Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

Пәндер

  • Бастауыш мектеп мұғалімінің педагогикалық шеберлігі

    Бұл курс педагогикалық іс-әрекет пен педагогикалық шеберлік, педагогикалық шеберлікке жету жолдары, педагогикалық техника, педагогикалық өзара әрекеттесу шеберлігі туралы жалпы түсінік береді, оқу-тәрбие процесін басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі тәсілдерін ашады; болашақ маманның әдістемелік мәдениетін қалыптастыруға, студенттердің педагогикалық жұмыстың теориясы мен практикасы саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаттарымен, қаржы құралдарымен және негізгі қаржылық нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу негізінде студенттердің экономика және қаржы саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» оқу пәнін оқу бірінші курс студенттері арасында жалпы және кәсіптік педагогикалық мәдениеттің негіздерін, болашақ білім беру саласындағы мамандардың жалпы кәсіптік құзыреттіліктерін, білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыруға бағытталған. педагог мамандығының ерекшеліктері туралы, жасаған мамандық таңдауының маңызын түсініп, санасында бекіту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп оқушыларын жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа тәсілдер

    Пән білім мен тәрбиенің бастапқы кезеңінің жаңаруы туралы түсінік береді; қазіргі бастауыш білім беру жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздерін аша отырып, ғалымдардың әртүрлі ұстанымдарының рөлін көрсетеді; кәсіби құзыреттіліктердің қалыптасуына жол ашады: кәсіби міндеттерді практикалық шешу үшін теориялық білімді пайдалануға дайын болу, біртұтас оқу процесін өз бетінше жүзеге асыру, оқу процесінің барлық субъектілерімен өнімді өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән білім берудің мәні, оқу-тәрбие процесі мен оқыту технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыруға, бастауыш және негізгі жалпы білім беретін білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін модельдеу, жобалау және құрастыру дағдылары мен дағдыларының жүйесін меңгертуге бағытталған. Курста білім беру теориясының жалпы мәселелері және әдістеменің жеке аспектілері, тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері, оның заңдылықтары мен принциптері, мақсаттары мен мазмұны, сонымен қатар тәрбие жұмысының әдістері, формалары, құралдары, шарттары бойынша материалдар қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушысының оқу іс-әрекеті

    Пән студенттердің бастауыш оқушысының оқу іс-әрекеті мәселесінің негізгі теориялық және қолданбалы тәсілдері туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған; оқу қызметін ұйымдастырудың әртүрлі түрлері мен формаларының мазмұнын ашады; оқушылардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі формаларын шығармашылықпен дамытуға ықпал етеді. Курс студенттерді студенттерге жеке көзқарас, оқу процесіне сараланған көзқарас туралы біліммен қаруландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушының даму физиологиясы

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын үйренуге бағытталған, ғылыми жұмыс түрлері, ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады, ғылыми логиканы түсіну, зерттеу жұмысын жоспарлау, өзіндік ғылыми жұмысты жүргізу, ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. ақпарат алудың заманауи әдістерін қолдану, ғылыми мәтінді құрастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    қауіпсіздігі Пәннің мақсаты студенттерді негізгі экологиялық түсініктермен және табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны негізгі экологиялық түсініктер мен табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.Пәннің мақсаты студенттердің негізгі экологиялық білімдер кешенін меңгеруі, кәсіби экологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниетану теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс бастауыш мектепте курсты оқытудың қалыптасқан тәжірибесін ескере отырып, «Дүниетану» пәнін оқытудың заманауи тәсілдер негізінде әзірленген. Ақпараттық-білім беру ортасы жағдайында оқытудың технологиялары, әдістері, формалары мен құралдары, курсты оқытудың ерекшеліктері қарастырылады. Экология мәселелеріне және кіші мектеп оқушысының экологиялық мәдениетін қалыптастыру технологияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сауат ашу мен жазуға үйрету әдістемесі

    Пән студенттерді кіші жастағы оқушыларға сауат ашу мен жазуға үйретудің әртүрлі жүйелерімен және психологиялық-педагогикалық негіздерімен таныстырады. Курс сауат ашуға және жазуға үйрету сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерделеуге, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сауат ашу мен жазуға үйретудегі оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі құралдарымен, әдістерімен және формаларымен, кіші жастағы оқушылардың дайындық деңгейімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогика курсында студенттер педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге жетудің тиімді жолдарын іс жүзінде қолдану, тәрбие заңдылықтарын және оқыту әдістерін жүзеге асыру үшін аға ұрпақтың әлеуметтік тәжірибені беру және оны жастарға белсенді түрде сіңіру заңдылықтарын зерттейді. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларының каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру

    Пән бастауыш мектеп оқушыларында графикалық және каллиграфиялық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық және лингводидактикалық заңдылықтарын ашады; бастауыш мектеп оқушыларын каллиграфиялық жазуға үйретудің заманауи әдістері мен технологияларының мәні мен ерекшеліктерін; каллиграфиялық жазу дағдыларын оқытудың әдістемелік әдістері; каллиграфия мен жазу сауаттылығының байланысын, қалыптасып келе жатқан қолжазбаның кемшіліктерін және оларды түзетуді анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Бұл оқу курсы заманауи білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерімен, қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы және шетелде білім беру жүйесін дамытудың стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерімен, білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерімен, маркетингтік қызметпен, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларымен танысуды болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттік оқуға үйрету әдістемесі

    Пән саналы және мәнерлеп оқуды үйретуге; дұрыс және мәнерлеп оқу дағдысын жетілдіру; бастауыш сыныпта әдеби шығармамен жұмыс істеу процесі; әр түрлі жанрдағы шығармалар бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері және оның ерекшеліктерімен (ертегілер, әңгімелер, қиссалар, поэмалар); оқуға үйретудегі заманауи сабақтың түрлері мен құрылымымен; сыныптан тыс оқу әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курс балалар оқуы саласындағы практикалық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, мәдени-ағартушылық қызметке және бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыныптан тыс оқу әдістемесі

    Курс студенттердің ғылыми дайындығын, сонымен қатар оқу үдерісінің әдістемелік жабдықталуын жетілдіруге, білім берудің заманауи технологияларын мектеп тәжірибесіне енгізуге бағытталған. Сыныптан тыс үдерісті басқарудың кешенді және жүйелі тәсілі, оқушылардың мінез-құлқына әсер ету мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология

    Пән психикалық дамудың механизмдері мен заңдылықтарын, тұлғаның жасқа байланысты өзгеруін, жасқа байланысты даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған; білім берудің іргелі мәселелері, мұғалім мен оқушы оның субъектісі ретінде, оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас; кәсіби, эксперименттік ойлауды қалыптастыру бойынша; студенттердің кәсіптік бағыттылық деңгейін, педагогикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарына және өз бетінше білім алуға қызығушылықтарын арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектеп оқушысының жеке тұлғасының дамуын бақылау

    Пән студенттердің бастауыш мектеп жасындағы балалардың жеке дамуының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білім жүйесін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектеп оқушысы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Курс студенттерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласында жан-жақты даярлауды қарастырады. Пән бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы пәні туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, кіші жастағы оқушының дамуының психологиялық ерекшеліктерін өлшеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Бастауыш мектеп оқушыларының когнитивтік, мотивациялық-қажеттілік және эмоционалды-еріктік сфераларының диагностикасы егжей-тегжейлі қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    Пән студенттің орыс (қазақ) тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері бойынша жүйеленген білімін анықтауға және бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқытуға дайындығын көрсетуге мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пән сыни тұрғыдан ойлауды және математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелеріне қызығушылықты дамытуға; оның міндеттерінің сарқылмайтындығы мен диалектикасын түсіну; математиканы оқытудың теориялық негіздерін меңгеру; оқытудың жаңа технологияларымен таныстыру; рефлексиялық объективті қызмет негізінде репродуктивті және жергілікті модельдеуші сипаттағы практикалық дағдыларды қалыптастыру және дамытуға бағытталған. Пәнді меңгерудің мақсаты – бастауыш математикалық білім берудің мақсаттарын, мазмұнын, әдістерін, формаларын және оның дамуындағы қазіргі тенденцияларды бағдарлау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дефектология және логопедия негіздері

    Курс студенттерді қалыптан тыс балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерімен, оларды тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарымен таныстырады; балалардың мүгедектігі мәселесін ашады; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін бастауыш мектеп жасындағы балалардың дене және психикалық дамуында ауытқулар тудыратын ақаулардың негізгі түрлерімен, компенсаторлық-түзету оқыту мен тәрбиелеу принциптерімен; сөйлеу тілі бұзылған кіші жастағы оқушылармен логопедиялық жұмыс негіздерімен; Қазақстан Республикасындағы ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған мекемелер жүйесіне көмек көрсетуді ұйымдастырумен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларының девиантты мінез-құлық ерекшеліктері

    Пән бастауыш мектеп оқушыларында графикалық және каллиграфиялық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық және лингводидактикалық заңдылықтарын ашады; бастауыш мектеп оқушыларын каллиграфиялық жазуға үйретудің заманауи әдістері мен технологияларының мәні мен ерекшеліктерін; каллиграфиялық жазу дағдыларын оқытудың әдістемелік әдістері; каллиграфия мен жазу сауаттылығының байланысын, қалыптасып келе жатқан қолжазбаның кемшіліктерін және оларды түзетуді анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі

    Курс кіші жастағы оқушыларға отандық, шетелдік, қолданбалы және халықтық өнер туындыларын, құрастыру, өңдеу технологиясы, бастауыш сыныптардағы бейнелеу өнері сабағында қолданылатын материалдардың түрлері мен қасиеттері, әр түрлі қызмет көрсету жұмыстары, бейнелеу өнері, сызу, модельдеу және аппликацияүйретудің әдістері мен тәсілдерін ашады. Бұл курстың мақсаты – бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дайындығын, оның ішінде көркем еңбектің мектеп бағдарламасы, бейнелеу өнері сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер, формалар мен оқу-әдістемелік құралдар туралы білімін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • «Жаратылыстану» пәнін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттерде танымның жаратылыстану әдістерін қолдану нәтижесінде алынған қоршаған әлем туралы білімнің заманауи тұтас жүйесін қалыптастыру; дүниенің біртұтас ғылыми бейнесін қалыптастыру үшін заманауи талаптарға сай ботаника, зоология, география, қоршаған ортаны қорғау және т.б. пәндер бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды; бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу іс-әрекетін жүргізудің заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға оқушылардың дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі

    Бұл курста музыкалық білім беру технологиялары, эстетикалық тәрбиенің мәні мен қызметтері, музыкалық тілдің мәнерлеу құралы ретіндегі элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрылымы; бейнелеу құралы ретінде музыкалық тіл элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрамы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар бастауыш мектеп оқушыларын оқыту

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімінің негізгі білім беру бағдарламасын меңгеруіне және әлеуметтік бейімделуіне ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жан-жақты көмек көрсету жүйесін құру мәселелері бойынша құзыреттілігін дамытуға; білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруға студенттің тұлғалық-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындығын жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудің пәндік бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары

    Пән студенттің оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару қабілетін дамытуға; ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау, оларды бастауыш білім берудің пәндік бағыттары бойынша нақты зерттеу міндеттерін шешуде қолдану; оқу орнында ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар мектеп оқушыларын психологиялық-педагогикалық қолдау

    Пән жалпы білім беру ұйымындағы арнайы жағдайларды ұйымдастыру мен құруды, инклюзивті білім беруде ЕБҚ (есту, көру, интеллект, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, аутизм спектрі бұзылыстары) бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің үлгілері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті білім беру ортасында оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен технологияларын зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология және этнопедагогика

    Бұл курс этникалық психология педагогикасының негізгі теориялары мен эмпирикалық зерттеулерінің нәтижелерін зерттеуді қамтиды. Пәнді оқу барысында студенттер халық педагогикасы мен психологиясының негізгі идеялары мен тәжірибесімен, ұлтаралық өзара әрекеттестік тәжірибесімен танысады. Пән бастауыш мектептің қазіргі оқу-тәрбие үрдісінде халық педагогикасы мен психологиясын шығармашылықпен пайдалану біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен технологиясы

    Курстың мазмұны сызу, модельдеу, қолдану және дизайн бойынша болашақ мұғалімдерді бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихының негіздерімен, бастауыш мектеп жасындағы балаларды көркемдік тәрбиелеудің оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстырады және бейнелеу және мәнерлі құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Оқушылардың эстетикалық мәдениетін арттыру және кіші жастағы оқушыларды бейнелеу өнері арқылы тәрбиелеу мен оқыту әдістемесін оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптағы бейнелеу өнерінің негіздері бойынша практикум

    Пән эстетикалық белсенділікті, кіші жастағы оқушылардың өзін-өзі таныту бойынша жұмысты ұйымдастыру қабілетін дамытуға, олардың дербестігін, инициативасын, шығармашылық көріністерін, баланың өз бастамасымен туындайтын, өз өнеріне деген қызығушылығын, бейімділігі мен қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми педагогикалық зерттеулер әдістемесі

    Бұл курс педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын, сондай-ақ нақты әдістемелік шешімдерді таңдау үшін педагогтар қолданатын кеңірек зерттеу перспективалары мен теориялық түсіндірмелер контекстіндегі зерттеу процесін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • «Рухани жаңғыру» аясында бастауыш мектеп оқушысына рухани тәрбие беру

    Бұл курс бастауыш мектеп жасындағы балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық парадигмаларымен; бастауыш сынып оқушыларының рухани-адамгершілік тәрбиесінің мазмұнын, әдістері мен формаларын жобалаудың заманауи тәсілдерімен; кіші мектеп оқушыларына арналған арнайы тәрбие бағдарламаларымен таныстыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика және психология

    Пән әлеуметтік топтардағы адамдардың қарым-қатынасының, мінез-құлқы мен өзара әрекетінің психологиялық заңдылықтары және шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктері туралы жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруға бағытталған; студенттердің шындықты әлеуметтік-педагогикалық талдауға арналған теориялық және әдістемелік нұсқауларды әзірлеуде әлеуметтік педагогика мәселелерін жүйелі түрде қарастыру; әлеуметтік-педагогикалық мәдениет. Курс әлеуметтену жағдайында тұлғаның әлеуметтік дамуы мен тәрбиесін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Колледжде психологияны оқыту әдістемесі

    Пән студенттерді психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерімен таныстыруға арналған. Психология курстарында білімді меңгерудің психологиялық заңдылықтарын, оқу іс-әрекетінің тиімділігінің психологиялық шарттарын, сонымен қатар сабақта тұтас білім беру жағдайларын ұйымдастырудың нақты талаптарын қарастырады. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Колледжде педагогиканы оқыту әдістемесі

    The discipline is aimed at studying the theoretical foundations of the methodology of teaching pedagogy; principles of structuring pedagogy as a subject; ways of organizing the development of the content of pedagogical disciplines; scientific foundations for the design of pedagogy as an academic subject and modern teaching technologies.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Дене тәрбиесінің негіздерін терең теориялық түсінуді қамтамасыз ету және дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметіндегі негізгі теориялық-әдістемелік ережелерді практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектептегі инновациялық білім беру технологиялары

    Курстың мақсаты студенттерді қазіргі білім беру технологияларында бағдарлауға, нақты міндеттер мен жағдайдың ерекшеліктеріне байланысты басым жүйе мен оқыту әдістерін оңтайлы таңдауға үйрету. Курс педагогикалық дәстүрлер мен болашақ білім беруді жобалау арасындағы байланысты қамтамасыз ете отырып, білім беру субъектілеріне қатысты педагогикалық инновациялардың даму сипатын, пайда болу заңдылықтарын зерттейді. Пәннің мазмұны перспективті инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық әдістерді, әдістемелерді және оқу-әдістемелік құралдарды зерттеумен байланысты мәселелер кешенін, бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық іс-әрекетін ұйымдастыру және әдістемесі қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі денсаулықты сақтайтын білім беру технологиялары

    Пән білім беру процесінде бастауыш мектеп жасындағы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы заманауи технологиялар туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыруға, олардың денсаулық және өмір салты мәселелері туралы білімдерін тереңдету және кеңейтуге бағытталған. Курс денсаулық сақтау технологияларының принциптерін, деңгейлерін, кіші жастағы оқушылардың денсаулығын сақтаудың стратегиялары мен технологияларын; оқу процесін қамтамасыз етудің гигиеналық жағдайлары; мұғалімнің және сабақтың оқушының психологиялық жағдайына әсер ету факторлары; балалардың денсаулық жағдайын диагностикалау; балалар мен ата-аналардың денсаулық мәдениетін дамыту саласында оқушылардың отбасымен жұмыс істеу ерекшеліктері; мұғалімнің психологиялық саулығы мен денсаулығы, оның өзін-өзі жетілдіру мүмкіндігін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

    Курсты оқу барысында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі, психологиялық-лингвистикалық әдістемесі және оның бастауыш мектеп жасындағы қалыптасу процестері қарастырылады; мектеп оқушыларын дұрыс оқуға (оқырман сауаттылығына), математикалық сауаттылыққа, жаратылыстану және қаржылық сауаттылыққа оқытудың формалары, әдістері мен технологиялары зерттеледі. Пән сонымен қатар болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне Қазақстан Республикасындағы білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылық дағдыларының қалыптасу деңгейін бақылау негіздерімен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бірінші сынып оқушысын мектепте оқуға бейімдеу

    Пән қиын және маңызды кезеңнің өзекті мәселелерін - психологиялық денсаулық жағдайында баланың мектепке бейімделуін және кіші оқушының жас ерекшеліктерін дамыту міндеттерін ашады. Курста келесі мәселелер қарастырылады және зерттеледі: баланың мектептегі оқуға сәтті бейімделуін анықтайтын жүйелі, ұйымдастырылған мектептегі білім беруге көшу кезінде баланың танымдық, мотивациялық және эмоционалдық-еріктік сфераларын қайта құрылымдау ерекшеліктері; баланың оқуға дайындығы; психологиялық және физиологиялық бейімделу ерекшеліктері, деңгейлері мен дәрежелері; бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделу үдерісіндегі еңбекке қабілеттілігі мен шаршау динамикасының заңдылықтары; бірінші сынып оқушысының күнделікті тәртібін ұтымды ұйымдастыру, психологиялық-педагогикалық қолдау және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы

    Пән студенттердің қарым-қатынас психологиясы саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс сұрақтарды қарастырады: тұлғааралық қарым-қатынас категориялары, конструктивті әрекеттестіктің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, коммуникация, тұлғаның коммуникативті қасиеттері және студенттерге білім беру процесінің субъектілерімен қарым-қатынастың жеке тұлғалық әлеуметтік және кәсіби негізделген стилін дамытуға көмектесуге арналған, педагогикалық қарым-қатынастың әртүрлі түрлері мен жағдаяттарында табысты өзара әрекеттесуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Курс педагогикалық ойлауды қалыптастырады, студенттердің педагогикалық шындықты түсіну қабілеттерін, педагогикалық жағдайды сыни тұрғыдан бағалай білуді, педагогикалық заңдарға, осы процестің мәнін теориялық түсіну негізінде және бастауыш білім берудің қазіргі тенденцияларына сәйкес кіші мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқыту принциптері негізінде тиімді шешімдер қабылдауды дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекетінде ептілік дағдыларын қалыптастыру және дамыту

    Пән бастауыш сынып оқушыларының бойында бастауыш мектепте қалыптасуды қажет ететін маңызды икемді дағдыларды қалыптастыру үдерісін зерттеуге бағытталған: жүйелі, біртұтас көзқарас негізінде мәселені шешу қабілеттерін; баланың сыни ойлауын; шығармашылық; көшбасшылық дағдылар мен эмоционалды интеллектісін дамыту. Пәнді оқу барысында студенттер әртүрлі педагогикалық, түзету-дамыту технологияларының тобын қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылық

    Курстың мақсаты – маңызды заманауи білім беру құзыреттіліктері ретінде ақпараттық-коммуникациялық білімнің тұжырымдамалық аппаратын меңгеру. Пән ақпаратты өңдеуге, беруге және түрлендіруге бағытталған технологияларды дамытуға ықпал етеді, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерімен, әдістерімен және құралдарымен таныстырады, сондай-ақ кіші жастағы оқушыларға ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану, ақпаратты іздеу, таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған кәсіби құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курс оқу процесін жақсарту, оқытуды жекелендіру және білім беру процестерін оңтайландыру үшін жасанды интеллект, машиналық оқыту және табиғи тілді өңдеу қолданбаларына бағытталған. Студенттер жасанды интеллектке негізделген соңғы білім беру құралдары мен стратегиялары туралы практикалық түсінік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шағын жинақы бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы

    Пән ШЖМ-да оқытудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. ШЖМ педагогикалық процесті дәстүрлі басқарудың ерекшеліктері қарастырылады: сабақты бөлу және аяқтау; ШЖМ педагогикалық процесті ұйымдастырудың концептуалды негіздері (тұлғаға бағытталған педагогикалық процесс); ШЖМ жағдайында өзіндік жұмысты ұйымдастыру; ШЖМ педагогикалық процесті басқарудың тиімді жолдары мен технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақы бастауыш мектептегі білім беру технологиялары

    Пән оқушыларды ШЖМ оқу процесінде инновациялық білім беру технологияларын пайдалануға дайындауға бағытталған. Курс бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытуға арналған заманауи технологиялардың алуан түрлерін еркін шарлауға; педагогикалық технологиялардың элементтерін қолдану, ШЖМ-дағы тәрбие мен оқыту жүйесі мен технологиясы туралы түсініктерге сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылау мен объективтілікке ұмтылады; педагогикалық менеджмент саласында білімі бар.
  • Студенттердің кәсіби мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды көрсете алады, психологиялық, педагогикалық, іскерлік қарым-қатынас әдістерін меңгереді.
  • Озық технологияларға сүйене отырып, оқыту әдістемелерін қолдануға, оқу бағдарламаларының, нормативтік актілердің талаптарына сәйкес және оқыту кезеңдерінің өзара байланысын және пәнаралық интеграцияны ескере отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлауға қабілетті; білім алушылардың қабілеттерін ескере отырып, оқытуда саралау стратегияларын қолданады.
  • Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерін алады; бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі бойынша пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесіне ие.
  • Психология және педагогика теориясы мен әдіснамасын, даму психологиясын, тұлғаны тәрбиелеу және оқыту әдістемесін меңгерген; бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге және зерттеу мәдениетін жетілдіруге қабілетті.
  • Педагогикалық процесті ғылыми жобалау мен басқаруды, пайдаланылатын педагогикалық технологиялардың, оқыту әдістерінің, құралдарының мүмкіндіктерін талдауды жүзеге асырады; оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарының жүйесі негізінде жеке дамудың жеке траекториясын модельдеуде шығармашылық көзқарас танытады.
  • Жаңашыл педагогикалық тәжірибені зерттеп, қолданады, жаңашылдыққа ұмтылады, педагогикалық технологияларды бағалауды, таңдауды және қолдануды біледі.
  • Балалардың құқықтарын қорғау дағдылары мен дағдыларын меңгереді, олардың толыққанды тәрбиеленуі, дамуы, оқытылуы, табысты әлеуметтенуі және бала құқықтарын іс жүзінде жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды; оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді; оған қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттырады; ұйымда психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысады.
  • Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, жаратылыстану ғылымдары саласында ғылыми-теориялық білімі бар; сыбайлас жемқорлыққа қарсы, құқықтық және экологиялық мәдениет; еңбекті қорғау және қауіпсіздік талаптарын сақтайды; денсаулығын сақтауға және жақсартуға ұмтылады.
  • Ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеуге қабілетті, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеті бар.
  • Көпмәдениетті және көпэтникалық ортаны және білім беру субъектілерінің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; психикалық, психофизиологиялық және жас ерекшеліктерінің жалпы, ерекше (әр түрлі бұзылулар кезінде) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдаланады.
  • Оқытуға деген ынтасы жоғары, педагогикалық шеберлігін жетілдіруге, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға, кәсіби этика нормаларын сақтауға ұмтылады.
  • Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің типтік міндеттерін шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады.

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Top