6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясы мен академиялық саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, қазіргі қоғамның серпінді сұраныстарына сәйкес сыни тұрғыдан ойлайтын, шығармашыл және функционалды сауатты, кәсіби қызметі үшін қажетті құзыреттіліктерді игерген, өмір бойы білім алатын, еңбек нарығының жаңа талабына икемді білікті маман дайындау ұстанымында анықталған
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Педагогика тарихы
Ұлы ойшылдар мен көрнекті ағартушылардың идеяларын зерттеу процесінде тәрбиенің маңыздылығын қарастырады. Педагогикалық ойдың негізгі бағыттары мен дамуын сипаттайды. Ғылыми негізде кәсіби педагогикалық білімді қолданады. Қазіргі жағдайда үздіксіз білім беру үрдістерін баяндайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем жазуға үйрету технологиясы
Бастауыш сынып оқушыларын жазуды оқыту технологиясының мақсаттары мен мазмұнын зерттейді. Бастауыш сынып оқушыларын жазу мен каллиграфияны оқытудың әдістерін, тәсілдері мен технологияларын қарастырады. Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи технологияларды пайдалана отырып, бастауыш сынып оқушыларына жазу мен каллиграфияны оқытуды ұйымдастыруда теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
«Білім берудегі менеджмент» пәні білім берудегі менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім беру менеджменті қызметінің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, білім берудегі менеджмент тұжырымдамасының даму тарихын, басқару ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
Курс Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамыры мен руханиятына қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде дүниетаным мен философия тарихын білуге, қазіргі қоғамдық сұраныс пен контекстке қарамастан халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы тәрбиесінің негіздері
«Отбасы тәрбиесінің негіздері» пәні отбасының пайда болуының негізгі теорияларын, балалар мен ата-аналар қатынастарының түрлерінің жіктелуін зерттейді, отбасының психологиялық диагностикасын, отбасы мен оның жеке мүшелеріне психологиялық кеңес беру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
Пән қазақ халқының зияткерлік Күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өзін - өзі ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген, Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде оқыту мен тәрбиелеуді ғылыми-психологиялық қамтамасыз етудің қазіргі жай-күйін зерделейді. Оқушылардың зияткерлік және тұлғалық дамуын басқару мүмкіндіктерін талдайды. Білім беру процесінің тәжірибесінде педагогикалық психология бойынша білімді шығармашылық пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Әр түрлі оқу-тәрбие жағдайларын жіктейді, сонымен қатар олардың білім беру процесі мен кәсіби-педагогикалық қызметті ұйымдастырудағы тиімділігін бағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы туралы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар туралы, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласында кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік дағдылармен қаруландыруға бағытталған: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативті, аналитикалық, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге жауапты және шығармашылық қатынасты дамыту, оқушылармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану негіздері
Қазіргі жаратылыстанудың негізгі тұжырымдамаларын, жаратылыстанудың жетекші бөлімдеріндегі маңызды жаңалықтардың қалыптасу тарихын зерттейді. Қазіргі жаратылыстану ғылымының әдіснамалық принциптерін қарастырады. Кәсіби қызмет үшін ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық білім беру ресурстарына шолулар жүргізеді. Полемикадағы қазіргі ғылыми принциптерді жалған ғылыми және діни көзқарастармен салыстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Адамның психикалық дамуын зерттеудің әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Жалпы жеке психикалық құбылыстарды психикалық ұйымның элементтері ретінде қарастырады. Психологиядағы теория мен практиканың нәтижелі байланысын ашады. Даму психологиясындағы іргелі және қолданбалы зерттеулерді сипаттайды. Білімді игерудің жас ерекшеліктерін және жеке дамудың жетекші факторларын салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп педагогикасы
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби педагогикалық қызметі, кәсіби шеберлігі мен педагогикалық технологиялары туралы терминдер мен түсініктерді баяндайды. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту процесінің мәнін қарастырады. Педагогикалық білім беру мен педагогикалық іс-әрекеттің құндылықтарына барабар мотивацияны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пән бастауыш білім беру әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика негіздері
Білім мазмұнына сәйкес бастауыш сынып оқушыларын математикаға оқытудың теориялық негіздерін зерделейді. Математиканың негізгі түсініктері мен теоремаларын түсіндіреді. Математикалық жаттығулар мен логикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Алынған шешімдерді әртүрлі әдістер бойынша салыстырады және бағалайды, оларды оңтайлы шешімді іздеуге бағыттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми білім беру әдістері
Бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми білім беру әдістерін және оқу процесінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Оқытудың ауызша көрнекі, практикалық әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Әр түрлі оқу құралдарын пайдалану әдістемесін, оқытудың ұйымдастырушылық формаларының ерекшеліктерін, сабақтардың, экскурсиялардың, сабақтан тыс, сыныптан тыс сабақтардың типологиясын, құрылымы мен әдістемесін бағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Халық тәрбиесінің мақсаттарын, факторларын және құралдарын белгілейді. Қазіргі қоғамдағы этнопедагогиканың әлеуметтік мақсатын ашады. Қазақ және басқа да ҚР халықтарының педагогикалық дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігін, халық тәрбиесінің пайда болу, қалыптасу және даму факторларын бағалайды. Оқу-тәрбие үрдісінде қолдану үшін прогрессивті халықтық педагогикалық дәстүрлерді жаңғырту, нығайту және сақтау бойынша дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауат ашу
Бастапқы оқу мен жазуды оқытудың мақсаты мен міндеттерін, мазмұны мен принциптерін баяндайды. Тілдің графикалық жүйесінің құрылымы мен қызметінің жалпы заңдылықтарын қарастырады. Бастауыш мектептегі сабақтарда жазуды және сауатты ұсынуды оқыту процесінде тілдік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін баяндайды. Педагогикалық ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Педагогика бойынша бағдарламалардың мазмұнын талдайды, жұмыс нысандарымен, педагогика бойынша білімді бағалау жүйесімен, пән бойынша оқудан тыс жұмыстың ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы педагогика
Салыстырмалы педагогиканың қалыптасу тарихын, кезеңділігін, негізгі категорияларын зерттейді. Әлемдегі білім беруді дамытудың негізгі үрдістері мен заңдылықтарын талдайды. Көпмәдениетті аспектілерді қоса алғанда, білім беру мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешуде әлемдік оң тәжірибені қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Қазіргі кезеңдегі балалар әдебиетінің даму бағыттарын, әдіснамалық мәселелерді, балалар әдебиетін зерттеуді сипаттайды. Жанрлық ерекшеліктерді ажыратады. Балалар әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын зерттейді. Халық ауыз әдебиетінің түрлерін, балалар әдебиетінің үздік үлгілерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқыту әдістемесі
Балалардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін баяндайды жас және олардың шет тілін оқыту ерекшеліктері. Бастапқы кезеңде шет тілін оқытудың негізгі әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен ұйымдастырушылық нысандарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Шет тілі мен түрлерінің түрлі аспектілерін оқыту бойынша сабақ үзінділерін жоспарлайды сөйлеу қызметі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын оқу қызметінің негізгі нысандары, тиімді әдістері мен тәсілдері, сондай-ақ оқыту құралдарын қарастырады. Тіл бойынша сабақ құрылысы, қызметін бақылауды жүзеге асыру оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын тексеру және бағалау жұмысын жоспарлауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім беру дидактикасы
Қазіргі заманғы кәсіби педагогиканың теориялық негіздерін, Кәсіптік оқыту әдістемелерін және олардың даму тарихын зерделейді. Білім алушының кәсіби дамуын қамтамасыз ету мақсатында заманауи білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби және мәнерлеп оқу
Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдебиеттану және әдістемелік негіздерін түсіндіреді. Оқушылардың оқу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, әрекеттік негізде құрылған әдебиеттік оқу сабақтарын жоспарлайды. Әдебиеттік оқу сабақтарында және сабақтан тыс жұмыстарда білім беру процесін ұйымдастыру тәсілдерін негіздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың мазмұнын, дәстүрлі формаларын, әдістері мен құралдарын ұсынады. Математикадағы балалардың іс-әрекетін ұйымдастырудың вариативті тәсілінің дағдыларын қалыптастырады. Математиканы оқыту процесінде бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық даму идеяларын практикада іске асыру үшін рефлексия мотивациясы мен өнімді іс-әрекет тәжірибесін дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Заманауи ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды, педагогикалық техника тәсілдері мен оқыту құралдарын, оның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдаланады. Оқу нәтижелерін бағалау мен оқушылардың оқу жетістіктерінің сапасын бағалаудың заманауи құралдарын сыни бағалайды және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Психологиялық-педагогикалық қызметте қолданылатын ғылыми әдістер мен технологияларды баяндайды. Психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізудің әдіснамалық тәсілдері мен технологиясын сыныптайды. Білім беру ортасының диагностикасын жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылардың оқудағы, мінез-құлқындағы және дамуындағы бұзылулардың себептерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Бастауыш мектепте білім беру процесін технологияландырудың мақсаты мен міндеттерін қарастырады. Сыни ойлауды дамыту технологиясының мазмұны мен процедуралық сипаттамаларын сипаттайды. Сыни ойлауды дамыту технологиясының дидактикалық құралдарын қолдана отырып, оқу сабақтарын құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар психологиясы
Баланың психикалық дамуының жағдайларын, факторларын және заңдылықтарын зерттейді. Бастауыш мектеп жасындағы әртүрлі кезеңдерде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін ашады. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі баланың іс-әрекетінің, баланың жеке басының эмоционалды және интеллектуалдық саласының даму заңдылықтарын жинақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі қазақ / орыс / тілі
Тілдің мағынасын, құрылымдық ерекшеліктерін, тілдік көркемдік, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын ашады. Қазіргі қазақ тілінің коммуникативтік, когнитивтік, лингвомәдени ерекшеліктерін талдайды. Ғылымның басқа салаларындағы, оқытудың инновациялық технологияларындағы тілдің рөлін бағалайды. Функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған оқыту теориясы мен практикасының қазіргі жай-күйін, тіл мәдениетін игерудегі даму үрдістерін салыстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық дамуы
Бастауыш мектеп жасындағы ойлаудың ерекшеліктерін ашады. Балаларда ішкі іс-қимыл жоспарының қалыптасуын және рефлексияның дамуын талдайды. Бастауыш мектеп жасындағы балаларда қабылдаудың, есте сақтаудың, зейіннің психикалық процестерінің даму заңдылықтарын және олардың даму жағдайларын жинақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Девиантология
Балалардың девиантты мінез-құлқының себептерін қарастырудың негізгі бағыттары мен тәсілдерін түсіндіреді. Қоғамдағы адамның мінез-құлқын анықтайтын әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін сипаттайды. 1. Тұлғаның девиантты мінез-құлқын диагностикалау әдістерін дәлелдейді. Профилактикалық және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлерін девиантты мінез-құлық тұлғасымен салыстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас педагогикасы
Кәсіби- педагогикалық қарым-қатынас нормалары мен ережелерін баяндайды , оларды игеруге және практикалық қолдануға ықпал етеді. Тәрбиеленушілермен қарым-қатынас жасау барысында педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті мен мінез-құлық мәдениетінің талаптарын сақтау туралы түсініктің білім алушылар үшін қажеттілігін дәлелдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка және өнер
"Музыка және өнер"пәні бойынша мақсаттар мен міндеттерді баяндайды. Музыкалық шығармаларды, бейнелі ойлау мен шығармашылық даралықты эмоционалды-құндылықты қабылдау және түсіну дағдыларын қалыптастырады. Музыканың бейнелік мазмұнын талдайды және оны музыкалық-шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерінде бейнелейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Музыкалық білім беру педагогикасының даму бағыттарын салыстырады. Балалардың музыкалық дамуының психологиялық аспектілерін талдайды. Балалардың музыкалық-эстетикалық дамуы контексінде музыкалық материалды таңдайды. Музыканы қабылдау қабілеті бойынша балаларды бағалайды. Музыка сабақтарының конспектілерін әзірлейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы
Бастауыш мектепте дүниетану теориясы мен технологиясының мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін зерттейді. Материалды таңдау принциптерін және оқу пәнінің мазмұнын талдайды. Бастауыш мектепте пәнді оқытудың тиімді әдістерін, формалары мен құралдарын қолдана білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
Бастауыш мектептегі тәрбие процесінің теориялық негіздері мен мәнін қарастырады. Қазіргі кезеңдегі бастауыш мектептегі сыныптан тыс жұмыстардың мазмұнын, міндеттерін баяндайды. Тәрбие процесінің диагностикасының мазмұнын, оқушы мен сынып ұжымының тұлғасын анықтайды және оны жүзеге асырады; - әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогикалық диагностика әдістерін қолданады; - педагогикалық процестің әртүрлі субъектілерімен жанжалсыз қарым-қатынас жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау әдістері
Пәннің мақсаты мен міндеттерін, мазмұнын баяндайды. Қоршаған ортаны тану бойынша дидактикалық материалдарды дайындау әдістерін қарастырады. Қазіргі педагогикалық үдерістегі дидактикалық материалдардың маңыздылығын бағалайды. Дидактикалық материалдарды дайындау үшін құралдарды пайдалану әдістемесін меңгеру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек және бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен әдістемесі
Көркем білім беру жүйесінің қалыптасу заңдылықтарын қарастырады. Көркем еңбек және бейнелеу өнері тұжырымдамаларын ескере отырып, дамудың негізгі бағыттары мен перспективаларын талдайды. Бағдарламаның ерекшелігін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді. Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқытуда оқытудың қазіргі заманғы нысандарын, әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Жалпы педагогика құрылымында әлеуметтік педагогиканың қажеттілігін қарастырады. Дамуында кемістігі бар балаларды тиімді оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, тәсілдерін және технологияларын баяндайды. Тәрбие, оқыту және дамыту арасындағы өзара байланысты талдайды. Дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесін шешеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогиканың мақсаты мен мазмұнын, міндеттері мен перспективаларын қарастырады. Әлеуметтік тәрбие субъектілеріне қатысты гуманистік көзқарастарды байланыстырады. Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін халықтың әртүрлі санаттарымен салыстырады. Әлеуметтік педагогиканың ерекшеліктерін ескере отырып сабақтар өткізуді жоспарлайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дефектология және логопедия
Сөйлеу қабілеті бұзылған баланы оқытудың, тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Сөйлеу кемшіліктерін түзетуде бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың, тәрбиелеудің ғылыми-теориялық процестерін қарастырады. Балаларды оқыту және тәрбиелеу процесінде оптимистік көзқарасты қалыптастырады. Өзіндік зерттеу белсенділігін, дидактикалық тәрбиелік міндеттерді шешу үшін жүйелі ойлау мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық этика
Гуманистік бағыттың, кәсіби білімнің, педагогикалық қабілеттердің, педагогикалық этиканың компоненттерін қарастырады. Мұғалімнің санасында, мінез-құлқында, қарым-қатынасында және іс-әрекетінде көрініс заңдылықтарын сипаттайды. Дүниетанымның дамуына, қажетті әлеуметтік маңызды жұмыстарға бейімделу қабілетіне ықпал етеді. Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын, мәнін сипаттайды. Қарапайым психологиялық климатты құру кезінде кәсіби қарым-қатынас орнатады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі жобалық іс-әрекет
Балалардың қабілеттерін дамыту және іске асыру үшін оңтайлы жағдайларды қалыптастырады. Мақсатты анықтайды және оның жетістігін ұйымдастырады Мектептің білім беру кеңістігі шеңберінде жобалық және зерттеу қызметінің жүйесін талдайды. Зерттеуге қажетті ақпаратты іздеу, алынған нәтижелерді өңдеу және оларды таныстыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника
Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл курс болашақ мұғалімдердің ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған. Қарапайым компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, қарапайым модельдер құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Педагогика мен мәдениет техникасының ерекшеліктерін түсіндіреді. Педагогикалық шеберліктің әдіснамалық, теориялық, практикалық негіздерін қалыптастырады. Педагогикалық шеберлік элементтерін, педагогикалық техниканы және өзін-өзі басқаруды талдайды. Психологиялық сауаттылықты, компоненттілікті, жалпы мәдениетті және педагогикалық қабілеттерді бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балалар әдебиетінің туындыларын мәнерлеп оқу үшін пайдаланады, логикалық, бейнелі ойлау мен эстетикалық талғамды дамытады. Қазақ және шет тілдерінің фонетикасын, сөйлеу бөліктерінің ерекшеліктерін, жазбаша сөйлеудің негізгі ережелерін салыстырады, қазіргі қазақ (орыс) тілінің ұғымдарымен жұмыс істейді. Оларды ауызша және жазбаша тілде сауатты қолданады. Өз қызметінде білім беру процесінің барлық қатысушыларымен педагогикалық өзара әрекеттесу жағдайларының алгоритмдері мен модельдерін әзірлейді.
- Әлемді танудың бастапқы курсын, әлемді тану бойынша дидактикалық материалдарды зерттеу процесінде бастауыш сынып оқушыларының дамуы үшін оңтайлы жағдайларды жинақтайды. Білім беру ортасының диагностикасын, оқудағы бұзылулардың себептерін, білім алушылардың мінез-құлқы мен дамуын, психикалық дамуының жеке ерекшеліктерін және әр түрлі жас сатыларында баланың мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін ұйымдастырады. Заманауи білім беру технологиялары мен сыни ойлауды дамыту технологияларына, дидактикалық құралдар негізінде оқу сабақтарының конструкцияларына сыни баға береді.
- Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін сақтай отырып, кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады. Ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.
- Білім берудегі менеджмент жүйесінің негізгі процестерін, психологиялық - педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін талдайды. Ата-аналармен консультацияларды, этнопедагогикалық көзқарас тұрғысынан оқу процесін психологиялық-педагогикалық талдауды бағалауды және жүзеге асыруды қарастырады. Жалпы білім беру жүйелерінің сапасы мен мазмұнын салыстырмалы талдауды, педагогикалық жағдайларды талдауды, балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес олардың іс-әрекетін ұйымдастыруды және балалардың девиантты мінез-құлқының әртүрлі нұсқаларының алдын-алу мен түзетуді бағалайды.
- Оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басын дамыту мен қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін таңдайды және қолданады.
- Әдебиеттерді талдау негізінде Дефектология мен логопедияның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен категорияларын, баланың сөйлеу бұзылыстарын, балалар өмірінің психологиялық жайлы ортасын дәлелдейді. Баланың дамуындағы бұзылулар мен ауытқуларға педагогикалық диагностиканы, психологиялық талдауды жүйелейді. Әлеуметтік көмек пен психологиялық қолдауды, сыныптан тыс жұмыс саласындағы тиімді кәсіби қызметті ұйымдастырады, балаларды өзіндік жобалау қызметіне баулиды.
- Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
- Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын сипаттайды, жеке мүмкіндіктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жинақтайды.
- Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
- Негізгі математикалық ұғымдар мен теорияларды, математикалық фактілерді талдау дағдыларын және табиғи танымның негізгі әдістерін түсіндіреді. Ақпараттық ортаның мүмкіндіктерін пайдалану арқылы табиғи және техногендік құбылыстарды іргелі жаратылыстану заңдары тұрғысынан өзгертеді. Тәжірибеде, оқушылардың табиғатта бақылауын ұйымдастыруда, тәжірибелік жұмыс жүргізу кезінде алған білімдерін көрсетеді.
- Өзекті педагогикалық мәселелерді шешуге педагогикалық көзқарастарға Кәсіби-бағытталған тарих-педагогикалық талдау жүргізеді. Жазу өнерін сәтті игеру үшін арнайы жаттығуларды орындау барысында қалыптасатын графикалық дағдыларды дамытады. Оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес педагогикалық қызметтің нәтижесін жоспарлайды.
- Эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім беру құралы ретінде бейнелеу әрекетін қолдана отырып, бастауыш мектеп жасындағы балалардың негізгі музыкалық қабілеттері мен шығармашылық дағдыларын саралайды. Іс жүзінде балалардың шығармашылық қабілеттерін белсендірудің педагогикалық әдістері мен әдістерін, педагогикалық іс-әрекеттегі мінез-құлықтың тиімді тактикасын қайта қарастырады. Педагогикалық шеберлігін жетілдіреді. Пәндер бойынша оқу-тәрбие жұмысын, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуді, іскерлік ойындар өткізу кезінде оқу процесі субъектілерінің топтық өзара іс-қимылын ұйымдастыруды жоспарлайды.
- Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті