді. Заманауи сабақтың түрлері мен құрылымын, сыныптан тыс оқу әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логикалық есептер мен жаттығулар

    Курсты оқу барысында студент логикалық тапсырмаларды ойлауды, ойлау қабілетін дамытатын, ұғымдар арасындағы байланысты байқайтын жаттығулар ретінде меңгереді. Мұндай тапсырмалар оқушыларды себеп пен салдарды байланыстыруға, нәтижені болжауға үйретеді. Балалардың ойлауын, қиялын, қабылдауын және басқа да психологиялық процестерін дамытуға арналған тапсырмаларды қолдануға үйренеді. Студент талдау, синтез, салыстыру, бағалау әдістері мен тәсілдерін меңгереді, негізгі нәрсені бөліп көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Курсты меңгеру барысында студенттер педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық шеберлікті меңгереді. Олар педагогикалық қызметтің құрылымын зерттейтін болады. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: мәні, құрылымы және мазмұны талданады. Олар кәсіби шеберлік құрылымында педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық техниканы меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқытудың теориясы мен технологиясы

    Курсты оқу барысында студенттер балаларды жобалауға үйрету әдістемесін, қызмет көрсету жұмыстарының әртүрлі түрлерін меңгереді. Олар балалардың еңбекке деген белсенді және шығармашылық қатынасын қалыптастыру, олардың ізденімпаздығын, байқағыштығын, қиялын, бейнелеу және көркем шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, эстетикалық қабылдау мен талғамды тәрбиелеу дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Студент физикалық белсенділік жағдайында адам ағзасының ерекшеліктері туралы бірқатар іргелі идеяларды біледі. Бұл курс жүйелі дене шынықтыру сабақтарының көмегімен дененің денсаулығы мен мүмкіндіктерін жақсарту мүмкіндігін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін, адамның функционалдық дайындығын және гигиеналық талаптарды ескере отырып, дене шынықтыру және спорт бойынша оқу-тәрбие процесін талдауды үйренеді, оқушылармен жұмыс істеу үшін сабақ жоспарларын құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы педагогика және психология негіздері

    Студенттер ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі категорияларының психофизикалық даму ерекшеліктері туралы білім алады; оқытудың мазмұны, олармен түзеу-тәрбие жұмыстарының бағыттары туралы. Арнайы педагогика мен психологияның ғылыми білімнің салалары ретінде олардың тарихы, қазіргі жағдайы мен даму бағыттары туралы түсінік пайда болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әліппе мен ана тілін оқыту әдістемесі

    Студенттерде сауаттылыққа оқытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздері қалыптасады. Студенттер А.Байтұрсыновтың әдістемесі бойынша құрастырылған қазіргі заманғы әліппе бойынша оқыту әдістемесімен танысады, оқытудың ерекшеліктері, заманауи әдістер мен тәсілдер, тапсырмалар түрлері, оқу және жазу күрделі психологиялық процестер туралы біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арт білім беру

    Студент білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру технологияларын арт-педагогикалық және арт-терапиялық технологияларды қолдану. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі әлемдік және тікелей қазақстандық сәйкестіктің өнер түрлерін, әдет-ғұрыптары мен элементтерін талдайды.Студенттің жұмысқа деген белсенді-шығармашылық көзқарасы, эстетикалық қабылдауы мен талғамы қалыптасады, байқау, қиял дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі дене тәрбиесі теориясы мен технологиясы

    Студенттер бастауыш мектепте дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясын меңгереді. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің ғылыми-теориялық негіздерін зерттейді. Бастауыш сынып оқушыларының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін біледі және осыған сәйкес жасына сәйкес дұрыс физикалық жаттығуларды таңдайды. Бастауыш мектепте дене тәрбиесі процесін дайындау мен ұйымдастыруда қажетті дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқу мен жазуға үйрету әдістемесі

    Бұл пән студенттерде оқу мен жазуды оқыту сабақтарын жоспарлауға, өткізуге және талдауға байланысты кәсіби және әдістемелік дағдыларды қалыптастырады. Студенттер оқу мен жазуды оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерімен танысады, оқу процесін қамтамасыз ететін алғашқы дағдыларды қалыптастыруды үйренеді. Олар оқуды оқыту әдістері, графикалық шеберлікті қалыптастыру кезеңдері, каллиграфиялық шеберлікті қалыптастыратын жаттығулар түрлері туралы біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектептегі инклюзивті білім беру

    Курсты оқу барысында студент дамуында әртүрлі ауытқулары бар бастауыш сынып балаларын оқытудың ерекшеліктерімен танысады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі категорияларының психофизикалық даму ерекшеліктері, оқытудың мазмұны, олармен түзеу-тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім алады. Курстың соңында студент дамуында әртүрлі ауытқулары бар бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс жасауға дайын.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық риторика

    Курс барысында студенттер жеке шешендік өнер ретіндегі педагогикалық риторикамен, яғни білім мен тәрбие саласындағы тиімді сөйлеу коммуникациясының теориясы мен тәжірибесімен танысады. Олар болашақ мұғалімнің әсерлі сөзі мен шеберлігін меңгереді. Мұғалімнің шешендік мәдениетінің қалыптасу процесін талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте педагогикалық үдерісті ұйымдастыру

    Пәнді оқу барысында студенттер шағын жинақты мектептердегі оқыту мен тәрбиелеу процестерін ұйымдастыру ерекшеліктерін және қазіргі заманғы технологиялар мен жұмыс әдістерін меңгереді. Олар шағын жинақты мектептердегі оқыту мен тәрбиелеу процесін дайындау мен ұйымдастыруда қажетті іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыратын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Бастауыш оқыту процесінде кәсіби міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, рефлексия, мақсатты болжау, диагностиканы жүзеге асырып, білімін жүйелеп, педагогикалық қызметті модельдей алады;
  • Білім беру саласындағы кәсіби функцияларды болжау, жоспарлау және жобалау үшін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер салаларында теория мен практиканың заманауи парадигмаларын біріктіруге қабілетті;
  • Бастауыш мектеп оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және тұлғаны дамыту міндеттеріне бағдарлай отырып, оқыту үдерісін ұйымдастыруға қабілетті;
  • Кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, бастауыш мектептің педагогикалық үдерісінде инновациялық технологияларды қолдануға қабілетті;
  • Сыни және шығармашылық ойлауды дамыту бойынша кіші мектеп жасындағы балалармен сабақтар өткізуге қабілетті;
  • Ақпаратты іздеу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды, сонымен қатар коммуникациялық және кәсіби қызмет саласында бірлесіп жұмыс жасау дағдыларын жүзеге асыра білу;
  • Командада жұмыс істеу ынтасы мен іскерлігін көрсете отырып, 3 тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралдарын және тәсілдерін таңдай отырып, коммуникацияға кіруге қабілетті;
  • Академиялық адалдық негіздерін және принциптерін сақтай отырып, кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдірудің перспективті жолдарын таңдап, әріптестермен ынтымақтастықта жұмыс істей отырып, білім беру процесінің барлық субъектілерінің (жеке, оқушылар, ата-аналар) қызметін талдайды;
  • Бастауыш сыныптарда оқу пәндерін оқыту әдістемесін және ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды критериалды бағалау тәсілдерін қолданады.

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Top